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Boletin Oficial del País Vasco

187. zk., 2016ko irailaren 30a, ostirala

N.º 187, viernes 30 de septiembre de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
4158
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, lizitazio-prozedura irekiari dagokiona, Gorlizko Ospitaleko zaintza- eta segurtasun-zerbitzuaren espedienteari buruzkoa.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo al servicio de vigilancia y seguridad del Hospital Gorliz.

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako ente publikoa, Gorlizko Ospitalea, Urezarantza ibiltokia 1, 48630 Gorliz (Bizkaia). Posta elektronikoa: iciar.gutierrezulloa@osakidetza.eus. Kontratatzailearen Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Hospital Gorliz, Urezarantza Ibiltokia, 1, 48630 Gorliz (Bizkaia). Correo electrónico: iciar.gutierrezulloa@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Gorlizko Ospitalea - Kontratazio Zerbitzua.

b) Dependencia que tramita el expediente: Hospital Gorliz - Servicio de Contratación.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea. Gorlizko Ospitalea, Urezarantza ibiltokia 1, 48630 Gorliz (Bizkaia) helbidean eta kontratatzailearen profilaren bitartez. Ikus 13. puntua.

c) Obtención de documentación e información: Hospital Gorliz, Urezarantza Ibiltokia, 1, 48630 Gorliz (Bizkaia) y a través del perfil del contratante. Véase el punto 13.

d) Espediente-zenbakia: G/209/20/1/1231/O571/0000/092016.

d) Número de expediente: G/209/20/1/1231/O571/0000/092016.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Azalpena: Gorlizko Ospitaleko zaintza- eta segurtasun-zerbitzua kontratatzea.

b) Descripción: servicio de vigilancia y seguridad del Hospital Gorliz.

c) Lote eta zenbakien araberako banaketa: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko lekua: Gorlizko Ospitalea.

d) Lugar de ejecución: Hospital Gorliz.

e) Gauzatzeko epea: 2 urte.

e) Plazo de ejecución: 2 años.

f) Luzatzeko aukera: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

h) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 79714000-2 zaintza-zerbitzuak eta 79710000-4 segurtasun-zerbitzuak.

h) CPV (referencia de nomenclatura): 79714000-2 servicios de vigilancia y 79710000-4 servicios de seguridad.

3.– Izapidetzea eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleitzeko irizpideak: Administrazio Klausula Partikularren Pleguko Karatulan ezarritakoaren arabera:

d) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

d.1.– Balio-judizioen bidez aplikatzekoak diren irizpideak (Lan Programa): 15 puntu.

d.1.– Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor (Programa de Trabajo): 15 puntos.

d.2.– Formulak aplikatuta (prezioa/eskaintza ekonomikoa), modu automatikoan ebaluatuko diren irizpideak: 85 puntu. Proportzionaltasun irizpidea aplikatuko da puntuazio handiena ematen zaion eskaintza merkeenarekiko, eta gainerakoen ponderazioa formula hau oinarri hartuta kalkulatuko da: Puntuazioa = A - {(B-C)/C}*A, non: A=Puntuazio handiena / B= Aztertu beharreko prezioa / C=Eskainitako gutxieneko prezioa. Lizitazioaren aurrekontu estimatuaren oinarrizko baldintza ekonomikoak hobetzen edo berdintzen dituzten eskaintzak kontuan hartuko dira, BEZik gabe, eta baztertu egingo dira zenbateko hortik gorakoak.

d.2.– Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas (Precio/Oferta Económica): 85 puntos. Se aplicará el criterio de proporcionalidad con respecto a la oferta más barata a la que se atribuye la puntuación máxima, calculando la ponderación del resto en base a la fórmula: Puntuación = A - {(B-C)/C}*A, siendo: A=Puntuación máxima / B=Precio a analizar / C=Precio mínimo ofertado. Se valorarán las ofertas que mejoren o igualen las condiciones económicas iniciales del presupuesto estimado de licitación, IVA excluido, excluyéndose aquellas que superen dicho importe.

4.– Kontratuaren balio estimatua: 170.000,00 euro (BEZik gabe).

4.– Valor estimado del contrato: 170.000,00 euros, IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 170.000,00 euro (BEZik gabe).

5.– Presupuesto base de licitación: 170.000,00 euros, IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak: ez da behin-behineko bermerik ezta behin betikorik ere eskatzen, SPKLTBren 95.1 artikuluaren arabera, arrisku profesionalengatiko erantzukizun zibileko aseguru bat eskatzeagatik. Aseguru honen bermetarako kalte-ordainaren muga, gutxienez ere, 600.000 eurokoa izango da istripu bakoitzeko eta biktima bakoitzeko azpimuga ere ez da 150.000 eurokoa baino txikiagoa izango. Aseguruaren epemuga adierazi behar da eta, esleipenduna izanik, kontratua gauzatzen den bitartean mantendu beharko da.

6.– Garantías exigidas: no se exige garantía provisional ni garantía definitiva, según el art 95.1 TRLCSP, por la exigencia de un seguro de responsabilidad civil por riesgos profesionales con un límite de garantía por siniestro de, al menos, 600.000 euros y un sublímite por víctima de, al menos, 150.000 euros, con indicación expresa de su fecha de vencimiento que deberá mantenerse durante toda la ejecución del contrato, caso de resultar adjudicatario.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ezin da sailkapena eskatu azaroaren 14ko 3/2011 LEDaren 65.1.b) artikuluaren arabera. Legegintzako Errege Dekretu horren bidez SPKLTB onartzen da (2015eko azaroaren 5ean indarrean sartu zen Kontratuen Legearen Araudi Orokorraren hainbat manu aldatzen dituen abuztuaren 28ko 773/2015 EDaren 46. artikuluak emandako araudiaren garapena).

a) Clasificación: no es exigible clasificación de acuerdo con el artículo 65.1.b) del RDL 3/2011 de 14 de noviembre, por el que se aprueba el TRLCSP (desarrollo reglamentario dado por el artículo 46 del RD 773/2015, de 28 de agosto, por el que se modifican determinados preceptos del Reglamento General de la Ley de Contratos cuya entrada en vigor es 5 de noviembre de 2015).

Nolanahi ere, behean aipatutako sailkapena daukaten lizitatzaileek, hala egiaztatzen badute, kaudimen eskakizuna betea izango dute. Gainerako guztiek, aldiz, jarraian adierazitakoaren arabera egiaztatu beharko dute (7 atal honetako b.1 eta b.2 puntuak).

No obstante, aquéllos licitadores que cuenten con la clasificación más abajo indicada y así lo acrediten se considerará que cumplen el requisito de solvencia. En caso contrario se deberá acreditar de acuerdo con los puntos siguientes (b.1 y b.2 de este apartado 7).

a.1.– Sailkapena, 773/2015 Errege Dekretuaren arabera: taldea: M, azpitaldea: 2, kategoria: 1.

a.1.– Clasificación otorgada de acuerdo con Real Decreto 773/2015: grupo: M, subgrupo: 2, categoría: 1.

a.2.– Sailkapena, 773/2015 Errege Dekretuaren arabera: taldea: M, azpitaldea: 2, kategoria: A.

a.2.– Clasificación otorgada de acuerdo con la regulación anterior al Real Decreto 773/2015: grupo: M, subgrupo: 2, categoría: A.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional:

b.1.– Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

b.1.1.– Betekizuna/k: enpresa lizitatzaileek urteko negozio-bolumen bat akreditatu beharko dute, bukatutako azken hiru urteotako negozio-bolumenari dagokionez; gutxienez lizitazio-kopurua izan beharko da, hau da, 170.000,00 euro.

b.1.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen anual de negocios, que referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos, deberá ser al menos el importe de licitación, es decir, 170.000,00 euros.

b.1.2.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: urteko negozio-bolumena (zenbatekoa) ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira, enpresaria erregistro horretan inskribatuta badago, eta bestela, kasuan kasu dagokion erregistro ofizialean jasotakoak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresari indibidualek haien urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute haien inbentarioen eta urteko kontuen liburuekin, Merkataritzako Erregistroak horiek legalizatu ondoren.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: el volumen (cifra) anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios y cuentas anuales legalizados por el Registro Mercantil.

b.2.– Kaudimen teknikoa edo profesionala:

b.2.– Solvencia técnica o profesional:

b.2.1.– Betekizuna/k: enpresa lizitatzaileek azken 5 urtean kontratuaren xede direnen antzekoak diren edo pareko ezaugarriak dituzten zerbitzuak egin izana ziurtatu beharko dute, eta, izan duten jarduera handien urtean, urteko zenbateko pilatua lizitazioko oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoa edo hori baino handiagoa izan beharko da (170.000,00 euro).

b.2.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar haber realizado servicios del mismo tipo o naturaleza correspondiente al objeto del contrato, efectuados en el curso de los últimos 5 años, siendo el importe anual acumulado en el año de mayor ejecución igual o superior al presupuesto base de licitación (170.000,00 euros).

b.2.2.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: azken bost urtean gauzatu diren eta lizitazio-kontratu honetakoen berdinak edo antzekoak izan diren zerbitzu nagusien zerrenda; bertan adieraziko dira haien zenbatekoa, datak eta hartzailea (publikoa zein pribatua). Hartzailea sektore publikoko erakunde bat bada, eskudun organoak bisatutako edo egiaztatutako agirien bitartez ziurtatu beharko dira egindako hornidurak; hartzailea arlo pribatuko eroslea bada, horrek emandako ziurtagirien bidez, eta halakorik ez bada, enpresariaren aitorpenaren bidez.

b.2.2.– Documentos y/o certificados: relación de los principales servicios, que sean de igual o similar naturaleza que los que constituyen el objeto del contrato, realizados en los cinco últimos años que incluya importe, fechas y destinatario, público o privado de los mismos. Los servicios efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o, cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado emitido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko epemuga: 2016ko urriaren 28a, 12:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 28 de octubre de 2016, a las 12:00 horas.

b) Aurkezteko modua: aurkeztu beharreko lekura bertaratuta edo posta bidez (posta ziurtatuz, berariazko klausula administratiboen pleguaren karatulan adierazitako egun eta orduan aurkeztu dela ziurtatuta).

b) Modalidad de presentación: en mano o por correo postal (correo certificado, acreditando fecha y hora de presentación en la forma indicada en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares).

c) Aurkezteko lekua: ikus 1.a) puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a).

d) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabete, proposamen ekonomikoak ireki eta biharamunetik hasita.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses a contar a partir del día siguiente al de la apertura de las proposiciones económicas.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas.

a) Aplikatzeko balio-judizioa egitea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Erakundea: Gorlizko Ospitalea; Helbidea: Urezarantza ibiltokia 1, 48630 Gorliz (Bizkaia); Data: 2016ko azaroaren 15a, 09:00ak.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación dependa de un juicio de valor. Entidad: Hospital Gorliz; Domicilio: Urezarantza Ibiltokia, 1, 48630 Gorliz (Bizkaia); Fecha: 15 de noviembre de 2016 a las 09:00 horas

b) Formulak aplikatuta, modu automatikoan ebaluatuko diren irizpideen gutun-azala irekitzea. Gorlizko Ospitalea; Helbidea: Urezarantza ibiltokia 1, 48630 Gorliz (Bizkaia); Data: 2016ko azaroaren 25a, 09:00ak.

b) Apertura relativa a criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas. Hospital Gorliz; Domicilio: Urezarantza Ibiltokia, 1, 48630 Gorliz (Bizkaia); Fecha: 25 de noviembre de 2016 a las 09:00 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunak ordainduko ditu (461,52 euro, gutxi gorabehera).

10.– Gastos de publicidad: por cuenta del adjudicatario (461,52 euros, estimado).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (halakorik bada): ez dagokio. Kontratu hau ez da erregulazio bateratuaren araberakoa (ikusi 2011ko azaroaren 14ko 3/2011 Legegintzako Errege Dekretuaren 13., 16. eta 142. artikuluak; horren bitartez onartzen da Sektore Publikoko Kontratuei buruzko Legearen Testu Bategina).

11.– Fecha de envío del anuncio al Diario Oficial de Unión Europea (en su caso): no procede. Contrato no sujeto a regulación armonizada (ver artículos 13, 16 y 142 del Real Decreto Legislativo 3/2011, de 14 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Contratos del Sector Público).

12.– Eskaintzen irekitze publikoa esandako egunean egingo da, baldin eta atzeratu beharrik ez badago, dela Herri Administrazioen Kontratuei buruzko Legearen Araudi Orokorraren (1098/2001 ED) 80.4 artikulua aplikatu behar delako, dela beste edozein kausagatik. Kasu batean zein bestean, eskaintzak irekitzeko data berriak zeintzuk diren Eusko Jaurlaritzako Osakidetzako Kontratugilearen Profilaren «Iragarki-taulan» baino ez da jakinaraziko.

12.– Las aperturas públicas de las ofertas se realizarán en las fechas indicadas salvo posposición, bien por aplicación del artículo 80.4 del Reglamento General de la Ley de Contratos de las Administraciones Públicas (RD 1098/2001) o bien por cualquier otra causa. En ambos casos serán anunciadas las nuevas fechas de apertura a través, exclusivamente, del «Tablón de Anuncios» del Perfil del Contratante de Osakidetza-Gobierno Vasco.

13.– Argibide gehiago: pleguetan eta espedientearen gainerako dokumentuetan. Deialdiari buruz jakiteko edo dokumentazioa deskargatzeko, jo webgune honetara: www.osakidetza.euskadi.eus

13.– Otras informaciones: figuran en los pliegos y resto de documentación del expediente. Página web para obtener las informaciones relativas a la convocatoria o descargarse la documentación: www.osakidetza.euskadi.eus

Gorliz, 2016ko irailaren 5a.

En Gorliz, a 5 de septiembre de 2016.

Kontratazio Mahaiko lehendakaria,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

JUAN LUIS LAPUENTE TRONCOSO.

JUAN LUIS LAPUENTE TRONCOSO.


Azterketa dokumentala


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