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Boletin Oficial del País Vasco

135. zk., 2016ko uztailaren 15a, ostirala

N.º 135, viernes 15 de julio de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
3176
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IRAGARKIA, EAEko Administrazio Orokorreko langileei zerbitzu elektronikoei buruzko prestakuntza ematea helburu duen zerbitzuen administrazio-kontratua lizitatzeko dena (Espedientea: A-007-DAPJ-2016).

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de servicios que tiene por objeto la formación en servicios electrónicos del personal al servicio de la Administración General de la CAE (A-007-DAPJ-2016).

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza, Herri Administrazio eta Justizia Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco, Departamento de Administración Pública y Justicia.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritza. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Servicios. Mesa de Contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

1) Dependencia: Mesa de Contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 018 496.

4) Teléfono 945 018 496.

5) Telefaxa: 945 019 029.

5) Telefax: 945 019 029.

6) Posta elektronikoa: b-ortiz@euskadi.eus

6) Correo electrónico: b-ortiz@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil de contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2016-08-04.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 04-08-2016.

d) Espediente-zenbakia: A-007-DAPJ-2016.

d) Número de expediente: A-007-DAPJ-2016.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Xedearen deskribapena: EAEko Administrazio Orokorreko langileei zerbitzu elektronikoei buruzko prestakuntza ematea.

b) Descripción del objeto: formación en servicios electrónicos del personal al servicio de la Administración General de la CAE.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Tokia: Eusko Jaurlaritzak Gasteizen dituen bulegoak.

d) Lugar de ejecución: las dependencias del Gobierno Vasco en Vitoria-Gasteiz.

e) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: hogeita bost (25) hilabete.

e) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: veinticinco (25) meses.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí.

g) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 80511000-9.

g) CPV (referencia de nomenclatura): 80511000-9.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: eskaintzak baloratzeko zenbait irizpide daude, administrazio-klausula zehatzen pleguko karatulan ezarritakoarekin bat etorriz.

c) Forma: varios criterios de valoración de las ofertas, de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

1) Formulak aplikatuz automatikoki ebaluatzen diren irizpideak. Haztapena, guztira: 51 puntu.

1) Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas: ponderación total: 51 puntos.

– Eskaintza ekonomikoa: 51 puntu. Formula: ikusi karatularen 30.2 puntua.

– Oferta económica: 51 puntos. Fórmula: ver punto 30.2 de la carátula.

2) Balio-judizioaren bidez aplikatzekoak diren beste irizpide batzuk. Haztapena, guztira: 49 puntu.

2) Otros criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor: ponderación total: 49 puntos.

– Kalitate teknikoa. Haztapena: 30 puntu.

– Calidad técnica. Ponderación: 30 puntos.

– Lan-plangintza. Haztapena: 19 puntos.

– Plan de trabajo. Ponderación: 19 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 653.333,33 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 653.333,33 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: 333.333,33 euro. Zenbatekoa, guztira: 403.333,33 euro.

a) Importe neto: 333.333,33 euros. Importe total: 403.333,33 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

– Behin-behinekoa: ez.

– Provisional: no.

– Behin betikoa: esleipen-zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

– Definitiva: 5% del importe de adjudicación, IVA no incluido.

7.– Kontratistaren berariazko betekizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Eskatzen den sailkapena: ez dago halakorik.

a) Clasificación que se solicita: no se exige.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala. Ekonomia- eta finantza-kaudimena. Betekizunak: enpresa lizitatzaileek egiaztatu beharko dute amaitu diren azken hiru urteetatik urteko negozio-bolumen handiena izan duen urtearena gutxienez 240.000 eurokoa (BEZik gabe) izan dela. Gaitasun tekniko eta profesionala. Betekizunak: lizitatzaileek gutxienez 160.000 euro egin behar izan dute azken bost urteetatik bolumen handiena izan duten urtean, kontratu honetako antzekoak eta berdinak diren zerbitzuetan, hau da, irakaskuntza- eta prestakuntza-zerbitzuetan.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional. Económica y financiera: requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen de negocios referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos años concluidos por un importe mínimo de 240.000 euros (sin IVA). Técnica o profesional: requisito/s: haber ejecutado, al menos, 160.000 euros en el año de mayor ejecución de los cinco últimos años en servicios de igual o similar naturaleza al del presente contrato, entendiéndose como tales aquellos servicios de enseñanza y formación.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko abuztuaren 8a, 12:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 8 de agosto de 2016, hasta las 12:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: bi «A», «B» eta «C» gutun-azal aurkeztu beharko dira, administrazio-klausula zehatzen pleguan adierazitako edukia dutela.

b) Documentación a presentar: deberán presentarse dos sobres «A», «B» y «C» con el contenido que se especifica en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Eskabideak aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza. Eusko Jaurlaritza.

1) Entidad: Mesa de Contratación, Dirección de Servicios del Departamento de Administración Pública y Justicia del Gobierno Vasco.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua, erdiko eraikina, M gunea, 2. solairua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: Sektore Publikoaren Kontratuei buruzko Legearen testu bategineko 161. artikuluan xedatutakoaren arabera.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, conforme a lo dispuesto en el artículo 161 del Texto Refundido de la Ley de Contratos del Sector Público.

e) Aldagaiak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas.

a) «C» gutun-azalak irekitzea: balio-judizioen bidez neurtzekoak diren irizpideak:

a) Apertura de los sobres «C» referente a los criterios cuya ponderación dependa de un juicio de valor:

– Erakundea: Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

– Entidad: Mesa de Contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

– Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua IIko 1. bilera-gela.

– Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 (sala de reuniones n.º 1 de Lakua II).

– Udalerria: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Eguna eta ordua: «C» gutun-azala: 2016-09-05eko 10:00ak.

– Fecha y hora: sobres «C»: 05-09-2016, a las 10:00.

b) «B» gutun-azalak irekitzea: formulak aplikatuz zenbatu daitezkeen irizpideak.

b) Apertura de los sobres «B» referente a los criterios cuantificables mediante la utilización de fórmulas:

– Erakundea: Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

– Entidad: Mesa de Contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

– Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua IIko 1. bilera-gela.

– Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 (sala de reuniones n.º 1 de Lakua II).

– Udalerria: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Eguna eta ordua: «B» gutun-azala: 2016-09-08ko 10:00ak.

– Fecha y hora: sobres «B»: 08-09-2016 a las 10:00.

10.– Publizitate-gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán abonados por el adjudicatario.

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: ez.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no procede.

12.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web-orria: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

12.– Portal informático o página web donde figuran las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

Vitoria-Gasteiz, 2016ko uztailaren 6a.

En Vitoria-Gasteiz, a 6 de julio de 2016.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental