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Boletin Oficial del País Vasco

87. zk., 2016ko maiatzaren 10a, asteartea

N.º 87, martes 10 de mayo de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Pribatuen iragarkiak

Anuncios particulares

OSATEK A.B.
OSATEK, S.A.
1977
1977

IRAGARKIA, «Euskadiko teleasistentzia zerbitzua kontratatzea» helburu duen espedientearen lizitazio-prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a «contratación de la prestación del servicio de teleasistencia de Euskadi».

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak:

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Osatek, S.A., Urkixo zumarkalea, 36, 5. solairua – 48011, Bilbao (Bizkaia). Posta elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osatek.eus

a) Organismo: Osatek, S.A., calle Alameda Urquijo 36, 5.ª planta – 48011, Bilbao (Bizkaia). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osatek.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Kontratazio zerbitzu korporatiboa, bat eginda Osakidetzak eta Osatek Sozietate Publikoak 2011ko ekainaren 9an sinatutako hitzarmenarekin. Hitzarmen horretan adostu zen Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiaren aldeko Kudeaketa-gomendioa.

b) Dependencia que tramita el expediente: servicio corporativo de Contratación de Osakidetza-Servicio vasco de salud, de acuerdo con el convenio entre Osakidetza y la Sociedad Pública Osatek de fecha 9 de junio de 2011 por el que se acuerda la Encomienda de gestión a favor de la Organización Central de Osakidetza.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea. Osatek, S.A., Urkixo zumarkalea, 36, 5. solairua, 48011 Bilbao (Bizkaia).

c) Obtención de documentación e información: Osatek, S.A., calle Alameda Urquijo 36, 5.ª planta – 48011, Bilbao (Bizkaia).

d) Espediente-zenbakia: G/211/20/1/0002/O701/0000/042016.

d) Número de expediente: G/211/20/1/0002/O701/0000/042016.

2.– Kontratuaren xedea:

2.– Objeto del contrato:

a) Mota: zerbitzua.

a) Tipo: servicio.

b) Azalpena: Euskadiko teleasistentzia zerbitzua kontratatzea.

b) Descripción: contratación de la prestación del servicio de teleasistencia de Euskadi.

c) Lote eta zenbakien araberako banaketa: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoa.

d) Lugar de ejecución/entrega: Comunidad Autónoma de Euskadi.

d) Gauzatu eta entregatzeko epea: 2 urte.

e) Plazo de ejecución/entrega: 2 años.

f) Luzatzeko aukera: bai, urtebeterako 2 aldiz luzatzeko aukera.

f) Admisión de prórroga: sí, 2 prórrogas de 1 año.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala dagokionean): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

g) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 85320000.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura): 85320000.

3.– Izapidetzea eta prozedura:

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

9) Esleitzeko irizpideak: baldintza Partikularren Pleguko Karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de condiciones particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 49.

c.1.– Criterios basados en Juicios de Valor: 49%.

c.1.1.– Funtzio-azpiegitura: 5 puntu.

c.1.1.– Infraestructua funcional: 5 puntos.

c.1.1.1.– Ikuspegi integrala: 2 puntu.

c.1.1.1.– Visión integral: 2 puntos.

c.1.1.2.– Planteamendu partikularra: 3 puntu.

c.1.1.2.– Planteamiento particular: 3 puntos.

c.1.2.– Antolaketa-azpiegitura: 19 puntu.

c.1.2.– Infraestructura organizativa: 19 puntos.

c.1.2.1.– Prozesu mapa; horren sendotasuna baloratuko da, bai eta pertsona ardatz hartzen duen eredu baten alde egiten duen ere: 1 puntu.

c.1.2.1.– Mapa de procesos, del que se valorará la consistencia, que favorezca un modelo centrado en la persona: 1 punto.

c.1.2.2.– Erabiltzaileen alta eta baja prozesuak eta informazioaren eguneratzea, Enplegu eta Gizarte Politiketako Sailarekin koordinatuta: 1,5 puntu.

c.1.2.2.– Proceso de alta y baja de personas usuarias y actualización de la información, en coordinación con el Departamento de Empleo y Políticas Sociales: 1,5 puntos.

c.1.2.3.– Teleasistentzia zerbitzuari aplikatutako lankidetza sozio-sanitariorako eredua eta Osakidetzarekin koordinatu beharreko prozesuen azalpena (aholku sanitarioa, hitzorduen kudeaketa, medikazioa hartzea gogoraraztea, kanpaina publikoak, etxez etxeko osasun-programak, eta historia sozio-sanitario konpartitua): 4 puntu.

c.1.2.3.– Modelo de colaboración socio-sanitaria aplicado a un servicio de teleasistencia y descripción de los procesos referidos a la coordinación con los servicios de Osakidetza (consejo sanitario, gestión de la cita, recordatorio de medicación, campañas públicas, programas de salud a domicilio, e historia socio-sanitaria compartida): 4 puntos.

c.1.2.4.– Arreta pertsonalizatuko eredua, zeinetan baloratuko baita, orokorrean, gainerako prozesuekin koherentea den, eguneko eredu jeneralistatik egindako trantsizioa, kudeaketa-tresnak erabili diren eta eredua egiaztatzea, oinarri hartuta esperientzia edo haren onarpen zientifikoa: 5 puntu.

c.1.2.4.– Modelo de atención personalizada del que se valorará de manera general un enfoque coherente con el resto de procesos, la transición desde el modelo actual generalista, la utilización de herramientas de gestión y la acreditación del modelo en base a la experiencia o a su reconocimiento científico: 5 puntos.

c.1.2.5.– Esku-hartze plana, non honako hauek baloratuko baitira: ebaluazio eta birrebaluazio prozesuak, etxez etxeko bisiten kudeaketa eraginkorra egin den, emaitzak neurtzeko sistemarik dagoen, Oinarrizko Gizarte Zerbitzuarekin koordinatu izana beharrezko kasuetan, eta norberaren araberako esku-hartzea zabaltzeko plan bat proposatzea: 3 puntu.

c.1.2.5.– Plan de intervención del que se valorará el proceso de evaluación y de re-evaluación, la gestión eficiente de las visitas a domicilio, la existencia de un sistema de medición de resultados, la coordinación con el Servicio Social de Base en los casos necesarios, y la propuesta de un plan de despliegue de la intervención individualizada: 3 puntos.

c.1.2.6.– Zehaztea kasu berezietan egin beharreko zenbait esku-hartze, hala nola bakardadea prebenitzeko, erorikoak prebenitzeko eta etxean segurtasuna bermatzeko, eta, horrez gain, ingurune soziofamiliarrari babesa ematea: 1 puntu.

c.1.2.6.– Definición de intervenciones especiales para la prevención de: la soledad, la prevención de las caídas , la seguridad en el hogar y el apoyo al entorno socio-familiar: 1 punto.

c.1.2.7.– Gorabeheren kudeaketa egitea, non baloratuko baita gorabeherak ebazteko prozesua jarraitzeko aukera ematen duten tresnak erabili diren eta parte hartzen duten eragile guztiek tresnok erabili dituzten: 0,5 puntu.

c.1.2.7.– Gestión de las incidencias, valorando el uso de las herramientas que permitan seguir el proceso de resolución de las mismas, por todos los agentes implicados: 0,5 puntos.

c.1.2.8.– Prezio publikoaren diru-bilketa eta zerbitzuaren ez-ordaintzeak kudeatzea: 1,5 puntu.

c.1.2.8.– Recaudación del precio público y gestión de impagos del servicio: 1,5 puntos.

c.1.2.9.– Zerbitzurako esleitutako langileei dagokienez, ordu-tarte desberdinetan emandako estaldura baloratuko da, behar bezala justifikatutakoa, baita langileen egokitasuna, prestakuntza eta fidelizazioa ere bai: 1,5 puntu.

c.1.2.9.– En lo referente al personal asignado al servicio se valorará la cobertura en los distintos tramos horarios, de manera justificada, la adecuación del personal y la formación y fidelización del personal: 1,5 puntos.

c.1.3.– Azpiegitura teknologikoa: 10 puntu.

c.1.3.– Infraestructura tecnológica: 10 puntos.

c.1.3.1.– Estrategia teknologikoa: 1 puntu.

c.1.3.1.– Estrategia tecnológica: 1 punto.

c.1.3.2.–Terminalak eta gailuak: 1 puntu.

c.1.3.2..–Terminales y dispositivos: 1 punto.

c.1.3.3.– Telefono lineak eta primarioak: 1 puntu.

c.1.3.3.– Líneas de teléfono y primarios: 1 punto.

c.1.3.4.– Alarmak kudeatzeko plataforma: 1 puntu.

c.1.3.4.– Plataforma de gestión de alarmas: 1 punto.

c.1.3.5.– Esku-hartzea kudeatzeko plataforma: 3 puntu.

c.1.3.5.– Plataforma de gestión de la intervención: 3 puntos.

c.1.3.6.– Ahots eta datu trukerako kanpoko sistemekiko azpiegitura eta integrazio-zerbitzuak: 2 puntu.

c.1.3.6.– Infraestructura y servicios de integración con sistemas externos para el intercambio de voz y datos: 2 puntos.

c.1.3.7.– Zerbitzuak irautea: 1 puntu.

c.1.3.7.– Continuidad del servicio: 1 punto.

c.1.4.– Kalitate-plana: 5 puntu.

c.1.4.– Plan de calidad: 5 puntos.

c.1.4.1.– Lizitazio-xedeari lotutako sistema publikoen estandarizazio-sistemei erantzungo zaiela bermatzea: 2 puntu.

c.1.4.1.– Garantía de respuesta a sistemas de estandarización de sistemas públicos relacionados con el objeto de la licitación: 2 puntos.

c.1.4.2.– Informazioa kontrolatzeko agintari-taldea egotea (jarraipen-txostena), zerbitzuaren gardentasunaren alde eginda: 3 puntu.

c.1.4.2.– Disponibilidad de un cuadro de mandos (informe de seguimiento) para el control de la información, favoreciendo la transparencia del servicio: 3 puntos.

c.1.5.– Ezarpen-plana: 5 puntu.

c.1.5.– Plan de implantación: 5 puntos.

c.1.5.1.– Eskualdatze-plana: 3 puntu.

c.1.5.1.– Plan de traspaso: 3 puntos.

c.1.5.2.– Birkokatze-plana: 2 puntu.

c.1.5.2.– Plan de reubicación: 2 puntos.

c.1.6.– Hobekuntzak: 5 puntu.

c.1.6.– Mejoras: 5 puntos.

c.1.6.1.– Estimulazio kognitiboa: 1 puntu.

c.1.6.1.– Estimulación cognitiva: 1 punto.

c.1.6.2.– Arreta-guneko eta ingurune soziofamiliarreko profesionalen arteko komunikazioa sendotzea, horretarako aprobetxatuta IKTek eskaintzen dituzten abantailak: 2 puntu.

c.1.6.2.– Refuerzo de la comunicación entre los profesionales del centro de atención y el entorno socio-familiar, aprovechando las ventajas que ofrecen las TIC: 2 puntos.

c.1.6.3.– Zaintzailea ahalduntzea: 2 puntu.

c.1.6.3.– Empoderamiento de la persona cuidadora: 2 puntos.

c.2.– Formulatan oinarritutako irizpideak: % 51

c.2.– Criterios basados en Fórmulas: 51%

c.2.1.– Eskaintza ekonomikoa: 51 puntu. (Erabiltzaileko eguneko zenbatekoari lotuta).

c.2.1.– Oferta económica: 51 puntos. (Relacionada con el importe usuario/dia).

4.– Kalkulatutako kontratuaren balioa: 41.110.862,93 euro, BEZik gabe.

4.– Valor estimado del contrato: 41.110.862,93 euros IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 18.739.987,41 euro, BEZik gabe.

5.– Presupuesto base de licitación: 18.739.987,41 euros IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala (hala dagokionean):

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional (en su caso):

b.1.– Ekonomia- eta finantza-kaudimena: lizitatzaile edo hautagaiaren ekonomia- eta finantza-kaudimena egiaztatzeko irizpidea kontratuaren xedeari dagokion jarduera-esparruan lizitatzaile edo hautagai berak duen urteko negozio-bolumena izango da, eta aintzat hartuko da amaitutako azken 3 urteetako negozio-bolumen handienekoa; gutxienez, 8.000.000 euroko zenbatekoa izan beharko da.

b.1.– Solvencia económica y financiera: el criterio para la acreditación de la solvencia económica y financiera del licitador o candidato será el volumen anual de negocios del licitador o candidato en el ámbito de actividades correspondiente al objeto del contrato que, referido al año de mayor volumen de negocio de los 3 últimos concluidos, deberá ser al menos de un importe mínimo de 8.000.000 euros.

b.1.1.– Egiaztatzeko bideak: lizitatzaile edo hautagaiaren urteko bolumena exekuzio-ziurtagiri bidez egiaztatuko da; bertan zenbatekoak, datak eta hartzailea (publikoa ala pribatua) zehaztuko da. Ziurtagiri hori hartzailearen erantzule den batek igorritakoa izango da.

b.1.1.– Medios de acreditación: el volumen anual del licitador o candidato se acreditará mediante certificado de ejecución que incluya: importes, fechas y destinatario (público o privado). Este certificado deberá ser expedido por persona responsable del destinatario.

b.2.– Kaudimen teknikoa: kaudimen tekniko edo profesionala egiaztatzeko irizpidea kontratuaren xedeari dagokion jarduera-esparruan izandako esperientzia izango da, zenbanahi kontratutan eta azken hiru urteetako batean zehar eta 38.000tik gora erabiltzailerentzat egindako lanekin bildutakoa.

b.2.– Solvencia técnica: el criterio para la acreditación de la solvencia técnica o profesional será la experiencia en el ámbito de actividades correspondiente al objeto del contrato,- en cualquier número de contratos y durante uno de los tres últimos años-, con destino a un total de más de 38.000 personas usuarias.

b.2.1.– Egiaztatzeko bideak: esperientzia hori lizitatzaile edo hautagaiak azken 3 urteetan emandako zerbitzuen zerrendarekin egiaztatuko da, eta exekuzio onaren bermea ere aurkeztu beharko da, barne sartuta datu hauek: erabiltzaile kopurua guztira, datak eta hartzailea (publikoa ala pribatua); ziurtagiri hori hartzailearen erantzule den batek igorritakoa izango da.

b.2.1.– Medios de acreditación: esta experiencia se acreditará mediante la relación de los servicios efectuados por el licitador o candidato en el curso de los 3 últimos años, avalados por certificado de buena ejecución, que incluya: total de personas usuarias, fechas y destinatario (público o privado), certificado que deberá ser expedido por persona responsable del destinatario.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era:

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación:

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko ekainaren 2a, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 2 de junio de 2016 a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: Administrazio Klausula Partikularren Pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikus 1-a puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1-a.

d) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses.

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de ofertas:

a) Eskaintzak irekitzea, balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokienez: Erakundea: Osatek- Helbidea: Urkixo zumarkalea 36, 5. solairua, 48011 Bilbao. Data: 2016ko ekainaren 7a 12:00etan.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de juicios de valor: entidad: Osatek-, Domicilio: Alameda de Urquijo 36, 5.ª planta, 48011 Bilbao, Fecha: 7 de junio de 2016 a las 12:00 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Erakundea: Osatek. Helbidea: Urkixo zumarkalea 36, 5. solairua, 48011 Bilbao. Data: 2016ko ekainaren 21a 12:00etan.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: entidad: Osatek-Domicilio: Alameda de Urquijo, 36, 5.ª planta, 48011 Bilbao, Fecha: 21 de junio de 2016 a las 12:00 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunaren kontura.

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario.

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (hala badagokio): 2016ko apirilaren 22a.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): 22 de abril de 2016.

12.– Beste argibide batzuk: pleguetan ageri direnak. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2016ko apirilaren 27a.

En Vitoria-Gasteiz, a 27 de abril de 2016.

Kontratazio Mahaiko presidentea,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

JESUS MARIA ESCAURIAZA OTIN.

JESUS MARIA ESCAURIAZA OTIN.


Azterketa dokumentala


Análisis documental