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Boletin Oficial del País Vasco

112. zk., 2016ko ekainaren 14a, asteartea

N.º 112, martes 14 de junio de 2016


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
2550
2550

65/2016 EBAZPENA, ekainaren 3koa, Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendariarena, zeinaren bidez xedatzen baita argitara ematea Eibarko Udalarekin sinatutako lankidetza-hitzarmen bat, bertan aldatuta 2012ko abenduaren 10ean sinatutakoa, Eibarko Txonta eremua hiri-berroneratzeko eta babes ofizialeko etxebizitzen sustapena ahalbidetzekoa.

RESOLUCIÓN 65/2016, de 3 de junio, del Director de la Secretaría del Gobierno y de Relaciones con el Parlamento, por la que se dispone la publicación del Convenio de colaboración suscrito con el Ayuntamiento de Eibar, de modificación del convenio de colaboración suscrito con fecha 10 de diciembre de 2012, sobre regeneración urbana y promoción de vivienda protegida en el Área de Txonta de dicho término.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak lankidetza-hitzarmen hori sinatu du; beraz, zabalkunde egokia izan dezan, honako hau

Habiéndose suscrito por la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco el Convenio referenciado, y a los efectos de darle la publicidad debida,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Artikulu bakarra.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea Eibarko Udalarekin sinatutako lankidetza-hitzarmen bat, bertan aldatuta 2012ko abenduaren 10ean sinatutakoa, Eibarko Txonta eremua hiri-berroneratzeko eta babes ofizialeko etxebizitzen sustapena ahalbidetzekoa; eranskinean dago testua.

Artículo único.– Publicar en el Boletín Oficial del País Vasco el texto del colaboración suscrito con el Ayuntamiento de Eibar de modificación del convenio de colaboración suscrito con fecha 10 de diciembre de 2012 sobre regeneración urbana y promoción de vivienda protegida en el Área de Txonta de dicho término, que figura como anexo a la presente.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko ekainaren 3a.

En Vitoria-Gasteiz, a 3 de junio de 2016.

Jaurlaritzaren Idazkaritzako eta Legebiltzarrarekiko Harremanetarako zuzendaria,

El Director de la Secretaría del Gobierno y de Relaciones con el Parlamento,

SANTIAGO LARRAZABAL BASAÑEZ.

SANTIAGO LARRAZABAL BASAÑEZ.

ERANSKINA, JAURLARITZAREN IDAZKARITZAKO ETA LEGEBILTZARRAREKIKO HARREMANETARAKO ZUZENDARIAREN EKAINAREN 3KO 65/2016 EBAZPENARENA
ANEXO A LA RESOLUCIÓN 65/2016, DE 3 DE JUNIO, DEL DIRECTOR DE LA SECRETARÍA DEL GOBIERNO Y DE RELACIONES CON EL PARLAMENTO
HITZARMENA, EIBARKO UDALAREKIN 2012KO ABENDUAREN 10EAN SINATUTAKO LANKIDETZA-HITZARMENAREN ALDAKETA BAIMENTZEN DUENA, EIBARKO TXONTA EREMUA HIRI-BERRONERATZEKO ETA BABES OFIZIALEKO ETXEBIZITZEN SUSTAPENA AHALBIDETZEKO
CONVENIO DE COLABORACIÓN SUSCRITO CON EL AYUNTAMIENTO DE EIBAR, DE MODIFICACIÓN DEL CONVENIO DE COLABORACIÓN SUSCRITO CON FECHA 10 DE DICIEMBRE DE 2012 SOBRE REGENERACIÓN URBANA Y PROMOCIÓN DE VIVIENDA PROTEGIDA EN EL ÁREA DE TXONTA DE DICHO TÉRMINO
BILDUTA:
REUNIDOS:

Batetik, Ángel Toña Güenaga jauna, Eusko Jaurlaritzako Enplegu eta Gizarte Politiketako sailburua,

De una parte, D. Ángel Toña Güenaga, Consejero de Empleo y Políticas Sociales del Gobierno Vasco,

Eta bestetik, Miguel de los Toyos Nazabal jauna, Eibarko Udaleko alkatea.

Y de la otra, D. Miguel de los Toyos Nazabal, Alcalde del Ayuntamiento de Eibar.

BERTARATU DIRA:
COMPARECEN:

Lehenengoa, Eusko Jaurlaritzaren Enplegu eta Gizarte Politiketako sailburua den aldetik eta sail horren legezko ordezkari-lanetan, Gobernu Kontseiluak 2016ko maiatzaren 3an egindako bileran hartutako erabakiaren bidez egintza honetarako baimenduta.

El primero, en calidad de Consejero de Empleo y Políticas Sociales del Gobierno Vasco y en representación legal del mismo para este acto en virtud de acuerdo adoptado por el Consejo de Gobierno en sesión celebrada el día 3 de mayo de 2016.

Eta bigarrena, Eibarko alkate-udalburua denez, Udalaren izenean, horretarako gaitasuna duela, Udalbatzak 2016ko urtarrilaren 25ean hartutako erabakiarekin bat.

Y el segundo, en su calidad de Alcalde-Presidente del Ayuntamiento de Eibar, en representación del mismo autorizado para este acto por el acuerdo del pleno de dicha corporación local de 25 de enero de 2016.

Agertutako bi aldeek elkarri aitortu diote lankidetza-hitzarmen hau izenpetzeko behar den legezko gaitasun nahikoa eta, horretarako, honako hau:

Ambos comparecientes se reconocen capacidad legal suficiente y necesaria para otorgar el presente Convenio de Colaboración, y a tal efecto

AZALTZEN DUTE:
EXPONEN:

Lehenengoa.– Euskadiko Autonomia Estatutuaren 10.31 artikuluak adierazten duenez, Euskal Autonomia Erkidegoak soilik du lurraldearen eta itsasertzaren antolaketaren, hirigintzaren eta etxebizitzaren arloan eskumena.

Primero.– El Estatuto de Autonomía del País Vasco determina en su artículo 10.31 la competencia exclusiva de la Comunidad Autónoma del País Vasco en materia de ordenación del territorio y del litoral, urbanismo y vivienda.

Bigarrena.– Era berean, bi erakunde publiko horiek aurreko idatzi-zatian adierazitako alderdietan batera eta koordinatuta egin beharreko jarduna baieztatzeko eta berresteko, Autonomia Erkidegoak alde batetik, eta Toki Erakundeek bestetik, elkarren arteko harremanetan beren zereginak eraginkortasunez betetzeko behar duten lankidetza eta laguntza aktiboa eskaini beharko diote elkarri, nork bere esparruan.

Segundo.– Asimismo, para confirmar y ratificar la actuación conjunta y coordinada que corresponde a ambos entes públicos, en los aspectos referidos en el apartado anterior, la Comunidad Autónoma, de un lado, y las Entidades Locales, de otro, deberán en sus relaciones recíprocas prestarse, en el ámbito propio, la cooperación y asistencia activa que pudieran precisar para el eficaz cumplimiento de sus tareas.

Hortaz, gogoratu beharra dago bi herri-administrazioak lankidetzan arituak direla babestutako etxebizitzen sustapenean, Ardantza, Jardineta eta Egazelai eremuetan, eta 2012az geroztik, Txonta eremuan, hain zuzen.

En este sentido, se debe recordar que ambas Administraciones Públicas ya han colaborado anteriormente en la promoción de vivienda protegida en los ámbitos denominados Ardanza, Jardineta, Egazelai, y desde el año 2012, también en Txonta.

Hirugarrena.– Eusko Jaurlaritzako Enplegu eta Gizarte Politiketako Sailak eta Eibarko Udalak ulertzen dute komeni dela hondatutako eremuak berroneratzeko lanetan aurrera egitea, hala nola Eibarko Txonta auzoan. Halaber, uste dute komeni dela udalerrian babestutako etxebizitzen eskaintza bermatzea eta areagotzea.

Tercero.– El Departamento de Empleo y Políticas Sociales del Gobierno Vasco y el Ayuntamiento de Eibar entienden conveniente seguir avanzando en la regeneración urbana de áreas degradadas como la del barrio de Txonta de Eibar, y por otro, se asegure e incremente la oferta de vivienda protegida en el municipio.

Laugarrena.– Eibarko Udalak eta SPRILUR sozietateak hirigintza-hitzarmena sinatu zuten 2008ko azaroaren 5ean. Horren arabera, Sprilur SAk SAPUI-3 Matxariabarren izeneko sektorean kokatutako zenbait lur-zati urbanizagarriren titulartasuna eskuratu zuen. Horiei dagokien eraikigarritasuna, 25.209 m2-koa guztira.

Cuarto.– El Ayuntamiento de Eibar y la sociedad Sprilur suscribieron, con fecha 5 de noviembre de 2008, un Convenio urbanístico en el que se establecía la adquisición por parte de Sprilur, S.A., la titularidad de diversas parcelas edificables situadas en el Sector denominado SAPUI-3 Matxariabarren a las que correspondía una edificabilidad total de 25.209 m2.

Eskualdatutako lur-zatiak, batetik, Txonta eremuko ekonomia-jardueren titularrak birkokatzeko ziren, Lurzoru eta Hirigintzari buruzko ekainaren 30eko 2/2006 Legeak bigarren xedapen gehigarrian xedatutakoa aplikatzeko, eta, bestetik, jarduera ekonomikoak garatzeko, Sprilur sozietateari dagozkion sustapen-jarduerekin bat etorrita.

El destino de las parcelas objeto de transmisión era, por una parte, posibilitar el realojo de los titulares de actividades económicas en el ámbito de Txonta, en aplicación de lo dispuesto en la DA 2.ª de la Ley 2/2006, de 30 de junio, de Suelo y Urbanismo, y, por otro, el desarrollo de actividades económicas conforme a las actuaciones de fomento de las mismas que corresponde a Sprilur.

Gaur egun, lur-sail horietan industria-pabilioi batzuk daude, EAEko Administrazio Orokorrak Sprilur sozietateari erosi eta Enplegu eta Gizarte Politiketako Sailaren alde atxiki direnak. Gaur egun, Sail horixe da arduradun etxebizitzen arloan.

En la actualidad sobre dichas parcelas existen pabellones industriales que han sido adquiridos por la Administración General de la CAPV a Sprilur y adscritos a favor del Departamento de Empleo y Políticas Sociales, actualmente responsable en materia de vivienda.

Bosgarrena.– Halaber, 2012ko abenduaren 10ean, Eusko Jaurlaritzako, Etxebizitza, Herri Lan eta Garraio Sailak (gaur egun, Eusko Jaurlaritzako Enplegu eta Gizarte Politiketako Sailak) eta Eibarko Udalak hitzarmen bat sinatu zuten. Hitzarmen horretan ezarri ziren, hain zuzen, Eibarko Txonta esparrua berroneratzeko lankidetza-premisak.

Quinto.– Asimismo, con fecha de 10 de diciembre de 2012, el Departamento de Vivienda, Obras Públicas y Transportes del Gobierno Vasco (hoy, Departamento de Empleo y Políticas Sociales del Gobierno Vasco) y el Ayuntamiento de Eibar suscribieron un convenio en el que se establecieron las premisas de colaboración para la regeneración del Área de Txonta en Eibar.

Hitzarmenaren xede nagusia zen (eta gaur egun indarrean dago) Txontako hondatutako industria-eremuaren hiri-berroneratzea; horretarako, aldez aurretik eman beharreko urrats gisa, esparru horretan oraindik ere martxan dauden industriak lekualdatu behar dira, ondoren etxebizitza-garapena bermatzeko, batik bat eremu horretan aurreikusten den babes ofizialeko etxebizitzena.

El principal objetivo del convenio y que cuenta con plena vigencia en la actualidad consiste en materializar la regeneración urbana del Área industrial degradada de Txonta, para lo que, como paso previo, se debe efectuar el traslado de las industrias que aún continúan en funcionamiento en el ámbito, para luego, garantizar el nuevo desarrollo residencial, principalmente de vivienda de protección oficial que se prevé en la zona.

Seigarrena.– 2012ko abenduaren 10eako hitzarmenaren arabera, Eusko Jaurlaritzaren ekarpena zera da: Eibarko Udalaren esku jartzea Euskal Autonomia Erkidegoko jabetzakoak diren pabiloiak eta garajeak SAPUI-3 Matxariabarrena izeneko sektorean, baldin eta horiek beharrezkoak eta egokiak badira Txontako enpresen lekualdaketak gauzatzeko.

Sexto.– Conforme al Convenio de 10 de diciembre de 2012, la aportación del Gobierno Vasco consiste en la puesta a disposición del Ayuntamiento de Eibar de los pabellones y garajes, en el Sector denominado SAPUI-3 Matxariabarren, propiedad de la Comunidad Autónoma del País Vasco, que puedan resultar necesarios y adecuados para materializar los traslados de las empresas ubicadas en Txonta.

Horren truke, Eibarko Udalak hitzematen du birpartzelazioaren likidazioaren kontuan kontsignatzeko jarduerak birkokatzearen ondoriozko gastu guztiak urbanizazio-gastuen zati gisa, Lurzoruari eta Hirigintzari buruzko 2/2006 Legearen 48.4 artikuluan zehaztutakoaren arabera.

A cambio, el Ayuntamiento de Eibar se compromete a consignar en la cuenta de liquidación de la reparcelación todos los gastos derivados del realojo de las actividades como parte de los gastos de urbanización, según lo determinado en el artículo 48.4 de la Ley 2/2006, de Suelo y Urbanismo.

Zazpigarrena.– Eibarko Udalak behin betiko onartu du 2015eko otsailaren 23an Eibarko Hiri Antolamendurako Plan Orokorraren Aldaketa Puntuala, Txontako AI 125 eremuari buruzkoa.

Séptimo.– El Ayuntamiento de Eibar ha aprobado definitivamente, con fecha 23 de febrero de 2015, la Modificación Puntual del Plan General de Ordenación Urbana de Eibar, relativa a la AI 125 de Txonta.

Jarduera horren hirigintza-fitxan ezartzen da Txontako jarduerak onartu beharko duela etxebizitzen birkokatzearen kostua, eta Hiri Antolaketa Plan Orokorraren aldaketa hori behin betiko onartzen den datan esparru horretan lanean eta funtzionatzen ari diren jarduerak eta birpartzelazioaren unean lanean edota funtzionamenduan ari diren jarduerak berriz instalatzearen kostua, nahiz une hori iritsi baino lehen jarduten den administrazioarekin birkokatzeko edo lekualdatzeko berariazko akordioa lortzen dutenena.

La ficha urbanística de dicha actuación establece que la actuación de Txonta deberá asumir el coste del realojo de las viviendas, y la reinstalación de las actividades que efectivamente se encuentren ocupadas y en funcionamiento en dicho ámbito a la fecha de la aprobación definitiva de la citada modificación del PGOU y que continúen efectivamente ocupadas y/o en funcionamiento en el momento de la reparcelación o que antes de ese momento lleguen a un acuerdo expreso para su realojo o traslado con la Administración actuante.

Zortzigarrena.– Txonta AI 125 eremuaren baitan, Txonta auzoa ez den beste leku batean beren instalazioak modernizatzeko premia atzeraezina duten enpresak daude. Ildo horretan, jarduten diren administrazioetarako interesgarria da Eibarren eustea Txontako industria-jardunari, eta AI 125 eremuaren hirigintza-garapenean, horien instalazioak lekualdatzea Matxariabarren eremuko pabiloi eta garajeetara (Euskal Autonomia Erkidegoko jabetzakoak).

Octavo.– Dentro del ámbito AI 125 Txonta se encuentran empresas con la necesidad inaplazable de modernizar sus instalaciones en un lugar distinto al barrio de Txonta. En este sentido, resulta de interés de las Administraciones actuantes el mantenimiento en Eibar de la actividad industrial radicada en Txonta, y en el desarrollo urbanístico de la AI 125 Txonta proceder al traslado de sus instalaciones a los pabellones y garajes de Matxariabarren, propiedad de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Horri lotuta, Lurzoruaren eta Hirigintzaren 2/2006 Legeak 48.4 artikuluan ezarritakoaren arabera, udalek, eta haien menpe dauden edo haiek partaide dituzten erakunde edo entitateek, birpartzelazioan parte hartu ahal izango dute. Hartarako, konpentsazio ekonomiko bat ordainduko diote birpartzelazio-erkidegoari etorkizuneko urbanizazioaren kostuen kontura, hirigintza-eraikigarritasunean parte-hartzea lortzeko.

En este sentido, el artículo 48.4 de la Ley 2/2006, de Suelo y Urbanismo, establece que los ayuntamientos o cualquiera de los organismos o entidades de ellos dependientes o de los que formen parte, podrán participar en la reparcelación aportando a favor de la comunidad reparcelatoria constituida una compensación económica a cuenta de los costes de la futura urbanización, al objeto de obtener participación en la edificabilidad urbanística.

Bestalde, 2/2006 Lege horren 147. artikuluan ezarritakoaren arabera: egikaritze-unitate batean sartutako lursailen jabeen kargukoak diren urbanizatze-kargak dira lege horren arabera dagozkien kalte-ordainak eta jarduerak berriz instalatzeko gastuak. Bigarren xedapen gehigarrian dago ezarrita funtzionamenduan diren jarduerak lekuz aldatzeko araubidea.

Por otra parte, el artículo 147 de la misma Ley 2/2006 establece que las cargas de urbanización que corren a cargo de los propietarios de los terrenos comprendidos en una unidad de ejecución son, entre otras, las indemnizaciones y gastos de reinstalación de actividades que procedan, conforme a esta Ley, regulándose en la Disposición Adicional Segunda el régimen de dichos traslados de actividades en funcionamiento.

Bederatzigarrena.– Enplegu eta Gizarte Politiketako Sailak, etxebizitzaren arloan dituen eskumenak erabiliz, Eibarren babes ofizialeko etxebizitzak eraikitzeko lurzorua behar du (udalerri horretan, etxebizitzen premia egiaztatua dago), errenta-ahalmen txikia izanik etxebizitzaren merkatu librera jotzerik ez duten familientzat.

Noveno.– El Departamento de Empleo y Políticas Sociales en el ejercicio de sus competencias en materia de vivienda, precisa suelo para la construcción de viviendas de protección oficial en Eibar, municipio en el que existe necesidad acreditada de vivienda, con destino a aquellas familias, con escasa capacidad de renta que no pueden acceder al mercado libre de vivienda.

Hamargarrena.– Aldeek, bien interesak, konpromisoak eta ekarpenak zuzen gauzatzeko, 2012ko abenduaren 10eko Hitzarmena aldatzen dute. Hitzarmen hori Eusko Jaurlaritzako Etxebizitza, Herri Lan eta Garraio Sailaren eta Eibarko Udalaren artean sinatu zuten, hiria berroneratzeko eta babes ofizialeko etxebizitzak sustatzeko Eibarko Txonta sektorean. Hori guztia, honako hauen arabera:

Décimo.– Para la adecuada instrumentación de los respectivos intereses, compromisos y aportaciones, ambas partes proceden a formalizar la modificación del Convenio de 10 de diciembre de 2012, entre el Departamento de Vivienda, Obras públicas y Transportes del Gobierno Vasco, y el Ayuntamiento de Eibar para la regeneración urbana y promoción de vivienda en régimen de protección oficial en el sector Txonta del término municipal de Eibar, de acuerdo con las siguientes

KLAUSULAK
CLÁUSULAS

Lehenengoa.– 2012ko abenduaren 10eko Hitzarmenaren laugarren klausula aldatzen da, eta laugarren klausula bis bat sartzen da. Hitzarmen hori Eusko Jaurlaritzako Etxebizitza, Herri Lan eta Garraio Sailaren eta Eibarko Udalaren artean sinatu zuten, hiria berroneratzeko eta babes ofizialeko etxebizitzak sustatzeko Eibarko Txonta sektorean. Hain zuzen, honela idatzita geratuko da:

Primera.– Se modifica la cláusula cuarta y se introduce una cláusula cuarta bis al Convenio de 10 de diciembre de 2012, entre el Departamento de Vivienda, Obras públicas y Transportes del Gobierno Vasco, y el Ayuntamiento de Eibar para la regeneración urbana y promoción de vivienda en régimen de protección oficial en el sector Txonta del término municipal de Eibar, que queda redactado de la siguiente manera:

«Laugarrena.– Eibarko Udalak, bere aldetik, konpromisoa hartu du Eusko Jaurlaritzako Etxebizitza, Herri Lan eta Garraio Sailari emango dizkiola gero, truke bidez, babes publikoko etxebizitzak eraikitzeko diren orube eraikigarriak eta eskubideak, birpartzelazioan parte hartu ahal izateko jarduerak lekuz aldatzeko gastuengatik birpartzelatzeko erkidegoari emandakoagatik, hirigintza-jardueraren ondoriozko gainbalioetan udalaren partaidetzagatik edota beste edozein titulurengatik Eibarko Udalari edota bere menpeko erakunderen bati legozkiokeenak. Orube eta eskubide horien balioak eta truke bidez emandako pabilioien eta garajeen balioak parekoak izan beharko dute. Balorazio horretan sartuko da lurzoruen kutsaduraren ondoriozko gastuen haztapena, hala gertatuz gero.

«Cuarta.– El Ayuntamiento de Eibar por su parte, se compromete a entregar con posterioridad al Gobierno Vasco, Departamento de Vivienda, Obras Públicas y Transportes, mediante permuta, aquellos solares y derechos edificables que puedan corresponder al Ayuntamiento de Eibar o sus organismos o entidades dependientes, tanto como consecuencia de su participación en la reparcelación por aportación a favor de la comunidad reparcelatoria a cuenta de los costes de los traslados de actividades, por la participación municipal en las plusvalías derivadas de la actuación urbanística, o por cualquier otro título, para la construcción de viviendas de protección pública, cuyo valor sea equivalente al valor de los pabellones y garajes que hayan sido entregados en permuta, incluyéndose en dicha valoración la ponderación de los gastos derivados de la contaminación de los suelos, si fuera el caso.

Eibarko Udalak edota bere menpeko erakundeek trukearen xede den eraikigarritasunaren titulartasuna lortuko dute, Txonta eremuari dagokionez Hiri Antolamendurako Plan Orokorrean aldaketa puntuala egindakoan. Eibarko Udalak hartu du aldaketa hori izapidetzeko konpromisoa. Trukea edo trukeak gauzatzeko beharrezkoa izango da, nolanahi ere, eremua birpartzelatzeko proiektua onartzea; proiektu horrek ondasunen eta eskubideen jabe guztien eskubideak eta zamak zehaztu eta esleitu beharko ditu.

La adquisición por parte del Ayuntamiento de Eibar o sus organismos o entidades dependientes de la titularidad de la edificabilidad objeto de la permuta se producirá como consecuencia de la ejecución de la modificación puntual del Plan General de Ordenación Urbana en lo referido a Txonta que el Ayuntamiento se compromete a tramitar. Será requisito necesario para la formalización de la permuta o permutas, en todo caso, la aprobación del proyecto de reparcelación del ámbito que precise y atribuya los derechos y cargas de todos los propietarios de bienes y derechos.

Laugarrena bis.– Arestian esandakoari kalterik egin gabe, eta Txonta eremuko industriek eska dezaketen lekualdaketa-premia atzeraezinak aintzat hartuta, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak, Eibarko Udalaren aurretiko eskaera arrazoituaren ondoren, aurreratu egin ahal izango du udal horren esku uztea Txontako industriak birkokatzeko pabilioien erabilera.

Cuarta bis.– Sin perjuicio de la previsión anterior, y atendiendo a las necesidades inaplazables de traslado que pudiera demandarse por parte de las industrias radicadas en el área de Txonta, la Administración General del País Vasco, previa petición razonada del Ayuntamiento de Eibar, podrá anticipar la puesta a disposición de éste el uso de pabellones destinados al realojo de las industrias radicadas en Txonta.

Nolanahi ere, Eibarko Udalari pabilioien jabetza osoa ematea Txonta auzoa berroneratzeko hiri-jardunaren esparruan birpartzelazio-proiektua behin betiko onartzearen menpe egongo da, eta, era berean, jardueraren hirigintza-zama gisa islatu beharko da bereziki lagapenaren enpresa onuradunaren jardueraren lekualdaketa.

La entrega del pleno dominio de los pabellones al Ayuntamiento de Eibar en el marco de la actuación urbanística de regeneración del barrio de Txonta, estará, en todo caso, supeditada a la aprobación definitiva del proyecto de reparcelación que, así mismo, habrá de reflejar singularmente como carga urbanística de la actuación el traslado de la actividad de la empresa beneficiaria de la cesión.

Eusko Jaurlaritzak, pabiloien erabileraren lagapenak irauten duen bitartean, hileroko errenta bat jasoko du Udalaren eskutik. Errenta hori lagatako pabiloien tasazio-balioaren % 0,05ekoa izango da, eta zenbateko hori amaierako prezioaren kontura ordainduko da, azkenean jabetza osoa emanez gero.

El Gobierno Vasco, mientras dure la cesión del uso de los pabellones, percibirá del Ayuntamiento una renta mensual equivalente al 0,05% del valor de tasación de los pabellones cedidos, importe que será abonado a cuenta del precio final en el caso de que finalmente se produzca la transmisión del pleno dominio.

Lagatako pabilioiak har ditzaketen jarduerak gauzatzeko beharrezkoak diren gastuak ordaindu beharko ditu Eibarko Udalak. Era berean, horiek zuzen mantendu beharko ditu, eta eraikinak behar bezala bermatu izan daitezkeen gertakizunen aurrean.

El Ayuntamiento de Eibar vendrá obligado a asumir los gastos de suministro necesarios para llevar a cabo las actividades que pudieran alberga los pabellones cedidos, así como a conservarlos adecuadamente y a asegurar suficientemente los edificios frente a posibles contingencias.

EAEko Administrazio Orokorrak Eibarko Udalari pabilioien erabileraren lagapen aurreratua egin eta 6 urteko epean ez baldin bada behin betiko onartzen Txota eremua birpartzelatzeko proiektua, edo hori onartu bai, baina horrek ez badu aurreikusten Matxariabarren eremuko pabiloietara egindako lekualdaketak jarduera-zama gisa, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak zera egina ahal izango du:

Si en el plazo de 6 años desde la cesión anticipada del uso de los pabellones por parte de la Administración General de la CAPV al Ayuntamiento de Eibar no se aprobara definitivamente el proyecto de reparcelación del ámbito de Txonta, o aprobado éste no contemplara los traslados realizados a los pabellones de Matxariabarren como carga de la actuación, la Administración General del País Vasco podrá optar por:

a) Pabilioien alokairua urtero luzatu, gehienez ere bi urteko epean; epe horren barruan onartu beharko da behin betiko birpartzelazio-proiektua eta hitzarmen honetako laugarren klausulan aurreikusitako trukeak gauzatu beharko dira.

a) prorrogar el alquiler de los pabellones anualmente, hasta un plazo máximo de dos años, dentro del cual habrá de producirse la aprobación definitiva del proyecto de reparcelación y materializarse las permutas previstas de la cláusula cuarta del presente convenio,

b) Edo, bestela, aldez aurretik lagatako pabilioien jabetza osoa emateko eskatu; kasu horretan, Eibarko Udalak onartuko du, hitzarmen honen bidez, horiek erosteko betebeharra eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrari ordaindu beharko dio pabilioi horien prezio osoa.

b) o por exigir la materialización de la transmisión del pleno dominio de los pabellones previamente cedidos, asumiendo el Ayuntamiento de Eibar, por medio del presente convenio, la obligación de comprarlos y de abonar a la Administración General del País Vasco la integridad del precio de dichos pabellones.

c) Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak alokairua luzatzea aukeratzen badu klausula honetako a) ataleko baldintzetan, aurreikusitako gehienezko epea igarotakoan, aldez aurretik lagatako pabilioien jabetza osoa emateko eskatuko du; Eibarko Udalak onartuko du horiek erosteko betebeharra eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrari ordaintzea entregatutako pabilioien prezio osoa.»

c) En el caso de que la Administración General del País Vasco opte por la prórroga del alquiler en los términos del aparado a) de la presente cláusula, transcurrido el plazo máximo previsto exigirá la materialización de la transmisión del pleno dominio de los pabellones previamente cedidos, asumiendo el Ayuntamiento de Eibar la obligación de comprarlos y el abono a la Administración General del País Vasco de la integridad del precio de los pabellones entregados.»

Bigarrena.– Hitzarmen honetako akordioen edukiak berritu eta ordezkatu egiten dituzte aldeen artean arestian sinatutako besteak, baldin eta xede honetarako aipatu eta horiekin bateragarriak badira. Bestalde, horiekin bateragarriak diren gainerako klausulei bere horretan eutsiko zaie.

Segunda.– Los acuerdos contenidos en el presente convenio novan y sustituyen a cualesquiera otros suscritos anteriormente entre las partes y que sean referidos a este objeto y sean incompatibles con ellos, conservando el resto de cláusulas que resulten compatibles con los mismos.

Eta adostasuna eta uste ona erakusteko, dokumentu hau izenpetu dute lau aletan, idazpuruan adierazitako lekuan eta egunean.

Y en prueba de conformidad y buena fe, firman el presente documento por cuadriplicado ejemplar, en el lugar y fecha señalados en el encabezamiento.

Enplegu eta Gizarte Politiketako sailburua,

El Consejero de Empleo y Políticas Sociales,

ÁNGEL TARSICIO TOÑA GÜENAGA.

ÁNGEL TARSICIO TOÑA GÜENAGA.

Eibarko alkate-udalburua,

El Alcalde-Presidente del Ayuntamiento de Eibar,

MIGUEL DE LOS TOYOS NAZABAL.

MIGUEL DE LOS TOYOS NAZABAL.


Azterketa dokumentala


Análisis documental