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Boletin Oficial del País Vasco

63. zk., 2016ko apirilaren 5a, asteartea

N.º 63, martes 5 de abril de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
1426
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, «Alfredo Espinosa Ospitalerako askotariko ekipamenduaren hornidura» espedienteari dagokion lizitaziorako prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a la contratación de «Suministro de equipamiento diverso para el Hospital Alfredo Espinosa».

1.– Erakunde esleitzailea: Datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak:

1.– Entidad adjudicadora: Datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako Ente Publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea, 45 - 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Helbide elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava, 45 - 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General - Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea. Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

d) Espediente zenbakia: G/130/20/0/0590/O441/0000/032016.

d) Número de expediente: G/130/20/0/0590/O441/0000/032016.

2.– Kontratuaren xedea:

2.– Objeto del contrato:

a) Mota: hornidura.

a) Tipo: suministros.

b) Azalpena: Alfredo Espinosa Ospitalerako askotariko ekipamenduaren hornidura.

b) Descripción: suministro de equipamiento diverso para el Hospital Alfredo Espinosa.

c) Lote eta zenbakien araberako banaketa: bai/1.

c) División por lotes y número: sí/1.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Alfredo Espinosa Ospitalea (Urduliz).

d) Lugar de ejecución/entrega: Hospital Alfredo Espinosa (Urduliz).

d) Gauzatu eta entregatzeko epea: destinoko zentroaren eskariaren araberakoa eta, dena dela ere, 2016ko abenduaren 31 baino lehen.

e) Plazo de ejecución/entrega: a demanda del centro de destino y, en cualquier caso, antes del 31 de diciembre de 2016.

f) Luzatzeko aukera: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala dagokionean): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

g) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 33100000.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura): 33100000.

3.– Izapidetzea eta prozedura:

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: administrazio klausula partikularren pleguko karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 48:

c.1.– Criterios basados en Juicio de Valor: 48%:

c.1.1.– Ezaugarri teknikoak: 40 puntu.

c.1.1.– Características técnicas: 40 puntos.

c.1.2.– Proposamenaren koherentzia eta edukia: 8 puntu.

c.1.2.– Coherencia y contenido de la propuesta: 8 puntos.

c.2.– Formulen bidezko irizpide ebaluagarriak: % 52:

c.2.– Criterios evaluables mediante Fórmulas: 52%:

c.2.1.– Prezioa: 46 puntu.

c.2.1.– Precio: 46 puntos.

c.2.2.– Berme-epea: 6 puntu.

c.2.2.– Plazo de garantía: 6 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 137.000,00 euro BEZik gabe.

4.– Valor estimado de contrato: 137.000,00 euros IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 137.000,00 euro BEZik gabe.

5.– Presupuesto base de licitación: 137.000,00 euros IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: Esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala (hala dagokionean):

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional (en su caso):

b.1.– Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

b.1.1.– Baldintza: enpresa lizitatzaileek azkeneko hiru ekitaldietako urteko negozio-bolumena egiaztatu beharko dute eta hori dagokion oinarrizko lizitazio-aurrekontuaren kopuru berekoa edo handiagoa izan beharko da (BEZik gabe).

b.1.1.– Requisito: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen anual de negocios de los tres últimos ejercicios, que en su conjunto sea igual o superior el correspondiente presupuesto base de licitación (IVA excluido).

b.1.2.– Kreditazio-bideak: Azkeneko hiru ekitaldietako urteko negozio-bolumena aitortuz, kontratu honen xede den esparru berean, onartutako eta Merkataritzako erregistroan jasotako urteko kontuekin batera, enpresaria aipatutako erregistroan inskribatuta balego eta, hala ez balitz, inskribatuta egon behar duen erregistro ofizialean jasotakoekin batera. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresari indibidualek haien urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute haien inbentarioen eta urteko kontuen liburuekin, Merkataritzako Erregistroak horiek legalizatu ondoren.

b.1.2.– Medios de acreditación: Mediante declaración del volumen anual de negocios de los tres últimos ejercicios, en el ámbito similar al objeto del presente contrato, acompañada de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil si el empresario estuviera inscrito en dicho registro y, en caso contrario, por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios y cuentas anuales legalizados por el Registro Mercantil.

b.2.– Kaudimen teknikoa:

b.2.– Solvencia técnica:

b.2.1.– Baldintza: azkeneko bost ekitaldietako hornidurak egiaztatu beharko da eta horien batuketa, ekitaldi bakoitzeko, gutxienez oinarrizko lizitazio-aurrekontuaren kopuru berekoa izango da (BEZik gabe).

b.2.1.– Requisito: se deberá acreditar la ejecución de los suministros de los cinco últimos ejercicios cuya suma sea, como mínimo para cada ejercicio, el importe del presupuesto base de licitación (IVA excluido).

b.2.2.– Kreditazio-bideak: Kontratuaren xedearekin lotutako hornidura nagusien zerrenda, azkeneko bost urteetan egindakoak, haien zenbatekoa, datak eta destino publiko zein pribatua adieraziz. Jasotzailea sektore publikoko erakunde bat bada, eskudun organoak bisatutako edo egiaztatutako agirien bitartez ziurtatu beharko dira egindako hornidurak; jasotzailea arlo pribatuko eroslea bada, horrek emandako ziurtagirien bidez, eta halakorik ez bada, enpresariaren deklarazioaren bidez.

b.2.2.– Medios de acreditación: Relación de los principales suministros, vinculados con el objeto del contrato, efectuados durante los cinco últimos años, indicando su importe, fechas y destino público y privado de los mismos. Los suministros efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o cuando el destinatario sea un comprador privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era:

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación:

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko apirilaren 21a, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 21 de abril de 2016 a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: Administrazio Klausula Partikularren Pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikus 1.a puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a.

d) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzen denetik kontatzen hasita; hamabost egun baliodun gehiagoz luzatu ahal izango da epe hori, 152.3 artikuluak aipatzen dituen izapideak egin beharra dagoenean (balio anormal edo neurrigabeak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de ofertas:

a) Balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokionez: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko apirilaren 26a, 12:00etan.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba), Fecha: 26 de abril de 2016 a las 12:00 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko maiatzaren 10a, 11:15ean.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: Entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba), fecha: 10 de mayo de 2016 a las 11:15 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunaren kontura (461,52 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (461,52 euros).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (hala badagokio): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Beste argibide batzuk: pleguetan ageri direnak. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2016ko martxoaren 21a.

En Vitoria-Gasteiz, a 21 de marzo de 2016.

Kontratazio Mahaiko presidentearen ordezkoa,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental