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Boletin Oficial del País Vasco

19. zk., 2017ko urtarrilaren 27a, ostirala

N.º 19, viernes 27 de enero de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, «Osakidetzako II. Euskara Planaren tarteko ebaluazioa» kontratatzearekin lotutako espedientearen lizitazio-prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a la contratación de «Evaluación intermedia del II Plan de Euskera de Osakidetza».

1.– Erakunde esleitzailea. Datu orokorrak eta informazioa lortzeko datuak:

1.– Entidad adjudicadora. Datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako ente publikoa, Erakunde Zentrala, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Helbide elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava, 45 – 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General – Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea. Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava).

d) Espedientearen zenbakia: G/211/20/1/0060/O001/0000/012017.

d) Número de expediente: G/211/20/1/0060/O001/0000/012017.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: Osakidetzako II. Euskara Planaren tarteko ebaluazioa.

b) Descripción: evaluación intermedia del II Plan de Euskera de Osakidetza.

c) Loteka eta kopuruka banatzea: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko/entregatzeko lekua: Osakidetza ente publikoa.

d) Lugar de ejecución/entrega: Ente Público Osakidetza.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 7 hilabete.

e) Plazo de ejecución/entrega: 7 meses.

f) Luzatzeko aukera: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (beharrezkoa balitz): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (nomenklatura erreferentzia): 79000000-4.

h) CPV (referencia de nomenclatura): 79000000-4.

3.– Izapidetzea eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: klausula administratibo partikularren pleguko karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 60.

c.1.– Criterios basados en Juicio de Valor: 60%:

c.1.1.– Ebaluatu beharreko arloen eta elementuen, eta haien ebaluazio-sistemaren, puntuazioaren eta ponderazioaren proposamena: 14 puntu.

c.1.1.– Propuesta sobre las áreas y elementos a evaluar y sistema de evaluación, puntuación y ponderación de los mismos: 14 puntos.

c.1.2.– Ebaluazio kuantitatibo eta kualitatiborako behar diren datuak, informazioa eta ebidentziak jasotzeko sistemaren proposamena: 14 puntu.

c.1.2.– Propuesta para la recogida de datos, información y evidencias necesarias tanto de cara a la evaluación cuantitativa como a la cualitativa: 14 puntos.

c.1.3.– Ebaluazio-prozesu osoaren kronograma: 8 puntu.

c.1.3.– Cronograma del proceso completo de evaluación: 8 puntos.

c.1.4.– Giza baliabideak: kide bakoitzak euskara planen diseinuan, inplementazioan eta ebaluazioan dituen baliabide eskuragarriak, prestakuntza eta gaitasuna; ebaluatzaileen atazen banaketa eta horiek abiaraztea: 14 puntu.

c.1.4.– Medios humanos: recursos disponibles; formación y capacitación de cada miembro en el diseño, implementación y evaluación de planes de euskera; reparto y puesta en marcha de las tareas de los evaluadores: 14 puntos.

c.1.5.– Koordinazioa Osakidetzako Euskara Zerbitzu Korporatiboarekin: 5 puntu.

c.1.5.– Coordinación con el Servicio Corporativo de Euskera de Osakidetza: 5 puntos.

c.1.6.– Ebaluazio-txostenaren eredua: 5 puntu.

c.1.6.– Modelo de informe de evaluación: 5 puntos.

c.2.– Formulatan oinarritutako irizpideak: % 40.

c.2.– Criterios basados en Fórmulas: 40%

c.2.2.– Prezioa: 40 puntu.

c.2.2.– Precio: 40 puntos.

4.– Kontratuaren gutxi gorabeherako balioa: 68.000,00 euro (BEZik gabe).

4.– Valor estimado de contrato: 68.000,00 euros, IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 68.000,00 euro (BEZik gabe).

5.– Presupuesto base de licitación: 68.000,00 euros, IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no procede.

b) Ekonomia- eta eta finantza-kaudimena eta kaudimen teknikoa edo profesionala Espainiako enpresetarako, Europar Batasuneko Estatu kideetako atzerriko enpresetarako eta Europar Batasuneko kide ez diren Estatuetako atzerriko enpresetarako.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas españolas, empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea.

b.1.– Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

b.1.1.– Eskakizuna/k: enpresa lizitatzaileek urteko negozio-bolumen zehatz bat egiaztatu beharko dute; azkeneko amaitutako hiru ekitaldietako negozio-bolumen handieneko urtearekin alderatuz, lizitaziorako oinarrizko aurrekontuaren berdina izango da gutxienez (BEZik gabe).

b.1.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen anual de negocios, que referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos, deberá ser al menos el correspondiente al presupuesto base de licitación (IVA excluido).

b.1.2.– Dokumentuak eta/edo egiaztagiriak: urteko negozio-bolumena (zenbatekoa) ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira, enpresaria erregistro horretan inskribatuta badago, eta bestela, kasuan kasu dagokion erregistro ofizialean jasotakoak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresari indibidualek haien urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute haien inbentarioen eta urteko kontuen liburuekin, Merkataritzako Erregistroak horiek legalizatu ondoren.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: el volumen (cifra) anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios y cuentas anuales legalizados por el Registro Mercantil.

b.2.– Kaudimen teknikoa eta profesionala:

b.2.– Solvencia técnica o profesional:

b.2.1.– Eskakizuna/k: enpresa lizitatzaileek kontratuaren xedeari dagokion mota edo izaera bereko hornidurak eman izana akreditatu beharko dute, azken 5 urteotan emandakoak, eta hornidura gehien emandako urtean metatutako urteko zenbatekoa lizitaziorako oinarrizko aurrekontuaren berdina handiagoa izan beharko da.

b.2.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar haber realizado servicios del mismo tipo o naturaleza al correspondiente al objeto del contrato, efectuados en el curso de los últimos 5 años, siendo el importe anual acumulado igual o superior al presupuesto base de licitación.

b.2.2.– Dokumentuak eta/edo egiaztagiriak: azken bost urtean gauzatu diren eta lizitazio-kontratu honetakoen berdinak edo antzekoak izan diren hornikuntza nagusien zerrenda, haien zenbatekoa, datak eta horien hartzailea publikoa edo pribatua izan den zehaztuz. Jasotzailea sektore publikoko erakunde bat bada, eskudun organoak bisatutako edo egiaztatutako agirien bitartez ziurtatu beharko dira egindako hornidurak; jasotzailea arlo pribatuko eroslea bada, horrek emandako ziurtagirien bidez, eta halakorik ez bada, enpresariaren deklarazioaren bidez.

b.2.2.– Documentos y/o certificados: relación de los principales servicios efectuados durante los cinco últimos años que sean de igual o similar naturaleza que los que constituyen el objeto del contrato indicando su importe, fechas y destinatario público o privado de los mismos. Los suministros efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o cuando el destinatario sea un comprador privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko otsailaren 14a, 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 14 de febrero de 2017, a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: administrazio klausula partikularren pleguan eskatutakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikusi 1.a puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a.

d) Eskaintzak aurkeztera gonbidatuko diren enpresen kopurua, gutxi gorabehera (prozedura mugatua): ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaera onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzen denetik zenbatzen hasita; hamabost egun baliodun gehiagoz luzatu ahal izango da epe hori, SPKLTBaren 152.3 artikuluak aipatzen dituen izapideak egin beharra badago (balio anormal edo neurrigabeak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 del TRLCSP (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Aplikatzeko balio-judizioa egitea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea:

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor:

Erakundea: Zuzendaritza Nagusia.

Entidad: Dirección General.

Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

Domicilio: c/ Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava).

Eguna: 2017ko otsailaren 21a, 12:15a.

Fecha: 21 de febrero de 2017, a las 12:15 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea:

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas:

Erakundea: Zuzendaritza Nagusia.

Entidad: Dirección General.

Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

Domicilio: c/ Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava).

Eguna: 2017ko martxoaren 1a, 12:45a.

Fecha: 1 de marzo de 2017, a las 12:45 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunak ordainduko ditu (461,52 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (461,52 euros).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Egunkari Ofizialera bidali den eguna (halakorik bada): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Beste informazio batzuk: pleguetan jasotzen dira. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2017ko urtarrilaren 19a.

En Vitoria-Gasteiz, a 19 de enero de 2017.

Kontratazio Mahaiko ordezko presidentea,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental