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Boletin Oficial del País Vasco

102. zk., 2016ko maiatzaren 31, asteartea

N.º 102, martes 31 de mayo de 2016


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

EKONOMIAREN GARAPEN ETA LEHIAKORTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE DESARROLLO ECONÓMICO Y COMPETITIVIDAD
2322
2322

EBAZPENA, 2016ko apirilaren 18koa, Energiaren, Meategien eta Industria Administrazioaren zuzendariarena. Honen bidez, OCA Inspección Control y Prevención SAU sozietatea EMBE izendatzeko dena (egiaztatze metrologikoa egiteko baimendutako erakundea), honako hauei dagokienez: tenperatura-erregistragailuak eta termometroak, manometro analogiko eta elektronikoak, eta uraz bestelako likidoen neurketa-sistemak (hornigailuak edo banagailuak), ibilgailuak substantziez hornitzeko erregai gisa erabiltzeko zein ez.

RESOLUCIÓN de 18 de abril de 2016, del Director de Energía, Minas y Administración Industrial, por la que se designa a OCA Inspección Control y Prevención SAU, como OAVM, de registradores de temperatura, y termómetros, de manómetros analógicos y electrónicos, y de sistemas de medida de líquidos distintos del agua, denominados surtidores o dispensadores, para suministro a vehículos, tanto de sustancias destinadas a su uso como combustible, como de las no destinadas a su uso como combustible.

Ref.: 01-OV-1018

Ref.: 01-OV-1018

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

1.– 2016ko urtarrilaren 26an, Jesús Rivero Martínez jaunak, OCA Inspección Control y Prevención SAU sozietatearen ordez (aurrerantzean OCA ICP; sozietatearen egoitza: Vía de las dos Castillas 7, 28224 Pozuelo de Alarcón, Madrid; ordezkaritza: PI Aurrera, Inbisa eraikina, C1, beheko solairua, 48510 Trapagaran), eskabidea aurkeztu du Bizkaiko Lurralde Ordezkaritzan, honako hauek egiteko izendapena eman dakion: konpondu zein aldatu osteko egiaztatze-entseguak eta aldizkako egiaztatzeak, honako hauei dagokienez: uraz bestelako likidoak neurtzeko sistemak (hornigailuak edo banagailuak) ibilgailuak substantziez hornitzeko erregai gisa erabiltzeko zein ez; ibilgailu automobilen pneumatikoetarako erabilera publikoko manometroak eta motordun ibilgailuen pneumatikoen presioa neurtzeko predeterminazio-gailuak dituzten edo ez dituzten osagai elektronikoez erabat edo partzialki hornitutako manometroak, eta tenperatura-erregistragailuak eta termometroak.

1.– Con fecha 26 de enero de 2016, D. Jesús Rivero Martínez, en representación de OCA Inspección Control y Prevención SAU (en adelante OCA ICP), con sede social en Vía de las dos Castillas, n.º 7, 28224 Pozuelo de Alarcón (Madrid), y Delegación en el PI Aurrerá, Edificio Inbisa, C1, planta baja, 48510 Trapagaran, ha presentado en la Delegación Territorial de Bizkaia solicitud de designación para realizar los ensayos de verificación después de reparación o modificación y de verificación periódica de sistemas de medida de líquidos distintos del agua, denominados surtidores o dispensadores destinados al suministro de vehículos automóviles de sustancias destinadas tanto a su uso como combustible como de no combustible, de manómetros de uso público para neumáticos de vehículos automóviles y de manómetros dotados, total o parcialmente, de componentes electrónicos provistos o no de dispositivos de predeterminación, destinados a medir la presión de los neumáticos de los vehículos a motor y de registradores de temperatura y termómetros.

2.– Erakunde eskatzaileak, egiaztatze metrologikoak egiteko baimendutako erakunde izendatua izateko, hemen xedatutako eskakizunak bete beharko ditu: egiaztatze metrologikoak egiteko baimendutako erakunde izendatzeko azaroaren 26ko 1/2007 Zuzentaraua argitaratu duen Industriako Idazkaritza Nagusiaren 2007ko azaroaren 29ko Ebazpena. Hartarako, ENACek emandako OC-I/243 Egiaztatze Ziurtagiria aurkeztu da, 2015-12-04ko Eranskin Teknikoaren 1. Berrikuspenarekin batera, haren barnean hauek: uraz bestelako likidoak neurtzeko sistemak (hornigailuak edo banagailuak), ibilgailuak substantziez hornitzeko erregai gisa erabiltzeko zein ez, 2 l/min-tik 50 l/min-ra arteko emaridunak; uraz bestelako likidoen neurketa-sistemak (hornigailuak edo banagailuak), 100 l/min-rainokoak; tenperatura-erregistragailuak eta termometroak, in situ, laborategi egonkorrekoak, 1. eta 2. motakoak (-30 ºC-tik +50 ºC-ra); motordun ibilgailuen presioa neurtzeko manometro analogiko eta elektronikoak, 17 bar-erainokoak.

2.– Para la designación como organismo autorizado de verificación metrológica, la entidad solicitante deberá cumplir con los requisitos establecidos por la Resolución de 29 de noviembre de 2007, de la Secretaría General de Industria, por la que se publica la Directriz 1/2007, de 26 de noviembre, para la designación de organismos autorizados de verificación metrológica. A tal efecto, se ha presentado Certificado de Acreditación OC-I/334 emitido por ENAC, acompañado del Anexo Técnico, Rev. 1 de fecha 04-12-2015, que incluye los sistemas de medida de líquidos distintos del agua, denominados surtidores o dispensadores, destinados al suministro de vehículos automóviles de sustancias no destinadas a su uso como combustible, rango de 2 l/min a 50 l/min; de sistemas de medida de líquidos distintos del agua denominados surtidores o dispensadores hasta 200 l/min; de registradores de temperatura y termómetros, in situ, Clase 1 y 2, (-30 a +50 ºC), en laboratorio permanente, Clase 1 y 2, (-30 a +50 ºC); de manómetros analógicos y electrónicos para medir la presión de los vehículos a motor hasta 17 bar.

Espediente hau ebazteko, beharrezkoa da honako hauek aintzat hartzea eta aipatzea:

Para la resolución de este expediente es preciso tener en cuenta los siguientes

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS JURÍDICOS

1.– Euskal Autonomia Erkidegoan kontrol metrologikoa egiteko bitartekoak ezarri zituen 38/2001 Dekretuaren 11. artikuluan zehazten denaren arabera, industria alorrean eskumena duen organoak egiaztapen metrologikoa egiteko erakundeak gaitu ahal izango ditu, konponketen edota aldaketen ondorengo eta aldizkako egiaztapenak burutu ditzaten.

1.– El artículo 11 del Decreto 38/2001, por el que se establecen los medios para la ejecución del control metrológico en la CAPV, especifica que el órgano competente en materia de industria podrá habilitar a entidades de verificación metrológica para el desempeño de las funciones de verificación después de reparación o modificación y de verificación periódica.

2.– Energiaren, Meategien eta Industria Administrazioaren Zuzendaritza da ebazpen hau emateko organo eskuduna, Ekonomiaren Garapen eta Lehiakortasun Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen dituen apirilaren 9ko 190/2013 Dekretuaren 13. artikuluan ezarritakoaren arabera (2013-04-24ko EHAA).

2.– La Dirección de Energía, Minas y Administración Industrial es el órgano competente para la adopción de la presente Resolución en virtud de lo establecido en el artículo 13 del Decreto 190/2013, de 9 de abril (BOPV 24-04-2013), por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Desarrollo Económico y Competitividad.

3.– Neurgailuen kontrol metrologikoa arautzen duen oinarrizko legeria hauek osatzen dute: Metrologiari buruzko 32/2014 Legea; 889/2006 Errege Dekretua, uztailaren 21ekoa, neurgailuen gainean Estatuak egin beharreko kontrol metrologikoa arautzekoa, eta aipatutako 2007ko azaroaren 29ko Ebazpena.

3.– La legislación básica reguladora del control metrológico de los instrumentos de medida está constituida por la Ley 32/2014, de Metrología, el Real Decreto 889/2006, de 21 de julio, por el que se regula el control metrológico del Estado sobre instrumentos de medida y la citada Resolución de 29 de noviembre de 2007.

4.– ITC/3701/2006 Agindua, azaroaren 22koa, produktuak garraiatu, biltegiratu, banatu eta tenperatura kontrolatuan kontrolatzeko tenperatura-erregistragailuen eta termometroen gaineko Estatuaren kontrol metrologikoa arautzen duena.

4.– La Orden ITC/3701/2006, de 22 de noviembre, por la que se regula el control metrológico del Estado de registradores de temperatura y termómetros para el transporte, almacenamiento, distribución y control de productos a temperatura controlada.

5.– ITC/360/2010 agindua, otsailaren 12koa, ibilgailu automobilak erregai gisa erabiltzen ez diren substantziez hornitzeko uraz bestelako likidoak neurtzeko sistemen (hornigailuak edo banagailuak) gaineko Estatuaren kontrol metrologikoa arautzen duena.

5.– La Orden ITC/360/2010, de 12 de febrero, por la que se regula el control metrológico del Estado de los sistemas de medida de líquidos distintos del agua, denominados surtidores o dispensadores, destinados al suministro de vehículos automóviles de sustancias no destinadas a su uso como combustible.

6.– 1995eko apirilaren 25eko Ministro Agindua, aldizkako ikuskapenetan eta konpondu zein aldatu ondorengoetan pneumatikoetarako erabilera publikoko manometroetan egin beharreko metrologia-kontrola arautzekoa.

6.– La Orden Ministerial de 25 de abril de 1995, por la que se regula el control metrológico de los manómetros de uso público para neumáticos en sus fases de verificación periódica y después de reparación o modificación.

7.– ITC/3700/2006 Agindua, azaroaren 22koa, motordun ibilgailuen pneumatikoen presioa neurtzeko predeterminazio-gailuak dituzten edo ez dituzten osagai elektronikoez erabat edo partzialki hornitutako manometroen gaineko Estatuaren kontrol metrologikoa arautzen duena; agindu horrek, II. eranskinean, entseguak, horien egikaritzea eta onartutako gehieneko akatsak zehazten ditu.

7.– La Orden ITC/3700/2006, de 22 de noviembre, por la que se regula el control metrológico del Estado de los manómetros dotados, total o parcialmente, de componentes electrónicos provistos o no de dispositivos de predeterminación destinados a medir la presión de los neumáticos de los vehículos a motor, especifica en el Anexo II los ensayos, su ejecución y los errores máximos permitidos.

8.– Azaroaren 22ko ITC/3720/2006 Aginduak, uraz bestelako likidoen neurketa-sistemetan –hornigailu edo banagailu deitutakoetan– Estatuaren kontrol metrologikoa arautzekoak, III. eranskinean honako hauek zehazten ditu: entseguak, horien burutzapena, eta baimendutako gehieneko akatsak.

8.– La Orden ITC/3720/2006, de 22 de noviembre, por la que se regula el control metrológico del Estado en sistemas de medida de líquidos distintos del agua, denominados surtidores o dispensadores, especifica en el Anexo III los ensayos, su ejecución y los errores máximos permitidos.

Aipatutako lege-manuak, eta, oro har zein berariaz, aplikatzekoak diren xedapen guztiak aintzat hartuta, hau

Vistos los preceptos legales citados y demás disposiciones de general y concordante aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1.– OCA ICP sozietatea egiaztatze metrologikoa egiteko baimendutako erakunde izendatzea (jakinarazpenetarako egoitza PI Aurrera, Inbisa eraikina, C1, beheko solairua, 48510 Trapagaran), honako hauetarako:

1.– Designar a OCA ICP, con domicilio a efectos de notificaciones en el P.I. Aurrerá, Edificio Inbisa, C1, planta baja, 48510 Trapagaran, como organismo autorizado de verificación metrológica de:

– Tenperatura-erregistragailuak eta termometroak, in situ, laborategi egonkorrekoak, 1. eta 2. motakoak (-30 ºC-tik +50 ºC-ra).

– Registradores de temperatura y termómetros in situ, Clase 1 y 2, (-30 a +50 ºC), en laboratorio permanente, Clase 1 y 2, (-30 a +50 ºC).

– Uraz bestelako likidoak neurtzeko sistemak (hornigailuak edo banagailuak), ibilgailuak substantziez hornitzeko, erregai gisa erabiltzeko zein ez, 2 l/min-tik 50 l/min-ra arteko emaridunak.

– Sistemas de medida de líquidos distintos del agua, denominados surtidores o dispensadores destinados al suministro de vehículos automóviles de sustancias no destinadas a su uso como combustible, rango de 2 l/min a 50 l/min.

– Hornigailuak edo banagailuak, erregai gisa erabiltzeko substantzienak, 200 l/min-rainokoak.

– Surtidores o dispensadores de sustancias destinadas a su uso como combustible, rango hasta 200 l/min.

– 0tik 17 bar-era bitarteko manometro analogikoak eta digitalak, erabilera publikokoak.

– Manómetros analógicos y digitales de uso público de 0 a 17 bar.

Izendapen honen irismenaren oinarria ENACek emandako egiaztatze-agiriaren barneko tresnetan dago.

El alcance de esta designación se basa en los instrumentos incluidos en la acreditación emitida por ENAC.

2.– Ematen den baimenari baldintza hauek ezartzea:

2.– Imponer las siguientes condiciones a la autorización que se concede:

– Jardun-eremua Euskal Autonomia Erkidegoan dauden tresnena izango da.

– El ámbito de actuación comprende los instrumentos existentes en la Comunidad Autónoma de Euskadi.

– Tresnak probak gainditzen baditu, egiaztatu izanaren etiketa erantsiko dio erakundeak. Halaber, metrologia-kontroleko egiaztagiri bat emango da, Ekonomiaren Garapen eta Lehiakortasun Sailak ezartzen duenarekin bat.

– Cuando el instrumento supere los ensayos, la entidad le adherirá la etiqueta de verificación cumplimentada. Se entregará asimismo un certificado de control metrológico, de acuerdo a lo que establezca este Departamento de Desarrollo Económico y Competitividad.

Probak gainditzen ez baditu, zerbitzua emateko desgaituta dagoela adierazten duen etiketa gorria itsatsiko dio. Hori guztia Energiaren, Meategien eta Industria Administrazioaren zuzendariaren 2016ko otsailaren 15eko Ebazpenarekin bat etorrita, zeinaren bidez ezartzen baitira egiaztapen metrologikoko erakundeek EAEn erabili behar dituzten etiketa metrologikoen formatuak eta edukiak; horrez gain, berehala jakinarazi beharko zaio egiaztapena gainditu ez duen tresna kokatuta dagoen lurraldeko ordezkaritzari.

Caso de no superación, le adherirá la etiqueta roja de inhabilitación para el servicio. Todo ello de acuerdo a la Resolución de 15 de febrero de 2016 del Director de Energía, Minas y Administración Industrial por la que se establecen los formatos y contenidos de las etiquetas metrológicas a utilizar por los organismos de verificación metrológica en la CAE y con la notificación inmediata a la Delegación Territorial donde radique el instrumento que no haya superado la verificación.

– Egin beharreko egiaztapena egin ostean, OCA ICP sozietateak zigilatu egingo du tresna, Energiaren, Meategien eta Industria Administrazioaren zuzendariaren 2016ko otsailaren 11ko Ebazpenean adierazitakoaren arabera; izan ere, ebazpen horren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoko zigilu metrologikoen formatuak eta edukiak ezartzen dira.

– Efectuada la verificación de que se trate, OCA ICP precintará el instrumento de acuerdo a lo indicado en la Resolución de 11 de febrero de 2016 del Director de Energía, Minas y Administración Industrial por la que se establecen los formatos y contenidos de los precintos metrológicos en la C.A.E..

Edonola ere, zigiluek inskripzio hauek izango dituzte:

En todos los casos los precintos llevarán las siguientes inscripciones:

a) Bi aurpegiko zigiluak:

a) Precintos de doble cara:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

b) Zigilu itsasgarriak:

b) Precintos adhesivos:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

XX izango dira egiaztatzen den urtearen azken bi digituak.

XX corresponde a los dos dígitos finales del año en que se realiza la verificación.

3.– OCA ICP sozietateak urtero emango dio zuzendaritza honi baimendutako entseguei dagozkien tarifen berri.

3.– OCA ICP comunicará anualmente a esta Dirección las tarifas que establezca para los ensayos que se autorizan.

4.– EAEko erakunde baimenduen erregistroan, zenbaki hau ematen zaio OCA ICP sozietateari: 01-OV-1018.

4.– A efectos del registro de organismos autorizados de la CAPV, se asigna el N.º 01-OV-1018 a OCA ICP.

5.– OCA ICP sozietateak honako hauetan xedatutakoari jarraituko dio uneoro: 32/2014 Legea, neurketa-tresnen gaineko Estatuaren kontrol metrologikoa arautzen duen uztailaren 21eko 889/2006 Errege Dekretua, izendapen hau berritzeko oinarri juridikoetan adierazitako aginduak, eta 2007ko azaroaren 29ko Ebazpena, bai eta Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapen eta Lehiakortasun Saileko Energiaren, Meategien eta Industria Administrazioaren Zuzendaritzak ezarritako beste edozein xedapen ere.

5.– La entidad OCA ICP estará sometida en todo momento con lo que disponen la Ley 32/2014, el Real Decreto 889/2006, de 21 de julio, por la que se regula el control metrológico del Estado sobre los instrumentos de medida, Órdenes indicadas en los Fundamentos Jurídicos de esta renovación de Designación y la Resolución de 29 de noviembre de 2007, así como también cualquier otra disposición que establezca la Dirección de Energía, Minas y Administración Industrial del Departamento de Desarrollo Económico y Competitividad del Gobierno Vasco.

6.– Izendatutako erakundeak egindako jarduerak ikuskatzeko, esku hartzeko eta kontrolatzeko eskumena Energiaren, Meategien eta Industria Administrazioaren Zuzendaritzari dagokio, baita Eusko Jaurlaritzaren Ekonomia Garapen eta Lehiakortasun Saileko Bizkaiko Lurralde Ordezkaritzari ere. Gainera, baimena ematea ahalbidetu zuten baldintzak betetzen jarraitzen duela egiaztatzeko ikuskapenak egin ahal izango dira.

6.– La competencia para efectuar la inspección, intervención y control de las actuaciones realizadas por el organismo designado corresponde a la Dirección de Energía, Minas y Administración Industrial, así como a la Delegación Territorial de Bizkaia del Departamento de Desarrollo Económico y Competitividad. Además, podrán realizar inspecciones para comprobar el mantenimiento de los requisitos que dieron origen a esta autorización.

7.– Ebazpen hau eman eta gero, aurkeztutako agirietan egiaztatutako egoera aldatzen bada, Energiaren, Meategien eta Industria Administrazioaren Zuzendaritzari jakinaraziko zaio, eta hark baimena berretsiko du edo deuseztatu ahal izango du.

7.– Cualquier modificación o cambio en las circunstancias acreditadas en los documentos presentados sobrevenidos con posterioridad a la presente Resolución deberán ser notificados a la Dirección de Energía, Minas y Administración Industrial, que ratificará la autorización o podrá cancelarla en su caso.

8.– Dena den, bateraezintasuna eta independentzia egongo da kontrol metrologikoa jasan behar duten neurketa-tresnen ekoizpen-, merkaturatze- eta konpontze-jarduerekiko (zerbitzuak ematea barne, baita Estatuko eta Autonomia Erkidegoko araudiekin bat seinalatzen diren jarduerak ere).

8.– En cualquier caso, existirá incompatibilidad e independencia con las actividades de fabricación, comercialización y reparación de instrumentos de medida sometidos a control metrológico, incluyendo la prestación de servicios, así como las que se indiquen según normativa estatal y autonómica.

9.– Baimen hau deuseztatzeko arrazoi izango dira, indarreko legerian aurreikusitakoez gainera, han ezarritako baldintzak ez betetzea, akreditazioa etetea edo errebokatzea, eta hura eman zeneko inguruabarrak funtsean aldatzea. Horrez gain, iraungitzeko arrazoi izan daitezke arau- eta administrazio-irregulartasunak, baita egiaztapen metrologikoak egiteko baimendutako erakundea zehapen pean izatea ere.

9.– Son causas de cancelación de la presente autorización, además de las previstas en la legislación vigente, el incumplimiento de las prescripciones establecidas en la misma, la suspensión o revocación de la acreditación, así como la variación sustancial de las circunstancias en que ha sido otorgada. Además podrán ser causa de caducidad las irregularidades reglamentarias y administrativas, así como las posibles sanciones en que hubiese incurrido el organismo autorizado de verificación metrológica.

10.– Urtero, urteko lehenengo hiruhilekoan, egiaztatze metrologikoko erakunde baimenduak memoria bat helaraziko die Energiaren, Meategien eta Industria Administrazioaren Zuzendaritzari eta Bizkaiko Lurralde Ordezkaritzari, eta han zehaztuko ditu burututako jarduerak eta jazo diren gorabeherak. Halaber, lurralde bakoitzean egindako egiaztatzeen berri emango zaio dagokion ordezkaritzari, sei hilean behin.

10.– Anualmente y durante el primer trimestre del año, el organismo autorizado de verificación metrológica remitirá a la Dirección de Energía, Minas y Administración Industrial y a la Delegación Territorial de Bizkaia una memoria en la que consten las actividades realizadas y las incidencias que se hayan producido. Así mismo, semestralmente se dará cuenta de las verificaciones realizadas en cada Territorio a la Delegación que corresponda.

Ebazpen honek ez dio amaiera ematen administrazio-bideari, eta, beraren aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkez dakioke Industriako sailburuordeari, hilabeteko epean, ebazpen hau jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera, 4/1999 Legean ezarritakoa betetzeko. Lege horren bidez, azaroaren 26ko 30/1992 Legea aldatu zen, Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzkoa.

Contra la presente Resolución, que no pone fin a la vía administrativa, se podrá interponer recurso de alzada ante la ante la Viceconsejería de Industria, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de notificación de esta Resolución, todo ello en virtud de lo establecido en la Ley 4/1999 de modificación de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko apirilaren 18a.

En Vitoria-Gasteiz, a 18 de abril de 2016.

Energiaren, Meategien eta Industria Administrazioaren zuzendaria,

El Director de Energía, Minas y Administración Industrial,

AITOR PATXI OREGI BAZTARRIKA.

AITOR PATXI OREGI BAZTARRIKA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental