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Boletin Oficial del País Vasco

123. zk., 2016ko ekainaren 29a, asteazkena

N.º 123, miércoles 29 de junio de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
2816
2816

IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, lizitazio-prozedura irekiari dagokiona, espediente honi buruzkoa: «Osakidetzako zerbitzuetara zuzendutako arkitekturaren gobernatzea kudeatu ahal izateko neurrira egindako irtenbide bat sortzeko eta ezartzeko zerbitzuak».

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a los «Servicios para la construcción e implantación de una solución a medida para la gestión del gobierno de Arquitectura Orientada a servicios de Osakidetza».

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak:

1.– Entidad adjudicadora: Datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako Ente Publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba k. 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Helbide elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratugilearen profilaren helbidea Interneten: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante:www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General – Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea: Zuzendaritza Nagusia, Araba k. 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava).

d) Espedientearen zenbakia: G/205/20/0/0913/OSC1/0000/052016.

d) Número de expediente: G/205/20/0/0913/OSC1/0000/052016.

2.– Kontratuaren xedea:

2.– Objeto del contrato:

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Azalpena: Osakidetzako zerbitzuetara zuzendutako arkitekturaren gobernatzea kudeatu ahal izateko neurrira egindako irtenbide bat sortzeko eta ezartzeko zerbitzuak.

b) Descripción: construcción e implantación de una solución a medida para la gestión del gobierno de Arquitectura Orientada a servicios de Osakidetza

c) Loteak: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Osakidetzako Erakunde Zentrala.

d) Lugar de ejecución/entrega: Organización Central de Osakidetza.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: 3 urte.

e) Plazo de ejecución/entrega: 3 años.

f) Luzatzeko aukera: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala dagokionean): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 72000000.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura): 72000000.

3.– Izapideak eta prozedura:

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: administrazio klausula partikularren pleguko karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: 70 puntu.

c.1.– Criterios basados en Juicio de Valor: 70 puntos.

c.1.1.– Irtenbide teknikoaren planteamendua: 50 puntu.

c.1.1.– Planteamiento de la Solución Técnica: 50 puntos.

c.1.2.– Lan-planaren koherentzia eta edukia: 15 puntu.

c.1.2.– Coherencia y contenido del Plan de Trabajo: 15 puntos.

c.1.3.– Proiektuaren kontrola eta jarraipena: 5 puntu.

c.1.3.– Control y seguimiento del proyecto: 5 puntos.

c.2.– Formuletan oinarritutako irizpideak: 30 puntu.

c.2.– Criterios basados en Fórmulas: 30 puntos.

c.2.1.– Eskaintzaren prezioa: 30 puntu.

c.2.1.– Precio de la oferta: 30 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 140.000,00 euro BEZa kanpo.

4.– Valor estimado del contrato: 140.000,00 euros IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 140.000,00 euro BEZa kanpo.

5.– Presupuesto base de licitación: 140.000,00 euros IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betekizunak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Hona hemen enpresek akreditatu beharko duten kaudimen finantzarioa eta ekonomikoa eta kaudimen tekniko edo profesionala (espainiarrek, Europar Batasunaren kide diren estatuetako enpresa atzerritarrek eta Europar Batasunaren kide ez diren estatuetako enpresa atzerritarrek):

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas (españolas, empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea) deberán acreditar la siguiente solvencia:

b.1.– Ekonomikoa eta finantzarioa:

b.1.– Económica y financiera:

b.1.1.– Betekizuna/k: enpresa lizitatzaileek urteko negozio-bolumen bat akreditatu beharko dute; bukatutako azken hiru urteetako negozio-bolumen handiena, gutxienez, lizitazio-aurrekontua baino handiagoa izan beharko da.

b.1.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen anual de negocios, que referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos, deberá ser al menos superior al presupuesto de licitación.

b.1.2 – Agiriak edo/eta ziurtagiriak: urteko negozio-bolumena (zenbatekoa) ziurtatzeko, Merkataritzako Erregistroan jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira enpresaria erregistro horretan izena emanda badago, eta bestela, izena emanda egon behar duen erregistroan jaso eta onartutakoak. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresari indibidualek beren inbentarioen eta Merkataritzako Erregistroan legeztatutako urteko kontuen liburuekin egiaztatuko dute beren urteko bolumena.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: el volumen (cifra) anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante libros de inventarios y cuantas anuales legalizadas por el Registro Mercantil.

b.2.– Teknikoa edo profesionala:

b.2.– Técnica o profesional:

b.2.1.– Betekizuna/k: enpresa lizitatzaileek kontratuaren xedeari dagokion mota edo izaera bereko hornidurak eman izana akreditatu beharko dute, azken 5 urteotan emandakoak, eta hornidura gehien emandako urtean metatutako urteko zenbatekoa lizitazio-aurrekontuaren bera edo handiagoa izan beharko da.

b.2.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar haber realizado suministros del mismo tipo o naturaleza al correspondiente al objeto del contrato, efectuados en el curso de los últimos 5 años, siendo el importe anual acumulado en el año de mayor ejecución igual o superior al presupuesto de licitación.

b.2.1.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: azken bost urteetan emandako hornidura nagusien zerrenda, baldin eta kontratuaren xedeari dagokion izaera berekoak edo antzekoak badira, datu hauek adierazita: zenbatekoa, datak eta horien hartzaile publiko edo pribatua. Emandako hornidurak ziurtatzeko, eskumena duen erakundeak igorritako edo ikus-onetsitako ziurtagiriak erabiliko dira, hartzailea sektore publikoko erakundea denean, edo bestela, hartzailea erosle pribatua denean, horrek igorritako ziurtagiria –edo halakorik eduki ezean, enpresariaren aitorpena–.

b.2.1.– Documentos y/o certificados: relación de los principales suministros efectuados durante los cinco últimos años que sean de igual o similar naturaleza que los que constituyen el objeto del contrato indicando su importe, fechas y destinatario público o privado de los mismos. Los suministros efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o cuando el destinatario sea un comprador privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era:

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación:

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko uztailaren 14a, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 14 de julio de 2016 a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: administrazio klausula partikularren pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikusi 1-a puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1-a.

d) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzen denetik zenbatzen hasita; hamabost egun baliodun gehiagoz luzatu ahal izango da epe hori, SPKLTBaren 152.3 artikuluak aipatzen dituen izapideak egin beharra badago (balio anormal edo neurrigabeak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 del TRLCSP (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de ofertas:

a) Balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokionez: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba k. 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko uztailaren 20an, 11:00etan.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: entidad: Dirección General, domicilio: c/ Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava), fecha: 20 de julio de 2016 a las 11:00 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba k, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko abuztuaren 9an, 11:15ean.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: entidad: Dirección General, domicilio: c/ Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava), Fecha: 9 de agosto de 2016 a las 11:15 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunaren kontura (461,52 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (461,52 euros).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (hala badagokio): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Beste argibide batzuk: pleguetan jasota daude.

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko ekainaren 15a.

En Vitoria-Gasteiz, a 15 de junio de 2016.

Kontratazio Mahaiko ordezko lehendakaria,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental