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Boletin Oficial del País Vasco

23. zk., 2017ko otsailaren 2a, osteguna

N.º 23, jueves 2 de febrero de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
607
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, «Urdulizko Ospitaleko hainbat egoitzatarako altzari klinikoen hornikuntzaren kontratazioari» buruzko espedientearen lizitaziorako prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a la contratación de «suministro de equipamiento mobiliario clínico para diversas dependencias del Hospital Urduliz».

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako Ente Publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea, 45 – 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Posta elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava, 45 – 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General - Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea. Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

d) Espediente zenbakia: G/130/20/0/0155/O441/0000/012017.

d) Número de expediente: G/130/20/0/0155/O441/0000/012017.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: hornidurak.

a) Tipo: suministros.

b) Azalpena: Urdulizko Ospitaleko hainbat egoitzatarako altzari klinikoen hornikuntza.

b) Descripción: suministro de equipamiento mobiliario clínico para diversas dependencias del Hospital Urduliz.

c) Lote eta zenbakien araberako banaketa: bai/8.

c) División por lotes y número: sí/8.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Urdulizko Ospitalea.

d) Lugar de ejecución/entrega: Hospital Urduliz.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: destinoko zentroaren eskariaren araberakoa eta, dena dela ere, 2017ko apirilaren 30a baino lehen.

e) Plazo de ejecución/entrega: a demanda del centro de destino y en cualquier caso antes del 30 de abril de 2017.

f) Luzatzeko aukera: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 33100000-1.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura): 33100000-1.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: administrazio klausula partikularren pleguko karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la Carátula del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares:

c.1.– Balio–judizioetan oinarritutako irizpideak: % 48.

c.1.– Criterios basados en juicio de valor: 48%.

c.1.1.– Ezaugarri teknikoak: 48 puntu

c.1.1.– Características técnicas: 48 puntos.

c.2.– Formulen bidezko irizpide ebaluagarriak: % 52.

c.2.– Criterios evaluables mediante fórmulas: 52%.

c.2.1.– Prezioa: 46 puntu.

c.2.1.– Precio: 46 puntos.

c.2.2.– Bermealdia: 6 puntu.

c.2.2.– Garantía: 6 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 208.800,00 euro, BEZik gabe.

4.– Valor estimado de contrato: 208.800,00 euros IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 208.800,00 euro, BEZik gabe.

5.– Presupuesto base de licitación: 208.800,00 euros IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: esleitzen zaion lote bakoitzari dagokion zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación de cada uno de los lotes de los que resulte adjudicatario.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Kaudimen finantzarioa eta ekonomikoa eta kaudimen tekniko edo profesionala enpresa espainiarrentzat, Europar Batasunaren kide diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat eta Europar Batasunaren kide ez diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas españolas, empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea.

b.1.– Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

b.1.1.– Betekizuna/k: enpresa lizitatzaileek akreditatu beharko dute beren urteko negozio-bolumena, bukatutako azken hiru urteotan negozio-bolumenik altuena izan duen urteari dagokionez, gutxienez lizitatutako loterik altuenaren oinarrizko lizitazio-aurrekontuaren (BEZik gabe) parekoa dela. Lote bakarrera baino ez bada lizitatzen, zenbateko hori lote horren oinarrizko lizitazio-aurrekontuaren (BEZik gabe) parekoa izan beharko da gutxienez.

b.1.1.– Requisito/s: Las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen anual de negocios, que referido al año de mayor volumen de negocio de los 3 últimos concluidos, deberá ser al menos el correspondiente al presupuesto base de licitación (IVA excluido) del lote de mayor cuantía al que se licite. Si se licita a un solo lote la cuantía deberá ser al menos la misma que el presupuesto base de licitación (IVA excluido) de dicho lote.

b.1.2.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: urteko negozio-bolumena (zenbatekoa) ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira, enpresaria erregistro horretan inskribatuta badago, eta bestela, kasuan kasu dagokion erregistro ofizialean jasotakoak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresari indibidualek haien urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute haien inbentarioen eta urteko kontuen liburuekin, Merkataritzako Erregistroak horiek legalizatu ondoren.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: El volumen (cifra) anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios y cuentas anuales legalizados por el Registro Mercantil.

b.2.– Kaudimen teknikoa edo profesionala:

b.2.– Solvencia técnica o profesional:

b.2.1.– Betekizuna/k: azken 5 urteotan kontratuaren xedeari dagokion mota edo izaera bereko hornidurak eman izana, eta metatutako urteko zenbatekoa lizitazioaren zenbatekoaren parekoa edo handiagoa izan beharko da.

b.2.1.– Requisito/s: naturaleza correspondiente al objeto del contrato, efectuados en el curso de los últimos 5 años, siendo el importe anual acumulado igual o superior al presupuesto base de licitación del lote(s) al que se licite

b.2.2.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: azken bost urtean gauzatu diren eta kontratu honetakoen berdinak edo antzekoak izan diren hornikuntza nagusien zerrenda, hornikuntza horien zenbatekoa, data eta jasotzailea (publikoa edo pribatua) adieraziz. Jasotzailea sektore publikoko erakunde bat bada, organo eskudunak bisatutako edo egiaztatutako agirien bitartez ziurtatu beharko dira egindako hornidurak; jasotzailea arlo pribatuko subjektua bada, horrek emandako ziurtagirien bidez, eta halakorik ez bada, enpresariaren deklarazioaren bidez.

b.2.2.– Documentos y/o certificados: Relación de los principales suministros, que sean de igual o similar naturaleza que los que constituyen el objeto del contrato, realizados en los 5 últimos años que incluya importe, fechas y destinatario, público o privado, de los mismos. Los suministros efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o, cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado emitido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko epemuga: 2017ko otsailaren 13an, 13:00ean.

a) Fecha límite de presentación: 13 de febrero de 2017 a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: administrazio klausula partikularren pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikus 1 puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1-a.

d) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzen denetik zenbatzen hasita; hamabost egun baliodun gehiagoz luzatu ahal izango da epe hori, SPKLTBaren 152.3 artikuluak aipatzen dituen izapideak egin beharra badago (balio anormal edo neurrigabeak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: Dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 del TRLCSP (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokionez: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2017ko otsailaren 11an, 13:00ean.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba), Fecha: 17 de febrero de 2017 a las 13:00 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2017ko otsailaren 28an, 12:45tan.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: Entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba), Fecha: 28 de febrero de 2017 a las 12:45 horas.

10.– Publizitate-gastuak: esleipendunaren kontura (461,52) euro.

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (461,52) euros.

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Egunkari Ofizialera bidali den eguna (halakorik bada): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Bestelako argibideak: pleguetan ageri direnak. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2017ko urtarrilaren 24a.

En Vitoria-Gasteiz, a 24 de enero de 2017.

Kontratazio Mahaiko ordezko lehendakaria,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental