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Boletin Oficial del País Vasco

238. zk., 2016ko abenduaren 16a, ostirala

N.º 238, viernes 16 de diciembre de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
5374
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, espediente honen inguruko lizitazio-prozedura irekiari dagokiona: «Urdulizko Ospitaleko bloke kirurgikoaren barrualdea birmoldatzea»

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a «Remodelación interior en el área: bloque quirúrgico en el Hospital Urduliz».

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak:

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako Ente Publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45 - 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba) Helbide elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus.

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava, 45 - 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General - Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea. Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

d) Espediente zenbakia: G/010/20/0/1616/O441/0000/112016.

d) Número de expediente: G/010/20/0/1616/O441/0000/112016.

2.– Kontratuaren xedea:

2.– Objeto del contrato:

a) Mota: obrak.

a) Tipo: obras.

b) Azalpena: Urdulizko Ospitaleko bloke kirurgikoaren barrualdea birmoldatzea.

b) Descripción: remodelación interior en el área: bloque quirúrgico en el Hospital Urduliz.

c) Lote eta zenbakien araberako banaketa: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Urdulizko Ospitalea.

d) Lugar de ejecución/entrega: Hospital Urduliz.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: 5 hilabete eta erdi, zuinketa-akta sinatu eta obra hasten denetik aurrera.

e) Plazo de ejecución/entrega: 5 meses y medio desde la fecha de la firma del Acta de Replanteo e inicio de obra.

f) Luzatzeko aukera: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru akordioa ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 45210000.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura): 45210000.

3.– Izapidetzea eta prozedura:

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinario.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: Administrazio Klausula Partikularren Pleguko Karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la Carátula del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 48:

c.1.– Criterios basados en Juicio de Valor: 48%:

c.1.1.– Memoria deskriptiboa: 33 puntu.

c.1.1.– Memoria descriptiva: 33 puntos.

c) 1.2.– Lan-programa: 15 puntu.

c.1.2.– Programa de trabajo: 15 puntos.

c.2.– Formulatan oinarritutako irizpideak: % 52:

c.2.– Criterios basados en Fórmulas: 52%:

c.2.1.– Prezioaren irizpidea: 35 puntu.

c.2.1.– Criterio precio: 35 puntos.

c.2.2.– Eskaintzaren barne-koherentzia: 10 puntu.

c.2.2.– Coherencia interna de la oferta: 10 puntos.

c.2.3.– Berme-epea: 7 puntu.

c.2.3.– Plazo de Garantía: 7 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 958.000,00 euro BEZa kanpo.

4.– Valor estimado del contrato: 958.000,00 euros IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 798.909,65 euro BEZa kanpo.

5.– Presupuesto base de licitación: 798.909,65 euros IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: esleipen-zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betekizunak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

a.–) Sailkapena: Taldea: C Azpitaldea: 9 Kategoria: 4 eta Taldea: J Azpitaldea: 2 Kategoria: 4, 773/2015 Errege Dekretuari jarraikiz; edo beste hau: Taldea: C Azpitaldea: 9 Kategoria: E eta Taldea: J Azpitaldea: 2 Kategoria E, 773/2015 Errege Dekretuaren aurreko erregelamenduari jarraikiz.

a.–) Clasificación: Grupo: C Subgrupo: 9 Categoría: 4 y Grupo: J Subgrupo: 2 Categoría: 4 de acuerdo con Real Decreto 773/2015, o Grupo: C Subgrupo: 9 Categoría: E y Grupo: J Subgrupo: 2 Categoría: E de acuerdo con la regulación anterior al Real Decreto 773/2015.

b) Kaudimen finantzarioa eta ekonomikoa eta kaudimen tekniko edo profesionala Europar Batasunaren kide diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat eta Europar Batasunaren kide ez diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea:

b.1.– Ekonomikoa eta finantzarioa:

b.1.– Económica y financiera:

b.1.1- Betekizuna/k: azken hiru urteetako negozio-bolumena. Baliorik handieneko urtearen zenbatekoa kontratuaren balio zenbatetsiaren % 150ekoa izan beharko da, gutxienez.

b.1.1- Requisito/s: el volumen de negocio de los tres últimos años. La cuantía del año de mayor volumen deberá ser al menos una vez y media el valor estimado del contrato.

b.1.2- Agiriak edo ziurtagiriak: urteko negozio-bolumena ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan edo estatutuaren arabera dagokion erregistro ofizialean (Kooperatibak, laneko sozietateak) jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresaburu indibidualek beren inbentarioen eta urteko kontu legeztatuen liburuekin egiaztatuko dute beren urteko bolumena.

b.1.2- Documentos y/o certificados: el volumen anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, o en el registro oficial en el que según su forma estatutaria estuviera obligado a depositar (Cooperativas, sociedades laborales). Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual mediante libros de inventarios y cuentas anuales legalizadas.

b.2.– Teknikoa edo profesionala:

b.2.– Técnica o profesional:

b.2.1- Betekizuna/k: azken hamar urteetan egikaritutako obren zerrenda.

b.2.1- Requisito/s: Relación de las obras ejecutadas en el curso de los últimos diez años

b.2.2- Agiriak edo ziurtagiriak: obra garrantzitsuenen egikaritze egokiaren ziurtagiriak. Ziurtagiri horietan, obren zenbatekoa, datak eta tokia adieraziko dira, eta lanbidearen arauak betez egin ziren ala ez eta normaltasunez bukatu ziren zehaztuko da.

b.2.2- Documentos y/o certificados: certificados de buena ejecución para las obras más importantes. Estos certificados indicarán el importe, las fechas y el lugar de ejecución de las obras y se precisarán si se realizaron según las reglas que rige la profesión y se llevaron normalmente a buen término.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era:

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación:

a) Aurkezteko epemuga: 2017ko urtarrilaren 11n, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 11 de enero de 2017 a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: Administrazio Klausula Partikularren Pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikus 1-a puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1-a.

d) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, proposamen ekonomikoak irekitzen direnetik aurrera.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de ofertas:

a) Balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokionez: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2017ko urtarrilaren 16an, 13:00etan.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba), Fecha: 16 de enero de 2017 a las 13:00 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2017ko urtarrilaren 24an, 12:45ean.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: Entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba), Fecha: 24 de enero de 2017 a las 12:45 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunak ordainduko ditu (461,52 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (461,52 euros).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (hala badagokio): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Argibide gehiago: pleguetan ageri direnak. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Obraren proiektuari dagokionez, planoak eta gainerako dokumentazioa lizitatzaileen eskura daude helbide honetan:

En relación al proyecto de obra, los planos y demás documentación se encuentran a disposición de los licitadores en la siguiente dirección:

http://www.contratacion.euskadi.eus/contenidos/anuncio_tablon_contratacion/anuncio_tablon1/es_doc/adjuntos/20-1616-16-proyecto-Informatizado.zip

http://www.contratacion.euskadi.eus/contenidos/anuncio_tablon_contratacion/anuncio_tablon1/es_doc/adjuntos/20-1616-16-proyecto-Informatizado.zip

Vitoria-GASTEIZEN, 2016ko abenduaren 9an.

En Vitoria-Gasteiz, a 9 de diciembre de 2016.

Kontratazio Mahaiko ordezko lehendakaria,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental