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Boletin Oficial del País Vasco

72. zk., 2016ko apirilaren 18a, astelehena

N.º 72, lunes 18 de abril de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

SEGURTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD
1606
1606

IRAGARKIA, A-8an eta sarbideetan ibilgailuak arin erretiratzeko eta garabiak eskura izateko zerbitzua helburu duen administrazio-kontratuaren lizitazioa egiteko dena (Espedientea: T-062/16).

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de servicios que tiene por objeto el «servicio de disponibilidad de grúas y retirada urgente de vehículos en A-8 y accesos.» (Expediente: T-062/16).

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritzaren Segurtasun Saila.

a) Organismo: Departamento de Seguridad del Gobierno Vasco.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Segurtasun Saila – Kudeaketa Ekonomiko eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales del Departamento de Seguridad.

c) Espediente-zenbakia: T-062/16.

c) Número de expediente: T-062/16.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: iragarki honen idazpuruan zehaztutakoa.

a) Descripción del objeto: el que figura en el encabezamiento de este anuncio.

b) Loteak: ez.

b) División por lotes y número: no.

c) Gauzatzeko lekua: ikus administrazio-klausula zehatzen pleguaren karatulako 10. puntuan adierazitakoa.

c) Lugar de ejecución: véase apartado 10 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

d) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: urtebete, gehienez ere, kontratua izenpetzen denetik aurrera.

d) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: el plazo máximo de ejecución será de un (1) año desde la formalización del contrato.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación; procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: hainbat irizpide.

c) Forma: pluralidad de criterios.

• Formulak aplikatuz automatikoki balora daitezkeen irizpideak: ikus administrazio-klausula zehatzen pleguaren karatulako 30.2.1.a) puntuan adierazitakoa.

• Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas: véase apartado 30.2.1.a) de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

– Eskaintza ekonomikoa: Haztapena: 80 puntu.

– Oferta Económica. Ponderación: 80 puntos.

– Hobekuntza gehigarria: 5 puntuko haztapena.

– Mejora Adicional. Ponderación 5 puntos.

Multzo honen haztapena, guztira: 85 puntu.

Ponderación total de este grupo: 85 puntos.

• Balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak: ikus administrazio-klausula zehatzen pleguaren karatulako 30.2.1.b) puntuan adierazitakoa.

• Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor: véase apartado 30.2.1.b) de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

– Txosten teknikoa: 15 puntuko haztapena.

– Memoria técnica: ponderación 15 puntos.

Matematikoki ebalua ezin daitezkeen esleipen-irizpideen atal honetan, gutxienez 10 puntu lortu beharko dira, 15 puntu izanik gehienez lor daitezkeen puntuak. 10 puntu gutxienez lortzen ez dituzten eskaintzak lizitazio-prozesutik kanpo geratuko dira.

Será condición necesaria la obtención de una puntuación mínima de 10 puntos del total de 15 puntos máximos posibles en el presente apartado de criterios de adjudicación no evaluables matemáticamente. Toda oferta que no supere los 10 puntos quedará excluida del proceso de licitación.

Multzo honen haztapena, guztira: 15 puntu.

Ponderación total de este grupo: 15 puntos.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de licitación.

Lizitazioaren gehienezko aurrekontua, edo, hala badagokio, gutxi gorabeherako gastuarena: 138.842,98 euro + 29.157,02 euro (BEZa); guztira, 168.000 euro, urteka honela banatuta:

El presupuesto máximo de licitación o, en su caso, de gasto indicativo asciende a 138.842,98 euros +29.157,02 euros de IVA, resultando un importe total de 168.000 euros, distribuidos, en su caso, en las siguientes anualidades:

– 2016. urtea: 80.991,74 euro + 17.008,26 euro, BEZarenak. Guztira: 98.000 euro.

– Año 2016: 80.991,74 euros + 17.008,26 euros de IVA. Total: 98.000 euros.

– 2017. urtea: 57.851,24 euro + 12.148,76 euro, BEZarenak. Guztira: 70.000 euro.

– Año 2017: 57.851,24 euros + 12.148,76 euros de IVA. Total: 70.000 euros.

Benetako gastua Administrazioaren behar errealen araberakoa izango da, eta, beraz, administrazioa ez dago behartuta jakineko unitate-kopuru bat eskatzera, ezta aurrekontu osoa gastatzera ere.

El gasto efectivo está condicionado por las necesidades reales de la Administración que, por tanto, no queda obligada a demandar una determinada cuantía de unidades, ni a gastar la totalidad del presupuesto.

5.– Bermeak.

5.– Garantías.

Behin betikoa: lizitaziorako oinarrizko aurrekontuaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del importe del presupuesto base de licitación excluido IVA.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Erakundea: Segurtasun Saila – Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

a) Entidad: Departamento de Seguridad – Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua I eraikina, E gunea, solairuartea.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – Edificio Lakua I – Zona E – entreplanta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Telefonoa: 945 01 87 73.

d) Teléfono: 945 01 87 73.

e) Telefaxa: 945 01 87 49.

e) Telefax: 945 01 87 49.

f) Helbide elektronikoa: seg-kontratazioa@euskadi.eus

f) Correo electrónico: seg-kontratazioa@euskadi.eus

g) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

g) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

h) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2016ko maiatzaren 3a.

h) Fecha límite de obtención de documentos e información: 3 de mayo de 2016.

7.– Kontratistarentzako berariazko betekizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: karatulako 29.2 puntuan aurreikusitakoaren arabera.

b) Solvencia Económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: conforme a lo previsto en el apartado 29.2 de la carátula.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko maiatzaren 4a, 12:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: antes de las 12:00 horas del 4 de mayo de 2016.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: «A», «B» eta «C» gutun-azalak, administrazio-klausula zehatzen agiriak eta karatulako dagozkien puntuek adierazten duten edukiarekin.

b) Documentación a presentar: sobre/s «A», «B» y «C» con el contenido que señala el pliego de cláusulas administrativas particulares y los correspondientes puntos de la carátula.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Erakundea: Segurtasuneko Kontratazio Mahaia.

1) Entidad: Mesa de Contratación de Seguridad.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua I eraikina, E gunea, solairuartea.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – Edificio Lakua I – Zona E – entreplanta.

3). Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak nahitaez zenbat denbora mantendu behar duen eskaintza: 2 hilabete, proposamen ekonomikoak irekitzen direnetik; Sektore Publikoaren Kontratuen Legearen testu bateginaren 152.3 artikuluan aipatzen diren izapideak egin behar badira, 15 egun gehiago emango dira (balio ezohikoak edo neurriz kanpokoak).

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliando en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 del TRLCSP (valores anormales o desproporcionados).

e) Aldagaiak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea. Bai.

9.– Apertura de las ofertas: sí.

1) «C» eta «B» gutun-azalak irekitzeko tokia.

1) Lugar de apertura de sobres «C» y «B».

a) Erakundea: Segurtasun Saileko Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritzako Kontartazio Mahia.

a) Entidad: Mesa de Contratación de la Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales del Departamento de Seguridad.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua I eraikina, E gunea, solairuartea.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – Edificio Lakua I – zona E – entreplanta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) «C» gutun-azala irekitzeko eguna: 2016ko maiatzaren 12a, eta «B» gutun-azala: 2016ko maiatzaren 20a.

d) Fecha: sobre «C»: 12 de mayo de 2016 y sobre «B»: 20 de mayo de 2016.

e) Ordua: 11:00.

e) Hora: 11:00 horas.

10.– Bestelako argibideak.

10.– Otras informaciones.

Administrazio-argibideak: Segurtasun Saila – Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

Información administrativa: Departamento de Seguridad – Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales.

Informazio teknikoa: Segurtasun Saila – Trafiko Zuzendaritza.

Información técnica: Departamento de Seguridad – Dirección de Tráfico.

11.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu (461,52 euro).

11.– Gastos de anuncios: serán de cuenta del adjudicatario, que ascienden 461,52 euros.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko martxoaren 30a.

Vitoria-Gasteiz, a 30 de marzo de 2016.

Kontratazio Mahaiko lehendakaria,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

JUAN MANUEL URRETABIZKAIA QUINTANA.

JUAN MANUEL URRETABIZKAIA QUINTANA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental