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Boletin Oficial del País Vasco

216. zk., 2015eko azaroaren 12a, osteguna

N.º 216, jueves 12 de noviembre de 2015


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
4843
4843

IRAGARKIA, «Araba Unibertsitate Ospitaleko Santiago eraikineko «B» eta «C» pabilioietako beheko solairuetan errehabilitazio zerbitzua egokitzeari» dagokion espedientearen lizitazioko prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a «habilitación del Servicio de Rehabilitación en la planta baja de los pabellones «B» y «C» de la sede Santiago del Hospital Universitario Araba».

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako ente publikoa, Erakunde Zentrala, Araba kalea 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Organización Central, c/ Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava).

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General – Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Espedientearen zenbakia: G/010/20/0/1188/O101/0000/102015.

c) Número de expediente: G/010/20/0/1188/O101/0000/102015.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu-mota: obrak.

a) Tipo de contrato: obras.

b) Xedearen deskribapena: Araba Unibertsitate Ospitaleko Santiago eraikineko «B» eta «C» pabilioietako beheko solairuetan errehabilitazio zerbitzua egokitzea.

b) Descripción del objeto: habilitación del Servicio de Rehabilitación en la planta baja de los pabellones «B» y «C» de la sede Santiago del Hospital Universitario Araba.

c) Sorta eta zenbakiaren araberako banaketa: ez.

c) División por lotes y número: no.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 1.208.894,30 euro (BEZik gabe). Kontratuaren balio estimatua: 1.450.670,00 euro (BEZik gabe).

4.– Presupuesto base de licitación: 1.208.894,30 euros (IVA excluido). Valor estimado de contrato: 1.450.670,00 euros (IVA excluido).

5.– Behin-behineko bermea: ez dagokio.

5.– Garantía provisional: no procede.

6.– Dokumentazioa eta informazioa non eskuratu: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

6.– Obtención de documentación e información: Dirección General, c/ Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: C) taldea, 4) azpitaldeak, d) kategoriak.

a) Clasificación: Grupo C), Subgrupos 4), Categorías d).

b) Bestelako kaudimen ekonomiko eta finantzarioak eta kaudimen tekniko eta profesionala: ikusi oinarriak.

b) Otros requisitos de solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver bases.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015eko abenduaren 9a, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 9 de diciembre de 2015, a las 13:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko dokumentazioa: administrazio-klausula berezien pleguan adierazitakoak.

b) Documentación a presentar: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Dokumentazioa aurkezteko tokia: ikus 1.a puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a.

d) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, proposamen ekonomikoak irekitzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak baloratzeko irizpideak Administrazio Klausula Berezien Pleguko Karatulan ezarritakoaren arabera.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 48:

a) Criterios basados en juicio de valor: 48%:

– Memoria deskriptiboa: 33 puntu.

– Memoria descriptiva: 33 puntos.

– Lan-programan: 15 puntu.

– Programa de trabajo: 15 puntos.

b) Formulatan oinarritutako irizpideak: % 52:

b) Criterios basados en fórmulas: 52%:

– Eskaintza ekonomikoa: 35 puntu.

– Oferta económica: 35 puntos.

– Eskaintzaren barne-koherentzia: 10 puntu.

– Coherencia interna de la oferta: 10 puntos.

– Berme-epea: 7 puntu.

– Plazo de garantía: 7 puntos.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

a) Eskaintzak irekitzea, balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokienez: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia; helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba); eguna: 2015eko abenduaren 15ean, 11:00etan.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: Dirección General. Domicilio: c/ Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava). Fecha: 15 de diciembre de 2015, a las 11:00 horas.

b) Eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzea: erakundea: Zuzendaritza Nagusia; helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba); eguna: 2016ko urtarrilaren 8an, 11:00etan.

b) Apertura económica. Entidad: Dirección General. Domicilio: c/ Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava). Fecha: 8 de enero de 2016, a las 11:00 horas.

11.– Beste argibide batzuk: Osakidetzak egiaztatuko du kontratista esleipendunek zehatz-mehatz betetzen dituztela azpikontratista guztiei egin beharrezko ordainketak. Kontratistek kontratuan parte hartzen duten azpikontratisten zerrenda zehatza bidali beharko dut, ordainketa-epeei buruzko baldintzekin batera. Halaber, legez ezarritako ordainketa-epeak bete dituztelako agiria aurkeztu beharko dute. Aipatutako betebeharrak gorde beharreko funtsezko baldintzatzat jotzen dira eta ez betetzeak, ordenamendu juridikoan aurreikusitako ondorioez gain, pleguan adierazitako penalizazioak ezartzea ekarriko du.

11.– Otras informaciones: Osakidetza comprobará el estricto cumplimiento de los pagos que los contratistas adjudicatarios han de hacer a todos los subcontratistas. Los contratistas deberán remitir relación detallada de aquellos subcontratistas que participen en el contrato, junto con las condiciones relativas a los plazos de pago. Asimismo, deberán aportar justificante de cumplimiento de los plazos de pago legalmente establecidos. Estas obligaciones se consideran condiciones esenciales de ejecución cuyo incumplimiento, además de las consecuencias previstas por el ordenamiento jurídico, permitirá la imposición de las penalidades establecidas en el pliego.

12.– Iragarpen-gastuak: esleipendunaren kontura (456,95 euro).

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario (456,95 euros).

13.– Kasua bada, deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.osakidetza.euskadi.net

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.net

Obraren proiektuari dagokionez, planoak eta gainerako dokumentazioa lizitatzaileen eskura daude helbide honetan: https://osabox.osakidetza.net/index.php/s/F1hoiS3qQgTPBte

En relación al proyecto de obra, los planos y demás documentación se encuentran a disposición de los licitadores en la siguiente dirección: https://osabox.osakidetza.net/index.php/s/F1hoiS3qQgTPBte

Vitoria-Gasteiz, 2015eko azaroaren 2a.

En Vitoria-Gasteiz, a 2 de noviembre de 2015.

Kontratazio-mahaiko ordezko presidentea,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental