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Boletin Oficial del País Vasco

219. zk., 2015eko azaroaren 17a, asteartea

N.º 219, martes 17 de noviembre de 2015


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

EUSKO LEGEBILTZARRA
PARLAMENTO VASCO
4904
4904

IRAGARKIA, Eusko Legebiltzarreko Goi Mailako Teknikarien Kidegoko karrerako funtzionario gisa sartzeko hautaketa-prozesuaren oinarri espezifikoei dagokiena, informatikako teknikariaren lanpostu bat betetzeko.

ANUNCIO relativo a las bases específicas del proceso selectivo para el ingreso como personal funcionario de carrera del Cuerpo de Técnicos Superiores del Parlamento Vasco para proveer una plaza de técnica o técnico informático.

Eusko Legebiltzarreko Mahaiaren 2015eko azaroaren 10eko erabakia betez, agintzen dut:

En ejecución del acuerdo de la Mesa del Parlamento Vasco, de 10 de noviembre de 2015, ordeno:

Lehenengoa.– Informatikako teknikariaren lanpostu bat betetzeko, deialdia egitea Eusko Legebiltzarreko Goi Mailako Teknikarien Kidegoan karrerako funtzionario gisa sartzeko hautaketa-prozesurako, 2015eko enplegu publikoaren eskaintza onetsi zuen Mahaiaren 2015eko urriaren 13ko erabakiaren ondorioz (Eusko Legebiltzarraren Aldizkari Ofiziala, 143. zk., 2015eko urriaren 16koa).

Primero.– Convocar el proceso selectivo para el ingreso como personal funcionario de carrera del Cuerpo de Técnicos Superiores del Parlamento Vasco para proveer una plaza de técnica o técnico informático, derivado del acuerdo de la Mesa, de 13 de octubre de 2015, por el que se aprueba la modificación de la oferta de empleo público 2015 (Boletín Oficial del Parlamento Vasco, n.º 143, de 16 de octubre de 2015).

Bigarrena.– Informatikako teknikariaren lanpostu bat txanda irekian betetzeko, Eusko Legebiltzarreko Goi Mailako Teknikarien Kidegoan karrerako funtzionario gisa sartzeko hautaketa-prozesuaren oinarri espezifikoak Eusko Legebiltzarraren Aldizkari Ofizialean eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea.

Segundo.– Publicar las bases específicas del proceso selectivo para el ingreso como personal funcionario de carrera del Cuerpo de Técnicos Superiores del Parlamento Vasco para proveer una plaza de técnica o técnico informático, en régimen de turno libre, en el Boletín Oficial del Parlamento Vasco y en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Eusko Legebiltzarreko Mahaiaren 2015eko azaroaren 10eko erabakiaren aurka aukerako berraztertzeko errekurtsoa jarri ahal izango da organo horretan bertan, hilabeteko epean, erabakia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita, edo zuzenean administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango da Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, bi hilabeteko epean, erabakia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita.

Tercero.– Contra el acuerdo de la Mesa del Parlamento Vasco, de 10 de noviembre de 2015, podrá interponerse, ante el mismo órgano, recurso potestativo de reposición en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o podrá interponerse, directamente, recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses contado a partir del día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Laugarrena.– Oinarri espezifiko hauek ondorioak sortuko dituzte Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Cuarto.– Las presentes bases específicas surtirán efectos a partir del día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko azaroaren 10a.

Vitoria-Gasteiz, a 10 de noviembre de 2015.

Eusko Legebiltzarreko lehendakaria,

La Presidenta del Parlamento Vasco,

BAKARTXO TEJERIA OTERMIN.

BAKARTXO TEJERIA OTERMIN.

INFORMATIKAKO TEKNIKARIAREN LANPOSTU BAT BETETZEKO, EUSKO LEGEBILTZARREKO GOI MAILAKO TEKNIKARIEN KIDEGOKO KARRERAKO FUNTZIONARIO GISA SARTZEKO HAUTAKETA-PROZESUAREN OINARRI ESPEZIFIKOAK
BASES ESPECÍFICAS DEL PROCESO SELECTIVO PARA EL INGRESO COMO PERSONAL FUNCIONARIO DE CARRERA DEL CUERPO DE TÉCNICOS SUPERIORES DEL PARLAMENTO VASCO PARA PROVEER UNA PLAZA DE TÉCNICA O TÉCNICO INFORMÁTICO

1.– Deialdiaren helburua.

1.– Objeto de la convocatoria.

1.1.– Deialdi honen xedea da behar diren arauak finkatzea Eusko Legebiltzarreko Goi Mailako Teknikarien Kidegoko informatikako teknikariaren lanpostu bat, txanda irekian, oposizio-lehiaketa sistemaren bidez betetzeko.

1.1.– El objeto de la presente convocatoria es establecer las normas para la provisión, mediante el sistema de concurso-oposición, de una plaza de técnica o técnico informático del Cuerpo de Técnicos Superiores del Parlamento Vasco, en régimen de turno libre.

1.2.– Deialdiko lanpostua.

1.2.– Plaza convocada.

Informatikako teknikariaren lanpostu bat.

Una plaza de técnica o técnico informático.

Atxikipena: Informazio Sistemen Zuzendaritza.

Adscripción: Dirección de Sistemas de Información.

1.3.– Legebiltzarreko Administrazioko kidegoa: Goi Mailako Teknikariak.

1.3.– Cuerpo de la Administración parlamentaria: Técnicos Superiores.

1.4.– Betetzeko sistema: oposizio-lehiaketa.

1.4.– Sistema de provisión: concurso-oposición.

1.5.– Eskatzen den titulazioa: doktore, lizentziadun, ingeniari, arkitekto edo gradu titulua, edo lortzeko beharrezko diren betekizunak betetzea.

1.5.– Titulación exigida: título de doctor, licenciado, ingeniero, arquitecto o grado, o cumplir los requisitos necesarios para obtenerlo.

1.6.– Euskarako hizkuntza-eskakizuna: 3. Derrigortasun-data: 2015eko abendua.

1.6.– Perfil lingüístico de euskera: 3. Fecha de preceptividad: diciembre de 2015.

1.7.– Lanpostuaren eginkizun nagusiak: II. eranskinean ezarritakoak.

1.7.– Funciones principales del puesto: las establecidas en el anexo II.

2.– Eskabideak aurkezteko epea.

2.– Plazo de presentación de solicitudes.

Eskabideak aurkezteko epea 2015eko azaroaren 18an hasiko da eta 2015eko abenduaren 17an 23:59an bukatuko da.

El plazo de presentación de solicitudes comienza el día 18 de noviembre y finaliza el día 17 de diciembre de 2015, a las 23:59 horas.

3.– Hautaketa-prozesuaren oinarriak.

3.– Bases del procedimiento selectivo.

Deialdian jarraitu beharrekoak izango dira, batetik, Eusko Legebiltzarrean karrerako funtzionario izateko hautaketa-prozesuen oinarri orokorrak, Mahaiak 2015eko martxoaren 17an onetsiak eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkariaren 2015eko apirilaren 1eko 62. zenbakian argitaratuak, eta, bestetik, oinarri espezifiko hauek.

La convocatoria se rige por las bases generales de los procesos selectivos para el ingreso como personal funcionario de carrera al servicio del Parlamento Vasco, aprobadas por la Mesa el 17 de marzo de 2015, publicadas en el Boletín Oficial del País Vasco, n.º 62, de 1 de abril de 2015, y por las presentes bases específicas.

4.– Parte hartzeko eskakizunak, hautaketa-prozesuaren bilakaera eta lanpostuaren esleipena.

4.– Requisitos de participación, desarrollo del proceso selectivo y adjudicación de la plaza.

4.1.– Lanposturako lehiatzaileek oinarri orokorretako 3.3 oinarrian orokorki ezartzen diren eskakizunak bete behar dituzte.

4.1.– Quienes aspiren a la plaza deben cumplir los requisitos establecidos con carácter general en el apartado 3.3 de las bases generales.

4.2.– Eskabidea, oinarri orokorretako 4. oinarrian xedatutakoaren arabera, Interneten bidez bete beharko da, Eusko Legebiltzarraren www.legebiltzarra.eus helbide elektronikoan eta Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen www.ivap.euskadi.eus helbide elektronikoan.

4.2.– Se deberá cumplimentar la solicitud conforme a lo dispuesto en la base 4 de las bases generales, a través de Internet en la dirección electrónica del Parlamento Vasco www.legebiltzarra.eus y del Instituto Vasco de Administración Pública www.ivap.euskadi.eus

4.3.– Goi Mailako Teknikarien Kidegoarentzako tasa 20 eurokoa da.

4.3.– El importe de la tasa para el Cuerpo de Técnicos Superiores es de 20 euros.

Tasaren ordainketa oinarri orokorretako 4.5 oinarrian aurreikusitako eran egin ahal izango da (banka elektronikoaren bidez edo sukurtsalean) honako erakunde hauetan: Kutxabank eta Laboral Kutxa.

El pago de la tasa se podrá realizar en la forma prevista en la base 4.5 de las bases generales y en las siguientes entidades: Kutxabank y Laboral Kutxa (banca electrónica o sucursal).

4.4.– Hautaketa-prozesua eta lanpostuaren esleipena arestian aipatutako oinarri orokorretako aginduen arabera egingo dira, eta, orobat, oposizio-aldiko ariketei eta lehiaketa-aldiko ebaluazioari buruz oinarri espezifiko hauetan aurreikusitako arauen arabera.

4.4.– El desarrollo del proceso selectivo y de adjudicación de la plaza se realizará conforme a las prescripciones de las bases generales arriba mencionadas, y las normas relativas a los ejercicios de la fase de oposición y a la evaluación de la fase de concurso previstas en las presentes bases específicas.

5.– Epaimahaia.

5.– Tribunal.

Eusko Legebiltzarreko Mahaiak izendatuko ditu kalifikazio-epaimahaiko kideak, oinarri orokorretako 6. oinarrian xedatutakoaren arabera.

La Mesa del Parlamento Vasco nombrará a las personas que integrarán el tribunal calificador, conforme a lo dispuesto en la base 6 de las bases generales.

Nolanahi ere, hauek izango dira epaimahaiko kideak: Eusko Legebiltzarreko Mahaiko kide bat; legelari nagusia edo hark eskuordetzen duen pertsona; Informazio Sistemen zuzendaria; gaian espezialista den kanpoko aholkulari bat; Legebiltzarreko beste funtzionario bat, Langileen Batzordeak proposatuta, haren espezializazioarengatik; HAEEk izendatutako pertsona bat, eta Eusko legebiltzarreko legelari bat, idazkari-lanetan jardungo duena.

En todo caso, el tribunal estará compuesto por un miembro de la Mesa del Parlamento Vasco; el letrado mayor o persona en quien delegue; el Director de Sistemas de Información; una asesora o asesor externo especialista en la materia; un funcionario o funcionaria del Parlamento que se designará, por razón de su especialización, a propuesta de la Junta de Personal; una persona designada por el IVAP, y un letrado o letrada del Parlamento Vasco, que actuará como secretario o secretaria.

6.– Oposizio-aldiko ariketei dagozkien arauak.

6.– Normas relativas a los ejercicios de la fase de oposición.

Oposizio-aldia osatzen duten ariketak ezin izango dira hasi harik eta gutxienez hiru hilabete igaro arte Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian deialdia argitaratzen denetik. Lehenengo ariketaren eguna, ordua eta tokia argitara emango dira Interneten, bai Eusko Legebiltzarraren www.legebiltzarra.eus helbide elektronikoan, bai Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen www.ivap.euskadi.eus helbide elektronikoan, betiere gutxienez bost egun lehenago. Argitaratu ordez, lehiatzaileei zuzenean eta modu frogagarrian jakinarazi ahal izango zaie, aurreko epe berean. Gainerako ariketak egiteko hurrengo iragarkiak jakitera emango dira lehen aipatutako Interneteko helbideetan, betiere gutxienez 48 ordu lehenago.

Los ejercicios de la fase de oposición no podrán iniciarse hasta transcurridos, al menos, tres meses desde la publicación de la convocatoria en el Boletín Oficial del País Vasco. La fecha, hora y lugar de celebración del primer ejercicio se publicará en Internet en las direcciones electrónicas del Parlamento Vasco www.legebiltzarra.eus y del Instituto Vasco de Administración Pública www.ivap.euskadi.eus, con una antelación de, al menos, cinco días. Esta publicación podrá sustituirse por notificación personal y fehaciente a quienes opten a las plazas, en idéntico plazo. Los sucesivos anuncios de celebración de los restantes ejercicios se harán públicos en las direcciones de Internet antes citadas, con una antelación de, al menos, 48 horas.

Ariketa guztiak izango dira derrigorrezkoak eta kanporatzaileak.

Todos los ejercicios tendrán carácter obligatorio y eliminatorio.

Oposizio-aldiko proba bakoitza bukatu ondoren, epaimahaiak argitara emango ditu oposizio-aldiaren behin-behineko emaitzak ahalik eta lasterren, eta epe bat ezarriko du, gutxienez ere hiru egun baliodunekoa, epaimahaiaren ebazpena argitaratzen den egunetik aurrera kontatuta, egin beharreko erreklamazioak egiteko.

Finalizada cada prueba de la fase de oposición, el tribunal procederá a publicar los resultados provisionales de esta, a la mayor brevedad posible, estableciendo un plazo de al menos tres días hábiles, contados desde la fecha de publicación de la resolución del tribunal, para formular las oportunas reclamaciones.

Lehenengo ariketa:

Primer ejercicio:

A gai-zerrendako (zati orokorreko) 40 galderari erantzutea izango da, lau aukeraren artean hautatuz erantzuna. Zigortu egingo dira erantzun okerrak: erantzun oker bakoitzeko, erantzun zuzen baten balioaren herena deskontatuko da.

Consistirá en responder a un cuestionario de 40 preguntas sobre el temario A (parte general), donde deberá elegirse la respuesta entre cuatro opciones. Se penalizarán las respuestas erróneas: por cada respuesta errónea se descontará la tercera parte del valor de una respuesta correcta.

Ariketa honen balioa 10 puntukoa izango da. Epaimahaiak, kontuan hartuta eska daitekeen gutxieneko maila eta aurkeztu direnen ezaupideen maila, erabakiko du, betiere haien nortasuna ezagutu aurretik, zein den ariketa gainditzeko gutxieneko puntuazioa eta jakitera emango du hartutako erabakia.

Este ejercicio estará valorado en 10 puntos. El tribunal, teniendo en cuenta el nivel mínimo exigible y el nivel de conocimientos de quienes se han presentado, antes de conocer su identidad decidirá cuál será la puntuación mínima para superar el ejercicio y hará público dicho acuerdo.

Bigarren ariketa:

Segundo ejercicio:

Idatzizko azalpen bat egitea izango da, gehienez ere bost orduz, B gai-zerrendako (zati espezifikoko) lau gairi buruz. Gai bat I. atalekoa izango da, bi gai II. atalekoak izango dira, eta gai bat, III. atalekoa. Bi gai aterako dira, zoriz, I. ataletik (1-11 gaiak) eta beste bi gai III. ataletik (40-52 gaiak), eta lehiatzaileak aukeratuko du bi gaietatik zein garatuko duen atal bakoitzean. Bestalde, lau gai aterako dira, zoriz, II. ataletik (12-39 gaiak); epaimahaiak gai horietako bat aukeratuko du lehiatzaile guztiek gara dezaten, eta beste hiruretatik lehiatzaileak aukeratuko du zein garatuko duen.

Consistirá en disertar por escrito, durante un tiempo máximo de cinco horas, sobre cuatro temas extraídos por sorteo del temario B (parte específica). Uno de los temas será del apartado I, dos de los temas serán del apartado II, y un tema, del apartado III. Se sacarán al azar dos temas del apartado I (temas 1 al 11) y otros dos temas del apartado III (temas 40 al 52), y la persona aspirante elegirá cuál de ambos temas desarrollará en cada uno de ambos apartados. Del apartado II (temas 12 al 39) se sacarán al azar cuatro temas; el tribunal elegirá un tema de estos para que lo desarrollen todas las personas aspirantes, y de entre los tres restantes la persona aspirante elegirá el que desarrollará.

Ariketa honen balioa 25 puntu izango da, eta 13 puntu lortu beharko dira gainditzeko.

El ejercicio estará valorado en 25 puntos, debiéndose obtener 13 puntos para aprobar.

Edozein gai erantzun gabe utziz gero edo edozein gaitan epaimahaiaren irizpidez 0 puntu ateraz gero, lehiatzailea kanpoan geratuko da.

Cualquier tema que no haya sido contestado o que a criterio del tribunal merezca la calificación de 0 puntos supone la eliminación de la persona aspirante.

Batez ere, azaldutako ezaupideak baloratuko dira, baita horiek egoki ordenatzea eta formulatzea ere.

Se valorarán fundamentalmente los conocimientos expuestos, así como su adecuada ordenación y formulación.

Hirugarren ariketa:

Tercer ejercicio:

Kasu praktiko batzuk planteatuko dira, idatziz ebatziak izan daitezen, B gai-zerrendako II. atalaz (zati espezifikoaz). Ariketa honek lau ordu iraungo du gehienez ere.

Se plantearán casos prácticos, para resolver de forma escrita, que versarán sobre el apartado II del temario B (parte específica). Este ejercicio tendrá una duración máxima de cuatro horas.

