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Boletin Oficial del País Vasco

138. zk., 2016ko uztailaren 20a, asteazkena

N.º 138, miércoles 20 de julio de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
3238
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IRAGARKIA, Ogasun eta Finantza Saileko zerbitzu zuzendariarena, Eusko Jaurlaritzako kudeaketa bateratuko Lakua I eraikineko 4. solairuan arotzeria aldatzeko kontratuaren lizitaziorako deialdia egiteko dena.

ANUNCIO, de la Directora de Servicios del Departamento de Hacienda y Finanzas, por el que se convoca la licitación para el contrato de sustitución de carpinterías en la planta 4.ª del edificio de gestión centralizada del Gobierno Vasco de Lakua I en Vitoria-Gasteiz.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Ogasun eta Finantza Saila.

a) Organismo: Departamento de Hacienda y Finanzas.

b) Espedientea izapidetzen duen saila: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

c) Agiriak eta informazioa eskuratzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako kontratazio-zerbitzua.

1) Dependencia: Servicio de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 85 17.

4) Teléfono: 945 01 85 17.

5) Telefaxa: 945 01 87 06.

5) Telefax: 945 01 87 06.

6) Helbide elektronikoa: contratacion.rrgg@euskadi.eus

6) Correo electrónico: contratacion.rrgg@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta informazioa eskuratzeko azken eguna: ez da ezartzen.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: no se establece.

c) Espediente-zenbakia: KM/2016/044.

c) Número de expediente: KM/2016/044.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu mota: obrak.

a) Tipo de contrato: obras.

b) Xedearen deskribapena: leihoetako arotzeria aldatzea.

b) Descripción del objeto: sustitución de carpinterías de ventanas.

c) Loteen araberako banaketa eta zenbakia: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko / entregatzeko tokia: Lakua I-eko 4, solairua.

d) Lugar de ejecución/entrega: Edificio de Lakua I, 4.ª planta.

d) Gauzatzeko / entregatzeko epea: 2 aste.

e) Plazo de ejecución/entrega: 2 semanas.

f) Luzapenaren onarpena: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio baten ezarpena: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklatura erreferentzia): 45421132-8.

i) CPV (referencia de nomenclatura): 45421132-8.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 61.983,47 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 61.983,47 euros.

5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: 61.983,47 euro. Zenbatekoa, guztira: 75.000 euro.

a) Importe neto: 61.983,47 euros. Importe total: 75.000,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: lizitazio-aurrekontuaren % 5.

Definitiva: 5% presupuesto licitación.

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Kaudimen ekonomiko eta finantzarioa eta gaitasun tekniko eta profesionala: kontratuaren xedearekin zerikusia duten azken bost urteetako beste obra batzuen adierazpena.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: declaración de obras ejecutadas en los últimos cinco años relacionados con el objeto del contrato.

c) Beste betekizun batzuk: ez.

c) Otros requisitos específicos: no.

d) Kontratu erreserbatuak: ez.

d) Contratos reservados: no.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko abuztuaren 3ko 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 13:00 horas del 3 de agosto de 2016.

b) Aurkezpen modua: paperean.

b) Modalidad de presentación: papel.

c) Aurkezteko tokia: Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea 1 (Lakua), M eraikineko 3. solairua.

c) Lugar de presentación: Dirección de Recursos Generales. Mesa de Contratación. C/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua), edificio M - 3.ª planta.

d) Lizitatzaileak eskaintzari derrigorrez eutsi beharko dion epea: 15 egun proposamen ekonomikoak zabaltzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 15 días desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldagaien onarpena: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak balioesteko irizpideak, administrazio-klausula partikularren agiriaren karatulan xedatutakoari jarraikiz.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Formuletan oinarritutako irizpideak: % 100 prezioa.

a) Criterios basados en fórmulas: 100% Precio.

b) Balio-judizioan oinarritutako irizpideak: ez.

b) Criterios basados en juicio de valor: no.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

Formuletan oinarritutako irizpideei loturiko irekitzea.

Apertura criterios basados en fórmulas:

Entitatea: Kontratazio Mahaia. Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Recursos Generales.

Donostia kalea 1 (Lakua). Vitoria-Gasteiz.

C/ Donostia-San Sebastián (Lakua), Vitoria-Gasteiz.

Data: 2016ko abuztuaren 10eko 12:00ak.

Fecha: 10 de agosto de 2016, a las 12:00 horas.

11.– Beste argibide batzuk.

11.– Otras informaciones.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura (461,52 euro).

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario (461,52 euros).

13.– Kasuak kasu, deialdiari buruzko informazioak biltzen dituen edo pleguak bertan lortzeko baliagarria den atari informatikoa edo web-orria: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/eu.

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/es/

14.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez.

14.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko uztailaren 8a.

En Vitoria-Gasteiz, a 8 de julio de 2016.

Zerbitzu zuzendaria,

La Directora de Servicios,

ANE URKIOLA ALUSTIZA.

ANE URKIOLA ALUSTIZA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental