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Boletin Oficial del País Vasco

83. zk., 2016ko maiatzaren 4a, asteazkena

N.º 83, miércoles 4 de mayo de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
1875
1875

IRAGARKIA, Zumarragako Ibaiondo ikastetxeko garbiketa-zerbitzua helburu duen zerbitzu-kontratu administratiboa lizitatzeko dena.

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de servicios que tiene por objeto Servicio de lavandería en el Centro Educativo de Ibaiondo (Zumarraga).

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza, Herri Administrazio eta Justizia Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco, Departamento de Administración Pública y Justicia.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritza. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Servicios. Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

1) Dependencia: Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 84 96.

4) Teléfono 945 01 84 96.

5) Telefaxa: 945 01 90 29.

5) Telefax: 945 01 90 29.

6) Posta elektronikoa: b-ortiz@euskadi.eus

6) Correo electrónico: b-ortiz@euskadi.eus

7) Kontratatzailearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil de contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2016-05-16.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 16-05-2016.

d) Espedientearen zenbakia: A-005-DAPJ-2016.

d) Número de expediente: A-005-DAPJ-2016.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Helburua: Zumarragako Ibaiondo ikastetxeko garbiketa-zerbitzua.

b) Descripción del objeto: prestación del servicio de lavandería en el Centro Educativo de Ibaiondo (Zumarraga).

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko lekua: Zumarragako Ibaiondo Ikastetxea.

d) Lugar de ejecución: Centro Educativo Ibaiondo, Zumarraga.

e) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: hamazazpi (17) hilabete.

e) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: diecisiete (17) meses.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí.

g) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 98310000-9.

g) CPV (Referencia de Nomenclatura): 98310000-9.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: eskaintzak baloratzeko zenbait irizpide daude, administrazio-klausula berezien pleguko karatulan ezarritakoarekin bat etorriz.

c) Forma: varios criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

1.– Formulak aplikatuz automatikoki balora daitezkeen irizpideak: haztapena, guztira: 100 puntu.

1.– Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas: Ponderación total: 100 puntos.

Eskaintza ekonomikoa: 90 puntu. Formula: Ikusi karatularen 30.2 puntua. Koltxoiak ondo garbitzea: gehienez 10 puntu.

Oferta económica: 90 puntos. Fórmula: Ver punto 30.2 de la carátula. Limpieza profunda de colchones: Hasta 10 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 95.200,00 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 95.200,00 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: 47.600,00 euro. Zenbatekoa, guztira: 52.360,00 euro.

a) Importe neto: 47.600,00 euros. Importe total: 52.360,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

● behin-behinekoa: ez.

● provisional: no.

● behin betikoa: esleipen-zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

● definitiva: 5% del importe de adjudicación, IVA no incluido.

7.– Kontratistarentzako berariazko betekizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Eskatzen den sailkapena: ez da eskatzen.

a) Clasificación que se solicita: no se exige.

b) Kaudimen ekonomikoa eta finantzarioa eta gaitasun teknikoa eta profesionala: kaudimen ekonomikoa eta finantzarioa: betekizunak: kontratuaren helburuari dagozkion jardueren arloan –halakotzat jotzen dira garbiketa-zerbitzuak–, azken hiru urteetan, urteko gutxienez 33.500 milako negozio-bolumena izatea (BEZa gabe). Egiaztapenak egiteko baliabideak; azken hiru urteetan, kontratuaren helburuari dagozkion jardueretan izandako negozio-bolumenari buruzko deklarazioa. Gaitasun teknikoa eta profesionala: kontratu honetako antzeko eta berdinak diren zerbitzuetan, azken bost urteetarik exekuzio handienekoan, gutxienez. 67.000 euro exekutatu izana lizitatzaileek, gutxienez; halakotzat jotzen dira bestelako zerbitzu komunitarioak, sozialak edo pertsonalak. Egiaztatzeko modua: azken bost urteetan egindako zerbitzu edo lan nagusien zerrenda, honako hauek adieraziz: zenbatekoa; datak eta zerbitzu edo lan horien hartzaile publiko edo pribatuak. Emandako zerbitzuak edo egindako lanak egiaztatzeko, jasotzailea sektore publikoko erakundea denean, eskumena duen organoak emandako edo ikus-onetsitako ziurtagiria aurkeztu behar da; jasotzailea subjektu pribatua denean, berriz, hark emandako ziurtagiriaren bidez egiaztatu behar da, eta halakorik ezean, enpresaburuaren aitorpen bidez.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: solvencia económica y financiera: requisitos: los licitadores deben disponer de un volumen anual de negocios en los tres últimos años en el ámbito de actividades correspondientes al objeto del contrato entendiendo como tal servicios de lavandería por un importe mínimo de 33.500 euros (sin IVA).Medios de acreditación: declaración sobre el volumen anual de negocios en el ámbito de actividades correspondientes al objeto del contrato en los tres últimos años. Solvencia técnica o profesional: requisitos: los licitadores deberán haber ejecutado, al menos, 67.000 euros en el año de mayor ejecución de los cinco últimos años en servicios de igual o similar naturaleza que al del presente contrato, entendiéndose como tales otros servicios comunitarios, sociales o personales. Medios de acreditación: relación de los principales servicios o trabajos realizados en los últimos cinco años que incluya importe, fechas y destinatario, público o privado, de los mismos. Los servicios o trabajos efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público; cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Parte hartzeko eskabideak edo eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko maiatzaren 20ko 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 20 de mayo de 2016 hasta las 10:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: «A» eta «B» gutun-azalak aurkeztu beharko dira, administrazio-klausula zehatzen pleguan adierazitako edukia dutela.

b) Documentación a presentar: deberán presentarse dos sobres «A», «B» con el contenido que se especifica en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza. Eusko Jaurlaritza.

1) Entidad: Mesa de Contratación, sita en la Dirección de Servicios del Departamento de Administración Pública y Justicia del Gobierno Vasco.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua, erdiko eraikina, M gunea, 2. solairua.

2) Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete, Sektore Publikoko Kontratuen Legearen Testu Bateginaren 161. artikuluan xedatutakoarekin bat etorriz.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, conforme a lo dispuesto en el artículo 161 del Texto Refundido de la Ley de contratos del Sector Público.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas.

a) «B» gutun-azalak irekitzea: formulak aplikatuz ebalua daitezkeen irizpideak:

a) Apertura de los sobres «B» referente a los criterios cuantificables mediante la utilización de fórmulas:

Erakundea: Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

Entidad: Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

– Helbidea: Donostia-San Sebastián kalea 1, Lakua IIko 1. bilera-gela.

– Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1, Sala reuniones n.º 1, Lakua II.

– Udalerria: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Eguna eta ordua: «B» gutun-azala: 2016-06-03ko 10:00ak.

– Fecha y hora: sobre «B»: 03-06-2016 a las 10:00.

10.– Publizitate-gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán abonados por el adjudicatario.

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no procede.

12.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web-orria: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

12.– Portal informático o página web donde figuran las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

Vitoria-Gasteiz, 2016ko apirilaren 21a.

En Vitoria-Gasteiz, a 21 de abril de 2016.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental