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Boletin Oficial del País Vasco

132. zk., 2017ko uztailaren 12a, asteazkena

N.º 132, miércoles 12 de julio de 2017


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

SEGURTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD
3505
3505

EBAZPENA, 2017ko ekainaren 29koa, Trafikoko zuzendariarena. Horren bidez, hiru metrotik gorako zabalera eta/edo 20,55 metrotik gorako luzera dutela, zirkulazio baimen osagarri bat erabiliz zirkulatzen duten ibilgailu bereziei eta garraio bereziko erregimenaren menpeko ibilgailuei aldi baterako zirkulazio-murriztapena ezartzen zaie, N-240 errepidean, 50,500 eta 55,800 kilometro-puntuen artean, eta N-240tik AP-8ra sartzeko zein AP-8tik N-240ra sartzeko adarretan.

RESOLUCIÓN de 29 de junio de 2017, de la Directora de Tráfico, por la que se establece restricción temporal a la circulación de determinados vehículos especiales y vehículos en régimen de transporte especial que circulan al amparo de una autorización complementaria de circulación con anchura superior a tres metros y/o longitud superior a 20,55 metros por la carretera N-240 entre los puntos kilométricos 50,500 y 55,800 y los ramales de acceso de la N-240 a la AP-8 y de ésta a la N-240.

Bide horren titularra den Bizkaiko Foru Aldundiak Trafiko Zuzendaritzari jakinarazi dio «AP-8 eta N-240 errepideen arteko bidegurutzea hobetzeko eta Usansolon (Galdakao) sarbideak berrantolatzeko» obra behar bezala egin ahal izateko, galtzada estutu behar dela eta N-240 errepidean, 50,500 eta 55,800 kilometro-puntuen artean, zirkulazio-errei batzuk moztu behar direla, baita AP-8ko irteera- eta sarrera-adarrak ere.

La Diputación Foral de Bizkaia, como titular de la vía, ha comunicado a la Dirección de Tráfico que debido a los condicionantes necesarios para la ejecución de la obra de «Mejora de la intersección entre la AP-8 y la N-240 y reordenación de accesos en Usansolo (Galdakao)» es necesario estrechar la calzada y cortar carriles de circulación en la N-240 entre los puntos kilométricos 50,500 y 55,800 y ramales de salida y acceso a la AP-8.

Halaber, obrak ezinbestean sortuko dituen auto-ilarak are handiagoak izan ez daitezen eta bide-tarte horretan gerta daitezkeen bide-segurtasuneko arazoak handitu ez daitezen, eskatzen du, hiru metrotik gorako zabalera eta/edo 20,55 metrotik gorako luzera dutela eta zirkulazio baimen osagarri bat erabiliz zirkulatzen duten ibilgailu bereziei eta garraio bereziko erregimenaren menpeko ibilgailuei aldi baterako zirkulazio-murriztapena ezartzeko.

Asimismo, y para evitar retenciones mayores a las generadas ineludiblemente por la propia obra y evitar el incremento de posibles problemas en la Seguridad Vial en el citado tramo solicita que se restringa el paso de determinados vehículos especiales y vehículos en régimen de transporte especial que circulan al amparo de una autorización complementaria de circulación con anchura superior a tres metros y/o longitud superior a 20,55 metros.

Bidearen ezaugarriengatik, zirkulazioaren noranzko bakoitzerako errei bat izateagatik eta lanegunetan hasierako orduetan izaten den zirkulazio handiagatik, N-240 errepidean ibilgailu zehatz batzuei zirkulazio-murriztapenak ezartzea komeni da, bide-segurtasuna, mugikortasuna eta zirkulazioaren arintasuna mantentzeko.

Por las características de la vía, un carril para cada sentido de la circulación, y el tránsito existente los días laborables, se hace aconsejable dictar medidas restrictivas que afecten a la circulación de determinados vehículos en la carretera N-240 para el mantener la seguridad vial, movilidad y fluidez de la circulación.

Arrazoi horiengatik guztiengatik, neurri murriztailea aldi baterako izan behar da, lanegunetan ordu-tarte zehatz batean eta aurreikusitako obrek dirauten bitartean, harik eta zirkulazio normala berreskuratzeko aukera egon arte.

En base a la motivación expuesta, la medida restrictiva debe ser de carácter temporal en determinada franja horaria de días laborales mientras duren las obras previstas y pueda restablecerse el tránsito normal.

Zirkulazioa segurua edo arina izan dadin, trafikoa arautzeko neurri bereziak ezartzeko ahalmena urriaren 30eko 6/2015 Legegintzako Errege Dekretuak, Trafikoari, Ibilgailu Motordunen Zirkulazioari eta Bide Segurtasunari buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duenak,18. artikuluan jasotzen du. Azaroaren 21eko 1428/2003 Errege Dekretuak, Zirkulazio Erregelamendu Orokorra onartzen duenak, besteak beste, 37. eta 39. artikuluetan neurri horietako batzuk zehaztu eta horiek hartzeko prozedura arautzen du. 37. artikuluaren 4. apartatuan, hain zuzen, ezartzen da, bideko titularrak eskatuta, trafiko arloan eskumena daukan agintariak zirkulazioa murrizteko edo mugatzeko neurriak har ditzakeela.

La facultad de adoptar medidas especiales de regulación del tráfico cuando lo aconsejen razones de seguridad o fluidez de la circulación está recogida en el artículo 18 del Texto Refundido de la Ley sobre Tráfico, Circulación de Vehículos a Motor y Seguridad Vial, aprobado por el Real Decreto Legislativo 6/2015, de 30 de octubre, y atribuye tal facultad a la autoridad de tráfico. Los artículos 37 y 39, entre otros, del Reglamento General de Circulación, aprobado por el Real Decreto 1428/2003, de 21 de noviembre, concretan algunas de estas medidas y regulan el procedimiento para su adopción. En concreto el apartado 4 del artículo 37 prevé que la autoridad competente en materia de tráfico pueda adoptar restricciones o limitaciones a la circulación a petición del titular de la vía.

Euskal Autonomia Erkidegoan (EAE) aurreko paragrafoan jasotako neurriak emateko ahalmena Trafikoko zuzendariaren eskumena da, apirilaren 11ko 83/2017 Dekretuak, Segurtasun Sailaren egitura organikoari eta funtzionalari buruzkoak, 17.3 d) artikuluan ezartzen duenaren arabera.

En el ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco (CAPV), la facultad de dictar las medidas recogidas en el párrafo anterior compete a la directora de Tráfico, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 17.3 d) del Decreto 83/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Seguridad.

Aurreko guztiaren ondorioz, eta arauz ezarritako izapidetzea eginda,

Por todo lo anterior, y cumplimentada la tramitación reglamentariamente establecida,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Hiru metrotik gorako zabalera eta/edo 20,55 metrotik gorako luzera dutela, zirkulazio baimen osagarri bat erabiliz, zirkulatzen duten ibilgailu bereziei eta garraio bereziko erregimenaren menpeko ibilgailuei aldi baterako zirkulazio-murriztapena ezartzea, bide-tarte, egun eta ordu hauetan:

Primero.– Establecer la restricción temporal a la circulación de determinados vehículos especiales y vehículos en régimen de transporte especial que circulan al amparo de una autorización complementaria de circulación con anchura superior a tres metros y/o longitud superior a 20,55 metros en los tramos, días y horario que se indica.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Obrek irauten duten bitartean, N-240 errepideko 50,500 eta 55,800 kilometro-puntuen artean, Vitoria-Gasteizko noranzkoan, N-240rako noranzkoan doan AP-8ko adarra heltzen den biribilgunetik irteteko erreian, gehienez ere, 3,75 metroko zabalera egongo da eta ezin izango da inola ere zabaldu. Beraz, murrizketaren ordutegitik kanpo errei horretatik zabalera hori gainditzen ez duten ibilgailuek bakarrik zirkulatu ahal izango dute; izan ere, zirkulazio baimen osagarrietan ezarritakoaren arabera, zirkulatu ahal dute, baldin eta zirkulazioa eragozten duen muga edo oztopo fisikorik ez badago.

Mientras duren las obras, entre los pk 50,500 y el pk 55,800 de la N 240 en sentido Vitoria-Gasteiz, en el carril de salida de la rotonda a la que llega el ramal de la AP-8 sentido N-240, existirá una anchura máxima de 3,75 metros, sin posibilidad física de ampliarlo, por lo que, fuera del horario restringido, solo podrán circular por dicho carril los vehículos que no rebasen dicha anchura, conforme a lo dispuesto en las autorizaciones especiales de circulación que condicionan dicha circulación a la no existencia de limitaciones u obstáculos físicos que impidan la misma.

Bigarrena.– Obrek irauten duten bitartean, murrizketa ezarrita dagoen bide-tartean eta auto-ilara gehiago ez sortzeko, ibilgailuek ezin izango dute galtzadaren barruan borondatez gelditzea eragingo duen maniobrarik egin.

Segundo.– En el tiempo de la duración de las obras, en el tramo restringido y al objeto de no provocar mayores retenciones, ningún tipo de vehículo podrá realizar cualquier maniobra que suponga la detención voluntaria de la marcha dentro de la calzada.

Hirugarrena.– Murriztapena kentzea.

Tercero.– Levantamiento de la restricción.

Murriztapenak irauten duen bitartean eta larrialdiekin edo zerbitzu publikoekin lotutako ezohiko egoeretan, Eusko Jaurlaritzaren Trafiko Zuzendaritzak ebazpen honetan ezarritako murriztapenaren eraginpean dauden ibilgailuei zirkulatzen utzi ahal die, eta, ondorioz, Ertzaintzari eman beharreko instrukzioak emango zaizkio.

Mientras dure la restricción y en situaciones excepcionales de emergencia o de servicio público, la Dirección de Tráfico del Gobierno Vasco podrá permitir la circulación a vehículos afectados por la restricción establecida en esta resolución y, en consecuencia, se darán las instrucciones oportunas a la Ertzaintza.

Laugarrena.– Murriztapenaren iraupena eta amaiera.

Cuarto.– Duración y extinción de la restricción.

Ebazpen honetan aurreikusten den murriztapenak 2017ko uztailaren 3tik irailaren 30era arte izango du eragina. Hala ere, murriztapena eragin duten kausak aurreikusitako data baino lehen desagertuz gero, ezarritako murriztapena indarrik gabe geratuko da. Murriztapenaren eta, hala badagokio, haren amaieraren berri emango da eta behar bezala zabalduko da.

La restricción prevista en esta resolución tendrá efectos desde el 3 de julio hasta el 30 de septiembre de 2017. No obstante, si las causas que motivaron su implementación cesaran antes de la fecha prevista quedará sin efecto la restricción establecida. A la restricción y, en su caso, al levantamiento de la misma, se les dará la publicidad adecuada.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko ekainaren 29a.

Vitoria-Gasteiz, a 29 de junio de 2017.

Trafikoko zuzendaria,

La Directora de Tráfico,

SONIA DÍAZ DE CORCUERA RUIZ DE OÑA.

SONIA DÍAZ DE CORCUERA RUIZ DE OÑA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental