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Boletin Oficial del País Vasco

73. zk., 2016ko apirilaren 19a, asteartea

N.º 73, martes 19 de abril de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
1635
1635

IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, «Basurtuko Unibertsitate Ospitaleko bihotz-bizkortzerako erradiologia digitaleko sistema eramangarri bat erosteko» espedientearen lizitazio-prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a la contratación de «Suministro de un sistema portátil de radiología digital para la reanimación cardiaca del Hospital Universitario Basurto».

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak:

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako Ente Publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Helbide elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General – Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea. Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

d) Espediente zenbakia: G/130/20/0/0665/O621/0000/032016.

d) Número de expediente: G/130/20/0/0665/O621/0000/032016.

2.– Kontratuaren xedea:

2.– Objeto del contrato:

a) Mota: hornidura.

a) Tipo: suministros.

b) Azalpena: Basurtuko Unibertsitate Ospitaleko bihotz-bizkortzerako erradiologia digitaleko sistema eramangarri bat erostea.

b) Descripción: suministro de un sistema portátil de radiología digital para la reanimación cardiaca del Hospital Universitario Basurto.

c) Lote eta zenbakien araberako banaketa: bai/1.

c) División por lotes y número: sí/1.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Basurtuko Unibertsitate Ospitalea.

d) Lugar de ejecución/entrega: Hospital Universitario Basurto.

d) Gauzatu eta entregatzeko epea: destinoko zentroaren eskariaren araberakoa eta, dena dela ere, 2016ko abenduaren 31 baino lehen.

e) Plazo de ejecución/entrega: a demanda del centro de destino y, en cualquier caso, antes del 31 de diciembre de 2016.

f) Luzatzeko aukera: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala dagokionean): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

g) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 33100000.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura): 33100000.

3.– Izapidetzea eta prozedura:

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

9) Esleitzeko irizpideak: Administrazio Klausula Partikularren Pleguko Karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas Administrativas Particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 48:

c.1.– Criterios basados en Juicio de Valor: 48%:

c.1.1.– Ekipamenduaren ezaugarri teknikoak: 48 puntu.

c.1.1.– Características técnicas del equipamiento: 48 puntos.

c.2.– Formulen bidezko irizpide ebaluagarriak: % 52:

c.2.– Criterios evaluables mediante Fórmulas: 52%:

c.2.1.– Prezioa: 40 puntu.

c.2.1.– Precio: 40 puntos.

c.2.2.– Berme-epea: 12 puntu.

c.2.2.– Plazo de garantía: 12 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 140.000,00 euro BEZik gabe.

4.– Valor estimado de contrato: 140.000,00 euros IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 140.000,00 euro BEZik gabe.

5.– Presupuesto base de licitación: 140.000,00 euros IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala (hala dagokionean):

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional (en su caso):

b.1.– Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

Ekonomia eta finantzako kaudimena egiaztatuko da kontratuaren xede den esparruan negozio bolumenaren aitorpen bat aurkeztuz, eskuragarri dauden azkeneko hiru ekitaldiei dagokiena, sortu izanaren egunaren edo enpresariaren jardueren hasieraren arabera. Aitorpen horren kopurua, guztira, gutxienez lizitatzen den zenbateko handieneko lotearen lizitazioko oinarrizko aurrekontuari (BEZik gabe) dagokiona izango da, lote guztietara edo batzuetara lizitatzen bada. Lote bakar baterako lizitatzen bada, aitorpenaren zenbatekoa gutxienez aipatutako lotearen lizitazioko oinarrizko aurrekontuari (BEZik gabe) dagokiona izango da.

La solvencia económica y financiera se acreditará, mediante la presentación de una declaración del volumen de negocios en el ámbito de actividades correspondiente al objeto del contrato, referido a los tres últimos ejercicios disponibles en función de la fecha de creación o de inicio de las actividades del empresario. El importe total de esta declaración será como mínimo el correspondiente presupuesto base de licitación (IVA excluido) del lote de mayor cuantía al que se licite, si se licita a todos o algunos de los lotes. si se licita a un solo lote la cuantía de la declaración deberá ser al menos la misma que el presupuesto base de licitación (IVA excluido) de dicho lote.

b.2.– Kaudimen teknikoa:

b.2.– Solvencia técnica:

Kaudimen teknikoa egiaztatuko da hornidura nagusien zerrenda bar aurkeztuz, kontratuaren xedearekin lotutakoena, azkeneko bost urteetan egindakoak. Zerrenda horretan, horien zenbatekoa, datak eta hartzailea, publiko zein pribatua, jaso beharko dira. Hartzailea sektore publikoko erakunde bat bada, eskudun organoak bisatutako edo egiaztatutako agirien bitartez ziurtatu beharko dira egindako hornidurak; hartzailea arlo pribatuko eroslea bada, horrek emandako ziurtagirien bidez, eta halakorik ez bada, enpresariaren aitorpenaren bidez. Aitorpen horren kopurua, guztira, gutxienez lizitatzen den zenbateko handieneko lotearen lizitazioko oinarrizko aurrekontuari (BEZik gabe) dagokiona izango da, lote guztietara edo batzuetara lizitatzen bada. Lote bakar baterako lizitatzen bada, aitorpenaren zenbatekoa gutxienez aipatutako lotearen lizitazioko oinarrizko aurrekontuari (BEZik gabe) dagokiona izango da.

La solvencia técnica se acreditará mediante la presentación de una relación de los principales suministros, vinculados con el objeto del contrato, realizados en los cinco últimos años que incluya importe, fechas y destinatario, público o privado, de los mismos. Los suministros efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o, cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado emitido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario. El importe total de esta relación será como mínimo el correspondiente presupuesto base de licitación (IVA excluido) del lote de mayor cuantía al que se licite, si se licita a todos o algunos de los lotes. si se licita a un solo lote la cuantía deberá ser al menos la misma que el presupuesto base de licitación (IVA excluido) de dicho lote.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era:

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación:

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko maiatzaren 4ko 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 4 de mayo de 2016 a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: Administrazio Klausula Partikularren Pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikus 1-a puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1-a.

d) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzen denetik kontatzen hasita; hamabost egun baliodun gehiagoz luzatu ahal izango da epe hori, 152.3 artikuluak aipatzen dituen izapideak egin beharra dagoenean (balio anormal edo neurrigabeak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de ofertas:

a) Balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokionez: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko maiatzaren 10ean, 11:45ean.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava), Fecha: 10 de mayo de 2016 a las 11:45 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko maiatzaren 27an, 11:00etan.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava), Fecha: 27 de mayo de 2016 a las 11:00 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunaren kontura (461,52 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (461,52 euros).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (hala badagokio): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Beste argibide batzuk: pleguetan ageri direnak. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2016ko apirilaren 8a.

En Vitoria-Gasteiz, a 8 de abril de 2016.

Kontratazio Mahaiko ordezko lehendakaria,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental