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Boletin Oficial del País Vasco

211. zk., 2015eko azaroaren 5a, osteguna

N.º 211, jueves 5 de noviembre de 2015


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA, HIZKUNTZA POLITIKA ETA KULTURA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, POLÍTICA LINGÜÍSTICA Y CULTURA
4682
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AGINDUA, 2015eko azaroaren 5ekoa, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuarena, Eusko Legebiltzarrean ordezkatuta dauden alderdi politikoekin lotura duten fundazio eta elkarteentzako 2015eko diru-laguntzen deialdia egiten duena.

ORDEN de 5 de noviembre de 2015, de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, por la que se convocan para el año 2015 subvenciones a fundaciones y asociaciones vinculadas a partidos políticos con representación en el Parlamento Vasco.

Ekainaren 30eko 119/2015 Dekretuak, Eusko Legebiltzarrean ordezkatuta dauden alderdi politikoekin lotura duten fundazio zein elkarteentzako diru-laguntzak emateko modua arautzen du.

El Decreto 119/2015, de 30 de junio, regula la concesión de subvenciones a fundaciones y asociaciones vinculadas a partidos políticos con representación en el Parlamento Vasco.

Aipaturiko dekretuaren 15. artikuluan adierazten denez, kultura arloko eskuduntza duen saileko titularrak, aurrekontuak ahalbidetzen badu, Eusko Legebiltzarrean ordezkatuta dauden alderdi politikoekin lotura duten fundazio eta elkarteei dekretu honetan araututako diru-laguntzak eskatzeko deialdia egingo die. Deialdi horretan, eduki hauek zehaztu beharko dira:

El artículo 15 del mencionado Decreto establece que, la o el titular del Departamento competente en materia de cultura convocara anualmente, si las disponibilidades presupuestarias así lo permiten, a las fundaciones y asociaciones vinculadas a partidos políticos con representación en el Parlamento Vasco para acogerse a las subvenciones reguladas en el mismo, convocatoria esta, en la que deberán concretarse los siguientes contenidos:

Dekretu honen erreferentzia, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkariko zein zenbakitan argitaratu den adieraziz, baita zein arau osagarri edo gehigarri aplika dakiokeen ere.

La referencia a este Decreto con indicación del Boletín Oficial del País Vasco en que se publica, así como la normativa complementaria o supletoria que pudiera serle de aplicación.

Diru-laguntzak finantzatzeko aurrekontu-hornidura osoa.

La dotación presupuestaria global destinada a financiar las subvenciones.

Eskaerak aurkezteko tokia, epea eta modua, baita fundazio eta elkarte eskatzaileek zein dokumentazio aurkeztu behar duten ere.

El lugar, plazo y forma de presentación de las solicitudes, así como la documentación a aportar por las fundaciones y asociaciones solicitantes.

Deialdia ebazteko epea –deialdia indarrean sartzen den egunetik hasita gehienez ere sei hilabetekoa izango da– eta fundazio eta elkarte eskatzaileei jakinarazpena egiteko modua.

El plazo para resolver la convocatoria, que en ningún caso excederá de los seis meses desde la fecha en que surta efectos la convocatoria, y la forma de notificación de las resoluciones a las fundaciones y asociaciones solicitantes.

Emandako laguntza justifikatzeko epea eta aurkeztu beharreko dokumentazioa.

El plazo y la documentación a aportar para la justificación de la ayuda concedida.

Balorazio Batzordeko kideen izendapena.

El nombramiento de los miembros integrantes de la Comisión de Valoración.

Deialdiaren beraren kontra zer errekurtso jar daitezkeen, zer epetan eta zer organori aurkeztu behar zaizkion.

La indicación de los recursos que proceden contra la propia convocatoria, plazos para su interposición y órgano ante el que habrán que interponerse.

Aipatutako dekretuan xedatutakoarekin bat etorriz, Agindu honen bidez gorago aipatutako eduki horiek zehaztu dira, arau horretan xedatutako diru-laguntza deialdia 2015eko ekitaldian aplikatzeko.

Conforme a lo dispuesto en el referido Decreto, mediante la presente Orden se concretan dichos contenidos para la aplicación durante el ejercicio 2015 de la convocatoria de ayudas establecida por la norma mencionada.

Halaber, kudeatzeko irizpide gisa, laguntzen hartzaile diren fundazio eta elkarteek baliabide elektronikoez baliatuta egingo dituzte egin beharreko eskaera, galde eta izapideak. Beraz, haiei egin beharreko komunikazio eta jakinarazpenak, bai eta eskaeraren ondorengo gainerako izapideak ere, bide horretan egingo zaizkie.

Así mismo y como criterio de gestión, las fundaciones y asociaciones destinatarias de las ayudas de la presente convocatoria, solicitarán, consultarán y realizarán cuantos trámites sean necesarios utilizando medios electrónicos. En consecuencia, las notificaciones y comunicaciones a realizar a las mismas, así como el resto de trámites posteriores a la solicitud, se practicaran utilizando estos medios.

Horri jarraikiz, honako hau,

En su virtud,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Agindu honen xedea da Eusko Legebiltzarrean ordezkatuta dauden alderdi politikoekin lotura duten fundazio eta elkarteentzako 2015eko diru-laguntzetara biltzeko dei egitea. Diru-laguntza horiek emateko modua 2015eko ekainaren 30eko 119/2015 Dekretuak (2015eko uztailaren 9ko EHAA, 128. zk.) eta honen hutsen zuzenketak (2015eko irailaren 8ko EHAA, 170. Zk.) arautzen dute.

El objeto de la presente Orden es la convocatoria para el año 2015 de subvenciones a fundaciones y asociaciones vinculadas a partidos políticos con representación en el Parlamento Vasco, subvenciones reguladas en el Decreto 119/2015, de 30 de junio, publicado en el BOPV n.º 128, de 9 de julio de 2015 y la corrección de errores del mismo publicada en el BOPV n.º 170, de 8 de septiembre de 2015.

2. artikulua.– Diru-zuzkidura.

Artículo 2.– Dotación económica.

2015eko ekitaldian, Agindu honen bidez deitutako diru-laguntzak finantzatzeko guztizko aurrekontu-zuzkidura berrehun eta laurogeita bi mila eta bostehun (282.500) eurokoa da.

Para el ejercicio 2015, la dotación presupuestaria global destinada a financiar las ayudas convocadas por la presente Orden es de doscientos ochenta y dos mil quinientos (282.500) euros.

3. artikulua.– Programak gauzatzeko epea.

Artículo 3.– Plazo de ejecución de los programas.

Agindu honen babesean diru-laguntza jasotzeko aurkezten diren programak 2015eko urtarrilaren 1etik abenduaren 31ra bitartean egin beharko dira nahitaez.

Los programas para los que se solicite subvención al amparo de la presente Orden, deberán, en todo caso, realizarse entre el 1 de enero y el 31 de diciembre de 2015.

4. artikulua.– Eskabideak aurkeztea.

Artículo 4.– Presentación de las solicitudes.

1.– Deialdi honen babesean ematen diren laguntzen eskabideak aurkezteko epea hamabost egunekoa izango da, argitaratu eta biharamunetik aurrera kontatzen hasita.

1.– El plazo de presentación de las solicitudes será de quince días naturales contados a partir del día siguiente al de la publicación de la presente Orden en el BOPV.

2.– Eskabideak bide elektronikoa erabiliz aurkeztuko dira, Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan, helbide honetara sartuta: https://www.euskadi.eus/diru_laguntza/2015/alderdi_politikoak/y22_izapide/eu/

2.– Las solicitudes deberán presentarse por medios electrónicos accediendo a la sede electrónica del Gobierno Vasco, en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/ayuda_subvencion/2015/alderdi_politikoak/y22-izapide/es/

3.– Eskabideak, erantzukizunpeko adierazpenak, justifikazioak eta gainerako ereduak betetzeari buruzko azalpen guztiak aurreko puntuan esandako euskadi.net domeinuko egoitza elektronikoan daude eskura.

3.– Todas las especificaciones sobre como tramitar las solicitudes, declaraciones responsables, justificaciones y demás modelos están disponibles en la sede electrónica del Gobierno Vasco en la dirección mencionada en el punto anterior.

4.– Eskaeraren ondorengo izapideak elektronikoki egingo dira, ondorengo atal honetan (https://www.euskadi.eus/nirekudeaketak).

4.– Los trámites posteriores a la solicitud, por canal electrónico, se realizarán a través de http://www.euskadi.eus/misgestiones

5.– Erakunde eskatzaileek nahi duten hizkuntza ofizialean aurkeztu ahal izango dute eskaera, atxikitako dokumentazioarekin batera. Halaber, erakunde eskatzaileak aukeratzen duen hizkuntza hori erabili ahal izango da prozedura osoan, Euskararen Erabilpena Arautzen duen 1982ko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legeko 5.2.a) eta 6.1 artikuluek xedatzen duen moduan.

5.– Las entidades solicitantes podrán presentar la solicitud, junto con las acreditaciones que se acompañe, en cualquiera de los idiomas oficiales de la Comunidad Autónoma de Euskadi. Así mismo, en las actuaciones derivadas de la solicitud, y durante todo el procedimiento, se utilizará el idioma elegido por la entidad solicitante, tal y como establece el artículo 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

6.– Eskabidearekin batera honako agiri hauek aurkeztuko dira:

6.– Dicha solicitud se acompañará de la siguiente documentación:

a) Eskatzaileari buruzko dokumentazioa:

a) Documentación relativa a la entidad solicitante:

a.1.– Eskaera sinatu duen pertsona fisiko edo juridikoak eskaeraren titularra legez ordezkatzeko ahala duela egiaztatzea.

a.1.– Acreditación del poder de representación legal que ostenta la persona física o jurídica (diferente a la entidad titular de la solicitud) firmante de la solicitud.

a.2.– Eskaeraren titularraren identifikazio fiskaleko (IFZ-Identifikazio Fiskaleko Zenbakia) datuak egiaztatzeko txartela.

a.2.– Tarjeta acreditativa de los datos de identificación tributaria (NIF-Número de Identificación Fiscal) de la entidad titular de la solicitud.

a.3.– Eskaeraren titularrak Eusko Legebiltzarrean ordezkatuta dagoen alderdi politikoren batekin lotura duela eta hark diru-laguntza bere izenean jasotzeko izendatu izana egiaztatzea.

a.3.– Acreditación de la vinculación de la entidad titular de la solicitud para con un partido político o formación política con representación en el Parlamento Vasco y designación de la misma como perceptora de la subvención solicitada.

a.4.– Eskaeraren titularrak, zuzenbidean ontzat ematen den edozein frogabidez, Eusko Legebiltzarrean ordezkatuta dagoen formazio politikoa osatzen duen eta eskatzailearekin lotura duen alderdi politikoak Legebiltzarrean dituen eserlekuak edo beraiek ezagutzeko era, egiaztatu beharko ditu. (hau, soilik, Eusko Legebiltzarrean ordezkatuta dauden formazio politikoak osatzen dituzten alderdi politikoekin lotura duten fundazio eta elkarteek egiaztatu beharko dute).

a.4.– Acreditación de la entidad solicitante, mediante cualquier medio de prueba valido en derecho, del número de escaños obtenidos en las últimas elecciones al Parlamento vasco por el partido político del cual dependan o su forma de determinación (solo a acreditar por las entidades solicitantes vinculadas a partidos políticos integrantes de formaciones políticas con representación en el Parlamento Vasco).

b) Aurkeztutako programari buruzko dokumentazioa:

b) Documentación relativa al programa presentado:

b.1.– 2015eko ekitaldian gauzatu beharreko programari buruzko laburpena, proposatutako ereduari jarraituz.

b.1.– Resumen del programa a desarrollar en el ejercicio 2015, según modelo propuesto.

b.2.– 2015eko ekitaldian gauzatu beharreko programari buruzko memoria.

b.2.– Memoria relativa al programa a desarrollar en el ejercicio 2015.

b.3.– 2015eko ekitaldian gauzatu beharreko programaren aurrekontua, proposatutako ereduari jarraituz.

b.3.– Presupuesto del programa a desarrollar en el ejercicio 2015, según modelo propuesto

c) 2015eko ekitaldian gauzatu beharreko programaren gauzatze-egutegia.

c) Calendario de ejecución relativo al programa a desarrollar en el ejercicio 2015.

d) Ordainketak egiteko, diru-laguntza eskatzen duen erakundea erregistratu gabe badago Eusko Jaurlaritzako Ogasuna eta Finantzak Saileko Hirugarrenen Erregistroan, edota Erregistroan dauden bere bankuko datuak aldatu nahi baditu, Euskadi.net atarian eskuragarri duen Eusko Jaurlaritzako hirugarrenaren altari buruzko orria aurkeztu beharko du.

d) Para el libramiento de pagos, documento de alta de terceros, en el caso de que la entidad solicitante de la ayuda no esté registrada o quiera modificar los datos bancarios existentes en el Registro de Terceros del Departamento de Hacienda y Finanzas del Gobierno Vasco.

e) Nahi izanez gero, aurkeztutako programa hobeto ebaluatzeko eskatzaileak egoki irizten dien bestelako dokumentuak gehitu ahal izango dira.

e) Voluntariamente podrá adjuntarse cualquier otra documentación que la entidad solicitante entienda que sea pertinente para la mejor valoración del programa presentado.

7.– Aurkezten diren dokumentu elektronikoek ezaugarri hauek izan beharko dituzte:

7.– Los documentos electrónicos a presentar deberán tener las siguientes características.

a) Deskargatzeko ereduak erabiliko dira holakoak daudenean, eta ahal bada ereduaren formatuan aurkeztuko dira.

a) Se utilizaran los modelos descargables, siempre que existan, y se presentaran, preferentemente, en el mismo formato del modelo.

b) Bestelako dokumentazioa aurkeztuko da ahal bada PDF formatuan.

b) El resto de documentos se presentarán, preferentemente, en formato PDF.

c) Bideoak web helbide baten bidez aurkeztu ahal izango dira.

c) Los videos podrán presentarse proporcionando una dirección web para su consulta, en el documento que corresponda.

8.– Eskabideak aurkezteak deialdi honetako oinarriak definitzen dituzten baldintzak espresuki eta formalki onartu direla adierazten du.

8.– La presentación de solicitudes supone la aceptación expresa y formal de las condiciones que definen las bases de la presente convocatoria.

5. artikulua.– Erantzukizunpeko adierazpenak.

Artículo 5.– Declaraciones responsables.

Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginak ezartzen duenaren arabera (1997ko azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartua), erantzukizunpeko adierazpen bidez egiaztatuko dira honako betebehar orokor hauek:

En aplicación de lo establecido en el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, se acreditarán mediante declaración responsable incluida en la solicitud el cumplimiento de las siguientes obligaciones genéricas:

1.– Erakundeak ez du jaso diru-laguntza eta laguntza publikoak eskuratzea eragozten dion zehapenik, ez zigor-arlokorik, ez administrazio-bidekorik, eta ez dauka legez debekatuta halakorik eskuratzea (Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legean sexuaren ziozko bereizkeria zehatzeko ezarritako zigor eta debekuak ere kontuan hartuta).

1.– Que no se encuentra sancionada ni penal ni administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, ni tampoco incursa en prohibición legal alguna que la inhabilite para ello, incluidas las sobrevenidas por incurrir en discriminación por razón de sexo, en virtud de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

2.– Erakundeek egunean dauzka indarreko xedapenek ezartzen dituzten zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak.

2.– Que se halla al corriente en el cumplimiento de las obligaciones tributarias o frente a la Seguridad Social impuestas por las disposiciones vigentes.

Zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean dituztela egiaztatzen duen dokumentazioa egiaztatuko du organo kudeatzaileak, behar beste aldiz, eta horretarako ez du eskatzaileen baimenik beharko, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren aldaketa aplikatuz.

La acreditación del cumplimiento de las obligaciones tributarias o frente a la Seguridad Social por parte de las entidades solicitantes se verificará automáticamente, tantas veces como fuera necesario, por el órgano gestor de la presente convocatoria, sin necesidad de consentimiento de los mismos, de conformidad con el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre.

3.– Erakundeak aurkezturiko gastu-aurrekontuan, hurrengo gastu hauek ez dira diruz lagunduko:

3.– Que el presupuesto de gastos presentado excluye los siguientes tipos:

a) Higiezinetako obren gastua.

a) La realización de todo tipo de obras en inmuebles.

b) Ekipamendu-gastuak, fundazio edo elkarte onuradunaren ondarea handitzea eragingo duten gastuak direla ulertuta, adibidez: makinak, altzariak, informatikako ekipoak eta garraiorako elementuak eskuratzea.

b) Gastos realizados en equipamiento, considerando por tales aquellos gastos que supongan incrementar el patrimonio de la fundación o asociación beneficiaria, tales como la adquisición de maquinaria, mobiliario, equipos informáticos y elementos de transporte.

c) Amortizazio-gastuak.

c) Gastos de amortización.

d) Zerga-gastuak.

d) Gastos por tributos.

e) Irakasle, hizlari eta aurkezleen ordainsariak, jasotzailea diru-laguntzaren onuraduna den fundazioko edo elkarteko zuzendaritza-organoetako kidea bada.

e) Honorarios profesionales de profesorado, conferenciantes y ponentes, cuando su perceptor o perceptora sea miembro de los órganos de dirección de la fundación o asociación beneficiaria de la subvención.

4.– Batetik, erakundearen izenean aurkeztutako eskaerako datuak eta han erantsitako agirietakoak egiazkoak dira; bestetik, erakunde eskatzaileak indarrean den araudian diru-laguntza jasotzeko ezarritako betekizun guztiak betetzen ditu eta badauzka hori frogatzen duten agiriak. Azkenik, betekizun horiek diru-laguntzaren iraunaldi osoan betetzeko konpromisoa onartzen du.

4.– Que los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña son veraces y que la entidad solicitante cumple con los requisitos establecidos en la normativa vigente para acceder a la subvención, así como que dispone de la documentación que así lo acredita y que se compromete a mantener su cumplimiento durante el periodo de tiempo inherente al disfrute de la subvención.

6. artikulua.– Akatsak zuzentzea.

Artículo 6.– Subsanación de defectos.

Kultura Sustatzeko Zuzendaritzak, aurkeztutako dokumentazioa osatu gabea dela edo akatsak dituela ikusten badu, horren berri emango dio eskabidea egin duenari eta hamar eguneko epea emango dio, jakinarazpena jaso eta hurrengo egunetik kontatuta, dokumentazioa osatu edo akatsak zuzen ditzan. Gainera, jakinaraziko dio hori egin ezean bere eskaera baztertua izango dela ebazpen baten bidez.

En el supuesto de que se apreciase la falta de documentos requeridos para la admisión a trámite de la solicitud o defectos formales de aquellos, así como en el supuesto de que se observaran defectos en la documentación alegada para su valoración, se le requerirá a la entidad interesada para que, en el plazo de diez días hábiles, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se tendrá por desistida de su petición o decaída en su derecho al trámite, previa resolución.

7. artikulua.– Balorazio-batzordea.

Artículo 7.– Comisión de valoración.

Eusko Legebiltzarrean ordezkatuta dauden alderdi politikoekin lotura duten fundazio eta elkarteentzako diru-laguntzak emateko modua arautzen duen ekainaren 30eko 119/2015 Dekretuak, bere 7. artikuluan deialdi honetako eskaerak aztertzea eta ebaluatzea Balorazio Batzorde baten zeregina izango dela dio; halaber, haren kideak nortzuk izango diren xedatzen du. Kide horiek, beraien entitateetako arduradunek dagoeneko izendatu dituzte, eta ondoren haien izenak argitaratzen ditugu:

El Decreto 119/2015, de 30 de junio, que regula las subvenciones a fundaciones y asociaciones vinculadas a partidos políticos con representación en el Parlamento Vasco, establece en su artículo 7, que el análisis y la evaluación de las solicitudes de la presente convocatoria corresponderá a una Comisión de Valoración, así como los miembros que deberán integrar esta Comisión, que procedemos a publicar una vez han sido nombrados los mismos a propuesta del o de la titular de sus correspondientes entidades:

a) Jose Antonio Urdangarin Arrizabalaga, kultura sustatu, bultzatu eta hedatzeko eskuduntza duen zuzendaritzako teknikaria izango da, eta Balorazio Batzordeko presidentea izango da.

a) Jose Antonio Urdangarin Arrizabalaga será el técnico o técnica perteneciente a la Dirección competente en materia de promoción, fomento y difusión de la cultura, y presidirá esta Comisión de Valoración.

b) Itziar Lizeaga Romero, Fundazioen eta Elkarteen Erregistroaren arloko eskumena duen zuzendaritzako teknikaria izango da, eta Balorazio Batzordeko presidenteordea izango da; honek huts egingo balu, Silvia Martinez de Ubago Bermejo arituko da bere ordez.

b) Itziar Lizeaga Romero, será la técnico perteneciente a la Dirección competente en materia de Registro de Fundaciones y Asociaciones, y ostentará la vicepresidencia de esta Comisión de Valoración; en su defecto, será sustituida por Silvia Martínez de Ubago Bermejo.

c) Veronica Blanco Ruiz, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko (HAEE) teknikaria izango da, eta Balorazio Batzordeko idazkaria (bai hitz egiteko bai bozkatzeko eskubideak izango ditu) izango da; honek huts egingo balu, Anartz Izagirre Arretxe arituko da bere ordez.

c) Verónica Blanco Ruiz, será la técnico del Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP), y actuará como secretaria de la Comisión de Valoración, con voz y voto; en su defecto, será sustituida por Anartz Izagirre Arretxe.

d) Ane Crespo Calvo, hizkuntza-politikaren arloan diharduen teknikaria izango da; honek huts egingo balu, Elene Etxezarreta Etxeberria arituko da bere ordez.

d) Ane Crespo Calvo, será la técnico que desarrolle sus funciones en el ámbito de la política lingüística; y en su defecto, será sustituida por Elene Etxezarreta Etxeberria.

8. artikulua.– Ebazpena.

Artículo 8.– Resolución.

Fundazio eta elkarte interesdunei deialdi honetako diru-laguntzen banaketa Ebazpenaren berri emango zaie baliabide elektronikoez baliatuta, Agindu hau indarrean hasten den egunaren biharamunetik hasi eta 6 hilabeteko epean gehienez ere.

Las resoluciones se notificarán individualmente y de forma electrónica a los solicitantes de las mismas en el plazo máximo de 6 meses a contar desde la fecha en que en que surta efectos la presente Orden de convocatoria.

9. artikulua.– Diru-laguntzaren justifikazioa.

Artículo 9.– Justificación de la ayuda.

1.– Diru-laguntza honen onuradunek, diruz lagundutako programako jarduerak bukatzen diren egunetik hasi eta bi hilabeteko epean gehienez ere, eta nahitaez 2015eko abenduaren 31 baino lehen, programei buruzko ondorengo dokumentazio hau aurkeztu beharko dute, diru-laguntza justifikatzeko:

1.– Las entidades beneficiarias de la presente subvención, deberán presentar en el plazo de dos meses contados a partir de la fecha de finalización del programa subvencionado, y en todo caso, nunca posterior al 31 de diciembre de 2015, la siguiente documentación justificativa de los programas para los que se ha solicitado la ayuda:

a) Diruz lagundutako programari buruzko justifikazio laburpena, proposatutako ereduari jarraituz.

a) Resumen de justificación del programa subvencionado, según modelo propuesto.

b) Diruz lagundutako programaren memoria.

b) Memoria del programa subvencionado.

c) Diru-laguntza jaso duen programaren egikaritzapenaren behin betiko aurrekontua (gastuak eta sarrerak); kopuruak ahalik eta xehatuen eman behar dira.

c) Presupuesto definitivo de ejecución (gastos e ingresos) del programa subvencionado, lo más desglosado posible.

d) Diru-laguntza jaso duen programa egikaritzeko egindako gastu guztien zerrenda, proposatutako ereduari jarraituz.

d) Relación de todos los gastos efectuados con motivo de la ejecución del programa subvencionado, según modelo propuesto.

e) Diruz lagundutako programa egitearen ondorioz sorturiko gastuen frogagiriak, kasu bakoitzeko hirugarren interesdunaren aldeko ordainketaren librantza egin izana egiaztatzen duen dokumentazioarekin batera.

e) Justificantes de gastos originados con motivo de la realización del programa subvencionado, acompañados de la documentación acreditativa de haberse efectuado el libramiento del pago a favor del tercero interesado en cada caso.

f) Diruz lagundutako programan edo jardueran oinarrituta sorturiko material bakoitzaren hizkuntza-bertsioen aleak.

f) Ejemplares de las diversas versiones lingüísticas de cada uno de los materiales generados a partir del programa subvencionado.

2.– Justifikazioak bide elektronikoa erabiliz aurkeztuko dira, Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan, «nire kudeaketak» atalean (https://www.euskadi.eus/nirekudeaketak)

2.– Las justificaciones deberán presentarse por medios electrónicos en la sede electrónica del Gobierno Vasco, en el apartado «Mis Gestiones» (https://www.euskadi.eus/misgestiones)

Justifikazioak tramitatzeari buruzko zehaztapen eta eredu guztiak Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan daude eskura, ondorengo helbide honetan: https://www.euskadi.eus/diru_laguntza/2015/alderdi_politikoak/y22_izapide/eu/

Las especificaciones y modelos sobre como tramitar las justificaciones están disponibles en la sede electrónica del Gobierno Vasco en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/ayuda_subvencion/2015/alderdi_politikoak/y22-izapide/es/

10. artikulua.– Jakinarazpenak egitea izapidetze telematikoan

Artículo 10.– Práctica de la notificación en la tramitación telemática.

1.– Administrazio Elektronikoari buruzko otsailaren 21eko 21/2012 Dekretuaren V. izenburuan xedaturikoari jarraikiz, jakinarazpena egintzat joko da interesdunak edo, bestela, haren legezko ordezkariak edo hark baimendutako norbaitek jaso izana elektronikoki sinatzen duen unean. Kasuan kasuan ezarritako epea jakinarazpena jaso izana elektronikoki sinatu den egunaren biharamunetik aurrera hasiko da kontatzen.

1.– La notificación se entenderá practicada, conforme a lo dispuesto en el Título V del Decreto 21/2012, de 21 de febrero, de Administración Electrónica, en el momento en el que la entidad interesada o, en su caso, representante legal o persona autorizada, firme electrónicamente su recepción, y el plazo establecido en cada caso comenzará a contar a partir del día siguiente al de la firma electrónica de la recepción por parte de aquella del acto objeto de notificación.

2.– Jakinarazpena Dekretuak aipatzen duen helbide elektronikoan interesdunaren (edo haren legezko ordezkariaren nahiz hark baimendutako pertsonen) eskura utzi eta hamar egun naturaleko epean ez bada haren edukia atzitzen, jakinarazpenari uko egin zaiola ulertuko da. Halako kasuan izapidea egintzat joko da eta aurrera jarraituko du prozedurak, non eta ez den egiaztatzen, ofizioz zein interesdunek hala eskatuta, hura atzitzeko ezintasun tekniko edo materiala izen dela.

2.– Transcurrido el plazo establecido de diez días naturales desde la puesta a disposición de la entidad interesada o, en su caso, representante legal o persona autorizada, del acto objeto de notificación en la dirección electrónica a que se refiere el mencionado Decreto, sin que aquella acceda a su contenido, se entenderá que la notificación ha sido rechazada. En este caso, se tendrá por efectuado el trámite siguiéndose el procedimiento, salvo que de oficio o a instancia de la persona o entidad destinataria se compruebe la imposibilidad técnica o material del acceso.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honek administrazio-bidea agortu du; beraren aurka erakunde interesdunek aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkez diezaiokete Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuari argitaratu eta hurrengo egunetik hilabete pasatu baino lehen, edo bestela administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez dezakete Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietako Salan, argitaratu eta hurrengo egunetik bi hilabete pasatu baino lehen.

Contra la presente Orden que agota la vía administrativa, podrán las entidades interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente a su publicación o bien recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses contados a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efectos el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko azaroaren 5a.

En Vitoria-Gasteiz, a 5 de noviembre de 2015.

Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburua,

La Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

CRISTINA URIARTE TOLEDO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental