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Boletin Oficial del País Vasco

74. zk., 2017ko apirilaren 19a, asteazkena

N.º 74, miércoles 19 de abril de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

INGURUMEN, LURRALDE PLANGINTZA ETA ETXEBIZITZA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE, PLANIFICACIÓN TERRITORIAL Y VIVIENDA
1938
1938

IRAGARKIA, 2016. urteari dagokion EAEko arriskurik gabeko hondakinei, hiri-hondakinei zein eraikuntza- eta eraispen-hondakinei buruzko inbentarioa egiteko laguntza teknikorako zerbitzuaren lizitazioari buruzkoa (010SV/2017 espedientea).

ANUNCIO para la licitación del servicio de asistencia técnica en la elaboración de los inventarios de residuos no peligrosos, residuos urbanos y residuos de demolición y construcción del año 2016 (Expediente 010SV/2017).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Saileko Zerbitzu zuzendaritza.

a) Organismo: la Dirección de Servicios del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda.

b) Espedientea izapidetzen ari den bulegoa: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

c) Espedientearen zenbakia: 010SV/2017.

c) Número de expediente: 010SV/2017.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: 2016. urteari dagokion EAEko arriskurik gabeko hondakinei, hiri-hondakinei zein eraikuntza- eta eraispen-hondakinei buruzko inbentarioa egitea.

a) Descripción del objeto: asistencia técnica en la elaboración de los inventarios de residuos no peligrosos, residuos urbanos y residuos de demolición y construcción del año 2016.

b) Multzotan zatitzea: bai, 3.

b) División por lotes y número: sí, 3.

1. multzoa: 2016. urteari dagokion EAEko arriskurik gabeko hondakinei buruzko inbentarioa egitea.

Lote 1: elaborar el inventario de residuos no peligrosos de la CAPV del año 2016.

2. multzoa: 2016. urteari dagokion EAEko hiri-hondakinei buruzko inbentarioa egitea.

Lote 2: elaborar el inventario de residuos urbanos de la CAPV del año 2016.

3. multzoa: 2016. urteari dagokion EAEko eraikuntza- eta eraispen-hondakinei buruzko inbentarioa egitea.

Lote 3: elaborar el inventario de residuos de construcción y demolición de la CAPV del año 2016.

c) Burutzeko lekua: enpresa esleipendunaren egoitzan.

c) Lugar de ejecución: en las dependencias de la empresa adjudicataria.

d) Burutzeko epea: bost hilabete.

d) Plazo de ejecución: 5 meses.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: arruntak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko modua: hainbat irizpide.

c) Forma: pluralidad de criterios.

4.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua: hirurogeita sei mila euro (66.000) gehi hamahiru mila, zortziehun eta hirurogei euro (13.860) BEZarenak. Beraz, guztira, hirurogeita hemeretzi mila, zortziehun eta hirurogei euro (79.860), 3 multzotan banatuta:

4.– Presupuesto base de licitación: sesenta y seis mil euros (66.000), al que corresponden trece mil ochocientos sesenta euros (13.860) de IVA, resultando un importe total de setenta y nueve mil ochocientos sesenta euros (79.860), dividido en tres lotes:

1. multzoa: hogeita hamar mila euro (30.000), gehi sei mila eta hirurehun euro (6.300) BEZarenak. Beraz, guztira, hogeita hamasei mila eta hirurehun euro (36.300).

Lote 1: treinta mil euros (30.000), al que corresponden seis mil trescientos euros (6.300) de IVA, resultando un importe total de treinta y seis mil trescientos euros (36.300).

2. multzoa: hemezortzi mila euro (18.000), gehi hiru mila zazpiehun eta laurogei euro (3.780) BEZarenak. Beraz, guztira, hogeita bat mila, zazpiehun eta laurogei euro (21.780).

Lote 2: dieciocho mil euros (18.000), al que corresponden tres mil setecientos ochenta euros (3.780) de IVA, resultando un importe total de veintiún mil setecientos ochenta euros (21.780).

3. multzoa: hemezortzi mila euro (18.000), gehi hiru mila, zazpiehun eta laurogei euro (3.780) BEZarenak. Beraz, guztira, hogeita bat mila, zazpiehun eta laurogei euro (21.780).

Lote 3: dieciocho mil euros (18.000), al que corresponden tres mil setecientos ochenta euros (3.780) de IVA, resultando un importe total de veintiún mil setecientos ochenta euros (21.780).

5.– Kontratuaren balio zenbatetsia: hirurogeita sei mila euro (66.000).

5.– Valor estimado del contrato: sesenta y seis mil euros (66.000).

6.– Behin-behineko bermea: ez dago jarri beharrik.

6.– Garantía provisional: no se exige garantía provisional.

7.– Agiriak eta argibideak lortzeko:

7.– Obtención de documentación e información.

a) Entitatea: Eusko Jaurlaritza. Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Saila.

a) Entidad: Gobierno Vasco. Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda.

b) Helbidea: Donostia kalea, 1.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián 1.

c) Herria eta posta-kodea: 01010 Vitoria-Gasteiz.

c) Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz.

d) Telefonoa: 945 01 98 26.

d) Teléfono: 945 01 98 26.

e) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2017ko maiatzaren 10a.

e) Fecha límite de obtención de documentos e información: 10 de mayo de 2017.

f) Kontratu honi buruzko informazio guztia webgune honetan eskura daiteke: www.contratacion.info edo www.euskadi.eus/contratacion

f) Toda la información relativa al presente contrato podrá obtenerse en la siguiente página Web: www.contratacion.info o www.euskadi.eus/contratacion

8.– Kontratistaren betebeharrak:

8.– Requisitos específicos del contratista:

Sailkapena: ez.

Clasificación exigida: no.

Kaudimenari buruzko eskakizunak eta egiaztatzeko modua:

Requisitos de solvencia y medios de acreditación:

A) Ekonomia- eta finantza-kaudimena: urteko negozio-bolumena Merkataritzako Erregistroan edo dagokion erregistro ofizialean aurkeztutako urteko kontuen bidez egiaztatuko da, enpresaria inskribaturik dagoen erregistroa kontuan hartuta. Merkataritzako Erregistroan inskribaturik ez dauden enpresariek urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute Merkataritzako Erregistroak legeztatutako inbentarioen eta urteko kontuen liburuen bitartez. Beste kasuan, urteko negozio-bolumena Pertsona Fisikoen Errentaren Gaineko Zergaren likidazioaren bitartez egiaztatuko da. Enpresaren azken hiru ekitaldietan izandako urteko negozio-bolumena gutxienez eskaintza aurkeztuko den lotearen edo loteen lizitazio-aurrekontuarena izan behar da, BEZa barne.

A) Solvencia económica y financiera: el volumen anual de negocios se acreditará por medio de las cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios y cuentas anuales legalizadas por el Registro Mercantil. En otro caso, deberán acreditar su volumen anual de negocios mediante la presentación de la liquidación del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas. La empresa deberá acreditar un volumen de negocio anual en los últimos tres años, al menos, del presupuesto base de licitación, IVA incluido, del lote o lotes a los que presente oferta.

B) Kaudimen teknikoa:

B) Solvencia técnica:

a) Lantaldea osatuko duten pertsonen zerrenda jasotzen duen adierazpena, eta horien tituluaren kopia kautotua eta curriculumak aurkeztuko dira. Pertsona horien eskarmentua egiaztatzeko, bakarrik azken bost urteetan hondakinen estatistikei buruz egindako lan nagusiak (hondakinei buruzko datuak lortzea, biltzea, kodifikatzea eta tratatzea) azaldu behar dira, pertsona horrek izandako rola, lanak noiz burutu ziren eta horien zenbatekoa zehaztuta. Gutxieneko lantaldea bi pertsonek osatu behar dute, lizentziatura edo gradu titulua dutenak. Horietako batek hondakinak kudeatzeko arloan, edo estatistikaren edo datuak kudeatzeko arloan izan behar du formakuntza. Halaber, lantaldea osatuko duten pertsonek azken bost urteetan hondakinei buruzko estatistika-lanetan eskarmentua dutela egiaztatu behar dute, hain zuzen ere, hondakinei buruzko datuak lortzeko, kodifikatzeko eta tratatzeko lanetan.

a) Declaración indicando las personas que componen el equipo técnico que ejecutará los trabajos, del cual se presentará copia compulsada de su titulación y su curriculum vitae. Con el fin de acreditar la experiencia de las personas en trabajos similares se han de enumerar exclusivamente los principales trabajos realizados con relación a estadísticas de residuos dentro de los últimos cinco años (obtención, recopilación, codificación y tratamiento de datos en materia de residuos), indicando el rol de la persona en los trabajos, fecha de realización e importe. El equipo de trabajo estará formado, como mínimo, por dos personas que tengan titulación universitaria de licenciatura o grado. Una de ellas dispondrá de formación en materia de gestión de residuos o en materia estadística o de gestión de datos. Las personas que constituyen el equipo técnico deberán acreditar haber participado, en los últimos cinco años, en trabajos relacionados con estadísticas de residuos: obtención, codificación y tratamiento de datos en materia de residuos.

b) Enpresak kontratua egikaritzean aplikatu ahalko dituen ingurumen-kudeaketako neurriak adieraziko dira. Horretarako, ISO 14000 ingurumen-kudeaketako arauaren egiaztagiria, EMAS erregistroa edo horien baliokidea aurkeztuko da.

b) Medidas de gestión medioambiental que se aplicarán en ejecución del contrato, que se acreditarán mediante la Norma de Gestión Medioambiental ISO 14000, registro EMAS o acreditación equivalente.

9.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea:

9.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Agiriak aurkezteko azken eguna: 2017ko maiatzaren 11, 12:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: 11 de mayo de 2017, antes de las 12:00.

b) Aurkeztu beharreko dokumentazioa: administrazio-klausula zehatzen agirian adierazten direnak.

b) Documentación a presentar: la que se especifica en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Eskabideak aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

c.1.– Elektronikoki lizitatuz gero, honako web orriaren bidez egin daiteke aurkezpena: www.contratacion.info edo www.euskadi.eus/contratacion

c.1.– Si se licita electrónicamente, puede presentarse a través de la página Web: www.contratacion.info o www.euskadi.eus/contratacion

c.2.– Paperean lizitatuz gero, honako leku honetan:

c.2.– Si se licita en papel:

1.– Erakundea: Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Saila.

1.– Entidad: El Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda.

2.– Helbidea: eskuan eraman beharko dira Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren Erregistro Nagusira (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia, Donostia kalea 1, Lakua II, 2. solairua), goian aipatutako epean. Postaz ere bidali ahal izango dira, eta eskaintza postan zein egunetan jarri den, egun berean kontratazio organoari telex, telekopia, edo telegrama bidez jakinarazi eta egiaztatu beharko zaio. Eskakizun bi horiek betetzen ez badira, ez dira eskaintzak onartuko. Nolanahi ere, eskaintza postaz bidali, eta hamar egun naturaleko epean jasotzen ez bada, inolaz ere ez da onartuko.

2.– Domicilio: serán entregados en mano en el Registro del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, c/ Donostia-San Sebastián, 1, Lakua II, 2.ª planta (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco), o enviadas por correo dentro del plazo de admisión señalado, debiendo justificar la fecha de imposición del envío en la oficina de correos y anunciar al órgano de contratación la remisión de la oferta mediante telex, telefax o telegrama en el mismo día. Sin la concurrencia de ambos, la oferta no será admitida. Transcurridos, no obstante, diez días naturales a la indicada fecha sin haberse recibido la proposición, ésta no será admitida en ningún caso.

3.– Herria eta posta-kodea: 01010 Vitoria-Gasteiz (Araba).

3.– Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz, Álava, España.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion eskaintzari: 2 hilabete, proposamenak irekitzen direnetik aurrera kontatuta.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses, a contar a partir de la apertura de las proposiciones.

e) Aldaerak: ez da aldaera edo alternatibarik onartuko.

e) Admisión de variantes: no se admite la presentación de variantes o alternativas.

f) Prozedura mugatua bada, eskaintzak aurkezteko gonbita egin nahi zaien enpresen kopurua edo gutxienezko edo gehienezko kopurua: ez dago horrelakorik.

f) En su caso, número previsto (o número máximo y mínimo) de empresas a las que pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no es el caso.

10.– Esleitzeko irizpideak:

10.– Criterios de adjudicación:

a) Formulak aplikatuz automatikoki balioestekoak diren irizpideak. Ponderazioa, guztira: 70 puntu.

a) Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas: ponderación total: 70 puntos.

A) Eskaintza ekonomikoa. Ponderazioa: 60 puntu. Formula: ikus karatularen 30.2.2 puntua.

A) Oferta económica. Ponderación: 60 puntos. Fórmula: ver punto 30.2.2 de la carátula.

B) Kontratua gauzatzeko epea. Ponderazioa: 10 puntu. Formula: ikus karatularen 30.2.2 puntua.

B) Plazo de ejecución. Ponderación: 10 puntos. Fórmula: ver punto 30.2.2 de la carátula.

b) Balio-iritzietan oinarrituta aplikatu behar diren irizpideak: ponderazioa, guztira: 30 puntu.

b) Criterios cuya aplicación requiere un juicio de valor: ponderación total: 30 puntos.

A) Erabiliko diren informazio-iturri nagusiak eta ordezkoak. Ponderazioa: 5 puntu.

A) Fuentes de información principales y alternativas que se pretenden utilizar. Ponderación: 5 puntos.

B) Kontabilitate fidagarria eta koherentea lortzeko estrategia eta ekintzak zehaztea. Kalitate nahikoa ez duten hasierako datuak hobetzeko neurriak. Kontabilitate bikoitza ekiditeko neurriak. Ponderazioa: 15 puntu.

B) Concreción de la estrategia y acciones para el logro de una contabilidad fiable y coherente. Medidas propuestas para mejorar datos iniciales de insuficiente calidad. Medidas para evitar la doble contabilidad. Ponderación: 15 puntos.

C) Honako gai hauei buruzko tratamendua eta proposatutako neurriak: datu gordinak ustiatzea, inbentarioaren datuak aditua ez den jendearengana helaraztea eta inbentarioak araudi europarrei egokitzea. Ponderazioa: 10 puntu.

C) Tratamiento y medidas propuestas referidas a los siguientes aspectos: explotación de los datos brutos, accesibilidad al público no experto de los datos del inventario y adecuación de los inventarios a los estándares europeos. Ponderación: 10 puntos.

11.– C gutun-azalak irekitzeko ekitaldi publikoa:

11.– Apertura pública de los sobres C:

a) Entitatea: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

a) Entidad: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

b) Herria: 01010 Vitoria-Gasteiz (Araba).

b) Localidad: 01010 – Vitoria-Gasteiz, Álava, España.

c) Data: 2017ko maiatzaren 22a.

c) Fecha: 22 de mayo de 2017.

d) Ordua: 11:00.

d) Hora: 11:00.

e) Lekua: Lakua IIko 1. aretoa, Donostia kalea, 1 (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia).

e) Lugar: sala n. º 1 de Lakua II en c/ Donostia-San Sebastián, 1 (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco).

12.– B gutun-azalak (formulen bidez baloratu beharreko irizpideak) irekitzeko ekitaldi publikoa:

12.– Apertura de los sobres B (criterios evaluables mediante la aplicación de fórmulas):

a) Entitatea: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

a) Entidad: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

b) Herria: 01010 Vitoria-Gasteiz (Araba).

b) Localidad: 01010 Vitoria-Gasteiz, Álava, España.

c) Data: 2017ko ekainaren 12a.

c) Fecha: 12 de junio de 2017.

d) Ordua: 11:00.

d) Hora: 11:00.

e) Lekua: Lakua IIko 1. aretoa, Donostia kalea, 1 (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia).

e) Lugar: sala n. º 1 de Lakua II en c/ Donostia-San Sebastián, 1 (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco).

13.– Bestelako argibideak: ez.

13.– Otras informaciones: no es el caso.

14.– Iragarpen-gastuak: enpresa esleipendunaren kontura.

14.– Gastos de anuncios: por cuenta de la empresa adjudicataria.

15.– Iragarkia Europako Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidalitako eguna: ez dago horrelakorik.

15.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no es el caso.

16.– Deialdiari buruzko informazioa eta pleguak eskuratzeko atari informatikoa edo webgunea: www.contratacion.info edo www.euskadi.net/contratacion

16.– En su caso, portal informático o página Web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.contratacion.info o www.euskadi.eus/contratacion

Vitoria-Gasteiz, 2017ko apirilaren 5a.

En Vitoria-Gasteiz, a 5 de abril de 2017.

Zerbitzu zuzendaria,

La Directora de Servicios,

PALOMA USATORRE MINGO.

PALOMA USATORRE MINGO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental