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Boletin Oficial del País Vasco

68. zk., 2017ko apirilaren 6a, osteguna

N.º 68, jueves 6 de abril de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SALUD
1793
1793

IRAGARKIA, Euskal Autonomia Erkidegoko zentro sozio-sanitarioetan gernu-inkontinentziako xurgatzaileak eskuratzeko eta banatzeko kontratua lizitatzeko dena.

ANUNCIO de licitación del contrato de suministro y distribución de absorbentes de incontinencia urinaria a los centros socio-sanitarios de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

1.– Entitate esleitzailea. Datu orokorrak eta argibideak eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: Datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Osasun Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián 1, 4.ª pl.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 91 77.

4) Teléfono: 945 01 91 77.

5) Telefaxa: 945 01 93 01.

5) Telefax: 945 01 93 01.

6) Posta elektronikoa: a-urquia@euskadi.eus

6) Correo electrónico: a-urquia@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta informazioa eskuratzeko azken eguna: 2017ko maiatzaren 4a, 10:00ak arte.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: hasta las 10:00 horas del 4 de mayo de 2017.

d) Espediente-zenbakia: 147/2017-S.

d) Número de expediente: 147/2017-S.

2.– Kontratuaren ezaugarriak:

2.– Objeto del contrato:

a) Mota: hornidurak.

a) Tipo: suministro.

b) Deskribapena: Euskal Autonomia Erkidegoko zentro sozio-sanitarioetan gernu-inkontinentziako xurgatzaileak eskuratu eta banatzea.

b) Descripción: suministro y distribución de absorbentes de incontinencia urinaria a los centros socio-sanitarios de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

c) Loteak eta kopurua: bai, bi lote.

c) División por lotes y número de lotes: si, 7 lotes.

d) Gauzatzeko/entregatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoa.

d) Lugar de ejecución/entrega: Comunidad Autónoma de Euskadi.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 24 hilabete kontratua izenpetu eta biharamunetik aurrera.

e) Plazo de ejecución/entrega: 24 meses, desde el día siguiente a la firma del contrato.

f) Luzapenak onartzea: bai, alderdi biak ados badaude. Urtekoa, hasierako kontratua osatu arte.

f) Admisión de prórroga: sí, previa conformidad de ambas partes. Anual, hasta completar la duración del contrato inicial.

g) Esparru-akordioa ezartzea: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco: no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición: no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 33751000-9.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 33751000-9.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak: bai, ikus karatularen 30.2 puntua.

d) Criterios de adjudicación: lo establecido en el punto 30.2.1 de la Carátula.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 18.172.788 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 18.172.788 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 9.086.394 euro, BEZik gabe. BEZa: 908.639,40 euro. Guztira, BEZa barne: 9.995.033,40 euro.

5.– Presupuesto base de licitación: 9.086.394 euros sin IVA. Importe IVA 908.639,40 euros. Total IVA incluido 9.995.033,40 euros.

6.– Eskatutako bermeak:

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: lote bakoitzaren lizitazio-zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del importe de licitación de cada lote, sin IVA.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: karatulako 29.2 puntuan zehazten den moduan:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver el punto 29.2 de la Carátula.

8.– Eskaintzak aurkeztea:

8.– Presentación de ofertas:

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko maiatzaren 4a, 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 10:00 horas del día 4 de mayo de 2017.

b) Aurkezteko modalitatea: paperean.

b) Modalidad de presentación: soporte papel.

c) Eskabideak aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua II, 4. solairua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián 1, 4.ª planta edif. Lakua II.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Helbide elektronikoa: a-urquia@euskadi.eus

4) Dirección electrónica: a-urquia@euskadi.eus

d) Aldaerak onartzea: ez.

d) Admisión de variantes: no.

e) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: SPKLTBko 161. artikuluaren arabera, bi hilabete, eskaintza ekonomikoak irekitzen direnetik hasita, karatularen 28.6 klausulan ezarritako baldintzetan.

e) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: según el artículo 161 del TRLCSP: dos meses a contar desde la apertura de las ofertas económicas, en los términos señalados en el punto 28.6 de la carátula.

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de ofertas:

a) Deskribapena: «B» gutun-azala irekitzea –eskaintza ekonomikoa– eta «C» gutun-azala irekitzea –eskaintza teknikoa–.

a) Descripción: Apertura de los sobres «B»-oferta económica- y «C»-oferta técnica-.

b) Bulegoa: Eusko Jaurlaritzaren egoitza. Osasun Saila.

b) Dependencia: Sede Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

c) Helbidea: Donostia kalea 1.

c) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

d) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

e) Eguna eta ordua:

e) Fecha y hora:

C gutun-azala: 2017ko otsailaren 22a, 11:00ak.

Sobre C: 22 de mayo de 2017, 11:00 horas.

B gutun-azala: 2017ko otsailaren 29a, 11:00ak.

Sobre B: 29 de mayo de 2017, 11:00 horas.

10.– Publizitate-gastuak: enpresa esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo de la empresa adjudicataria.

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: 2017ko martxoaren 28a.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: 28 de marzo de 2017.

12.– Bestelako argibideak: ez dago.

12.– Otras informaciones: no hay.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko martxoaren 28a.

Vitoria-Gasteiz, a 28 de marzo de 2017.

Kontratazio Mahaiko lehendakaria,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

MIKEL VALLEJO AURRE.

MIKEL VALLEJO AURRE.


Azterketa dokumentala


Análisis documental