Epaimahaiak honako alderdi hauek baloratuko ditu: ezaupide teknikoen maila, gaia azaltzean erakutsitako argitasuna, sintesi-gaitasuna eta teknologia desberdinen erabilera konbinatua eta integrazioa.

El tribunal valorará el nivel de los conocimientos técnicos expuestos, la claridad expositiva, la capacidad de síntesis y la utilización combinada e integración de diferentes tecnologías.

Ariketa honek 35 puntu balioko du gehienez ere. Kanporatuta geratuko dira 18 puntu, gutxienez, lortzen ez dituzten lehiatzaileak.

Este ejercicio se valorará con un máximo de 35 puntos. Quedarán eliminadas las personas aspirantes que no obtengan un mínimo de 18 puntos.

Edozein kasu praktiko erantzun gabe utziz gero edo edozein gaitan epaimahaiaren irizpidez 0 puntu ateraz gero, lehiatzailea kanpoan geratuko da.

Cualquier caso práctico que no haya sido contestado o que a criterio del tribunal merezca la calificación de 0 puntos supone la eliminación de la persona aspirante.

7.– Euskarako proba.

7.– Prueba de euskera.

Euskarako probaren helburua izango da 3. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzea, eta oinarri orokorretako 8.2 paragrafoaren arabera egingo da.

La prueba de euskera estará destinada a la acreditación del perfil lingüístico 3 y se desarrollara conforme al apartado 8.2 de las bases generales.

8.– Lehiaketa-aldiaren ebaluazioari buruzko arauak.

8.– Normas relativas a la evaluación de la fase de concurso.

Lehiaketa-aldiaren ebaluazioa egingo da behin oposizio-aldiko azken ariketa burutu ondoren. Epe bat irekiko da, 10 egunekoa gutxienez, ariketak gainditutako pertsonek merezimenduen dokumentazio justifikagarria ekar dezaten. Merezimenduak alegatu eta egiaztatuko dira oinarri orokorretako 10. oinarriak xedatutakoaren arabera. Alegatutako merezimenduak eduki egin beharko dira eskabideak aurkezteko epea bukatzen den egunean.

La evaluación de la fase de concurso se realizará con posterioridad al último ejercicio de la fase de oposición. Se procederá a la correspondiente apertura de un plazo, de al menos 10 días, para que las personas aprobadas aporten la documentación justificativa de los méritos. La alegación y acreditación de los méritos se hará conforme a lo dispuesto en la base 10 de las bases generales. Los méritos alegados deberán poseerse a la fecha de finalización del plazo de presentación de solicitudes.

Lehiaketa-aldiaren kalifikazioa ondorengo merezimendu-baremoaren arabera emandako puntuen baturak zehaztuko du:

La calificación de la fase de concurso vendrá determinada por la suma de los puntos atribuidos con arreglo al siguiente baremo de méritos:

a) Lanbide-esperientzia: 15 puntu.

a) Experiencia profesional: 15 puntos.

Esperientzia egiaztatua aplikazio eta sistemak garatu eta zuzentzeko eginkizun eta lanetan, gehienez 15 punturaino:

Experiencia acreditada en funciones y tareas de desarrollo y dirección de aplicaciones y sistemas, hasta un máximo de 15 puntos:

Lanbide-esperientziatzat hartuko dira Eusko Legebiltzarrean, Arartekoan edo beste administrazio publiko, erakunde autonomo, zuzenbide pribatuko erakunde publiko eta sozietate publiko batzuetan egindako zerbitzuak, baldin eta lanpostuaren eginkizun eta lanetan edo baliokideetan egin badira. Atal honetan baloratu egingo da esleitutako lanak betetzeko egokitasun berezi bat erakutsiko duen lanbide-esperientzia; hilabeteko, 0,15 puntu.

Se entiende por experiencia profesional los servicios prestados en el Parlamento Vasco, Ararteko u otras administraciones públicas, organismos autónomos, entes públicos de derecho privado y sociedades públicas en funciones y tareas del puesto o equivalentes. En este apartado se valora la experiencia profesional que ponga de manifiesto una especial adecuación para el cumplimiento de las tareas encomendadas, a razón de 0,15 puntos por mes.

Ez dira baloratuko hilabetetik beherako zatiak. Zenbaketan, lan egindako aldien batura egingo da, eta, behin batura egin ondoren, ez dira aintzat hartuko hilabetetik beherako zatiak. Horretarako, 30 egun naturaleko multzoa joko da hilabetetzat.

No se valorarán las fracciones inferiores al mes. El cómputo se efectuará realizando la suma de los periodos trabajados y, una vez realizada esta, despreciándose las fracciones inferiores a un mes. A estos efectos, se entenderá por mes el conjunto de 30 días naturales.

Ezinbestekoa izango da aritu izaniko instituzio publiko edo erakundearen ziurtagiria aurkeztea. Ziurtagirian agertu beharko dira lanpostuaren izena, egindako lan zehatzak eta haietan aritutako aldia.

Resultará indispensable aportar certificación de la institución pública o entidad en la que figure la denominación del puesto y las tareas precisas desarrolladas, así como la duración de estas.

Nolanahi ere, Eusko Legebiltzarrean lan egiten duten lehiatzaileek ez dute ziurtagiri hori ekarri beharrik izango instituzio horretako merezimenduei dagokienez.

No será preciso aportar dicha certificación por las personas aspirantes que presten servicios en el Parlamento Vasco, en relación con los méritos en esta institución.

b) Graduondoko prestakuntza eta titulazio ofizialak: 8 puntu.

b) Formación de posgrado y titulaciones oficiales: 8 puntos.

Baloratuko dira, gehienez 8 punturaino, ondoren azaltzen den baremoaren arabera, lanpostuaren eginkizunei eta lanpostu horretarako eskatutako titulazioari lotutako titulazio ofizialak eta graduondoko prestakuntza:

Se valorarán hasta un máximo de 8 puntos, conforme al baremo que a continuación se indica, las titulaciones oficiales y la formación de posgrado relacionadas con las funciones del puesto de trabajo y la titulación requerida para él:

– Doktorea: 8 puntu.

– Doctor o doctora: 8 puntos.

– Unibertsitate-masterra (ofiziala), Informatikako lizentziatura edo Informatikako Goi Mailako Ingeniaritza: 6 puntu.

– Máster universitario (oficial), licenciatura en Informática o Ingeniería Superior en Informática: 6 puntos.

– Ikertzeko nahikotasuna edo ikasketa aurreratuen diploma: 6 puntu.

– Suficiencia investigadora o diploma de estudios avanzados: 6 puntos.

– Berezko masterra: 5 puntu.

– Máster propio: 5 puntos.

– Informatika Ingeniaritzako, Informazio eta Komunikazio Teknologien Ingeniaritzako eta Konputagailuen edo Softwarearen Ingeniaritzako graduak eta beste gradu baliokideak, denak ere Unibertsitateen, Zentroen eta Tituluen Erregistroan inskribatuak: 4 puntu.

– Grados en Ingeniería Informática, en Ingeniería de las Tecnologías de la Información y la Comunicación, Ingeniería de Computadores o de Software y otros grados equivalentes, todos ellos inscritos en el Registro de Universidades, Centros y Títulos (RUCT): 4 puntos.

– Unibertsitateko aditu/espezialistaren berezko titulua: 2 puntu.

– Título propio de experto/especialista universitario o experta/especialista universitaria: 2 puntos.

– Doktorego-ikastaroa (ikastaro bakoitzeko; 10 gehienez): 0,50 puntu.

– Curso de doctorado (por cada curso, con un máximo de 10): 0,50 puntos.

Doktorego-ikastaroak ez dira baloratuko erabili baldin badira doktore-titulua edo ikertzeko nahikotasuna lortzeko edo ikasketa aurreratuen diploma lortzeko.

No se valorarán los cursos de doctorado que hayan servido para la obtención del título de doctor o doctora o suficiencia investigadora o diploma de estudios avanzados.

c) Prestakuntza- eta hobekuntza-ikastaroak: 2 puntu.

c) Cursos de formación y perfeccionamiento: 2 puntos.

Baloratu egingo da prestakuntza- eta hobekuntza-ikastaroak ematea, egitea eta gainditzea, betiere ikastaro horiek darabiltzaten gaiek zuzeneko lotura dutenean deialdi honetako lanpostuaren berezko eginkizun eta lanekin, oinarri orokorretako 10.7 oinarrian xedatutakoaren arabera. Bakar-bakarrik baloratuko dira azken 10 urteetan eman edo egindako 10 ordutik gorako iraupeneko ikastaroak, orduko 0,02 punturekin eta gehienez ere 2 punturekin; betiere puntu 1 gainditu gabe, alegatutako ikastaroko. Inoiz ere ez dira baloratuko oinarrizko bulegotikako edo orokorreko ikastaroak.

Se valorará la impartición, asistencia y superación de cursos de formación y perfeccionamiento que versen sobre materias directamente relacionadas con las funciones y tareas propias del puesto de trabajo de esta convocatoria, conforme con lo dispuesto en la base 10.7 de las bases generales. Solamente se valorarán los cursos con una duración superior a 10 horas, impartidos o realizados en los últimos 10 años, a razón de 0,02 puntos por hora hasta un máximo de 2 puntos, sin superar la puntuación de 1 punto por cada curso alegado. En ningún caso se valorarán cursos de ofimática general o básica.

d) Hizkuntzak: 5 puntu.

d) Idiomas: 5 puntos.

Baloratu egingo dira ingeles, frantses eta alemaneko titulu edo ziurtagiriak, gehienez ere 5 punturekin guztira, ondorengo baremoaren arabera:

Se valorarán los títulos o certificaciones de inglés, francés y alemán hasta un máximo en total de 5 puntos con el siguiente baremo:

– C2 maila: ingelesa, 5 puntu; alemana edo frantsesa, 2,5 puntu.

– Nivel C2: inglés, 5 puntos; alemán o francés, 2,5 puntos.

– C1 maila: ingelesa, 3 puntu; alemana edo frantsesa, 1,5 puntu.

– Nivel C1: inglés, 3 puntos; alemán o francés, 1,5 puntos.

– B2 maila: ingelesa, 2 puntu; alemana edo frantsesa, 1 puntu.

– Nivel B2: inglés, 2 puntos; alemán o francés, 1 punto.

9.– Azken kalifikazioa eta berdinketa hausteko irizpideak.

9.– Calificación final y criterios de desempate.

9.1.– Azken kalifikazioa.

9.1.– Calificación final.

9.1.1.– Oinarri orokorretan xedatutakoaren arabera, lehiatzaile bakoitzaren azken kalifikazioa oposizio-aldian eta merezimenduen balorazioan lortutako puntuazioen baturak zehaztuko du.

9.1.1.– De acuerdo con lo dispuesto en las bases generales, la calificación final de cada aspirante vendrá determinada por la suma de las puntuaciones obtenidas en la fase de oposición y en la valoración de méritos.

9.1.2.– Emaitza eta kalifikazio guztiak argitara emango dira Interneten, bai Eusko Legebiltzarraren www.legebiltzarra.eus helbide elektronikoan, bai Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen www.ivap.euskadi.eus helbide elektronikoan. Kontsultak egiteko helbide horien bitartez, sartu beharko dira NANaren zenbakia eta eskaeraren erreferentzia-zenbakia.

9.1.2.– Todos los resultados y calificaciones se publicarán en Internet en las direcciones electrónicas del Parlamento Vasco www.legebiltzarra.eus y del Instituto Vasco de Administración Pública www.ivap.euskadi.eus. Para acceder a consultas a través de estas direcciones, se deberá introducir el n.º de DNI y el n.º de referencia de la solicitud.

9.2.– Berdinketa hausteko irizpideak.

9.2.– Criterios de desempate.

9.2.1.– Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen 20.4.a artikulua aplikatuz, ulertuko da lehiatzaileek gaitasun bera dutela berdinketa ateratzen denean hautaketa-prozesuaren azken puntuazioan, hau da, behin proba guztiak egin eta baloratu eta dagozkion merezimenduak batu ondoren.

9.2.1.– En aplicación del artículo 20.4.a de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres, se entenderá que existe igual capacitación entre las personas candidatas cuando se produzca un empate en la puntuación final del proceso selectivo, es decir, una vez realizadas y valoradas todas las pruebas y sumados los méritos correspondientes.

9.2.2.– Berdinketa gertatuz gero, lehentasun-ordena ezarriko da ondorengo irizpideei jarraikiz, bata bestearen ondotik:

9.2.2.– En caso de empate, el orden de prelación se establecerá atendiendo, sucesivamente, a los siguientes criterios:

1.– Nork lortu duen puntuaziorik handiena oposizio-aldian.

1.– A favor de quien hubiera obtenido mayor puntuación en la fase de oposición.

2.– Nork lortu duen puntuaziorik handiena oposizio-aldiko hirugarren ariketan.

2.– A favor de quien hubiera obtenido mayor puntuación en el tercer ejercicio de la fase de oposición.

3.– Nork lortu duen puntuaziorik handiena oposizio-aldiko bigarren ariketan.

3.– A favor de quien hubiera obtenido mayor puntuación en el segundo ejercicio de la fase de oposición.

4.– Nork lortu duen puntuaziorik handiena oposizio-aldiko lehenengo ariketan.

4.– A favor de quien hubiera obtenido mayor puntuación en el primer ejercicio de la fase de oposición.

5.– Nork lortu duen puntuaziorik handiena lanbide-esperientziagatik.

5.– A favor de quien hubiera obtenido mayor puntuación por experiencia profesional.

6.– Nork lortu duen puntuaziorik handiena lehiaketa-aldian.

6.– A favor de quien hubiera obtenido mayor puntuación en la fase de concurso.

7.– Nork lortu duen puntuaziorik handiena graduondoko prestakuntzan eta titulazioetan.

7.– A favor de quien hubiera obtenido mayor puntuación en formación de posgrado y titulaciones.

8.– Nork lortu duen puntuaziorik handiena irakaskuntza-jardueretan eta prestakuntza- eta hobekuntza-ikastaroetan.

8.– A favor de quien hubiera obtenido mayor puntuación en actividades docentes y cursos de formación y perfeccionamiento.

9.– Nork lortu duen puntuaziorik handiena ingelesean.

9.– A favor de quien hubiera obtenido mayor puntuación en el idioma inglés.

I. ERANSKINA
ANEXO I
A GAI ZERRENDA (ZATI OROKORRA)
TEMARIO A (PARTE GENERAL)

1.– Espainiako 1978ko Konstituzioa. Egitura eta edukia. Oinarrizko printzipioak. Oinarrizko eskubide eta eginbeharrak. Estatuaren botereak. Botere legegilea, botere betearazlea eta botere judiziala. Botereen arteko harremanak.

1.– La Constitución española de 1978. Estructura y contenido. Principios básicos. Derechos y deberes fundamentales. Los poderes del Estado. El poder legislativo, el poder ejecutivo y el poder judicial. Relaciones entre ellos.

2.– Euskal Herriaren Autonomia Estatutua. Printzipio orokorrak. Estatuaren eta EAEren arteko eskumen-banaketaren alderdi orokorrak. EAEko erakunde erkideen eta lurralde historikoetako foru-erakundeen arteko eskumen-banaketaren alderdi orokorrak. Autonomia Estatutuaren erreforma.

2.– El Estatuto de Autonomía del País Vasco. Principios generales. Aspectos generales de la distribución de competencias entre el Estado y la CAPV. Aspectos generales de la distribución de competencias entre las instituciones comunes de la CAPV y las instituciones forales de los territorios históricos. La reforma del Estatuto de Autonomía.

3.– Lehendakaria. Estatutu pertsonala (hautaketa, izendapena, kargu-uztea eta eginkizun-gabetzea). Eskumenak eta ahalmenak. Euskal Autonomia Erkidegoko Gobernua. Osaera. Eskumenak (7/1981 Legea, ekainaren 30ekoa, Jaurlaritzari buruzkoa).

3.– El lehendakari. Estatuto personal (designación, nombramiento, cese suspensión de funciones). Competencias y facultades. El Gobierno de la Comunidad Autónoma del País Vasco. Composición. Competencias (Ley 7/1981, de 30 de junio, de Gobierno).

4.– Eusko Legebiltzarra. Osaera. Legebiltzarkidearen estatutua. Legebiltzar-taldeak. Eusko Legebiltzarraren egoitza.

4.– El Parlamento Vasco. Composición. Estatuto de la parlamentaria y el parlamentario. Grupos parlamentarios. La sede del Parlamento Vasco.

5.– Eusko Legebiltzarraren Erregelamendua. Egitura sistematikoa. Eusko Legebiltzarraren eraketa. Lehendakaritza eta Mahaia. Bozeramaileen Batzordea.

5.– El Reglamento del Parlamento Vasco. Estructura sistemática. La constitución del Parlamento Vasco. La Presidencia y la Mesa. La Junta de Portavoces.

6.– Legebiltzarraren Osoko Bilkura. Legebiltzarreko batzordeak: osaera, motak eta eginkizunak. Bilkurak eta gai-zerrenda.

6.– El Pleno de la Cámara. Las comisiones parlamentarias: su composición, clases y funciones. Las sesiones y el orden del día.

7.– Eusko Legebiltzarreko legegintza-prozeduraren ideia orokorra. Legegintza-ekimena. Lege-proiektuak eta lege-proposamenak. Zuzenketak. Prozedura bereziak.

7.– Idea general del procedimiento legislativo en el Parlamento Vasco. La iniciativa legislativa. Proyectos y proposiciones de ley. Las enmiendas. Procedimientos especiales.

8.– Jaurlaritza sustatu eta kontrolatzeko eginkizuna Eusko Legebiltzarrean. Galderak, interpelazioak, mozioak. Ikerketa-batzordeak.

8.– La función de impulso y control del Gobierno en el Parlamento Vasco. Preguntas, interpelaciones, mociones. Comisiones de investigación.

9.– Eusko Legebiltzarraren zuzendaritza-organoak. Lehendakaria. Mahaia. Bozeramaileen Batzordea. Legelari nagusia. Eusko Legebiltzarraren harremanak beste organo batzuekin.

9.– Los órganos directivos del Parlamento Vasco. El Presidente o Presidenta. La Mesa. La Junta de Portavoces. La letrada o letrado mayor. Relaciones del Parlamento Vasco con otros órganos.

10.– Arartekoa (3/1985 Legea, otsailaren 27koa). Egitura sistematikoa, eginkizunak, hautaketa eta kargu-uztea. Jarduera-eremua. Legebiltzarrarekiko harremanak.

10.– El Ararteko (Ley 3/1985, de 27 de febrero). Estructura sistemática, funciones, designación y cese. Ámbito de actuación. Relaciones con el Parlamento.

11.– Langileen Estatutua eta Legebiltzarreko Administrazioaren Araubide Juridikoa, 1990eko ekainaren 22koa. Egitura sistematikoa. Funtzionario motak eta kidegoak. Lanpostu-zerrenda eta aurrekontu-plantillak. Langile-hautaketa eta lanpostu-betetzea.

11.– El Estatuto de Personal y Régimen Jurídico de la Administración Parlamentaria, de 22 de junio de 1990. Estructura sistemática. Clases y cuerpos de funcionarias y funcionarios. La relación de puestos de trabajo y las plantillas presupuestarias. La selección de personal y la provisión de puestos de trabajo.

12.– Euskal funtzio publikoaren araubide juridikoa (6/1989 Legea, uztailaren 6koa). Xedea. Aplikazio-eremua. Funtzionario publikoen eskubide eta eginbeharrak. Diziplina-araubidea.

12.– El régimen jurídico de la función pública vasca (Ley 6/1989, de 6 de julio). Objeto. Ámbito de aplicación. Derechos y deberes de los funcionarios públicos. Régimen disciplinario.

13.– Emakumeen eta gizonen berdintasuna (4/2005 Legea, otsailaren 18koa). Emakumeen eta gizonen berdintasunaren arloan euskal botere publikoen jardunaren araubide eta gida izan behar duten printzipio orokorrak. Administrazioaren araudian eta jardueran berdintasuna sustatzeko neurriak.

13.– La igualdad de mujeres y hombres (Ley 4/2005, de 18 de febrero). Principios generales que deben regir y orientar la actuación de los poderes públicos vascos en materia de igualdad de mujeres y hombres. Medidas para promover la igualdad en la normativa y actividad administrativa.

14.– Euskararen erabileraren hizkuntza-normalizazioa Administrazioan. Printzipio orokorrak. Hizkuntza-eskakizuna. Hizkuntza-eskakizunen derrigortasuna. Eusko Legebiltzarreko Administrazioan Euskararen Erabilera Normalizatzeko Plana.

14.– Normalización lingüística del uso del euskera en la Administración. Principios generales. El perfil lingüístico. La preceptividad de los perfiles lingüísticos. El Plan de Normalización del Uso del Euskera en la Administración del Parlamento Vasco.

15.– Administrazio-prozedura (Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legea). Administrazio-egintza: egitea, edukia, arrazoitzea, forma eta eraginkortasuna. Administrazio-isiltasunaren kontzeptua. Interesdunak. Herritarren eskubideak. Administrazio-erregistroak. Administrazio-errekurtsoaren eta ofizioz berrikustearen kontzeptuak.

15.– Procedimiento administrativo (Ley 30/1992, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común). El acto administrativo: producción, contenido, motivación, forma y eficacia. Concepto de silencio administrativo. Interesados. Los derechos de la ciudadanía. Registros administrativos. Conceptos de recurso administrativo y revisión de oficio.

16.– Gardentasuna eta gobernu ona (19/2013 Legea, abenduaren 9koa). Printzipio orokorrak, aplikazio-eremua, informazio publikoa eskuratzeko bidea.

16.– Transparencia y buen gobierno (Ley 19/2013, de 9 de diciembre). Principios generales, ámbito de aplicación, acceso a la información pública.

17.– Erabateko kalitatea. Kudeaketako printzipio eta ereduak (Euskaliten kudeaketa aurreratuaren eredua). Bezeroaren gogobetetzea. Zerbitzu-kartak.

17.– Calidad total. Principios y modelos de gestión (modelo de gestión avanzada de Euskalit). Satisfacción del cliente. Cartas de servicios.

18.– Laneko arriskuen prebentzioa (31/1995 Legea, azaroaren 8koa). Xedea, aplikazio-eremua, eskubideak eta betebeharrak.

18.– Prevención de riesgos laborales (Ley 31/1995, de 8 de noviembre). Objeto, ámbito de aplicación, derechos y obligaciones.

B GAI ZERRENDA (ZATI ESPEZIFIKOA)
TEMARIO B (PARTE ESPECÍFICA)

I.– Informazio-sistemen antolaketa eta kudeaketa (11 gai)

I.– Organización y gestión de los sistemas de información (11 temas)

1.– Informazio-sistemen definizioa eta egitura. Informazioa erakundeetan. Informazioan oinarritutako erakundeak. Administrazioa erakunde mota horren kasu espezifiko gisa. Informazioaren berrerabilera sektore publikoan Europan eta Espainiako Estatuan. Datu irekiak.

1.– Definición y estructura de los sistemas de información. La información en las organizaciones. Las organizaciones basadas en la información. La Administración como caso específico de este tipo de organización. Reutilización de la información en el sector público en Europa y en el Estado español. Datos abiertos.

2.– Komunikazioa erakunde konplexuetan. Informazioaren bilketa, fluxua eta ustiapena. Informazio-sistemen funtzionamendu eskasaren ondorioak.

2.– La comunicación en las organizaciones complejas. Captación, flujo y aprovechamiento de la información. Consecuencias del funcionamiento deficiente de los sistemas de información.

3.– Informazio-sistemen zentro baten antolaketa eta funtzionamendua. Eginkizunak: garapena, mantenimendua, sistemak, datu-baseak, komunikazioak, infozentroa eta bezeroekiko harremanak.

3.– Organización y funcionamiento de un centro de sistemas de información. Funciones: desarrollo, mantenimiento, sistemas, bases de datos, comunicaciones, infocentro y relaciones con usuarios.

4.– Informazioaren teknologien proiektuak zuzendu eta kudeatzea. Baliabide teknikoak eta giza baliabideak planifikatzea. Informazioaren teknologien erosketa publikoaren kudeaketa.

4.– Dirección y gestión de proyectos de tecnologías de la información. Planificación de recursos técnicos y humanos. La gestión de la compra pública de tecnologías de la información.

5.– Datu-babesari buruzko legedia. Aplikazio-eremua eta printzipio orokorrak. Eskubideak. Tratamenduaren aurretiko betebeharrak. Segurtasun-neurriak. Ikuskaritza eta kontrola. Zehapenak. Euskadiko administrazio publikoen titulartasuneko datu pertsonalen fitxategiak. Datuak Babesteko Euskal Bulegoa: eginkizunak, Datuak Babesteko Erregistroa.

5.– La legislación sobre la protección de datos. Ámbito de aplicación y principios generales. Derechos. Obligaciones previas al tratamiento. Medidas de seguridad. Inspección y control. Sanciones. Los ficheros de datos de carácter personal de titularidad de las administraciones públicas del País Vasco. La Agencia Vasca de Protección de Datos: funciones, el Registro de Protección de Datos.

6.– Informazioaren gizarteari eta administrazio elektronikoari buruzko legedia Europan eta Espainiako Estatuan. Sarbide elektronikoa administrazio publikoetara. Herritarren sarbide elektronikoa zerbitzu publikoetara: printzipioak. Herritarren eskubideak administrazio publikoekin harremanak bide elektronikoz izateko. Segurtasun- eta elkarreragingarritasun-eskema nazionalak eta elkarreragingarritasunari buruzko arau teknikoak.

6.– La legislación en materia de sociedad de la información y administración electrónica en Europa y en el Estado español. El acceso electrónico a las administraciones públicas. El acceso electrónico de los ciudadanos a los servicios públicos: principios. Derechos de los ciudadanos a relacionarse con las administraciones públicas por medios electrónicos. Los esquemas nacionales de seguridad e interoperabilidad y las normas técnicas de interoperabilidad.

7.– Auditoretza informatikoa I: Kontzeptua eta edukiak. Administrazioa, plangintza, antolaketa, azpiegitura teknikoa eta praktika operatiboak.

7.– Auditoría informática I. Concepto y contenidos. Administración, planeamiento, organización, infraestructura técnica y prácticas operativas.

8.– Auditoretza informatikoa II. Informazio-aktiboen babesa, hondamendietako berreskuratzea eta negozioaren jarraipena.

8.– Auditoría informática II. Protección de activos de información, recuperación de desastres y continuidad del negocio.

9.– Auditoretza informatikoa III. Sistemak garatzea, erostea, inplementatzea eta mantentzea. Prozesuen ebaluazioa eta arriskuen kudeaketa.

9.– Auditoría informática III. Desarrollo, adquisición, implementación y mantenimiento de sistemas. Evaluación de procesos y gestión de riesgos.

10.– Ordenagailu-programen babes juridikoa. Softwarearen legezkotasuna egiaztatzeko bideak.

10.– La protección jurídica de los programas de ordenador. Los medios de comprobación de la legalidad del software.

11.– Normalizazio-erakunde nazionalak eta nazioartekoak. Adostasun- eta ziurtapen-probak. Adostasun-probetarako zerbitzuak ezartzea.

11.– Organizaciones internacionales y nacionales de normalización. Pruebas de conformidad y certificación. El establecimiento de servicios de pruebas de conformidad.

II.– Teknologia (28 gai)

II.– Tecnología (28 temas)

12.– Datu-baseak kudeatzeko sistemak (DBKSak). ANSIren erreferentziazko eredua: Datu-baseak eta DBKSak, DBKSetaranzko eboluzioa, Alde onak eta txarrak. Fitxategi-sistemak vs. datu-basea. Datu-eredua. Datu-baseak kudeatzeko sistema erlazionala (DBKSEa).

12.– Los sistemas de gestión de bases de datos (SGBD). El modelo de referencia de ANSI: Bases de datos y SGBD, Evolución hacia los SGBD, Ventajas e inconvenientes. Sistemas de ficheros vs. Base de datos. Modelo de datos. Sistema de gestión de base de datos relacional (SGBDR).

13.– Datu-basearen ANSI/X3/SPARC arkitektura: Barneko maila, Kontzeptu-maila, Kanpoko maila, Datu-eraldatzea, Datu-basearen definizioa eta manipulazioa, Erreferentziazko eredua.

13.– Arquitectura ANSI/X3/SPARC de BD: Nivel interno, Nivel conceptual, Nivel externo, Transformación de datos, Definición y manipulación de la base de datos, Modelo de referencia.

14.– Objektuetara zuzendutako analisia: Objektuak, klaseak, herentzia eta metodoak. Objektu banatuen arkitektura.

14.– Análisis orientado a objetos: Objetos, clases, herencia y métodos. Arquitectura de objetos distribuidos.

15.– Objektuetara zuzentzearen elementuak: Klaseak eta objektuak, Objektuak eta haien bizi-zikloa, Klaseak eta haiek definitzeko irizpideak, Analisi lexikoa, CRC txartelak, Metodoak eta atributuak, Herentzia, Objektuetara zuzentzearen ezaugarriak (abstrakzioa, kapsulatzea, modularitatea, polimorfismoa, berrerabilgarritasuna, konkurrentzia, iraunkortasuna eta hedagarritasuna).

15.– Elementos de la orientación a objetos: Clases y objetos, Objetos y su ciclo de vida, Clases y criterios para definirlas, Análisis léxico, Tarjetas CRC, Métodos y atributos, Herencia, Propiedades de la orientación a objetos (abstracción, encapsulación, modularidad, polimorfismo, reusabilidad, concurrencia, persistencia y extensibilidad).

16.– Analisi egituratua. Datu-hiztegia, Datu-fluxuaren diagrama. Funtsezko analisia. Analisi egituratuari aplika dakizkiokeen teknikak.

16.– El análisis estructurado. Diccionario de datos, Diagrama de flujo de datos. Análisis esencial. Técnicas aplicables al análisis estructurado.

17.– Eredu erlazionala: Datu-base erlazionalak, Eredu erlazionala, Ezaugarriak, Osagaiak, Codd-en 12+1 erregelak, Normalizazioa, Aljebra erlazionala, Operadoreak, Datu-base erlazionalen kudeatzaileen arteko elkarreragingarritasunerako arau eta estandarrak.

17.– El modelo relacional: Bases de datos relacionales, Modelo relacional, Características, Componentes, 12+1 reglas de Codd, Normalización, Álgebra relacional, Operadores, Normas y estándares para la interoperabilidad entre gestores de bases de datos relacionales.

18.– SQL lengoaia: SQL lengoaiaren kontzeptua, SQL lengoaiaren eboluzioa, DDL Objektuen deskripzioa, DML Datuen manipulazioa, Eredu kontzeptualetik fisikora bihurtzea, Datuen eredu kontzeptuala lortzea E/E eredu hedatuaren teknikaren bidez, Eredu kontzeptuala eredu logiko erlazional normalizatu batera aldatzea. SQL aurreratua.

18.– El lenguaje SQL: Concepto de lenguaje SQL, Evolución del lenguaje SQL, DDL Descripción de objetos, DML Manipulación de los datos, Traducción del modelo conceptual al físico, Obtención del modelo conceptual de datos mediante la técnica del modelo E/R extendido, Transformación del modelo conceptual a un modelo lógico relacional normalizado. SQL avanzado.

19.– Datu-base erlazionalen kudeatzaileen arteko elkarreragingarritasunerako arau eta estandarrak: ODBC Open Database Conectivity, OLE-DB Object Linking and Embedding for Databases, ADO ActiveX Data Objects, ADO.NET, JDBC Java Database Connectivity, ORM Object-Relational Mapping soluzioak.

19.– Normas y estándares para la interoperabilidad entre gestores de bases de datos relacionales: ODBC Open Database Conectivity, OLE-DB Object Linking and Embedding for Databases, ADO ActiveX Data Objects, ADO.NET, JDBC Java Database Connectivity, Soluciones ORM Object-Relational Mapping.

20.– Datu-base erlazionalen kudeatzaileen arteko konparazioa: Oracle, DB2, SQLServer, PostgreSQL, MYSQL.

20.– Comparación entre sistemas gestores de bases de datos relacionales: Oracle, DB2, SQLServer, PostgreSQL, MYSQL.

21.– Datu korporatiboen kudeaketa. Data Warehouse datu-biltegia. OLAP arkitektura. Datu-meatzaritza. Txostenak sortzea zuzendaritzari. DWDMrako erremintak. Administrazio publikoetako erabilera.

21.– Gestión de los datos corporativos. Almacén de datos Data Warehouse. Arquitectura OLAP. Minería de datos. Generación de informes a la dirección. Herramientas de DWDM. Uso en las administraciones públicas.

22.– SOA arkitektura: SOA zerbitzuak eta web services, SOA eta negozio-prozesuak, SOA erreferentziazko arkitektura.

22.– Arquitectura SOA: Servicios SOA y web services, SOA y procesos de negocio, Arquitectura de referencia SOA.

23.– HTML lengoaia (Hypertext Markup Language): HTML eta weba. Webaren arkitektura: Zerbitzariak eta web-nabigatzaileak, URLak (Unified Resource Locators), HTMLren sintaxia. HTTP (Hypertext Transfer Protocol). JavaScript, CSS (Cascading Style Sheets). HTMLren sorkuntza dinamikoa (CGIak, servletak, JSPak, ASPak, PHPa, eta abar). Joera berriak (XHTML, Web 2.0, AJAX, Adobe Flash).

23.– Lenguaje HTML (Hypertext Markup Language): HTML y la web. Arquitectura de la web: Servidores y navegadores web, URLs (Unified Resource Locators), Sintaxis de HTML. HTTP (Hypertext Transfer Protocol). JavaScript, CSS (Cascading Style Sheets). Generación dinámica de HTML (CGIs, servlets, JSPs, ASPs, PHP, etcétera). Nuevas tendencias (XHTML, Web 2.0, AJAX, Adobe Flash).

24.– XML lengoaia (Extensible Markup Language): XML-HTML konparazioa, Aplikazioen eta XMLaren arteko elkarreragingarritasuna, XMLren sintaxia, XML lengoaiaren definizioa eta XML (DTD eta XML Schema) dokumentuen balidazioa, XML (DOM eta SAX) dokumentuen prozesatzea, XML (XSL eta XSLT) dokumentuen eraldaketa eta aurkezpena, XML (SOAP, WSDL eta UDDI) web-zerbitzuak, XMLn oinarritutako lengoaiak, Sindikazioa eta XML.

24.– Lenguaje XML (Extensible Markup Language): Comparación XML-HTML, Interoperabilidad entre aplicaciones y XML, Sintaxis de XML, Definición de lenguaje XML y validación de documentos XML (DTDs y XML Schemas), Procesado de documentos XML (DOM y SAX), Transformación y presentación de documentos XML (XSL y XSLT), Servicios web XML (SOAP, WSDL y UDDI), Lenguajes basados en XML, Sindicación y XML.

25.– Webean aplikazioak sortzea: Java eta Visual Basic bezeroaren scriptak, Internet arkitektura, Bezero-osagaiak, Eduki-, soinu-, irudi- eta animazio-integrazioa.

25.– Creación de aplicaciones en la web: Scripts del cliente Java y Visual Basic: Arquitectura Internet, Componentes de cliente, Integración de contenido, sonido, imagen y animación.

26.– Webean aplikazioak sortzea: Scripting, JavaScript, JScript lengoaiak, JavaScript versus JScript, VBScript.

26.– Creación de aplicaciones en la web: Lenguajes de Scripting, JavaScript, JScript, JavaScript versus JScript, VBScript.

27.– Webeko garapenerako arkitektura. Java teknologia: web-aplikazio baten arkitektura, Java Platform Enterprise Edition, J2EE/Java EE aplikazioen edukiontziak, paketatzea eta instalazioa, Java EE aplikazioen zerbitzariak.

27.– Arquitectura de desarrollo en la web. Tecnología Java: Arquitectura de una aplicación web, Java Platform Enterprise Edition, Contenedores, empaquetamiento e instalación de aplicaciones J2EE/Java EE, Servidores de aplicaciones Java EE.

28.– J2EE/Java EE zerbitzuak: JDBC, Java Persistence, Servlet, JSP, Java Message Service, Java Transaction API, Java IDL, Java Naming and Directory Interface (JNDI), Java Mail Technology, Java API for XML (JAXP) eta Streaming API for XML (StAX), JavaBeans Activation Framework (JAF), Java EE konektore-arkitektura, Java Authentication and Authorization Service (JAAS) eta Java Authorization Service Provider Contract for Containers (JACC), JavaServer Faces.

28.– Servicios J2EE/Java EE: JDBC, Java Persistence, Servlet, JSP, Java Message Service, Java Transaction API, Java IDL, Java Naming and Directory Interface (JNDI), Java Mail Technology, Java API for XML (JAXP) y Streaming API for XML (StAX), JavaBeans Activation Framework (JAF), Arquitectura de conectores Java EE, Java Authentication and Authorization Service (JAAS) y Java Authorization Service Provider Contract for Containers (JACC), JavaServer Faces.

29.– J2EE/Java EEko web services: Zer dira web services? XML, UDDI, WSDL, SOAP, Java EE 5en euskarria web servicesentzat.

29.– Web services en J2EE/Java EE: ¿Qué son los web services? XML, UDDI, WSDL, SOAP, Soporte de Java EE 5 a los web services.

30.– Oracle PL/SQL: Oinarriak, Datu motak, Operadoreak, Kontrol-egiturak, Blokeak, Kurtsoreak, Kurtsore inplizituak, Kurtsore esplizituak, Eguneratzeko kurtsoreak, Salbuespenak, Azpiprogramak, Prozedura biltegiratuak, Funtzioak, Triggerrak, Paketeak, Erregistroak, Taulak, Varrayak, PL/SQLan integratutako funtzioak, Sekuentziak.

30.– Oracle PL/SQL: Fundamentos, Tipos de datos, Operadores, Estructuras de control, Bloques, Cursores, Cursores implícitos, Cursores explícitos, Cursores de actualización, Excepciones, Subprogramas, Procedimientos almacenados, Funciones, Triggers, Paquetes, Registros, Tablas, Varrays, Funciones integradas en PL/SQL, Secuencias.

31.– Oracle administrazioa 1: DBB Oracle arkitektura, Datu-basea sortzea, Instantzia-administrazioa. Sare-ingurunearen konfigurazioa, Datu-baseak biltegiratzeko egituren administrazioa, Erabiltzaileen segurtasuna, Eskema-objektuen kudeaketa, Datu-kudeaketa eta konkurrentzia, Desegite-segmentuen kudeaketa (Undo), Segurtasunaren inplementazioa.

31.– Oracle administración 1: Arquitectura BDD Oracle, Creación de base de datos, Administración de instancia. Configuración del entorno de red, Administración de estructuras de almacenamiento de bases de datos, Seguridad de usuarios, Gestión de objetos de esquema, Gestión de datos y concurrencia, Gestión de segmentos de deshacer (Undo), Implementación de la seguridad.

32.– Oracle administrazioa 2: Datu-baseen mantenimendua, Errendimenduaren kudeaketa, Backup- eta berreskuratze-kontzeptuak, Datu-basearen errendimendu-backupak, Datu-basea berreskuratzeko teknikak, Datu-mugimendua, Datu-basearen edukiera hobetzea.

32.– Oracle administración 2: Mantenimiento de la base de datos, Gestión del rendimiento, Conceptos de backup y recuperación, Backups de rendimiento de la base de datos, Técnicas de recuperación de la base de datos, Movimiento de datos, Mejora de la capacidad de la base de datos.

33.– Liferay eduki-kudeatzailea: Porlet-garatzea, Liferay arkitektura, Service Builder, Application Display Templates, Liferayren APIak erabiltzea, Liferayren CMSarekin garatzea.

33.– Gestor de contenido Liferay: Desarrollo de porlets, Arquitectura Liferay, Service Builder, Application Display Templates, Uso de las API de Liferay, Desarrollo con el CMS de Liferay.

34.– Liferay eduki-kudeatzailea: Plataforma pertsonalizatzea, Hooks, Pluggins, Layout templates, Themes.

34.– Gestor de contenido Liferay: Personalización de la plataforma, Hooks, Pluggins, Layout templates, Themes.

35.– Google Search Appliance: Konfiguratzea eta administratzea, Zerbitzua eta arakatzea, Erabiltzaile-esperientziak hobetzea, Aditu-bilatzea, Front-end pertsonalizatzea, Datu-baseetako bilaketak, Garrantzia hobetzea, GSA konfiguratzea, Eguneratzea eta migrazioa, SSO sistemekin integratzea.

35.– Google Search Appliance: Configuración y administración, Servicio y rastreo, Mejora de las experiencias de usuario, Búsqueda de expertos, Personalización de front-end, Búsquedas en bases de datos, Mejora de la relevancia, Configuración de GSA, Actualización y migración, Integración con sistemas SSO.

36.– Dokumentu-kudeaketa: Informazioa berreskuratzeko eredu aurreratuak, Indexazioa eta bilaketa, Testuaren gaineko eragiketak, webguneko bilaketak, Liburutegi digitalak.

36.– Gestión documental: Modelos de recuperación de información avanzados, Indexación y búsqueda, Operaciones sobre el texto, Búsquedas en el web, Bibliotecas digitales.

37.– ITIL oinarriak. Zerbitzuaren estrategia. Zerbitzuaren diseinua. Zerbitzuaren trantsizioa. Zerbitzuren eragiketa. Zerbitzuaren etengabeko hobekuntza.

37.– Fundamentos ITIL. Estrategia del servicio. Diseño del servicio. Transición del servicio. Operación del servicio. Mejora continua del servicio.

38.– Informazio-sistemak planifikatu eta garatzeko metodologia (Metrika). Helburuak. Aplikazio-eremua eta irismena. Metrika 3 bertsioa. Metrika 3 bertsioko prozesuak. Interfazeak. Teknikak eta praktikak. Rolak eta profilak.

38.– La metodología de planificación y desarrollo de sistemas de información (Métrica). Objetivos. Ámbito de aplicación y alcance. Versiones. Métrica versión 3. Procesos de Métrica versión 3. Interfaces. Técnicas y prácticas. Roles o perfiles.

39.– Informazioaren segurtasuna kudeatzeko sistema (ISKS). Estandarrak, ISKS baten inplementazioa, Politiken definizioa, Antolaketa, Irismena. Informazioaren segurtasun-aktiboak. Arrisku-analisia eta -ebaluazioa. Metodologiak. Arriskuen kudeaketa eta tratamendua.

39.– Sistema de gestión de la seguridad de la información (SGSI): Estándares, Implementación de un SGSI, Definición de las políticas, Organización, Alcance. Activos de seguridad de la información. Análisis y valoración de riesgos. Metodologías. Gestión y tratamiento de los riesgos.

III.– Ingeniaritza eta sareak (13 gai)

III.– Ingeniería y redes (13 temas)

40.– Informazio-sistemen bizi-zikloa. Bizi-zikloaren ereduak.

40.– El ciclo de vida de los sistemas de información. Modelos del ciclo de vida.

41.– Informazio- eta komunikazio-sistemen planifikazio estrategikoa. Informazio-sistemen plana.

41.– Planificación estratégica de sistemas de información y de comunicaciones. El plan de sistemas de información.

42.– Informazio- eta komunikazio-sistemen betekizunen analisia. Baliabideen eta ahaleginaren ebaluazioa informazio-sistemen garapenean.

42.– El análisis de requisitos de los sistemas de información y de comunicaciones. La estimación de recursos y esfuerzo en el desarrollo de sistemas de información.

43.– Aplikazio-migrazioa tamaina doitzeko prozesuen esparruan. Informazio-sistemen berringeniaritza eta atzeranzko ingeniaritza.

43.– La migración de aplicaciones en el marco de procesos de ajuste dimensional. Reingeniería de sistemas de información e ingeniería inversa.

44.– Kalitatea informazio-zerbitzuetan. EFQM eredua eta zerbitzuetarako ISO 9004 gida.

44.– La calidad en los servicios de información. El modelo EFQM y la guía para los servicios ISO 9004.

45.– Sare-planifikazio eta -kudeaketa. Datu-transmisioko sare publikoak. Sare lokalak. Hedadura zabaleko sareak. Sare-interkonexioa.

45.– Planificación y gestión de redes. Las redes públicas de transmisión de datos. Redes de área local. Redes de área extensa. Interconexión de redes.

46.– Kable bidezko telekomunikazioak (CATV). Kable-sarearen egitura. Merkatuko operadoreak. Sare-zerbitzuak.

46.– Telecomunicaciones por cable (CATV). Estructura de la red de cable. Operadores del mercado. Servicios de red.

47.– Garraio-protokoloak: motak eta funtzionamendua. TCP/IP protokolo-familia. IPv6 protokoloa. MPLS. IParen gaineko ahotsa.

47.– Protocolos de transporte: tipos y funcionamiento. La familia de protocolos TCP/IP. El protocolo IPv6. MPLS. Voz sobre IP.

48.– Posta elektronikoa. Direktorio-zerbitzuak.

48.– El correo electrónico. Servicios de directorio.

49.– Komunikazioak: xDSL, Wi-Fi (IEEE802.11), Wi-Max (IEEE802.16). Bluetooth. Segurtasuna, araudia. Alde onak eta txarrak.

49.– Comunicaciones: xDSL, Wi-Fi (IEEE802.11), Wi-Max (IEEE802.16). Bluetooth. Seguridad, normativa reguladora. Ventajas e inconvenientes.

50.– Komunikazio mugikorrak. Telefonia mugikorreko teknologia-belaunaldiak. Telekomunikazioei buruzko araudia. Merkatuen eta Lehiaren Batzorde Nazionaleko Telekomunikazioen eta Ikus-entzunezko Sektorearen Zuzendaritza. Telekomunikazioei buruzko maiatzaren 9ko 9/2014 Legea, III. titulua, V. kapitulua. Azken erabiltzaileen eskubideak.

50.– Las comunicaciones móviles. Generaciones de tecnologías de telefonía móvil. Normas reguladoras de las telecomunicaciones. La Dirección de Telecomunicaciones y del Sector Audiovisual de la Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia. Ley 9/2014, de 9 de mayo, General de Telecomunicaciones, Título III, Capítulo V. Derechos de los usuarios finales.

51.– Sareetako segurtasuna. Sarbide-kontrola. Teknika kriptografikoak. Sinadura digitaleko mekanismoak. Intrusio-kontrola. Suebakiak. Aplikazio-mailako segurtasuna: web-zerbitzuen babesa, datu-baseak eta erabiltzaile-interfazeak.

51.– La seguridad en redes. Control de accesos. Técnicas criptográficas. Mecanismos de firma digital. Control de intrusiones. Cortafuegos. Seguridad en nivel de aplicación: protección de servicios web, bases de datos e interfaces de usuario.

52.– Internet sarea eta oinarrizko zerbitzuak. Intranet eta extranet sareen arkitektura. Kontzeptua, egitura eta ezaugarriak. Horiek erakundeetan ezartzea. Geruza-eredua: aplikazio-zerbitzariak, datu-zerbitzariak, zerbitzari-multzoak.

52.– La red Internet y los servicios básicos. Arquitectura de las redes intranet y extranet. Concepto, estructura y características. Su implantación en las organizaciones. Modelo de capas: servidores de aplicaciones, servidores de datos, granjas de servidores.

II. ERANSKINA
ANEXO II
INFORMATIKAKO TEKNIKARIAREN LANPOSTUAREN EGINKIZUN NAGUSIAK
FUNCIONES PRINCIPALES DEL PUESTO DE TÉCNICA O TÉCNICO INFORMÁTICO

– Arkitekturaren funtzionamendua diseinatzea eta gainbegiratzea biltegiratze-sare korporatiborako, back-up korporatiborako, eta barneko, kanpoko eta estraneteko posta elektronikorako, datu-baseetarako eta irudi, bideo eta abarren fitxategietarako. Orobat konpontzea sortzen diren gorabehera guztiak.

– Diseñar y supervisar el funcionamiento de la arquitectura del sistema de red de almacenamiento corporativo, back-up corporativo y correo electrónico interno, externo y el accesible en extranet, bases de datos, ficheros de imágenes, vídeos, etcétera, y resolver las incidencias que se produzcan.

– Zerbitzari korporatiboen, mahai gaineko ordenagailuen eta eramangarrien eta inprimagailuen ezaugarriak zehaztea hardwareari eta softwareari dagokienez.

– Definir las características de los servidores corporativos, los PC de sobremesa y portátiles e impresoras, tanto en hardware como en software.

– Biltegiratze masiboko eta posta elektronikoko sarea konfiguratu, administratu eta kontrolatzea; eta hor sartzeko baimenak ematea, guneak eta partizioak definitzea, eta datuak on-line eta automatikoki bikoizteko prozedurak ezartzea.

– Configurar, administrar y controlar la red de almacenamiento masivo y de correo electrónico, asignar autorizaciones de acceso, definir zonas y particiones, y fijar los procesos de duplicación automática de datos on-line.

– Legebiltzar osoko eta sail bakoitzeko aplikazio informatikoak garatu eta ezartzea, baita hobetu eta eguneratzea ere.

– Desarrollar e implantar las aplicaciones informáticas corporativas y departamentales, procurando su mejora y actualización.

– Web-orria garatu eta ezartzea, baita hobetu eta eguneratzea ere, Legebiltzarreko zein Legebiltzarraz kanpoko erabiltzaileen ikuspuntua kontuan izanda.

– Desarrollar e implantar la página web, procurando su mejora y actualización, atendiendo a los usuarios internos y externos al Parlamento.

– Arduratzea datu-base korporatiboen kudeaketaz eta funtzionamendu egokiaz eta osotasunaz, baita datu-base horiek kudeatzen dituen sistemaren administrazioaz (eduki-kudeatzaile, dokumentu-kudeatzaile, webgune eta programatzeko tresnenaz).

– Responsabilizarse de la gestión y buen funcionamiento e integridad de las bases de datos corporativas, y de la administración del sistema que las gestiona (gestores de contenidos, gestores documentales, web y herramientas de programación).

– Informazio-sistemen segurtasun-politika kudeatzea, eta politika hori betetzea bermatzeko tresna egokiak ematea eta akatsak zuzentzea.

– Gestionar la política de seguridad de los sistemas de información, proporcionando las herramientas adecuadas para garantizar su cumplimiento y depurando los errores.

– Gako publiko eta pribatuko sistemaren azpiegitura diseinatzea Legebiltzarraren barnean erabiltzeko, sistema hori ezartzea, mantentzea eta bere azken bertsioen jarraipena egitea, estandarrak betetzen direla bermatzea.

– Diseñar la infraestructura del sistema de clave pública-privada para uso interno del Parlamento, implantarlo, mantenerlo, responsabilizarse del seguimiento de nuevas versiones, cumplimiento de estándares.

– Legebiltzarreko sare lokala diseinatzea, baita Internetekin, bulego ibiltariaren sistemarekin eta kanpoko beste sistema batzuekin lotura egiteko modua ere.

– Diseñar la arquitectura de la red local del Parlamento, su conexión con Internet, con el sistema de oficina móvil y con otros métodos de conexión externa.

– Tokiko sarearen eta PKIren azpiegitura teknologikoak ondo funtzionatzen duela ziurtatzea.

– Asegurar el correcto funcionamiento de la infraestructura tecnológica referente a la red local y a la PKI.

– Legebiltzarreko erretransmisioak emititzea eta grabatzea, bai zuzenean, bai diferituan, baita kanpotik jasotzen direnak ere, inplikatutako beste zerbitzuekin lankidetzan.

– Realizar la emisión y grabación de las retransmisiones parlamentarias tanto en directo como en diferido, así como de las que se reciben desde el exterior, en colaboración con los otros servicios implicados.


Azterketa dokumentala


Análisis documental