Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

119. zk., 2017ko ekainaren 23a, ostirala

N.º 119, viernes 23 de junio de 2017


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
3178
3178

IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, «Araba ESIra atxikirik dagoen pertsonalaren espedienteen digitalizazioaren eta ondoko zainketaren zerbitzua» espedientearekin lotutako lizitazio-prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente referido al «servicio de digitalización y posterior custodia de los expedientes del personal adscrito a la OSI Araba».

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Araba ESIa, Adriano k. VI, 20, 2. solairua, 01008, Vitoria-Gasteiz (Araba). Telefonoa: 945 29 41 04. Fax-zenbakia: 945 00 67 42.

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, OSI Araba, c/ Adriano VI, 20, 2.º planta, 01008, Vitoria-Gasteiz (Álava). Teléfono: 945 29 41 04. Fax: 945 00 67 42.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Administratiboko Atala.

b) Dependencia que tramita el expediente: Sección de Contratación Administrativa.

c) Espediente zenbakia: G/211/20/1/1198/O101/0000/062017.

c) Número de expediente: G/211/20/1/1198/O101/0000/062017.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu-mota: zerbitzuak.

a) Tipo de contrato: servicios.

b) Xedearen deskribapena: Araba ESIra atxikirik dagoen pertsonalaren espedienteen digitalizazioaren eta ondoko zainketaren zerbitzua.

b) Descripción del objeto: servicio de digitalización y posterior custodia de los expedientes del personal adscrito a la OSI araba.

c) Loteak eta kopurua: lote bat, 5 azpilote.

c) División por lotes y número: un lote, 5 sublotes.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: ikuspegi ekonomikotik onena den eskaintza, zenbait esleipen-irizpide betez.

c) Forma de adjudicación: la oferta económicamente más ventajosa conforme a varios criterios de adjudicación.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 156.872,00 euro (BEZik gabe). Kontratuaren balio zenbatetsia: 203.933,60 euro, BEZik gabe.

4.– Presupuesto base de licitación: 156.872,00 euros (IVA excluido). Valor estimado de contrato: 203.933,60 euros (IVA excluido).

5.– Behin-behineko bermea: ez.

5.– Garantía provisional: no.

6.– Agiriak eta argibideak eta informazioa: ikus 1.a) puntua.

6.– Obtención de documentación e información: véase punto 1.a).

7.– Kontratistaren eskakizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Bestelako kaudimen ekonomiko eta finantzarioak eta kaudimen tekniko eta profesionalak: ikusi oinarriak.

b) Otros requisitos de solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver bases.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko uztailaren 17a, 12:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: 17 de julio de 2017 antes de las 12:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: klausula Administratibo Partikularren Pleguan eskatzen direnak.

b) Documentación a presentar: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: Arabako ESIko Kontratazio Administratiboko Unitatea, Adriano VI kalea, 2. solairua - 01008 Vitoria-Gasteiz.

c) Lugar de presentación: Unidad de Contratación Administrativa de la OSI Araba- c/ Adriano VI, 20, 2.ª planta – 01008 Vitoria-Gasteiz.

d) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabetez, proposamen ekonomikoak irekitzen direnetik aurrera.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak Baloratzeko irizpideak, Klausula Administratibo Partikularren Pleguko Karatulan ezarritakoaren arabera.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: 50 puntu:

a) Criterios basados en Juicio de Valor: 50 puntos:

– Balorazio teknikoa: 50 puntu.

– Valoración técnica: 50 puntos.

b) Formuletan oinarritutako irizpideak: 50 puntu:

b) Criterios basados en Fórmulas: 50 puntos:

– Prezioa: 50 puntu.

– Precio: 50 puntos.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

a) Eskaintzak irekitzea, balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokienez: Erakundea: Araba ESIa - Adriano VI, 20, 2. solairua – 01008 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2017ko uztailaren 27a, 12:30ean.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: OSI Araba - Adriano VI, 20, 2.ª planta – 01008 Vitoria-Gasteiz (Álava). Fecha: 27 de julio de 2017 a las 12:30 horas.

b) Eskaintzak irekitzea, alderdi ekonomikoari eta formula bidez balioztatu daitezkeen irizpideei dagokienez: Erakundea: Araba ESIa - Adriano VI, 20, 2. solairua – 01008 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2017ko irailaren 4a, 12:30ean.

b) Apertura económica y criterios evaluables mediante fórmulas: Entidad: OSI Araba - Adriano VI, 20, 2.ª planta – 01008 Vitoria-Gasteiz (Álava). Fecha: 4 de septiembre de 2017 a las 12:30 horas.

11.– Bestelako argibideak: ez.

11.– Otras informaciones: no.

12.– Iragarki-gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario.

13.– Hala badagokio, deialdiari buruzko informazioa aurkitzeko edo pleguak jasotzeko atari informatikoa edo web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2017ko ekainaren 9a.

En Vitoria-Gasteiz, a 9 de junio de 2017.

Kontratazio Mahaiko presidentea,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

FERNANDO ENCINAR MARTÍN.

FERNANDO ENCINAR MARTÍN.


Azterketa dokumentala


Análisis documental