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Boletin Oficial del País Vasco

236. zk., 2016ko abenduaren 14a, asteazkena

N.º 236, miércoles 14 de diciembre de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

GIPUZKOAKO GARRAIOAREN LURRALDE AGINTARITZA
AUTORIDAD TERRITORIAL DEL TRANSPORTE DE GIPUZKOA
5308
5308

IRAGARKIA, honako hauen hornidura-kontratuaren lizitazioari buruzkoa, prozedura irekiaren bidez eta hainbat irizpiderekin: Mugiren CPDaren azpiegitura teknologikoa egokitzeko eta eguneratzeko lizentziak eta hardwarea.

ANUNCIO relativo a la licitación del contrato de suministro de hardware y licencias para la adecuación y actualización de la infraestructura tecnológica del CPD de Mugi por el procedimiento abierto con pluralidad de criterios.

1.– Erakunde esleitzailea: Gipuzkoako Garraioaren Lurralde Agintaritza.

1.– Entidad adjudicadora: Autoridad Territorial del Transporte de Gipuzkoa.

a) Espedientea tramitatzen duen organoa: Gipuzkoako Garraioaren Lurralde Agintaritza.

a) Organismo que tramita el expediente: Autoridad Territorial del Transporte de Gipuzkoa.

b) Espediente zenbakia: E3/2016/04.

b) Número de expediente: E3/2016/04.

c) Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: http://atgipuzkoa.eus/eu/perfil-del-contratante

c) Dirección de Internet del perfil del contratante: http://atgipuzkoa.eus/es/perfil-del-contratante

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: hornidura.

a) Tipo: suministro.

b) Xedearen deskribapena: kontratuaren xedea da Mugi sistemaren CPDaren azpiegitura teknologikoa egokitzeko eta eguneratzeko behar diren hardware eta software (lizentziak) elementuen hornidura eta instalazioa gauzatzea, baldintza teknikoen pleguan zehazten den moduan.

b) Descripción del objeto: el objeto del contrato es el suministro e instalación de elementos hardware y software (licencias) para la adecuación y actualización de la infraestructura tecnológica del CPD que da servicio al sistema Mugi, tal y como se especifica en el pliego de prescripciones técnicas.

c) Lotekako zatiketa: ez.

c) División por lotes: no.

d) Kontratuaren iraupena: 11 aste.

d) Duración del contrato: 11 semanas.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko irizpideak.

3.– Tramitación, procedimiento y criterios de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleitzeko irizpideak: hainbat irizpide.

d) Criterios de adjudicación: pluralidad de criterios.

Ikus administrazio-klausula partikularren pleguaren karatulako 7. puntua.

Ver apartado 7 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

4.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de licitación.

Zenbateko garbia: 204.000 euro.

Importe neto: 204.000 euros.

BEZa (% 21): 42.840 euro.

IVA (21%): 42.840 euros.

Zenbatekoa guztira: 246.840 euro.

Importe total: 246.840 euros.

5.– Bermeak.

5.– Garantías.

a) Behin-behineko bermea: ez da eskatzen.

a) Garantía provisional: no se exige.

b) Behin betiko bermea: esleipen-zenbatekoaren % 5a (BEZa kanpo).

b) Garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación excluido el IVA.

6.– Dokumentazioa eta informazioa hartzeko tokia.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Bulegoa: GGLA erakundearen bulegoa.

a) Dependencias: oficinas de la ATTG-GGLA.

Helbidea: Easo, 74.

Domicilio: Easo 74.

Udalerria: Donostia.

Localidad: San Sebastián.

Telefonoa/Faxa: 943 00 59 59 / 943 00 55 77.

Teléfono/Fax: 943 00 59 59 / 943 00 55 77.

b) Web-orria: http://www.atgipuzkoa.eus/eu/

b) Página web: http://www.atgipuzkoa.eus/es/

c) Helbide elektronikoa: autoridadtransportegipuzkoa@atgipuzkoa.com

c) E-mail: autoridadtransportegipuzkoa@atgipuzkoa.com

7.– Kontratistaren berariazko betekizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez da eskatzen.

a) Clasificación: no se exige.

b) Kaudimen ekonomikoa, finantzarioa eta tekniko-profesionala: ikus administrazio-klausula partikularren plegua.

b) Solvencia económica, financiera y técnico profesional: ver pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017-01-11.

a) Fecha límite de presentación: 11-01-2017.

Proposamenak posta bidez ere bidal daitezke. Lizitatzaileak, halakoetan, proposamena postetxean jarri zueneko data egiaztatu beharko du; eta egun horretan bertan, eskaintza egin izana jakinaraziko dio kontratazio organoari, posta elektronikoz edo faxez. Proposamenak aurkezteko epea bukatuta gero bidalitako mezu elektroniko edo fax bidezko egiaztagiria duten eskaintzak ez dira onartuko.

Las proposiciones también podrán ser enviadas por correo. En tal caso, la licitadora deberá justificar la fecha de imposición del envío en la oficina de Correos y anunciar al órgano de contratación la remisión de la oferta mediante correo electrónico, o fax. No serán admitidas ofertas cuyo e-mail justificante o remisión de fax se remita con posterioridad al fin del plazo de presentación de proposiciones.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: administrazio-klausula partikularren pleguan zehazturiko agiri guztiak aurkeztuko dira, bertan adierazten den bezala, 3 gutun-azaletan sartuta.

b) Documentación a presentar. Se presenta en 3 sobres que contendrán los documentos que se especifican en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko tokia: ikus administrazio-klausula partikularren pleguaren karatulako 2. zenbakia.

c) Lugar de presentación. Ver apartado n.º 2 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

d) Aldaerak onartzea: ez.

d) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas.

a) Helbidea: Easo, 74- 1.solairua. 20006 Donostia.

a) Dirección: Easo, 74 1.ª planta. 20006 San Sebastián.

b) Data eta ordua.

b) Fecha y hora.

1. gutun-azala irekitzea:

Apertura sobre 1:

2017ko urtarrilaren 30ean, 10:00etan.

30 de enero de 2017 a las 10:00 horas.

2. gutun-azala irekitzea:

Apertura sobre 2:

2017ko otsailaren 8an, 10:00etan.

8 de febrero de 2017 a las 10:00 horas.

3. gutun-azala irekitzea:

Apertura sobre 3:

2017ko martxoaren 6an, 10:00etan.

6 de marzo de 2017 a las 10:00 horas.

10.– Iragarkien gastuak.

10.– Gastos de publicidad.

Kontratuaren esleipendunaren kargura; 3.000 euroko gastua gehienez.

A cargo del adjudicatario del contrato hasta un máximo de 3.000 euros.

Donostia, 2016ko abenduaren 12a.

En San Sebastián, a 12 de diciembre de 2016.

GGLAren Batzar Orokorreko idazkaria,

El Secretario de la Asamblea General de la ATTG,

SEGUNDO DÍEZ MOLINERO.

SEGUNDO DÍEZ MOLINERO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental