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Boletin Oficial del País Vasco

104. zk., 2017ko ekainaren 2a, ostirala

N.º 104, viernes 2 de junio de 2017


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
2723
2723

AGINDUA, 2017ko maiatzaren 22koa, Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuarena. Honen bidez onartu egin dira Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren Erakunde Autonomoetako karrerako funtzionarioentzat erreserbatzen diren III-B, III-C, IV-A, IV-B eta IV-C berariazko osagarridun lanpostuak hornitzeko lehiaketa orokorraren deialdia eta oinarriak.

ORDEN de 22 de mayo de 2017, del Consejero de Gobernanza Pública y Autogobierno, por la que se aprueba la convocatoria y las bases del concurso general para la provisión de puestos de trabajo con complemento específico III-B, III-C, IV-A, IV-B y IV-C, reservados a personal funcionario de carrera de la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y sus Organismos Autónomos.

Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legearen 46. artikuluak ezartzen duenaren arabera, funtzionarioentzat gordetako lanpostuak, lanpostu-zerrendetan jarrita legokeena kontutan izanik, lehiaketez eta izendapen jarez baliatuz beteko dira. 47. artikuluak eta hurrengoek lehiaketa bidez hutsik dauden lanpostuak betetzeko deialdia arautzen dute.

De acuerdo a lo dispuesto en el artículo 46 de la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca, los puestos de trabajo reservados a funcionarios se proveerán, conforme a lo que estuviera establecido en las relaciones de puestos de trabajo, a través de los sistemas de concurso y de libre designación. El artículo 47 y siguientes regulan la convocatoria para la cobertura de puestos vacantes a través de concurso.

Halaber, Euskal Herri Administrazioetako funtzionarioen lanpostuak betetzeko araudia onartzeko den urriaren 13ko 190/2004 Dekretuak (II. kapitulua) garatzen ditu legeak ezartzen dituen lehiaketa bidez lanpostuak betetzeko prozedurari buruzko aurreikuspenak.

Asimismo, el Decreto 190/2004, de 13 de octubre, por el que se aprueba el Reglamento de provisión de puestos de trabajo del personal funcionario de las Administraciones Públicas Vascas (Capítulo II) desarrolla las previsiones de la ley referidas al procedimiento de provisión a través de concurso.

Deialdi honek III-B, III-C, IV-A, IV-B eta IV-C berariazko osagarria duten lanpostu hutsak betetzea du xedea. Lanpostuak Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren Erakunde Autonomoetako karrerako funtzionarioentzat dira eta aurrekontuetan diruz hornituta daude eta lehiaketa bidez bete behar dira.

La presente convocatoria tiene por objeto la provisión de los puestos vacantes de complemento específico III-B, III-C, IV-A, IV-B y IV-C, reservados para su cobertura a personal funcionario en la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y sus Organismos Autónomos, dotados presupuestariamente y cuya provisión corresponde llevar a efecto por el procedimiento de concurso.

Organo eskudunek aginduzko txostenak egin ostean, Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legearen 6.1.j) artikuluarekin eta Gobernantza Publiko eta Autogobernu Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzeko apirilaren 11ko 71/2017 Dekretuaren 3. artikuluarekin bat etorriz, hauxe

Emitidos los informes preceptivos, de conformidad con el artículo 6.1.e) de la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca, y el artículo 3 del Decreto 71/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– II. eranskinean azaltzen diren lanpostuak betetzeko lehiaketa orokorra deitzea.

Primero.– Convocar el concurso general para la provisión de las plazas relacionadas en el Anexo II.

Bigarrena.– Lehiaketa horretarako oinarriak onartzea (I. eranskinean daude).

Segundo.– Aprobar las bases que han de regir dicho concurso, que se establecen en el Anexo I.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honen aurka aukerako berraztertzeko errekurtsoa jar dakioke Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuari, agindua argitaratu eta hurrengo egunetik hilabeteko epean; edo, bestela, zuzenean administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar daiteke Administrazioarekiko Auzien Epaitegian, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik bi hilabeteko epean.

Contra la presente Orden podrá interponerse recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Gobernanza Pública y Autogobierno en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco o bien directamente recurso contencioso-administrativo ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak agindu honek.

La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko maiatzaren 22a.

En Vitoria-Gasteiz, a 22 de mayo de 2017.

Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburua,

El Consejero de Gobernanza Pública y Autogobierno,

JOSU IÑAKI ERKOREKA GERVASIO.

JOSU IÑAKI ERKOREKA GERVASIO.

I. ERANSKINA
ANEXO I
Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren Erakunde Autonomoetako karrerako funtzionarioentzat erreserbatzen diren III-B, III-C, IV-A, IV-B eta IV-C berariazko osagarridun lanpostuak hornitzeko lehiaketa orokorraren oinarriak.
Bases que han de regir el concurso general para la provisión de puestos de trabajo con complemento específico III-B, III-C, IV-A, IV-B y IV-C reservados a personal funcionario de carrera de la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y sus Organismos Autónomos

1.– Helburua.

1.– Objeto.

Lehiaketa orokorraren helburua izango da karrerako funtzionarioentzat erreserbatzen diren lanpostuak hornitzea (II. eranskinean daude).

Será objeto de concurso general la provisión de puestos de trabajo reservados a personal funcionario de carrera indicados en el Anexo II.

2.– Parte hartzeko baldintzak.

2.– Condiciones de participación.

2.1.– Lehiaketa honetan parte hartu dezakete administrazio orokorreko karrerako funtzionarioek; unibertsitatez kanpoko irakaskuntzako karrerako funtzionarioek, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailari atxikita badaude; eta Osakidetzako estatutupeko langile finkoek edo karrerako funtzionarioek, baldin eta oinarri hauetan jasota datozen baldintzak betetzen badituzte, zeinetan zehazturik egongo baitira deitutako lanpostuetarako eskakizunak.

2.1.– Podrá tomar parte en este concurso, el personal funcionario de carrera de la Administración General, el personal funcionario de carrera docente no universitario adscrito al Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura y el personal estatutario fijo o funcionario de carrera de Osakidetza, siempre que cumplan los requisitos en estas bases, en las que figurarán los requisitos de los puestos convocados.

Beste administrazio publiko batzuetako funtzionarioek ere parte hartu ahal izango dute, baina langile hauek betetzeko moduko lanpostuak direnean.

Asimismo, podrá tomar parte el personal funcionario de otras Administraciones Públicas siempre que se trate de puestos de trabajo susceptibles de ser provistos por este personal.

2.2.– Oinarriak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen diren egunean bete beharko dira eskatutako baldintzak. Esleitutako lanpostuak jabetzan hartu arte bete behar dira eskakizunak. Parte hartzeko betekizunak betetzen jarraitzen ez duten parte-hartzaileek ezingo dute esleitutako lanpostua jabetzan hartu.

2.2.– Los requisitos exigidos deberán cumplirse en la fecha de publicación de las bases en el Boletín Oficial del País Vasco. El cumplimiento de estos requisitos deberá mantenerse hasta la toma de posesión de los puestos adjudicados. Los y las participantes que no mantengan el cumplimiento de los requisitos de participación, no podrán tomar posesión en el puesto adjudicado.

2.3.– Karrerako funtzionarioek eta estatutupeko langileek soilik parte hartu ahal izango dute deialdi honetan, lehiaketa bidez hartu duten lanpostuaren jabetzatik bi urte igaro badira. Euskal Funtzio Publikoari buruzko 6/1989 Legearen 52.2 artikuluarekin bat etorriz, lan-eskaintza publiko baten bidez hartutako lanpostuak horren hornidurak ezarrita zuen sistema bidez hartutakoak izango dira. Aurreko denbora-muga ez da ezarritako langileak lehiaketa bidez lortutako lanpostuaren atxikipena galdu duenean.

2.3.– El personal funcionario de carrera, así como el estatutario, únicamente podrá participar en esta convocatoria si han transcurrido dos años desde la toma de posesión en el último puesto obtenido en concurso. De conformidad con el artículo 52.2 de la Ley 6/1989, de la Función Pública Vasca, los destinos obtenidos en una oferta pública de empleo se consideran como obtenidos por el sistema a que estuviera reservada su provisión. El límite temporal anterior se exceptúa cuando el personal haya perdido la adscripción al puesto obtenido en concurso.

2.4.– Lehiaketan parte hartu ezin dutenak:

2.4.– No podrá tomar parte en el presente concurso:

a) Eginkizun-gabetze irmoa ezarrita duten funtzionarioek, ezingo dute parte hartu egoera horrek dirauen bitartean.

a) El personal funcionario que se encuentre en suspensión firme de funciones, mientras dure esta situación.

b) Norbere kontuetarako edo familia elkartzeko borondatezko eszedentzian egonik lanera itzuli baino lehen eszedentzian egon beharreko denbora bete ez duten langileek.

b) El personal que, encontrándose en excedencia voluntaria por interés particular o por agrupación familiar, no haya permanecido el tiempo mínimo exigido para reingresar.

2.5.– Diziplinazko espediente baten ondorioz lekuz aldatu diren langileek ezin dute eskatu herri berean lanpostua oraindik zehapena betetzen ari badira.

2.5.– El personal trasladado como consecuencia de un expediente disciplinario no podrá solicitar puesto en la misma localidad si se encuentra en fase de cumplimiento de sanción.

2.6.– Lehiaketan parte hartu behar du Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren erakunde autonomoetako lanpostu bat behin-behinean esleitu zaion karrerako funtzionarioak. Halaber, erakunde publikoetara lekualdatu ostean behin-behineko lanpostu bati atxikita dauden langileak nahitaez parte hartu behar dute lehiaketa honetan.

2.6.– Deberá participar en este concurso el personal funcionario de carrera que se encuentre en adscripción provisional en un puesto de trabajo de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos. Asimismo, el personal adscrito provisional en puestos de trabajo que hayan sido transferidos a Entes Públicos, estará obligado a participar en este concurso.

2.7.– Behin-behineko lanpostua duen karrerako funtzionarioak lehiaketan parte hartzen ez badu edo lanposturik lortzen ez badu eta ondorioz lekuz aldatu behar bada, behin-behinean atxikiko zaio beste lanpostu bati. Lehenbizi atxikiko dira lehiaketan parte hartu arren lanposturik lortu ez duten funtzionarioak, eta gero lehiaketan parte hartu ez dutenak.

2.7.– El personal funcionario de carrera con destino provisional que no participe o no obtenga destino y resulte desplazado, será adscrito provisionalmente a otro puesto de trabajo. Será adscrito, en primer lugar, el personal funcionario que habiendo participado en el concurso no hubiera obtenido destino, adscribiéndose a continuación, aquéllos/as que no hubieran participado en el mismo.

3.– Baloratuko diren merezimenduak.

3.– Méritos valorables.

Lehiaketa ondorengo merezimenduen balorazioa da:

El concurso consistirá en la valoración de los siguientes méritos:

– Lan-esperientzia,

– La experiencia laboral,

– Tituluak,

– Las titulaciones,

– Egin diren hobekuntza-ikastaroak,

– La realización de cursos de perfeccionamiento,

– Irakaslana eta ikerketa-lana,

– La actividad docente e investigadora,

– Euskararen ezagutza maila (lanpostuak hornitzeko betekizun moduan ezarri ez denean),

– El nivel de conocimiento de euskera (en aquellos puestos en que el mismo no sea requisito de provisión),

– Gradu pertsonal finkatua,

– El grado personal consolidado,

– Antzinatasuna.

– La antigüedad.

– Ingelesaren, frantsesaren eta/edo alemanaren ezagutza maila (lanpostuak hornitzeko betekizun moduan ezarri ez denean).

– El conocimiento de inglés, francés y/o alemán (en aquellos puestos en que el mismo no sea requisito de provisión).

4.– Behar den gutxieneko puntuazioa eta gehienez lor daitekeen puntuazioa.

4.– Puntuación mínima necesaria y puntuación máxima alcanzable.

Lehenengo fasean gehienez 214 puntu lor daitezke. Lanpostuaren esleipena lortzeko 22 puntu lortu behar dira.

La puntuación máxima alcanzable es de 214 puntos. Para la adjudicación del puesto será necesario alcanzar 22 puntos.

5.– Merezimenduak baloratzeko irizpide orokorrak

5.– Criterios generales de valoración de méritos.

Merezimenduak baloratzeko bi irizpide hartuko dira kontuan: lanpostuarekin lotuta dauden eta merezimenduak duen balio formala.

Para la valoración de los méritos se tendrán en cuenta dos criterios: relación con el puesto y grado de validez formal del mérito.

5.1.– Lanarekiko lotura: baloratu beharreko merezimenduaren edukiaren eta lortu nahi den lanpostuak dituen zereginen artean erlazioren bat dagoenean baloratuko dira merezimenduak. Erlazioa egongo da, baldin eta egiaztatu den merezimenduaren eta lortu nahi den lanpostuaren jakintza-eremu eta -esparruen artean lotura badago. Ez dira baloratuko lortu nahi den lanpostuarekin loturarik ez duten merezimenduak.

5.1.– Relación con el puesto: los méritos se valorarán cuando se aprecie una relación entre el contenido del mérito a valorar y las tareas del puesto al que se aspira. El grado de relación viene determinado por la correspondencia entre los campos y dominios de conocimiento del mérito acreditado y los del puesto al que se aspira. No serán objeto de valoración los méritos que carezcan de relación con el puesto al que se aspira.

5.2.– Merezimenduaren balio formala.

5.2.– La validez formal del mérito.

Balio formala edo garrantzia neurtzeko faktoreak dira:

Son factores que determinan la validez formal o importancia:

a) Tituluarena: graduondokoen ordu edo kreditu kopurua;

a) De un título: el número de horas o créditos en los posgrados;

b) Ikastaroarena: irakaskuntza erakundea, ebaluazioa eta iraupena.

b) De un curso: la entidad docente, la evaluación, y la duración.

c) Irakaskuntzarena: irakaskuntza erakundea, emandako materiala, geroko edizioak.

c) De una docencia: entidad docente, material entregado, ediciones sucesivas.

d) Bilera profesionaletan egindako komunikazioena: gertaera mota, erakusketa mota, hedapen esparrua eta egiletza.

d) De comunicaciones en reuniones profesionales: tipo de evento, tipo de exposición, ámbito de difusión y autoría.

e) Argitalpen batena: argitalpen-mota, zabalkunde-arloa, edukiaren ezaugarriak, argitaletxearen garrantzia eta egiletza.

e) De una publicación: tipo de publicación, ámbito de difusión, características del contenido, importancia de la editorial y autoría.

f) Ikerketa proiektuarena: egiletza, erakunde finantzazioa, proiektuaren zenbatekoa eta eragina.

f) De un proyecto de investigación: autoría, entidad financiadora, cuantía e impacto del proyecto.

5.3.– Bi irizpide horiek –lotura eta balio formala– ezartzen bazaizkie aurreko ataleko merezimenduei, hurrengo koefizientea aplikatuko da merezimendu jakin bat baloratzean. Baremoa hau da: Handia (1), Tartekoa (0,75), Txikia (0,25) edo ezin da baloratu (0). Koefiziente hori 6.2, 6.3 eta 6.4 oinarrien baremoen kategoria bakoitzari esleitutako gehienezko balioaz biderkatuko da.

5.3.– La combinación de estos dos criterios –relación y validez formal- atribuidos a los méritos del apartado anterior dará lugar a la aplicación del siguiente coeficiente en la valoración del mérito concreto de acuerdo al baremo correspondiente: Alto (1), Medio (0,75), Bajo (0,25) o no valorable (0). Este coeficiente se multiplicará por el valor máximo atribuido a cada categoría en los baremos de las bases 6.2, 6.3 y 6.4.

5.4.– Baloratzeko irizpideak eta merezimendu bakoitzari aplikatutakoa Balorazio Batzordeak argitaratuko ditu, lehiaketa bakoitzaren iragarki-taulan.

5.4.– Los criterios de valoración, así como su aplicación concreta a cada mérito serán publicados por la comisión de valoración de cada concurso en los tablones de anuncio.

5.5.– Soilik baloratuko dira ziurtagirietan egiaztapen-lanak egiteko funtsezkotzat jotzen diren alderdi guztiak (7. oinarria) jasotzen dituzten merezimenduak. Dena den, ez dira baloratuko merezimendu gisa hornikuntzarako baldintzak badira.

5.5.– Únicamente se valorarán los méritos cuyos certificados contengan todos los aspectos considerados esenciales para su acreditación, enumerados en la base 7. En todo caso, no podrán ser valorados como mérito aquello que sea exigido como requisito de provisión.

6.– Merezimenduen balorazioa.

6.– Valoración de méritos.

6.1.– Lan-esperientzia:

6.1.– Experiencia laboral.

Azken 10 urteotako lan-esperientzia baloratuko da, gehienez 60 punturekin. Hauxe da erabiliko den baremoa:

Se valorará la experiencia en los últimos 10 años hasta un máximo de 60 puntos, de acuerdo con el siguiente baremo:

– Lortu nahi denaren lanpostu berdinean duen lan-esperientzia: 0,6 puntu hilabete bakoitzeko.

– Experiencia laboral en el mismo puesto que el puesto al que se aspira, 0,6 puntos por mes.

– Lortu nahi den lanpostuari dagokion jakintza-arloari atxikitako lanpostuan duen lan-esperientzia: 0,3 puntu hilabete bakoitzeko (jakintza-arlo hori lan-monografian islatzen da).

– Experiencia laboral en puestos adscritos al área de conocimiento reflejado en la monografía del puesto de trabajo, al que se encuentra adscrito el puesto al que se aspira, 0,3 puntos por mes.

– Lortu nahi den lanpostua atxikita dagoen kidego edo eskalaren bati atxikitako lanpostuan duen lan-esperientzia: 0,10 puntu hilabete bakoitzeko.

– Experiencia laboral en puestos adscritos a alguno de los Cuerpos o Escalas a los que se encuentra adscrito el puesto al que se aspira, 0,10 puntos por mes.

– Lortu nahi den lanpostua atxikita dagoen taldeari atxikitako lanpostuan duen lan-esperientzia: 0,05 puntu hilabete bakoitzeko.

– Experiencia laboral en puestos adscritos al Grupo a los que se encuentra adscrito el puesto al que se aspira, 0,05 puntos por mes.

6.1.1.– Beste zerbitzu batzuekin batera aldi berean egindako zerbitzuak ez dira inola ere kontuan hartuko. Horri dagokionez, ez dira zenbatuko aldi baterako esleitutako eginkizunetan egindako zerbitzuak.

6.1.1.– En ningún caso, se computarán servicios prestados simultáneamente con otros igualmente prestados. A este respecto, no se computarán los servicios prestados en asignación provisional de funciones.

6.1.2.– Zerbitzu berezietan edo seme-alabak zaintzeko edo senideak zaintzeko eszedentzian emandako aldiak, azken 10 urteotan denbora luzeagoz bete duten funtzionario lanpostuaren arabera baloratuko dira. Funtzionario lanposturik izan ez dutenei titular gisa erreserbatuta duten lanpostuaren arabera egingo zaie balorazioa. Lanpostu baten titularrak ez badira, aldiz, bete duten azken lanpostuaren eginkizunen arabera egingo da balorazioa.

6.1.2.– Los periodos en situación de servicios especiales o de excedencia por cuidado de hijo o hija o cuidado de familiares, se valorarán en el puesto de funcionario que hayan ocupado durante más tiempo en los últimos 10 años. Si no hubieran ocupado un puesto de funcionario se les valorará conforme al puesto que tengan reservado como titulares. En el caso de que no tuvieran un puesto en titularidad se les valorará conforme a las funciones del último puesto ocupado.

6.1.3.– Betetzen duten lanpostuko lan-esperientzia moduan hartuko dira ondokoetan emandako aldiak: prestakuntza edo hobekuntza ikastaroak, euskararen ikaskuntza, norberaren gauzetarako baimenak, aldi baterako ezintasuna edo antzeko egoerak.

6.1.3.– El período de permanencia en cursos de formación o perfeccionamiento, aprendizaje de euskera, permisos por asuntos propios, incapacidad temporal o demás situaciones asimiladas, será computado como experiencia laboral en el puesto que estén ocupando.

6.1.4.– Beste administrazio publiko batzuetan lan egin dutenei zerbitzuen ziurtagiri eta betetako lanpostuaren/lanpostuen monografia baloratuko zaie. Baina horrelakorik ez badute, lan-esperientzia frogatzeko agirian jasotzen diren zereginak gauzatzeko ezagutzak eta trebetasunak baloratuko zaizkie.

6.1.4.– Quienes hayan ocupado puestos en otras Administraciones públicas serán valorados de acuerdo con los certificados de servicios y las monografías del puesto/s desempeñado/s. En el caso de que éstas no existieran serán valorados por los conocimientos y destrezas requeridos para el desempeño de tareas que figuren en el documento acreditativo de experiencia laboral.

6.2.– Tituluak.

6.2.– Títulos.

Unibertsitateen edo ospe handiko instituzioen titulu akademiko ofizialak edo berezko tituluak baloratuko dira, bete nahi den lanpostuaren zereginekiko lotura kontuan hartuta, eta gehienez 40 punturekin. Hauxe da erabiliko den baremoa:

Se valorarán las titulaciones académicas oficiales o títulos propios de universidades o instituciones de reconocido prestigio, en relación a su grado de relación para desempeñar las tareas del puesto que se trate de proveer, hasta un máximo de 40 puntos, conforme al siguiente baremo:

a) Gradua, lizentzia, arkitektura edo ingeniaritza, diplomatura, arkitektura teknikoa edo ingeniaritza teknikoa: gehienez 20 puntu titulu bakoitzeko.

a) Grado, Licenciatura, Arquitectura o Ingeniería, Diplomatura, Arquitectura Técnica o Ingeniería Técnica: hasta un máximo de 20 puntos por título.

b) Graduondokoa: gehienez 20 puntu titulu bakoitzeko.

b) Posgrado: hasta un máximo de 20 puntos por título.

c) Doktoregoa: gehienez 22 puntu titulu bakoitzeko.

c) Doctorado: hasta un máximo de 22 puntos por título.

6.2.1.– Titulu-talde desberdinetako kidego edo eskaletako lehiakideek lanpostu bera eskatzen badute, beheko taldeko langileei ez zaizkie merezimendu moduan baloratuko goragoko kidego edo eskalan sartzeko eskatzen diren titulu ofizialak.

6.2.1.– En el supuesto de que concursantes de Cuerpos o Escalas pertenecientes a distintos Grupos de titulación soliciten la misma dotación, al personal del Grupo inferior no se le podrá valorar como mérito los títulos oficiales que se exigen para acceder al Cuerpo o Escala del grupo superior.

6.2.2.– Unibertsitateko irakaskuntza berdinetako ziklo desberdinak gainditu dituztela frogatzen duten langileei soilik baloratuko zaie frogatutako zikloetatik gorengoan sartzen den titulua.

6.2.2.– Al personal que acredite haber superado distintos ciclos de unas mismas enseñanzas universitarias, únicamente le será valorado aquel título que se corresponda con el ciclo superior de los acreditados.

6.2.3.– Ez da merezimendu moduan baloratuko lanpostuan eskatzen den goi mailako titulua lortzeko behar den titulua.

6.2.3.– No será valoradas como mérito aquella titulación necesaria para alcanzar la titulación superior que es requisito del puesto.

6.2.4.– Graduondoko titulu moduan baloratuko dira hurrengo baldintzetako bat betetzen dutenak:

6.2.4.– Se valorarán como títulos de postgrado aquellos que cumplan una de las siguientes condiciones:

a) Master ofizialaren maila izatea, eta Unibertsitate, Zentro eta Tituluen Erregistroan jasota egotea.

a) Tener rango de máster oficial, con su correspondiente asiento en el Registro de Universidades Centros y Títulos.

b) Unibertsitateko graduondoko berezko titulua izatea, 450 ordukoa edo denbora luzeagokoa, edo gutxieneko iraupena bermatzen duen kreditu kopurua izatea.

b) Tratarse de un título propio de postgrado de una universidad, de duración igual o superior a 450 horas, o un total de créditos que garanticen esta duración mínima.

c) Goi mailako irakaskuntza programa baten agiria edo diploma edukitzea, graduondoko unibertsitate irakaskuntzaren parekoa eta ospe handiko erakunde akademiko edo profesional batek (atzerrikoa ere izan daiteke) emandakoa. Graduondoko irakaskuntza mota hau 450 ordukoa edo gehiagokoa izan behar da gutxienez.

c) Disponer la credencial o el diploma de un programa de enseñanza superior, de carácter análogo a la enseñanza universitaria de postgrado, e impartido por una entidad académica o profesional de reconocido prestigio, incluso extranjera. La duración mínima de este tipo de enseñanza de postgrado debe de ser de 450 horas o más.

6.2.5.– Mediku espezialistaren, farmazialari espezialistaren edo biologo espezialistaren eta psikologo espezialistaren tituluak ere baloratu ahal izango dira, eta graduondoko irakaskuntzat jo, gehienez 20 punturekin titulu bakoitzeko.

6.2.5.– Se valorarán también, como títulos de postgrado, los títulos de Médico y Médica Especialista, Farmacéutico y Farmacéutica Especialista, Biólogo y Bióloga Especialista y Psicólogo y Psicóloga Especialista hasta un máximo de 20 puntos por título.

6.3.– Prestakuntza eta hobekuntza ikastaroen balorazioa.

6.3.– Valoración de cursos de formación y perfeccionamiento.

6.3.1.– Deitutako lanpostuari lotutako gaien inguruko hobekuntza ikastaroak gaindituta dituztenei ikastaro horiek gehienez 40 punturekin baloratuko zaizkie. Hauxe da erabiliko den baremoa:

6.3.1.– Se valorará hasta un máximo de 40 puntos la superación de cursos de perfeccionamiento en materias relacionadas con las tareas propias del puesto convocado conforme al siguiente baremo:

a) 10 eta 19 ordu arteko ikastaroak: gehienez puntu 1 ikastaro bakoitzeko.

a) Cursos de duración entre 10 y 19 horas: hasta 1 punto por cada curso.

b) 20 eta 39 ordu arteko ikastaroak: gehienez puntu 2 ikastaro bakoitzeko.

b) Cursos de duración entre 20 y 39 horas: hasta 2 puntos por cada curso.

c) 40 eta 79 ordu arteko ikastaroak: gehienez 5 puntu ikastaro bakoitzeko.

c) Cursos de duración entre 40 y 79 horas: hasta 5 puntos por cada curso.

d) 80 eta 149 ordu arteko ikastaroak: gehienez 8 puntu ikastaro bakoitzeko.

d) Cursos de duración entre 80 y 149 horas: hasta 8 puntos por cada curso.

e) 150 eta 299 ordu arteko ikastaroak: gehienez 10 puntu ikastaro bakoitzeko.

e) Cursos de duración entre 150 y 299 horas: hasta 10 puntos por cada curso.

f) 300 orduko edo gehiagoko ikastaroak: gehienez 12 puntu ikastaro bakoitzeko.

f) Cursos de duración igual a superior a 300 horas: hasta 12 puntos por cada curso.

6.3.2.– Hobetzeko ikastaroak Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak, unibertsitateek edo administrazio publikoek antolatutakoak eta homologatutakoak izan behar dira; bestela, prestakuntza, giza baliabideen garapena, lan-gaikuntza edo ikerketa esparruetan ospe handiko erakundeek eman behar izan dituzte.

6.3.2.– Los cursos de perfeccionamiento deberán haber sido organizados u homologados por el Instituto Vasco de Administración Pública, Universidades o administraciones públicas o impartidos por instituciones de reconocido prestigio en materia de formación, desarrollo de recursos humanos, cualificación profesional o investigación.

6.3.3.– Azken 10 urteotan egindako ikastaroak bakarrik baloratuko dira; baina salbuespen moduan 150 ordu edo ordutik gorakoak ere onartuko dira, noiz egin diren kontuan hartu gabe baloratuko baitira.

6.3.3.– Únicamente se valorarán los cursos realizados en los últimos 10 años, salvo aquellos que tengan una duración igual o superior a 150 horas, que serán valorados independientemente de su fecha de realización.

6.3.4.– Iraupena kreditutan ematen bada, kreditu bakoitzak 10 orduko baliokidetza izango du, beste zehaztasunik ematen ez bada behintzat. ECT kreditu bakoitzak, ordea, 25 orduko baliokidetza izango du.

6.3.4.– En los casos en los que la duración se exprese en créditos se valorará a razón de 10 horas por crédito, cuando no conste otra especificación. Si se indican los créditos ECTS, se valorarán a razón de 25 horas por cada crédito.

6.3.5.– Ez dira baloratuko Ofimatikako programen gaineko ikastaroak; hala ere, Excel, Access eta PowerPoint-i buruzko maila ertaineko edo aurreratuko ikastaroak baloratu ahal izango dira.

6.3.5.– No se valorarán los cursos de programas de Ofimática, excepto Excel, Access y PowerPoint de nivel medio o avanzado que podrán ser valorados.

6.3.6.– Softwarearen Europako Institutuak Informazioaren Teknologiei lotuta ematen dituen erabiltzaileen ziurtagiriak (IT Txartela) prestakuntza ikastaro moduan hartuko dira lehiaketa honetan. IT Txartel hauek IVAPek ezarritako orduen arabera baloratuko dira, hau da, ziurtagiri horiek ebaluatzeko tresnak diren eta ikastaroen aprobetxamendua ziurtatzeko betekizunetako bat diren ikastaroetan ezarri dituen orduen arabera. Dagoeneko baloratuta dauden ikastaroetako IT Txartelak ez dira baloratuko.

6.3.6.– Los certificados de usuarios y usuarias en Tecnología de la Información (IT Txartela) emitidos por el Instituto Europeo del Software se consideran a los efectos de este concurso como cursos de formación. Estas IT Txartelas serán valoradas de acuerdo con las horas que establece el IVAP para los cursos en los que dichas certificaciones son instrumentos de evaluación y uno de los requisitos exigidos para certificar el aprovechamiento de esos cursos. En ningún caso se valorará una IT Txartela que se corresponda con cursos ya valorados.

6.3.7.– Gai berari buruzko ikastaroak edo ikastaro baten edizioak behin bakarrik baloratuko dira; denen artean ordu kopuru handiena duena aukeratuko da horretarako.

6.3.7.– Los cursos que versen sobre la misma materia o las diferentes ediciones de un mismo curso sólo serán valorados una vez, que corresponderá con el curso que tenga el mayor número de horas.

6.3.8.– Doktoregoko ikastaroak eta unibertsitateko titulua eskuratzeko aukera ematen dutenak hobetzeko ikastaro moduan balora daitezke, aurreko atalen baten baloratu ez badira, 5. oinarrian islatutako irizpide orokorren arabera.

6.3.8.– Los cursos de doctorado y los que dan acceso a un título universitario, que no hayan sido valorados en otro apartado, podrán ser valorados como cursos de perfeccionamiento de acuerdo con los criterios generales reflejados en la base 5.

6.3.9.– Hizkuntzen ikastaroak ez dira baloratuko.

6.3.9.– No se valorarán los cursos de idiomas.

6.4.– Irakaskuntza eta ikerketa.

6.4.– Actividad docente e investigadora.

Irakaskuntzari eta ikerketari gehienez 20 puntu emango zaizkie. Hauxe da erabiliko den baremoa:

Se valorará hasta un máximo de 20 puntos la actividad docente e investigadora conforme al siguiente baremo:

– Ikastaroak emateko ordu bakoitzeko 0,20 puntu, eta gehienez 10 puntu lortu ahal izango dira.

– Por cada hora de impartición de cursos, hasta 0,20 puntos por cada una, siendo 10 puntos la puntuación máxima alcanzable.

– Bilera profesionaletan egindako komunikazio bakoitzeko gehienez 2 puntu, eta gehienez 10 puntu lortu ahal izango dira.

– Comunicaciones en reuniones profesionales, hasta 2 puntos por cada una, siendo 10 puntos la puntuación máxima alcanzable.

– Ikerketa proiektutako partaidetza: proiektu bakoitzeko 2,5 puntu, eta gehienez 5 puntu lortu ahal izango dira.

– Participación en proyectos de investigación: hasta 2,5 puntos por proyecto, siendo 5 puntos la puntuación máxima alcanzable.

– Argitalpenak: gehienez 20 puntu.

– Publicaciones hasta un máximo de 20 puntos:

a) Ospe handiko aldizkari profesionaletan: gehienez 5 puntu argitalpen bakoitzeko.

a) en revistas de reconocido prestigio profesional: hasta 5 puntos por publicación.

b) Beste argitalpen batzuetan: gehienez 2 puntu argitalpen bakoitzeko.

b) otras publicaciones: hasta 2 puntos por publicación.

6.4.1.– Irakaskuntza-jarduera noizbehinkakoa denean baino ez da baloratuko, eta betiere ez bada zerbitzuak emateko enplegu-harreman edo kontratu baten ondoriozkoa izan.

6.4.1.– Únicamente se valorará la actividad docente ocasional, siempre que no se derive de una relación de empleo o contrato de prestación de servicios.

6.4.2.– Ikastaro bera behin baino gehiagotan eman bada soilik baloratuko dira ordu kopuru handiena izan duten bi ikastaroak.

6.4.2.– En el caso de imparticiones repetidas del mismo curso, únicamente se valorarán los dos cursos de mayor número de horas.

6.4.3.– Ez da baloratuko biltzarretan edo jardunaldietan egon izana, ezta mahai-inguruetan parte hartu izana ere, salbuespen batekin: mahaietan komunikazioaren bat aurkeztu bada. Hori gertatzen denean, 5.2 eta 6.4 oinarrietan ezarritako irizpideak aplikatuko dira.

6.4.3.– No se valora las asistencias en Congresos o Jornadas, ni la participación en mesas redondas, salvo si se ha presentado en estas mesas alguna comunicación, a la cual se aplicarán los criterios de las bases 5.2 y 6.4.

6.5.– Euskara.

6.5.– Euskera.

Euskara baloratu ahal izateko, eskaturiko lanpostuak ezin du eduki derrigortasun-data igarota lanpostu-zerrendan.

El euskera se valorará siempre que el puesto que se solicite no tenga fecha de preceptividad vencida en la Relación de Puestos de Trabajo.

Euskara merezimendutzat joko da; gehienez ere 24 punturekin. Puntuazio honen arabera:

El euskera se valorará como mérito hasta un máximo de 24 puntos, conforme a la siguiente puntuación.

4. hizkuntza-eskakizuna duten lanpostuetan:

Puestos con perfil lingüístico 4:

– 1. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeagatik: 10 puntu.

– Por la acreditación del Perfil Lingüístico 1: 10 puntos.

– 2. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeagatik: 15 puntu.

– Por la acreditación del Perfil Lingüístico 2: 15 puntos.

– 3. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeagatik: 22 puntu.

– Por la acreditación del Perfil Lingüístico 3: 22 puntos.

– 4. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeagatik: 24 puntu.

– Por la acreditación del Perfil Lingüístico 4: 24 puntos.

3. hizkuntza-eskakizuna duten lanpostuetan:

Puestos con perfil lingüístico 3:

– 1. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeagatik: 10 puntu.

– Por la acreditación del Perfil Lingüístico 1: 10 puntos.

– 2. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeagatik: 15 puntu.

– Por la acreditación del Perfil Lingüístico 2: 15 puntos.

– 3 edo 4. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeagatik: 22 puntu.

– Por la acreditación del Perfil Lingüístico 3 o 4: 22 puntos.

2. hizkuntza-eskakizuna duten lanpostuetan:

Puestos con perfil lingüístico 2:

– 1. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeagatik: 10 puntu.

– Por la acreditación del Perfil Lingüístico 1: 10 puntos.

– 2., 3. eta 4. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeagatik: 15 puntu.

– Por la acreditación del Perfil Lingüístico 2, 3 o 4: 15 puntos.

6.6.– Gradu pertsonal finkatua.

6.6.– Grado Personal Consolidado.

Parte hartzen den kidegoan edo eskalan gradu pertsonal finkatua duenari gehienez 10 puntu emango zaizkio, hurrengo banaketaren arabera:

Por tener grado personal consolidado, en el Cuerpo o Escala desde el que se participa, se adjudicarán hasta un máximo de 10 puntos según la distribución siguiente:

a) Eskatutako lanpostuaren osagarri maila bereko edo handiagoko gradu pertsonala duenari: 10 puntu.

a) Por un grado personal superior o igual al del nivel de complemento de destino del puesto solicitado: 10 puntos.

b) Eskatutako lanpostuaren osagarri maila baino gradu pertsonal txikiagoa duenari: 5 puntu.

b) Por un grado personal inferior al nivel de complemento de destino del puesto solicitado: 5 puntos.

6.7.– Antzinatasuna.

6.7.– Antigüedad.

Administrazio publikoetan lan egindako hilabete bakoitzeko 0,084 puntu zenbatuko dira, eta gehienez 10 puntu lortu ahal izango dira.

Por cada mes completo de servicios en las Administraciones Públicas se computarán 0,084 puntos por mes, hasta un máximo de 10 puntos.

Ondorio horietarako, karrerako funtzionario izan baino lehen eman diren eta aitortuta dauden zerbitzuak ere baloratuko dira. Alegatutako beste zerbitzuekin batera eman diren zerbitzuak ez dira kontuan hartuko.

A estos efectos, se valorarán también los servicios reconocidos que se hubieran prestado con anterioridad a la adquisición de la condición de personal funcionario de carrera. No se computarán servicios que hubieran sido prestados simultáneamente con otros igualmente alegados.

6.8.– Hizkuntzen ezagutza.

6.8.– Conocimiento de Idiomas.

Frantsesaren, ingelesaren eta alemanaren ezagutzak baloratuko dira Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren erakunde autonomoetako lanpostuen hautaketa eta hornidura prozesuetan hizkuntza-titulu eta -ziurtagirien baliokidetzak ezartzen dituen ekainaren 30eko 117/2015 Dekretuan xedatutakoarekin bat etorriz.

Se valorarán los conocimientos de idiomas francés, inglés y alemán de conformidad con lo dispuesto en el Decreto 117/2015, de 30 de junio, de equivalencia de títulos y certificados de idiomas en los procesos de selección y provisión de puestos de trabajo en la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y sus Organismos Autónomos.

Hizkuntza horien ezagutzagatik gehienez 10 puntu emango dira. Hauxe da erabiliko den baremoa:

Se valorarán estos idiomas hasta un máximo de 10 puntos conforme al siguiente baremo:

a) B2 mailaren baliokideak diren tituluak eta ziurtagiriak: 5 puntu.

a) Títulos y certificados equivalentes al Nivel B2: 5 puntos.

b) C1 mailaren baliokideak diren tituluak eta ziurtagiriak: 10 puntu.

b) Títulos y certificados equivalentes al Nivel C1: 10 puntos.

7.– Merezimenduak eta betekizunak alegatzea eta egiaztatzea.

7.– Alegación y acreditación de méritos y requisitos.

7.1.– Irizpide orokorrak.

7.1.– Criterios generales:

7.1.1.– Eskabideak aurkezteko epearen barruan alegatu behar dira baloratu nahi diren betekizun eta merezimendu guztiak. Erregistro pertsonalean jasota dauden merezimendu guztiak alegatutzat joko dira, eta, horrenbestez, ofizioz baloratuko dira, prozedura honen ondorioetarako soilik.

7.1.1.– Deberán alegarse en el plazo de presentación de solicitudes, todos los requisitos y méritos que se desea sean valorados. A los solos efectos de este procedimiento, se entenderán como alegados, y por tanto serán valorados de oficio, todos aquellos méritos que consten en el registro de personal.

7.1.2.– Parte hartzen duten langileek, eskabideak aurkezteko epearen barruan, soilik egiaztatu behar dituzte Langileen Erregistroan jasotzen ez diren betekizunak eta merezimenduak. Erregistroan dauden betekizunak eta merezimenduak Intranetean kontsulta daitezke.

7.1.2.– El personal participante únicamente deberá acreditar, en el plazo de presentación de solicitudes, aquellos requisitos y méritos que no consten en el Registro de Personal. Los requisitos y méritos que constan en Registro se pueden consultar en la Intranet.

7.1.3.– Lanpostuen zerrendan berariazko betekizunak ezartzen badira lanpostu jakin baterako, eta horietan xedatzen bada probaren bidez egiazta daitezkeela, Balorazio Batzordeak diseinatu eta baloratuko du proba hori eta gai edo ez gai den adieraziko du.

7.1.3.– Cuando la Relación de puestos de trabajo establezca para un puesto unos requisitos específicos en los que se disponga que pueden ser acreditados mediante prueba la Comisión de valoración será la encargada de su diseño y valoración, la cual únicamente será apto o no apto.

7.2.– Lan-esperientzia.

7.2.– Experiencia laboral:

7.2.1.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrean aitortutako lan-esperientzia ofizioz sartuko da; beraz, ez da alegatu edo egiaztatu beharrik izango.

7.2.1.– La experiencia laboral reconocida en la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco se incluirá de oficio por lo que no será necesaria su alegación ni su acreditación.

7.2.2.– Beste administrazio publiko batzuetako lan-esperientzia alegatu egin behar da, eta administrazio horietako langileen arloko organo eskudunek egiaztatu beharko dute. Aurreko egiaztapena egiteko III. eranskineko eredua bete behar da; bestela, ereduko alderdi guztiak jasotzen dituen beste edozein erabili ahal izango da.

7.2.2.– La experiencia laboral en otras Administraciones Públicas deberá ser alegada y será certificada por los Órganos competentes en materia de personal de dichas Administraciones. La certificación anterior se podrá realizar según el modelo establecido en el Anexo III o en cualquier otro donde consten todos los extremos previstos en el mismo.

7.3.– Tituluak.

7.3.– Títulos:

7.3.1.– Langileen Erregistroan jasotzen ez diren tituluak horien kopia konpultsatua aurkeztuz egiaztatu behar dira; baina titulua eskura ez dagoenean, tituluaren ordezko ziurtagiriaren edo titulua jaulkitzeko tasak ordaindu izanaren frogagiriaren kopia konpultsatua aurkeztuko dira.

7.3.1.– Los títulos que no consten en el Registro de personal deberán ser acreditados mediante copia compulsada del título, del certificado supletorio del título o del resguardo de haber abonado las tasas para su expedición.

7.3.2.– Titulu akademiko ofizialak eta atzerriko tituluak homologatzeko ziurtagiriak Hezkuntza Ministerioak edo unibertsitateetako errektoreak jaulki behar ditu.

7.3.2.– Los títulos académicos oficiales así como las certificaciones de homologación de títulos extranjeros deberán ser expedidos por el Ministerio de Educación o por Rectores de la Universidades.

7.3.3.– Unibertsitateetako graduondoko berezko tituluak egiaztatzeko, unibertsitateko errektoreak jaulkitako diplomak aurkeztu beharko dira. Horietan, gainera, berariaz jaso behar da zenbat ordu edo kreditu egin diren.

7.3.3.– Los títulos propios de postgrado de las universidades serán acreditados mediante de los diplomas expedidos por el Rector de la Universidad, debiendo quedar constancia expresa del número de horas o créditos correspondientes.

7.3.4.– Goi mailako gainerako irakaskuntza programak egiaztatzeko, dagokion erakundeak jaulkitako diplomak aurkeztu beharko dira; eta denetan jaso behar da ikasketa-planak zenbat ordu edo kreditu izan dituen.

7.3.4.– El resto de los programas de enseñanza superior serán acreditados por medio de los diplomas otorgados por la institución correspondiente, haciendo constar la duración del plan de estudios, en horas o créditos.

7.3.5.– Araututako lanbide baten gaikuntza profesionala aitortzen duen egiaztagutuna aurkeztu ahal izango da (Europar Batasunaren xedapenen babesean) dagokion titulu akademikoaren egiaztagiriaren ordez.

7.3.5.– La credencial del reconocimiento de una cualificación profesional referente a una profesión regulada, al amparo de las disposiciones de la Unión Europea, también puede sustituir a la acreditación de la titulación académica correspondiente.

7.4.– Prestakuntza eta hobekuntza ikastaroak.

7.4.– Cursos de formación o perfeccionamiento:

7.4.1.– Langileen Erregistroan jasotzen ez diren ikastaroak egiaztatzeko kopia konpultsatua aurkeztu behar da, edo ikastaro horiek antolatu edo deitu dituen organoaren nahiz erakundearen ziurtagiria. Baina ondokoak jaso behar dira bertan:

7.4.1.– Los cursos que no consten en el Registro de personal deberán ser acreditados mediante copia compulsada o certificado del órgano o entidad que los haya organizado o convocado, con el siguiente contenido esencial:

a) Titulua.

a) Título.

b) Hasiera eta amaiera datak, eta iraupena (orduak).

b) Fechas de inicio, final y horas de duración.

c) Ziurtagiria egin duen erakundea.

c) Entidad certificadora.

7.4.2.– Doktorego ikastaroek ez dute ikasketa aurreratuen graduondoko titulurik; beraz, ikasketen ziurtagiriaren bidez egiaztatu beharko dira.

7.4.2.– Los cursos de doctorados que carecen del correspondiente título de postgrado de estudios avanzados, deberán ser acreditados mediante un certificado de estudios.

7.5.– Irakaskuntza eta ikerketa.

7.5.– Actividad docente e investigadora:

7.5.1.– Langileen Erregistroan jasotzen ez diren irakaskuntzak eta ikerketak ziurtagiri baten bidez egiaztatu behar dira, eta bertan merezimendu bakoitzerako funtsezkotzat jotzen diren edukiak jasoko dira.

7.5.1.– La actividad docente e investigadora que no conste en el Registro de personal deberá ser acreditada mediante certificado en el que consten los contenidos que se consideran esenciales para cada mérito.

7.5.2.– Emandako ikastaroak egiaztatzeko, ikastaro horiek antolatu edo deitu dituzten organoen edo erakundeen ziurtagiriak aurkeztu beharko dira. Eta ondokoak jaso behar dituzte:

7.5.2.– La impartición de cursos será acreditada mediante certificaciones del órgano o institución que los haya organizado o convocado, con el siguiente contenido esencial:

a) Titulua.

a) Título.

b) Hasiera eta amaiera datak, eta iraupena (orduak).

b) Fechas de inicio, final y horas de duración.

c) Ziurtagiria egin duen erakundea.

c) Entidad certificadora.

Era berean, irakaskuntza-jarduerari balorazio handiagoa ematea nahi bada, erabili den material didaktikoaren kopia eranstea gomendatzen da.

Asimismo, para una mayor valoración de la actividad docente, se recomienda a adjuntar copia del material didáctico utilizado.

7.5.3.– Komunikazioak eta txostenak egiaztatzeko, horien kopiak aurkeztu behar dira, baita horiek antolatu edo deitu dituen organoaren edo erakundearen ziurtagiria ere. Ondokoak jaso behar dira:

7.5.3.– La acreditación de comunicaciones y ponencias será realizada presentando copia de las mismas así como certificación del órgano o entidad que los haya organizado o convocado con siguiente contenido esencial:

a) Egilea.

a) Autoría.

b) Data.

b) Fecha.

c) Titulua.

c) Título.

d) Biltzarraren edo topaketaren izena.

d) Denominación del congreso o encuentro.

e) Erakunde antolatzailea.

e) Entidad organizadora.

7.5.4.– Ikerketa proiektuetako parte-hartzea egiaztatzeko, ikerketa proiektuaren organoaren edo erakundearen ziurtagiria aurkeztu beharko da. Eta ondokoak jaso behar ditu:

7.5.4.– La participación en proyectos de investigación será acreditada mediante certificado del órgano o institución del que dependa el proyecto de investigación, con el siguiente contenido esencial:

a) Zuzendaria/laguntzailea.

a) Dirección/colaboración.

b) Taldeko kide kopurua.

b) Número de miembros del equipo.

c) Aurrekontua.

c) Presupuesto.

d) Hasiera eta amaiera datak.

d) Fechas de inicio y final.

e) Erakunde finantzatzailea.

e) Entidad financiadora.

Era berean, proiektuaren ondoriozko ekarpenek eta argitalpenek azken balorazioa hobetu ahal izango dute.

Asimismo, las contribuciones y publicaciones resultantes del proyecto mejorarán la valoración del mismo.

7.5.5.– Argitalpenak egiaztatzeko jatorrizko argitalpenak edo horien kopia konpultsatua aurkeztu beharko da. Testua Interneten argitaratu baldin bada, paperezko kopiaz gain, URLa ere adierazi beharko da.

7.5.5.– Las publicaciones serán acreditadas mediante la entrega de original o una copia compulsada de la misma. Si es un texto publicado en internet, además de la copia impresa también deberá indicarse la URL.

7.6.– Euskara.

7.6.– Euskera.

Langileen Erregistroan jasota ez dauden tituluak edo ziurtagiriak bakarrik egiazta daitezke. Euskara-tituluen eta ziurtagirien baliokidetzak azaroaren 9ko 297/2010 Dekretuan araututakoak dira. Dekretu hori euskararen jakite-maila egiaztatzen duten tituluak eta ziurtagiriak baliokidetu eta Hizkuntzen Europako Erreferentzi Marko Bateratuko mailekin parekatzeko baita.

Únicamente deberán acreditarse los títulos o certificados que no consten en el Registro de Personal. Las equivalencias de títulos y certificados de euskera son las reguladas por el Decreto 297/2010, de 9 de noviembre, de convalidación de títulos y certificados acreditativos de conocimientos de euskera y equiparación con niveles del Marco Común Europeo de Referencia para las Lenguas.

Euskara betekizun nahiz merezimendu moduan egiazta daiteke, eta horretarako erakunde ofizial batek jaulkitako ziurtagiria aurkeztu beharko da.

La acreditación del conocimiento del euskera, bien como requisito, bien como mérito, deberá realizarse mediante la presentación del certificado correspondiente emitido por un Organismo oficial.

7.7.– Hizkuntzak.

7.7.– Idiomas.

Langileen Erregistroan jasota ez dauden tituluak edo ziurtagiriak bakarrik egiaztatu beharko dira.

Únicamente deberán acreditarse los títulos o certificados que no consten en el Registro de Personal.

7.8.– Gradu pertsonala.

7.8.– Grado Personal.

7.8.1.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrean aitortutako gradu pertsonala ofizioz sartuko da; beraz, ez da alegatu edo egiaztatu beharrik izango.

7.8.1.– El grado personal reconocido por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi se incluirá de oficio por lo que no será necesaria su alegación ni acreditación.

7.8.2.– Baina administrazio honek aitortu ez duena eta, beraz, Langileen Erregistroan jasotzen ez dena egiaztatu egin behar da. Horretarako, jatorriko administrazioan langileen arloan eskumena duten organoen ziurtagiria aurkeztu behar da. Aurreko egiaztapena egiteko III. eranskineko eredua bete behar da; bestela, ereduko alderdi guztiak jasotzen dituen beste edozein erabili ahal izango da.

7.8.2.– El grado no reconocido por esta Administración y que no conste en el Registro de personal deberá acreditarse mediante certificación expedida por los Órganos competentes en materia de personal de su Administración de origen. La certificación anterior se podrá realizar según el modelo establecido en el Anexo III o en cualquier otro donde consten todos los extremos previstos en el mismo.

7.9.– Antzinatasuna.

7.9.– Antigüedad.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrean aitortutako antzinatasuna ofizioz sartuko da; beraz, ez da alegatu edo egiaztatu beharrik izango.

La antigüedad en la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi se incluirá de oficio por lo que no será necesaria su alegación ni acreditación.

Beste administrazio publiko batzuetan emandako zerbitzuen antzinatasuna, Langileen Erregistroan jasota ez badago, jatorriko administrazioan langileen arloan eskumena duten organoen ziurtagiri bidez egiaztatuko da. Aurreko egiaztapena egiteko III. eranskineko eredua bete behar da; bestela, ereduko alderdi guztiak jasotzen dituen beste edozein erabili ahal izango da.

La antigüedad por servicios prestados en otras Administraciones Públicas que no conste en el Registro de Personal será certificado por los Órganos competentes en materia de personal de su Administración de origen. La certificación anterior se podrá realizar según el modelo establecido en el Anexo III o en cualquier otro donde consten todos los extremos previstos en el mismo.

7.10.– Merezimenduen eta betekizunen zuzenketa.

7.10.– Subsanación de méritos y requisitos.

Interesdunei edo hauek lan egin duten administrazioei eska diezaieke zerbait argitzeko edo dokumentazio osagarria aurkezteko, baldin eta betekizun bat behar bezala egiaztatzeko edo alegatu diren merezimenduak baloratzeko beharrezkotzat jotzen badu. Horrelakoetan, hautagaiari eskatuko zaio hamar egun baliodunetan aurkezteko eskatu zaion informazioa.

Se podrá recabar de las personas interesadas o de las Administraciones donde hayan prestado servicios, las aclaraciones o aportación de la documentación adicional que estime necesaria para considerar debidamente acreditado un requisito o para la valoración de los méritos alegados. En estos casos se requerirá al aspirante para que, en el plazo de diez días hábiles, complete la información requerida.

7.11.– Erreferentzia data.

7.11.– Fecha de referencia.

Merezimenduak baloratzeko erreferentzia gisa hartuko da oinarriak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen diren eguna.

Los méritos se valorarán con referencia a la fecha de la publicación de las bases en el Boletín Oficial del País Vasco.

8.– Balorazio Batzordeak.

8.– Comisiones de Valoración.

8.1.– Osaera.

8.1.– Composición.

Balorazio Batzordeen zereginak izango dira betekizunak egiaztatzea, merezimenduak baloratzea, puntuazio onenak lortu dituzten hautagaiei esleipena egiteko proposamena luzatzea lehiaketa deitu duen organoari (egoki bada), eta oro har, oinarri hauek betetzen direla bermatzea. Batzordeek kide-kopuru bakoitia izango dute, gutxienez bost.

Las Comisiones de Valoración estarán formadas por un número impar de miembros, con un mínimo de cinco, y se encargarán de comprobar los requisitos, valorar los méritos, proponer al órgano convocante, en su caso, la adjudicación a las personas candidatas que hayan obtenido las mejores puntuaciones, y, en general garantizar el cumplimiento de las presentes bases.

Balorazio Batzordeetan emakumeen eta gizonen ordezkaritza orekatua izango da, salbu eta hori egokia ez dela behar bezala justifikatzen bada. Ordezkaritza orekatua egongo da lau kide baino gehiagoko organoetan sexu bakoitzak, gutxienez, % 40ko ordezkaritza duenean.

En la composición de las Comisiones de Valoración, la representación de mujeres y hombres habrá de ser equilibrada, salvo que se justifique debidamente su no pertinencia. Se considerará que existe una representación equilibrada cuando en los órganos de más de cuatro miembros cada sexo esté representado al menos al 40%.

Balorazio Batzordeak lehiaketa deitu duen agintariari eska diezaioke aholkulari-lanetarako adituak izendatzeko. Aholkulari horiek, hitz egiteko eskubidea izango dute, baina ezingo dute botorik eman.

La Comisión de Valoración podrá solicitar a la autoridad convocante que nombre a personas expertas para que actúen como asesores, con voz pero sin voto.

8.2.– Prestakuntza.

8.2.– Cualificación.

Balorazio Batzordeetako kideak karrerako funtzionarioak izango dira, eta deitutako lanpostuen titulu-taldeen kidegoetan edo eskaletan sartuko dira.

Los miembros de las Comisiones de Valoración tendrán la condición de personal funcionario de carrera y pertenecerán a Cuerpos o Escalas de Grupo de titulación igual o superior al exigido en los puestos convocados.

8.3.– Jarduera.

8.3.– Actuación.

Balorazio Batzordeek askatasun osoz, diskrezionaltasun teknikoz eta objektibotasunez jardungo dute, eta haien proposamenek Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburua lotetsiko dute.

Las Comisiones de Valoración actuarán con plena independencia, discrecionalidad técnica y objetividad, y sus propuestas vincularán al Consejero de Gobernanza Pública y Autogobierno.

Jarduteko duten diskrezionaltasun teknikoa gorabehera, ebazpenak arrazoitu egin beharko dituzte, arauak eta oinarriak bete beharrez.

Sin perjuicio de la discrecionalidad técnica de que gozan en sus actuaciones, sus resoluciones deberán ser motivadas en cumplimiento de la normativa y de las bases.

Batzordeen jarduna arautuko dute oinarri hauetan ezarritakoak, Euskal Autonomia Erkidegoko herri administrazioetako funtzionarioen lanpostuak hornitzeko erregelamenduak (urriaren 13ko 190/2004 Dekretuaren bidez onetsi dena), Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legeak eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legeak.

Su actuación se regirá por lo que establecen estas Bases, el Reglamento de provisión de puestos de trabajo del personal funcionario de las Administraciones Públicas Vascas, aprobado por Decreto 190/2004, de 13 de octubre, la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas y la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.

Hautaketa-prozesu orotan bete behar diren berdintasun, merezimendu eta gaitasun printzipioak eraginkorragoak izan daitezen (Euskal Funtzio Publikoari buruzko 6/1989 Legearen 25. artikuluaren arabera), epaimahaien eztabaidak isilpean gordeko dira. Era berean, hartzen diren erabakiak ere isilpean gorde beharko dira harik eta prozedura egokiaren bidez argitara eman arte. Batzordeak aurkezten diren pertsonen anonimotasuna bermatu behar du probak egitean eta zuzentzean.

Al objeto de contribuir a la operatividad de los principios de igualdad, mérito y capacidad que, en seguimiento del artículo 25 de la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca, deben observarse en todo proceso selectivo, las deliberaciones de los Tribunales serán mantenidas en secreto. Igualmente los acuerdos adoptados tendrán el mismo carácter de confidencialidad, hasta que sean hechos públicos por el procedimiento correspondiente. Asimismo, en la realización y corrección de las pruebas la comisión garantizará el anonimato de quienes se presenten.

Balorazio Batzordeek aurkezten den edozein zalantza ebatzi ahal izango dute eta, oinarri hauetan ezartzen ez den guztian, lehiaketa behar bezala gauzatzeko beharrezkoak diren erabakiak hartuko dituzte.

Las Comisiones de Valoración quedan autorizadas para resolver las dudas que se presenten y tomar los acuerdos necesarios para el buen orden del concurso en todo lo no previsto en estas Bases.

Balorazio Batzordeetako kideei eta horien aholkulariei ordaindu beharreko konpentsazio ekonomikoek (halakorik ordaindu behar denean) Zerbitzuaren ziozko kalte-ordainei buruzko otsailaren 2ko 16/1993 Dekretua bete beharko dute (zerbitzuaren ondoriozko kalte-ordainei buruzko dekretua bigarrenez aldatu duen abenduaren 19ko 267/2000 Dekretuaren arabera).

Las compensaciones económicas a que hubiere lugar, en su caso, para los miembros de las Comisiones de Valoración y los asesores estarán sujetas al Decreto 16/1993, de 2 de febrero, sobre indemnizaciones por razón de servicio, modificado por el Decreto 121/2006, de 13 de junio, de tercera modificación del Decreto sobre indemnizaciones por razón de servicio.

8.4.– Izendapena.

8.4.– Nombramiento.

Hauek izango dira batzordekideak:

La comisión está compuesta por los siguientes miembros:

Batzordeburua:

Presidencia:

Titularra: Cecilia Anitua Trevijano.

Titular: Cecilia Anitua Trevijano.

Ordezkoa: Mikel Gorriti Bontigi.

Suplente: Mikel Gorriti Bontigi.

Kideak:

Vocalía:

Titularra: Jon Agirre Huerga.

Titular: Jon Agirre Huerga.

Ordezkoa: Fulgencio Aledo Amorós.

Suplente: Fulgencio Aledo Amorós.

Kideak:

Vocalía:

Titularra: Lide Murua Markaida.

Titular: Lide Murua Markaida.

Ordezkoa: Jose Luis Arruti del Rey.

Suplente: Jose Luis Arruti del Rey.

Kideak:

Vocalía:

Titularra: Gerardo Luzuriaga Sanchez.

Titular: Gerardo Luzuriaga Sanchez.

Ordezkoa: Jon Iñaki Usategi Diaz de Otalora.

Suplente: Jon Iñaki Usategi Diaz de Otalora.

Idazkaria:

Secretaría:

Titularra: M.ª Isabel Monléon Fernández.

Titular: M.ª Isabel Monléon Fernández.

Ordezkoa: Itziar Liceaga Romero.

Suplente: Itziar Liceaga Romero.

9.– Lehiaketa nola egingo den.

9.– Desarrollo del Concurso.

9.1.– Eskabideak non eta nola aurkeztu.

9.1.– Presentación de solicitudes:

9.1.1.– Lehiaketa honetan parte hartzeko eskariak 15 egun balioduneko epean aurkeztu beharko dira, oinarriak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera zenbatzen hasita.

9.1.1.– Las solicitudes para tomar parte en el presente concurso deberán presentarse en el plazo de 15 días hábiles, contados a partir del día siguiente al de la publicación de las bases en el Boletín Oficial del País Vasco.

9.1.2.– Parte hartu nahi dutenek eskabidea Intranet bidez egin beharko dute, lehiaketen atalean dagoen eredua betez. Eskabideak era horretan aurkezten dituztenei jaso izanaren agiri bat emango zaie. Horrela egiten dutenek, betiere, hartu izanaren agiria jasoko dute.

9.1.2.– Las personas que deseen participar deberán realizar la solicitud a través de Intranet, cumplimentando el modelo disponible en el apartado habilitado de concurso. Las solicitudes que se presenten por esta vía obtendrán un acuse de recibo.

9.1.3.– Salbuespenez, lanpostuan aldi baterako ez dauden langileek eta egoera aktiboan ez daudenek, eta halaber, unibertsitatez kanpoko irakaskuntzako karrerako funtzionarioek, Osakidetzako estatutupeko langile finkoek edo karrerako funtzionarioek eta beste administrazio publiko batzuetako funtzionarioek deialdi honetako IV. eranskin modura datorren eredua aurkezteko aukera izango dute. Halakoetan, Funtzio Publikoko zuzendariari egin beharko zaio eskabidea eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 16. artikuluak ezartzen dituen edozein erregistrotan aurkeztu ahal izango dute.

9.1.3.– Excepcionalmente, el personal que se encuentre en situación de ausencia temporal y el personal que no se encuentre en situación de activo, así como el personal funcionario de carrera docente, personal estatutario fijo o funcionario de carrera de Osakidetza y personal funcionario de otras Administraciones Pública podrá presentar el modelo que se publica como Anexo IV de esta convocatoria, en cualquiera de los registros señalados en el artículo 16 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, dirigiendo su solicitud al Director de Función Pública.

9.1.4.– Eskabide baldintzadunak. Baliteke, familiako elkarbizitza-arrazoiak direla eta, lehiaketa honetan parte hartzeko baldintzak betetzen dituzten bi pertsonek lanpostua herri berean edo hurbileko herrietan lortu nahi izatea; halakoetan, eskabideetan, baldintza modura lanpostua biek hala biek lortu beharra adierazi dezakete, eta, hala ez bada, dena delako herriko lanpostuetarako eskabide biak indarrik gabe geratuko dira.

9.1.4.– Solicitudes condicionadas. Cuando, por razones de convivencia familiar, dos personas que cumplan los requisitos para participar estén interesadas en obtener puestos de trabajo en una misma localidad o localidades próximas en este concurso, podrán condicionar en la solicitud sus peticiones al hecho de que ambas los obtengan, entendiéndose, en caso contrario, anulada la petición efectuada por cada una de ellas, a los puestos de dicha localidad.

9.1.5.– Eskabideak aurkezteko epea amaitzen denean, ez dugu eskabideak ezertan aldatzerik onartuko. Baina, esleipenen behin-behineko zerrendaren aurka erreklamazioak egiteko epe barruan, lehiatzaileek, hala nahi badute, lehiaketan atzera egiteko eta ez parte hartzeko aukera ere izango dute.

9.1.5.– Una vez concluido el plazo de presentación de solicitudes, no se admitirá modificación alguna a las peticiones formuladas. No obstante, los y las concursantes voluntariamente podrán desistir de su participación en el concurso en el plazo establecido para las reclamaciones a la relación provisional de adjudicaciones.

9.1.6.– Lanerako baldintzak betez gero, eta, lehentasuna zehaztuz gero, deialdiko lanpostu hutsetatik nahi diren guztiak eska daitezke.

9.1.6.– Podrán solicitarse, por orden de preferencia, cuantas vacantes convocadas se deseen, siempre que se reúnan los requisitos previstos para su desempeño.

9.1.7.– Lehiaketa batean baino gehiagotan edo kidego diferenteetan eskainitako lanpostuetan parte hartu nahi duten pertsonek eskabidean dagokion atalean bete beharko dute zein lanpostutan parte hartu nahi duen, lehentasunaren hurrenkeran ordenatuta. Horretarako, berariazko lehiaketa guztien II. faseko behin-betiko emaitzak eta lehiaketa orokorrarenak argitaratu eta gero, Funtzio Publikoko sailburuordearen Ebazpenaren bidez, bost egun baliodunetako epea irekiko da interesdunek lanpostu guztiak erregistra ditzaten, lehentasunaren hurrenkeran ordenatuta, eta lehiaketa bakoitzean egindako lanpostuen ordena ezin izango da aldatu.

9.1.7.– Las personas que hayan participado a plazas ofertadas en más de un concurso o por diferentes cuerpos, deberán ordenar, todas las plazas a las que aspiran por orden de preferencia. Para ello, y tras la publicación definitiva de los resultados de la Fase II de todos los concursos específicos convocados y del concurso general, mediante Resolución del Viceconsejero de Función Pública, se abrirá un plazo de 5 días hábiles para que las personas interesadas registren la totalidad de las plazas ordenadas por orden de preferencia, tanto de los concursos específicos como del general, sin que sea posible modificar el orden de las plazas efectuado dentro de cada concurso.

9.1.8.– Lanpostua betetzeko baldintzak egiaztatzeko agiriak eta aurkeztu nahi diren merezimenduak egiaztatzeko agiriak eskabidearekin batera aurkeztu behar dira, 7. oinarrian zehazturik datorren moduan. Eskabide elektronikoa egiten bada, eskabideak aurkezteko epe bera egongo da merezimenduak edo baldintzak egiaztatzeko. Epe barruan aurkezten ez badira, egiaztatu gabetzat joko ditugu.

9.1.8.– A las solicitudes se acompañará, en su caso, la justificación documental de cumplimiento de los requisitos exigidos para el acceso al puesto y de los méritos que se aleguen, en los términos que se especifican en la base 7. En el caso de solicitud por vía electrónica la acreditación de méritos o requisitos se deberá realizar en el plazo de presentación de solicitudes. En el caso de no presentarse en los plazos previstos se entenderán como no acreditados.

9.2.– Lanpostu bakoitzerako onartutako eta baztertutako hautagaien behin-behineko zerrenda.

9.2.– Relación provisional de personas aspirantes admitidas y excluidas para cada dotación.

Eskabideak aurkezteko epea amaitutakoan, Funtzio Publikoaren Zuzendaritzako administrazio zerbitzuek Balorazio Batzordeko buruari bidaliko dizkiote aurkeztutako eskabideak, erantsitako agiriekin batera. Funtzio Publikoaren Zuzendaritzak Batzordearen zereginak erraztuko ditu; horretarako, baldintzak betetzen direla eta agiri egokiak aurkeztu direla egiaztatuko du aldez aurretik.

Finalizado el plazo de presentación de solicitudes, los servicios administrativos de la Dirección de Función Pública trasladarán a la Presidencia de la Comisión de Valoración las solicitudes presentadas, junto con su documentación. La Dirección de Función Pública facilitará las tareas de la Comisión, realizando una comprobación previa del cumplimiento de los requisitos y de la documentación presentada.

Nolanahi ere, Balorazio Batzordeak baldintzak betetzeari buruzko egiaztapena berretsiko du, lanpostu bakoitzean onartutako eta baztertutako hautagaien behin-behineko zerrenda egingo du eta zerrenda hori 10. oinarrian azaltzen diren lekuetan argitaratzea erabakiko du; halaber, 5 egun balioduneko epea emango du interesdunek erreklamazioak aurkez ditzaten. Kautelaz, derrigorrezko 4. hizkuntza-eskakizuna duten lanpostuetan 3. hizkuntza-eskakizuna egiaztatuta daukaten pertsonak sartuko dira, Euskal Autonomia Elkarteko herri-administrazioetan euskararen erabilera normalizatzeko prozesua arautuko duen apirilaren 15eko 86/1997 Dekretuaren ondorioetarako.

La Comisión de Valoración ratificará, en su caso, la comprobación del cumplimiento de los requisitos, elaborará la lista provisional de aspirantes admitidos y excluidos a cada dotación y acordará su publicación en los lugares señalados en la base 10, dando un plazo de 5 días hábiles para la presentación de reclamaciones por los interesados e interesadas. Se incluirán cautelarmente las personas que tengan acreditado el perfil lingüístico 3 en puestos de trabajo con perfil lingüístico 4 preceptivo, a los efectos previstos en el artículo 43.2 del Decreto 86/1997, de 15 de abril, por el que se regula el proceso de normalización del uso del euskera en las administraciones públicas de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

9.3.– Erreklamazioak aztertzea eta onartutakoen eta baztertutakoen behin betiko zerrenda argitaratzea.

9.3.– Estudio de reclamaciones y elaboración y publicación de la lista definitiva de personas aspirantes admitidas y excluidas.

Erreklamazioak aurkezteko epea amaitu eta gero, Balorazio Batzordeak horiek ebatzi, lanpostu bakoitzean onartutako eta baztertutako hautagaien behin betiko zerrenda taxutu eta horiek 10. oinarrian adierazitako lekuetan argitaratzea xedatuko du.

Finalizado el plazo de presentación de reclamaciones, la Comisión de Valoración resolverá las mismas, elaborará la lista definitiva de personas aspirantes admitidas y excluidas a cada dotación y acordará su publicación en los lugares señalados en la base 10.

9.4.– Merezimenduen balorazioa eta parte-hartzaileen behin-behineko emaitzak argitaratzea.

9.4.– Valoración de los méritos y publicación de los resultados provisionales con la relación de los y las participantes que la han superado.

Lanpostu bakoitzean onartutako eta baztertutako hautagaien behin betiko zerrenda taxutu eta gero, Balorazio Batzordeak merezimenduen balorazioa egin, gutxieneko puntuazioa lortu dutenen zerrenda taxutu eta zerrenda hori 10. oinarrian adierazitako lekuetan argitaratzea xedatuko du. Interesdunek 5 egun balioduneko epea izango dute erreklamazioak aurkezteko.

Tras elaborar la lista definitiva de personas aspirantes admitidas y excluidas por dotación la Comisión de Valoración procederá a la valoración de los méritos, elaborará la relación de quienes han obtenido la puntuación mínima y acordará su publicación en los lugares señalados en la base 10, dando un plazo de 5 días hábiles para la presentación de reclamaciones por los interesados e interesadas.

9.5.– Erreklamazioak aztertzea eta behin betiko emaitzak taxutu eta argitaratzea.

9.5.– Estudio de reclamaciones, elaboración y publicación de los resultados definitivos

Erreklamazioak aurkezteko epea amaitu eta gero, Balorazio Batzordeak erreklamazio horiek ebatzi, merezimenduen balorazioaren behin betiko zerrenda eta gutxieneko puntuazioa lortu dutenen behin betiko zerrenda taxutu eta horiek 10. oinarrian azaldutako lekuetan argitaratzea xedatuko du.

Finalizado el plazo de presentación de reclamaciones, la Comisión de Valoración resolverá las mismas, elaborará la lista definitiva de valoración de méritos y de los y las participantes han obtenido la puntuación mínima y acordará su publicación en los lugares señalados en la base 10.

9.6.– Lanpostuak esleitzea eta esleipenen behin-behineko zerrenda argitaratzea. Atzera egiteko epea.

9.6.– Adjudicación de plazas y publicación de la relación provisional de adjudicaciones. Plazo de desistimiento.

9.6.1.– Halaber, esleipenen behin-behineko proposamena 10. oinarrian adierazitako lekuetan argitaratzea erabakiko da, eta 10 egun balioduneko epea emango da interesdunek erreklamazioak aurkez ditzaten. Epe horren beraren barruan parte-hartzaileei aukera emango zaie lehiaketa osoan parte hartzeko eskarian atzera egiteko.

9.6.1.– Asimismo, se acordará la publicación de la propuesta provisional de adjudicaciones en los lugares señalados en la base 10, dando un plazo de 10 días hábiles para la presentación de reclamaciones por las personas interesadas. Dentro de este mismo plazo se posibilitará al personal participante desistir de su solicitud de participación en el concurso.

9.6.2.– Esleipen-proposamenean honakoak hartuko dira kontuan: lehiaketara atera diren lanpostuak, balorazioaren emaitza eta eskarian aurkeztu den hurrenkera-ordena. Eskabidean ezarritako hurrenkera-ordenaren ondorioa hau da: pertsona bati lanpostu bakar bat esleitu ahal izango zaio, hainbat lehiaketatan edo hainbat kidegotarako parte hartzen badu ere.

9.6.2.– La propuesta de adjudicación tendrá en cuenta los puestos convocados, el resultado de la valoración y el orden de prelación que hubieran hecho constar en su solicitud. El orden de preferencia establecido en su solitud tiene como consecuencia que cada persona sólo puede resultar adjudicataria de una plaza aunque participe en varios concursos o desde diferentes cuerpos.

Nolanahi ere, lanpostu bati aldi baterako atxikita dauden langileek (aurrez betetzen zuten lanpostua utzi egin behar izan duelako, kendu dutelako lanpostutik mugiarazi dutelako) lehentasuna izango dute lehiaketa honetan lanposturen bat betetzeko, bai eta, behingoagatik bakarrik, udalerri berean sortutako lanpostu hutsak betetzeko ere (kendutako lanpostuaren lanpostu mailako osagarri berdina edo baxuagoa dutelako).

Ello no obstante, el personal que como consecuencia del cese por supresión o remoción por alteración sobrevenida del contenido del puesto anteriormente ocupado tendrá derecho preferente a proveer en el presente concurso, y por una sola vez, las vacantes en la misma localidad que fueran de igual o inferior nivel de complemento de destino del puesto objeto de supresión.

Lehiaketa osoaren puntuazioan berdinketarik egonez gero, honako irizpide hauek aplikatuko dira berdinketa argitzeko:

En el supuesto de empate en la puntuación del conjunto del concurso, se acudirá sucesivamente para dirimirlo a los criterios siguientes:

– Emakumeei emango zaie lehentasuna, dena delako kidego, aukera edo eskala eta kokapen-mailan emakumeak % 40 baino gutxiago direnean. Salbuespena izango da plazarako beste hautagaiak neurri hori ez aplikatzea justifikatzen duten ezaugarriak betetzen baditu, horregatik sexuagatiko diskriminaziorik ez dagoela; kasurako, laneratzeko arazo bereziak dituzten beste kolektibo batzuetako kide denean.

– Se dará prioridad a las mujeres en aquellos cuerpos, opciones o escalas y niveles de encuadramiento del puesto de que se trate, en los que la representación de la mujer sea inferior al 40%, salvo que concurran en el otra persona candidata motivos que, no siendo discriminatorios por razón de sexo, justifiquen la no aplicación de la medida, como la pertenencia a otros colectivos con especiales dificultades para el acceso al empleo.

– Merezimenduetan lortutako puntuazioa deialdiaren oinarrian adierazitako hurrenkeraren arabera.

– A la puntuación obtenida en los méritos según el orden expresado en las bases de la convocatoria.

– Antzinatasuna, lehian dagoen kidegoan edo eskalan karrerako funtzionario gisa lan egindako denbora.

– A la mayor antigüedad como personal funcionario de carrera en el Cuerpo o Escala desde el que se concursa.

– Antzinatasuna, karrerako funtzionario gisa lan egindako denbora.

– A la mayor antigüedad como personal funcionario de carrera.

– Antzinatasuna, azken behin betiko lanpostuan lan egindako denbora, eta Administrazioan lan egindako denbora.

– A la mayor antigüedad en el último puesto definitivo y, a la mayor antigüedad en la Administración.

9.7.– Atzera egiteko eskariak aztertzea. Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuari helaraziko zaio eskainitako lanpostuen esleipenaren proposamena.

9.7.– Estudio de desistimientos. Elevación de la propuesta de adjudicación de puestos ofertados al Consejero de Gobernanza Pública y Autogobierno.

Erreklamazioak eta atzera egiteko eskariak aurkezteko epea amaituta, Balorazio Batzordeak baloratuko ditu, esleipenen behin betiko proposamena egingo du, eta Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuari bidaliko dio.

Finalizado el plazo de presentación de reclamaciones y desistimientos, la Comisión de Valoración resolverá los mismos, elaborará la propuesta definitiva de adjudicaciones y la remitirá al Consejero de Gobernanza Pública y Autogobierno.

9.8.– Lehiaketaren behin betiko ebazpena argitaratzea.

9.8.– Publicación de la resolución definitiva del Concurso.

Behin betiko esleipen-proposamena jasotzen duenean, Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuak onetsi egingo du eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindu. Agindu horren kontra aukerako berraztertzeko errekurtsoa jar daiteke, agindua argitaratu eta biharamunetik zenbatzen hasita, hilabeteko epean; edo administrazioaren aurkako auzi-errekurtsoa, Administrazioarekiko Auzietako Epaitegian, bi hilabeteko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik zenbatzen hasita.

Recibida la propuesta definitiva de adjudicación, el Consejero de Gobernanza Pública y Autogobierno la aprobará y ordenará su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco. Contra dicha Orden podrá interponerse recurso potestativo de reposición en el plazo de un mes desde la fecha de su publicación o bien recurso contencioso-administrativo ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

10.– Argitaratzeko lekua.

10.– Lugar de publicación.

10.1.– Lehiaketan parte hartzen dutenentzako informazio garrantzitsu guztia eta, zehazki, onartutako eta baztertutako hautagaien behin-behineko eta behin betiko zerrendak, merezimenduen balorazioen behin-behineko eta behin betiko zerrendak, merezimenduen zuzenketa, erreklamazioak eta esleipenen behin-behineko eta behin betiko zerrendak honako helbide hauetan dauden iragarki-oholetan argitaratuko dira:

10.1.– Toda la información relevante para los y las participantes en el concurso, y en concreto, las relaciones provisionales y definitivas de personas aspirantes admitidas y excluidas, relaciones provisionales y definitivas de valoración de méritos, subsanación de méritos, reclamaciones y las relaciones provisionales y definitivas de adjudicaciones, será publicada en las siguientes direcciones:

Intranet: «Jakina»

Intranet: «Jakina»

Internet: www.euskadi.eus/lehiaketa

Internet: www.euskadi.eus/concurso

Oinarri hauetan ezarritako epeak zenbatzeko argitalpen horrek bakarrik balio izango du. Horrenbestez, ez da beharrezkoa izango bestelako iragarki-ohol edo hedabidetan argitaratzea.

Esta publicación será la única válida a efectos del cómputo de los plazos establecidos en estas Bases. Así, no resultará necesaria su publicación adicional en otros tablones o medios de difusión.

10.2.– Deialdia, halaber, harpidetza pertsonalizatuaren bidez zabalduko da; hala, lehiaketaren fase bakoitzari buruzko informazio zehatza posta elektronikoz jaso ahal izango da. Zerbitzu hau baliatzeko, helbide elektronikoa eduki behar da, besterik ez, eta Langilearen atarian edo Jakinan eskatu ahal da, edo bestela posta elektronikoko mezu bat bidaliz provision-seleccion@euskadi.eus helbidera.

10.2.– La difusión de la convocatoria se realizará asimismo mediante suscripción personalizada, que permitirá recibir por correo electrónico la información detallada de las fases del concurso. Es un servicio que requiere únicamente disponer de correo electrónico y puede solicitarse en el «Portal del empleado» o «Jakina» así como mediante envío de un correo electrónico a la siguiente dirección electrónica: provision-seleccion@euskadi.eus

11.– Lanpostuak esleitzea. Kargua uztea eta karguaz jabetzea.

11.– Adjudicación de destinos. Cese y toma de posesión.

11.1.– Esleipendunek lehiaketan lortutako lanpostuaz jabetu beharko dute, eta horrenbestez, aurreko lanpostuaren titulartasuna galduko dute, horrelakorik izanez gero, ez badute beste lanposturik lortu lanpostuaz jabetzeko epea amaitu baino lehen deialdi publikoaren bidez, gerora agertutako ezintasunagatik, zerbitzu aktiboaz bestelako egoera batera igarotzeagatik edo, deialdia egin duen organoak bidezkotzat jotzen dituen aparteko arrazoiengatik.

11.1.– Las personas adjudicatarias deberán tomar posesión en el puesto obtenido en concurso perdiendo la titularidad, en su caso, del puesto anterior salvo que, antes de finalizar el plazo de toma de posesión, se hubiera obtenido otro destino mediante convocatoria pública, por incapacidad sobrevenida, por pasar a una situación diferente a la de servicio activo, o por otras causas excepcionales debidamente justificadas apreciadas por el órgano convocante.

11.2.– Antolaketa errazteko, esleipen-ebazpenean argi adieraziko da esleipena lortu duten langileek zein egun jakinetan utzi beharko duten lehengo kargua eta berria hartu.

11.2.– Por razones organizativas, en la resolución de adjudicación se determinará la fecha concreta de cese y toma de posesión de todo el personal adjudicatario.

11.3.– Lehiaketa honetan lanpostu-erreserba dakarten egoeraren batean daudela parte hartu duten langileek aurrerantzean ere administrazio egoera berean jarraituko dute, lanpostua lortzen badute, kasu batean salbu: bueltatzea berariaz eskatzen badute, aurreko atalean azaldutako bost egun balioduneko epean.

11.3.– El personal que participe y obtenga destino en este concurso desde situaciones que conlleven la reserva de puesto, se entenderá que continúa en la misma situación administrativa, salvo que expresamente solicite el reingreso, en el plazo de cinco días hábiles señalado en el apartado anterior.

11.4.– Esleitutako lanpostua borondatezkoa dela ulertuko da, hortaz ez du eskubiderik emango inolako arrazoirengatik kalte-ordainak jasotzeko.

11.4.– El destino adjudicado se considerará que tiene carácter voluntario y no dará derecho al abono de indemnizaciones por ningún concepto.

12.– Lehiaketaren kudeaketan datu pertsonalak babestea.

12.– Protección de Datos personales en la gestión del concurso.

Lehiaketa kudeatzerakoan, datu pertsonalak Gobernantza Publiko eta Autogobernu Sailaren fitxategian tratatuko dira; Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saila bera da fitxategiaren ardura duen administrazio-organoa, eta aukera ematen du datuok atzitzeko, zuzentzeko, ezabatzeko edo horien aurka egiteko, haren Funtzio Publikoaren Zuzendaritzara jota.

En la gestión del concurso, el tratamiento de los datos personales se realizará en el fichero del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno, siendo el órgano administrativo responsable del fichero el propio Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno, y pudiendo ejercitarse los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición ante la Dirección de Función Pública de la misma.

Parte hartzeko eskabide-orriek horren berri emateko informazio-klausula bat ekarriko dute, Datu Pertsonalak Babesteko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoan eta Datu Pertsonaletarako Jabetza Publikoko Fitxategiei eta Datuak Babesteko Euskal Bulegoa Sortzeari buruzko otsailaren 25eko 2/2004 Legean ezarritakoaren arabera.

Los modelos de solicitud de participación incorporarán una cláusula informativa sobre esta cuestión, de acuerdo a lo dispuesto en la Ley orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal y en la Ley 2/2004, de 25 de febrero, de Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos.

Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko administrazio-langileek, Balorazio Batzordeko kideek eta, baldin balego, batzordeari laguntzeko langile espezializatuek sekretuan gorde beharko dituzte lehiaketa kudeatzerakoan jakiten dituzten datu pertsonal guztiak.

El personal administrativo del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno, los miembros de la Comisión de Valoración y, en su caso, el personal especializado que apoye a la misma, tendrán el deber de secreto respecto de la información de datos personales a los que tengan acceso en la gestión del Concurso.

Balorazio Batzordeak aginduta, 10. oinarrian aipatutako lekuetan argitaratuko diren onartutako eta baztertutako hautagaien behin-behineko zerrendan, gutxieneko puntuazioa lortu duten behin-behineko eta behin betiko hautagaien zerrendan, probaren behin-behineko eta behin betiko emaitzen zerrendan eta esleipenen behin-behineko zerrendan, ahalik eta datu pertsonal gutxien azaldu beharko dira: publizitate-printzipioa betetzeko beharrezkoak besterik ez. Datuok bere horretan utzi beharko dira harik eta esleipen-prozesua amaitzen den arte eta erreklamazio edo errekurtsoak gauzatzeko beharrezko aparteko denbora guztian.

La publicidad del listado provisional de personas aspirantes admitidas y excluidas, listado definitivo de personas aspirantes admitidas y excluidas, relación provisional y definitiva de aspirantes que han superado la puntuación mínima, relación provisional de adjudicación ordenados por la Comisión de Valoración en los lugares señalados en la base 10, contendrán los datos personales mínimos necesarios para cumplir el principio de publicidad y se mantendrán hasta la finalización del presente proceso de provisión y durante el tiempo adicional necesario para el ejercicio de las reclamaciones o recursos.

Zerrenda horiek klausula bat edukiko dute ohartarazteko zerrendotan datu pertsonalak ageri direla, datuak babesteko gaur egungo legedia betetzen dutela eta datuon helburu bakarra dela lehiaketaren fase zehatz horri publizitatea egitea eta, hala egokitzen denean, parte-hartzaileei jakinaraztea. Horrez gain, informazio-paragrafo bat ere edukiko dute adierazteko datuok ez direla edonork hartu edo erabiltzeko, eta ezin izango direla erreproduzitu –ez osorik ez zatika–, transmititu, edo edonolako errekuperazio-sistema erabilita erregistratu, tarteko hautagaiek berek horretarako baimenik eman gabe.

Los mencionados listados incorporarán una cláusula advirtiendo que contienen datos de carácter personal, que se ajustan a la legislación actual en materia de protección de datos y que su única finalidad es la de dar publicidad a la correspondiente fase del concurso de que se trate y de notificación, en su caso, a los y las participantes. Asimismo incorporarán un párrafo informativo en el que se deje constancia de que estos listados no constituyen fuente de acceso público y no podrán ser reproducidos ni en todo ni en parte, ni transmitidos ni registrados por ningún sistema de recuperación de información, sin el consentimiento de los propios afectados.

Lehiaketan jarritako lanpostuen behin betiko esleipenen zerrenda onartzeko Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuak emandako agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen denean, ahalik eta datu pertsonal gutxien azaldu beharko dira, publizitate-printzipioa betetzeko beharrezkoak besterik ez.

La publicación de la Orden del Consejero de Gobernanza Pública y Autogobierno aprobando la adjudicación definitiva de los puestos convocados en el Boletín Oficial del País Vasco contendrá los datos personales mínimos necesarios para cumplir el principio de publicidad.

II. ERANSKINA
ANEXO II
ESKEINITAKO LANPOSTU ZERRENDA
RELACIÓN DE PUESTOS DE TRABAJO OFERTADOS
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
III. ERANSKINA
ANEXO III
BESTE ADMINISTRAZIO PUBLIKO BATZUETAN LORTUTAKO MEREZIMENDUEN ZIURTAGIRIA
CERTIFICADO DE MÉRITOS ADQUIRIDOS EN OTRAS ADMINISTRACIONES PÚBLICAS DISTINTAS A LA CONVOCANTE
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
IV. ERANSKINA
ANEXO IV
ESKABIDE ORRIA
SOLICITUD
(Ikus .PDF)
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Azterketa dokumentala


Análisis documental