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Boletin Oficial del País Vasco

247. zk., 2016ko abenduaren 29a, osteguna

N.º 247, jueves 29 de diciembre de 2016


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

EKONOMIAREN GARAPEN ETA AZPIEGITURA SAILA
DEPARTAMENTO DE DESARROLLO ECONÓMICO E INFRAESTRUCTURAS
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Agindua, 2016ko abenduaren 28koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, giza kapital ikertzailea sartzeko diru-laguntzak arautzen dituena: Berrikertu Programa.

ORDEN de 28 de diciembre de 2016, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se regulan las subvenciones a la incorporación de capital humano investigador. Programa Berrikertu.

Euskadik ezagutzaren, berrikuntzaren eta ikerkuntzaren aldeko apustu tinkoa egin du denboraren joanean, beti enpresen lehiakortasuna hobetzen eta ongizate ekonomikoa eta soziala sortzen laguntzeko ikuspegiarekin.

Euskadi ha venido realizando a lo largo del tiempo una apuesta decidida por el conocimiento, la innovación y la investigación, con una perspectiva de contribución a la mejora competitiva de las empresas y a la creación de bienestar económico y social.

Azken hamarkadetan, ingurune ekonomikoak hainbat prozesu jasan ditu eta oraindik ere jasaten ari da, etengabe gertatzen ari diren aldaketetara egokitzeko. Hori dela-eta, I+G estrategia ere egokitu behar izan da, helburu honekin: euskal gizartearen ongizatea, hazkunde ekonomiko jasangarria eta enplegua hobetzea, ikerketa- eta berrikuntza-politika egokiaren bitartez; politika horrek espezializazio adimenduneko estrategian (RIS3) eta zientzia-, teknologia- eta berrikuntza-sistemaren efizientzia hobetzean oinarrituta egon behar du.

En las últimas décadas, el entorno económico ha sufrido y está sufriendo numerosos procesos de adaptación a los diferentes cambios que se van sucediendo, lo que ha hecho necesario adaptar la estrategia de I+D con el fin último de mejorar el bienestar, el crecimiento económico sostenible y el empleo de la sociedad vasca mediante una política de investigación e innovación basada en la estrategia de especialización inteligente RIS3 y la mejora de la eficiencia del Sistema de Ciencia, Tecnología e Innovación.

Politika ekonomikoaren testuingurua oraindik ere oso zaila izan arren, bi hauen arteko konbergentzia lortu nahi da: batetik, merkatuaren eskarira eta gizartera bideratutako ikerketa, eta, bestetik, zientziaren eta teknologiaren aurrerapenek bultzatutakoa, espezializazio adimendunaren bitartez.

Aun cuando el contexto en el que se desenvuelve la política económica es todavía extremadamente difícil, se pretende lograr una convergencia entre la investigación orientada hacia la demanda del mercado y la sociedad, y aquella impulsada por los avances de la ciencia y la tecnología, mediante la especialización inteligente.

Horretarako, beharrezkoak izango dira Euskadik dituen enpresen eta giza kapitalaren inplikazio zuzena eta garapena.

Para ello será necesaria la implicación directa y el desarrollo del capital humano y de las empresas de las que dispone Euskadi.

Zentzu horretan, 2020 ZTBP Zientzia, Teknologia eta Berrikuntza Planaren lan-ildoek harreman zuzena daukate talentu ikertzailearekin, eta horien artean dago talentu ikertzailea enpresa-sektorera gehitzeko laguntza.

En este sentido, el Plan de Ciencia Tecnología e Innovación, PCTI, 2020 contiene líneas de trabajo directamente relacionadas con el talento investigador, entre las que figura el apoyo a la incorporación de talento investigador en el sector empresarial.

Teknologia eta Estrategia Zuzendaritzak bere ikerketa- eta berrikuntza-politikari gehitu dio espezializazio adimendunean oinarritutako ikuspegi hori, ikerketa- eta berrikuntza-kate osoan zehar lankidetza handitzeko. Horrela, murriztu egin ahal izango da ideia bat sortzen denetik merkatuan sartzen den arte igarotzen den denbora. Hori dela-eta, diru-laguntzen programa desberdinak egokitu dira Euskadiren zientzia- eta teknologia-politika berrira – Zientzia, Teknologia eta Berrikuntza Plana 2020; Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzaren Euskal Sarea berrantolatzea, eta RIS3 Espezializazio Adimenduneko Estrategia–.

La Dirección de Tecnología y Estrategia ha incorporado a su política de investigación e innovación este enfoque basado en la especialización inteligente, buscando incrementar la colaboración a lo largo de toda la cadena de investigación e innovación que posibilite reducir el tiempo que transcurre entre la concepción de una idea y su introducción en el mercado, por lo que se ha producido una adaptación de los diferentes programas de subvenciones a la nueva política científico tecnológica de Euskadi, Plan de Ciencia Tecnología e Innovación 2020, Reordenación de la RVCTI y la Estrategia de Especialización Inteligente RIS3.

Horren ondorioz, 2015ean abian jarri zen talentu ikertzailea enpresa-sektorera gehitzen laguntzeko Berrikertu Programa, zeinak funtsezko aldaketak ekarri baitzituen Ikertu izeneko aurreko programarekin alderatuta, arlo hauetan: batetik, diruz laguntzeko jarduera eta hori aukeratzeko betekizunak, eta, bestetik, erakunde onuradunen beste tipologia bat gehitzea; esaterako, Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzaren Euskal Sareko eragileen zenbait kategoria, Ikerkuntza Kooperatiboko Zentroak, Zentro Teknologikoak eta Enpresetako I+G Unitateak. Halaber, eta emakumeen eta gizonen arteko berdintasunarekiko konpromisoa oinarri hartuta, zientzia- eta teknologia-esparruan generoen arteko desoreka txikitzeko ekintza positiboa gehitu da.

Como consecuencia de ello, se puso en marcha en 2015 el Programa Berrikertu de apoyo a la incorporación de talento investigador, que incorporaba cambios sustanciales en el programa con respecto al anterior programa Ikertu, tanto en cuanto a la actividad subvencionable y sus requisitos de elegibilidad como en cuanto a la incorporación de un nueva tipología de entidades beneficiarias como eran determinadas categorías de agentes de la RVCTI, CICs, Centros Tecnológicos y Unidades de I+D Empresariales. Asimismo, y desde el compromiso con la igualdad de mujeres y hombres, se ha incorporado una acción positiva para disminuir la brecha de género en el ámbito científico-tecnológico.

Bilatutako helburuak eta helburu horiek Berrikuntzaren Euskal Sisteman izan dezaketen eragina kontuan hartuta, Ekonomiaren Garapen eta Azpiegitura Sailak Berrikertu programa berria artikulatu du, indarraldi mugagabea duen agindu baten bidez. Horrek, duda barik, lagundu egingo die Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzaren Euskal Sareko enpresa eta eragileei giza kapital ikertzailea mantentzen eta hobetzen.

Teniendo en cuenta los objetivos perseguidos y su potencial de impacto en el Sistema Vasco de Innovación, el Departamento de Desarrollo Económico e Infraestructuras procede a articular el nuevo programa Berrikertu mediante una orden de carácter intemporal, lo que sin duda contribuirá a incentivar y estimular a las empresas y agentes de la RVCTI en el mantenimiento y mejora de su capital humano investigador.

Beste alde batetik, programa honako hauetara egokitzen da: I+G+B arloan estatuek emandako diru-laguntzei buruz Europar Batasunak egin duen araudira (araudi horrek aldaketak izan zituen, 2014ko uztailaren 1etik aurrera indarrean jarri baitzen ikerketa, garapen eta berrikuntzarako estatu-laguntzei buruzko esparrua (2014-06-27ko AO, C 198) – aurrerantzean, I+G+Bren Erkidegoko Esparrua–); Batzordearen 2013ko abenduaren 18ko 1407/2013 (EB) Erregelamendura, zeina minimis diru-laguntzak aplikatzeari buruzkoa baita (2013-12-24ko AO, L 352); eta Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorrera (2003-11-18ko BOE, 276. zk.) eta hori garatzen duten arauetara.

Por otra parte, el programa se adapta a la normativa de la UE sobre las subvenciones de estado en el área de la I+D+i, la cual se vio afectada, con la entrada en vigor, el 1 de julio de 2014, del Marco sobre subvenciones estatales de investigación y desarrollo e innovación (DO, C 198, 27-06-2014)– en adelante Marco comunitario de I+D+i; el Reglamento (UE) 1407/2013 de la Comisión de 18 de diciembre de 2013 relativo a la aplicación de las subvenciones de minimis (DO, L 352, 24-12-2013); así como a la Ley 38/2003, de 17 de noviembre General de subvenciones (BOE 276, 18-11-2003) y sus normas de desarrollo.

Horretaz gainera, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea indarrean jarri izanaren ondorioz (2015-10-02ko BOE, 236. zk.), aintzat hartu behar da, eta izapidetze elektronikoa gehitu behar da.

Asimismo, la entrada en vigor de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas (BOE 236, 02-10-2015), exige tomarla en consideración e incorporar la tramitación electrónica.

Horrenbestez, honako hau

En virtud de ello,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.- Objeto.

Agindu honen xedea da diru-laguntzen araubidea arautzea, giza kapital ikertzailea sartzeko Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzaren Euskal Sareko eragileetan eta enpresetan, diru-laguntzen bitartez, langile ikertzaileak kontratatzeko.

Es objeto de la presente Orden regular el régimen de subvenciones para la incorporación del capital humano investigador en las empresas y agentes de la Red Vasca de Ciencia, Tecnología e Innovación, a través de subvenciones para la contratación de personal investigador.

2. artikulua.– Diru-baliabideak.

Artículo 2.- Recursos Económicos.

1.– Programa honen xederako erabiliko diren baliabide ekonomikoak Euskal Autonomia Erkidegoko ekitaldi bakoitzeko aurrekontu orokorretan horretarako ezarritako aurrekontu-kredituetatik aterako dira.

1.– Los recursos económicos destinados a la finalidad de este Programa procederán de los créditos presupuestarios establecidos al efecto en los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, para cada ejercicio.

2.– Aurrekontu-ekitaldi bakoitzean emango diren diru-laguntzen zenbateko osoa ez da izango aipatutako kontsignaziotik gorakoa edo laguntzak ebatzi baino lehen hura berritzetik ateratzen den zenbatekotik gorakoa, betiere kreditu-loturaren erregimenarekin edo indarrean diren legeetan aurreikusitako aurrekontu-aldakuntzarekin bat etorriz. Horrelakorik gertatzen bada, teknologiaren alorrean eskumena duen sailburuordetzako titularraren ebazpen baten bidez jakinaraziko da.

2.– El volumen total de las subvenciones a conceder dentro de cada ejercicio presupuestario no superará la citada consignación o la que resulte de su actualización, conforme al régimen de vinculación crediticia o de modificación presupuestaria previsto en la legislación vigente y con carácter previo a la resolución de las mismas. De producirse dicha circunstancia se dará publicidad mediante la oportuna resolución de la persona titular de la Viceconsejería competente en materia de Tecnología.

3.– Diru-laguntzak esleitu ondoren, ez bada agortzen 3. artikuluan definitutako erakunde onuradunen kategorietako bati hasiera batean esleitu zitzaion zenbatekoa, orduan, soberakina, hala badagokio, erakunde onuradunen beste kategoria finantzatzeko erabili ahal izango da.

3.– Si tras la adjudicación de las subvenciones no se agotara la cuantía inicialmente asignada a una de las categorías de entidades beneficiarias definidas en el artículo 3, el excedente se podrá, en su caso, destinar a la financiación de la otra categoría de entidad beneficiaria.

3. artikulua.– Erakunde onuradunak.

Artículo 3.- Entidades beneficiarias.

1.– Honako erakunde hauek izan ahalko dira onuradun:

1.– Podrán acceder a la condición de entidades beneficiarias:

a) Enpresak: Enpresa txiki eta ertainak edo enpresa handiak, bai eta enpresa-elkarteak ere, honako hauek izan ezik: aipatutako 1407/2013 (EB) Erregelamenduaren 1. artikuluak kanpoan uzten dituen jarduera-sektoreetan jarduten dutenak.

a) Las Empresas: PYMEs o Grandes Empresas, así como las Asociaciones Empresariales, salvo aquellas que operen en los sectores de actividad excluidos por el artículo 1 del citado Reglamento (UE) 1407/2013.

– Enpresatzat ulertuko da irabazteko asmodun jarduera ekonomiko bat egiten duen edozein erakunde juridiko, haren araubide juridikoa edozein izanda ere, baldin eta diru-laguntza eskaera aurkezteko unean behar bezala eratuta badago.

– Se entenderá por Empresa, cualquier entidad jurídica que ejerza una actividad económica con ánimo de lucro, cualquiera que sea su régimen jurídico, y esté válida y totalmente constituida en el momento de la presentación de la solicitud de subvención.

Zehazki, hauek integratzen dira: merkataritza-sozietateak, enpresa-erakunde publikoak, banakako enpresaburuak.

Se integran, en particular, las sociedades mercantiles, entes públicos empresariales, empresarios individuales.

Agindu honetan jasotako laguntzen gehienekoa kalkulatzeko, "enpresa bakarraren" definizioa hartuko da kontuan, minimis diru-laguntzak aplikatzeari buruzko 1407/2013 (EB) Erregelamenduaren 2.2 artikuluan ezarritakoaren arabera.

A los efectos del cálculo máximo de las ayudas contempladas en la presente Orden, se tendrá en consideración la definición de «única empresa» según lo establecido en el artículo 2.2 del Reglamento (UE) 1407/2013 relativo a la aplicación de las subvenciones minimis.

– Enpresa txiki eta ertainak (ETE): mikroenpresak, enpresa txikiak eta ertainak zehazteko 2003ko maiatzaren 6an Batzordeak emandako 2003/361/EE Gomendioaren arabera.

– Pequeña y Mediana Empresa (Pyme): de acuerdo con lo establecido en la Recomendación de la Comisión 2003/361/CE de 6 de mayo de 2003 sobre la definición de microempresas y pymes.

– Enpresa handia: enpresa txiki eta ertainen kategoriatik kanpo geratzen den edozein.

– Gran Empresa: cualquiera que se excluya de la categoría de Pyme.

– Enpresa-elkartea: irabazi-asmorik gabeko enpresa-elkarte sektoriala, eskaera aurkeztean eratuta eta dagokion erregistroan inskribatuta dagoena eta baliozkoa, eta, besteak beste, bere sektorerako ikerketako eta garapeneko proiektuak eta jardunak egiten dituena.

– Asociación empresarial: asociación empresarial sectorial sin ánimo de lucro, válidamente constituida e inscrita en el correspondiente registro en el momento de presentar la solicitud y que realice entre sus actividades, proyectos y actuaciones de investigación y desarrollo para su sector.

b) Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzaren Euskal Sareko (ZTBES) kide diren eragileak, ikerkuntza kooperatiboko zentroen, teknologia-zentroen eta enpresetako I+G unitateen kategorietan, eskaera egiteko unean egiaztatuak, Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzaren Euskal Sarearen osaera arautu eta eguneratzen duen ekainaren 23ko 109/2015 Dekretuan ezarritakoaren arabera.

b) Agentes integrados en la Red Vasca de Ciencia, Tecnología e Innovación- RVCTI, en las categorías de Centros de Investigación Cooperativa, Centros Tecnológicos y Unidades de I+D empresariales, acreditados en el momento de la solicitud, conforme a lo establecido en el Decreto 109/2015, de 23 de junio, por el que se regula y actualiza la composición de la Red Vasca de Ciencia, Tecnología e Innovación.

2.– Erakunde onuradunek produkzio-zentro bat izan behar dute Euskal Autonomia Erkidegoan, eta zentro horretan egingo da diruz lagunduko den jarduera.

2.– Las entidades beneficiarias deberán disponer de un centro productivo en la CAPV en el que se desarrollará la actividad a subvencionar.

3.– Ezin izango dira erakunde onuradun izan Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluan zehazten diren egoeretako batean dauden erakundeak.

3.– No podrán obtener la condición de beneficiarias las entidades en quienes concurra alguna de las circunstancias establecidas en el artículo 13 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

4.– Agindu honetan aipatzen diren diru-laguntzak eskuratu ahal izateko, erakundeek ordainduta izan beharko dituzte ogasunarekiko eta Gizarte Segurantzarekiko betebeharrak.

4.– Sólo podrán acceder a las subvenciones contempladas en la presente Orden las entidades que se encuentren al corriente de sus obligaciones con Hacienda y Seguridad Social.

5.– Europako Batzordeak aurretiaz erabaki badu laguntza bat legez kanpokoa eta merkatu bateratuarekin bateraezina dela, berreskuratzeko agindu bat oraindik betetzeko duten erakundeak ezin izango dira onuradun izan.

5.– No podrán obtener la condición de beneficiarias las entidades sujetas a una orden de recuperación pendiente tras una decisión previa de la Comisión de la Unión Europea, que haya declarado una ayuda ilegal e incompatible con el mercado común.

6.– Diru-laguntzen onuradun izateko, erakunde eskatzaileek nortasun juridiko propioa eta jarduteko gaitasun nahikoa izan behar dute, eta ez dira egon behar zigor- eta administrazio-arloan diru-laguntzak edo diru-laguntza publikoak lortzeko aukera galtzearekin zigortuta, ez eta hartarako ezgaitzen duen legezko debekuaren eraginpean ere, sexu-diskriminazioaren ondoriozko debekuak barnean direla, 4/2005 Legearen (otsailaren 18koa, Emakumeen eta Gizonen arteko Berdintasunerakoa) azken xedapenetatik seigarrenean xedaturikoari jarraikiz.

6.– Para ser beneficiarias de las subvenciones, las entidades solicitantes han de tener personalidad jurídica propia, suficiente capacidad de obrar y no estar sancionadas penal ni administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o subvenciones públicas, ni estar incursas en prohibición legal alguna que las inhabilite para ello, con inclusión de las que se hayan producido por incurrir en discriminación por razón de sexo, de conformidad con lo dispuesto en la Disposición Final sexta de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

7.– Orobat, agindu honetan araututako diru-laguntzak eman eta, hala behar badu, ordaindu ahal izateko, erakunde onuradunak amaituta eduki beharko ditu Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak edo haren erakunde autonomoek emandako izaera bereko diru-laguntzen esparruan hasi diren itzultze- edo zehapen-prozedura guztiak, prozedura horiek oraindik izapidetze-aldian badaude behintzat.

7.– La concesión y, en su caso, el pago a las entidades beneficiarias de las subvenciones reguladas en esta Orden quedarán condicionados a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de subvenciones o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

8.– Diru-laguntza hauen onuradun izateko baldintzak betetzeari eutsi egin beharko zaio, emandako diru-laguntza guztia likidatu arte.

8.– Las condiciones para poder ser beneficiarias de estas subvenciones habrán de mantenerse hasta la liquidación de la subvención concedida.

4. artikulua.– Diru-laguntza jaso dezaketen jarduerak.

Artículo 4.- Actividad Subvencionable.

Erakunde onuradunek garatuko dituzten I+G proiektuetan lan egiteko langile ikertzaileen kontratazioa lagundu ahal izango da diruz.

Será objeto de subvención la contratación de personal investigador para su dedicación a proyectos de I+D que desarrollen las entidades beneficiarias.

Agindu honen ondorioetarako, I+G proiektuak izango dira, Ikerketa, Garapen eta Berrikuntzarako Estatuen Diru-laguntzei buruzko Esparru Komunitarioan (2014 / C 198/ 01) definitzen denaren arabera, ikerketa eta garapeneko kategoria bat edo batzuk (oinarrizko ikerketa, ikerketa industriala eta garapen esperimentala) hartzen dituzten jarduerak garatzeko proiektuak. Kategoria horiek ere Esparru Komunitarioan definituta daude.

A los efectos de la presente Orden, se entenderá por Proyecto de I+D, según se define en el Marco Comunitario sobre Subvenciones Estatales de Investigación y Desarrollo e Innovación (2014/ C 198/ 01), la operación que incluye actividades que abarcan una o varias categorías de investigación y desarrollo definidas, asimismo, en el Marco, Investigación fundamental, Investigación Industrial y Desarrollo Experimental.

1.– Erakunde onuradunek behar bezala justifikatu beharko dute, erakundearen memorian, langile ikertzaileak kontratatzeko beharra, egingo dituzten I+G jarduerak garatzeko.

1.– Las entidades beneficiarias deberán justificar, en la memoria de la entidad, la necesidad de captación de personal investigador para desarrollar las actividades de I+D que lleven a cabo.

2.– Ikertzailearen kontratazioa ikerketa-jarduera garatuko duen EAEko ekoizpen-zentro batean egin beharko da.

2.– La contratación de la persona investigadora deberá realizarse en un centro productivo de la CAPV donde desarrollará su actividad investigadora.

3.– I+G jarduerak EAEn dituzten instalazioetan egin beharko dituzte zuzenean erakunde onuradunek.

3.– Las actividades de I+D se deberán desarrollar directamente por las entidades beneficiarias en sus instalaciones en la CAPV.

4.– Kontratatu beharreko ikertzaileak, agindu honen ondorioetarako, betekizun hauek bete beharko ditu:

4.– La persona investigadora a contratar, a efectos de la presente Orden, deberá reunir los siguientes requisitos:

a) Enpresentzat eta enpresa-erakundeentzat: unibertsitate-titulua eta I+G arloarekin lotuta dagoen eta froga daitekeen lanbide-esperientzia, gutxienez 2 urtekoa; edo, bestela, doktore-titulua izan beharko du.

a) Para las empresas y asociaciones empresariales: deberá contar con titulación universitaria y una experiencia profesional demostrable en I+D mínima de 2 años; o bien, contará con el título de doctor o doctora.

b) Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzaren Euskal Sareko (ZTBES) eragileentzat: doktore-titulua izan beharko du.

b) Para los agentes de la RVCTI: deberá contar con el título de doctor o doctora.

5.– Kontratatutako pertsonaren profilaren araberako ordainsaria bermatu beharko du kontratazioak, eta indarrean dagoen lege-esparruaren arabera eta hemen ezartzen diren urteko gutxieneko soldata-kostuen parametroen barruan egin beharko da (ordainsari gordina gehi gizarte-segurantzako enpresa-kostua):

5.– La contratación, que deberá garantizar una remuneración acorde al perfil de la persona contratada, deberá realizarse conforme al marco legal vigente y dentro de los parámetros de coste salarial anual mínimo (retribución bruta más coste empresarial de la seguridad social), que a continuación se establecen:

a) 20.000 euro, I+G arloan 2 urteko esperientzia duen ikertzaile batentzat.

a) 20.000 euros para una persona investigadora con 2 años de experiencia en I+D.

b) 40.000 euro, I+G arloan 10 urtetik gorako esperientzia eta/edo doktore-titulua dituen ikertzaile batentzat.

b). 40.000 euros para una persona investigadora con más de 10 años de experiencia en I+D y/o el título de doctor o doctora.

6.– Horrez gain, kontratazio berriek hau bete beharko dute:

6.– Además, las nuevas contrataciones deberán cumplir lo siguiente:

a) Ikertzaileak erakunde onuradunarekin formalizatuko duten lehenengo kontratua kontratazio eta/edo berritze aldia hasten den ekitaldian egin beharko da, eta etenik gabeko 12 hilabeteko iraupena izango du gutxienez.

a) El primer contrato que formalizará la entidad beneficiaria con la persona investigadora deberá realizarse a lo largo del ejercicio en el que se inicia el periodo de contratación y/o renovación y tendrá una duración mínima de 12 meses ininterrumpidos.

b) Ezin izango dute diru-laguntzarik jaso enpresa bateko ikerketa-talde batetik datorren eta aurretiaz Berrikertu eta Ikertu programen bidez gehienez ere hiru alditan diruz lagunduta egon den kontratua izan duen ikertzailearekin eginiko kontratuek.

b) No serán subvencionables los contratos realizados por una persona investigadora que proceda de un equipo de investigación de una empresa cuyo contrato haya estado subvencionado, por el máximo de tres periodos previos a la contratación actual, por los programa Berrikertu e Ikertu.

c) Erakunde onuradunek edo akzioen edo sozietateen bidez horiekiko lotura daukaten beste batzuek egiaztatu beharko dute kontratua formalizatu aurreko 12 hilabeteetan ez dutela lan-arloko kontratu-loturarik izan proposatutako ikertzailearekin.

c) Las entidades beneficiarias, u otras relacionadas accionarial o socialmente con estas, no deben haber tenido una vinculación contractual de carácter laboral con la persona investigadora propuesta en los 12 meses previos a la formalización del contrato.

d) Erakunde onuradunak kontratatutako ikertzaileak ezingo du partaidetzarik izan erakunde horren kapitalean, ez eta akzioen edo sozietateen bidez erakunde horrekiko lotura duen beste erakunde batean ere.

d) La persona investigadora contratada por la entidad beneficiaria no podrá contar con participación en el capital de la dicha entidad, o de otra relacionada accionarial o socialmente con ella.

e) Erakunde onuradunek kontratatzeko 3 pertsona aurkeztu ahal izango dituzte gehienez. Halaber, hautagaien lehentasun-hurrenkera adierazi beharko dute eskaeran, eta saiatuko dira emakumeen eta gizonen arteko oreka bermatzen, guztiak ere gaitasun, konpetentzia eta prestakuntza egokiarekin.

e) Las entidades beneficiarias podrán presentar un número máximo de 3 personas a contratar. Asimismo, deberán indicar en la solicitud el orden de preferencia de las personas candidatas, procurando que exista una presencia equilibrada de mujeres y hombres con capacitación, competencia y preparación adecuada.

5. artikulua.– Diru-laguntza jaso dezaketen gastuak.

Artículo 5.- Gastos subvencionables.

Deialdi bakoitzerako, diru-laguntza jaso dezakeen gastua izango da ikertzailearen kontratazioaren kostua kontratazioaren/berritzearen hurrengo 12 hilabeteetan. Hau hartzen da kontratazioaren kostutzat: urteko soldata-ordainsari gordina gehi Gizarte Segurantzako urteko enpresa-kuota, hobaridun urteko kuotak kenduta, izango balitu.

Será gasto subvencionable, para cada convocatoria, el coste de la contratación de la persona investigadora durante los 12 meses siguientes a la contratación/renovación, entendido como la suma de la retribución salarial bruta anual más la cuota anual empresarial de la Seguridad Social, descontadas las cuotas bonificadas anuales, si las tuviere.

6. artikulua.– Diru-laguntzen izaera eta diru-laguntza emateko prozedura.

Artículo 6.- Naturaleza de las subvenciones y procedimiento de concesión de la subvención.

1.– Eman beharreko diru-laguntzek diru-laguntza izaera izango dute, eta publikotasun-, lehia- eta objektibotasun-printzipioei jarraituz emango dira.

1.– Las subvenciones a conceder tendrán la naturaleza de subvenciones y se otorgarán bajo los principios de publicidad, concurrencia y objetividad.

2.– Diru-laguntza emateko, norgehiagoka-prozedura erabiliko da, erakunde onuradunen kategoria bakoitzeko.

2.– El procedimiento de concesión de la subvención será de concurrencia competitiva por cada categoría de entidad beneficiaria.

3.– Agindu honen 9. artikuluan aipatutako dokumentazio guztia behar bezala aurkeztu ostean, arau honetan eskatzen diren betekizun guztiak betetzen dituztenean, orduan onetsiko dira eskaerak, eta 7. artikuluan zehaztutako zenbatekoaren arabera esleituko zaie diru-laguntza.

3.– Las solicitudes serán aprobadas cuando, habiendo aportado correctamente toda la documentación relacionada en el artículo 9 de esta orden, cumplan con todos los requisitos exigidos en esta norma, y se les asignará la subvención en la cuantía que se determina en el artículo 7.

7. artikulua.– Diru-laguntzen zenbatekoak.

Artículo 7.- Cuantías de las Subvenciones.

1.– Onetsitako eskaera bakoitzari eman beharreko diru-laguntza honela kalkulatuko da: artikulu honen 2. zenbakian aurrez ikusitako diru-laguntzaren gehieneko intentsitatea aplikatuko zaio finantza daitekeen gastuaren aurrekontuari.

1.– La subvención a conceder a cada solicitud aprobada será la resultante de aplicar la intensidad máxima de subvención prevista en el apartado 2 del presente artículo sobre el presupuesto de gasto financiable.

2.– Kontratazio bakoitzagatik erakunde onuradun bakoitzari eman beharreko diru-laguntzaren ehunekoak hauek izango dira gehienez:

2.– La subvención a conceder a cada entidad beneficiaria por cada contratación podrá alcanzar los siguientes porcentajes:

a) Enpresak:

a) Empresas:

I. % 60 enpresa txiki eta ertainentzat.

I. 60% para Pymes.

II. % 50 gainerako enpresentzat: enpresa handiak eta enpresa-elkarteak.

II. 50% esto de empresas: grandes y asociaciones empresariales.

b) Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzaren Euskal Sareko (ZTBES) eragileak: % 50.

b) Agentes de la RVCTI: 50%.

3.– Diru-laguntzaren gehieneko zenbatekoak, diru-laguntza jaso dezakeen kontratazio bakoitzeko, ezin izango ditu kopuru hauek gainditu:

3.– El importe máximo de subvención, por cada contratación subvencionable, no podrá superar las siguientes cuantías:

I. 18.000 euro, 2 urteko edo hortik gorako ikerketa-esperientzia daukan ikertzaile batentzat.

I. 18.000 euros para una persona investigadora con experiencia investigadora mínima de 2 años.

II. 30.000 euro, 10 urtetik gorako ikerketa-esperientzia edo doktore-titulua duen ikertzaile batentzat.

II. 30.000 euros para una persona investigadora con más de 10 años de experiencia investigadora o con el título de doctor o doctora.

4.– Erakunde onuradunen kategoria bakoitza finantzatzeko esleitutako diru-zuzkidura onesten diren eskaerei erantzuteko erabiliko da, aurreko paragrafoan ezarritako baldintzetan, 11. artikuluan aurrez ikusitako eskaeren ebaluaziotik ondorioztatzen den hurrenkerari jarraituz, aurrekontu-kreditua agortu arte.

4.– La dotación económica asignada a la financiación de cada categoría de entidad beneficiaria se destinará a atender las solicitudes que resulten aprobadas, en los términos establecidos en el párrafo anterior, siguiendo el orden de prelación resultante en la evaluación de las solicitudes prevista en el artículo 11, hasta el agotamiento de crédito presupuestario.

5.– Erakunde edo enpresa onuradun bakoitzak gehienez 60.000 euroko diru-laguntzak jaso ahal izango ditu deialdi bakoitzean.

5.– El límite máximo de subvenciones a percibir por entidad o empresa beneficiaria no podrá exceder de 60.000 euros por convocatoria.

8. artikulua.– Deialdia eta prozedurari hasiera ematea.

Artículo 8.– Convocatoria e inicio del procedimiento.

Agindu honetan araututako diru-laguntzetarako deialdi publiko bat egingo da urteko.

Las subvenciones reguladas por esta Orden serán objeto de convocatoria pública anual.

Teknologiaren alorrean eskumena duen sailburuordetzako titularraren ebazpen baten bidez egingo da deialdia.

La convocatoria se realizará por Resolución de la persona titular de la Viceconsejería competente en materia de Tecnología.

Deialdian, hauek zehaztuko dira:

La convocatoria precisará:

ekitaldi bakoitzean diru-laguntzak emateko erabilitako zenbatekoa,

el importe destinado al otorgamiento de las subvenciones en cada ejercicio,

enpresentzat eta enpresa-elkarteentzat gordetako aurrekontu-ehunekoak, batetik, eta Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzaren Euskal Sareko eragileentzat gordetakoak, bestetik.

los porcentajes del presupuesto reservados a las empresas y asociaciones empresariales, por una parte, y a los Agentes de la Red Vasca de Ciencia, Tecnología e Innovación, por otra.

eskabideak aurkezteko epea

El plazo de presentación de las solicitudes

arauan eskatzen diren eskabide-eredua eta erantzukizunpeko adierazpenaren eredua, eta

los modelos de solicitud y declaración responsable exigidos en la norma y,

ebaluazio-organoa osatzen dutenen izenak.

los nombres de los integrantes del Órgano de evaluación.

9. artikulua.– Eskabideak eta gainerako agiriak aurkeztea.

Artículo 9.- Presentación de solicitudes y demás documentación.

1.– Eskabideak aurkeztea, errekerimenduak, jakinarazpenak eta agindu honetan jasotako gainerako kudeaketak bitarteko elektronikoen bidez egingo dira, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen 39/2015 Legearen 14.2 artikuluaren arabera.

1.– Tanto la presentación de las solicitudes, requerimientos, notificaciones y demás gestiones implicadas en esta Orden se efectuarán por medios electrónicos, de conformidad con el artículo 14.2 de la Ley 39/2015, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

2.– Eskabideak eta erantzukizunpeko adierazpenak bitarteko elektronikoen bidez izapidetzeko jarraibideak eta gainerako ereduak eskuragarri daude egoitza elektroniko honetan: http://www.euskadi.net/industria

2.– Las especificaciones de cómo tramitar, por el canal electrónico, las solicitudes, declaraciones responsables y los demás modelos están disponibles en la siguiente sede electrónica: http://www.euskadi.net/industria

Era berean, espedienterako sarbidea eta eskabidearen osteko gainerako izapideak kanal elektronikoaren bidez egingo dira, helbide honen bitartez: http://www.euskadi.net/nirekudeaketak

El acceso al expediente y demás trámites posteriores a la solicitud, se realizarán por canal electrónico, a través de la dirección http://www.euskadi.net/misgestiones

3.– Eskabidea osatzeko, pertsona edo erakunde eskatzailearen sinaduraz gain, agiri hauek aurkeztu behar dira: aginduaren artikulu honen 6. eta 7. zenbakietan aipatzen den dokumentazio osagarria, eta Administrazioak eska dezakeen beste edozein agiri, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen 39/2015 Legean xedatutako moduan.

3.– La solicitud cumplimentada incorporará, además de la firma reconocida de la persona o entidad solicitante, la documentación soporte a la que se refieren los siguientes apartados 6 y 7 de este artículo de la Orden y cualquiera otra que pudiere ser exigida por la Administración en los términos dispuestos en Ley 39/2015, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

4.– Eskatzaileek nahi duten hizkuntza ofizialean aurkeztu ahal izango dituzte diru-laguntzaren eskabidea eta eskatutako agiriak. Halaber, diru-laguntza eskabidearen ondoriozko jardueretan, eta prozedurak irauten duen bitartean, eskatzaileak hautatutako hizkuntza erabiliko da, Euskararen Erabilera Normalizatzeko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legean xedatutakoa betez.

4.– La solicitud de subvención, junto con la documentación exigida, podrá presentarse en el idioma oficial que se seleccione. Así mismo, en las actuaciones derivadas de la solicitud de subvenciones, y durante todo el procedimiento, se utilizará el idioma elegido por la entidad solicitante, según lo establecido en la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, Básica de Normalización del Uso del Euskera.

5.– Diru-laguntza eskaera bat aurkezten baldin bada, ekintza horren bidez eskatzaileak baimena emango dio organo emaileari zuzenean eskura ditzan zerga-betebeharren eta gizarte-segurantzarekiko betebeharren gaineko egiaztapenak. Hala ere, erakunde eskatzaileak berariaz uka dezake baimen hori, eta, halakorik egiten baldin badu, betebehar horiek betetzen dituela egiaztatzen duten agiri elektronikoak aurkeztu beharko ditu.

5.– La presentación de la solicitud de subvención conllevará la autorización de la entidad solicitante para que el órgano concedente obtenga de forma directa la acreditación del cumplimiento de las obligaciones tributarias y con la Seguridad Social. No obstante, la entidad solicitante podrá denegar expresamente el consentimiento, debiendo aportar, entonces, la certificación electrónica del cumplimiento de las citadas obligaciones.

6.– Erakunde kontratatzaileari buruzko dokumentazioa:

6.– Documentación relativa a la entidad contratante:

Erakunde eskatzaileek eskabide normalizatua bete beharko dute formatu elektronikoan, urteko deialdiari erantsiko zaion ereduaren arabera, eta honako hauek adierazi beharko dituzte:

Las entidades solicitantes deberán cumplimentar una solicitud normalizada en formato electrónico, de acuerdo al modelo que se anexará en la correspondiente convocatoria anual, con los siguientes contenidos:

a) Erakundearen identifikazio-datuak, berariaz adierazita kapital soziala, akziodunak eta osaera.

a) Datos de identificación de la entidad, con indicación expresa del capital social, accionariado y composición.

b) Erakundearen memoria: Jardueraren deskribapen laburra, ekoizpen-sektorea, langileen egitura (kategoria teknikoak eta sexua zehaztuta), I+Gren arloko aurrekariak, arlo horretan azken urteetan eginiko jarduerak, lortutako emaitzak eta dituen baliabide fisikoak eta giza baliabideak, bai eta ikertzaileak kontratatzeko beharra ere.

b) Memoria de la entidad: breve descripción de la actividad, sector productivo, estructura de personal especificando las categorías técnicas y sexo, antecedentes en materia de I+D, actuaciones realizadas en este área en los últimos años, resultados obtenidos y medios físicos y humanos con los que cuenta y necesidad de captación de personal investigador.

c) Erakunde eskatzailea enpresa-elkarte bat denean, enpresa-elkarteen erregistroko inskripzioaren ziurtagiria aurkeztuko du.

c) Cuando la entidad solicitante sea una Asociación Empresarial, aportará el certificado de inscripción en el correspondiente registro de asociaciones empresariales.

d) Kontratatutako langileak lan egingo duen proiektuaren edo proiektuen memoria. Memoriaren edukiak honako hauek jaso behar ditu:

d) Memoria del proyecto o proyectos en los que desarrollará su trabajo la persona contratada. El contenido de la memoria incluirá:

• Kontratatutako langileak parte hartuko duen I+G proiektuen helburuen laburpena eta erakundearen estrategiak, zeinak proiektu horien oinarri baitira.

• Resumen de los objetivos de los proyectos de I+D en los que participará la persona contratada y estrategias de la entidad a las que responden dichos proyectos.

• Kontratatutako langileak garatuko dituen jardueren plan xehatua, izango duen eginkizuna eta bere espezializazioak erakundearen estrategian duen kokapena zehaztuta.

• Plan detallado de actividades a desarrollar por la persona contratada, su función y encaje de su especialidad en la estrategia de la entidad.

• Ikerketa-proiektuaren emaitzen azterketa eta izan ditzakeen onura ekonomikoak, ingurumenekoak eta sozialak, eta horiek zer nolako eragina daukaten enpresaren lehiakortasuna eta berrikuntza hobetzeko.

• Análisis de los resultados del proyecto de investigación y potenciales beneficios económicos, ambientales y sociales y cómo estos contribuyen a la mejora de la competitividad e innovación de la empresa.

• Faseak, proiektuaren iraupena eta aurrekontua.

• Fases, duración de proyecto, y presupuesto.

e) Kontratatutako langilea txertatuko den ikerketa-taldearen osaera.

e) La composición del equipo de investigación en el que se incorporará la persona contratada.

• I+G arloaren edo ikerketa-taldearen arduradunaren CV eguneratua.

• CV actualizado de la persona responsable del área de I+D o del grupo de investigación.

• Kontratatutako langilea txertatuko den taldearen CV kolektiboa.

• CV colectivo del equipo en el que se incorporará la persona contratada.

f) Lanpostuaren, azpiegitura-zuzkiduraren eta esleituriko zereginen definizio zehatza.

f) Definición precisa del puesto de trabajo, su dotación en infraestructura y funciones adscritas.

g) Diruz lagundu beharreko lan-kontratuaren kopia, kontratuaren xedea eta eginkizunak argi adierazita, bai eta alderdi ekonomikoak eta denborazkoak ere.

g) Copia del contrato laboral a subvencionar, con indicación clara del objeto y funciones del mismo, así como de los aspectos económicos y temporales del mismo.

h) Erakundearen erantzukizunpeko adierazpena. Administrazio- nahiz zigor-araudiaren menpe geratuko da adierazpen hori, datu faltsuak eman ote diren egiaztatzeko honako alderdi hauei dagokienez:

h) Declaración responsable de la entidad, la cual quedará sometida al régimen sancionador, tanto administrativo como penal vigente, en caso de falseamiento de datos, respecto a la veracidad de los siguientes aspectos:

• Enpresaren sailkapena, hauen arabera:

• Su clasificación conforme a:

– ETEa bada, haren ezaugarriak bat datozela Europako Erkidegoko arauei jarraikiz jasotzen den ETEaren definizioarekin.

- Si se trata de una PYME, que sus características se correspondan, con la calificación de PYME según las normas comunitarias.

– Enpresa handia edo ertaina baldin bada, ezin da egon berregituratze-aldian, eta, hala badago, jasotzen duen berregituratze-laguntzaren berri izan behar du Europako Batzordeak.

- En caso de ser empresa grande o mediana, que no se encuentre en período de reestructuración, y en el supuesto de que lo esté, si la Comisión Europea ha sido informada de la correspondiente subvención de reestructuración.

• Beste instituzio publikoetan edo pribatuetan, proiektu berarentzat eskatutako eta/edo emandako diru-laguntzak.

• Subvenciones que para el mismo proyecto o proyectos hayan sido solicitadas y/o concedidas de otras instituciones públicas o privadas.

• Aurreko bi zerga-ekitaldietan eta unekoan jasotako minimis diru-laguntzak, de minimis diru-laguntzei buruz Batzordeak emandako 1407/2013 (EB) Erregelamenduari lotuta daudenak, hain zuzen ere.

• Subvenciones minimis recibidas durante los dos ejercicios fiscales anteriores y durante el ejercicio fiscal en curso sujetas al Reglamento (UE) 1407/2013 de la Comisión respecto a las subvenciones minimis.

• Lana eta familia bateragarri egiteko planak edo berdintasunerako planak izatea, edo Emakundek aukera-berdintasuneko erakunde laguntzaile gisa aitortu izana.

• Existencia de planes de conciliación o planes de igualdad o estar reconocida como Entidad Colaboradora en igualdad de oportunidades por Emakunde.

• Enpresa handia izatekotan, Emakumeen eta Gizonen Berdintasun Eragingarrirako martxoaren 22ko 3/2007 Lege Organikoaren 45.2. artikuluan ezarritakoa betetzen duela.

• Si se trata de una Gran Empresa, que cumple con lo dispuesto en el artículo 45.2 de la Ley Orgánica 3/2007, de 22 de marzo, para la igualdad efectiva de mujeres y hombres.

• Proposatutako ikertzaileak kontratua formalizatu aurreko 12 hilabeteetan ez duela izan lan-arloko kontratu-loturarik horiekin edo akzioen edo sozietateen bidez horiekiko lotura daukaten beste batzuekin.

• Que la persona investigadora propuesta no ha tenido una vinculación contractual de carácter laboral con éstas ni con ninguna otra relacionada accionarial o socialmente con las mismas en los 12 meses previos a la formalización del contrato.

• Proposatutako ikertzaileak ez daukala partaidetzarik –zuzeneko edo zeharkako kontrola ahalbidetzen dion partaidetzarik– haien kapitalean edota akzioen edo sozietateen bidez haiekiko lotura duten beste batzuen kapitalean. Lan Autonomoaren Estatutuaren uztailaren 11ko 20/2007 Legearen 1.2.c) artikulua eta Gizarte Segurantzaren Lege Orokorraren testu bateginaren hogeita zazpigarren xedapen gehigarria.

• Que la persona investigadora propuesta no cuenta con participación en su capital o en el de otras relacionadas accionarial o socialmente con ellas que suponga una capacidad de control efectivo, directo o indirecto, de las mismas. (Artículo 1.2.c) de la Ley 20/2007 de 11 de julio, del Estatuto del trabajo autónomo y Disposición adicionas vigésima séptima del texto refundido de la Ley General de la Seguridad Social.

• Erakunde eskatzailea ez dela izan kondenatua laguntza edo diru-laguntza publikoak lortzeko aukera galtzea dakarren epai irmo batez, delitu hauetakoren bat egiteagatik: prebarikazioa, funtzionario-eroskeria, ondasun publikoak bidegabe erabiltzea, eragimen-trafikoa, iruzurrak eta legearen aurkako ordainarazpenak edo hirigintza-delituak.

• Que la entidad solicitante no ha sido condenada mediante sentencia firme a la pena de pérdida de la posibilidad de obtener subvenciones o ayudas públicas o por delitos de prevaricación, cohecho, malversación de caudales públicos, tráfico de influencias, fraudes y exacciones ilegales o delitos urbanísticos.

• Erakundeak ez duela eskatu borondatezko konkurtsoaren deklaraziorik, prozeduraren batean kaudimengabetzat ez dela jo, konkurtsoan deklaratuta ez dagoela, salbu eta horretan eraginkortasuna hartu badu hitzarmen batek, esku-hartze judizialaren pean ez dagoela edota ez dutela desgaitu Konkurtsoari buruzko uztailaren 9ko 22/2003 Legearen arabera, konkurtsoaren kalifikazio-epaian ezarritako desgaikuntza-aldia amaitu ez bada.

• Que la entidad no ha solicitado la declaración de concurso voluntario, ni ha sido declarada insolvente en cualquier procedimiento, ni se halla declarada en concurso, salvo que en éste haya adquirido la eficacia un convenio, ni esté sujeto a intervención judicial ni inhabilitada conforme a la Ley 22/2003, de 9 de julio, Concursal, sin que haya concluido el período de inhabilitación fijado en la sentencia de calificación del concurso.

• Kausaren batean errudun deklaratua izateagatik administrazioarekin egindako kontraturen baten suntsiarazpen irmorik ez duela eragin.

• Que no ha dado lugar, por causa de la que hubiese sido declarada culpable, a la resolución firme de cualquier contrato celebrado con la Administración.

• Pertsona fisikoa, merkataritza-sozietateetako administratzaileak edo beste pertsona juridiko batzuen legezko ordezkaritza dutenak ez daudela honako lege hauetan jasotako kasuren batean: martxoaren 30eko 3/2015 Legea, Estatuko Administrazio Orokorreko goi-kargudunen jarduna arautzen duena; abenduaren 26ko 53/1984 Legea, administrazio publikoen zerbitzura dauden langileen bateraezintasunena; edo Hauteskunde Erregimen Orokorraren ekainaren 19ko 5/1985 Lege Organikoan araututako kargu hautetsiak izatea, lege horretan edo gai horiek arautzen dituen Euskal Autonomia Erkidegoko araudian ezarritako baldintzetan.

• Que no está incursa la persona física, los administradores de las sociedades mercantiles o aquellos que ostenten la representación legal de otras personas jurídicas, en alguno de los supuestos de la Ley 3/2015, de 30 de marzo, reguladora del ejercicio del alto cargo de la Administración General del Estado, de la Ley 53/1984, de 26 de diciembre, de incompatibilidades del Personal al Servicio de las Administraciones Públicas, o tratarse de cualquiera de los cargos electivos regulados en la Ley Orgánica 5/1985, de 19 de junio, del Régimen Electoral General, en los términos establecidos en la misma o en la normativa autonómica que regule estas materias.

• Zerga-egoitza ez duela erregelamenduz zerga-paradisu gisa kalifikatutako herrialde edo lurralde batean.

• Que no tiene la residencia fiscal en un país o territorio calificado reglamentariamente como paraíso fiscal.

• Ordainduta dituela diru-laguntzak itzultzeko obligazioak, erregelamenduz zehazten denarekin bat etorriz.

• Que se halla al corriente de pago de obligaciones por reintegro de subvenciones en los términos que reglamentariamente se determinen.

• Ebazpen irmo baten bitartez ez duela galdurik diru-laguntzak jasotzeko aukera, betiere bat etorriz lege honekin edo halakorik ezartzen duten beste batzuekin.

• Que no ha sido sancionada mediante resolución firme con la pérdida de la posibilidad de obtener subvenciones conforme a ésta u otras leyes que así lo establezcan.

• Honako enpresa hauei ere eragiten dieten diru-laguntzak jasotzeko debekurik ez duela: zuzendaritzan dauden pertsonei edo bestelako inguruabarrei erreparatuz, presuntzioa ezar badaiteke debekua jaso duten beste enpresa batzuen jarraipena edo ondorena direla, eraldatze, bategite edo ondorengotza bitartez.

• Que no está incursa en la prohibición de obtener subvenciones que afectan también a aquellas empresas de las que, por razón de las personas que las rigen o de otras circunstancias, pueda presumirse que son continuación o que derivan, por transformación, fusión o sucesión, de otras empresas en las que hubiesen concurrido aquéllas.

• Enpresa-elkarteen kasuan, ez daudela nahastuta Elkartzeko Eskubidea arautzen duen martxoaren 22ko 1/2002 Lege Organikoaren 4. artikuluko 5. eta 6. zenbakietan aurreikusitako debekuen kausetan.

• En el caso de las Asociaciones empresariales, que no están incursas en las causas de prohibición previstas en los apartados 5 y 6 del artículo 4 de la Ley Orgánica 1/2002, de 22 de marzo, reguladora del Derecho de Asociación.

• Enpresa-elkarteen kasuan, ez-zilegitasun penalaren zentzuzko zantzuak egoteagatik, inskribatzeko administrazio-prozedura ez dela eten, 1/2002 Lege Organikoaren 30.4. artikuluan xedatutakoari jarraikiz, betiere ebazpen judizial irmorik ematen ez bada, zeinaren bidez inskripzioa egin ahal izango baita dagokion erregistroan.

• En el caso de las Asociaciones empresariales que no se ha suspendido el procedimiento administrativo de inscripción por encontrarse indicios racionales de ilicitud penal, en aplicación de lo dispuesto en el artículo 30.4 de la Ley Orgánica 1/2002, en tanto no recaiga resolución judicial firme en cuya virtud pueda practicarse la inscripción en el correspondiente registro.

i) Erakunde eskatzaileak adierazten du ulertzen duela "enpresa bakarraren" kontzeptua, zeina minimis diru-laguntzak aplikatzeari buruzko 1407/2013 (EB) Erregelamenduaren 2.2 artikuluan ezarrita baitago.

i) La entidad solicitante declara que entiende el concepto de «única empresa» establecido en el artículo 2.2 del Reglamento (UE) 1407/2013 relativo a la aplicación de las subvenciones minimis.

j) Zerga-betebeharren eta Gizarte Segurantzarekikoen ordainketa egunean duela egiaztatzen duten ziurtagiriak (sailari horiek eskatzeko baimena ematen ez badio soilik).

j) Certificados de hallarse al corriente en el cumplimiento de obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social (únicamente si no autoriza al Departamento a solicitarlos).

k) Enpresentzat eta enpresa-elkarteentzat: administrazio edo organismo eskudunetatik azken bost urteetan I+G proiektuetarako jaso dituzten laguntzak eta/edo diru-laguntzak egiaztatzeko agiriak (ebazpenak, txosten arrazoituak).

k) Para las empresas y asociaciones empresariales, documentación acreditativa de las subvenciones y/o subvenciones a proyectos de I+D (resoluciones, informes motivados) que han recibido en los últimos cinco años de cualquier administración u organismo competente.

7.– Kontratatutako langileari buruzko agiriak.

7 – Documentación relativa a la persona contratada.

a) NANaren, pasaportearen edo egoiliar-txartelaren kopia.

a) Copia del DNI, pasaporte o tarjeta de residente.

b) Unibertsitate-tituluaren kopia konpultsatua, noiz lortu den adierazita.

b) Copia compulsada de la titulación universitaria en la que figure la fecha de obtención de la misma.

Titulua atzerrikoa izanez gero, homologazioa, baliozkotzea edo titulua egiazkoa dela egiaztatzen duen agiria ere aurkeztu beharko da.

En el caso de que la titulación fuera extranjera, se deberá acompañar la correspondiente homologación, convalidación o documento que acredite la veracidad de la misma.

c) Curriculum Vitaea, erakunde kontratugileak proposatutako lanpostuarekin lotutako merezimendu garrantzitsuenak azpimarratuta, lan-arloari nahiz arlo zientifikoari dagokionez; eskabidearen unean, eguneratuta egon beharko du. Ikerketa-esperientzia egiaztatzeko agiriak ere aurkeztu beharko dira.

c) Currículum Vitae en el que se destaquen los méritos más relevantes en relación con el puesto de trabajo propuesto por la entidad contratante, tanto desde el punto de vista laboral como científico, actualizado al momento de la petición, junto con la documentación que permita acreditar su experiencia investigadora.

d) Ikerketa-arloko lanbide-esperientzia egiaztatzeko dokumentazioa (kontratuak, ikertzeko gaitasuna egiaztatzeko Ikasketa Aurreratuen Diploma, etab.).

d) Documentación acreditativa de la experiencia profesional en materia de investigación (contratos, Diploma de Estudios Avanzados (DEA) acreditativo la suficiencia investigadora, etc.).

e) Lan-bizitzaren ziurtagiria, eguneratuta.

e) Certificado de vida laboral actualizado.

f) Desgaitasun-ziurtagiria, hala badagokio.

f) Certificado de discapacidad, en su caso.

g) Egokitzat jotzen den beste edozein informazio.

g) Cualquier otra información que se considere oportuna.

8.– Eskabideak ez badira osorik betetzen, edo haiekin batera ez bada adierazitako dokumentazioa aurkezten, erakunde eskatzaileari hamar egun balioduneko epea emango zaio (bitarteko elektronikoen bidez eskatuko zaio) hutsegitea konpontzeko edo behar diren dokumentuak aurkezteko. Horrez gain, adieraziko zaio hori egin ezean eskabidean atzera egin duela ulertuko dela.

8.– Si las solicitudes no vinieran cumplimentadas en todos sus términos, o no fueran acompañadas de la documentación exigida, se requerirá, por medios electrónicos, a la entidad solicitante para que, en un plazo de 10 días hábiles subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hiciera, se le tendrá por desistida de su petición.

9.– Nolanahi ere, teknologiaren arloan eskuduna den zuzendaritzak beste edozein agiri edo informazio eskatu ahal izango die erakunde eskatzaileei, beharrezkotzat jotzen badu haiek aurkeztutako eskabidea behar bezala ulertu, ebaluatu eta tramitatu ahal izateko. Arau honetan berariaz aurreikusi ez diren gaietan, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legean xedatutakoa aplikatuko da.

9.– En cualquier caso, la Dirección competente en materia de Tecnología, podrá requerir a las entidades solicitantes cuanta documentación y/o información complementaria considere necesaria para la adecuada comprensión, evaluación y tramitación de la solicitud presentada, señalándose que, en lo no expresamente previsto en la presente norma, resultará de aplicación lo dispuesto en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

10. artikulua.– Diru-laguntzak ebaluatzeko eta kudeatzeko organoa.

Artículo 10.- Órgano de evaluación y de gestión de las subvenciones.

1.– Horretarako sortutako ebaluazio-organoaren egitekoa izango da aurkeztu diren eskaerak aztertzea eta ebaluatzea, baita diru-laguntzak emateko proposamenak egitea ere.

1.– Un Órgano de Evaluación, creado a estos efectos, realizará el análisis y evaluación de las solicitudes presentadas, así como las propuestas de concesión de subvenciones.

2.– Ebaluazio-organoa honako hauek osatuko dute: Teknologiaren arloan eskuduna den zuzendaritzako titularrak (organoaren lehendakariaren eginkizunak egingo ditu) eta aipatutako zuzendaritzako talde teknikoko bi kidek (horietako batek idazkari-lanak egingo ditu). Ebaluazio-organoaren osaeran, gaikuntza, gaitasun eta prestakuntza egokia duten emakume eta gizonen presentzia orekatua sustatuko da.

2.– El Órgano de Evaluación estará formado por la persona titular de la Dirección competente en materia de Tecnología, que ejercerá las labores de presidencia, así como por dos vocales que serán personas del equipo técnico de la citada Dirección y, una de ellas, ejercerá las labores de secretaría. En la composición del Órgano de Evaluación se procurará que exista una presencia equilibrada de mujeres y hombres con capacitación, competencia y preparación adecuada.

3.– Arlo horretan eskuduna den zuzendaritzak izendatutako teknikariek egingo dituzte eskaerak aztertu eta ebaluatzeko lan materialak.

3.– Los trabajos materiales de estudio y evaluación de las solicitudes serán realizados por el personal técnico designado por la Dirección competente en la materia.

4.– Ebaluazio-organoak, bere funtzioak betetzeko, aukera izango du Administrazioaren zerbitzu teknikoen laguntza erabiltzeko, eta berariazko arlo bakoitzean adituak diren pertsonen lankidetza ere izango du, beharrezkotzat jotzen badu.

4.– Para la realización de sus funciones el Órgano de Evaluación podrá utilizar el apoyo de los servicios técnicos de la Administración, así como la colaboración de personal experto en cada una de las materias específicas cuando lo considere necesario.

5.– Aurkeztutako eskabideak aztertuko ditu ebaluazio-organoak, eta agindu honetan ezarritako betekizunak betetzen diren ikusiko du.

5.– El Órgano de Evaluación efectuará el análisis de las solicitudes presentadas en atención al cumplimiento de los requisitos establecidos en la presente Orden.

Eskabidearen azterketaren emaitza zehaztuko duen txosten teknikoa egingo du (proiektuen I+G izaera egiaztatuta), eta hautatutako eta ukatutako eskabideak proposatuko ditu.

Emitirá un informe técnico en el que se concrete el resultado del análisis de la solicitud (verificado el carácter de I+D de los proyectos) y se propondrá las solicitudes seleccionadas y las denegadas.

6.– Ebaluazio-organoaren osaera baliozkoa izango da bilerak eta deliberazioak egiteko eta erabakiak hartzeko, eta, funtzionamenduari dagokionez, arau honetan aurreikusita ez dagoenerako, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoari buruzko urriaren 1eko 40/2015 Legearen 15. artikuluan eta hurrengoetan xedatutakoa aplikatuko da.

6.– La constitución del órgano de Evaluación será válida a los efectos de celebración de sesiones, deliberaciones y toma de acuerdos, y, en lo relativo a su funcionamiento, no previsto en esta norma, se aplicará lo dispuesto en los artículos 15 y siguientes de las Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del sector público.

7.– Teknologiaren arloan eskuduna den zuzendaritzaren ardura izango da diru-laguntza horiek kudeatzea.

7.– Corresponderá a la Dirección competente en materia de Tecnología la gestión de estas subvenciones.

11. artikulua.– Eskabideak ebaluatzea

Artículo 11.- Evaluación de las solicitudes.

Agindu honen 10. artikuluan xede horretarako ezarritako ebaluazio-organoak hautagaiak sartzen diren proiektuen I+G izaera egiaztatu eta gero, eta eskabideek gainerako betekizunak betetzen badituzte, hautatutako eskabideak ordenatuko dira, irizpide hauen arabera:

Una vez verificado el carácter de I+D de los proyectos en los que se incorporan las personas candidatas por el Órgano de Evaluación establecido al efecto en el artículo 10 de la presente Orden y siempre que las solicitudes cumplan con el resto de requisitos se procederá a ordenar las solicitudes seleccionadas en función de los siguientes criterios:

1.– Berritzeek lehentasuna izango dute kontratazio berrien aurrean.

1.– Las renovaciones tendrán preferencia frente a nuevas contrataciones.

2.– Berritzeetarako zein kontratazio berrietarako, kontuan izango da, lehenik eta behin, espedientea noiz dagoen osatuta, eta, behar izanez gero, zein den eskabidearen sarrera-hurrenkera egoitza elektronikoan.

2.– Tanto para las renovaciones como para las nuevas contrataciones, se tendrá en cuenta, primeramente, el momento en que el expediente esté completo y, si hiciera falta, el orden de entrada de la solicitud en Sede Electrónica.

3.– Erakunde onuradunei kontratazio berri bat baino gehiago lagundu ahal izango zaizkie diruz, aurrekontuaren arabera erabilgarri dagoen diru-kopuruak horretarako aukerarik ematen baldin badu, eta, betiere, onuradun diren erakundeei lehenengo kontrataziorako diru-laguntzak esleitu eta gero.

3.– A las entidades beneficiarias se les podrá subvencionar más de una nueva contratación, únicamente si las disponibilidades presupuestarias lo permiten, una vez adjudicadas las subvenciones a la primera contratación a las entidades que resulten beneficiarias.

4.– Erakunde eskatzaile batek ikertzaile gizonezkoak eta ikertzaile emakumezkoak kontratatzeko eskaera bat baino gehiago aurkezten baditu, lehentasuna izango dute ikertzaile emakumezkoen hautagaitzek gizonezkoen aurrean, esparru zientifiko-teknologikoan generoen arteko desoreka txikitzeko.

4.– En el caso de que una entidad solicitante presente más de una solicitud de contratación de investigadores e investigadoras, tendrán preferencia aquellas candidaturas de investigadoras frente a investigadores, a fin de reducir la brecha de género en el ámbito científico-tecnológico.

5.– Agindu honen betekizun guztiak bete arren diru-laguntzarik hartu ez duten eskabideak –aurrekontua agortu egin delako–, 7.3 artikuluan adierazitakoaren arabera, ordezkoen zerrenda batean jasoko dira.

5.– Aquellas solicitudes que habiendo cumplido todos los requisitos de la presente Orden y no hayan podido ser subvencionadas por agotamiento presupuestario, según se recoge en el artículo 7.3, pasarán a formar parte de una lista de suplentes.

Ordezkoek diru-laguntzak jaso ahal izango dituzte, baldin eta honako hauek betetzen badira: hasieran diru-laguntza jaso zuen ikertzaileak bere borondatez lanpostua uztea, erakunde onuradunak aurretiaz eskaera egitea programa kudeatzen duen zuzendaritzari, kontratazio hori egokia dela justifikatzea, eta konpromisoa hartzea ordezkoa hasierako kontratazioari geratzen zaion denboran mantentzeko, betiere amaitzeko gutxienez lau hilabete falta badira.

Las personas suplentes podrán ser subvencionadas en el caso de cese voluntario de la persona investigadora subvencionada inicialmente, previa solicitud de la entidad beneficiaria a la dirección gestora del programa y siempre que justifique la oportunidad de dicha contratación y asuma el compromiso del mantenimiento de la persona suplente durante el tiempo restante de la contratación inicial, siempre que a éste le resten, al menos, cuatro meses para su conclusión.

6.– Gutxienez bi lanpostu gordeko dira % 33ko edo hortik gorako desgaitasuna duten pertsonak kontratatzeko.

6.– Se reservarán, al menos, dos plazas para la contratación de personas con discapacidad igual o superior al 33%.

12. artikulua.– Diru-laguntzak emateko ebazpena.

Artículo 12.- Resolución de concesión de subvenciones.

1.– Teknologiaren arloan eskuduna den sailburuordetzako titularrak ebatziko ditu hautatutako eskabideak, egintza bakarrean.

1.– Corresponderá a la persona titular de la Viceconsejería competente en el área de Tecnología, la resolución, en un único acto, de las solicitudes seleccionadas.

2.– Emateko edo ukatzeko ebazpenak, zeinak berariaz adieraziko baitu minimis laguntzak direla, honako hauek jasoko ditu gutxienez:

2.– La resolución de concesión o denegación, que indicará expresamente el carácter de minimis de las ayudas, contendrá, como mínimo, lo siguiente:

I. Diruz laguntzea proposatzen diren eskabideen zerrenda. Zerrenda horretan, eskaera bakoitzerako, honako hauek adieraziko dira: erakunde onuraduna, eskatutako kontratazio-kostu finantzagarria, proposatutako diru-laguntzaren zenbateko globala, eta kontratatutako pertsonen nortasuna.

I. Relación de las solicitudes para las que se propone la concesión de las subvenciones indicando para cada una de ellas, la entidad beneficiaria, el coste de contratación financiable solicitado, la cuantía global de subvención propuesta, y la identidad de las personas contratadas.

II. Ordezkotzat onartutako eskabideen zerrenda.

II. Relación de las solicitudes aprobadas como suplentes.

III. Diru-laguntza ukatzea proposatzen diren eskabideen zerrenda, ukatze horren arrazoiak zehaztuta.

III. Relación de las solicitudes que se proponga denegar la subvención con los motivos que fundamentan dicha denegación.

IV. Eranskina, justifikazio-fasea amaitu arte egin behar diren urratsak eta fase horretan aurkeztu behar den dokumentazioa adierazita.

IV. Anexo, indicando los sucesivos pasos a seguir hasta la finalización de la fase de justificación y la documentación que deberá aportarse en dicha fase.

3.– Prozedura ebazteko eta ebatzitakoa erakunde interesdunei jakinarazteko gehieneko epea sei hilabetekoa izango da, diru-laguntzen deialdia argitaratu eta hurrengo egunetik hasita. Epe hori igarota ebazpenik jakinarazi ez bada, eskaera ezetsi dela ulertu beharko dute erakunde interesdunek, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 25.1a) artikuluan ezarritakoaren ondorioetarako.

3.– El plazo máximo para resolver el procedimiento y notificar lo resuelto a las entidades interesadas será de seis meses a contar desde el día siguiente a la publicación de la correspondiente convocatoria de las subvenciones, transcurrido el cual sin haberse notificado resolución alguna, las entidades interesadas podrán entender desestimada su solicitud de subvención, a los efectos de lo establecido en el artículo 25.1ª) de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

4.– Ebazpenak ez dio amaierarik emango administrazio-bideari, eta, haren aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkez dezakete interesdunek organo eskudunaren aurrean, hala ezarrita baitago Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 121. eta 122. artikuluetan.

4.– La Resolución que se adopte no pone fin a la vía administrativa y, contra la misma las personas interesadas podrán interponer recurso de alzada ante el órgano competente de conformidad con los artículos 121 y 122 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

5.– Ebazpena banan-banan jakinaraziko zaie erakunde interesdunei. Nolanahi ere, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian ere argitaratuko da erakunde onuradunen eta emandako diru-laguntzen zerrenda, jendeak oro har horren berri izan dezan.

5.– La Resolución será notificada individualmente a las entidades interesadas, sin perjuicio de que para general conocimiento se publique en el Boletín Oficial del País Vasco la relación de las entidades beneficiarias y subvenciones concedidas.

6.– Orobat, Agindu honetan aurreikusitako diru-laguntzak eman eta, hala behar badu, ordaindu ahal izateko, erakunde onuradunak amaituta eduki beharko ditu Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak edo haren erakunde autonomoek emandako izaera bereko diru-laguntzen esparruan hasi diren itzultze- edo zehapen-prozedura guztiak, prozedura horiek oraindik izapidetze-aldian badaude behintzat.

6.– La concesión y, en su caso, el pago a las entidades beneficiarias de las subvenciones contempladas en esta Orden quedarán condicionados a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que habiéndose iniciado en el marco de subvenciones o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

13. artikulua.– Diru-laguntzak ordaintzea.

Artículo 13.- Pago de las subvenciones.

1.– Diru-laguntza bi zatitan ordainduko da, era honetan:

1.– El abono de la subvención se realizará mediante dos pagos de la siguiente manera:

a) Lehenengo ordainketa ikertzaileak kontratazio- edo berritze-ekitaldian izango duen kontratazio-denborarekiko proportzionala izango da, eta gehienez ere emandako diru-laguntzaren % 50.

a) Un primer pago que será proporcional al tiempo de contratación de la persona investigadora en el ejercicio de la contratación o renovación con el límite del 50% de la subvención concedida.

Betiere, diru-laguntza emateko ebazpena jakinarazi ostean egingo da ordainketa, jakinarazpena jaso eta hamabost eguneko epea igarota uko adierazirik ez bada.

En cualquier caso, el abono se realizará tras la notificación de la resolución de concesión, una vez transcurrido el plazo de quince días tras la fecha de recepción de la misma sin mediar renuncia expresa.

b).Bigarren ordainketa diru-laguntzak kudeatzeko zuzendaritzaren titularraren ebazpen baten bidez egingo da. Bigarren ordainketa honetan, diru-laguntzaren gainerako zatia ordainduko da, eta urteko programa amaitu ostean likidatuko da; aldez aurretik, bitarteko elektronikoak erabilita, diru-laguntza jaso duten jarduerak egin direla egiaztatzeko agiriak aurkeztu beharko dira.

b) Un segundo pago, mediante Resolución de la persona titular de la Dirección gestora de las subvenciones, que corresponderá a la parte restante de la subvención y se liquidará una vez concluido el programa anual, previa presentación, por medios electrónicos, de la documentación justificativa que permita comprobar la realización de las actividades subvencionadas.

2.– Erakunde onuradunaren legezko ordezkariaren sinadura digitalarekin aurkeztu beharko dira egiaztagiriak, kontratazioaren/berritzearen osteko 12 hilabeteak amaitu eta hurrengo hiruhilekoan. Honako hauek izango dira egiaztagiriak:

2.– La documentación justificativa deberá presentarse con la firma digital del representante legal de la entidad beneficiaria, durante el primer trimestre siguiente a la finalización de los 12 meses desde la contratación/renovación, y será la siguiente:

a) Ordaintzeko eskabidea.

a) Solicitud de pago.

b) Amaierako memoria, I+G saileko arduradunak eta proiektuaren arduradunak sinatuta. Memoriak honako hauek jaso beharko ditu:

b) Memoria final firmada por la persona responsable del departamento de I+D y por el responsable del proyecto, y deberá contener:

I. Diru-laguntzaren aldian eginiko I+G jardueren eta horien emaitzen deskribapena.

I. Descripción de las tareas de I+D realizadas en el periodo de la concesión y sus resultados.

II. Kontratatutako langileak egin dituen ikerketa-jarduerak.

II. Las actividades de investigación llevadas a cabo por la persona contratada.

Diru-laguntza jaso duen proiektuari eta parte hartzen duen gainerako proiektuei eskainitako hileko orduak adieraziko dira. Horrez gain, proiektu bakoitzeko, beste edozein organismo publiko edo pribatutatik lortu dituen bestelako diru-laguntzak ere adieraziko dira. Dokumentu hau proiektuaren arduradunak eta kontratatutako langileak berak sinatu beharko dute.

Se reflejarán las horas mensuales dedicadas al proyecto subvencionado y demás proyectos en los que participa, indicando por cada proyecto otras subvenciones que haya obtenido por cualquier Organismo público o privado. Este documento deberá estar firmado por la persona responsable del proyecto y la propia persona contratada.

III. Diru-laguntzaren erakunde onuradunean kontratatutako pertsonak etorkizunerako dituen aukerak.

III. Las perspectivas a futuro de la persona contratada en la entidad beneficiaria de la subvención.

IV. Lanaren emaitzak argitaratu egin badira, argitalpen horiek aipatuko dira.

IV. Si los resultados del trabajo hubieran sido objeto de publicaciones se hará una referencia a las mismas.

V. Halaber, lanaren ondoriozko patenteak ere aipatuko dira, egongo balira.

V. Igualmente se hará una referencia, en su caso, a las patentes a que hubiere dado lugar.

c) Lan-kontratuaren kopia, sinatuta eta eguneratuta, honako hauek adieraziz: zer lanbide-kategoriatan kontratatzen den pertsona; urteko soldata gordina; iraupena.

c) Copia del contrato laboral firmado y actualizado, con indicación de la categoría profesional en la que se contrata a la persona; el salario bruto anual; la duración temporal.

d) Erantzukizunpeko adierazpena, proiektuaren arduradunak eta kontratatutako langileak sinatuta eta zigilatuta. Hauek zehaztuko dira:

d) Declaración Responsable, sellada y firmada por la persona responsable del proyecto y la persona contratada, en la que se especifique:

• Ikertzaileak jasotzen duen ordainsaria, kostu gordina eta enpresaren kargurako gizarte-aseguruak banakatuta, bai eta kuoten hobariak ere, izango balitu.

• La remuneración que percibe la persona investigadora desglosada en los conceptos de coste bruto y seguros sociales a cargo de la empresa, así como las bonificaciones de las cuotas, si las tuviere.

• Kontratu-loturaren konpromisoa enpresaren eta kontratatutako langilearen artean.

• El compromiso de vinculación contractual entre la empresa y la persona contratada.

e) Kontratatutako langilearen azken 10T agiria, enpresaren ordezkariak sinatua.

e) El último 10T de la persona contratada, firmado por el representante de la empresa.

f) Kontratatutako langilearen azken bi nomina eguneratuak eta horien ordainketa-ziurtagiriak.

f) Dos últimas nóminas actualizadas de la persona contratada, y sus justificantes de pago.

g) Gizarte Segurantzako azken bi TC-2 agiriak eta horien ordainketa-ziurtagiriak.

g) Los dos últimos TC-2 de la Seguridad Social, y sus justificantes de pago.

Erakunde onuradunak programa kudeatzeko zuzendaritzaren esku jarriko du diruz lagundutako jarduera egin dela egiaztatzeko beharrezkoa den dokumentazio guztia, diru-laguntzaren bigarren ordainketa egin aurretik eta dokumentazio hori eskatu eta gero.

La entidad beneficiaria pondrá a disposición de la Dirección gestora del Programa, antes del abono del segundo pago de la subvención, y previo requerimiento de la misma, toda aquella documentación que fuera precisa para la comprobación de la realización de la actividad subvencionada.

14. artikulua.– Erakunde onuradunen betebeharrak.

Artículo 14.- Obligaciones de las entidades beneficiarias.

Agindu honetan araututako diru-laguntzen erakunde onuradunek indarrean dagoen araudia bete beharko dute, betiere azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartzen duen Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategineko 50.2 artikuluan ezarritako betebeharrak aparte utzi gabe; era berean, beste baldintza hauek ere errespetatu beharko dituzte:

Las entidades beneficiarias de las subvenciones reguladas en la presente Orden, deberán cumplir la normativa vigente, sin perjuicio de las obligaciones impuestas por el artículo 50.2 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre; asimismo deberán respetar las siguientes obligaciones:

1.– Emandako diru-laguntza onartzea. Alde horretatik, diru-laguntza eman dela adierazten duen jakinarazpena jaso eta hamabost eguneko epean erakunde onuradunek berariaz uko egiten ez badiote, laguntza onartutzat emango da.

1.– Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de quince días tras la fecha de recepción de la notificación de concesión de la subvención la entidad beneficiaria no renuncia expresamente a la misma, se entenderá que ésta queda aceptada.

2.– Diru-laguntza jarduera jakin batzuetarako eman da eta horietarako bakarrik erabili behar da.

2.– Utilizar la subvención para las actividades para las que ha sido concedida.

3.– Hautatutako ikertzaileei lan-kontratua egitea, indarrean dagoen lan-legediaren arabera.

3.– Contratar laboralmente a las personas investigadoras seleccionadas de acuerdo a la legislación laboral vigente.

4.– Teknologiaren arloan eskuduna den zuzendaritzari jakinaraztea agindu honetan araututa dauden diru-laguntzen kargura finantzatutako kontratuei buruzko uko egiteak, etenak eta gainerako gorabeherak.

4.– Comunicar a la Dirección competente en materia de Tecnología las renuncias, interrupciones y demás incidencias de los contratos financiados con cargo a las subvenciones reguladas en la presente Orden.

5.– Diru-laguntza emateko orduan kontuan hartu den edozein gorabehera objektibo nahiz subjektibo aldatu bada, teknologiaren arloko eskumena duen zuzendaritzari horren berri ematea.

5.– Comunicar a la Dirección competente en materia de Tecnología la modificación de cualquier circunstancia, tanto objetiva como subjetiva, que hubiese sido tenida en cuenta para la concesión de la subvención.

6.– Xede bera duten eta bestelako administrazio edo erakunde publiko zein pribatuetatik jasotako diru-laguntza edo laguntzen, diru-sarrera edo baliabideen berri ematea teknologiaren arloan eskuduna den zuzendaritzari; «minimis araubidearen» pean eman direnen zenbatekoa ere adierazi beharko da.

6.– Comunicar a la Dirección competente en materia de Tecnología la obtención de subvenciones o subvenciones, ingresos o recursos para la misma finalidad, expresando la cuantía de aquellas que se han otorgado bajo el «régimen de minimis», procedente de cualesquiera administraciones o entes tanto públicos como privados.

7.– Behin betiko fakturak gorde eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren esku jartzea, gutxienez hamar urteko epean.

7.– Conservar las facturas definitivas y ponerlas a disposición de la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco durante un periodo mínimo de diez años.

8.– Diru-laguntza jaso duten programa, jarduera, inbertsio edo bestelako ekintzen finantzaketa publikoari behar bezalako publizitatea ematea, erregelamenduz ezarrita dauden baldintzetan, Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 18.4. artikuluan jasotakoaren arabera.

8.– Dar la adecuada publicidad del carácter público de la financiación de programas, actividades, inversiones o actuaciones de cualquier tipo que sean objeto de subvención, en los términos reglamentariamente establecidos, de conformidad con lo establecido en el artículo 18.4 de la Ley 38/2003 de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

9.– Diru-laguntzen erabilera fiskalizatzeko eginkizuna betetzen duten aldetik, eskatutako informazioa eman behar zaie Kontrol Ekonomikoko Bulegoari eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiari.

9.– Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones de fiscalización del destino de las subvenciones.

10.– Bere egiten dituzte, halaber, Administrazioarekin kontratuak eta hitzarmenak egiten dituzten erakundeei eta harengandik diru-laguntzak jasotzen dituztenei 4/2005 Legearen 2.3 artikuluak ezartzen dizkien betebeharrak (4/2005 Legea, Emakumeen eta Gizonen arteko Berdintasunari buruzkoa), hala nola tratu berdinean oinarritutako printzipioaren mende jardun beharra, aukera-berdintasuna eta langileen aniztasunari eta diferentziei zor zaien errespetua.

10.– Asumir las obligaciones impuestas por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la igualdad de Mujeres y Hombres, a las entidades que contratan, convenian o reciben subvenciones de la Administración, entre las que se encuentra la obligación de regirse por los principios de igualdad de trato, igualdad de oportunidades y el respeto a la diversidad y diferencia de sus trabajadoras y trabajadores.

11.– Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartutako Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko testu bateginaren 50.2 artikuluan, Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 14. artikuluan eta horiek garatzeko arauetan aurreikusitakoaren arabera exijitu daitekeen beste edozein betebehar.

11.– Cualquier otra obligación exigible conforme a lo previsto en el artículo 50.2 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, así como en el artículo 14 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, y sus normas de desarrollo.

15. artikulua.– Diru-laguntzen bateragarritasunei eta laguntzak metatzeari buruzko araubidea.

Artículo 15.- Régimen de compatibilidades y acumulación de subvenciones.

1.– Diru-laguntza hauek bateragarriak izan daitezke erakunde publiko edo pribatuetatik datozen eta xede bera duten beste diru-laguntza edo diru-sarrera batzuekin, betiere Europar Batasunaren diru-laguntzei buruzko araudian aurrez ikusita dagoen mugaraino.

1.– Estas subvenciones podrán ser compatibles con la percepción de otras subvenciones o ingresos, provenientes de entidades públicas o privadas, destinadas a la misma finalidad, hasta el límite previsto en la correspondiente normativa de subvenciones de la Unión Europea.

2.– Erakunde onuradun bakoitzari eman beharreko diru-laguntzen zenbatekoa, banaka hartuta nahiz beste administrazio edo erakunde publiko edo pribatu batzuek emandako diru-laguntza edo laguntzekin batera, ezin da izan onuradunak gauzatu beharreko jardueraren kostua baino handiagoa edo diru-laguntzaren xedearen kostua baino handiagoa.

2.– El importe de las subvenciones a conceder a cada entidad beneficiaria, en ningún caso podrá ser de tal cuantía que aisladamente o en concurrencia con otras subvenciones o subvenciones otorgadas por otras Administraciones o entes públicos o privados, supere el coste de la actividad a desarrollar por la entidad beneficiaria o de la finalidad para la que se concedió la subvención.

3.– Aurrekoa eragotzi gabe, minimis diru-laguntzak metatzeari buruzko araubidea aplikatuko da, Batzordearen 2013ko abenduaren 18ko 1407/2013 Erregelamenduan (EB) xedatutakoaren arabera, zeina honi buruzkoa baita: Europar Batasunaren Funtzionamenduari buruzko Tratatuaren 107. eta 108. artikuluak aplikatzea minimis diru-laguntzei, sarreraren 3) puntuan eta 3. puntuan. Horren arabera, enpresa bakar batek jaso beharreko minimis diru-laguntzen guztizko zenbatekoa ez da izango 200.000 eurotik gorakoa hiru zerga-ekitaldiko edozein alditan (dagokion zerga-ekitaldia eta aurreko bi zerga-ekitaldiak). Agindu honen artikulu honetan eta 3.1 artikuluan adierazitako ondorioetarako, enpresa bakartzat hartuko da minimis diru-laguntzei buruzko 2013ko abenduaren 18ko Batzordearen 1407/2013 (EB) Erregelamenduaren 2.2 artikuluan aurreikusitako loturetakoren bat duten sozietateen multzoa.

3.– Sin perjuicio de lo anterior, será de aplicación el régimen de acumulación de subvenciones de minimis con arreglo a lo dispuesto en el Reglamento (UE) n.º 1407/2013 de la Comisión, de 18 de diciembre de 2013, relativo a la aplicación de los artículos 107 y 108 del Tratado de Funcionamiento de la Unión Europea a las subvenciones de minimis, en su punto 3) de la introducción y artículo 3, en cuanto a que el importe total de subvenciones de minimis a recibir por una única empresa no excederá de 200.000 euros durante cualquier periodo de tres ejercicios fiscales (el ejercicio fiscal en cuestión y los dos ejercicios fiscales anteriores). A los efectos señalados en este artículo y en el artículo 3.1 de esta Orden, se entenderá como única empresa al conjunto de sociedades que tengan alguno de los vínculos previstos en el artículo 2.2 del Reglamento (UE) nº 1407/2013 de la Comisión, de 18 de diciembre de 2013 de subvenciones de minimis.

4.– Halaber, minimis diru-laguntzei buruzko 2013ko abenduaren 18ko Batzordearen 1407/2013 Erregelamenduaren (EB) 5.1. artikulua dela bide, minimis diru-laguntzak ez zaizkio metatuko Estatuko inongo diru-laguntzari, diruz lagun daitezkeen gastu horiei dagokienez, baldin eta metatze horrek gainditu egingo balu diru-laguntzaren intentsitatea edo dagokion gehieneko diru-laguntzaren kopurua. Gehieneko kopuru hori kasu bakoitzaren ezaugarri zehatzen arabera dago ezarrita, kategorien araberako salbuespen-araudi batean edo Batzordeak harturiko erabaki baten bitartez.

4.– Asimismo, en virtud el artículo 5.1 del Reglamento (UE) nº 1407/2013 de la Comisión, de 18 de diciembre de 2013 de subvenciones de minimis, éstas no se acumularán con ninguna subvención estatal en relación con los mismos gastos subvencionables, si dicha acumulación excediera de la intensidad de subvención o del importe de subvenciones superior correspondiente fijado en las circunstancias concretas de cada caso por un reglamento de exención por categorías o una decisión adoptados por la Comisión.

16. artikulua.– Diru-laguntzak aldatzea.

Artículo 16.- Modificación de las subvenciones.

1.– Diru-laguntza emateko kontuan izan diren baldintzak aldatzen badira edota beste edozein Administraziotatik edo erakunde publiko nahiz pribatutatik diru-laguntza gehiago lortzen bada edota bestelako diru-sarrerak badaude helburu bera lortzeko, diru-laguntza emateko ebazpena alda daiteke; betiere, agindu honetan onuradun izateko ezarritako gutxieneko baldintzak betetzen badira.

1.– Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, y en todo caso, la obtención concurrente de subvenciones o subvenciones otorgadas por otras Administraciones o entes públicos o privados y, en su caso, de cualesquiera otros ingresos o recursos para la misma finalidad, podrá dar lugar a la modificación de la resolución de concesión, siempre que se salvaguarden los requisitos establecidos en la presente Orden.

2.– Eskaera egitean aurkezturiko memorian jasota dauden jarduerak gauzatu behar dira. Nolanahi ere, teknologiaren arloan eskuduna den sailburuordetzako titularrak aldaketak baimendu ditzake, aldez aurretik hala eskatuz gero diru-laguntza kudeatzeko zuzendaritzari, eta erakunde onuradunak behar bezala justifikatuz gero jarduerak amaitu aurretik, betiere jardueren helburuak eta nondik norakoa desitxuratzen ez badira.

2.– Las actuaciones comprenderán necesariamente las contempladas en la memoria aportada en el momento de la solicitud, pudiendo autorizarse cambios en las mismas por parte de la persona titular de la Viceconsejería competente en materia de Tecnología, siempre que hayan sido previamente solicitadas a la Dirección gestora de la subvención y plenamente justificados por la entidad beneficiaria con anterioridad a su finalización, y no se desvirtúe su naturaleza y objetivos perseguidos.

Kasu horien barruan jaso ahalko dira honako hauek: kontratatutako langileak uko egitea, ezinbesteko kasuak edota erakundeari egotzi ezinezko beste batzuk.

Podrán contemplarse dentro de estos supuestos los casos de renuncia de la persona contratada, de fuerza mayor, u otros ajenos a la voluntad de la entidad.

3.– Etenaldi horien ondorioz, diru-laguntzak ematearen baldintzak aldatu egin daitezke, beste ebazpen baten bidez. Etenaldian onuradunak sortuko dituen kontratazioaren ondoriozko gastuak (kostu gordina eta gizarte-segurantzako enpresa-kuota) ez dira diruz lagungarritzat hartuko.

3.– Las interrupciones podrán dar lugar a la modificación de los términos de la concesión, mediante nueva resolución. No se considerarán subvencionables los gastos (coste bruto y cuota patronal de la seguridad social) derivados de la contratación en los que incurra la beneficiaria durante el periodo de interrupción.

Kasu horien barruan jaso ahalko dira diru-laguntza hauen babespean eginiko kontratuen etenaldiak, gutxienez hiru hilabeteko aldi baterako ezintasun-egoerak gertatzeagatik (amatasuna, aitatasuna, edoskitzea, arriskuko haurdunaldia, adopzioa...).

Podrán contemplarse dentro de estos supuestos las interrupciones de los contratos celebrados al amparo de estas subvenciones, por concurrencia de situaciones de incapacidad temporal por un periodo de al menos tres meses (maternidad, paternidad, lactancia, embarazo de riesgo, adopción, ...).

4.– Aldaketek ez dute inolaz ere handituko hasieran emandako diru-laguntzaren zenbatekoa.

4.– Las modificaciones no conllevarán, en ningún caso, aumento de la cuantía de la subvención concedida inicialmente.

17. artikulua.– Ez-betetzeak.

Artículo 17.- Incumplimientos.

Erakunde onuradunak betetzen ez baditu agindu honetan ezarritako betekizunak, Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 37. eta hurrengo artikuluetakoak eta aplikatzekoak diren gainerako arauetan ezarritakoak, organo eskudunak, ez-betetze espedientea egin eta interesdunari entzun eta gero, administrazio-ebazpen bidez deklaratuko du onuradunak diru-laguntza jasotzeko eskubidea galdu duela eta, hala badagokio, jasotako diru-laguntzaren tronkoa eta berandutze-interesak Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari bi hilabeteko epean itzuli behar dizkiola, betiere honako xedapen hauetan ezarritakoari jarraituz: azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bitartez onartutako Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren 53.1 artikuluan eta Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorren pentzutan ematen diren diru-laguntzen bermeei eta horiek itzultzeari buruzko erregimen orokorra arautzen duen abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuaren 4.1 artikuluan. Aipatutako diru-kopuruak diru-sarrera publikotzat hartuko dira lege-ondorio guztietarako.

En los supuestos en que la entidad beneficiaria incumpliera cualesquiera de los requisitos establecidos en la presente Orden, en el artículo 37, y siguientes, de la Ley 38/2003 de 17 de noviembre, General de Subvenciones, y demás normas de aplicación, así como si incumpliera las condiciones que, en su caso, se establezcan en la resolución de concesión, el órgano competente, previo expediente de incumplimiento en el que se dará audiencia a la interesada, declarará, mediante resolución administrativa, la pérdida del derecho a la subvención y, en su caso, la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco, en el plazo de dos meses, el principal de las subvenciones percibidas, así como los intereses de demora que correspondan, de conformidad y en los términos establecidos en el artículo 53.1 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco y en el artículo 4.1 del Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi. Las citadas cantidades tendrán la consideración de ingresos públicos a todos los efectos legales.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean jarriko da indarrean.

La presente Orden entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honek administrazio-bidea agortzen du, eta, beronen aurka, gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaio Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuari, hilabeteko epean. Bestela, zuzenean administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango da Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzien Salan, bi hilabeteko epean. Kasu bietan, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean hasiko dira epeak.

Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrá interponerse recurso de reposición, ante la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, en el plazo de un mes, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a contar desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko abenduaren 28a.

En Vitoria-Gasteiz, a 28 de diciembre de 2016

Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburua,

La Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras

MARIA ARANZAZU TAPIA OTAEGI.

MARIA ARANZAZU TAPIA OTAEGI


Azterketa dokumentala


Análisis documental