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Boletin Oficial del País Vasco

35. zk., 2016ko otsailaren 22a, astelehena

N.º 35, lunes 22 de febrero de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
793
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IRAGARKIA, xede hau duen zerbitzu-kontratua formalizatzeari buruzkoa: «Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren mendeko zentro publikoen kudeaketa zuzeneko eskola-jantokietan janariak prestatzea, lehengaiak eskuratzea, garraiatzea eta jantokien funtzionamendurako prestazio osagarriak egitea» (C02/010/2015).

ANUNCIO de formalización del contrato de servicios cuyo objeto es la «Elaboración de comidas preparadas, entrega de materias primas, transporte de las mismas y prestaciones complementarias para el funcionamiento de los comedores de gestión directa de los centros públicos dependientes del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura» (C02/010/2015).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco. Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Batzorde Nagusia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Comisión Central de Contratación.

c) Espediente-zenbakia: C02/010/2015.

c) Número de expediente: C02/010/2015.

d) Kontratugilearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

d) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren mendeko zentro publikoetako kudeaketa zuzeneko eskola-jantokietan janariak prestatzea, lehengaiak eskuratzea, garraiatzea eta jantokien funtzionamendurako prestazio osagarriak egitea.

b) Descripción: elaboración de comidas preparadas, entrega de materias primas, transporte de las mismas y prestaciones complementarias para el funcionamiento de los comedores de gestión directa de los centros públicos dependientes del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

c) Loteak: bai, hemezortzi (18).

c) Lotes: sí, dieciocho (18).

d) CPV (nomenklatura-erreferentzia):55524000-9 eta 85312110-3.

d) CPV (referencia de nomenclatura): 55524000-9 y 85312110-3.

e) Esparru-akordioa: ez.

e) Acuerdo marco: no.

f) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

f) Sistema dinámico de adquisiciones: no.

g) Lizitaziorako iragarkia non argitaratu den: EHAAn eta kontratugilearen profilean.

g) Medio de publicación del anuncio de licitación: BOPV y perfil de contratante.

h) Lizitaziorako iragarkia noiz argitaratu den: bietan, 2015-05-15ean.

h) Fecha de publicación del anuncio de licitación: ambos el 15-05-2015.

3.– Izapidetzea eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: murriztua.

b) Procedimiento: restringido.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 342.024.978,92 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 342.024.978,92 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: zenbateko garbia: 171.012.489,46 euro. Guztirako zenbatekoa: 180.995.757,84 euro.

5.– Presupuesto base de licitación: importe neto: 171.012.489,46 euros. Importe total: 180.995.757,84 euros.

6.– Kontratua formalizatzea.

6.– Formalización del contrato.

a) Esleipenaren eguna: 2015-09-25a.

a) Fecha de adjudicación: 25-09-2015.

b) Kontratua noiz formalizatu den: 2016-01-29an.

b) Fecha de formalización del contrato: 29-01-2016.

c) Kontratistak. 1., 4. eta 16. loteak: Tamar Las Arenas SA; 2., 5. eta.8 loteak: Eurest Euskadi, SL; 3. eta 18. loteak: Cocina Central Goñi SL; 6., 7. eta 15. loteak: Gastronomía Cantábrica SL; 9., 11., 12., 13. eta 17. loteak: Auzo Lagun S. Coop.; 14. lotea: Cocina Central Magui SL; 10. lotea: prozedura amaitu da esleitu gabe.

c) Contratista: Lotes 1, 4 y 16: Tamar Las Arenas, S.A. Lotes 2, 5 y 8: Eurest Euskadi, S.L. Lotes 3 y 18: Cocina Central Goñi, S.L. Lotes 6, 7 y 15: Gastronomía Cantábrica, S.L. Lotes 9, 11, 12, 13 y 17: Auzo Lagun, S. Coop. Lote 14: Cocina Central Magui, S.L. Lote 10: finalizado procedimiento sin adjudicación.

d) Esleipenaren zenbatekoa.1. lotea: zenbateko garbia: 11.922.321,84 euro. Guztira: 12.634.748,56 euro. 2. lotea: zenbateko garbia: 12.086.237,62 euro. Guztira: 12.818.707,62 euro. 3. lotea: zenbateko garbia: 7.243.104,80 euro. Guztira: 7.661.801,40 euro. 4. lotea: zenbateko garbia: 11.967.504,38 euro. Guztira: 12.695.781,94 euro. 5. lotea: zenbateko garbia: 10.129.666,82 euro. Guztira: 10.749.529,52 euro. 6. lotea: zenbateko garbia: 10.699.259,06 euro. Guztira: 11.311.144,46 euro. 7. lotea: zenbateko garbia: 10.536.652,24 euro. Guztira: 11.145.264,84 euro. 8. lotea: zenbateko garbia: 10.497.228,20 euro. Guztira: 11.109.204,20 euro. 9. lotea: zenbateko garbia: 5.476.666,12 euro. Guztira: 5.815.860,10 euro. 11. lotea: zenbateko garbia: 11.205.338,64 euro. Guztira: 11.847.242,64 euro. 12. lotea: zenbateko garbia: 11.827.051,00 euro. Guztira: 12.487.415,00 euro. 13. lotea: zenbateko garbia: 11.950.357,50 euro. Guztira: 12.625.967,62 euro. 14. lotea: zenbateko garbia: 9.155.384,50 euro. Guztira: 9.681.511,56 euro. 15. lotea: zenbateko garbia: 8.509.787,34 euro. Guztira: 9.017.191,38 euro. 16. lotea: zenbateko garbia: 8.495.927,58 euro. Guztira: 8.989.035,84 euro. 17. lotea: zenbateko garbia: 4.568.847,92 euro. Guztira: 4.827.997,80 euro. 18. lotea: zenbateko garbia: 4.766.014,78 euro. Guztira: 5.056.722,24 euro.

d) Importe de la adjudicación. Lote 1: importe neto: 11.922.321,84 euros. Importe total: 12.634.748,56 euros. Lote 2: importe neto: 12.086.237,62 euros. Importe total: 12.818.707,62 euros. Lote 3: importe neto: 7.243.104,80 euros. Importe total: 7.661.801,40 euros. Lote 4: importe neto: 11.967.504,38 euros. Importe total: 12.695.781,94 euros. Lote 5: importe neto: 10.129.666,82 euros. Importe total: 10.749.529,52 euros. Lote 6: importe neto: 10.699.259,06 euros. Importe total: 11.311.144,46 euros. Lote 7: importe neto: 10.536.652,24 euros. Importe total: 11.145.264,84 euros. Lote 8: importe neto: 10.497.228,20 euros. Importe total: 11.109.204,20 euros. Lote 9: importe neto: 5.476.666,12 euros. Importe total: 5.815.860,10 euros. Lote 11: importe neto: 11.205.338,64 euros. Importe total: 11.847.242,64 euros. Lote 12: importe neto: 11.827.051,00 euros. Importe total: 12.487.415,00 euros. Lote 13: importe neto: 11.950.357,50 euros. Importe total: 12.625.967,62 euros. Lote 14: importe neto: 9.155.384,50 euros. Importe total: 9.681.511,56 euros. Lote 15: importe neto: 8.509.787,34 euros. Importe total: 9.017.191,38 euros. Lote 16: importe neto: 8.495.927,58 euros. Importe total: 8.989.035,84 euros. Lote 17: importe neto: 4.568.847,92 euros. Importe total: 4.827.997,80 euros. Lote 18: importe neto: 4.766.014,78 euros. Importe total: 5.056.722,24 euros.

e) Eskaintza esleipendunaren abantailak: kontratugilearen profilean argitaratutako esleipen-ebazpenean daude adierazita.

e) Ventajas de la oferta adjudicataria: se indican en la resolución de adjudicación publicada en el perfil del contratante.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko otsailaren 12a.

Vitoria-Gasteiz, a 12 de febrero de 2016.

Ondare eta Kontratazioko zuzendaria,

La Directora de Patrimonio y Contratación,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental