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Boletin Oficial del País Vasco

31. zk., 2017ko otsailaren 14a, asteartea

N.º 31, martes 14 de febrero de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzukoa, «Urdulizko Ospitaleko -1 solairuko klimatizazioaren eta ke-hustuketaren instalazioa» espedientearen lizitazio-prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a «Instalación de climatización y evacuación de humos en sótano -1 de Hospital Urduliz».

1.– Erakunde esleitzailea: Datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: Datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako Ente Publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea, 45 - 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Posta elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratugilearen Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava, 45 - 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia - Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General - Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava).

d) Espediente zenbakia: G/040/20/0/0236/O441/0000/012017.

d) Número de expediente: G/040/20/0/0236/O441/0000/012017.

2.– Kontratuaren xedea:

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: obrak.

a) Tipo: obras.

b) Azalpena: Urdulizko Ospitaleko -1 solairuko klimatizazioaren eta ke-hustuketaren instalazioa.

b) Descripción: Instalación de climatización y evacuación de humos en sótano -1 de Hospital Urduliz.

c) Loteka banatzea eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Urdulizko Ospitalea.

d) Lugar de ejecución/entrega: Hospital Urduliz.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: 3 hilabete.

e) Plazo de ejecución/entrega: 3 meses.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala dagokionean): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 45331210-1.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura): 45331210-1.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: Administrazio Klausula Partikularren Pleguko Karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 50:

c.1.– Criterios basados en Juicio de valor: 50%:

c.1.1.– Balorazioa egitean, kontuan hartuko dira eskainitako elementu eta osagaien ezaugarriak eta balio teknikoa; hori dela eta, beharrezkoa da markak, modeloak, motak eta jardunbideak adieraztea, baita kasuan kasuko kalitate-ziurtagiriak eranstea ere: 20 puntu, gehienez.

c.1.1.– Se valorarán las características y valor técnico de los elementos y componentes ofertados para lo que será preciso que se indiquen marcas, modelos, tipos y formas de actuación y adjuntar certificaciones de calidad si las hubiera: hasta 20 puntos.

c.1.2.– Balorazioa egitean, kontuan hartuko dira instalazioa egiteko modua eta deskribapena, baita Ospitaleko lanari ahal bezain gutxi eragitea ere: 10 puntu, gehienez.

c.1.2.– Se valorará la forma de actuación y la descripción de la manera de acometer la instalación afectando lo mínimo a la actividad del Hospital: hasta 10 puntos.

c.1.3.– Lanen eta proben planninga aurkeztea, hornikuntzaren bideragarritasuna eta abiarazpena ebaluatu ahal izateko: 5 puntu, gehienez.

c.1.3.– Presentación de planning detallado de trabajos y pruebas que permita evaluar la viabilidad y puesta en marcha del suministro: hasta 5 puntos.

c.1.4.– Enpresak asistentzia teknikoko ekipoa izatea: zerbitzu honetako baliabide teknikoak eta giza baliabideak ziurtatuko dira, baita funtzionamendu-ordutegia ere: 10 puntu, gehienez.

c.1.4.– Disponer de equipo de asistencia técnica en la empresa: se acreditarán los medios técnicos y humanos de este servicio así como el horario de funcionamiento: hasta 10 puntos.

c.1.5.– Zentroari asistentzia teknikoa emateko konpromisoa: eskatuz gero zerbitzu teknikoak ospitaleari laguntza emateko konpromisoa ziurtatuko da: 5 puntu, gehienez.

c.1.5.– Compromiso de asistencia técnica al centro: se acreditará el compromiso de asistencia al hospital por el servicio técnico en caso de ser solicitado: hasta 5 puntos.

c.2.– Formuletan oinarritutako irizpideak: % 50:

c.2.– Criterios basados en Fórmulas: 50%:

c.2.1.– Eskaintza ekonomikoa: 47 puntu.

c.2.1.– Oferta económica: 47 puntos.

c.2.2.– Bermea: 3 puntu.

c.2.2.– Garantía: 3 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 199.908,41 euro BEZik gabe. 241.889,18 euro BEZarekin.

4.– Valor estimado del contrato: 199.908,41 euros IVA excluido. 241.889,18 euros IVA incluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 199.908,41 euro BEZik gabe. 241.889,18 euro BEZarekin.

5.– Presupuesto base de licitación: 199.908,41 euros IVA excluido. 241.889,18 euros IVA incluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betekizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Kaudimen finantzarioa eta ekonomikoa eta kaudimen tekniko edo profesionala enpresa espainiarrentzat, Europar Batasunaren kide diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat eta Europar Batasunaren kide ez diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas españolas, empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea.

b.1.– Ekonomikoa eta finantzarioa:

b.1.– Económica y financiera:

b.1.1.– Betekizunak: azken hiru urteetako negozio-bolumena. Baliorik handieneko urtearen zenbatekoa kontratuaren balio zenbatetsiaren % 150ekoa izan beharko da, gutxienez.

b.1.1.– Requisito/s: el volumen de negocio de los tres últimos años. La cuantía del año de mayor volumen deberá ser al menos una vez y media el valor estimado del contrato.

b.1.2.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: urteko negozio-bolumena ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan edo estatutuaren arabera dagokion erregistro ofizialean (Kooperatibak, lan-sozietateak) jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresaburu indibidualek beren inbentarioen eta urteko kontu legeztatuen liburuekin egiaztatuko dute beren urteko bolumena.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: el volumen anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, o en el registro oficial en el que según su forma estatutaria estuviera obligado a depositar (Cooperativas, sociedades laborales). Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual mediante libros de inventarios y cuentas anuales legalizadas.

b.2.– Teknikoa edo profesionala:

b.2.– Técnica o profesional:

b.2.1.– Betekizunak: azken hamar urteetan gauzatutako obren zerrenda.

b.2.1.– Requisito/s: relación de las obras ejecutadas en el curso de los últimos diez años.

b.2.1.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: obrarik garrantzitsuenen betearazpen egokiaren ziurtagiriak. Ziurtagiri horietan, obren zenbatekoa, datak eta tokia adieraziko dira, eta lanbidearen arauak betez egin ziren ala ez eta normaltasunez bukatu ziren zehaztuko da.

b.2.1.– Documentos y/o certificados: certificados de buena ejecución para las obras más importantes. Estos certificados indicarán el importe, las fechas y el lugar de ejecución de las obras y se precisarán si se realizaron según las reglas que rige la profesión y se llevaron normalmente a buen término.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko martxoaren 13a, 13:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 13 de marzo de 2017 a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: Administrazio klausula partikularren pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikusi 1.a) puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a).

d) Prozedura mugatua izanez gero eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, proposamen ekonomikoak irekitzen direnetik aurrera.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Eskaintzak irekitzea, balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokienez: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia, Helbidea: Araba k. 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2017ko martxoaren 20an, 12:30ean.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava), Fecha: 20 de marzo de 2017 a las 12.30 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia, Helbidea: Araba k. 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2017ko apirilaren 5ean, 13:00etan.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: Entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava), Fecha: 5 de abril de 2017 a las 13:00 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunaren kontura (461,52 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (461,52 euros).

11.– Iragarkia «Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera» bidali den eguna (halakorik bada): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Beste argibide batzuk: pleguetan jasota daude. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Obraren proiektuari dagokionez, planoak eta gainerako dokumentazioa lizitatzaileen eskura daude helbide honetan:

En relación al proyecto de obra, los planos y demás documentación se encuentran a disposición de los licitadores en la siguiente dirección:

http://www.contratacion.euskadi.eus/contenidos/anuncio_tablon_contratacion/anuncio_tablon1/es_doc/adjuntos/20023617.zip

http://www.contratacion.euskadi.eus/contenidos/anuncio_tablon_contratacion/anuncio_tablon1/es_doc/adjuntos/20023617.zip

Vitoria-Gasteiz, 2017ko otsailaren 6a.

En Vitoria-Gasteiz, a 6 de febrero de 2017.

Kontratazio-mahaiko ordezko presidentea,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental