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Boletin Oficial del País Vasco

146. zk., 2016ko abuztuaren 2a, asteartea

N.º 146, martes 2 de agosto de 2016


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
3434
3434

414/2016 EBAZPENA, 2016ko ekainaren 27koa, Araba ESIko zuzendari kudeatzailearena. Honen bidez, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Araba Erakunde Sanitario Integratuko Kardiologiako Zerbitzuko buruaren lanpostu bat lehiaketa bidez betetzeko dei egiten da.

RESOLUCIÓN 414/2016, de 27 de junio de 2016, del Director Gerente de Organización Sanitaria Integrada Araba, de Osakidetza-Servicio vasco de salud, por la que se convoca la provisión, mediante concurso, de un puesto de Jefe/a de Servicio de Cardiología en la Organización Sanitaria integrada Araba de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Araba ESIn Kardiologiako Zerbitzuko buruaren lanpostua betetzeko beharra dago. Hori dela eta, aintzat hartuta zer adierazten den Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren ekainaren 8/1997 legearen hirugarren arau komunari dagokion 28. artikuluan, Osakidetzako zuzendari nagusiaren 1/2016 Jarraibidean –Zerbitzuetako buruzagitza eta Atal medikoak betetzearen ingurukoa–, 2005eko uztailaren 19ko 186/2005 Dekretuan, Osakidetzako lanpostu funtzionalak arautzen dituena, eta 1997ko azaroaren 11ko 255/1997 Dekretuan, Zuzendaritza Gerentzia honek lanpostu hori lehiaketa bidez betetzeko deialdi publikoa iragartzea erabaki du, honako oinarrien arabera:

Estando vacante el puesto de Jefe/a de Servicio de Cardiología en la Organización Sanitaria Integrada Araba, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 28 Norma Común Tercera de la Ley 8/1997 de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi, en la Instrucción 1/2016 del Director General de Osakidetza relativa a la provisión de Jefaturas de Servicio y Sección Médicas, en el Decreto 186/2005, de 19 de julio, por el que se regulan los puestos funcionales de Osakidetza, y en el Decreto 255/1997 de 11 de noviembre, esta Dirección Gerencia acuerda anunciar convocatoria pública para su provisión, por el procedimiento de concurso, con arreglo a las siguientes:

OINARRIAK
BASES

1.– Parte hartzeko baldintzak.

1.– Requisitos de participación.

Deialdi honetan parte hartu ahal izango dute honako baldintza hauek betetzen dituztela egiaztatzen dutenek:

Podrán participar en esta convocatoria quienes acrediten el cumplimiento de los siguientes requisitos:

a) Estatutupekoa, funtzionarioa edo lan-kontratudun finkoa izatea Osakidetzako edozein zerbitzu-erakundetan edo estatutupeko langile finkoa izatea Osasun Sistema Nazionaleko Erakunde Sanitarioetan, eta jarduneko zerbitzuan egotea edo eskainitako lanpostuaren lanbide-talde berari dagokion kategoria bateko lanpostua erreserbatzea dakarren beste egoera batean egotea.

a) Ser estatutario, funcionario o laboral fijo en cualquier organización de servicios de Osakidetza, o ser personal estatutario fijo de las Instituciones Sanitarias del Sistema Nacional de Salud y hallarse en servicio activo u otra situación que conlleve reserva del puesto respecto a una categoría perteneciente al mismo grupo profesional que el puesto ofertado.

b) A1 talde profesionalaren titulua izatea: Medikuntzan lizentziatua, Laneko medikuntzako espezialitatea.

b) Hallarse en posesión de la titulación del grupo profesional A1, Licenciado/a en Medicina, especialidad Medicina del Trabajo.

c) Fakultatibo Espezialista kardiologiako medikua: kardiologia espezialitatea eginkizunetan gutxienez lau urteko lan-esperientzia izatea.

c) Experiencia profesional mínima de cuatro años en el desempeño de funciones como Facultativo Especialista Médico especialista en Cardiología.

2.– Merezimenduen baremoa (gehienez, 66 puntu).

2.– Baremo de méritos (máximo 66 puntos).

Honako ebazpenaren I. eranskinean jasotako baremoaren arabera egingo da.

Se efectuará con arreglo al baremo recogido en el Anexo I de la presente Resolución.

Merezimenduen balorazioak honako fase hauek izango ditu:

La valoración de méritos constará de las siguientes fases:

2.1.– Proiektua eta haren defentsa (gehienez, 30 puntu).

2.1.– Proyecto y su defensa (máximo 30 puntos).

2.2.– Merezimenduen balorazioa (gehienez, 30 puntu).

2.2.– Valoración de méritos (máximo 30 puntos).

2.3.– Euskararen ezagutza (gehienez, 6 puntu).

2.3.– Conocimiento de euskera (máximo 6 puntos ).

3.– Eskaerak egiteko epea eta aurkezteko modua.

3.– Plazo y presentación de solicitudes.

Interesdunek Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Arabako ESIko Pertsonaleko Zuzendaritzan (Jose Atxotegi kalea z.g. 01009 Vitoria-Gasteiz) aurkeztu beharko dituzte eskabideak, 15 egun balioduneko epean, dagozkion buletin ofizialetan deialdiaren Ebazpena azkenengoz argitaratu den egunaren biharamunetik zenbatzen hasita. Horiek aurkezteko beste modu bat ere badago, 1992ko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen (Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearena) 38.4 artikuluan adierazitakoa, alegia.

Los interesados dirigirán sus solicitudes a la Dirección de Personal de OSI ARABA (c/ José Achótegui, s/n, 01009 Vitoria-Gasteiz), de Osakidetza-Servicio vasco de salud, dentro del plazo de 15 días hábiles contados a partir del siguiente al de la última publicación de la Resolución de la convocatoria en los boletines oficiales correspondientes. También podrán presentarse en la forma establecida en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Interesdunek Araba ESIko Pertsonaleko Zuzendaritzara bidali behar dute eskabidea, beren datu pertsonal guztiak eta curriculum vitae dokumentatuarekin batera. Dokumentazioa honako hauek osatuko dute:

Los/as interesados/as deberán dirigir la solicitud con todos sus datos personales, acompañada de «Curriculum Vitae» documentado a la Dirección de Personal de OSI Araba. La documentación deberá tener la siguiente forma:

a) NANaren, pasaportearen edo gidabaimenaren fotokopia konpultsatua.

a) Fotocopia compulsada del DNI, pasaporte o permiso de conducir.

b) Funtzionario edo estatutupeko langile-izendapenaren fotokopia konpultsatua edo, hala badagokio, lan-kontratu finkodun langilea dela egiaztatzen duen agiriarena.

b) Fotocopia compulsada del nombramiento de personal funcionario o estatutario o, en su caso, del documento que acredite la condición de laboral fijo.

c) Eskatutako tituluaren fotokopia konpultsatua (Lanpostu Funtzionalen Dekretuaren arabera).

c) Fotocopia compulsada de la titulación exigida (según Decreto de Puestos Funcionales).

d) Egindako zerbitzuen gaineko eguneratutako jatorrizko egiaztagiriak, buletinetan deialdiaren azken iragarpena egin zeneko kategoria zehaztuz.

d) Certificación original actualizada de los servicios prestados, con expresión de la categoría a la fecha de la última publicación de la convocatoria en los boletines correspondientes.

e) Bete nahi den Zerbitzua Kudeatzeko Memoria Proiektua.

e) Memoria-Proyecto de Gestión del Servicio cuya cobertura se pretende.

f) Merezimendu baloragarri guztien fotokopia konpultsatua.

f) Fotocopia compulsada de todos los méritos valorables.

CVaren aplikazio informatiko korporatiboan behar bezala baliozkotuta dauden alderdiak ez dira ziurtatu behar izango aurreko paragrafoan ageri den moduan; hala ere, eskatzaileak horren berri eman behar du eskaeran.

No será preciso acreditar en la forma indicada en el párrafo anterior aquéllos extremos que consten debidamente validados en la aplicación informática corporativa de CV, si bien esta circunstancia deberá hacerse constar en la solicitud que realice el aspirante.

4.– Balorazio Batzordea.

4.– Comisión de valoración.

Zuzendaritza Gerentziak Balorazio Batzordeko titularrak eta ordezkoak izendatuko ditu. Horietako bakoitzak modu indibidualean jardungo du, zuzendari medikoaren gidaritzapean. Hona hemen batzordea osatzen dutenak: Zuzendariorde medikoa edo Zuzendaritza Nagusiko Zerbitzu Korporatiboko burua; Pertsonaleko zuzendaria (idazkaria izango da, hitzarekin eta boto eskubidearekin); hiru batzordekide –bat IVAPek izendatua–, izangaiei eskatzen zaien tituluaren jabeak hirurak, eta horrez gain, estatutupeko langile finkoak, karrerako funtzionarioak edo lan-kontratudun finkoak direnak (betiere, deialdiko lanpostu funtzionalaren maila hierarkiko bera edo hortik gorakoa badute).

La Dirección Gerencia nombrará a los miembros titulares y suplentes de la Comisión de Valoración que actuarán a título individual presidida por el/la Directora/a Médico, e integrado por: el Subdirector Médico o Jefe de Servicio Corporativo de la Dirección General; el Director de Personal (que actuará como Secretario con voz y voto); y tres vocales, uno de ellos designado por el Instituto Vasco de las Administraciones Públicas (IVAP), que deberán ostentar la titulación y la especialidad exigida a los candidatos, así como la condición de personal estatutario fijo, funcionario de carrera o laboral fijo y ostentar puesto funcional de igual o superior rango jerárquico al convocado.

Balorazio Batzordeko kideak modu indibidualean arituko dira bertan, eta esku hartzeari uko egin beharko diote –deialdia egiten duen agintaritzari jakinarazita– Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 1992ko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 28. artikuluan adierazitako egoeretan. Kasu horietan ere, prozesuan parte hartzen duten pertsonek, edozein unean, ezezpena eman ahalko dute, aipatutako lege-testuaren 29. artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz. Era berean, Balorazio Batzordeak bere jarduna aipatutako 30/1992 Legearen 22tik 27ra bitarteko artikuluetan zehaztutako arauei egokituko du.

Las personas que integren la Comisión pertenecerán a la misma a título individual y deberán abstenerse de actuar, notificándolo a la autoridad convocante, cuando concurra en las mismas alguna de las circunstancias contempladas en el artículo 28 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común. En los mismos supuestos, las personas participantes en el proceso podrán, en cualquier momento, promover recusación, de conformidad con lo establecido en el artículo 29 del citado texto legal. Asimismo, la Comisión de Valoración ajustará su actuación a las reglas determinadas en los artículos 22 a 27 de la citada Ley 30/1992.

Balorazio Batzordeko kide guztiek hitza eta botoa izango dute. Akordioak botoen gehiengoarekin onartuko dira eta horretarako idatzitzako aktan jasoko dira.

Todos los miembros de la Comisión de Valoración tendrán voz y voto siendo los acuerdos de la misma adoptados por mayoría de votos y recogidos en un acta dictada al efecto.

Epaimahaiaren saio bakoitzeko akta bat egingo da, bertan adierazita hautagaien izenak, baremazio-irizpideak, balorazio-batzordeko kide bakoitzak merezimenduen baremoko atal bakoitzean emandako puntuazioak, baita guztira emandakoa ere.

Se levantará acta de cada sesión del tribunal en la misma constará el nombre de los aspirantes, los criterios de baremación, las puntuaciones otorgadas en cada uno de los apartados del baremo de méritos por cada miembro de la comisión de valoración, así como la puntuación total asignada.

Era berean, deialdia hutsik uzteko kontuan hartutako arrazoiak ere jasoko dira, hala badagokio.

Asimismo, se recogerán los motivos tenidos en cuenta, en su caso, para declarar desierta de la convocatoria.

5.– Hautatzeko prozedura.

5.– Procedimiento de selección.

Epaimahaiak dokumentazioa baloratu behar du, betiere hautagaiek behar den epean eta moduan aurkeztu badute.

El tribunal valorará la documentación que, en tiempo y forma, fuera aportada por los aspirantes.

Aldiz, ez dira baloratuko, inondik inora ere, deialdiaren azken Iragarkia buletin ofizialetan argitaratu ostean aurkezten diren merezimenduak, eskabideak aurkezteko epea amaitu aurretik behar bezala alegatu eta egiaztatu ez direnak.

En ningún caso podrán valorarse méritos que no se ostenten a la fecha de publicación de último Anuncio de la convocatoria en los boletines oficiales correspondientes y que no hubieran sido debidamente alegados y acreditados antes de finalizar el plazo de presentación de solicitudes.

Hona hemen prozesuaren faseak:

Las fases del proceso son las siguientes:

● Zuzendari kudeatzaileak ebazpena ematea, onartutakoen eta baztertutakoen behin-behineko zerrenda ezagutzera emateko behin eskabide aurkezteko epea amaituta, eta horrez gain, Osakidetzaren web orrian argitaratzea.

● Resolución del /la Director Gerente de la relación provisional de personas admitidas y excluidas, una vez concluido el plazo de presentación de solicitudes y su correspondiente publicación en la página web de Osakidetza.

Argitalpen horretan agertutakoak zuzentzeko eskatu ahal izango da, eta/edo horien aurkako erreklamazioa jarri, hamar egun baliodunetan.

Frente a dicha publicación se podrá presentar subsanaciones y/o reclamaciones en el plazo de diez días hábiles.

● Zuzendari kudeatzaileak ebazpena ematea, onartutakoen eta baztertutakoen behin betiko zerrenda ezagutzera emateko, eta horrez gain, Osakidetzako web orrian argitaratzea.

● Resolución del /la Director/a Gerente de la relación definitiva de personas admitidas y excluidas, y su correspondiente publicación en la página web de Osakidetza.

● Zuzendari kudeatzaileak ebazpena ematea, Balorazio batzordeko kideak izendatzeko. Osakidetzaren web orrian argitaratuko da, kudeaketa proiektuen defentsa egiteko jarritako aurreneko saio publikoaren eguna baino hamar egun lehenago, gutxienez.

● Resolución del /la Director/a Gerente de Nombramiento de los miembros de la Comisión de valoración, que será publicada en la página web de Osakidetza, con un antelación mínima de diez días respecto a la fecha fijada para la celebración de la primera sesión pública de la defensa de proyectos de gestión.

● Izendapen proposamenak edo hutsik uzteko adierazpena, proiektuak eta curriculumeko merezimenduak aztertu ondoren.

● Propuestas de nombramiento o declaración desierta tras la evaluación de los proyectos y méritos curriculares.

Hautagaiek Balorazio Batzordearen eskutik jasoko dute deia memoria aurkeztu duteneko kudeaketa proiektuaren defentsa publikoa egiteko, gutxienez hamar egun lehenago. Deialdi horretan hautagaiei zer egun, ordu eta lekutan agertu beharra daukaten esango zaie, eta Osakidetzaren web orrian ere iragarki bat jarriko da.

Las personas aspirantes serán convocadas por la Comisión de Valoración para efectuar la defensa pública del proyecto de gestión cuya memoria hayan presentado, con una antelación mínima de diez días y deberá indicar la fecha, lugar y la hora de intervención de las personas aspirantes, y publicarse un anuncio de la misma en la página web de Osakidetza.

Hautagaien azalpen publikoa amaitu ondoren, Balorazio Batzordeak hautagai bakoitza puntuatuko du, deialdiaren oinarrietan aurreikusitakoaren arabera.

Finalizada la exposición pública de las personas aspirantes, la Comisión de Valoración procederá a puntuar a cada persona aspirante, de conformidad con lo previsto en las bases de la convocatoria.

Balorazio Batzordearen aktak zehatz-mehatz jaso beharko du Epaimahaiko kideek hautagai bakoitzari baremoaren atal bakoitzean emandako puntuazioa, bai eta Epaimahaiak ematen dien azkeneko puntuazioa ere. Era berean, aktan jasoko da epaimahaiak hautagai bakoitzak aurkeztutako zerbitzuaren kudeaketako memoria-proiektuari eta egindako azalpen publikoari puntuazioa emateko oinarri izan dituen alderdien inguruko azalpen labur bat eta baita beste ataletako puntuen esleipen xehea ere.

En el Acta de la Comisión de Valoración deberá recogerse detalladamente la puntuación conferida por los miembros del Tribunal a cada candidato, en cada uno de los apartados del baremo, así como la puntuación final que el Tribunal otorgue a los mismos, debiendo recogerse asimismo en acta una breve exposición sobre los aspectos que hayan servido de base al tribunal para otorgar sus puntuaciones tanto al contenido de la Memoria-proyecto de gestión del servicio presentada por cada candidato, como de la exposición pública realizada, así como la asignación detallada de puntos en los otros apartados.

Deitutako postua eskuratzeko beharrezkoa den gutxieneko puntuazioa prozesu osoaren gehieneko puntuazioaren erdia izango da, beraz, proiektuaren eta haren defentsaren balorazio atalari emandako puntuen erdiak.

La puntuación mínima exigida para acceder al puesto convocado será de la mitad de la puntuación máxima del conjunto del proceso, y necesariamente, la mitad de la puntuación otorgada al apartado de la valoración del proyecto y su defensa.

Hautagaien balorazioa eginda, eta haren arabera, proposamena gora bideratuko da, dagokion izendapena formalizatzeko.

Efectuada la valoración de los aspirantes, y a la vista de la misma, se elevará propuesta a fin de formalizar el oportuno nombramiento.

Balorazio Batzordeak lanpostua hutsik uztea proposatu dezake, aurretik arrazoitutako txostena osatuta, baldin eta eskatzen diren baldintzak betetzen dituzten edo gutxieneko puntuaziora heltzen diren hautagaiak ez badaude.

La Comisión de valoración podrá, previo informe motivado, proponer la declaración como desierta la plaza en caso de que los aspirantes no reúnan las condiciones exigidas o la puntuación mínima.

Proposamen hori Osakidetzaren web orrian argitaratuko da.

Dicha propuesta será publicada en la página web de Osakidetza

6.– Prozedura amaitzeko Ebazpena.

6.– Resolución que pone fin al procedimiento.

Interesdunei izendapena egiteko Ebazpenaren berri emango zaie eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta Osakidetzaren web orrian argitaratuko da.

La Resolución de nombramiento se notificará a los interesados y se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y en la página web de Osakidetza.

7.– Ebazpen honen aurkako errekurtsoak.

7.– Recursos contra la Resolución.

Ebazpen honen aurka gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusiari. Horretarako, hilabeteko epea izango da, ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik kontatzen hasita.

Contra la presente Resolución podrá interponerse recurso de alzada ante el Director General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de la publicación en Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko ekainaren 27a.

En Vitoria-Gasteiz, a 27 de junio de 2016.

Arabako unibertsitate ospitaleko zuzendari gerentea,

El Director Gerente de Hospital Universitario Araba,

JESÚS LARRAÑAGA GARITANO.

JESÚS LARRAÑAGA GARITANO.

ERANSKINA
ANEXO

Merezimenduen baremoa (gehienez, 66 puntu)

Baremo de méritos (máximo 66 puntos)

Merezimenduen balorazioak honako fase hauek izango ditu:

La valoración de méritos constará de las siguientes fases:

I.– Proiektua eta bere defentsa (gehienez, 30 puntu).

I.– Proyecto y su defensa (máximo 30 puntos).

Hautagaiek dagokion Atalaren antolaketaren eta funtzionamenduaren memoria-proiektu bat aurkeztu beharko dute, baita azalpen publikoa egin epaimahai kalifikatzailearen aurrean eta epaimahaikideek galdetutakoei erantzun ere.

Las personas aspirantes deberán presentar una la Memoria-Proyecto de organización y funcionamiento de la Sección de que se trate, así como realizar su exposición pública ante el tribunal calificador y responder a las preguntas que planteen los miembros del Tribunal.

Fase honen puntuazioa bi ataletan xehatzen da:

La puntuación de esta fase queda desglosada en los dos apartados siguientes:

a) Aurkeztutako zerbitzuaren kudeaketako memoria-proiektuaren edukiaren balorazioa (gehienez, 15 puntu).

a) La valoración del contenido de la Memoria-Proyecto de gestión del servicio presentada (máximo 15 puntos).

Kudeaketako memoria-proiektuak, gutxienez, honako atal hauek garatu beharko ditu: deitutako lanpostuaren ezaugarrien arabera, dei egiten duen agintariak ezarriko du deialdiaren Ebazpeneko a.1), a.2) eta a.3) ataletan zein den gehieneko puntuazioa:

La Memoria-Proyecto de gestión deberá desarrollar, al menos, los siguientes apartados. En función de las características de cada puesto convocado, en la Resolución de convocatoria la autoridad convocante determinará la puntuación máxima correspondiente a los apartados a.1), a.2) y a.3) siguientes:

a.1.– Antolaketa- eta kudeaketa-atala:

a.1.– Apartado organizativo y de gestión:

Zerbitzu/atalaren organigrama, batetik, buruzagitza-lanpostuaren funtzioak eta, bestetik, hari atxikiriko gainontzeko lanpostuen funtzioak adierazita.

Organigrama del servicio/sección con indicación de las funciones tanto del puesto de jefatura como del resto de puestos adscritos a la misma.

Zerbitzu/atalak eta erakunde bereko beste zerbitzuek elkarren artean duten harremana.

Interrelación del servicio/sección con otros servicios de la misma organización.

Buruzagitza/atalaren kudeaketa-plana, hobekuntzako arloak antolatzeko, aztertzeko eta detektatzeko helburuak zehaztuta, eta horiek lortzeko behar diren neurri egokiak identifikatuta. Eta horrekin batera, esleitutako giza baliabideak, materialak eta ekonomikoak eraginkortasunez erabiltzeko konpromiso edo plana.

Plan de Gestión de la jefatura/sección con una definición de objetivos organizativos, análisis y detección de las áreas de mejora e identificación de las medidas oportunas para la consecución de las mismas. Junto a ello un compromiso o plan de utilización eficiente de los recursos materiales, económicos y de personal asignados.

a.2.– Asistentziari buruzko atala:

a.2.– Apartado asistencial:

Zerbitzu asistentzialen zorroaren deskribapena.

Descripción de la cartera de servicios asistenciales.

Adierazle eta helburu asistentzialak ezartzea, horien jarraipena eta ebaluazioa etengabe egiteko sistemarekin batera.

Establecimiento de objetivos e indicadores asistenciales junto con un sistema de seguimiento y evaluación continúo de los mismos.

a.3.– Irakaskuntzaren eta Ikerkuntzaren atala:

a.3.– Apartado docencia e investigación:

Zerbitzu/atalean irakaskuntzaren planifikazioa ezartzea.

Establecimiento de una planificación de la docencia en el servicio/sección.

b) Memoria-proiektuaren azalpen publikoa Balorazio Batzordearen aurrean (gehienez, 15 puntu).

b) La exposición pública de la Memoria-Proyecto ante la Comisión de Valoración (máximo 15 puntos).

Proiektuaren jendaurreko azalpena baloratzerakoan, Memoria-proiektua defendatzeko izandako argitasun eta laburtasuna hartuko dira kontuan, baita haren arlo garrantzitsuenak azaltzeko gaitasuna ere. Saioko aktan hautagai ororen gainean kide bakoitzak emandako puntuen justifikazioa agertu beharko da, eta hor ere proiektua defendatutakoan azaldutako argitasuna eta laburtasuna baloratuko dira, baita haren arlo garrantzitsuenak azaltzeko gaitasuna ere.

A la hora de valorar la exposición pública del proyecto se valorará la claridad y concisión a la hora de defender la Memoria Proyecto, así como la capacidad para explicar los aspectos más relevantes del mismo. En el acta correspondiente deberá recogerse la justificación de la puntuación otorgada por cada miembro de cada candidato, en el que se valorará la claridad y concisión a la hora de defender el proyecto, así como la capacidad para explicar los aspectos más relevantes del mismo.

II.– Merezimenduen balorazioa (gehienez, 30 puntu).

II.– Valoración de méritos (máximo 30 puntos).

Puntuazioa honela banatuko da:

La puntuación se distribuirá del siguiente modo:

II.1.– Lan-esperientzia (gehienez, 13 puntu).

II.1.– Experiencia profesional (máximo 13 puntos).

Dagokion espezialitatean fakultatibo gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,0500 puntu.

Por cada mes de servicios prestados como Facultativo en la especialidad de que se trate: 0,0500 puntos.

Dagokion espezialitatean atalburu gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,0750 puntu.

Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Sección en la especialidad de que se trate: 0,0750 puntos.

Dagokion espezialitatean zerbitzuburu gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,1000 puntu.

Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Servicio en la especialidad de que se trate: 0,1000 puntos.

Osasun arloko administrazio publikoen zuzendari gisa edo Zuzendariorde mediko gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,1000 puntu.

Por cada mes de servicios prestados como Directivo de Administraciones Públicas Sanitarias o Subdirector Médico: 0,1000 puntos.

Kontuan hartuko dira, lan-esperientzia gisa, Osakidetzako, Gizarte Segurantzako eta autonomia erkidegoetako osasun-zerbitzuetako edo edozein administrazio publikotako zerbitzu-erakundeetan emandako zerbitzuak, bai eta Europar Batasuneko gainontzeko estatuetako sare publikoko osasun-zerbitzuetan emandakoak ere.

Se tendrán en consideración como experiencia profesional los servicios prestados en las organizaciones de servicios sanitarios de Osakidetza, de la Seguridad Social o de los Servicios de Salud de las Comunidades Autónomas o en cualquier Administración Pública, así como aquellos servicios prestados en los Servicios Sanitarios de la red pública de los demás estados miembros de la Unión Europea.

Zenbaketa osoa lan egindako egun naturaletan oinarrituta egingo da, eta baztertu egingo dira hilabetetik beherako soberakinak. Hilabetea osatzeko, 30 egun naturaleko multzoa hartuko da.

Del cómputo total, que se efectuará en base a los días naturales trabajados, se despreciarán los restos que resulten inferiores al mes. A estos efectos se entenderá por mes el conjunto de 30 días naturales.

II.2.– Prestakuntza, irakaskuntza eta ezagutzaren hedapena (gehienez, 17 puntu).

II.2.– Formación, docencia y difusión del conocimiento (máximo 17 puntos).

Ikastaroen ziurtagirietan kreditu kopurua bakarrik agertzen denean, puntuazioa 0,1 puntukoa izango da kreditu bakoitzeko.

Cuando en las certificaciones de los cursos conste únicamente el número de créditos, la puntuación será de 0,1 puntos por crédito.

II.2.1.– Prestakuntza kudeaketa arloan (gehienez, 3 puntu).

II.2.1.– Formación en gestión (máximo 3 puntos).

Osasun-kudeaketarekin lotutako ikastaro bakoitzeko, iraupenaren arabera:

Por la asistencia a cada curso relacionado con la gestión sanitaria de duración:

● 20-30 ordu: 0,2000 puntu.

● De 20 a 30 horas: 0,2000 puntos.

● 31-50 ordu: 0,3000 puntu.

● De 31 a 50 horas: 0,3000 puntos.

● 51-100 ordu: 0,4000 puntu.

● De 51 a 100 horas: 0,4000 puntos.

● 101-200 ordu: 0,5000 puntu.

● De 101 a 200 horas: 0,5000 puntos.

● 200 ordutik gora: 1,2500 puntu.

● De más de 200 horas: 1,2500 puntos.

Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek, eta, hala badagokio, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako eta egiaztatutako ikastaroak balioztatuko dira, baita Osakidetzak edo edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako ikastaroak ere, betiere titulazio ofizial bat lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.

Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por Osakidetza o cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.

II.2.2.– Espezialitateko etengabeko prestakuntza (gehienez, 3 puntu).

II.2.2.– Formación continuada especialidad (máximo 3 puntos).

Dagokion lanpostuaren espezialitatearekin lotutako ikastaro bakoitzeko, iraupenaren arabera:

Por la asistencia a cada curso relacionado con la especialidad del puesto de que se trate de duración:

20-30 ordu: 0,2000 puntu.

De 20 a 30 horas: 0,2000 puntos.

31-50 ordu: 0,3000 puntu.

De 31 a 50 horas: 0,3000 puntos.

51-100 ordu: 0,4000 puntu.

De 51 a 100 horas: 0,4000 puntos.

101-200 ordu: 0,5000 puntu.

De 101 a 200 horas: 0,5000 puntos.

200 ordutik gora: 1,2500 puntu.

De más de 200 horas: 1,2500 puntos.

Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek, eta, hala badagokio, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako eta egiaztatutako ikastaroak balioztatuko dira, baita edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako ikastaroak ere, betiere titulazio ofizial bat lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.

Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.

II.2.3.– Graduondoko prestakuntza (gehienez, 5 puntu):

II.2.3.– Formación postgrado (máximo 5 puntos):

• Doktorea: 3 puntu.

• Doctor: 3 puntos.

• Cum laude doktorea: 4 puntu.

• Doctor cum laude: 4 puntos.

• Graduondoko masterra: 2 puntu.

• Master Postgrado: 2 puntos.

• Unibertsitate-aditua edo -espezialista: 1 puntu.

• Experto/Especialista universitario: 1 punto.

• Ikertzeko nahikotasuna edo Diploma ikasketa aurreratuetan: 1 puntu.

• Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados: 1 punto.

• Doktoretza-ikastaroak: doktoretza-ikastaroetako bikain edo ohorezko matrikula bakoitzeko (gehienez, 10 ikastaro): 0,1000 puntu.

• Curso de Doctorado, por cada sobresaliente o matrícula de honor en cursos de doctorado (máximo de 10 cursos): 0,1000 puntos.

Doktore titulua, cum laude doktore titulua, ikertzeko nahikotasuna edo ikasketa aurreratuetako diploma lortzeko balio izan duten programetako doktoretza-ikastaroak ez dira baloratuko.

No se valorarán los cursos de doctorado de los programas que hayan servido para la obtención del título de Doctor, Doctor cum laude o Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados.

II.2.4.– Jarduera zientifikoa (gehienez, 3 puntu).

II.2.4.– Actividad científica (máximo 3 puntos).

Dagokion espezialitatearekin lotutako lan zientifikoak argitaratzeagatik, txostenak edo komunikazioak aurkezteagatik, eta hitzaldiak edo mahai-inguruak egiteagatik:

Por la publicación de trabajos científicos, presentación de ponencias, comunicaciones, conferencias o mesas redondas relacionadas con la especialidad de que se trate:

● Eskualdeko txosten bakoitzeko: 0,2500 puntu.

● Por cada Ponencia regional: 0,2500 puntos.

● Estatuko txosten bakoitzeko: 1,000 puntu.

● Por cada Ponencia nacional: 1,000 punto.

● Nazioarteko txosten bakoitzeko: 1,500 puntu.

● Por cada Ponencia internacional: 1,500 puntos.

● Eskualdeko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 0,1500 puntu.

● Por cada Comunicación oral/Póster regional: 0,1500 puntos.

● Estatuko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 0,6000 puntu.

● Por cada Comunicación oral/Póster nacional: 0,6000 puntos.

● Nazioarteko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 1,0000 puntu.

● Por cada Comunicación oral/Póster internacional: 1,0000 puntos.

● Eskualdeko mahai-inguru bakoitzeko: 0,2000 puntu.

● Por cada Mesa redonda regional: 0,2000 puntos.

● Estatuko mahai-inguru bakoitzeko: 0,7500 puntu.

● Por cada Mesa redonda nacional: 0,7500 puntos.

● Nazioarteko mahai-inguru bakoitzeko: 1,2500 puntu.

● Por cada Mesa redonda internacional: 1,2500 puntos.

● Argitalpen bakoitzeko (lehenengo egilea): 1,0000 puntu.

● Por cada Publicación (primer autor): 1,0000 punto.

● Argitalpen bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,5000 puntu.

● Por cada Publicación (otros autores): 0,5000 puntos.

● Liburu bakoitzeko (lehenengo egilea): 2 puntu.

● Por cada libro (primer autor): 2 puntos.

● Liburu bakoitzeko (beste egile batzuk): 1 puntu.

● Por cada libro (otros autores): 1 punto.

● Kapitulu bakoitzeko (lehenengo egilea): 1,0000 puntu.

● Por cada capítulo (primer autor): 1,0000 punto.

● Kapitulu bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,5000 puntu.

● Por cada capítulo (otros autores): 0,5000 puntos.

● Tesinako: 1,5000 puntu.

● Por tesina: 1,5000 puntos.

II.2.5.– Irakaskuntzako jarduera (gehienez, 3 puntu).

II.2.5.– Actividad docente (máximo 3 puntos).

● Medikuntza Fakultateko katedraduna, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 1,0000 puntu.

● Catedrático de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 1,0000 punto.

● Medikuntza Fakultateko irakasle titularra, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,5000 puntu.

● Profesor titular de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate(por año): 0,5000 puntos.

● Medikuntza Fakultateko irakasle elkartua, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,2500 puntu.

● Profesor asociado de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 0,2500 puntos.

● Egoiliarren irakaskuntzarako tutore akreditatua, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,5000 puntu.

● Tutor acreditado para la docencia de residentes de la especialidad de que se trate (por año): 0,5000 puntos.

● Irakaskuntza, etengabeko prestakuntzako programa ofizialetan (orduko): 0,050 puntu.

● Docencia en programas oficiales de formación continuada (por hora): 0,050puntos.

III.– Euskararen ezagutza (gehienez, 6 puntu).

III.– Conocimientos de euskera (máximo 6 puntos).

Horren balorazioa, euskararen erabilera Osakidetzan normalizatzeko den 2003ko martxoaren 18ko 67/2003 Dekretuak eta berau garatzen duten arauek xedatutakoaren arabera egingo da.

Se valorará conforme a lo previsto en el Decreto 67/2003, de 18 de marzo, de normalización del uso del euskera en Osakidetza, y en sus normas de desarrollo.


Azterketa dokumentala


Análisis documental