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Boletin Oficial del País Vasco

131. zk., 2016ko uztailaren 11, astelehena

N.º 131, lunes 11 de julio de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
3091
3091

IRAGARKIA, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Bizkaiko Campuseko igogailu, karga jasogailu, eskailera igogailu eta plataforma jasotzaileen mantentze integralaren zerbitzuak kontratatzeko prozedura irekiari buruzkoa (14/16 PI).

ANUNCIO relativo al procedimiento abierto para la contratación de servicios de mantenimiento integral de ascensores, montacargas, salvaescaleras y plataformas elevadoras del campus de Bizkaia de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea (PA 14/16).

1.– Kontratua eskaintzen duena.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Euskal Herriko Unibertsitatea. Leioako Campusa. Telefonoa: 94 601 20 01.

a) Organismo: Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea. Campus Universitario de Leioa. Teléfono: 94 601 20 01.

b) Espedientea bideratuko duen atala: Kontratazio eta Erosketetako Zerbitzua.

b) Dependencia que tramita el expediente: Servicio de Contratación y Compras.

2.– Kontratuaren gaia.

2.– Objeto del contrato.

a) Deskribapena: goian adierazitakoa.

a) Descripción: indicado en el encabezamiento.

b) Zenbat halako: ez.

b) N.º de unidades: no.

c) Loteak eta kopurua: bai, 2.

c) División por lotes y n.º: sí, 2.

d) Emateko lekua: ikusi karatula eta baldintza teknikoak.

d) Lugar de ejecución: véase carátula y PPT.

e) Emateko epea: ikusi karatula eta baldintza teknikoak.

e) Plazo de ejecución: véase carátula y PPT.

3.– Tramitazioa, prozedura eta era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma.

a) Tramitazioa: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Era: zenbait balorazio irizpideen araberako esleipena. Eskaintza ekonomikoa: 70 puntu. Berme epea: 6 puntu. Prebentziozko mantentze programa: 8 puntu. Mantentze zuzentzailearen estaldura garatzeko lan plangintza: 8 puntu. Auditoretza, azterketa eta ingurumeneko proposamenetarako konpromisoak, inpaktu txikiago eta energia eraginkortasun handiago batera eramango dutenak: 4 puntu. Unibertsitatearentzat interesgarriak diren bestelako hobekuntzak, zerbitzu eta prestazio osagarriei buruzkoak: 4 puntu.

c) Forma: adjudicación conforme a varios criterios de valoración. Oferta económica: 70 puntos. Plazo de garantía: 6 puntos. Programa de mantenimiento preventivo: 8 puntos. Planificación del trabajo a desarrollar para la cobertura del mantenimiento correctivo: 8 puntos. Compromisos de auditorías, estudios y propuestas medioambientales que conduzcan a un menor impacto y a una mayor eficiencia energética: 4 puntos. Otras mejoras de interés para la Universidad relativas a servicios y prestaciones adicionales: 4 puntos.

4.– Lehiaketarako oinarrizko aurrekontua: 89.900,00 euro (BEZ gabe): 1.lotea: 46.500,00 euro (BEZ gabe) eta 2. lotea: 43.400,00 euro (BEZ gabe).

4.– Presupuesto base de licitación: 89.900,00 euros (IVA excluido): Lote 1: 46.500,00 euros (IVA excluido) y Lote 2: 43.400,00 euros (IVA excluido).

5.– Behin-behineko bermea: ez.

5.– Garantía provisional: no.

6.– Dokumentuak eta argibideak.

6.– Documentos e información.

a) Helbidea: ikusi 1.a eta 1.b puntuak.

a) Dirección: véase puntos 1.a y 1.b.

b) Noiz arte eskuratu ahal diren: 2016ko uztailaren 22ra arte.

b) Fecha límite de obtención: hasta el 22 de julio de 2016.

c) Kontratazio publikoan hainbat klausula sozial sartzeari buruz: ez.

c) Cláusula social referente a la subrogación: no.

7.– Lehiatzaileak bete beharreko baldintzak: ikusi administrazio baldintza zehatzen orria eta karatula.

7.– Requisitos del contratista: véase pliego de cláusulas administrativas particulares y carátula.

8.– Eskaintzak aurkezteko.

8.– Presentación de ofertas.

a) Azken eguna: 2016ko uztailaren 29ra arte.

a) Fecha límite: hasta el 29 de julio de 2016.

b) Dokumentazioa: ikusi administrazio baldintza zehatzen orria eta karatula.

b) Documentación: véase pliego de cláusulas administrativas particulares y carátula.

c) Lekua: EHUko Erregistro Orokorra (Errektoregoa, Leioako Campusa, Sarriena auzoa z/g, 48940), Gipuzkoako Campuseko Erregistroan (Ignacio M.ª Barriola Eraikina, Elhuyar plaza, 20018 Donostia), eta Arabako Campuseko Erregistroan (Izardui komandantea 2, 01005 Gasteiz). Ordutegi honetan: astelehenetik ostegunera 09:00etatik 13:00etara eta 15:00etatik 16:30era, eta ostiraletan, Gabonetako txandetan, Aste Santuan eta udako lanaldi jarraituan 09:00etatik 13:00etara.

c) Lugar de presentación: Registro General de la UPV/EHU en el Campus Universitario de Leioa. Edificio Rectorado. B.º Sarriena s/n, 48940, y en los Registros de Campus de Gipuzkoa (Edificio Ignacio M.ª Barriola, Plaza de Elhuyar, Donostia-San Sebastián) y de Álava (c/ Comandante Izarduy 2, Vitoria-Gasteiz). En el siguiente horario: de lunes a jueves de 09:00 a 13:00 y de 15:00 a 16:30, los viernes, turnos de Navidad, Semana Santa y jornada continuada de verano, de 09:00 a 13:00.

Lehiatzaileek eskaintzak postaz bidaltzen badituzte adierazitako epearen barruan, posta-bulegoan dataren zigilua jartzeko eskatu beharko dute eta mezu elektroniko bat bidali karatulako 28.5 puntuan adierazitako helbideetara, eskaintza bidali dutela jakinarazteko. Baldintza bi horiek betetzen ez badira, edo eskaintza bidali egin dela jakinarazteko mezua eskaintzak jasotzeko epea amaitutakoan jasotzen bada, eskaintza ez da onartuko. Nolanahi ere, epea amaitu eta hamar egunera proposamena jaso ez bada, ez da inolaz ere onartuko.

Las ofertas que se envíen por correo dentro del plazo de admisión señalado, deberán justificar la fecha de imposición del envío en la oficina de correos y comunicar la remisión de la oferta mediante envío de un correo electrónico a las direcciones indicadas en el punto 28.5 de la carátula. Sin la concurrencia de ambos requisitos o si la comunicación de la remisión es recibida con posterioridad al transcurso del plazo de recepción de proposiciones establecido, la oferta no será admitida. Transcurridos, no obstante diez días naturales a la indicada fecha sin haberse recibido la proposición, esta no será admitida en ningún caso.

d) Eskaintzari eusteko ezinbesteko epea: bi hilabete, eskaintzak zabaltzen direnetik hasita.

d) Plazo obligatorio de mantener la oferta: dos meses desde el acto de apertura de ofertas.

e) Aldakiak: ez da halakorik jarri.

e) Admisión de variantes: no se establecen.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Erakundea eta lekua: ikusi 1.a puntua.

a) Entidad y lugar: véase punto 1.a.

b) Eguna: 2016ko irailaren 5ean.

b) Fecha: el día 5 de septiembre de 2016.

c) Ordua: 11:00etan.

c) Hora: 11:00.

10.– Iragarkiaren gastuak: enpresa esleipendunaren kontura.

10.– Gastos de anuncios: por cuenta de la empresa adjudicataria.

11.– Interneteko helbidea: www.contratacion.ehu.es

11.– Dirección de Internet: www.contratacion.ehu.eus

Leioa, 2016ko ekainaren 27a.

En Leioa, a 27 de junio de 2016.

UPV/EHUko 2013ko urtarrilaren 30eko Ebazpenaz egindako eskuordetzaz sinatua.
Firmado por delegación efectuada en Resolución de la UPV/EHU de fecha, a 30 de enero de 2013.

Gerentea,

La Gerente,

LORE BILBAO ARTETXE.

LORE BILBAO ARTETXE.


Azterketa dokumentala


Análisis documental