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Boletin Oficial del País Vasco

82. zk., 2016ko maiatzaren 3a, asteartea

N.º 82, martes 3 de mayo de 2016


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

INGURUMEN ETA LURRALDE POLITIKA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE Y POLÍTICA TERRITORIAL
1843
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EBAZPENA, 2016ko apirilaren 19koa, Garraio Azpiegituren zuzendariarena, Bilboko metropoliko trenbidearen Kabiezeseko kotxetegiei buruzko informazio-azterlana behin betiko onartzen duena.

RESOLUCIÓN de 19 de abril de 2016, de la Directora de Infraestructuras del Transporte, por la que se aprueba definitivamente el «Estudio informativo de las Cocheras de Kabiezes del Ferrocarril Metropolitano de Bilbao».

1978ko martxoaren 2an, Ministroen Kontseiluak Bilboko metropoliko trenbidearen 1. lineako eraikuntza-plana onartu zuen, eta haren barruan zegoen Santurtzi - Gurutzeta - Zorroza - Moyua - Azbarren - Basauri tartea.

El Consejo de Ministros aprobó en fecha 2 de marzo de 1978 el «Plan de Construcción de la Línea 1 de la Red del Ferrocarril Metropolitano de Bilbao», que comprendía el tramo Santurce - Cruces - Zorroza - Moyúa - Azbarren – Basauri.

Trenbideen arloko eginkizunak eta eskumenak eskuz aldatu ziren abuztuaren 25eko 2488/78 Errege Dekretuaren bidez, Autonomia Estatutuaren 10.32 artikuluari dagokienez; horrenbestez, Euskal Autonomia Erkidegoaren Gobernu Kontseiluak 19/1987 Dekretuaren bidez onartu zuen Bilboko metropoliko trenbide-sarearen eraikuntza-plana aldatzeko eta zabaltzeko plana. Aldaketa horietan, Ministroen Kontseiluak onartutako planean 1. lineako Santurtzi - Basauri tartea aldatu eta 2. linea izatera igaro zen; horrekin batera, 1. lineako Plentzia - Etxebarri tartea ere sartu zen.

Aprobada la transferencia de facultades y competencias en materia de ferrocarriles materializada mediante Real Decreto n.º 2488/78, de 25 de agosto, en relación con el art. 10.32 del Estatuto de Autonomía, el Consejo de Gobierno del País Vasco aprobó mediante Decreto n.º 19/1987, de 10 de febrero, el «Plan de modificación y ampliación del Plan Construcción de la Red del Ferrocarril Metropolitano de Bilbao», consistente en la modificación de la Línea 1 «Santurce - Basauri» del Plan aprobado por el Consejo de Ministros, que pasó a denominarse Línea 2, y en la inclusión de la actual Línea 1 «Plentzia - Etxebarri».

Eraikuntza-plan horretako aurreikuspenak garatzeko, Bilboko metropoliko trenbidearen 2. lineako Urbinaga-Santurtzi sektorearen trazadura-proiektua idatzi, eta jendaurrean jarri zen 1998ko urtarrilaren 20ko Ebazpenaren bidez, Lurreko Garraioen Antolamenduari buruzko Legearen Erregelamenduaren 228.2 artikuluan xedatutakoarekin bat.

En desarrollo de las previsiones del citado Plan de Construcción, se redactó el Proyecto de Trazado del sector Urbínaga-Santurtzi, de la línea 2 del Ferrocarril Metropolitano de Bilbao, quedando sometido a información pública por Resolución de 20 de enero de 1998, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 228.2 del Reglamento de la Ley de Ordenación de los Transportes Terrestres.

1998ko urriaren 13ko Ebazpenaren bidez, Bilboko metropoliko trenbidearen 2. lineako Urbinaga-Santurtzi tartearen trazadura-proiektua onartu zen, eta erabaki zen, Santurtziko Udalak eskatu bezala, populazioak gora egingo zuela kontuan izanik, metroa Kabiezes auzoraino eramatea.

Por Resolución de 13 de octubre de 1998 se aprobó el «Proyecto de Trazado del sector Urbínaga-Santurtzi, de la línea 2 del Ferrocarril Metropolitano de Bilbao», acordándose, de conformidad con lo solicitado por el Ayuntamiento de Santurtzi y en atención al crecimiento demográfico previsto, la ampliación de la línea hasta el barrio de Kabiezes.

2001eko azaroaren 7ko Ebazpenaren bidez, behin betiko onartu zen Bilboko metropoliko trenbidearen 2. lineako Urbinaga – Santurtzi tartearen trazadura-proiektua. Trazadura-proiektu horretan, Bilboko metropoliko trenbidearen 2. linearen amaiera Kabiezes auzoan zegoen. 2005ean, Euskal Autonomia Erkidegoko Trenbide Sarearen Sektoreko Lurralde Plana aldatzean (otsailaren 22ko 34/2005 Dekretua), aurreikusi zen 2. linearen amaiera horretan kotxetegiak beharko zirela; beraz, urte horretan beran, hasierako trazadura-planaren aldaketa idatzi, eta trazadura Uriosteraino eraman zen, bertan Kabiezeseko kotxetegiak jartzeko.

Por Resolución de 7 de noviembre de 2001, se aprobó definitivamente el «Proyecto de Trazado del Sector Santurtzi-Kabiezes, de la Línea 2 del Ferrocarril Metropolitano de Bilbao». Este Proyecto de Trazado, finalizaba el trazado de la línea 2 del F.M.B. en el barrio de Kabiezes. En el año 2005, la Modificación del Plan Territorial Sectorial de la Red Ferroviaria de la C.A.P.V. (Decreto 34/2005, de 22 de febrero) preveía la necesidad de unas nuevas cocheras en ese término de la línea 2, por lo que ese mismo año se redactó una modificación del Proyecto de Trazado inicial, en el que se prolongaba el trazado hasta el barrio de Urioste y se localizaban en este las Cocheras de Kabiezes.

Jendaurreko informazioaldian, Ortuellako Udalak alegazio bat aurkeztu zuen, eskatzeko proposatzen zituzten trazaduraren eta kotxetegien lerrokadurak alda zitzatela, Goyarzun baserrian inolako eraginik ez izateko. 2008ko apirialren 4ko Ebazpenaren bidez onartu zuten trazadura-proiektua aldatzea, eta berariaz adierazi zuten hau: «... Ortuellako Udalak eskatutakoarekin bat, kotxetegiak beste leku batean jarriko dira, eta aldaketa hori beste informazio-azterlan batean jasoko da».

Durante el trámite de información pública, el Ayuntamiento de Ortuella presentó una alegación solicitando la modificación de las alineaciones propuestas para el trazado y las Cocheras para evitar la afección sobre el caserío Goyarzun. La modificación del proyecto de trazado fue aprobada, mediante Resolución de 4 de abril de 2008, indicando expresamente que «... de conformidad con lo solicitado por el Ayuntamiento de Ortuella, se procederá a la modificación de la ubicación de las cocheras, siendo que esta modificación se recogerá en un nuevo Estudio Informativo».

Dokumentu honen helburua da, lehengo paragrafoan adierazitakoaren arabera eta informazio-azterlan horri loturik, Kabiezesko geroko kotxetegiak eta trenbide-zabaltza garatzea Ballontiko ibarbidearen eta A-8aren artean, eta horrekin batera haien arteko lotura-trazadura eta Santurtzi-Kabiezes tartearen amaiera (eraikitze bidean).

El objeto de este documento es el desarrollo a nivel de Estudio Informativo, según lo señalado en el párrafo anterior, de las futuras Cocheras de Kabiezes y de su playa de vías entre la vaguada del Ballonti y la A-8, así como el trazado de enlace entre las mismas y el final del tramo Santurtzi – Kabiezes en construcción.

Horretaz gain, 2. linearako beste geraleku bat ezarri da Uriosten, eta haren ondoan disuasio-aparkaleku bat.

Además, se incluye un nuevo apeadero de término para la Línea 2 en Urioste y un Aparcamiento Disuasorio junto a aquél.

2011ko abuztuaren 1ean, Ingurumen-organoak jakitera eman zuen ez zirela ezarri behar arauetako ingurumen-inpaktuaren prozedurak.

El Órgano Ambiental informó el 1 de agosto de 2011 de la no procedencia de sometimiento a ninguno de los procedimientos de impacto ambiental previstos en las normas.

Informazio-azterlana, Trenbideen Sektoreari buruzko Erregelamenduaren 10.5 artikuluan ezarritakoari jarraituz, jendaurrean jarri da, Garraio Azpiegituren zuzendariaren 2014ko ekainaren 16ko Ebazpenaren bidez. Ebazpen hori 2008ko maiatzaren 7ko EHAAn argitaratu zen 2014ko uztailaren 9an, egun berean Bizkaiko Aldizkari Ofizialean eta Berria, Deia eta El Correo egunkarietan ere argitaratu zen, eta adierazi zen hogeita hamar egun baliodunetan zehar ikusgai egon zela, Ortuellako, Portugaleteko eta Santurtziko udalen iragarki-oholetan.

El Estudio Informativo se ha sometido al trámite de información pública previsto en el artículo 10.5 del Reglamento del Sector Ferroviario mediante Resolución de 16 de junio de 2014, de la Directora de Infraestructuras del Transporte, publicada en el Boletín Oficial del País Vasco de 9 de julio de 2014, y de la misma fecha en el Boletín Oficial de Bizkaia y periódicos Berria, Deia y El Correo, así como expuesta durante el plazo de treinta días hábiles en el tablón de anuncios de los Ayuntamientos de Ortuella, Portugalete y Santutzi.

Izapide-horietan zehar, hiru alegazio jaso dira, Ortuellako, Portugaleteko eta Santrutziko udalek egindakoak, hain zuzen. Alegazio horiek ez dira onartu, eta banakako erantzuna emango zaie.

Durante los referidos trámites se han recibido tres alegaciones, correspondientes a los ayuntamientos de Ortuella, Portugalete y Santurtzi. Dichas alegaciones no han sido aceptadas y recibirán su respuesta individualmente.

Garraio Azpiegituren Zuzendaritzako zerbitzu teknikoen aldez aurretiko ikuskapena eta aldeko txostena zirelarik, data honetako ebazpenaz teknikoki eta behin-behinean onartu da dokumentua; txosten hartan honako hauek egiaztatu ziren: teknikoki egia zela, trenbideen arloko arauak betetzen dituela eta bai aplikagarria den gainontzeko legeria ere.

El documento ha sido aprobado técnicamente y provisionalmente mediante Resolución de esta fecha, previa supervisión e informe favorable de los servicios técnicos de la Dirección de Infraestructuras del Transporte, acreditándose que es correcto técnicamente y que cumple la normativa específica en materia de ferrocarriles y resto de legislación aplicable.

Organo honek eskumena du Gobernu Kontseilurako gordeta egon gabe Bilboko metropoliko trenbidearenak diren proiektuak idatzi eta onartzeko, betiere Ingurumen eta Lurralde Politika Sailaren egitura organiko eta funtzionala ezartzen duen apirilaren 9ko 196/2013 Dekretuaren 14.1.d) artikuluan xedatutakoari jarraituz (dekretu hori abenduaren 30eko 248/2014 Dekretuaren bidez aldatu zen).

Este órgano es competente para la redacción y aprobación de los proyectos relacionados con el Ferrocarril Metropolitano de Bilbao que no estén reservados al Consejo de Gobierno, según lo dispuesto en el artículo 14.1.d) del Decreto 196/2013 de 9 de abril, modificado por el Decreto 248/2014 de 30 de diciembre por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial.

Beraz, aipatutako xedapenak, horiekin bat datozenak eta aplikatu beharreko gainerakoak ikusirik, honako hau

Vistas las disposiciones citadas y demás concordantes y de general aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Behin betiko onartzea Bilboko metropoliko trenbidearen Kabiezeseko kotxetegiei buruzko informazio-azterlana, bai eta jendaurreko informazio- eta entzunaldi-espedientea ere.

Aprobar el Expediente de Información Pública y Audiencia, y definitivamente el «Estudio Informativo de las Cocheras de Kabiezes del Ferrocarril Metropolitano de Bilbao».

Ebazpen honek ez dio amaiera ematen administrazio-bideari, eta, haren aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkez dakioke Garraioetako sailburuordeari, hilabeteko epean, ebazpena jakinarazi edo argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera; idazkia organo horri edo Garraioetako sailburuordeari bidali beharko zaio.

Esta Resolución no es definitiva en vía administrativa, y contra ella los interesados pueden interponer recurso de alzada ante el Viceconsejero de Transportes, dentro del plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de notificación o publicación, dirigiendo el escrito de interposición bien a este órgano, bien al Viceconsejero de Transportes.

Eta horrela jakinarazten da denek jakin dezaten.

Lo que se hace público para general conocimiento.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko apirilaren 19a.

En Vitoria-Gasteiz, a 19 de abril de 2016.

Garraio Azpiegituren zuzendaria,

La Directora de Infraestructuras del Transporte,

MARÍA ALMUDENA RUIZ DE ANGULO DEL CAMPO.

MARÍA ALMUDENA RUIZ DE ANGULO DEL CAMPO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental