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Boletin Oficial del País Vasco

59. zk., 2017ko martxoaren 24a, ostirala

N.º 59, viernes 24 de marzo de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
1567
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, honako espediente honen lizitazio prozedura irekiari buruzkoa: «hipertemiarekin instilazio endobesikal birziklagarria egiteko materiala eskuratzea eta beharrezkoa den ekipamendua eskuragarri jartzea».

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente referido al «suministro de material para realización de instilación endovesical reciclable con hipertermia y puesta a disposición del equipamiento necesario».

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Arabako ESIa.

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, OSI Araba.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Ekonomia eta Finantza Kudeaketa Unitatea, Kontratazio Administratiboko Atala, Adriano VI k., 20 – 2. solairua., Vitoria-Gasteiz. Telefonoa: 945 29 41 25. Faxa: 945 00 67 42.

b) Dependencia que tramita el expediente: Unidad de Gestión Económico Financiera, Sección de Contratación Administrativa, c/ Adriano VI, 20 – 2.ª planta, Vitoria-Gasteiz. Teléfono: 945 29 41 25. Fax: 945 00 67 42.

c) Espediente-zenbakia: G/110/80/1/0786/O101/0000/032017.

c) Número de expediente: G/110/80/1/0786/O101/0000/032017.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu-mota: hornidurak.

a) Tipo de contrato: suministros.

b) Xedearen deskribapena: hipertemiarekin instilazio endobesikal birziklagarria egiteko materiala eskuratzea eta beharrezkoa den ekipamendua eskuragarri jartzea.

b) Descripción del objeto: suministro de material para realización de instilación endovesical reciclable con hipertermia y puesta a disposición del equipamiento necesario.

c) Loteak eta kopurua: lote bat.

c) División por lotes y número: un lote.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: ikuspegi ekonomikotik onena den eskaintza, zenbait esleipen-irizpide betez.

c) Forma de adjudicación: la oferta económicamente más ventajosa conforme a varios criterios de adjudicación.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 90.000,00 euro (BEZik gabe). Kontratuaren balio zenbatetsia: 207.000,00 euro (BEZik gabe).

4.– Presupuesto base de licitación: 90.000,00 euros (IVA excluido). Valor estimado del contrato: 207.000,00 euros (IVA excluido).

5.– Behin betiko bermea: ez.

5.– Garantía definitiva: no.

6.– Agiriak eta informazioa jasotzea: ikus 1.b) puntua.

6.– Obtención de documentación e información: véase punto 1.b).

7.– Kontratistaren eskakizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Bestelako kaudimen ekonomiko eta finantzarioak eta kaudimen tekniko eta profesionalak: ikusi oinarriak.

b) Otros requisitos de solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver bases.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko apirilaren 11, 12:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 11 de abril de 2017 antes de las 12:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: Klausula Administratibo Partikularren Pleguan eskatzen direnak.

b) Documentación a presentar: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikusi 1.b puntua.

c) Lugar de presentación: véase punto 1.b).

d) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabetez, proposamen ekonomikoak irekitzen direnetik aurrera.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldagaiak onartzea: ikus oinarriak.

e) Admisión de variantes: ver bases.

9.– Eskaintzak Baloratzeko irizpideak, Klausula Administratibo Partikularren Pleguko Karatulan ezarritakoaren arabera.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: 50 puntu.

a) Criterios basados en Juicio de Valor: 50 puntos.

– Balorazio teknikoa: 50 puntu.

– Valoración técnica: 50 puntos.

b) Formuletan oinarritutako irizpideak: 50 puntu.

b) Criterios basados en Fórmulas: 50 puntos.

– Prezioa: 50 puntu.

– Precio: 50 puntos.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

a) Eskaintzak irekitzea, balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokienez: Erakundea: Arabako ESIa- Ekonomia eta Finantza Kudeaketa, Adriano VI k., 20, 2. solairua, Vitoria-Gasteiz (Araba). Data: 2017ko apirilaren 24a, 12:30ean.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: OSI Araba-Gestión Económico Financiera, c/ Adriano VI, 20 -2.ª planta, 01008 Vitoria-Gasteiz (Araba). Fecha: 24 de abril de 2017, a las 12:30 horas.

b) Eskaintzak irekitzea, alderdi ekonomikoari eta formula bidez balioztatu daitezkeen irizpideei dagokienez: Erakundea: Arabako ESIa- Ekonomia eta Finantza Kudeaketa, Adriano VI k., 20, 2. solairua, Vitoria-Gasteiz (Araba). Data: 2017ko maiatzaren 10a, 12:30ean.

b) Apertura económica y criterios evaluables mediante fórmulas: Entidad: OSI Araba-Gestión Económico Financiera, c/ Adriano VI, 20 -2.ª planta, 01008 Vitoria-Gasteiz (Álava). Fecha: 10 de mayo de 2017, a las 12:30 horas.

11.– Bestelako argibideak: ez.

11.– Otras informaciones: no.

12.– Iragarki-gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario.

13.– Hala badagokio, deialdiari buruzko informazioa aurkitzeko edo pleguak jasotzeko atari informatikoa edo web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2017ko martxoaren 15a.

En Vitoria-Gasteiz, a 15 de marzo de 2017.

Kontratazio Mahaiko presidentea,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

FERNANDO ENCINAR MARTÍN.

FERNANDO ENCINAR MARTÍN.


Azterketa dokumentala


Análisis documental