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Boletin Oficial del País Vasco

14. zk., 2017ko urtarrilaren 20a, ostirala

N.º 14, viernes 20 de enero de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
358
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IRAGARKIA, Administrazio eta Zerbitzu Orokorretarako sailburuordearena, Eusko Jaurlaritzaren kudeaketa bateratuko eraikinetako instalazio-zerbitzuaren kontratua –lekualdatze eta muntaketetarako laguntza elektrikoen hornidura barne hartuta– lizitatzeko deialdia egiten duena (2017-2018).

ANUNCIO de la Viceconsejera de Administración y Servicios Generales, por el que se convoca la licitación para el contrato de servicio de instalación incluyendo suministro de ayudas eléctricas a traslados y montajes varios en los edificios de gestión centralizada del Gobierno Vasco (2017-2018).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saila.

a) Organismo: Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

b) Espedientea izapidetzen duen Saila: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

c) Agiriak eta informazioa eskuratzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako kontratazio-zerbitzua.

1) Dependencia: Servicio de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 85 17.

4) Teléfono: 945 01 85 17.

5) Fax: 945 01 87 06.

5) Fax: 945 01 87 06.

6) Helbide elektronikoa: contratacion.rrgg@euskadi.eus

6) Correo electrónico: contratacion.rrgg@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta informazioa eskuratzeko azken eguna: 2017ko otsailaren 20a.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 20 de febrero de 2017.

c) Espedientearen zenbakia: KM/2017/005.

c) Número de expediente: KM/2017/005.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu mota: zerbitzuak.

a) Tipo de contrato: servicios.

b) Xedearen deskribapena: Eusko Jaurlaritzaren kudeaketa bateratuko eraikinetako instalazio-zerbitzuaren kontratua, lekualdatze eta muntaketetarako laguntza elektrikoen hornidura barne hartuta.

b) Descripción del objeto: instalación incluyendo suministro de ayudas eléctricas a traslados y montajes varios en los edificios de gestión centralizada del Gobierno Vasco.

c) Loteen araberako banaketa eta zenbakia:

c) División por lotes y número:

1. lotea: Vitoria-Gasteiz / 2. Lotea: Donostia / 3. lotea: Bilbao.

Lote 1: Vitoria-Gasteiz / Lote 2: San Sebastián / Lote 3: Bilbao.

d) Gauzatzeko / entregatzeko tokia: oinarri teknikoen pleguetako II. eranskinean zehaztutako eraikinetan.

d) Lugar de ejecución/entrega: edificios especificados en el Anexo II del pliego de prescripciones técnicas.

e) Gauzatzeko / entregatzeko epea: 2018ko abenduaren 31ra arte.

e) Plazo de ejecución/entrega: hasta 31 de diciembre-2018.

f) Luzapenaren onarpena: bai, bakarra, 2019. urterako.

f) Admisión de prórroga: sí, una única prórroga durante el año natural 2019.

g) Esparru-akordio baten ezarpena: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklatura erreferentzia): 51110000-6.

i) CPV (referencia de nomenclatura): 51110000-6.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 565.290,00 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 565.290,00 euros.

5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: 314.050,00 euro. Zenbatekoa, guztira: 380.000,00 euro.

a) Importe neto: 314.050,00 euros. Importe total: 380.000,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin-betikoa: lizitaziorako aurrekontuaren % 5 (BEZik gabe).

Definitiva: 5% del presupuesto licitación (IVA excluido).

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Kaudimen ekonomiko eta finantzarioa eta gaitasun tekniko eta profesionala: karatularen 29.2.2 atalean ezarritakoak.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: la establecida en el apartado 29.2.2 de la carátula.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko otsailaren 22ko 13:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 13:00 horas del 22 de febrero de 2017.

b) Aurkezpen-modua:

b) Modalidad de presentación:

c) Aurkezteko tokia: Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea 1 (Lakua), M eraikineko 3. solairua.

c) Lugar de presentación: Dirección de Recursos Generales. Mesa de Contratación. C/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua), edificio M-3.ª planta.

d) Lizitatzaileak eskaintzari derrigorrez eutsi beharko dion epea: 15 egun, proposamen ekonomikoak zabaltzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 15 días desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldagaien onarpena: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak balioesteko irizpideak, administrazio-klausula partikularren pleguaren karatulan xedatutakoari jarraikiz.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Formuletan oinarritutako irizpideak: eskaintza ekonomikoa: 85 puntu / larrialdietarako erantzun tartea laburtzeagatik: 10 puntu.

a) Criterios basados en fórmulas: oferta económica: 85 puntos / reducción tiempo de respuesta ante urgencias: 10 puntos.

b) Balio-judizioan oinarritutako irizpideak: ez.

b) Criterios basados en juicio de valor: no.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

Formuletan oinarritutako irizpideei loturiko irekitzea: Entitatea: Kontratazio Mahaia. Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Donostia kalea 1 (Lakua). Gasteiz. Data: 2017ko martxoaren 1a, 12:00etan.

Apertura criterios basados en fórmulas: Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Recursos Generales. C/ Donostia-San Sebastián (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Fecha: 1 de marzo de 2017, a las 12:00 horas.

11.– Beste argibide batzuk.

11.– Otras informaciones.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario.

13.– Kasuak kasu, deialdiari buruzko informazioak biltzen dituen edo pleguak bertan lortzeko baliagarri den atari informatikoa edo web-orria: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/eu

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/es/

14.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: 2017ko urtarrilaren 11.

14.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: 11 de enero de 2017.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko urtarrilaren 11.

En Vitoria-Gasteiz, a 11 de enero de 2017.

Administrazioko eta Zerbitzu Orokorretako sailburuordea,

La Viceconsejera de Administración y Servicios Generales,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental