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Boletin Oficial del País Vasco

201. zk., 2016ko urriaren 24a, astelehena

N.º 201, lunes 24 de octubre de 2016


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA, HIZKUNTZA POLITIKA ETA KULTURA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, POLÍTICA LINGÜÍSTICA Y CULTURA
4483
4483

AGINDUA, 2016ko urriaren 11koa, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuarena, udal musika-ikastegientzako diru-laguntzen deialdia egiten duena.

ORDEN de 11 de octubre de 2016, de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, por la que se convocan subvenciones a centros municipales de enseñanzas musicales.

Musika-irakaskuntza arte-irakaskuntzaren erreferente nagusia izan da eta da Euskal Autonomia Erkidegoan. Izan ere, aspaldi ezarriak dira, gure herriarentzat oso erakargarria izan baita jarduera hori.

Las enseñanzas musicales han sido y son el principal referente de las enseñanzas artísticas en Euskadi por su tradicional implantación debida al especial atractivo que esta actividad ha suscitado en la ciudadanía.

Musika-irakaskuntzak gizartean duen inportantziaren trukean, hezkuntza-administrazioak ere arreta berezia eskaini dio musika-irakaskuntzari, eta baliabideak jarri ditu hura antolatzeko, planifikatzeko eta finantzatzeko.

En correspondencia a la importancia social que ostentan, y a la responsabilidad y competencias que le son propias en la formación de los ciudadanos y ciudadanas, también la administración educativa, ha dedicado una especial atención y recursos a su ordenación, planificación y financiación.

Hori horrela, ikasketa horiek Euskal Autonomia Erkidegoan ezartzea (banaketa espazialari dagokionez nahiz ematen diren eta emango diren ikasketen oreka, maila eta espezialitateei dagokienez) kontuan hartzen duen normalizazio-prozesuaren isla izan nahi du aurrekontuak.

En esta línea, la dotación presupuestaria para estas enseñanzas pretende plasmar un proceso de normalización acorde con la implantación de las mismas en el País Vasco, tanto en lo referido a su distribución espacial como al equilibrio de las enseñanzas, sus niveles y especialidades impartidas y a impartir.

Musika-ikastegiak direla eta, musika-eskola hauen helburu nagusia da tradizioan oinarritutako dantza eta musikaren alorretan prestakuntza praktikoa ematea eta gaitasun eta bokazio berezia erakusten dituztenak lanbide-irakastetarako prestatzea. Baimena duten zentroek irakaskuntza arautuaren eskaintzarekin laguntzen dute.

Dentro de los centros de enseñanza musicales, la finalidad general de las escuelas de música es ofrecer una formación práctica en música y danza de raíz tradicional, y orientar y preparar para los estudios profesionales a quienes demuestren una especial vocación y aptitud. Los centros autorizados contribuyen ofreciendo la enseñanza reglada.

Horrela, bada, udal musika-ikastegientzat prestatu da agindu hau, diru-laguntzak eska ditzaten. Helburua da ikastegiok mantentzen laguntzea eta, ondorioz, adierazitako helburuak betetzea.

Así, la presente Orden, dirigida a centros municipales de enseñanzas musicales, por la que se convoca a estos centros a solicitar las subvenciones correspondientes, tiene como objetivo contribuir al sostenimiento de los mismos, y, en consecuencia, al cumplimiento de los objetivos expresados.

Horregatik guztiagatik, Euskal Autonomia Erkidegoko 2016ko Aurrekontu Orokorrei buruzko abenduaren 23ko 9/2015 Legean aurreikusitakoa betetzeko; izan ere, udal musika ikastegiei laguntzako aurrekontu zati bat izendatzen da bertan. Beraz hau,

Por todo lo cual, y en cumplimiento de lo previsto en la Ley 9/2015, de 23 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para 2016, donde se asignan las partidas presupuestarias para ayudas a centros municipales de enseñanzas musicales,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Deialdi honen helburua.

Artículo 1.– Objeto de la convocatoria.

Diru-laguntzen deialdia egitea udal titulartasuneko kontserbatorientzat eta urriaren 27ko 289/1992 Dekretuak araututako musika-eskolentzat, 2016ko ekitaldi ekonomikoko langile-gastuak finantzatze aldera.

Convocar subvenciones para los conservatorios de titularidad municipal y escuelas de música municipales reguladas por el Decreto 289/1992, de 27 de octubre, para la financiación de los costes de personal referidos al ejercicio económico de 2016.

2. artikulua.– Kreditu erabilgarria.

Artículo 2.– Crédito disponible.

Helburu hori betetzeko, gehienez ere, 7.017.245,36 euro emango dira, Euskal Autonomia Erkidegoko aurrekontu orokorren kontura.

La cuantía máxima destinada a este fin será de 7.017.245,36 euros, con cargo a los presupuestos generales de la comunidad autónoma de Euskadi.

3. artikulua.– Onuradunak.

Artículo 3.– Beneficiarios.

Parte hartu ahal izango dute deialdi honetan Euskal Autonomia Erkidegoko musika-ikastegien titularrak diren toki-erakundeek.

Podrán participar en la presente convocatoria las entidades locales titulares de centros de enseñanza musical de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

4. artikulua.– Baldintzak eta egiaztatzeko modua.

Artículo 4.– Requisitos y su acreditación.

1.– 2006ko ekainaren 19ko Aginduan ezarritakoaren arabera, EAEko toki-erakundeak salbuetsita daude zerga-betebeharrak beteta dituztela egiaztatzetik. Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 50.3 artikulua betez, organo kudeatzaileak egiaztatuko du automatikoki, behar bestetan, laguntzak eskatu dituen erakundeak Gizarte Segurantzarekiko betebeharretan egunean egon behar duela dioen baldintza betetzen duela. Horretarako, ez da beharko erakunde eskatzailearen oniritzirik.

1.– La Orden de 19 de junio de 2006 exime de la acreditación del cumplimiento de las obligaciones tributarias a las entidades locales de la Comunidad Autónoma Vasca. En cuanto a la acreditación del cumplimiento de las obligaciones con la Seguridad Social, por parte de las entidades solicitantes de las ayudas se verificará automáticamente, tantas veces como fuera necesario, por el órgano gestor sin necesidad del consentimiento de los mismos, en aplicación de lo establecido en el artículo 50.3 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre.

2.– Betebehar hauek egiaztatuko dira eskaeran, erantzukizunpeko adierazpen bidez:

2.– Mediante una declaración responsable, incluida en la solicitud se acreditarán las siguientes obligaciones:

a) Ebazpenean kontuan hartutako zirkunstantzien edozein aldaketa jakinarazteko konpromisoa hartzea.

a) Que adquiere el compromiso de notificar cualquier modificación de las circunstancias que se han tenido en cuenta en la resolución.

b) Entitate eskatzaileak diru-laguntza edo laguntza publikoak lortzeko aukera galtzea dakarren zigor edo administrazio-arloko zigorrik ez izatea.

b) Que la entidad solicitante no ha recibido ninguna sanción penal o administrativa que le imposibilite obtener subvenciones o ayudas públicas.

c) Eta laguntza horiek jasotzeko ezgaitzen duen lege-debekuen eraginpean ez izatea, beren beregi Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen azken xedapenetatik seigarrenaren arabera, sexu-diskriminazioa egin izanagatiko lege-debekuen eraginpean.

c) Que no está incursa en prohibición legal alguna que la inhabilite para ello con expresa referencia a las que se hayan producido por discriminación de sexo de conformidad con lo dispuesto en la Disposición Final Sexta de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

d) Eskaerako eta harekin batera doan dokumentazioko datuak egiazkoak izatea, eta

d) Que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña y

e) Betetzea laguntza horiek jaso ahal izateko indarrean dagoen araudian ezarritako baldintzak.

e) Que cumple con los requisitos establecidos en la normativa vigente para ser beneficiaria de estas ayudas.

5. artikulua.– Eskaerak aurkezteko izapidetzea.

Artículo 5.– Tramitación en la presentación de solicitudes.

1.– Administrazio Elektronikoari buruzko otsailaren 21eko 21/2012 Dekretuan eta E-Administraziorako Plataforma Teknologikoa –Platea– onartzen duen otsailaren 9ko Ebazpenean (Informatika eta Teknologiako zuzendariak emana) araututa dago izapidetze elektronikoa. Honako dokumentazioa honi jarraituz, helbide elektroniko honetan daude eskaerak, erantzukizunpeko adierazpenak eta gainerako ereduak aurrez aurre nahiz bide elektronikoa erabiliz izapidetzeko argibideak:

1.– De acuerdo con la tramitación electrónica regulada en el Decreto 21/2012 de 21 de febrero, de Administración Electrónica y la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, que aprueba la plataforma Tecnológica para la E-Administración –Platea–,las especificaciones de cómo tramitar, tanto por canal presencial como electrónico, las solicitudes, declaraciones responsables y demás modelos están disponibles en la sede electrónica:

https://www.euskadi.eus/diru_laguntza/2016/musika-udal/y22-izapide/eu/

https://www.euskadi.eus/ayuda_subvencion/2016/musika-udal/y22-izapide/es/

2.– Baliabide elektronikoak erabiliz egin ahal izango dituzte ikastegi interesatuek eskaerak, kontsultak eta prozedura honetako izapide guztiak, emateko edo ukatzeko ebazpena jaso arte. Justifikazioaren tramiteak ere era berean egin ahal izango dira. Era berean, eskaerak bide elektronikoak erabiliz aurkeztu ahal izango dira euskadi.eus-en egoitza elektronikoan:

2.– Los centros interesados podrán solicitar, consultar y realizar todos los trámites de este procedimiento hasta la resolución de concesión o denegación así como el trámite de justificación, utilizando medios electrónicos. Así las solicitudes podrán presentarse por medios electrónicos en la sede electrónica de euskadi.eus

https://www.euskadi.eus/diru_laguntza/2016/musika-udal/y22-izapide/eu/

https://www.euskadi.eus/ayuda_subvencion/2016/musika-udal/y22-izapide/es/

3.– Bide elektronikoa erabiliz gero, helbide honetan egin ahal izango dira eskaera ematearen ondoko izapideak, hau da dokumentazioa zuzentzea eta espedientearen errebisioa: https://www.euskadi.eus/nirekudeaketak

3.– Los trámites posteriores a la entrega de la solicitud – subsanación de documentación, revisión del expediente- pueden realizarse también por canal electrónico a través de https://www.euskadi.eus/misgestiones

4.– Halaber, eskabideak aurrez aurre aurkeztu ahal izango dira Zuzenean Zerbitzuaren Herritarren arretarako bulegoetan: Bizkaian (Kale Nagusia 85, 48011 Bilbao), Gipuzkoan (Andia 13, 20003 Donostia) eta Araban (Ramiro Maeztu 10 behea, 01008 Vitoria-Gasteiz).

4.– Asimismo, las solicitudes podrán presentarse de forma presencial en las Oficinas de Atención al Ciudadano, Zuzenean, de Bizkaia (Gran Vía, 85, 48011 Bilbao), Gipuzkoa (Andía, 13, 20003 San Sebastián) y Álava (Ramiro Maeztu, 10 bajo, 01008 Vitoria-Gasteiz).

Era berean, eskabideak aurkeztu ahal izango dira hala Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta bere erakunde autonomiadunen erregistroen sorrera, antolaketa eta funtzionamenduari buruzko apirilaren 29ko 72/2008 Dekretuan jasotako edo Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusitako organoen aurrean, nola Euskadiko Erkidego Autonomoan idatziak aurkeztu ahal izateko lankidetza-hitzarmena sinatuta duen edozein udaletxeren herri-erregistrotan.

También podrán presentarse las solicitudes en cualquiera de las dependencias recogidas en el Decreto 72/2008, de 29 de abril, de creación, organización y funcionamiento de los registros de la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y sus Organismos Autónomos o en las previstas en el artículo 16.4 Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas o en cualquier ayuntamiento que tenga suscrito convenio de colaboración para la presentación de escritos dirigidos a la Comunidad Autónoma del País Vasco en Registros Municipales.

5.– Eskatzaileek nahi duten hizkuntza ofizialean aurkeztu ahal izango dute eskaera, eta berorri atxikitako dokumentazioa. Halaber, pertsona edo erakunde eskatzaileak aukeratzen duen hizkuntza hori erabili ahal izango da prozedura osoan, Euskararen Erabilpena Arautzen duen 1982ko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legearen 5.2.a) eta 6.1 artikuluek xedatzen duten moduan.

5.– Los solicitantes podrán presentar la solicitud, junto con la documentación que se acompañe, en euskera o castellano, a su elección. Así mismo, a lo largo del procedimiento, se utilizará el idioma elegido por el solicitante, tal y como establecen los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

6.– Eskabideak aurkezteak adierazten du deialdi honetako oinarriak definitzen dituzten baldintzak espresuki eta formalki onartu direla.

6.– La presentación de solicitudes supone la aceptación expresa y formal de las condiciones que definen las bases de la presente convocatoria.

7.– Eskaera bat izapidetzeko eta dokumentazioa ekartzeko bide bat erabiltzeak, aurrez aurrekoa izan edo elektronikoa izan, ez dakar nahitaez bide hori bera erabiltzea hurrengo izapideak egiteko, eta edozein unetan aldatu ahal izango da.

7.– El empleo de un canal, presencial o electrónico, en el trámite de solicitud y aportación de documentación no obliga a su utilización en los sucesivos trámites del procedimiento, pudiendo modificarse en cualquier momento.

6. artikulua.– Eskaerak eta dokumentazioa.

Artículo 6.– Solicitudes y documentación.

Laguntzak eta 18. artikuluan zehaztutako izan daitezkeen hobariak lortu ahal izateko, eskoletako titularrek edo ordezkariek eskaera, I. eranskinari jarraituz aurkeztu beharko dute.

Con el fin de obtener las ayudas y las posibles bonificaciones especificadas en el artículo 18, los titulares o representantes de los centros de titularidad municipal deberán presentar la solicitud según Anexo I.

1.– Musika-eskoletarako dokumentazio hau ekarri beharko dute:

1.– Para las escuelas de música presentarán:

a) «Musika-eskolako irakasleak» izeneko ziurtagiria. Ziurtagiri horretan irakasle guztien izenak eta berauek irakasten emandako denbora asteka adierazita agertuko dira. Irakas-denbora zuzena da irakasleek ikasturte osorako dagozkien ikasleei irakasten emandako denbora (II. eranskina).

a) El «Certificado del profesorado de la escuela de música» donde aparecerá la relación nominal del profesorado con su dedicación lectiva directa semanal, entendiendo por tiempo lectivo directo el correspondiente a cada profesor o profesora para impartir docencia a sus propios alumnos y alumnas asignados para todo el curso. (Anexo II).

b) «Lehentasuna duten espezialitateentzako laguntza / erregimen arrunteko ikasleak» izeneko ziurtagiria, behar izanez gero. Ziurtagiri horretan, 2015-2016 ikasturteko erregimen arrunteko ikasleen zerrenda jasoko da, lehenetsitako espezialitateetan matrikulatuta daudenak (III. eranskina)

b) El «Certificado de apoyo a especialidades preferentes/régimen ordinario», cuando proceda, en donde aparecerá consignado el número de alumnos y alumnas de 2015-2016, únicamente de régimen ordinario, que estén matriculados en especialidades preferentes. (Anexo III).

c) «Laguntza berezia hartzen duten ikasleak eta haien espezialitateak» izeneko ziurtagiria, behar izanez gero. Ziurtagiri horretan, 2015-2016 ikasturtean erregimen berezian egondako ikasleen zerrenda jasoko da, eta «x» baten bidez agertuko dira lehenetsitako espezialitateak. Ziurtagiri horren kopia bat helaraziko zaio Ikuskaritzari (IV. eranskina)

c) El «Certificado de alumnado reforzado con sus especialidades», cuando proceda, en donde aparecerá la relación nominal de los alumnos y alumnas reforzados en 2015-2016 y en donde las especialidades preferentes aparecerán resaltadas mediante una «x» (Anexo IV). De este certificado se pasará copia a Inspección.

d) «Ikasleak irakaskuntza arautuan sartzea (ikasketa-profesionalak)» izeneko ziurtagiria, behar izanez gero. Ziurtagiri horretan, 2015-2016 ikasturtean ikasketa profesionaletan izena eman duten ikasleen zerrenda jasoko da (V. eranskina).

d) El «Certificado de incorporación de alumnado a enseñanza reglada (enseñanzas profesionales)», cuando proceda, en donde aparecerá la relación nominal de los alumnos y alumnas de la escuela incorporados en 2015-2016 en Enseñanzas profesionales. (Anexo V).

e) «Aplikaziorako datuen laburpena» izeneko ziurtagiria. Ziurtagiri horretan irakasleen eta ikasleen datu orokorrak , 2015-2016 ikasturtekoak, agertuko dira laburpen gisa eta aplikazioan , tresna gisa erabiltzen dena deialdia ebazteko, sartuko dira. (VI. eranskina). Datu hauek Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak «Eskola-jardueraren Estatistikako» txostenerako jasotzen dituen zenbakiak bezalakoak izan behar dira eta inoiz ere ez handiagoak. Desberdinak izanez gero, kudeatzaileak azkeneko hauek, hau da, sailak jasotakoak, kontuan hartuko ditu.

e) Un certificado llamado «Resumen de datos para la aplicación» en donde aparecerá a modo de resumen, el total de los datos de alumnado y profesorado, curso 2015-2016, que se introducirán en la aplicación utilizada como instrumento para ayudar a resolver la convocatoria. (Anexo VI). Estos datos deberán corresponderse con los recogidos por el Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura para su informe de «Estadística de Actividad Escolar», y nunca podrán ser superiores a ellos. En caso de discrepancia, la instancia gestora tomará estos últimos como datos aplicables.

2.– Irakaskuntza arautua ematen duten zentroetarako honako dokumentazio hau ekarri beharko dute:

2.– Para los centros que imparten enseñanzas regladas adjuntarán:

a) «Irakasleak» izeneko ziurtagiria. Ziurtagiri horretan irakaskuntza arautuan klaseak ematen dituzten irakasle guztien izenak agertuko dira eta berauek irakasten emandako denbora asteka adierazita. Irakas-denbora zuzena da irakasleek ikasturte osorako dagozkien ikasleei irakasten emandako denbora (VII. eranskina).

a) El «Certificado del profesorado» donde aparecerá la relación nominal del profesorado de enseñanza reglada con su dedicación lectiva directa semanal, entendiendo por tiempo lectivo directo el correspondiente a cada profesor o profesora para impartir docencia a sus propios alumnos y alumnas asignados para todo el curso. (Anexo VII).

b) «Lehentasuna duten espezialitateentzako laguntza» izeneko ziurtagiria, behar izanez gero. Ziurtagiri horretan, 2015-2016 ikasturteko ikasleen zerrenda jasoko da, lehenetsitako espezialitateetan matrikulatuta daudenak (VIII. eranskina)

b) El «Certificado de apoyo a especialidades preferentes», cuando proceda, donde aparecerán consignados el número de alumnado matriculado en especialidades preferentes en 2015-2016 en enseñanzas elementales y profesionales. (Anexo VIII).

c) «Ikasleak goi-mailako irakaskuntzan sartzea» izeneko ziurtagiria, behar izanez gero. Ziurtagiri horretan, 2015-2016 ikasturtean goi-mailako musika-eskola batean izena eman duten ikasleen zerrenda jasoko da (IX. eranskina).

c) El «Certificado de incorporación de alumnado a enseñanza superior», cuando proceda, en donde aparecerá la relación nominal de los alumnos y alumnas incorporados en 2015-2016 a un centro superior de música. (Anexo IX).

d) «Aplikaziorako datuen laburpena» izeneko ziurtagiria. Ziurtagiri horretan irakaskuntza arautuaren irakasleen eta ikasleen datu orokorrak, 2015-2016 ikasturtekoak, agertuko dira laburpen gisa eta aplikazioan, tresna gisa erabiltzen dena deialdia ebazteko, sartuko dira (X. eranskina). Datu hauek Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak «Eskola-jardueraren Estatistikako» txostenerako jasotzen dituen zenbakiak bezalakoak izan behar dira eta inoiz ere ez handiagoak. Desberdinak izanez gero, kudeatzaileak azkeneko hauek, hau da, sailak jasotakoak, kontuan hartuko ditu.

d) Un certificado llamado «Resumen de datos para la aplicación» en donde aparecerá, a modo de resumen, el total de los datos de alumnado y profesorado de enseñanza reglada, curso 2015-2016, que se introducirán en la aplicación utilizada como instrumento para ayudar a resolver la convocatoria. (Anexo X). Estos datos deberán corresponderse con los recogidos por el Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura para su informe de «Estadística de Actividad Escolar» y nunca podrán ser superiores a ellos. En caso de discrepancia, la instancia gestora tomará estos últimos como datos aplicables.

3.– Ikastegi guztiek 2015erako aurrekontua jasotzen duen ziurtagiria erantsiko dute (XI. eranskina).

3.– Todos los centros presentarán un certificado donde se consigne el presupuesto del centro para 2015. (Anexo XI).

4.– Ziurtagiri bat, non jasoko den 2015eko aurrekontuan toki-erakundeak egin duen ekarpen osoa. Ekarpen horrek % 25etik gorakoak izango du hobaria (XII. eranskina).

4.– Un certificado donde se consigne la aportación total del o de la entidad local al presupuesto de 2015. Esta aportación se bonificará a partir del 25% (Anexo XII).

5.– Ziurtagiri horien ereduak hemen eskura daitezke: https://www.euskadi.eus

5.– Los modelos de estos certificados estarán además disponibles en https://www.euskadi.eus

6.– Eskaera-inprimakia eskaera egiten duen erakundeko titularrak edo ordezkariak sinatuta eta data jarrita aurkeztu behar da.

6.– La solicitud deberá estar fechada y firmada por el titular o representante de la entidad que realiza dicha solicitud.

7. artikulua.– Eskabideak aurkezteko epea.

Artículo 7.– Plazo de presentación de solicitudes.

Eskabidea eta dokumentazioa aurkezteko hamabost egunekoa izango da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

El plazo de presentación de las solicitudes y de la documentación que la acompaña será de quince días a partir del día siguiente al de la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

8. artikulua.– Eskabidea eta dokumentazioa zuzentzea.

Artículo 8.– Subsanación de la solicitud y documentación.

Diru-laguntzaren eskabidea behar bezala beteta ez badago edo atxiki beharreko dokumentazioa falta dela ikusiz gero, interesdunari eskatuko zaio 10 egun baliodunen epean osatzeko edo beharrezkoak diren dokumentuak aurkezteko. Epe horretan zuzenketa egin ezean, eskaerari uko egin diola ulertuko da, zirkunstantzia hori betetzen delako aurretiazko ebazpena eman eta gero.

Si la solicitud de subvención no viniera cumplimentada en todos sus términos o no fuera acompañada de la documentación preceptiva, se requerirá a la persona interesada para que, en un plazo de diez días hábiles subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos. Si en este plazo no se realiza la subsanación, se le tendrá por desistida de su petición previa resolución declarativa de la concurrencia de dicha circunstancia.

Akatsak zuzentzeko jakinarazpena bide elektronikoz edo posta bidez egingo da, eskabidean aukeratutakoaren arabera.

La notificación de subsanación de deficiencias se efectuará electrónicamente o vía postal, dependiendo de la opción elegida en la solicitud.

Interesdunak jakinarazpenaren jasotze-agiria sinatzen duenean, jakinarazpena egintzat emango da.

La notificación se entenderá practicada en el momento que la persona interesada firme la recepción de la misma.

Jakinarazpen elektronikoa Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoko ‘Nire Kudeaketak’ atalean ikusi ahal izango da. Jakinarazpena bidali eta interesduna hamar egun naturaleko epean ez bada edukira sartu, jakinarazpena ezetsitzat hartuko da, eta izapidea gauzatutzat. Prozedurak jarraitu egingo du, salbu eta ofizioz edo hartzaileak eskatuta egiaztatzen bada teknikoki edo materialki ezinezkoa dela sartzea.

La notificación electrónica deberá consultarse en el apartado de «Mis Gestiones» de la sede electrónica del Gobierno Vasco. Cuando transcurran diez días naturales desde el envío de la notificación sin acceder a su contenido, se entenderá que la notificación ha sido rechazada y se tendrá por efectuado el trámite siguiéndose el procedimiento, salvo que de oficio o a instancia de persona destinataria se compruebe la imposibilidad técnica o material del acceso.

Aurrekoari kalterik egin gabe, organo kudeatzaileak interesdunei egindako jakinarazpenen oharrak egin ahal izango dizkiete, SMS mezu edo posta elektronikoaren bitartez. Mezuok eskabidean adierazitako telefono mugikor eta posta elektronikoaren kontuetara bidaliko dira. Nolanahi ere, abisu horiek ez dute izango jakinarazpen baliorik.

Sin perjuicio de lo anterior, el órgano gestor podrá remitir a las personas interesadas avisos de las notificaciones realizadas mediante mensajes SMS o de correo electrónico, a los teléfonos móviles y cuentas de correo electrónico incluidas en el formulario de solicitud. Dichos avisos no tendrán, en ningún caso, efectos de notificación practicada.

9. artikulua.– Laguntzak kudeatzeko organoa.

Artículo 9.– Órgano de gestión de ayudas.

Ikastetxeen zuzendariak kudeatuko ditu deialdi honetan aurreikusitako laguntzak.

Corresponderá al Director de Centros Escolares la realización de las tareas de gestión de las ayudas previstas en la presente convocatoria.

10. artikulua.– Diru-laguntzak emateko prozedura.

Artículo 10.– Procedimiento de concesión.

1.– Eskatutako baldintzak betetzen dituzten eskatzaile guztiei emango zaie diru-laguntza. Horretarako, deialdi honetarako dagoen kreditua hainbanatu egingo da diru-laguntzaren eskatu eta baldintzak betetzen dituztenen artean.

1.– La subvención será otorgada a todos los solicitantes que cumplan los requisitos exigidos, procediéndose al prorrateo entre los mismos, de la totalidad del crédito disponible para esta convocatoria.

2.– Ikastetxe bakoitzari zenbateko diru-laguntza dagokion kalkulatzeko, kontuan hartuko da ordu finantzagarrien kopurua; horretarako, agindu honetako baremoetan (18. artikuluan jasoak) ezarritako irizpideak aplikatuko dira, eta, gero, diru-laguntza honetarako dagoen zenbateko osoa hainbanatu egingo da diru-laguntza eskatu eta baldintzak betetzen dituztenen artean.

2.– La cuantía de la subvención que corresponderá a cada centro, en función de la partida presupuestaria disponible, se calculará a partir del número de horas financiables del centro, mediante la aplicación de los criterios establecidos en los baremos de la presente Orden, incluidos en el artículo 18, procediéndose al prorrateo, entre los mismos, de la totalidad de la partida disponible para esta convocatoria.

3.– Nolanahi ere, musika-ikastegi bakoitzari ematen zaion diru-laguntzak egundo ere ez du gaindituko aurrekontu orokorraren % 33. Ondorio horietarako, irakasle ez diren langileen gastuen eta ekipamendu- eta funtzionamendu-gastuen aurrekontu osoaren % 25 kontabilizatuko da, gehienez ere.

3.– De cualquier forma la subvención concedida a un centro musical nunca superará el 33% de su presupuesto total. A estos efectos se entenderá que la suma del gasto de personal no docente, equipamiento y funcionamiento será como máximo el 25% del presupuesto total.

4.– Finantza daitezkeen orduen ondorioz ateratzen den diru-laguntzak muga hori gainditzen badu, gainerako eskolen diru-laguntzetara bideratuko da soberakina.

4.– En el caso de que las horas financiables hubiesen dado como resultado una subvención que superara dicho límite, el sobrante revertirá en las subvenciones al resto de las escuelas.

11. artikulua.– Ebazpena, errekurtsoak, ebazteko eta jakinarazteko epeak, jakinarazteko modua eta publizitate prozedura.

Artículo 11.– Resolución, recursos, plazos para resolver y notificar, modo de notificación y procedimiento de publicidad.

1.– Hezkuntza sailburuordeak ebazpena eman eta jakinarazteko gehienez ere sei hilabeteko epea izango du, agindu hau argitara eman eta hurrengo egunetik kontatzen hasita. Ebazpen horretan eskatutako diru-laguntzak eman ala ez erabakiko da, deialdiaren xedeari begira ezarritako diru-laguntza lerroak kontuan izanik. Emandako diru-laguntzen kasuan honako hauek adieraziko dira: erakunde onuraduna, dagokion musika-ikastetxea eta emandako diru-laguntzaren kopurua. Laguntza ematen ez den kasuetan ukatzeko arrazoia jasoko da. Ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da erakunde interesdunei jakinarazteko.

1.– La Viceconsejera de Educación dictará y notificará resolución en el plazo máximo de seis meses, contados a partir de la publicación de la presente Orden, en que se determinará, para cada línea subvencional objeto de convocatoria, la adjudicación o denegación de las subvenciones solicitadas expresando, en el caso de las primeras, la entidad beneficiaria, el centro musical concernido, y el importe de la subvención concedida. En el caso de las denegadas recogerá los motivos que fundamenten la denegación. La citada resolución será notificada a las entidades interesadas mediante su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Ebazpen horren aurka gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuari, hilabete bateko epean Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian jakinarazpena egin eta hurrengo egunetik aurrera, Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 121. eta 122. artikuluei jarraikiz.

2.– Contra la citada resolución cabrá interponer recurso de alzada ante la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, de conformidad con lo establecido en los artículos 121 y 122 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

3.– Epea igaro eta ebazpenik argitaratu ez bada, diru-laguntzaren eskabidea ezetsi egin dela ulertu beharko dute interesdunek, Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 21.1 a) artikuluan xedatutako ondorioetarako.

3.– Transcurrido el plazo máximo sin haberse notificado resolución alguna, los interesados podrán entender desestimada su solicitud de subvención, a los efectos de lo establecido en el artículo 21.1.a) de Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

4.– Erakunde onuradunek ezaugarri bereko beste laguntza edo diru-laguntza batzuk jaso badituzte Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren edo haren erakunde autonomoen eskutik, eta laguntza horien inguruko itzulera- edo zigor-prozesuren bat izapidetzen ari bada, prozesu horrek amaituta egon behar du erakunde horiei diru-laguntza hau esleitzeko edo esleituta dutenei dagokiena ordaintzeko.

4.– La concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones a los beneficiarios de éstas quedarán condicionados a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

12. artikulua.– Diru-laguntza ordaintzea.

Artículo 12.– Pago de la Subvención.

Agindu honen babesean emandako diru-laguntzak honela gauzatuko da:

El pago de las subvenciones concedidas al amparo de la presente Orden se abonará del siguiente modo:

Musika-ikastegi guztientzat.

Para todos los centros:

a) Lehen ordainketa, laguntzaren % 4,74, 15. artikuluaren 1. paragrafoan ezarritako epea amaitu ondoren, baldin eta onuradunak espresuki diru-laguntzari uko egiten ez badio epe horretan.

a) Un primer abono, por el importe equivalente al 4,74% de la subvención concedida, una vez transcurrido el plazo señalado en el apartado 1 del artículo 15 sin mediar renuncia expresa.

b) Bigarren ordainketa, alegia, diru-laguntzaren gastu osoa justifikatu osteko ordainketari dagokiona, 2017an egingo da, hurrengo artikuluan xedatutakoaren arabera.

b) Un segundo libramiento, en 2017, por el importe resultante de la liquidación efectuada tras la justificación de la subvención concedida y en los términos establecidos en el artículo siguiente.

13. artikulua.– Diru-laguntzaren justifikazioa.

Artículo 13.– Justificación de la subvención.

Ikastegi guztiek justifikazioa modu honetan aurkeztu beharko dute, 2017ko martxoaren 18a baino lehen:

Todos los centros presentarán la justificación antes del 18 de marzo de 2017 y lo harán del siguiente modo:

a) Justifikazioan, langileen zerrenda eta langileen kostuen justifikazioa adieraziko dira (XIII. eranskina).

a) La justificación consistirá en la relación nominal del personal con expresión individualizada del coste total del mismo (Anexo XIII).

b) Ikastegi guztiek arestian aipatutako langileen kontratuen kopiak edo Gizarte Segurantzan alta eman izanaren ziurtagiriak aurkeztuko dituzte, edo TC agiriak, edo berauen baliokideak, langile horien lan-egoera normalizatuaren froga gisa. Jatorrizko agiriak entitate onuradunaren egoitzan gordailuan izango dira. Ikastetxeen Zuzendaritza arduratuko da agiriok egiaztatzeaz.

b) Todos los centros deberán presentar copias de los contratos o certificados de alta de la Seguridad Social de las y los trabajadores reseñados en el punto anterior o TC o documentos equivalentes como acreditativos de la situación laboral normalizada de ese personal. Los documentos originales quedarán en depósito en la entidad beneficiaria. La Dirección de Centros Escolares realizará la comprobación de los documentos.

c) Agiri horien bidez, 2016ko ekitaldian egindako gastuak justifikatu beharko dira.

c) Todos los documentos justificativos lo serán sobre gasto realizado en el ejercicio 2016.

d) Justifikazioak elektronikoki aurkeztu ahal izango dira, https://www.euskadi.eus/nirekudeaketak helbidean.

d) Las justificaciones podrán presentarse por medios electrónicos en https://www.euskadi.eus/misgestiones

e) Halaber, eskabideak aurrez aurre aurkeztu ahal izango dira Zuzenean Zerbitzuaren Herritarren arretarako bulegoetan: Bizkaian (Kale Nagusia 85, 48011 Bilbao), Gipuzkoan (Andia 13, 20003 Donostia) eta Araban (Ramiro Maeztu 10 behea, 01008 Vitoria-Gasteiz).

e) Asimismo, las justificaciones podrán presentarse de forma presencial en las Oficinas de Atención al Ciudadano, Zuzenean, de Bizkaia (Gran Vía, 85, 48011 Bilbao), Gipuzkoa (Andía, 13, 20003 San Sebastián) y Álava (Ramiro Maeztu, 10 bajo, 01008 Vitoria-Gasteiz).

Eskabideak aurkeztu ahal izango dira ere hala Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta bere erakunde autonomiadunen erregistroen sorrera, antolaketa eta funtzionamenduari buruzko apirilaren 29ko 72/2008 Dekretuan jasotako edo Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4. artikuluan aurreikusitako organoen aurrean, nola Euskadiko Erkidego Autonomoan idatziak aurkeztu ahal izateko lankidetza-hitzarmena sinatuta duen edozein udaletxeren herri erregistroan.

También podrán presentarse las justificaciones en cualquiera de las dependencias recogidas en el Decreto 72/2008, de 29 de abril, de creación, organización y funcionamiento de los registros de la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y sus Organismos autónomos o en las previstas en el artículo 16.4 Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas o en cualquier ayuntamiento que tenga suscrito convenio de colaboración para la presentación de escritos dirigidos a la Comunidad Autónoma del País Vasco en Registros Municipales.

14. artikulua.– Diru-laguntza itzultzea.

Artículo 14.– Reintegro de la subvención.

Diru-laguntza ematea eragin zuen baldintzaren bat ez dela betetzen egiaztatuz gero, zenbatekoak eta legezko interesak Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli beharko zaizkio osorik edo zati batean, betiere ondoko arauetan ezarritako zehaztapenekin bat etorriaz: azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartutako Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina, abenduaren 17ko 698/1991 Dekretua eta Diru-laguntzei buruzko Lege Orokorraren 37. artikulua.

La constatación de la existencia de cualquier supuesto de incumplimiento de las condiciones que motivaran la concesión de la subvención dará lugar, de conformidad y en los términos establecidos en el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre y en el artículo 37 de la Ley General de Subvenciones, a la obligación de reintegrar de manera total o parcial a la Tesorería General del País Vasco las cantidades percibidas más los intereses legales que procedan.

15. artikulua.– Erakunde onuradunen betebeharrak.

Artículo 15.– Obligaciones de las entidades beneficiarias.

Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren 50.2 artikuluan jasotako eginbide orokorrak eta Lege Orokorraren 14. artikuluan jasotako baldintzak betetzeari utzi gabe, agindu honetan araututako diru-laguntzen onuradunek eginbide hauek bete beharko dituzte kasu guztietan:

Sin perjuicio de las obligaciones recogidas con carácter general en el artículo 50.2 del Texto Refundido de la Ley de principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, y de las recogidas en el artículo 14 de la Ley General de Subvenciones los beneficiarios de las subvenciones reguladas en la presente Orden deberán cumplir en todo caso las siguientes obligaciones:

1.– Emandako diru-laguntza onartzea. Ildo horretatik, ebazpena EHAAn argitaratu eta hamabost egunen buruan interesdunek beren beregi eta idatziz diru-laguntzari uko egiten ez badiote, onartutzat hartuko da.

1.– Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de quince días tras la fecha de la publicación de la Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco, las personas o entidades beneficiarias no renuncian expresamente y por escrito a la misma, se entenderá que ésta queda aceptada.

2.– Diru-laguntza zertarako eman, horretarako erabiltzea, ez beste ezertarako.

2.– Utilizar la subvención para el concreto destino para el que ha sido concedida.

3.– Hezkuntza Ikuskaritzaren esku jartzea diru-laguntza eskatzeko aurkeztutako dokumentazioa eta euskarri gisa erabilitakoa, gainbegiratu edo ikuskatu beharreko beste elementu bat baita.

3.– Tener a disposición de la Inspección Educativa la documentación presentada y la que ha servido de base para la solicitud de subvención como un elemento más a supervisar o inspeccionar.

4.– Ekonomia Kontrolerako Bulegoari eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiari jakinaraztea eskatutako informazioa, deialdi honetan jasotako diru-laguntzei buruzkoa.

4.– Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

5.– Helburu bererako beste diru-laguntza edo laguntzarik lortuz gero, diru-laguntza ematen duen Administrazioari jakinaraztea.

5.– Comunicar a la Administración concedente, la obtención de cualesquiera otras subvenciones o ayudas para el mismo fin.

16. artikulua.– Bateragarritasun-erregimena.

Artículo 16.– Régimen de compatibilidades.

Agindu honen bidez iragarritako diru-laguntzak bateragarri dira beste edozein erakunde publiko zein pribatuk helburu berberarekin eman ditzakeen beste zeinahirekin. Aurrekoa gorabehera, guztizko kostua baino handiagoa baldin bada helburu horretarako eskuratu diren laguntzen guztizko kopurua, deialdi honen karietara emandako laguntzaren zenbatekoa murriztu egingo da, soberakin horri dagokion neurrian.

Las subvenciones convocadas por esta Orden son compatibles con cualesquiera otras que, teniendo el mismo fin, pudieran ser otorgadas por cualquier otra institución pública o privada. Ello no obstante, en el caso de que el importe total de las ayudas obtenidas para tal fin sea superior a su coste total, se reducirá en la cantidad correspondiente al exceso el importe de la ayuda concedida en virtud de la presente convocatoria.

17. artikulua.– Datu pertsonalak.

Artículo 17.– Datos de carácter personal.

Datu Pertsonalak Babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoan eta Datu Pertsonalen Fitxategi Publikoei eta Datuak Babesteko Euskal Agentzia sortzeari buruzko otsailaren 25eko 2/2004 Legean ezarritakoarekin bat etorriz, deialdi honetan parte hartzen dutenek baimena ematen dute deialdi hau izapidetzean jasotako datu pertsonalak tratatzeko eta argitaratzeko. Datuok «Musika-eskolentzako diru-laguntzak» izeneko fitxategi batean sartuko dira, deialdi hau kudeatzeko eta deialdiaren berri emateko bertan parte hartzen dutenei. Ikastetxeen Zuzendaritza da fitxategi horren arduraduna. Datuetara sartzeko, datuak zuzentzeko, ezeztatzeko eta haien aurka egiteko eskubideez baliatzeko, Ikastetxeen Zuzendaritzara jo beharko da, honako helbide honetara: Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

De conformidad con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, y con la Ley 2/2004, de 25 de febrero, de Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos, los datos personales recogidos en la tramitación de esta convocatoria, cuyo tratamiento y publicación es autorizado por los y las participantes en la misma, serán incluidos en un fichero denominado «Subvenciones a centros de enseñanzas musicales» cuyo objeto será gestionar la presente convocatoria, así como para informar a las personas concurrentes a dicha convocatoria de su desarrollo. La responsable de este fichero es la Dirección de Centros Escolares. Los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición se podrán ejercer ante la Dirección de Centros Escolares, dirigiéndose para ello a la siguiente dirección: calle Donostia-San Sebastián, 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

Era berean, deialdi honetan parte hartzen duten pertsonek baimena ematen diote Ikastetxeen Zuzendaritzari, aurkeztutako dokumentuak egiazkoak diren beste erakunde publiko batzuetan frogatzeko.

Así mismo, las personas concurrentes a esta convocatoria autorizan a la Dirección de Centros Escolares a comprobar en otros organismos públicos la veracidad de los documentos presentados.

18. artikulua.– Baremoak.

Artículo 18.– Baremos.

I. BAREMOA:

BAREMO I:

Arautu gabeko irakaskuntza:

Enseñanza no reglada:

A.– Ikasleka, maila eta atal hauetan matrikulatutako ikasle-kopuruaren arabera, irakas-denbora hauek jasoko dute laguntza.

A.– Se subvencionarán los siguientes tiempos lectivos por cada alumno y alumna matriculado en los siguientes niveles y apartados.

a) Finantza daitezkeen denborak:

a) Tiempos financiables:

1. maila, edo lehen harremana hasteko maila:

Nivel 1 ó de contacto:

Urte naturalean 5 urte edo gutxiago duten ikasleak: 5 minutu, ikasle bakoitzeko

Alumnos y alumnas con 5 años o menos, en el año natural: 5 minutos por alumno/a.

Urte naturalean 6 edo 7 urte duten ikasleak: 15 minutu, ikasle bakoitzeko

Alumnos y alumnas con 6 ó 7 años, en el año natural: 15 minutos por alumno/a.

2. maila:

Nivel 2:

Hastapeneko kurtsoan, zuzenak diren matrikulazioak bakarrik agertuko dira; horrek esan nahi du 1. maila egin ez dutenak.

En el curso de iniciación, sólo se consignarán las incorporaciones directas, es decir, que no hayan hecho Nivel I.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

3. maila:

Nivel 3:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

4. maila:

Nivel 4:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Beste ikasketa batzuk:

Otras enseñanzas:

Bakarrik pertsona minusbaliatuetarako, beste mailetan ez daudenak:

Solo para personas discapacitadas no incluidas en los niveles anteriores:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Alderik badago maila hauetatik ateratako irakas-denbora finantzagarriaren eta irakasleentzat kontratatutako guztizko irakas-denbora zuzenaren artean (III. eranskinean datorrena) , bien arteko denborarik laburrena lehenetsiko da. Hauxe denbora finantzagarritzat aukeratutako denbora izango da, eta hurrengo bi hobariak gehituko zaizkio.

Si existe diferencia entre el total del tiempo lectivo financiable resultante de estos niveles y el total del tiempo lectivo directo del profesorado que aparece en el Anexo II, se preferirá el tiempo inferior de ambos. Este será el tiempo elegido como tiempo lectivo financiable. A este tiempo elegido se añadirán las dos siguientes bonificaciones:

B.– Lehentasunezko interesa duten espezialitateen laguntza.

B.– De apoyo a especialidades de interés preferente.

Lehentasunezko interesa duten musika-tresnak hauek dira: biola, biolontxeloa, kontrabaxua, fagota, oboea, tronpa, tronboia, tuba eta harpa.Irakaskuntza arautu gabean musika-tresnak ikasten dituen ikasle bakoitzeko, 2. eta 3. mailan, 30 minutuko hobaria emango da, eta, laguntza berezia jasotzen duen ikasle bakoitzeko, 2. eta 3. mailan baita ere, 60 minutukoa.

Son instrumentos de interés preferente: viola, violoncelo, contrabajo, fagot, oboe, trompa, trombón, tuba y arpa. Por cada alumno que curse estos instrumentos en la enseñanza no reglada, en nivel 2 y 3, se bonificará con 30 minutos, y si es alumno reforzado, en nivel 2 y 3, con 60.

C.– Ikasleak irakaskuntza arautuan sartzea.

C.– Incorporación de alumnado a enseñanza reglada.

Finantziazioa era honetan emango da, 2015-2016 ikasturtean musika-irakaskuntza profesionaletan eman duen ikasle bakoitzeko: I. baremoko guztizko denborei 300 minutu gehituko zaizkie,

Por cada alumno/a de la escuela incorporado/a durante el curso 2015-2016 a las enseñanzas profesionales, se sumarán 300 minutos a los tiempos totales del baremo I.

Gehienez ere, joan den ikasturtean, 2. eta 3. mailan matrikulatuta dauden laguntza berezia hartzen duten ikasleen zenbakiaren % 50 finantzatu ahal izango dira.

El número máximo de alumnos/as financiables no excederá del 50% del total de alumnos y alumnas en régimen reforzado de los niveles 2 y 3 del curso anterior.

D.– A, B eta C ataletan ezarritako irizpideen batura izango da laguntza jasoko duten orduen guztizko kopurua.

D.– La cantidad total de horas a subvencionar en el Baremo I será la suma resultante de la aplicación de los criterios fijados en los tres apartados A, B y C.

II. BAREMOA:

BAREMO II:

Irakaskuntza arautua:

Enseñanzas regladas:

A.– Denbora hauei emango zaie laguntza, irakaskuntza-mota honetan matrikulatutako ikasle bakoitzeko:

A.– Por cada alumna o alumno matriculado en estas enseñanzas se subvencionarán los siguientes tiempos.

a) Finantza daitezkeen denborak:

a) Tiempos financiables:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Alderik badago maila hauetatik ateratako irakas-denbora finantzagarriaren eta irakasleentzat kontratatutako guztizko irakas-denbora zuzenaren artean (VIII. eranskinean datorrena) , bien arteko denborarik laburrena lehenetsiko da. Hauxe denbora finantzagarritzat aukeratutako denbora izango da, eta hurrengo bi hobariak gehituko zaizkio.

Si existe diferencia entre el total del tiempo lectivo financiable resultante de estos grados y el total del tiempo lectivo directo del profesorado que aparece en el Anexo VII, se preferirá el tiempo inferior de ambos. Este será el tiempo elegido como tiempo lectivo financiable. A este tiempo elegido se añadirán las dos siguientes bonificaciones:

B.– Era berean, I. baremoaren B atalean jasotako espezialitateei emango zaie laguntza, eta 30 minutuko hobaria emango zaie oinarrizko irakaskuntzako ikasleei, eta 60 minutukoa, berriz, musika-tresna horiek ikasten dituzten eta irakaskuntza arautuko maila profesionalean ikasten dutenei.

B.– Se subvencionarán asimismo las especialidades de interés preferente recogidas en el Baremo I. apartado B bonificando con 30 minutos a los alumnos de enseñanza elemental y con 60 minutos a los de grado profesional de la enseñanza reglada que estudien dichos instrumentos.

C.– 400 minutu gehituko dira hezkuntza-antolamendu berriko goi-mailako musika-eskola batean 2015-16an matrikulatutako ikasle bakoitzeko.

C.– Por cada alumno o alumna incorporado en 2015-2016 a un centro superior de música se sumarán 400 minutos.

D.– A, B eta C ataletan ezarritako irizpideen batura izango da laguntza jasoko duten orduen guztizko kopurua.

D.– La cantidad total de horas financiables del Baremo II será la suma resultante de la aplicación de los criterios fijados en los tres apartados A, B y C.

III. BAREMOA:

BAREMO III:

Irakaskuntzaren kostua.

Por coste de la enseñanza.

Orduko batez besteko kostua izango da ekitaldi ekonomikoaren guztizko kostua zati astean emandako eskola-orduen kopurua (irakas-denbora zuzena). I. eta II. baremoetako diruz lagundu daitekeen eskola-ordu bakoitzeko - hau da, finantzagarritzat aukeratutako denborako - ehuneko jakin bat aplikatuko da kostuaren arabera, honako taula hau kontuan hartuta:

El coste total del ejercicio económico, dividido entre el número de horas lectivas semanales (tiempo lectivo directo) dará el coste medio por hora. Al tiempo elegido como tiempo lectivo financiable de los baremos I y II, se aplicará un % de bonificación en función de su coste según la tabla siguiente:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Horretarako, gehienez ere guztizko aurrekontuaren % 25, irakasle ez diren langileen gastuak, eta ekipamenduaren eta funtzionamenduaren guztizko gastua kontabilizatuko da.

A estos efectos se entenderá que la suma de los gastos de personal no docente, equipamiento y funcionamiento será como máximo el 25% del presupuesto total.

IV. BAREMOA:

BAREMO IV:

Udal-finantziazioa.

Por financiación municipal.

Tokiko udalbatzak zentroaren gastu arruntaren % 25 gutxienez finantzatzen duen kasuetan, ehuneko hauek aplikatuko zaizkie I. eta II. baremoetako diruz-lagundu daitekeen eskola-ordu bakoitzeko –hau da, finantzagarritzat aukeratutako denborako–.

Cuando la corporación local financie el centro con un mínimo del 25% del gasto corriente, al tiempo elegido como tiempo lectivo financiable del Baremo I y II, se le aplicará la bonificación siguiente:

a) % 25eko finantziazioa izateagatik, orduen % 25.

a) Por el 25% de financiación, el 25% de dichas horas.

b) % 25etik % 62,5era arteko finantziazioa izateagatik, % 2 gehiago puntu edo frakzio bakoitzeko, ordu horien % 100era iritsi arte.

b) A partir del 25% de financiación hasta un máximo del 62,5%, un 2% más por cada punto o fracción hasta un máximo del 100% de dichas horas.

Udalaren edo udalen ziurtagiria, ekarpen hori ziurtatzen dena, eta XIII. eranskina betetzeko euskarri gisa balioko dena, zentroan gorde behar izango da, geroko errebisioetarako.

El documento de la entidad local que certifique dicha aportación y que servirá de base para que el solicitante rellene el Anexo XII deberá quedar en depósito en el centro para futuras comprobaciones.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Orokorreko gaietan agindu honek arautzen ez dituen gaietan, osagarri moduan aplikatuko dira Euskal Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina –azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuak aldatua– eta Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea.

En todo lo no regulado por esta Orden en materia general, se aplicará con carácter supletorio la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas y el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco aprobado por Decreto Legislativo 1/1997 de 11 de noviembre.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beraren aurka, berraztertzeko errekurtsoa jarri ahal izango diote Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuari, hilabeteko epean, Agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera; bestela, zuzenean, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango da Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusian, bi hilabeteko epean, agindua aldizkari ofizial horretan argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán las personas interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco o recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el mismo diario oficial.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko urriaren 11.

En Vitoria-Gasteiz, a 11 de octubre de 2016.

Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburua,

La Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

ESKABIDEA I. ERANSKINA
SOLICITUD ANEXO I
DIRU-LAGUNTZAK UDAL TITULARTASUNEKO MUSIKA IKASTEGIEI - MUSIKA IKASTEGIEN TITULARRAK DIREN TOKI ERAKUNDEEI
SUBVENCIONES A LOS CENTROS DE ENSEÑANZA MUSICALES DE TITULARIDAD MUNICIPAL / ENTIDADES LOCALES TITULARES DE CENTROS DE ENSEÑANZA MUSICAL
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
II. ERANSKINA
ANEXO II
ARAUTU GABEKO IRAKASKUNTZA.
ENSEÑANZA NO REGLADA.
MUSIKA ESKOLAREN IRAKASLEEN ZIURTAGIRIA.
CERTIFICADO DEL PROFESORADO DE LA ESCUELA DE MÚSICA.
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
III. ERANSKINA
ANEXO III
ARAUTU GABEKO IRAKASKUNTZA.
ENSEÑANZA NO REGLADA.
LEHENTASUNA DUTEN ESPEZIALITATEETARAKO AGIRIA.
CERTIFICADO DE APOYO A ESPECIALIDADES PREFERENTES.
ERREGIMEN ARRUNTA.
RÉGIMEN ORDINARIO.
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
IV. ERANSKINA
ANEXO IV
ARAUTU GABEKO IRAKASKUNTZA.
ENSEÑANZA NO REGLADA.
LAGUNTZA BEREZIA HARTZEN DUTEN IKASLEAK ETA HAIEN ESPEZIALITATEAK.
CERTIFICADO DE ALUMNADO REFORZADO CON SUS ESPECIALIDADES.
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
V. ERANSKINA
ANEXO V
ARAUTU GABEKO IRAKASKUNTZA.
ENSEÑANZA NO REGLADA.
IKASLEAK IRAKASKUNTZA ARAUTUAN SARTZEA (IKASKETA PROFESIONALAK).
CERTIFICADO DE INCORPORACIÓN DE ALUMNADO A ENSEÑANZA REGLADA
(Ikus .PDF)
(ENSEÑANZAS PROFESIONALES).
VI. ERANSKINA
(Véase el .PDF)
ARAUTU GABEKO IRAKASKUNTZA.
ANEXO VI
APLIKAZIORAKO DATUEN LABURPENA.
ENSEÑANZA NO REGLADA.
(I BAREMO)
RESUMEN DE DATOS PARA APLICACIÓN.
(Ikus .PDF)
(BAREMO I)
VII. ERANSKINA
(Véase el .PDF)
ARAUTUTAKO IRAKASKUNTZA.
ANEXO VII
IRAKASLEEN ZIURTAGIRIA.
ENSEÑANZA REGLADA.
(Ikus .PDF)
CERTIFICADO DEL PROFESORADO.
VIII. ERANSKINA
(Véase el .PDF)
ARAUTUTAKO IRAKASKUNTZA.
ANEXO VIII
LEHENTASUNA DUTEN ESPEZIALITATEETARAKO AGIRIA.
ENSEÑANZA REGLADA.
(Ikus .PDF)
CERTIFICADO DE APOYO A ESPECIALIDADES PREFERENTES.
IX. ERANSKINA
(Véase el .PDF)
ARAUTUTAKO IRAKASKUNTZA.
ANEXO IX
IKASLEAK GOI-MAILAKO IRAKASKUNTZAN SARTZEA.
ENSEÑANZA REGLADA.
(Ikus .PDF)
CERTIFICADO DE INCORPORACIÓN DE ALUMNADO A ENSEÑANZA SUPERIOR.
X. ERANSKINA
(Véase el .PDF)
ARAUTUTAKO IRAKASKUNTZA.
ANEXO X
APLIKAZIORAKO DATUEN LABURPENA.
ENSEÑANZA REGLADA.
(Ikus .PDF)
RESUMEN DE DATOS PARA LA APLICACIÓN.
XI. ERANSKINA
(Véase el .PDF)
ARAUTUTAKO ETA ARAUTU GABEKO IRAKASKUNTZA.
ANEXO XI
AURREKONTUAREN ZIURTAGIRIA.
ENSEÑANZA REGLADA Y NO REGLADA.
(Ikus .PDF)
CERTIFICADO DEL PRESUPUESTO.
XII. ERANSKINA
(Véase el .PDF)
ARAUTUTAKO ETA ARAUTU GABEKO IRAKASKUNTZA.
ANEXO XII
UDAL FINANTZIAZIOAREN ZIURTAGIRIA.
CERTIFICACIÓN DE LA FINANCIACIÓN MUNICIPAL.
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
XIII. ERANSKINA
ANEXO XIII
LANGILEEN KOSTUEN JUSTIFIKAZIOA
JUSTIFICACIÓN DE COSTES DE PERSONAL
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental