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Boletin Oficial del País Vasco

66. zk., 2016ko apirilaren 8a, ostirala

N.º 66, viernes 8 de abril de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
1486
1486

IRAGARKIA, Ogasun eta Finantza Saileko Zerbitzu zuzendariarena, Inprenta Zerbitzurako makina tolestzaile bata eta makina laminatzaile bat erostea helburu duen kontratuaren lizitazioaren deialdia egiten duena.

ANUNCIO de la Directora de Servicios del Departamento de Hacienda y finanzas, por el que se convoca la licitación del contrato de adquisición de una maquina hendidora/plegadora y una laminadora para el Servicio de Imprenta.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Ogasun eta Finantza Saila.

a) Organismo: Departamento de Hacienda y Finanzas.

b) Espedientea izapidetzen duen saila: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

c) Espedientearen zenbakia: KM/2016/029.

c) Número de expediente: KM/2016/029.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu mota: hornidura.

a) Tipo de contrato: suministro.

b) Xedearen deskribapena: makina tolestzaile bat eta makina laminatzaile bat erostea.

b) Descripción del objeto: adquisición de una maquina hendidora/plegadora y una laminadora.

c) Loteen araberako banaketa eta zenbakia: Bai.

c) División por lotes y número: si.

1. lotea: makina tolestzailea.

Lote 1: Máquina hendedora/plegadora.

2. lotea: makina laminatzailea.

Lote 2: Laminadora.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua:

4.– Presupuesto base de licitación:

41.322,31 euro, BEZik gabe (50.000,00 euro, BEZa barne).

41.322,31 euros, sin IVA (50.000,00 euros, IVA incl).

5.– Behin-behineko bermea: ez dagokio.

5.– Garantía provisional: no procede.

6.– Dokumentazioa eta informazioa lortzea: www. contratación.euskadi o www. euskadi.eus/ contratación

6.– Obtención de documentación e información: www. contratación.euskadi o www. euskadi.eus/ contratación

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimenaren eta gaitasun tekniko eta profesionalaren beste betekizun batzuk: administrazio-klausula zehatzen pleguaren karatulan eskatutakoak.

b) Otros requisitos de solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: los exigidos en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko apirilaren 22ko 13:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 13:00 horas del 22 de abril de 2016.

b) Aurkeztu beharreko dokumentazioa: administrazio-klausula zehatzen pleguan eskatutakoa.

b) Documentación a presentar: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko tokia: Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea 1 (Lakua), M eraikina-3. Solairua.

c) Lugar de presentación: Dirección de Recursos Generales. Mesa de Contratación. c/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua) Edif M-3.ª planta.

d) Lizitatzaileak eskaintzari derrigorrez eutsi beharko dion epea: 2 hilabete, proposamen ekonomikoak zabaltzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldagaien onarpena: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak balioesteko irizpideak: administrazio-klausula zehatzen pleguaren karatulan xedatutakoari jarraikiz.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

a) Formuletan oinarritutako irizpideak: talde honen puntuazio osoa: 100 puntu.

a) Criterios basados en fórmulas: ponderación total de este grupo: 100 puntos.

1. lotea: Makina tolestzailea.

Lote 1: Máquina hendedora/plegadora.

– Proposamen ekonomikoa: 50 puntu.

– Oferta económica: 50 puntos.

– Elikatzailearen gaitasuna: 30 puntu.

– Capacidad del alimentador: 30 puntos.

– Oinarrizko bermearen gainetik, berme-hilabete gehiago: 20 puntu.

– Meses de más de garantía: 20 puntos.

2. lotea: Makina laminatzailea.

Lote 2: Máquina laminadora.

– Proposamen ekonomikoa: 80 puntu.

– Oferta económica: 80 puntos.

– Oinarrizko bermearen gainetik, berme-hilabete gehiago: 20 puntu.

– Meses de más de garantía: 20 puntos.

b) Balio-judizioan oinarritutako irizpideak: ez.

b) Criterios basados en juicio de valor: no.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

Balorazio automatikoa duten irizpideekin loturiko eskaintzak irekitzea: Entitatea: Kontratazio Mahaia. Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Donostia kalea (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Data: 2016ko maiatzaren 6ko 12:00etan.

Apertura criterios de valoración automáticos: Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Recursos Generales. c/ Donostia-San Sebastián (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Fecha: 12:00 horas del 6 de mayo de 2016.

11.– Beste argibide batzuk.

11.– Otras informaciones.

Laginen irekiera eta probak:

Apertura y prueba de las muestras:

– Entitatea: Inprenta Zerbitzua.

– Entidad: Servicio de Imprenta y Reprografía.

– Helbidea: Donostia kalea, 1.

– Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

– Herria: Vitoria-Gasteiz, 01010.

– Localidad: Vitoria-Gasteiz, 01010.

– Data: 2016ko maiatzaren 3a.

– Fecha: 3 de mayo de 2016.

– Ordua: 12:00etan.

– Hora: 12:00 horas.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura (461,52 euro).

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario la publicación en el BOPV (461,52 euros).

13.– Kasuak kasu, deialdiari buruzko informazioak biltzen dituen edo pleguak bertan lortzeko baliagarria den atari informatikoa edo web-orria: http:// www.contratacion.euskadi.eus

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http:// www.contratacion.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2016ko martxoaren 21a.

En Vitoria-Gasteiz, a 21 de marzo de 2016.

Zerbitzu zuzendaria,

La Directora de Servicios,

ANE URKIOLA ALUSTIZA.

ANE URKIOLA ALUSTIZA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental