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Boletin Oficial del País Vasco

144. zk., 2016ko uztailaren 29a, ostirala

N.º 144, viernes 29 de julio de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
3402
3402

IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, «Urduliz Ospitaleko zuzendaritza ekonomikoa, kirurgia-blokea, kirurgia handi anbulatorioa eta eguneko ospitale kirurgikoa arloetan barneko birmoldaketa lanak egiteko betearazpen-proiektua idazteko, segurtasun-azterketa egiteko, kalitatearen kontrolaren programarako, segurtasun-plana onartzeko, segurtasuneko koordinaziorako, obraren zuzendaritzarako eta betearazpenaren zuzendaritzarako lanen kontratazioa» espedientearen lizitaziorako prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a la contratación de «Redacción de proyecto de ejecución, estudio de seguridad, programa de control de calidad, aprobación del plan de seguridad, coordinación de seguridad, dirección de obra, dirección de ejecución para la remodelación interior en las áreas: Hospital de día quirúrgico, cirugía mayor ambulatoria, bloque quirúrgico y dirección económica del Urduliz Ospitalea».

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako ente publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea, 45 - 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Helbide elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava, 45 - 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia - Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General - Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava).

d) Espediente zenbakia: G/300/20/0/1124/O441/0000/072016.

d) Número de expediente: G/300/20/0/1124/O441/0000/072016.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Azalpena: Urduliz Ospitaleko zuzendaritza ekonomikoa, kirurgia-blokea, kirurgia handi anbulatorioa eta eguneko ospitale kirurgikoa arloetan barneko birmoldaketa lanak egiteko betearazpen-proiektua idaztea, segurtasun-azterketa egitea, kalitatearen kontrolaren programa, segurtasun-plana onartzea, segurtasuneko koordinazioa, obraren zuzendaritza eta betearazpenaren zuzendaritza.

b) Descripción: redacción de proyecto de ejecución, estudio de seguridad, programa de control de calidad, aprobación del plan de seguridad, coordinación de seguridad, dirección de obra, dirección de ejecución para la remodelación interior en las áreas: Hospital de día quirúrgico, cirugía mayor ambulatoria, bloque quirúrgico y dirección económica del Urduliz Ospitalea.

c) Lote eta zenbakien araberako banaketa: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua.

d) Lugar de ejecución/entrega: Osakidetza-Servicio vasco de salud.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: lehenengo entrega: Eguneko Ospitale Kirurgikoa eta Kirurgia Handi Anbulatorioa: hilabete, bigarren entrega: Bloke kirurgikoa: hilabete eta erdi, lehenengo entregatik zenbatzen hasita, hirugarren entrega: Zuzendaritza ekonomikoa: hilabete erdi, bigarren entregatik zenbatzen hasita. Obra Zuzendaritzarako eta Betearazpenaren Zuzendaritzarako epea obren iraupenarena izango da.

e) Plazo de ejecución/entrega: primera entrega: Hospital de Día Quirúrgico y Cirugía Mayor Ambulatoria: un mes, segunda entrega: Bloque Quirúrgico: mes y medio, a contar desde la primera entrega, tercera entrega: Dirección Económica: medio mes, a contar desde la segunda entrega. Para las Direcciones de Obra y Dirección de Ejecución el plazo será el de la duración de las obras.

f) Luzatzeko aukera: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 71200000.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura): 71200000.

3.– Izapidetzea eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapidetzea: presakoak.

a) Tramitación: urgente.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: Administrazio Klausula Partikularren Pleguko Karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 49:

c.1.– Criterios basados en juicio de valor: 49%:

c.1.1.– Beharren programaren konponbidea (plan funtzionalaren betearazpena, dimentsionamendu egokia, espazioaren funtzionalitatea, zirkulazio-fluxuak, irisgarritasuna, eraginen murrizketa), irudia eta inpaktu bisuala eta akaberen definizioa: 30 puntu.

c.1.1.– Solución al programa de necesidades (cumplimiento del plan funcional, adecuado dimensionamiento, funcionalidad espacial, flujos de circulación, accesibilidad, minoración de afecciones), imagen e impacto visual y definición de acabados: 30 puntos.

c.1.2.– Aurrezteko eta energia-eraginkortasuna lortzeko, diseinuaren fasean jasoko diren irizpideen eta beharren azterketa: 9 puntu.

c.1.2.– Estudio de las necesidades y criterios a introducir en la fase de diseño de cara al ahorro y eficiencia energética: 9 puntos.

c.1.3.– Zuzendaritza fakultatiboak obra gauzatzen den bitartean deribazio ekonomikoak izatea ekiditeko hartu behar dituen neurrien eta funtzioen analisia: 10 puntu.

c.1.3.– Análisis de las funciones y medidas a adoptar por la dirección facultativa para evitar desviaciones económicas en el proceso de ejecución de la obra: 10 puntos.

c.2.– Formulen bidezko irizpide ebaluagarriak: % 51:

c.2.– Criterios evaluables mediante fórmulas: 51%:

c.2.1.– Eskaintza ekonomikoa: 51 puntu.

c.2.1.– Oferta económica: 51 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 208.756,92 euro BEZik gabe.

4.– Valor estimado del contrato: 208.756,92 euros IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 208.756,92 euro BEZik gabe.

5.– Presupuesto base de licitación: 208.756,92 euros IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Hona hemen enpresek akreditatu beharko duten kaudimen finantzarioa eta ekonomikoa eta kaudimen tekniko edo profesionala (espainiarrek, Europar Batasunaren kide diren estatuetako enpresa atzerritarrek eta Europar Batasunaren kide ez diren estatuetako enpresa atzerritarrek):

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas (españolas, empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea) deberán acreditar la siguiente solvencia:

b.1.– Ekonomikoa eta finantzarioa:

b.1.– Económica y financiera:

b.1.1.– Betekizuna/k: enpresa lizitatzaileek azken hiru urte bukatuetan negozio-bolumenik altuena izan duen urteko negozio-bolumena ziurtatu beharko dute, eta bolumen hori lizitazioko oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoa (BEZik gabe) baino altuagoa izan beharko da.

b.1.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen anual de negocios, que referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos, deberá ser al menos superior al presupuesto base de licitación (IVA excluido).

b.1.2.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: urteko negozio-bolumena (zenbatekoa) ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira, enpresaria erregistro horretan inskribatuta badago, eta bestela, kasuan kasu dagokion erregistro ofizialean jasotakoak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresari indibidualek haien urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute haien inbentarioen eta urteko kontuen liburuekin, Merkataritzako Erregistroak horiek legalizatu ondoren.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: el volumen (cifra) anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante libros de inventarios y cuantas anuales legalizadas por el Registro Mercantil.

b.2.– Teknikoa edo profesionala:

b.2.– Técnica o profesional:

b.2.1.– Betekizuna/k: enpresa lizitatzaileek azken 5 urtean kontratuaren xede direnen antzekoak diren edo pareko ezaugarriak dituzten zerbitzuak egin izana ziurtatu beharko dute, eta zerbitzu handiena gauzatu duen urteko zenbateko pilatua lizitazioko oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoa (BEZik gabe) baino altuagoa izan beharko da.

b.2.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar haber realizado servicios del mismo tipo o naturaleza al correspondiente al objeto del contrato, efectuados en el curso de los últimos 5 años, siendo el importe anual acumulado en el año de mayor ejecución igual o superior al presupuesto base de licitación (IVA excluido).

b.2.2.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: azken bost urtean gauzatu diren eta lizitazio-kontratu honetakoen berdinak edo antzekoak izan diren zerbitzu nagusien zerrenda, horien zenbatekoa, datak eta hartzaile publiko edo pribatuak adieraziz. Jasotzailea sektore publikoko erakunde bat bada, eskudun organoak bisatutako edo egiaztatutako agirien bitartez ziurtatu beharko dira egindako zerbitzuak; jasotzailea arlo pribatuko eroslea bada, horrek emandako ziurtagirien bidez, eta halakorik ez bada, enpresariaren deklarazioaren bidez.

b.2.2.– Documentos y/o certificados: relación de los principales servicios efectuados durante los cinco últimos años que sean de igual o similar naturaleza que los que constituyen el objeto del contrato indicando su importe, fechas y destinatario público o privado de los mismos. Los servicios efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o cuando el destinatario sea un comprador privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko abuztuaren 8a, 13:00ean.

a) Fecha límite de presentación: 8 de agosto de 2016 a las 13:00 horas

b) Aurkezteko modua: Administrazio Klausula Partikularren Pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikus 1.a) puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a).

d) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzen denetik zenbatzen hasita; hamabost egun baliodun gehiagoz luzatu ahal izango da epe hori, 152.3 artikuluak aipatzen dituen izapideak egin beharra badago (balio anormal edo neurrigabeak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokionez: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko abuztuaren 10a, 13:00ean.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: Dirección General. Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava). Fecha: 10 de agosto de 2016 a las 13:00 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko abuztuaren 18a, 12:00etan.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: Entidad: Dirección General. Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava). Fecha: 18 de agosto de 2016 a las 12:00 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunaren kontura (461,52 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (461,52 euros).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (hala badagokio): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Beste argibide batzuk: pleguetan ageri direnak. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Obraren proiektuari dagokionez, planoak eta gainerako dokumentazioa lizitatzaileen eskura daude helbide honetan: http://www.contratacion.euskadi.eus/contenidos/anuncio_tablon_contratacion/anuncio_tablon1/es_doc/adjuntos/PLANOS-20-1124-16.zip

En relación al proyecto de obra, los planos y demás documentación se encuentran a disposición de los licitadores en la siguiente dirección: http://www.contratacion.euskadi.eus/contenidos/anuncio_tablon_contratacion/anuncio_tablon1/es_doc/adjuntos/PLANOS-20-1124-16.zip

Vitoria-Gasteiz, 2016ko uztailaren 20a.

En Vitoria-Gasteiz, a 20 de julio de 2016.

Kontratazio Mahaiko ordezko lehendakaria,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental