Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

204. zk., 2016ko urriaren 27a, osteguna

N.º 204, jueves 27 de octubre de 2016


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
4558
4558

IRAGARKIA, helburu hau duen hornidura-kontratu administratiboa lizitatzeko dena: Bilboko Auzitegi Medikuntzako Euskal Institutuko anatomia patologikoaren laborategian porta-muntatzaile bat eta konexio-modulu bat hornitzea, tindaketa- eta muntaketa-lanak automatizatzeko.

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de suministros que tiene por objeto el suministro de un montador de portaobjetos y un módulo de conexión para la automatización de las tareas de tinción y montaje en el laboratorio de Anatomía Patológica del Instituto Vasco de Medicina Legal en Bilbao.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza, Herri Administrazio eta Justizia Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco, Departamento de Administración Pública y Justicia.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritza. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Servicios. Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

1) Dependencia: Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 018 496.

4) Teléfono 945 018 496.

5) Telefaxa: 945 019 029.

5) Telefax: 945 019 029.

6) Posta elektronikoa: b-ortiz@euskadi.eus

6) Correo electrónico: b-ortiz@euskadi.eus

7) Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil de contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2016-11-09.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 09-11-2016.

d) Espedientearen zenbakia: S-019-DAPJ-2016.

d) Número de expediente: S-019-DAPJ-2016.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: hornidurak.

a) Tipo: suministros.

b) Helburua: Bilboko Auzitegi Medikuntzako Euskal Institutuko anatomia patologikoaren laborategian porta-muntatzaile bat eta konexio-modulu bat hornitzea, tindaketa- eta muntaketa-lanak automatizatzeko.

b) Descripción del objeto: suministro de un montador de portaobjetos y un módulo de conexión para la automatización de las tareas de tinción y montaje en el laboratorio de Anatomía Patológica del Instituto Vasco de Medicina Legal en Bilbao.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko lekua: Bilboko Auzitegi Medikuntzako Euskal Erakundearen Auzitegiko Laborategia.

d) Lugar de ejecución: Laboratorio de Anatomía Patológica del Instituto Vasco de Medicina Legal en Bilbao.

e) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: bi hilabete.

e) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: dos meses.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 33950000-4.

g) CPV (Referencia de Nomenclatura): 33950000-4.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era:

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: eskaintzak baloratzeko irizpide bakarra prezioa izango da, administrazio-klausula zehatzen pleguko karatulan xedatutakoaren arabera.

c) Forma: precio como único criterio de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 47.000 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 47.000 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación:

a) Zenbateko garbia: 47.000 euro. Zenbatekoa, guztira: 56.870 euro.

a) Importe neto: 47.000 euros. Importe total: 56.870 euros.

6.– Eskatutako bermeak:

6.– Garantías exigidas:

● Behin-behinekoa: ez.

● Provisional: no.

● Behin betikoa: esleipen-zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

● Definitiva: 5% del importe de adjudicación IVA no incluido.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

Kaudimen ekonomikoa eta finantzarioa. Betekizunak: enpresa lizitatzaileek egiaztatu beharko dute urteko negozio-bolumena gutxieneko 47.000 eurokoa (BEZik gabe) izan dela azken hiru urteetan. Gaitasun teknikoa eta profesionala. Betekizunak: kontratu honetako antzeko eta berdinak diren zerbitzuetan, azken bost urteetarik exekuzio handienekoan 47.000 euro hornitu izana, gutxienez; halako horniduratzat jotzen dira ekipamendu eta artikulu medikoak, farmazeutikoak eta higiene pertsonalekoak.

Solvencia económica y financiera: requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen anual de negocios por el importe mínimo de 47.000 euros (sin IVA) en los tres últimos años concluidos. Técnica o profesional: requisito/s: haber suministrado, al menos, 47.000 euros en el año de mayor ejecución de los cinco últimos años en suministros de igual o similar naturaleza al del presente contrato, entendiéndose como tales aquellos suministros de equipamiento y artículos médicos, farmacéuticos y de higiene personal.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko azaroaren 14a, 12:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 14 de noviembre de 2016 hasta las 12:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: «A» eta «B» gutun-azalak aurkeztu beharko dira, administrazio-klausula zehatzen pleguan adierazitako edukia dutela.

b) Documentación a presentar: deberán presentarse dos sobres «A», «B» con el contenido que se especifica en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza. Eusko Jaurlaritza.

1) Entidad: Mesa de Contratación, sita en la Dirección de Servicios del Departamento de Administración Pública y Justicia del Gobierno Vasco.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua, erdiko eraikina, M gunea, 2. solairua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: hamabost egun, Sektore Publikoaren Kontratuei buruzko Legearen testu bategineko 161. artikuluaren arabera.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: quince días, conforme a lo dispuesto en el artículo 161 del Texto Refundido de la Ley de contratos del Sector Público.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas.

a) «B» gutun-azalak irekitzea: formulak aplikatuz ebalua daitezkeen irizpideak:

a) Apertura de los sobres «B» referente a los criterios cuantificables mediante la utilización de fórmulas:

Erakundea: Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

Entidad: Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

– Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua IIko 1. bilera-gela.

– Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Sala reuniones n.º 1, Lakua II.

– Udalerria: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Eguna eta ordua: B gutun-azala: 2016-11-22ko 10:00ak.

– Fecha y hora: sobre B: 22-11-2016 a las 10:00.

10.– Publizitate-gastuak. esleipendunak ordaindu beharko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán abonados por el adjudicatario.

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez da behar.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no procede.

12.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web-orria: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

12.– Portal informático o página Web donde figuran las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

Vitoria-Gasteiz, 2016ko urriaren 18a.

En Vitoria-Gasteiz, a 18 de octubre de 2016.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental