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Boletin Oficial del País Vasco

206. zk., 2016ko urriaren 31, astelehena

N.º 206, lunes 31 de octubre de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
4601
4601

IRAGARKIA, IVAPeko Bilboko egoitzaren garbiketa zerbitzua kontratatzeko (A-025-DAPJ-2016).

ANUNCIO para la contratación del servicio de limpieza de la sede del IVAP en Bilbao. (A-025-DAPJ-2016).

1.– Entitate esleitzailea:

1.– Entidad adjudicadora:

a) Erakundea: IVAP – Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea.

a) Organismo: IVAP – Instituto Vasco de Administración Pública.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

c) Agiriak eta informazioa lortzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea (IVAP). Erregistro orokorra. Lakua I.

1) Dependencia: Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP). Registro general, Lakua I.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 76 04 – 945 03 16 02.

4) Teléfono: 945 01 76 04 – 945 03 16 02.

5) Helbide elektronikoa: jon-salazar@ivap.eus

5) Correo electrónico: jon-salazar@ivap.eus

6) Kontratatzailearen profileko Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

6) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

7) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2016-11-14.

7) Fecha límite de obtención de documentación e información: 14-11-2016.

d) Espedientearen zenbakia: A-025-DAPJ-2016

d) Número de expediente: A-025-DAPJ-2016.

2.– Kontratuaren xedea:

2.– Objeto del contrato:

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskripzioa: IVAPeko Bilboko egoitzaren garbiketa zerbitzua kontratatzea, Rekalde zumarkaleko 18. zenbakian.

b) Descripción: servicio de limpieza de la sede del IVAP en Bilbao, calle Alameda de Recalde, n.º 18.

c) Sortak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número de lotes: no.

d) Gauzatzeko lekua: IVAPeko Bilboko egoitzan, Rekalde zumarkaleko 18. zenbakian.

d) Lugar de ejecución/entrega: sede del IVAP en Bilbao, calle Alameda de Recalde, n.º 18.

e) Gauzatzeko epea: 34 hilabete, kontratua sinatu eta hurrengo egun naturaletik aurrera zenbatzen hasita.

e) Plazo de ejecución/entrega: 34 meses, desde el día natural siguiente al de la firma del contrato.

f) Luzapenik: bai, bakarra, ezin da hasierako kontratuari ezarritako epea baino luzeagoa izan (34 hilabete).

f) Admisión de prórroga: sí, una, que no podrá ser superior al plazo fijado originariamente (34 meses).

g) Esparru-akordioa ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco: no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (hala badagokio): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición: no.

i) CPV (Nomenklaturaren erreferentzia): 90911000-6.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 90911000-6.

3.– Izapideak eta prozedura:

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak: prezioa da eskaintzak baloratzeko irizpide bakarra.

d) Criterios de adjudicación: el precio es el único criterio de valoración de las ofertas.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 164.628,10 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 164.628,10 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 82.314,05 euro + 17.285,95 euro (% 21eko BEZa), guztira: 99.600,00 euro.

5.– Presupuesto base de licitación: 82.314,05 euros + 17.285,95 euros (IVA 21%), total: 99.600,00 euros.

– 2017. urtea: 27.768,60 euro + 5.831,40 euroko BEZa. Guztira: 33.600,00 euro.

– Año 2017: 27.768,60 euros + 5.831,40 euros de IVA. Total 33.600,00 euros.

– 2018. urtea: 27.768,60 euro + 5.831,40 euroko BEZa. Guztira: 33.600,00 euro.

– Año 2018: 27.768,60 euros + 5.831,40 euros de IVA. Total 33.600,00 euros.

– 2019. urtea: 26.776,86 euro + 5.623,14 euroko BEZa. Guztira: 32.400,00 euro.

– Año 2019: 26.776,86 euros + 5.623,14 euros de IVA. Total 32.400,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: bai. 4.115,70 euro.

Definitiva: sí. 4.115,70 euros.

7.– Kontratistaren betebehar espezifikoak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: bai, aukerakoa, karatularen 29.2.3 klausulan eskatutako kaudimenaren ordez: taldea: U azpitaldea: 1 kategoria: 1/A.

a) Clasificación: sí, opcional, en sustitución de la solvencia exigida en la cláusula 29.2.3 de la carátula: grupo: U subgrupo: 1 categoría: 1/A.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: segidan, labur bada ere, adierazten dira, baina Administrazio Klausula Zehatzen Agiriaren karatularen 29.2.3 puntuan xedatutakoa bete beharko da beti.

b) Solvencia económica y financiera y técnica o profesional: se enuncian a continuación de forma abreviada si bien la redacción completa de los mismos deberá obtenerse en el punto 29.2.3 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

Ekonomia- eta finantza-kaudimena: urteko negozio-zifra, amaitu diren azken hiru urteetatik negozio-zifra handiena izan duen urtearena (aipatu 29. puntuan sorta bakoitzerako ezarritako kopuruetan).

Solvencia económica y financiera: volumen anual de negocios referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos (en los importes señalados en el citado punto 29).

Gaitasun teknikoa eta profesionala: azken bost urteetan egindako zerbitzu nagusien zerrenda. Aipatutako aldiko bolumen handieneko urtean, aipatu 29. puntuan sorta bakoitzerako ezarritako kopurua).

Solvencia técnica o profesional: relación de los principales servicios realizados en los últimos cinco años (importe anual durante el año de mayor ejecución señalado en el citado punto 29).

8.– Eskaintzak aurkeztea:

8.– Presentación de ofertas:

a) Aurkezteko azken eguna: 2016-11-15, 12:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 12:00 horas del 15-11-2016.

b) Aurkezteko era: elektronikoki eta paperez.

b) Modalidad de presentación: electrónicamente y papel.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea (IVAP). Erregistro orokorra. Lakua I.

1) Dependencia: Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP). Registro general, Lakua I.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Helbide elektronikoa: www.contratacion.euskadi.eus

4) Dirección electrónica: www.contratacion.euskadi.eus

d) Aldaerak: ez da aldaerarik onartuko.

d) Admisión de variantes: no.

e) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari nahitaez: 15 egun natural.

e) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 15 días naturales.

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de ofertas:

a) Deskribapena: automatikoki aplikatzekoak («B» gutun-azalak) irekitzea.

a) Descripción: apertura de ofertas relativas a criterio automático (sobre «B»).

b) Helbidea: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza, 1. aretoa, Lakua II. Ogasun eta Finantza Saila.

b) Dirección: Dirección de Patrimonio y Contratación, Sala 1, Lakua II. Departamento de Hacienda y Finanzas.

c) Herria eta posta-kodea: Donostia kalea 1, Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad: c/ Donostia-San Sebastián 1, Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Data eta ordua: «B» gutun-azalak: 2016-11-22, 11:00etan.

d) Fecha: sobre «B», 22-11-2016, a las 11:00 horas.

10.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo de las empresas adjudicatarias.

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no.

12.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.contratacion.euskadi.eus

12.– Portal informático o página web donde figuran las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: www.contratacion.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2016ko urriaren 21a.

Vitoria-Gasteiz, a 21 de octubre de 2016.

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendaria,

La Directora del Instituto Vasco de Administración Pública,

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.


Azterketa dokumentala


Análisis documental