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Boletin Oficial del País Vasco

137. zk., 2016ko uztailaren 19a, asteartea

N.º 137, martes 19 de julio de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
3217
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, «Osakidetzak Bizkaiko osasun barrutian dituen zentroetako oftalmologiako mantentze-zerbitzua» espedientearen lizitazio-prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a «servicio de mantenimiento de oftalmología en los centros de Osakidetza del área sanitaria de Bizkaia».

1.– Erakunde esleitzailea: Datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: Datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako Ente Publikoa, Zuzendaritza Nagusia. Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Helbide elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud. Dirección General, calle Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General – Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea. Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

d) Espediente zenbakia: G/201/20/1/0943/OSC1/0000/062016.

d) Número de expediente: G/201/20/1/0943/OSC1/0000/062016.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Azalpena: Osakidetzak Bizkaiko osasun barrutian dituen zentroetako oftalmologiako mantentze-zerbitzua.

b) Descripción: servicio de mantenimiento de oftalmología en los centros de Osakidetza del área sanitaria de Bizkaia.

c) Lote eta zenbakien araberako banaketa: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Osakidetzak Bizkaiko osasun barrutian dituen zentroak.

d) Lugar de ejecución/entrega: centros de Osakidetza del área sanitaria de Bizkaia.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: 2 urte.

e) Plazo de ejecución/entrega: 2 años.

f) Luzatzeko aukera: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 50000000.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura): 50000000.

3.– Izapidetzea eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: Administrazio Klausula Partikularren Pleguko Karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la Carátula del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: 49 puntu.

c.1.– Criterios basados en Juicio de Valor: 49 puntos.

c.1.1.– Zerbitzuaren kudeaketa-proiektua: 34 puntu.

c.1.1.– Proyecto de gestión del servicio: 34 puntos.

c.1.2.– Kalitate-planaren proposamena: 5 puntu.

c.1.2.– Propuesta de plan de calidad: 5 puntos.

c.1.3.– Prestakuntza-planaren proposamena: 5 puntu.

c.1.3.– Propuesta de plan de formación: 5 puntos.

c.1.4.– Baliabide materialen planaren proposamena: 5 puntu.

c.1.4.– Propuesta de plan de recursos materiales: 5 puntos.

c.2.– Formulatan oinarritutako irizpideak: 51 puntu.

c.2.– Criterios basados en Fórmulas: 51 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 125.400,00 euro, BEZik gabe.

4.– Valor estimado del contrato: 125.400,00 euros IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 114.000,00 euro, BEZik gabe.

5.– Presupuesto base de licitación: 114.000,00 euros IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala (hala dagokionean):

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional (en su caso):

b.1.– Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

b.1.1.– Baldintza: enpresa lizitatzaileek egiaztatu beharko dute, azkeneko hiru urteetan, gutxienez 114.000,00 euroko (BEZik gabe) urteko negozio-bolumena izan dutela.

b.1.1.– Requisito: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen anual de negocios por un importe mínimo de 114.000,00 euros (sin IVA) en los tres últimos años.

b.1.2.– Egiaztatzeko bideak: azkeneko hiru ekitaldietako urteko negozio-bolumena aitortuz, kontratu honen xede den esparru berean, onartutako eta Merkataritzako erregistroan jasotako urteko kontuekin batera, enpresaria aipatutako erregistroan inskribatuta balego eta, hala ez balitz, inskribatuta egon behar duen erregistro ofizialean jasotakoekin batera. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresari indibidualek haien urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute haien inbentarioen eta urteko kontuen liburuekin, Merkataritzako Erregistroak horiek legalizatu ondoren.

b.1.2.– Medios de acreditación: mediante declaración del volumen anual de negocios de los tres últimos ejercicios, en el ámbito similar al objeto del presente contrato, acompañada de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios y cuentas anuales legalizados por el Registro Mercantil.

b.2.– Kaudimen teknikoa:

b.2.– Solvencia técnica:

b.2.1.– Baldintza: azkeneko bost ekitaldietako batean, kontratu honen xede denaren antzeko esparru batean, gutxienez, zerbitzu bat eman izana, gutxienez, 144.000,00 euroko urteko lizitazio-aurrekontuaren gehienezko zenbateko berekoa.

b.2.1.– Requisito: deberán haber realizado, al menos, un servicio en ámbito similar al del presente objeto de contrato en alguno de los cinco últimos ejercicios por un importe, al menos, del presupuesto máximo de licitación anual 144.000,00 euros.

b.2.2.– Egiaztatzeko bideak: dokumentuak eta/edo egiaztagiriak: azken bost urteotan emandako zerbitzurik aipagarrienak, zerbitzu horien zenbatekoak, datak eta hartzaileak, publiko zein pribatuak, jasotzen dituen zerrenda. Hartzailea sektore publikoko erakundea denean, organo eskudunak jaulkitako edo ontzat emandako ziurtagiri bidez kreditatu beharko dira egindako lanak edo zerbitzuak; hartzailea subjektu pribatu bat denean, berorrek emandako ziurtagiriaren bitartez, eta, halakorik ezean, enpresaburuaren adierazpen baten bidez; behar izanez gero, ziurtagiri horiek zuzenean jakinaraziko dizkio agintaritza eskudunak kontratazio-organoari.

b.2.2.– Medios de acreditación: Documentos y/o certificados: relación de los principales servicios realizados en los últimos cinco años que incluya importe, fechas y el destinatario, público o privado, de los mismos. Los servicios o trabajos efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público; cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario; en su caso, estos certificados serán comunicados directamente al órgano de contratación por la autoridad competente.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko irailaren 6a, 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 6 de septiembre de 2016 a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: administrazio klausula partikularren pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikus 1.a puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a.

d) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzen denetik zenbatzen hasita; hamabost egun baliodun gehiagoz luzatu ahal izango da epe hori, 152.3 artikuluak aipatzen dituen izapideak egin beharra badago (balio anormal edo neurrigabeak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokionez: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko irailaren 13a, 11:00ak.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: Dirección General. Domicilio: c/ Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Fecha: 13 de septiembre de 2016 a las 11:00 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko urriaren 4a, 11:30ak.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: Entidad: Dirección General. Domicilio: c/ Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Fecha: 4 de octubre de 2016 a las 11:00 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunaren kontura (461,52 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (461,52 euros).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (hala badagokio): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Beste argibide batzuk: pleguetan ageri direnak. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2016ko uztailaren 8a.

En Vitoria-Gasteiz, a 8 de julio de 2016.

Kontratazio Mahaiko ordezko lehendakaria,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental