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Boletin Oficial del País Vasco

220. zk., 2015eko azaroaren 18a, asteazkena

N.º 220, miércoles 18 de noviembre de 2015


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA, HIZKUNTZA POLITIKA ETA KULTURA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, POLÍTICA LINGÜÍSTICA Y CULTURA
4942
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AGINDUA, 2015eko urriaren 26koa, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuarena, Zumaiako (Gipuzkoa) «Maria eta Jose» Haur, Lehen eta Bigarren Hezkuntzako ikastetxe pribatuari Batxilergoa irakasteko baimena emateko dena.

ORDEN de 26 de octubre de 2015, de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, por la que se autoriza la impartición de Bachillerato al centro privado de Educación Infantil, Primaria y Secundaria «Maria eta Jose» de Zumaia (Gipuzkoa).

Zumaiako (Gipuzkoa) «Maria eta Jose» Haur, Lehen eta Bigarren Hezkuntzako ikastetxe pribatuaren erakunde titularraren ordezkariak ikastetxe horretan Batxilergoa irakasteko baimena eskatzeko hasarazi duen espedientea aztertu da.

Examinado el expediente iniciado por el representante de la entidad titular del centro privado de Educación Infantil, Primaria y Secundaria «Maria eta Jose» de Zumaia (Gipuzkoa), en solicitud de autorización para impartir Bachillerato en dicho centro.

Espediente hori ezarritako prozeduraren arabera izapidetu da, indarreko arauek eskatzen dituzten agiriak erantsi zaizkio, eta arlo horretan eskumena duten erakundeek horri buruzko txostena eman dute.

Resultando que el citado expediente ha sido tramitado de conformidad con el procedimiento establecido, que se ha unido al mismo la documentación exigida por la normativa vigente y que ha sido informado por los organismos competentes en la materia.

Arau hauek ikusi dira: otsailaren 12ko 131/2010 Errege Dekretuak (martxoaren 12ko BOE) aldatzen duen apirilaren 3ko 332/1992 Errege Dekretua, araubide orokorreko unibertsitateaz kanpoko irakaskuntzak eskaintzeko baimenak ikastetxe pribatuei emateari buruzkoa (apirilaren 9ko BOE); otsailaren 12ko 132/2010 Errege Dekretua, Haur Hezkuntzako bigarren zikloko, Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako irakaskuntzak ematen dituzten ikastetxeek bete behar dituzten derrigorrezko baldintzak ezartzen dituena (martxoaren 12ko BOE); eta gai horretan aplikatzekoak diren gainerako legeak. Horiek horrela, hau

Vistos el Real Decreto 332/1992, de 3 de abril (BOE del 9), sobre autorizaciones de centros docentes privados para impartir enseñanzas de régimen general no universitarias, el Real Decreto 131/2010, de 12 de febrero (BOE del 12 de marzo), por el que se modifica el Real Decreto 332/1992, de 3 de abril, el Real Decreto 132/2010, de 12 de febrero (BOE del 12 de marzo), por el que se establecen los requisitos mínimos de los centros que impartan enseñanzas del segundo ciclo de la educación infantil, la educación primaria y la educación secundaria, y demás legislación aplicable en la materia,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Ondoren zehazten den ikastetxeari baimena ematen zaio, 2016-2017 ikasturtetik aurrera, Batxilergoa irakasteko:

Artículo 1.– Se autoriza, a partir del curso escolar 2016-2017, la impartición de Bachillerato al centro docente que se describe a continuación:

Kode-zenbakia: 20006018

N.º de código: 20006018

Izen espezifikoa: «Maria eta Jose»

Denominación específica: «Maria eta Jose»

Titularra: Hermanas Carmelitas de la Caridad

Titular: Hermanas Carmelitas de la Caridad

Helbidea: Axular ibiltokia, 6

Domicilio: Axular ibiltokia, 6

Udalerria: Zumaia

Municipio: Zumaia

Lurralde Historikoa: Gipuzkoa

Territorio Histórico: Gipuzkoa

Baimentzen den irakaskuntza:

Enseñanza que se autoriza:

– Batxilergoa: «Zientziak» eta «Giza eta Gizarte Zientziak» modalitateak.

– Bachillerato en las modalidades de «Ciencias» y «Humanidades y Ciencias Sociales»:

Ikastetxearen osaera:

Composición resultante:

– Haur Hezkuntzako 1. zikloa: 6 unitate, edukiera honekin:

– Educación Infantil 1.º Ciclo: 6 unidades con la siguiente capacidad:

● 2 unitate urtebetetik beherako ikasleentzat, bakoitza 8 ikaspostuko edukierakoa.

● 2 unidades para niños y niñas menores de un año, con capacidad, cada una de ellas, para 8 puestos escolares.

● 2 unitate urtebetetik bi urtera bitarteko ikasleentzat; bakoitza 13 ikaspostuko edukierakoa.

● 2 unidades para niños y niñas de uno a dos años con capacidad, cada una de ellas, para 13 puestos escolares.

● 2 unitate bi urtetik hiru urtera bitarteko ikasleentzat; bakoitza 18 ikaspostuko edukierakoa.

● 2 unidades para niños y niñas de dos a tres años con capacidad, cada una de ellas, para 18 puestos escolares.

– Haur Hezkuntzako 2. zikloa: 6 unitate, 150 ikaspostu.

– Educación Infantil 2.º Ciclo: 6 unidades con capacidad para 150 puestos escolares.

– Lehen Hezkuntza: 12 unitate, 300 ikaspostu.

– Educación Primaria: 12 unidades con capacidad para 300 puestos escolares.

– Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza: 8 unitate, 240 ikaspostu.

– Educación Secundaria Obligatoria: 8 unidades con capacidad para 240 puestos escolares.

– Batxilergoa: «Zientziak» eta «Giza eta Gizarte Zientziak» modalitateak. Edukiera: 2 unitate, 70 ikaspostu.

– Bachillerato: modalidades de «Ciencias» y «Humanidades y Ciencias Sociales», 2 unidades con capacidad para 70 puestos escolares.

– Hezkuntza Berezia: 3 gela ireki.

– Educación Especial: 3 aulas abiertas.

2. artikulua.– Indarrean dagoen araudia betetzera behartuta dago ikastetxea, agindu honen bidez baimendutako irakaskuntzak emango dituzten irakasleen titulazioari eta hizkuntza-eskakizunari dagokienez. Bestela, bidezkoa litzateke emandako baimena baliogabetzea.

Artículo 2.– El centro queda obligado al cumplimiento de la normativa vigente en cuanto a la titulación académica y perfil lingüístico del profesorado destinado a las enseñanzas autorizadas por la presente Orden. En caso contrario, procedería la revocación de la autorización otorgada.

3. artikulua.– Ikastetxeak martxoaren 17ko 314/2006 Errege Dekretuaren bidez onartutako Eraikuntzako Kode Teknikoa bete beharko du, bai eta indarreko legeriak ezartzen dituen higiene-, osasun-, akustika-, bizigarritasun-, segurtasun- eta irisgarritasun-baldintzak ere. Ikastetxeko titularrarena izango da baldintza horiek ez betetzearen erantzukizuna.

Artículo 3.– El centro deberá cumplir el Código Técnico de la Edificación, aprobado por el Real Decreto 314/2006, de 17 de marzo, así como las condiciones higiénicas, sanitarias, acústicas, de habitabilidad, de seguridad y de accesibilidad que se señalen en la legislación vigente. La responsabilidad por el incumplimiento de dichas condiciones corresponde al titular del centro.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honetan dagoen baimen-emateak ez du esan nahi hezkuntza-itunen araubidearen bitartez laguntzarik lortuko denik.

El otorgamiento de la autorización contenida en la presente Orden no implica, en modo alguno, la obtención de ayudas a través del régimen de conciertos educativos.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honen aurka, aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuari, hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal da Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, bi hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera.

Contra la presente Orden podrá interponerse recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko urriaren 26a.

En Vitoria-Gasteiz, a 26 de octubre de 2015.

Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburua,

La Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

CRISTINA URIARTE TOLEDO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental