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Boletin Oficial del País Vasco

59. zk., 2017ko martxoaren 24a, ostirala

N.º 59, viernes 24 de marzo de 2017


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

EKONOMIAREN GARAPEN ETA AZPIEGITURA SAILA
DEPARTAMENTO DE DESARROLLO ECONÓMICO E INFRAESTRUCTURAS
1547
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EBAZPENA, 2017ko urtarrilaren 26koa, Energiaren, Meategien eta Industria Administrazioaren zuzendariarena, zeinaren bidez baimendu egiten baita eta onura publikoko deklaratzen baita gas natural kanalizatua banatzeko sarearen instalazio hau egiteko baimena: «Arzabaletako HHSen plantarako, Espetxerako eta Eskuzaitzeta Industrialderako hartunea», Usurbil eta Donostia udalerrietan.

RESOLUCIÓN de 26 de enero de 2017, del Director de Energía, Minas y Administración Industrial, por la que se autoriza la instalación y se declara la utilidad pública de la instalación de red de distribución de gas natural canalizado denominada «Acometida a la planta de RSU de Arzabaleta, Centro Penitenciario y Polígono Industrial de Eskuzaitzeta» en los términos municipales de Usurbil y San Sebastián.

Erreferentzia: RI 20/24173 – CGG-2016-8.

Referencia: RI 20/24173 – CGG-2016-8.

Javier Bermejillo Eguia jaunak, Naturgas Energía Distribución, SAUren izenean eta haren ordez (helbidea: Concha jenerala kalea 20, Bilbo), 2016ko uztailaren 13an Gipuzkoako Lurralde Ordezkaritzan administrazio-baimena eskatu zuen Arzabaletako HHSen plantarako, Espetxerako eta Eskuzaitzeta Industrialderako hartunea egiteko (Usurbil eta Donostia udalerrietan, Gipuzkoa) eta proiektu hori onura publikokoa zela aitortzeko eskatu zuen.

D. Javier Bermejillo Eguia, en nombre y representación de Naturgas Energía Distribución, SAU, con domicilio en General Concha 20 de Bilbao, solicitó ante la Delegación Territorial de Gipuzkoa el 13 de julio de 2016, el reconocimiento de la utilidad pública y autorización administrativa de la acometida a la planta de RSU de Arzabaleta, Centro Penitenciario y Polígono Industrial de Eskuzaitzeta, en los términos municipales de Usurbil y San Sebastián (Gipuzkoa).

Espedientea ebazteko, beharrezkoa da honako hauek aintzat hartzea eta aipatzea:

En la resolución del expediente es preciso tener en cuenta y hacer referencia a los siguientes:

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

1.– 2016ko uztailaren 13an, Naturgas Energía Distribución SAUk onura publikoko aitorpenerako eta baimena emateko baterako eskabidea aurkeztu zuen Gipuzkoako Lurralde Ordezkaritzan.

1.– Con fecha 13 de julio de 2016, Naturgas Energía Distribución SAU presentó en la Delegación Territorial de Gipuzkoa la solicitud conjunta de reconocimiento de la utilidad pública y de autorización administrativa.

2.– Hidrokarburoen Sektoreari buruzko urriaren 7ko 34/1998 Legearen 73.4 artikuluan ezarritakoaren ondorioetarako, dagokion iragarkia argitaratu zen Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian, 2016ko irailaren 6koan, Gipuzkoako Aldizkari Ofizialean, 2016ko abuztuaren 9koan, eta Diario Vasco egunkarian, 2016ko abuztuaren 2ko alean. Era berean, iragarkia Usurbilgo Udalaren legezko abisuen taulan jarri zen 2016ko uztailaren 29tik abuztuaren 22ra arte eta Donostiako Udalarenean 2016ko uztailaren 29tik abuztuaren 23 arte.

2.– A los efectos previstos en el artículo 73.4 de la Ley 34/1998, de 7 de octubre, del Sector de Hidrocarburos, se publicó el anuncio correspondiente en el Boletín Oficial del País Vasco de fecha 6 de septiembre de 2016, en el Boletín Oficial de Gipuzkoa de fecha 9 de agosto de 2016 y en «El Diario Vasco» de fecha 2 de agosto de 2016. Así mismo el anuncio estuvo expuesto en el tablón de edictos del Ayuntamiento de Usurbil del 29 de julio al 22 de agosto de 2016 y en el del Ayuntamiento de San Sebastián del 29 de julio al 23 de agosto de 2016.

3.– 2016ko uztailaren 22an proiektuaren separatak igorri zitzaizkien Usurbilgo eta Donostiako Udalei eta proiektuaren eraginpean dauden honako erakunde hauei: Ura-Uraren Euskal Agentziari eta Gipuzkoako Foru Aldundiko Kultura Zuzendaritza Nagusiari, eskariarekin ados ala haren aurka zeuden esan zezaten, eta, behar izanez gero, egokitzat jotzen zituzten baldintza teknikoak ezar zitzaten. 2016ko irailaren 8an berriro eskatu zitzaien Ura-Uraren Euskal Agentziari eta Gipuzkoako Foru Aldundiko Kultura Zuzendaritza Nagusiari eskariaren alde ala aurka zeuden adierazteko.

3.– Con fecha 22 de julio de 2016, se remitieron separatas del proyecto a los Ayuntamientos de Usurbil y San Sebastián y a o organismos afectados: Ura-Agencia Vasca del Agua y a la Dirección General de Cultura de la Diputación Foral de Gipuzkoa, a fin de que prestaran conformidad u oposición a la solicitud y, en su caso, establecieran el condicionado técnico que considerasen oportuno. Esta solicitud se reiteró a Ura-Agencia Vasca del Agua y a la Dirección General de Cultura de la Diputación Foral de Gipuzkoa con fecha 8 de septiembre de 2016.

4.– -Donostiako Udalak aldeko iritzia eman zuen, eta Ura-Uraren Euskal Agentziak, berriz, jabari publiko hidraulikoko eremuan eta zaintza eremuan obrak egin ahal izateko eskatzaileak baimena eskatu behar zuela erantzun zuen.

4.– El Ayuntamiento de San Sebastián informó favorablemente, y Ura-Agencia Vasca del Agua respondió indicando que el peticionario deberá solicitar autorización para realizar las obras en el dominio público y en la zona de policía de aguas.

5.– Usurbilgo Udalak txosten bat aurkeztu zuen eta, bertan, harrituta azaldu zen hargunea mendebaldetik proiektatu zelako, eta ez ekialdetik, hirigintza planifikatzeko tresnek ezartzen duten modura. Hargune hori eremuan aurreikusita dauden beste azpiegiturekin batera egiteko eta gasaren hargunearen ibilbidea aldatzeko eskatu zuen, labore-lurretatik eta basotik igaro ordez lehendik dauden baserri-bideetatik igaro dadin.

5.– El Ayuntamiento de Usurbil presentó un informe en el que manifiesta su extrañeza por el hecho de que la acometida proyectada se haga por el oeste, en lugar del este, tal y como se recoge en las herramientas de planificación urbanística. Solicita que su ejecución sea simultánea por a la de otras infraestructuras previstas en la zona y que el trazado de la acometida de gas sea modificado y discurra por los caminos rurales existentes, en lugar de por tierras de labradío y bosque.

6.– Usurbilgo Udalaren idatzia Naturgas Energía Distribución SAUri helarazi ondoren, honek, laburbilduz, honako hau argumentatu zuen:

6.– Dando traslado del escrito del Ayuntamiento de Usurbil a Naturgas Energía Distribución SAU, ésta contestó argumentando en síntesis que:

● Donostialdearen hirigintza-planifikazioak ez du honako honen moduko bigarren mailako sareen antolamendu xehatua eskaintzen.

● La planificación urbanística de Donostialdea no representa una ordenación pormenorizada de redes secundarias como la presente.

● Ibilbidea diseinatzeko honako alderdi hauek hartu dira kontuan: lotura-puntua zehazteko lehendik dauden sareen ustiaketa hartzen da kontuan, hodien presio- eta emari-baldintzak aztertzen dira, eta ibilbiderik egokiena dutenak, sailaren luzera eta ezaugarriak haztatu ondoren, eta teknikoki zentzuzkoa den inpakturik txikiena eragingo duten sekzioak eta eraikuntza-ezaugarriak dituztenak aukeratzen dira.

● El trazado se ha diseñado considerando que: el punto de conexión se determina teniendo en cuenta la explotación de las redes existentes, analizando condiciones de presión y caudal en tuberías, que sigan la trayectoria más favorable, tras ponderar longitud y características del terreno, que tengan sección y características constructivas que produzcan el menor impacto técnicamente razonable.

● Sedigasek adostutako irizpide komunak hartu dira kontuan; honako hauek dira: ibilbideak ahalik eta zuzenenak izango dira eta material bakoitzak ahalik eta kurbatura-erradio txikiena izango du; arrisku-naturalen pean dauden eremuak saihestuko dira, eta ibilbidea aldapa handieneko eremutik proiektatuko da, hoditeriaren gaineko karga handiegia izan ez dadin; basoek jasaten duten eragin elektrikoa saihestuko da; noraezeko korronteen eta korronte induzituen eragin elektrikoa saihestuko da sarearen gaineko efektu korrosiboa ekiditeko; eta autopistetako, errepideetako eta trenbideetako bidegurutzeetan hoditeriaren ibilbidea zeharkatu beharreko bidegurutzearen ardatzarekiko perpendikularra izango da.

● Se han considerado criterios comunes acordados por Sedigas, como son: trazados lo más rectos posibles y con radios de curvatura mínimos para cada material, que se evitarán zonas expuestas a riesgos naturales y se proyectará por la zona de máxima pendiente, evitando sobrecargas sobre la conducción, con afección mínima sobre la masa forestal existente, evitando la influencia eléctrica de corrientes vagabundas o inducidas para evitar efectos corrosivos sobre la red y que en los cruces de autopistas, carreteras, ferrocarriles, etc., estos se realizarán perpendicularmente al eje del cruce que atraviesa.

● Azpiegitura guztiak aldi berean egiteko proposamena ezin da gauzatu, azpiegitura horiek ez baitira erakunde bakar baten eskumenekoak, eta Naturgasek ezin baitu erabaki obra bakoitza noiz egingo den.

● La propuesta de que todas las infraestructuras se ejecuten simultáneamente no es factible, dado que son competencia de diferentes organismos, y Naturgas no tiene capacidad de decisión para programar la ejecución de cada una de ellas.

● Bestalde, baserri-bideak kanalizazioa haien azpitik egiteko aprobetxatzeko proposamen hori ez da egingarria, hala eginez gero, ezingo bailirateke bete diseinuaren eskakizun teknikoak.

● La propuesta de aprovechar los caminos rurales para que la canalización vaya por bajo los caminos rurales tampoco es factible, porque no se podrían cumplir los requisitos técnicos de diseño.

7.– Proiektuaren jendaurreko informazioaldian bi alegazio-idazki aurkeztu ziren, bata María Concepción Lasa Astiazarany andreak, Ana María Iraola Zelaia andreak eta Juliana Astiazaran Etxabe andrearen beste oinordeko batzuek aurkeztu zuten eta bestea, berriz, María Pilar Urroz Etxabe andreak.

7.– Durante el período de información pública del proyecto se presentaron dos escritos de alegaciones, uno presentado por D.ª María Concepción Lasa Astiazarany, D.ª Ana María Iraola Zelaia y otros herederos de D.ª Juliana Astiazaran Etxabe, y el otro por D.ª María Pilar Urroz Etxabe.

8.– María Concepción Lasa Astiazaran andreak eta besteek alegazio-idazki bat egin zuten, eta, bertan, laburbilduz, honako hau adierazi zuten: lan horien eraginpean zegoen lurzatia zurgintzara bideratutako baso-eremu bat zela eta han iturburu bat zutela, onibarra bitan banatuta geldituko zela, eta lanek sailaren zati handi bat suntsituko luketela. Bestalde, landa-eraikin bat eraikitzeko egokia den onibar hori bitan banatuta, eta ondorioz, erabilerarik gabe geldituko litzatekeela adierazi zuten. Alternatiba gisa hoditeria egungo bide publikotik eramatea proposatu zuten, Artzabaletako ubidetik Letabideraino, edo bestela, Bugatitik igaroaraztea, urbanizazioa aprobetxatuz.

8.– En su escrito de alegaciones D.ª María Concepción Lasa Astiazaran y otros, manifiestan en extracto que la parcela afectada es un terreno arbolado con destino maderero y con un maniantal propio, que la finca quedaría dividida en dos, y que arrasaría gran parte de la plantación. Además la finca que podría tener una edificación rural quedaría dividida en dos, sin uso posible. Proponen como alternativas llevar la conducción por el camino público existente, desde la regata de Artzabaleta hasta Letabide, o bien llevar la conducción desde Bugati, aprovechando la urbanización.

9.– María Concepción Lasa Astiazaran andreak eta besteek egindako alegazioa enpresa eskatzaileari igorri zitzaion, eta enpresak, laburbilduz, honako hau erantzun zuen: sarearen trazatua egungo basotik gertuen dagoen bazterretik proiektatu dela, eta hoditeria egiteko beharrezkoa den lan-pistarako gutxieneko distantzia mugatik aldendu dela. Trazatua proiektatzean kontuan hartu da kanalizazioa ez dela instalatu behar hegalaren erdialdeko lur-sail agerikoetan, hor arrisku naturalak daudelako; hori dela eta, trazatua aldapa handieneko eremuetan proiektatu da.

9.– Dado traslado de la alegación efectuada por D.ª María Concepción Lasa Astiazaran y otros a la empresa solicitante, ésta contestó a la misma manifestando, en extracto, que el trazado de la red se ha proyectado por el margen más cercano a la masa forestal existente, separándose del límite la distancia mínima para la pista de trabajo necesaria para alojar la conducción. El trazado se ha previsto para evitar instalar la canalización en zonas expuestas en terrenos a media ladera, que puedan dar lugar a riesgos naturales, por lo que se ha proyectado por la zona de máxima pendiente.

10.– María Pilar Urroz Etxabe andreak egindako alegazio-idazkian, laburbilduz, honako hau adierazi zuen: hoditeria galtzadatik edo galtzadaren beste ertzetik eraman ahal izango litzatekeela, eta landa-eraikin bat eraikitzeko egokia den onibar hori bitan banatuta, eta ondorioz, erabilerarik gabe geldituko litzatekeela. Alternatiba gisa hoditeria lehendik dagoen bide publikotik eramatea proposatu zuen, edo Bugatitik eramatea, urbanizazioa aprobetxatuz.

10.– D.ª María Pilar Urroz Etxabe en su escrito de alegaciones manifiesta en extracto que la conducción podría llevarse por la calzada o por la otra orilla de la calzada, y que la finca, que podría tener una edificación rural, quedaría dividida en dos, sin uso posible. Propone como alternativas llevar la conducción por el camino público existente, o llevar la conducción desde Bugati, aprovechando la urbanización.

11.– María Pilar Urroz Etxaberen alegazioa enpresa eskatzaileari igorri zitzaion, eta enpresak honako hau erantzun zuen: GI-US-05 onibarretik, sarea Learritza pasealekutik proiektatzen dela, eta Amidierreka zeharkatzeko soilik desbideratzen zela, bidearen ezkerreko ertzetik. Zeharkatze hori ibilguarekiko ahalik eta perpendikularren egingo da, URA agentziaren jarraibideen arabera, eta GI-SS-03 onibarretik sarea lurzatiaren mugatik proiektatu dela, eragina minimizatuz eta hoditeria egiteko beharrezkoa den lan-pistarako gutxieneko distantzia mugatik aldenduz.

11.– Dado traslado de la alegación efectuada por D.ª María Pilar Urroz Etxabe a la empresa solicitante, esta contestó manifestando que, por la finca GI-US-05, la red se proyecta por el paseo Learritza, y solo se desvía para cruzar el arroyo Amidierreka, por el margen izquierdo del camino. El cruce se hará todo lo perpendicular posible al cauce, y siempre siguiendo las instrucciones de Ura y que, por la finca GI-SS-03, la red se ha proyectado por el límite de la parcela, minimizando la afección y separándose del límite la distancia mínima para la pista de trabajo necesaria para alojar la conducción.

12.– Gipuzkoako Lurralde Ordezkaritzako teknikoek espedientea aztertu ondoren txosten bat egin zuten, eta bertan adierazi zuten enpresa eskatzaileak behar bezala erantzun ziela Usurbilgo Udalak egindako galderei, eta María Concepción Lasa Astiazaran andreak, Ana María Iraola Zelaia andreak, Juliana Astiazaran Etxaberen beste oinordekoek eta María Pilar Urroz Etxabe andreak egindako alegazioei, eta haiek guztiak ezetsi egin behar direla ulertuz, proposatutako proiektua justifikatutzat jotzen du.

12.– Analizado el expediente por los servicios técnicos de la Delegación Territorial de Gipuzkoa, éstos emitieron informe en el que se indica que la empresa solicitante ha respondido cumplidamente tanto a las cuestiones planteadas por el Ayuntamiento de Usurbil, como a las alegaciones vertidas por D.ª María Concepción Lasa Astiazarany D.ª Ana María Iraola Zelaia y otros herederos de D.ª Juliana Astiazaran Etxabe, y por las de D.ª María Pilar Urroz Etxabe y entiende que todas ellas deben ser desestimadas, considerándose justificado el proyecto propuesto.

Hona hemen ebazpen honen:

Esta Resolución se basa en los siguientes:

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS JURÍDICOS

1.– Energiaren, Meategien eta Industria Administrazioaren zuzendaritza da espediente hau ebazteko eskumena duen organoa, Ekonomiaren Garapen eta Lehiakortasun Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen dituen apirilaren 9ko 190/2013 Dekretuari jarraikiz (2013ko apirilaren 24ko EHAA) –dekretu hori indarrean dago, hain zuzen ere, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioko Sailak sortu, ezabatu eta aldatzeari eta horien eginkizunak eta jardute-arloak finkatzeari buruzko Lehendakariaren azaroaren 26ko 24/2016 Dekretuaren xedapen iragankorrarekin bat etorriz–.

1.– La Dirección de Energía, Minas y administración Industrial, es el órgano competente para la resolución de este expediente, de conformidad con lo establecido en el Decreto 190/2013, de 9 de abril (BOPV de 24-04-2013), por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Desarrollo Económico y Competitividad, en vigor de acuerdo con lo establecido en la Disposición Transitoria Primera del Decreto 24/2016, de 26 de noviembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos.

2.– Hidrokarburoen Sektoreari buruzko urriaren 7ko 34/1998 Legeak (1998-10-8ko BOEa) eta gas naturala garraiatzeko, banatzeko, merkaturatzeko eta hornitzeko jarduerak, eta gas naturaleko instalazioak baimentzeko prozedurak arautzen dituen abenduaren 27ko 1434/2002 Errege Dekretuak (2002-12-31ko BOEa) administrazio-baimenaren betebeharra ezartzen dute gasa banatzeko sareak zabaldu aurretik, eta onura publikokotzat deklaratzen ditu lege horren IV. tituluan aipatzen diren instalazioak, gas-erregaiak kanalizazio bidez hornitzekoak.

2.– La Ley 34/1998, de 7 de octubre (BOE 8-10-1998), del Sector de Hidrocarburos y el R.D. 1434/2002, de 27 de diciembre (BOE de 31-12-2002), que regula las actividades de transporte, distribución, comercialización, suministro y procedimientos de autorización de instalaciones de gas natural, establecen la exigencia de la autorización administrativa previa para la construcción de redes de distribución de gas y declara de utilidad pública las instalaciones a las que se refiere el Titulo IV de la Ley relativas al suministro de gases combustibles por canalización.

3.– Gas-erregaiak banatzeko eta erabiltzeko Arautegi teknikoa eta horren ICG (01-11) jarraibide tekniko osagarriak onartzen dituen uztailaren 28ko 919/2006 Errege Dekretuak (2006-09-4ko BOEa) administrazio-baimenaren betebeharra ezartzen du gasa banatzeko sareak zabaldu aurretik, baita sare horiei loturiko Biltegiratzeko Zentroak eraiki aurretik ere.

3.– El Real Decreto 919/2006, de 28 de julio (BOE 4-09-2006) por el que se aprueba el Reglamento técnico de distribución y utilización de combustibles gaseosos y sus instrucciones técnicas complementarias ICG 01 a 11, establecen la exigencia de la autorización administrativa previa para la construcción de redes de distribución de gas, así como de los centros de almacenamiento asociados a dichas redes.

4.– Kanalizatutako gasaren zerbitzu publikoaren instalazioei baimena eman eta horiek jardunean jartzeari buruzkoa ekainaren 9ko 107/1998 Dekretuak, zehazki 2. artikuluan A taldeko instalazioak egiteari buruz ezarritakoa, eta Energiaren, Meategien eta Industria Administrazioaren zuzendaritzaren 2014ko maiatzaren 5eko Instrukzioa, gas kanalizatua banatzeko instalazioen Administrazio Baimena bideratzeari buruzkoa.

4.– El Decreto 107/1998, de 9 de junio, sobre autorización y puesta en servicio de instalaciones de servicio público de gas canalizado, en concreto lo establecido en su artículo 2 para la ejecución de instalaciones del grupo A, y la Instrucción de fecha 5 de mayo de 2014 de la Dirección de Energía, Minas y Administración de Industrial relativa a la tramitación de expedientes de Autorización Administrativa de instalaciones de distribución de gas canalizado.

5.– Egindako alegazioak aztertu ondoren, eta zerbitzu teknikoek igorritako txostenari jarraikiz, alegazioak ezetsi egin behar dira onura eta interes publikoak interesdunen komenentzien aurretik jarri behar baitira eta instalazioak bete behar dituen segurtasun-baldintza optimoei eta ibilbidearen arrazionaltasun orokorrari lehentasunezko balioa eman behar baitzaie. Proposatutako aldaketak ez dira bidezkoak; izan ere, gas-sareen diseinua ezaugarri jakin batzuei lotzen zaie; hala, presio- eta emari-baldintza batzuk bete behar dira; ibilbideek zuzenak izan behar dute eta ahalik eta kurbatura txikiena izan behar dute; irristatze-eremuak saihestu egin behar dira; hodiek aldapa handieneko eremuetatik joan behar dute, bidegurutzeekiko perpendikularrak izan behar dute, eta banaketan araudiaren araberako babes-distantziak izan behar dituzte. Era berean, ezin dira beste azpiegiturekin batera gauzatu.

5.– Estudiadas las alegaciones efectuadas y de acuerdo con el informe emitido por los servicios técnicos, las mismas deben ser desestimadas teniendo en cuenta la prevalencia de la utilidad e interés público sobre la conveniencia particular de los interesados, debiendo ponderarse las mismas dando un valor preferente a las condiciones óptimas de seguridad que debe reunir la instalación así como a la racionalidad general del trazado. Las modificaciones propuestas no proceden habida cuenta de que el diseño de las redes de gas se rige por determinadas condiciones de presión y caudal, tramos rectos, mínimas curvaturas, evitando zonas de deslizamientos, por zonas de máxima pendiente, perpendicularidad en cruzamientos y manteniendo en la separación las distancias reglamentarias de protección. Igualmente es inviable su ejecucción simultánea con otras infraestructuras.

6.– Espedientearen izapideetan eta edukian egiaztaturik dago bete egiten direla indarreko legerian eta aplikatu beharreko gainontzeko legeetan ezarritako baldintzak eta betekizunak.

6.– En la tramitación del expediente y en el contenido del mismo queda acreditado el cumplimiento de los requisitos y condiciones establecidas en la citada legislación vigente y resultante de aplicación.

Aipatutako lege-xedapenak ikusita eta oro har zein haiekin bat etorrita aplikagarri diren gainerakoak oinarri hartuta, Energiaren, Meategien eta Industria Administrazioaren zuzendariak, honako hau

Vistos los preceptos legales citados y demás disposiciones de general y concordante aplicación, el Director de Energía, Minas y Administración Industrial,

EBAZTEN DU:
RESUELVE:

Lehenengoa.– Baimena ematea Naturgas Energía Distribución, SAUri Arzabaletako HHSen plantarako, Espetxerako eta Eskuzaitzeta Industrialderako hartunea eraikitzeko, Usurbil eta Donostia udalerrietan. Hartuneak ezaugarri hauek izango ditu:

Primero.– Autorizar a Naturgas Energía Distribución, SAU la construcción de la red de gas natural de acometida a la planta de RSU de Arzabaleta, Centro Penitenciario y Polígono Industrial de Eskuzaitzeta, en los términos municipales de Usurbil y San Sebastián, con las siguientes características:

Presio altuko sarea (MOP 16 bar).

Red de alta presión (MOP 16 bar).

● Presio ertainean presio erlatibo maximoko operazia: 5 < MOP = 16 bar.

● Operación de presión relativa máxima a media presión: 5 < MOP = 16 bar.

● Gutxieneko presioa kontsumo-puntuan: 6 barekoa.

● Presión mínima en punto de consumo: 6 bar.

● Trazatua: Luzera: 2.777 metro.

● Trazado: Longitud: 2.777 metros.

● Hodiak: API 5L Gr B 8« altzairua, API 5L Gr B 4» altzairua eta API 5L Gr B 2" altzairua.

● Tubos: Acero API 5L Gr B 8«, Acero API 5L Gr B 4» y Acero API 5L Gr B 2".

Erregulazio eta neurketarako estazioa:

Estación de Regulación y Medida:

● Linea kopurua: 2.

● Número de líneas: 2.

● Lineako kapazitate nominala: 2.500 m3 (N) orduko.

● Capacidad nominal por línea: 2.500 m3(N)/h.

● Sarrerako presioa: = 16 barekoa.

● Presión de entrada: = 16 bar.

● Sarrerako hodia: API 5L Gr B 3" altzairua.

● Tubería de entrada: Acero API 5L Gr B 3".

● Irteerako presioa: = 5 barekoa.

● Presión de salida: = 5 bar

● Irteerako hodia: API 5L Gr B 4" altzairua.

● Tubería de salida: Acero API 5L Gr B 4".

Banaketa-sarea (MOP 5 bar).

Red de distribución (MOP 5 bar).

● Presio ertainean presio erlatibo maximoko operazia: MOP = 5 bar.

● Operación de presión relativa máxima a media presión: MOP = 5 bar.

● Gutxieneko presioa kontsumo-puntuan: 0,6 barekoa.

● Presión mínima en punto de consumo: 0,6 bar.

● Trazatua: Luzera: 2.966 metro.

● Trazado: Longitud: 2.966 metros.

● Hodiak: PE-100 SDR 17,6 DN 200, PE-100 SDR 17,6 DN 160 eta PE-100 SDR 17,6 DN110.

● Tubos: PE-100 SDR 17,6 DN 200, PE-100 SDR 17,6 DN 160 y PE-100 SDR 17,6 DN110.

Bigarrena - Baimentzen den instalazioa onura publikokoa dela deklaratzea, bereziki; izan ere, deklarazio horrek berekin dakar, urriaren 7ko 34/1998 Legearen 105. artikuluan xedatutakoaren indarrez (1998-10-08ko BOE), eraginpeko ondasunak okupatu edo eskubideak hartu beharra; eta, halaber, premiazko okupazioa egin eta ondorioak ezarri beharra dakar, Nahitaezko Desjabetzeari buruzko 1954ko abenduaren 16ko Legearen 52. artikuluak premiaz okupatzeko deklaraziorako xedatutakoarekin bat etorrita.

Segundo - Declarar, en concreto, la utilidad pública de las instalaciones que se autorizan, llevando implícita esta declaración, a tenor de lo dispuesto en el artículo 105 de la Ley 34/1998 de 7 de octubre (BOE 8-10-1998), la necesidad de ocupación de los bienes o adquisición de los derechos afectados e implicando la urgente ocupación de los mismos y determinando las consecuencias que para la urgente ocupación dispone el artículo 52 de la Ley de Expropiación Forzosa, de 16 de diciembre de 1954.

Instalazioak honako baldintza hauek bete beharko ditu:

La presente instalación estará sujeta a las siguientes condiciones:

1.– Baimentzen diren instalazioak martxan jartzeko epea bi urtekoa izango da, eraginpeko finkak benetan okupatzen direnetik, eta gehienez hiru urtekoa, okupatu aurreko aktak sinatzen direnetik.

1.– El plazo de puesta en marcha de las instalaciones que se autorizan será de dos años a partir de la fecha de ocupación real de las fincas afectadas, con un máximo de tres años desde la firma de las Actas Previas a la Ocupación.

2.– Instalazioak Carlos Valiño Colás industria-ingeniari teknikoak aurkeztutako eta sinatutako proiektuari jarraikiz egingo dira. Onartutako proiektuan dauden oinarrizko datuei eragiten dieten aldakuntzak sartzeko dagokion baimena lortu beharko da.

2.– Las instalaciones habrán de realizarse de acuerdo con el proyecto presentado, firmado por el ingeniero técnico industrial D. Carlos Valiño Colás. Para introducir modificaciones de importancia que afecten a los datos básicos contenidos en el proyecto aprobado será necesario obtener la autorización correspondiente.

3.– Naturgas Energía Distribución, SAUk lanak amaitu direla jakinarazi beharko dio Lurralde Ordezkaritzari, behin betiko gainbegiratu eta martxan jartzeko akta egin dezan, hori barik ezin izango baita martxan jarri. Baimen honen xede diren instalazioak martxan jartzeko akta eskuratzeko, Lurralde Ordezkaritzan honako agiri hauek aurkeztu behar dira: obra zuzendaritzako ziurtagiriak; proben aktak, baimen grafikoak eta tarteko diren erakundeen baimenak dituztela; eta As-Built planoak, gas-sarea non dagoen eta sarea beste zerbitzuekin non gurutzatzen den zehazten dutenak.

3.– Naturgas Energía Distribución, SAU dará cuenta de la terminación de las instalaciones a la Delegación Territorial para su reconocimiento definitivo y el levantamiento del Acta de Puesta en Marcha, sin cuyo requisito no podrá entrar en funcionamiento. Para la obtención de la puesta en marcha de las instalaciones objeto de esta autorización, deberán presentarse en la Delegación Territorial los correspondientes Certificados de Dirección de Obra, actas de pruebas con los registros gráficos de las mismas y permiso de organismos afectados, así como los planos as-built que determinen la situación de la red y los cruces con otros servicios.

4.– Baimen hau lortu arren, udal- eta probintzia-erakundeen lizentzia eta baimenak eta obrak egiteko beharrezkoak diren gainerakoak lortu beharko ditu eskatzaileak.

4.– Esta autorización se otorga sin perjuicio e independientemente de las autorizaciones, licencias o permisos de competencia municipal, provincial u otros necesarios para la realización de las obras, no relevándose al peticionario de la necesidad de obtención de los mismos.

Ebazpen honek ez dio amaiera ematen administrazio-bideari; beraz, haren aurka, gora jotzeko errekurtsoa jar dakioke Industriako sailburuordeari, hilabeteko epean, ebazpen hau jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera, betiere Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkideari buruzko urriaren 1eko 39/2015 Legean xedatutakoarekin bat.

Contra la presente Resolución, que no pone fin a la vía administrativa, se podrá interponer recurso de alzada ante la Viceconsejería de Industria, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su notificación, todo ello en virtud de lo establecido en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko urtarrilaren 26a.

Vitoria-Gasteiz, a 26 de enero de 2017.

Energiaren, Meategien eta Industria Administrazioaren zuzendaria,

El Director de Energía, Minas y Administración Industrial,

AITOR PATXI OREGI BAZTARRIKA.

AITOR PATXI OREGI BAZTARRIKA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental