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Boletin Oficial del País Vasco

96. zk., 2016ko maiatzaren 23a, astelehena

N.º 96, lunes 23 de mayo de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

INGURUMEN ETA LURRALDE POLITIKA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE Y POLÍTICA TERRITORIAL
2167
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IRAGARKIA, Euskal Autonomia Erkidegoko aire kalitatearen zaintza eta kontrolerako sarerako ekipoen 8 lote eskuratu, instalatu, formatu eta martxan jartzeko lizitaziorako (espedeintea: 002S/2016).

ANUNCIO para la licitación del contrato de suministro, instalación, formación y puesta en marcha de 8 lotes de equipos para la red de vigilancia y control de la calidad del aire de la CAPV (Expediente: 002S/2016).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Ingurumen eta Lurralde Politika Saileko Zerbitzu zuzendaria.

a) Organismo: Director de Servicios del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial.

b) Espedientea izapidetzen ari den bulegoa: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

c) Espedientearen zenbakia: 002S/2016.

c) Número de expediente: 002S/2016.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: EAEko aire kalitatearen zaintza eta kontrolerako sarerako ekipoen 8 lote eskuratu, instalatu, formatu eta martxan jartzea.

a) Descripción del objeto: suministro, instalación, formación y puesta en marcha de 8 lotes de equipos para la red de vigilancia y control de la calidad del aire de la CAPV.

b) Multzotan zatitzea: bai (8 lote).

b) División por lotes y número: sí (8 lotes).

1. lotea: sufre dioxidoaren aztergailu bat (1); karbono-monoxidoaren aztergailu bat (1); suspentsioan dauden partikulen aztergailu bat (1); PM-10 eta PM- 2,5 burua duena; eta, amoniakoaren aztergailu bat (1).

Lote 1: un (1) analizador de dióxido de azufre, un (1) analizador de monóxido de carbono, un (1) analizador de partículas en suspensión con cabezal PM-10 y PM-2,5 y un (1) analizador de amoniaco.

2. lotea: aire girotuaren bi ekipo (2), Split-Inverter teilatupeko modelokoa. (Aire girotua osatzen duten bi moduluak kokatzea)

Lote 2: dos (2) equipos de aire acondicionado, Modelo tipo Split-Inverter bajo techo. (Ubicación de los 2 módulos que componen el aire acondicionado).

3. lotea: aire girotuaren hiru ekipo (3), Split-Inverter horma-zoruko modelokoa. (Aire girotua osatzen duten bi moduluak kokatzea).

Lote 3: tres (3) equipos de aire acondicionado, modelo tipo Split-Inverter Pared-Suelo. (Ubicación de los 2 módulos que componen el aire acondicionado).

4. lotea: sei (6) multisensor meteorologikoak.

Lote 4: seis (6) multisensores meteorológicos.

5. lotea: meteorologiaren lau (4) geltoki trinko.

Lote 5: cuatro (4) estaciones compactas de meteorología.

6. lotea: Derenda markako partikulen ekipoak EN 12341:2014 araudira egokitzeko bederatzi (9) eguneratze.

Lote 6: nueve (9) actualizaciones de los equipos de partículas marca Derenda a la normativa EN 12341:2014.

7. lotea: bizi-lerroaren zazpi (7) instalazio, airearen kalitatea zaindu eta kontrolatzeko sareko estazioetan.

Lote 7: siete (7) instalaciones de línea de vida en estaciones de la red de vigilancia y control de la calidad del aire.

8. lotea: hesi periferikoen eta eskaileren zazpi (7) instalazio, airearen kalitatea zaindu eta kontrolatzeko sareko estazioetan.

Lote 8: siete (7) instalaciones de vallas periféricas y escaleras en estaciones de la red de vigilancia y control de la calidad del aire.

c) Burutzeko lekua: Ingurumen eta Lurralde Politika Saila, Bizkaiko Lurralde Bulegoan; Concha jenerala kalea, 23-7. solairua; 48010 Bilbao.

c) Lugar de ejecución: oficina territorial de Bizkaia, Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial. C/ General Concha, n.º 23-7.ª planta; 48010 Bilbao.

d) Burutzeko epea: 120 egun (4 hilabete) edo esleipendunak eskaintzen duena. Epe barruan, ekipoen hornidura, instalazioa eta martxan jartzea egongo dira.

d) Plazo de ejecución: 120 días (cuatro meses) o el que oferte el adjudicatario. En el Plazo, estará incluido el Suministro, la Instalación y la Puesta en Marcha de los Equipos.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko modua: hainbat irizpide.

c) Forma: pluralidad de criterios.

4.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua: ehun eta laurogeita lau mila seiehun eta berrogeita hamabost euro (184.655,00) gehi hogeita hamazortzi mila zazpiehun eta hirurogeita hamazazpi euro eta berrogeita hamabost zentimo (38.777,55) BEZarenak. Beraz, guztira, berrehun eta hogeita hiru mila laurehun eta hogeita hamabi euro eta berrogeita hamabost zentimo (223.432,55) 8 multzotan banatuta.

4.– Presupuesto base de licitación: ciento ochenta y cuatro mil seiscientos cincuenta y cinco euros (184.655,00), al que corresponden treinta y ocho mil setecientos setenta y siete euros con cincuenta y cinco céntimos (38.777,55) de IVA, resultando un importe total de doscientos veintitrés mil cuatrocientos treinta y dos euros con cincuenta y cinco céntimos (223.432,55), dividido en 8 lotes.

1. lotea: hirurogeita hamabi mila seiehun euro (72.600) gehi hamabost mila berrehun eta berrogeita sei euro (15.246,00) BEZarenak. Beraz, guztira laurogeita zazpi mila zortziehun eta berrogeita sei euro (87.846,00).

Lote 1: setenta y dos mil seiscientos euros (72.600,00), al que corresponden quince mil doscientos cuarenta y seis euros (15.246,00) de IVA, lo que hace un total de ochenta y siete mil ochocientos cuarenta y seis euros (87.846,00).

2. lotea: lau mila laurehun euro (4.400,00) gehi bederatziehun eta hogeita lau euro (924,00) BEZarenak. Beraz, guztira bost mila hirurehun eta hogeita lau euro (5.324,00).

Lote 2: cuatro mil cuatrocientos euros (4.400,00), al que corresponden novecientos veinticuatro euros (924,00) de IVA, lo que hace un total de cinco mil trescientos veinticuatro euros (5.324,00).

3. lotea: bost mila laurehun euro (5.400,00) gehi mila ehun eta hogeita hamalau euro (1.134,00) BEZarenak. Beraz, guztira sei mila bostehun eta hogeita hamalau euro (6.534,00).

Lote 3: cinco mil cuatrocientos euros (5.400,00), al que corresponden mil ciento treinta y cuatro euros (1.134,00) de IVA, lo que hace un total de seis mil quinientos treinta y cuatro euros (6.534,00).

4. lotea: hogeita zazpi mila laurehun euro (27.400,00) gehi bost mila zazpiehun eta berrogeita hamalau euro (5.754,00) BEZarenak. Beraz, guztira hogeita hamahiru mila ehun eta berrogeita hamalau euro (33.154,00).

Lote 4: veintisiete mil cuatrocientos euros (27.400,00), al que corresponden cinco mil setecientos cincuenta y cuatro euros (5.754,00) de IVA, lo que hace un total de treinta y tres mil ciento cincuenta y cuatro euros (33.154,00).

5. lotea: hamar mila zortziehun eta laurogeita hamar euro (10.890,00) gehi bi mila berrehun eta laurogeita sei euro eta laurogeita hamar zentimo (2.286,90) BEZarenak. Beraz, guztira hamahiru mila ehun eta hirurogeita hamasei euro eta laurogeita hamar zentimo (13.176,90).

Lote 5: diez mil ochocientos noventa euros (10.890,00), al que corresponden dos mil doscientos ochenta y seis euros con noventa céntimos (2.286,90) de IVA, lo que hace un total de trece mil ciento sesenta y seis euros con noventa céntimos (13.176,90).

6. lotea: hogeita hamahiru mila laurehun euro (33.400,00) gehi zazpi mila eta hamalau euro (7.014,00) BEZarenak. Beraz, guztira berrogei mila laurehun eta hamalau euro (40.414,00).

Lote 6: treinta y tres mil cuatrocientos euros (33.400,00), al que corresponden siete mil catorce euros (7.014,00) de IVA, lo que hace un total de cuarenta mil cuatrocientos catorce euros (40.414,00).

7. lotea: hamabost mila hirurehun euro (15.300,00) gehi hiru mila berrehun eta hamahiru euro (3.213,00). Beraz, guztira hamazortzi mila bostehun eta hamahiru euro (18.513,00).

Lote 7: quince mil trescientos euros (15.300,00), al que corresponden tres mil doscientos trece euros (3.213,00) de IVA, lo que hace un total dieciocho mil quinientos trece euros (18.513,00).

8. lotea: hamabost mila berrehun eta hirurogeita bost euro (15.265,00) gehi hiru mila berrehun eta bost euro eta hirurogeita bost zentimo (3.205,65) BEZarenak. Beraz, guztira hamazortzi mila laurehun eta hirurogeita hamar euro eta hirurogeita bost zentimo (18.470,65).

Lote 8: quince mil doscientos sesenta y cinco euros (15.265,00), al que corresponden tres mil doscientos cinco euros con sesenta y cinco céntimos (3.205,65) de IVA, lo que hace un total de dieciocho mil cuatrocientos setenta euros con sesenta y cinco céntimos (18.470,65).

5.– Behin-behineko bermea: ez dago jarri beharrik.

5.– Garantía provisional: no se exige garantía provisional.

6.– Agiriak eta argibideak lortzeko:

6.– Obtención de documentación e información.

a) Entitatea: Eusko Jaurlaritza. Ingurumen eta Lurralde Politika Saila.

a) Entidad: Gobierno Vasco. Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial.

b) Helbidea: Donostia kalea, 1.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián 1.

c) Herria eta posta-kodea: 01010 Vitoria-Gasteiz.

c) Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz.

d) Telefonoa: 945 01 98 26.

d) Teléfono: 945 01 98 26.

e) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2016ko ekainaren 8a.

e) Fecha límite de obtención de documentos e información: 8 de junio de 2016.

f) Kontratu honi buruzko informazio guztia webgune honetan eskura daiteke: www.contratacion.info edo www.contratacion.euskadi.eus

f) Toda la información relativa al presente contrato podrá obtenerse en la siguiente página web: www.contratacion.info o www.contratacion.euskadi.eus

7.– Kontratistaren betebeharrak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

Sailkapena: ez.

Clasificación exigida: no.

Kaudimenari buruzko eskakizunak eta egiaztatzeko modua:

Requisitos de solvencia y medios de acreditación:

a) Ekonomia- eta finantza-kaudimena: azken hiru ekitaldietako urteko negozio-bolumena, gutxienez, lizitatzaileak eskaintza aurkezten duen lote edo lote multzoaren lizitazioaren oinarrizko aurrekontua (BEZa barne) izan beharko da. Beraz, lote batera baino gehiagora aurkeztuz gero, gutxienez, lizitatzen den lote multzoaren lizitazioaren oinarrizko aurrekontu osoa den urteko negozio-bolumena aurkeztu beharko du lizitatzaileak. Urteko negozio-bolumena Merkataritzako Erregistroan edo dagokion erregistro ofizialean aurkeztutako urteko kontuen bidez egiaztatuko dira, enpresaria inskribaturik dagoen erregistroa kontuan hartuta. Merkataritzako Erregistroan inskribaturik ez dauden enpresariek urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute Merkataritzako Erregistroak legeztatutako inbentarioen eta urteko kontuen liburuen bitartez.

a) Solvencia económica y financiera: volumen de negocios anual en los últimos tres años, deberá de ser, como mínimo, del presupuesto base de licitación, IVA incluido, del lote o lotes a los que la licitadora presente la oferta. Por tanto, si se presenta a más de un lote, la licitadora deberá acreditar un volumen de negocios anual, como mínimo, del total del presupuesto base de licitación del conjunto de los lotes a los que se licita. El volumen anual de negocios se acreditará por medio de las cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios y cuentas anuales legalizadas por el Registro Mercantil.

b) Kaudimen teknikoa: azken bost urteetan egindako hornidura nagusien zerrenda aurkeztu beharko dute enpresek, hornidura horien zenbatekoa, datak eta onuradunak (publikoak nahiz pribatuak) zehaztuko dituena. Hornidurak egiaztatzeko organo eskudunak egindako edo bisaturiko ziurtagiriak aurkeztu beharko dira hartzailea sektore publikokoa izan bada; eta pertsona pribatua bada, pertsona horrek egindako ziurtagiria edo enpresaburuaren aitorpena. Azken 5 urteetan, gutxienez, horrelako hiru hornidura egin direla egiaztatu beharko da.

b) Solvencia técnica: relación de los principales suministros realizados en los últimos cinco años que incluyan importe, fechas y beneficiarios públicos y privados de los mismos. Dichos suministros deberán acreditarse mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando la destinataria sea una entidad del sector público o, cuando la o el destinatario sea un sujeto privado, un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, una declaración de la persona empresaria. Como mínimo, habrán debido realizarse tres suministros similares al objeto del presente contrato en los últimos cinco años.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea:

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Agiriak aurkezteko azken eguna: 2016ko ekainaren 9a, 12:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: 9 de junio de 2016, antes de las 12:00.

b) Aurkeztu beharreko dokumentazioa: administrazio-klausula zehatzen agirian adierazten direnak.

b) Documentación a presentar: la que se especifica en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Eskabideak aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

c.1.– Elektronikoki lizitatuz gero, honako web orriaren bidez egin daiteke aurkezpena: www.contratacion.info edo www.contratacion.euskadi.eus

c.1.– Si se licita electrónicamente, puede presentarse a través de la página web: www.contratacion.info o www.contratacion.euskadi.eus.

c.2.– Paperean lizitatuz gero, honako leku honetan:

c.2.– Si se licita en papel:

1.– Erakundea: Ingurumen eta Lurralde Politika Saila.

1.– Entidad: Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial.

2.– Helbidea: eskuan eraman beharko dira Ingurumen eta Lurralde Politika Sailaren Erregistro Nagusira, Vitoria-Gasteizko Donostia kaleko 1era (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia), goian aipatutako epean. Postaz ere bidali ahal izango dira, eta eskaintza postan zein egunetan jarri den, egun berean (eta betiere eskaintzak aurkezteko muga-ordua baino lehen) kontratazio organoari telex, telekopia, edo telegrama bidez jakinarazi eta egiaztatu beharko zaio. Eskakizun bi horiek betetzen ez badira edo eskaintza bidali izanaren jakinarazpenak eskaintzak jasotzeko finkatutako epea amaitutakoan jasotzen badira, ez dira onartuko. Nolanahi ere, eskaintza postaz bidali, eta hamar egun naturaleko epean jasotzen ez bada, inolaz ere ez da onartuko.

2.– Domicilio: serán entregados en mano en el Registro del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial, c/ Donostia-San Sebastián, 1, Lakua II, 2.ª planta (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco), o enviadas por correo dentro del plazo de admisión señalado, debiendo justificar la fecha de imposición del envío en la oficina de correos y anunciar al órgano de contratación la remisión de la oferta mediante télex, telefax o telegrama en el mismo día y antes de la hora límite de presentación de ofertas. Sin la concurrencia de ambos requisitos o si la comunicación de la remisión es recibida con posterioridad al transcurso del plazo de recepción de proposiciones establecido, la oferta no será admitida. Transcurridos, no obstante, diez días naturales a la indicada fecha sin haberse recibido la proposición, ésta no será admitida en ningún caso.

3.– Herria eta posta kodea: 01010 Vitoria-Gasteiz (Araba).

3.– Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz, Álava, España.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion eskaintzari: 2 hilabete, proposamenak irekitzen direnetik aurrera kontatuta.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses, a contar a partir de la apertura de las proposiciones.

e) Aldaerak: ez da aldaera edo alternatibarik onartuko.

e) Admisión de variantes: no se admite la presentación de variantes o alternativas.

f) Prozedura mugatua bada, eskaintzak aurkezteko gonbita egin nahi zaien enpresen kopurua edo gutxienezko edo gehienezko kopurua: ez dago horrelakorik.

f) En su caso, número previsto (o número máximo y mínimo) de empresas a las que pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no es el caso.

9.– Esleitzeko irizpideak:

9.– Criterios de adjudicación:

Formulak aplikatuz automatikoki balioestekoak diren irizpideak. Ponderazioa, guztira: 100 puntu.

Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas: ponderación total: 100 puntos.

a) Eskaintza ekonomikoa. Ponderazioa: 80 puntu. Formula: ikus karatularen 30.2.1.b) puntua.

a) Oferta económica. Ponderación: 80 puntos. Fórmula: ver punto 30.2.1.b) de la carátula.

b) Betearazteko epea. Ponderazioa: 20 puntu. Formula: ikus karatularen 30.2.1.a) puntua.

b) Plazo de ejecución. Ponderación: 20 puntos. Fórmula: ver punto 30.2.1.a) de la carátula.

10.– B gutunazalak (formulen bidez baloratu beharreko irizpideak) irekitzeko ekitaldi publikoa:

10.– Apertura de los sobres B (criterios evaluables mediante la aplicación de fórmulas):

a) Entitatea: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

a) Entidad: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

b) Herria: 01010 Vitoria-Gasteiz (Araba).

b) Localidad: 01010 Vitoria-Gasteiz, Álava, España.

c) Data: 2016ko ekainaren 21a.

c) Fecha: 21 de junio de 2016.

d) Ordua: 11:00.

d) Hora: 11:00.

e) Lekua: Lakua IIko 1. aretoa, Donostia kalea, 1 (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia).

e) Lugar: sala n.º 1 de Lakua II en c/ Donostia-San Sebastián, 1 (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco).

11.– Bestelako argibideak: ez.

11.– Otras informaciones: no es el caso.

12.– Iragarpen-gastuak: enpresa esleipendunaren kontura.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta de la empresa adjudicataria.

13.– Iragarkia Europako Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidalitako eguna: ez dago horrelakorik.

13.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no es el caso.

14.– Deialdiari buruzko informazioa eta pleguak eskuratzeko atari informatikoa edo webgunea: www.contratacion.info edo www.contratacion.euskadi.eus

14.– En su caso, portal informático o página Web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.contratacion.info o www.euskadi.contratacion.eus

Vitoria-Gasteiz, 2016ko maiatzaren 11a.

En Vitoria-Gasteiz, a 11 de mayo de 2016.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JOSÉ IGNACIO BAÑUELOS IBÁÑEZ.

JOSÉ IGNACIO BAÑUELOS IBÁÑEZ.


Azterketa dokumentala


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