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Boletin Oficial del País Vasco

39. zk., 2017ko otsailaren 24a, ostirala

N.º 39, viernes 24 de febrero de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
1022
1022

IRAGARKIA, zerbitzuen administrazio kontratu bat esleitzeko dena. Hona kontratuaren helburua: Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak Lakuan duen egoitzako jantokiak eta sukaldeko ontziak eta tresneria garbitzea (A-029-DAPJ-2016).

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de servicios que tiene por objeto la prestación del servicio de limpieza, fregado de vajilla y menaje de cocina de los comedores de la sede de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi en Lakua (A-029-DAPJ-2016).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza, Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco, Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritza. Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Servicios. Mesa de contratación del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Kontratazio Mahaia.

1) Dependencia: Mesa de contratación del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: Donostia-San Sebastián, 1.

3) Udalerria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 90 98.

4) Teléfono 945 01 90 98.

5) Telefaxa: 945 01 90 29.

5) Telefax: 945 01 90 29.

6) Posta elektronikoa: t-saenz@euskadi.eus

6) Correo electrónico: t-saenz@euskadi.eus

7) Kontratatzailearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil de contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2017-03-06.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 06-03-2017.

d) Espediente-zenbakia: A-029-DAPJ-2016.

d) Número de expediente: A-029-DAPJ-2016.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Xedea: Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak Lakuan duen egoitzako jantokiak eta sukaldeko ontziak eta tresneria garbitzeko zerbitzua.

b) Descripción del objeto: prestación del servicio de limpieza, fregado de vajilla y menaje de cocina de los comedores de la sede de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi en Lakua.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren egoitzako jantokiak, Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

d) Lugar de ejecución: comedores situados en la sede de la Administración de la Comunidad Autónoma de Euskadi, C/ Donostia-San Sebastián n.º 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

e) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: hamabi (12) hilabete.

e) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: doce (12) meses.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí.

g) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 90910000-9.

g) CPV (Referencia de Nomenclatura): 90910000-9.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: esleitzeko irizpideak: prezioa.

c) Forma: criterios de valoración: precio.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 109.560 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 109.560 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación:

Zenbateko garbia: 49.800 euro. Zenbatekoa, guztira: 60.258 euro.

Importe neto: 49.800 euros. Importe total: 60.258 euros.

6.– Eskatutako bermeak:

6.– Garantías exigidas:

Behin-behinekoak: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: bai, lizitazioaren aurrekontuaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: sí, 5% del presupuesto de licitación (IVA excluido).

7.– Kontratistaren berariazko betekizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Zer sailkapen eskatzen den: aukerakoa, 29.2.3 klausulan eskatzen den kaudimena ordezteko.

a) Clasificación que se solicita: opcional en sustitución de la solvencia exigida en la cláusula 29.2.3.

Sailkapena, 773/2015 Errege Dekretuarekin bat etorriz:

Clasificación otorgada de acuerdo con el Real Decreto 773/2015:

Taldea: U Azpitaldea: 1 Kategoria: 1.

Grupo U Subgrupo 1 Categoría 1.

Sailkapena, 773/2015 Errege Dekretuarekin bat etorriz:

Clasificación otorgada de acuerdo con la regulación anterior al Real Decreto 773/2015:

Taldea: U Azpitaldea: 1 Kategoria: A.

Grupo U Subgrupo 1 Categoría A.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala. Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional. Económica y financiera:

Betekizunak: Enpresa lizitatzaileek egiaztatu beharko dute azken hiru urteetan izandako urteko negozio-bolumena gutxienez 38.000 eurokoa izan dela (BEZik gabe).

Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen anual de negocios, durante los tres últimos años concluidos, por un importe mínimo de 38.000 euros (IVA excluido).

Gaitasun teknikoa eta profesionala:

Técnica o profesional:

Betekizunak: Kontratu honetako antzeko eta berdinak diren zerbitzuetan, azken bost urteetarik exekuzio handienekoan, 25.000 euro exekutatu izana, gutxienez (BEZik gabe); garbiketa-zerbitzuak joko dira halako zerbitzutzat.

Requisitos: haber ejecutado, al menos, 25.000 euros (IVA excluido), en el año de mayor ejecución de los cinco últimos años en servicios de igual o similar naturaleza al del presente contrato, entendiéndose como tales los servicios de limpieza.

8.– Parte hartzeko eskabideak edo eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko martxoaren 13a, 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 13 de marzo de 2017 hasta las 10:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: «A» eta «B» gutun-azalak aurkeztu beharko dira, administrazio-klausula zehatzen pleguan adierazitako edukia dutela.

b) Documentación a presentar: deberán presentarse dos sobres «A» y «B» con el contenido que se especifica en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Erakundea: Kontratazio Mahaia. Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Zerbitzu Zuzendaritza. Eusko Jaurlaritza.

1) Entidad: Mesa de Contratación, Dirección de Servicios, del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno del Gobierno Vasco.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua, erdiko eraikina, M gunea, 2. solairua.

2) Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

3.– Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: 15 egun, Sektore Publikoko Kontratuen Legearen testu bateginaren 161. artikuluan xedatutakoarekin bat etorriz.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 15 días, conforme a lo dispuesto en el artículo 161 del Texto Refundido de la Ley de Contratos del Sector Público.

e) Aldagaiak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas.

a) «B» gutun-azalak irekitzea, eskaintza ekonomikoari dagozkionak:

a) Apertura de los sobres «B» referente a oferta económica:

– Erakundea: Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

– Entidad: Mesa de Contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

– Helbidea: Donostia kalea, 1 (Lakua II-ko 1. bilera-gela).

– Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1 (sala de reuniones n.º 1 de Lakua II).

– Herria: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Eguna eta ordua: «B» gutun-azala: 2017-03-20, 10:00ak.

– Fecha y hora: sobre «B»: 20-03-2017 a las 10:00.

10.– Publizitate-gastuak: Esleipendunak ordaindu beharko ditu (461,52 euros; EHAA).

10.– Gastos de publicidad: serán abonados por el adjudicatario (461,52 euros BOPV).

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no procede.

12.– Subrogazioa: bai (ikus administrazio-klausula zehatzen pleguko karatularen 9. puntuan adierazitakoa).

12.– Subrogación: sí (ver cláusula 9 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares).

13.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web-orria: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

13.– Portal informático o página web donde figuran las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

Vitoria-Gasteiz, 2017ko otsailaren 15a.

En Vitoria-Gasteiz, a 15 de febrero de 2017.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental