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Boletin Oficial del País Vasco

178. zk., 2015eko irailaren 18a, ostirala

N.º 178, viernes 18 de septiembre de 2015


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA, HIZKUNTZA POLITIKA ETA KULTURA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, POLÍTICA LINGÜÍSTICA Y CULTURA
3929
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AGINDUA, 2015eko irailaren 8koa, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuarena. Honen bidez, berrikuntza- eta ekintzailetza-proiektuak egiteko diru-laguntzetarako deia egiten zaie 2015-2016 ikasturtean Lanbide Heziketako heziketa-zikloak ematen dituzten itunpeko ikastetxeei eta udal-titulartasuneko ikastetxe publikoei.

ORDEN de 8 de septiembre de 2015, de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, por la que se convocan subvenciones para la realización de proyectos de innovación y emprendimiento a desarrollar en el curso 2015-2016, en centros concertados y centros públicos de titularidad municipal que imparten ciclos formativos de Formación Profesional.

Gaur egungo gizarte- eta ekonomia-egoeran, globalizazioaren eta munduko oreka berriaren ondorioz, enpresek munduko errealitate geoekonomiko berrira egokitu beharra dute, etorkizuneko estrategiak diseinatzean. «Globalizazio» prozesu horretatik sortzen da lehiakortasuna, enpresentzako lehentasunezko helburu eta balio gisa. Lehiakortasunaren baitan dago enpresen etorkizuna eta, horren ondorioz, enpleguen etorkizuna.

En el escenario socioeconómico actual, el fenómeno de la globalización y el nuevo equilibrio global exige que las empresas diseñen sus estrategias de futuro adaptándose a la nueva realidad geoeconómica global. De este proceso de «globalización» se genera la competitividad como objetivo y valor empresarial prioritario sobre el que descansa el futuro de las empresas y, como consecuencia, el de los empleos.

Horrek profil berri bat eskatzen du langileentzat; hain zuzen, gaitasunen hobekuntza argia egiaztatuko duena, eta ez soilik gaitasun teknikoena, bai eta oinarrizko eta zeharkakoena ere; besteak beste, ekimena, erantzukizuna, konpromisoa, autonomia, talde-lana, analisi-gaitasuna, ezagutzaren transmisioa eta erabakitzeko gaitasuna.

Esto exige desarrollar un nuevo perfil para los y las profesionales que acredite una clara mejora de sus competencias, no sólo técnicas, sino también básicas y transversales: iniciativa, responsabilidad, compromiso, autonomía, trabajo en equipo, capacidad de análisis, transmisión de conocimiento y capacidad de decisión entre otras.

Lanbide-heziketak enpresen funtsezko aliatua izan behar du profil profesional berri horien garapenean, ikasleen kualifikazioa eta espezializazioa hobetzen lan eginez.

La formación profesional tiene que ser un aliado fundamental de las empresas en el desarrollo de estos nuevos perfiles profesionales, trabajando para mejorar la cualificación y la especialización del alumnado.

Lanbide-heziketako zentroentzat erronka garrantzitsu bat da bestelako aukera batzuk sortzera eta enplegua sor dadin erraztera bideratzea beren berrikuntza-sistemak Horretarako, sektore produktiboen –batez ere industriaren– premiei aurre hartzeko gai izan behar dute, produktu berriak, produkzio-prozesu berriak edo suspertzen ari diren sektoreetan jarduera berriak sortzeko aukerak modu proaktiboan identifikatzeko gai izanez, enpresen lehiakortasuna eta ikasleen enplegagarritasuna hobetzea ekarriko dutenak.

Un reto importante para los centros de Formación Profesional es orientar sus sistemas de innovación a crear nuevas oportunidades y facilitar la creación de empleo. Para ello, deben ser capaces de adelantarse a las necesidades de los sectores productivos, en especial de la industria, siendo capaces de identificar de forma proactiva oportunidades de generación de nuevos productos o procesos productivos, así como actividades en sectores emergentes, que redunden en una mejora de la competitividad de las empresas y la empleabilidad del alumnado.

Helburu horretan aurrera egite aldera, Lanbide Heziketako Sailburuordetzak ingurune estrategiko batzuk bultzatuko ditu, hots, zentroen eta enpresen arteko lankidetza-sareak sortzeko bide emango duen gune batzuk, berrikuntza aplikatuaren esparruko proiektuen garapenean aurrera egiteko. Halaber, espezializazio-arloen garapena sustatuko da. Horretarako, ETE-ei lagunduko zaie suspertzen ari diren sektoreetan eta teknologia aurreratuetan sar daitezen.

Para avanzar en este objetivo, desde la Viceconsejería de Formación Profesional, se van a impulsar entornos estratégicos, como espacios donde se van a crear redes de colaboración entre los centros y las empresas para avanzar en el desarrollo de proyectos de innovación aplicada. También se va a favorecer el desarrollo de áreas de especialización, facilitando a las pymes el acceso a sectores emergentes y tecnologías avanzadas.

Ildo horretan, 2014ko azaroaren 24an onartutako Lanbide Heziketako IV. Euskal Planak, Lanbide Heziketako Euskal Sistemako aldaketak gidatu behar dituen tresna den aldetik, beste helburu batzuen artean, hauxe ezartzen du 1. helburu gisa: «Lanbide-heziketa produkzio-sektoreen egungo eta etorkizuneko premietara eta pertsonen enplegarritasunera egokitzea, enpresek kualifikazio eta espezializazio gero eta handiagoen arloan dituzten premiei erantzuteko»; eta 4. helburu gisa: «Euskadiko enpresekin berrikuntza aplikatuko proiektuak babestea eta sustatzea, bereziki ETE-ekin, lanbide-heziketako ikastegien eta enpresa horien arteko harreman estuaren bidez, Euskadin lehiakortasunerako estrategikotzat jotako arloetan».

En esta línea, el IV Plan Vasco de Formación Profesional aprobado el 24 de noviembre de 2014, como instrumento que debe guiar las transformaciones del Sistema Vasco de Formación Profesional, establece, entre otros objetivos, como objetivo 1, el de «adaptar la formación profesional a las necesidades actuales y futuras de los sectores productivos y a la empleabilidad de las personas, como respuesta a la cada vez mayor necesidad de cualificación y especialización en las empresas»; y como objetivo 4, el de «apoyar y fomentar proyectos de innovación aplicada con empresas del País Vasco, en especial Pymes, a través de la colaboración estrecha entre los centros de formación profesional y dicha empresas, en los ámbitos definidos como estratégicos para la competitividad de Euskadi».

Lanbide Heziketako Sailburuordetzak, lanbide-heziketan berrikuntza eta ekintzailetza hobe dadin bultzatze aldera, dei egiten die itunpeko ikastetxeei eta udal-titulartasuneko ikastetxe publikoei, beren irakasleen bidez, irakasle-prestakuntza sendotzen duten proiektuetan parte har dezaten –prestakuntza horren xedea da ikaskuntza-ingurune gero eta espezializatu eta konplexuagoetara egokitutako gaitasunak eta metodoak garatzea–, lanbide-heziketaren partaidetza bultza dezaten enpresetan –bereziki ETE-etan–, suspertzen ari diren sektoreetan lan egin dezaten giza kapitalaren espezializazioaren eta berrikuntza aplikatuaren bidez, lanbide-heziketako ikastegien partaidetza susta dezaten ingurune konplexuetan lan egiten duten enpresen espezializazio-maila hobetzeko –bereziki ETE-ena– eta lanbide-heziketako ikastegien baitan modu proaktiboan sortzen diren berrikuntza aplikatuko proiektuak eta ekintzailetza-proiektuak bultza ditzaten.

La Viceconsejería de Formación Profesional en su impulso, para la mejora de la Innovación y el emprendimiento en la Formación Profesional, convoca a los Centros privados concertados y a los Centros públicos de titularidad municipal, para que a través de su profesorado, participen en proyectos que refuercen la formación del profesorado orientada a desarrollar nuevas capacidades y métodos adaptados a un entorno de aprendizaje cada vez más especializado y complejo; fomenten la participación de la Formación Profesional en el apoyo a empresas, en especial pymes; trabajen en sectores emergentes a través de la especialización del capital humano y la innovación aplicada; promuevan la participación de los centros de Formación Profesional en la mejora del nivel de especialización de las empresas, en especial pymes que desarrollan su actividad en entornos complejos y que apoyen el desarrollo de proyectos de innovación aplicada y emprendimiento que surjan proactivamente en los centros de Formación Profesional.

Horiek horrela, eta Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen 1/1997 Legegintzako Dekretuak VI. Tituluan xedatutakoarekin bat etorriz (Eusko Jaurlaritzak ematen dituen laguntzak eta diru-laguntzak arautzen ditu), honako hau

En consecuencia, y de conformidad con lo establecido en las disposiciones contenidas en el Título VI del Decreto Legislativo 1/1997, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, que regula el régimen general de ayudas y subvenciones del Gobierno Vasco,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Deialdiaren helburua.

Artículo 1.– Objeto de la convocatoria.

Deialdi honen helburua da 2015-2016 ikasturtean Lanbide Heziketako ikastetxeetan emango diren berrikuntza aplikatuko eta ekintzailetzako proiektuei diru-laguntza ematea, irakasleak erabat edo partez liberatzeko aukera izanez; izan ere, halako proiektuak beharrezkoak baitira Lanbide Heziketaren prestakuntza-eskaintza egokitzeko produkzio-sistemaren premietara, helburua izanda ezagutza horiek gainerako ikastetxeei transferitzea.

La presente convocatoria tiene por objeto subvencionar proyectos de innovación aplicada y emprendimiento a desarrollar en los centros de Formación Profesional con posibilidad de liberación de personas total o parcial para que lleven a cabo proyectos de innovación y emprendimiento a desarrollar a lo largo del curso 2015-2016, necesarios para adecuar la oferta formativa de Formación Profesional a las necesidades del sistema productivo, con el fin de transferir estos conocimientos al resto de los centros educativos de Formación Profesional.

2. artikulua.– Erakunde onuradunak.

Artículo 2.– Entidades beneficiarias.

Erakunde onuradunak izango dira 2014-2015 ikasturtean Lanbide Heziketako heziketa-zikloak itunduta edo hitzartuta dauzkaten itunpeko ikastetxe pribatuak eta udal-titulartasuneko ikastetxe publikoak, betiere 5. artikuluan zehazten diren gainerako baldintzak betetzen badituzte.

Las entidades beneficiarias serán los centros privados concertados y centros públicos de titularidad municipal que impartan ciclos formativos de Formación Profesional de grado medio y superior en la Comunidad autónoma del País Vasco, concertados o conveniados en el curso 2014-2015 y que cumplan los requisitos a que se refiere el artículo 5.

3. artikulua.– Diruz laguntzeko moduko ekintzak.

Artículo 3.– Actuaciones subvencionables.

Deiali honen I. eranskinean azaltzen diren berrikuntza- eta ekintzailetza-proiektuak dira deialdi honen bidez diruz lagundu daitezkeenak.

Las actuaciones que pueden ser objeto de subvención en esta convocatoria son los proyectos de innovación y emprendimiento mencionados en el anexo I de la presente convocatoria.

4. artikulua.– Diru-laguntzaren aurrekontu-hornidura eta diru-laguntzaren zenbatekoa zehaztea.

Artículo 4.– Dotación presupuestaria y cuantía de la subvención.

Agindu honen xede diren jarduerak diruz laguntzeko zenbateko osoa zazpiehun eta hirurogeita hamar mila eurokoa (770.000) izango da.

La cantidad total destinada a subvencionar las actividades que son objeto de esta Orden es de setecientos setenta mil (770.000) euros.

5. artikulua.– Parte hartzeko eskakizunak.

Artículo 5.– Requisitos de participación.

1.– Diru-laguntzak jaso ahal izateko, baldintza hauek bete beharko dituzte ikastetxe onuradunek:

1.– Con carácter general, para poder optar a estas subvenciones, deberán reunir los siguientes requisitos:

a) 2014-2015 ikasturtean Lanbide Heziketako erdi-mailako eta goi-mailako heziketa-zikloak ematen dituen itunpeko ikastetxea edo ikastetxe hitzartua izatea.

a) Ser centro concertado o conveniado que imparte ciclos formativos de Formación Profesional de grado medio o superior en el curso 2014-2015.

b) Diru-laguntza publikoak eskuratu ahal izateko zigor penal edo administratiboren baten edo horretarako ezgaitzen dituen lege-debekuren baten eraginpean ez egotea, ezta azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 50.5 artikuluan ezarritakoa ez betetzeagatik zigortuta ez egotea ere (1/1997 Legegintzako Dekretua, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duena).

b) No encontrarse sancionado penal ni administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, ni hallarse incurso en prohibición legal alguna que le inhabilite para ello, con inclusión de lo dispuesto en el artículo 50.5 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País vasco.

b) Gizarte Segurantzako betebeharrak eta zergak ordainduta izatea.

c) Estar al corriente del pago de sus obligaciones con la Seguridad Social y tributarias.

Laguntzak eskatzen dituzten ikastetxeek zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak betetzea automatikoki egiaztatuko du organo kudeatzaileak, horien baimenik behar izan gabe, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretua, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duena, aplikatuta.

El cumplimiento de las obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social por parte de las entidades solicitantes de las ayudas, se verificará directamente por el órgano gestor sin necesidad del consentimiento de los mismos, en aplicación del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

Deialdi hau bideratzen duen organoak Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren orrian egiaztatu beharko du ikastetxe onuradunak egunean daudela zerga-betebeharretan eta Gizarte Segurantzarekikoetan. Orri horretan agertzen dira ikastetxe itunduak edo hitzartuak eta Sailaren beraren Hezkuntza Itunen eta Ordainketa Eskuordetuen Zerbitzuak egindako egiaztapenaren datak.

El órgano instructor de la presente convocatoria deberá comprobar que los centros beneficiarios están al corriente en el cumplimiento de las obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social en la página del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura donde aparecen los centros concertados o conveniados con sus fechas de certificación realizada por el servicio de Conciertos Educativos y Pago Delegado del propio Departamento.

2.– Berrikuntza- eta ekintzailetza-proiektuetara (3. artikuluan aipatzen direnak) aurkezten den ikastetxe bakoitzak honako hauek bete beharko ditu:

2.– Cada centro que se presente a los proyectos de innovación y emprendimiento mencionados en el artículo 3, deberá cumplir:

a) I. eranskinean adierazitako betekizun espezifikoak, eskatutako proiektuarekin bat datozenak.

a) Los requisitos específicos mencionados en el anexo I que se correspondan con el proyecto solicitado.

b) Eskaera egin duen ikastetxeak diru-laguntza jaso badu Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuaren 2014ko abenduaren 18ko Aginduan (agindu hori abenduaren 26ko EHAAn argitaratu zen, eta horren bidez, berrikuntza- eta ekintzailetza-proiektuak egiteko diru-laguntzetarako deia egiten zaie Lanbide Heziketako heziketa-zikloak 2014-2015 ikasturtean ematen dituzten itunpeko ikastetxeei eta udal-titulartasuneko ikastetxe publikoei; Lanbide Heziketako sailburuordearen martxoaren 5eko Ebazpen bidez ebatzi zen hori; aipatutako ebazpena martxoaren 18ko EHAAn argitaratu zen), ikastetxeak beteak izan beharko ditu deialdi horretako I. eranskinean proposatutako funtzioak eta helburu guztiak.

b) Si el centro solicitante ha sido subvencionado en la Orden de 18 de diciembre de 2014, de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, por la que se convocan subvenciones para realizar proyectos de innovación y emprendizaje a desarrollar por centros concertados y centros públicos de titularidad municipal que imparten ciclos formativos de Formación Profesional correspondientes al curso 2014-2015, publicada en el BOPV el 26 de diciembre, y resuelta por medio del Viceconsejero de Formación Profesional por medio de la Resolución de 5 de marzo de 2015, publicada en el BOPV el 18 de marzo, deberá haber cumplido todas y cada una de las funciones y objetivos propuestos indicados en el anexo I de dicha convocatoria.

6. artikulua.– Eskabideak aurkezteko modua, tokia eta epea.

Artículo 6.– Forma, lugar y plazo de presentación de las solicitudes.

1.– Eskabideak bitarteko elektronikoen bidez aurkeztuko dira, Euskadi.eus egoitza elektronikoan; aurkezteko epea hilabetekoa izango da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera.

1.– Las solicitudes deberán presentarse por medios electrónicos en la sede electrónica de Euskadi.eus, en el plazo de un mes, a partir del día siguiente a la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Eskabide bat aurkeztu beharko da laguntza eskatzen den proiektu bakoitzeko.

2.– Deberá presentarse una solicitud por cada uno de los proyectos en los que se solicita la ayuda.

3.– Eskabidearekin batera, «Berrikuntza- eta ekintzailetza-proiektua» agiria aurkeztuko da, II. eranskinaren arabera.

3.– La solicitud irá acompañada del documento «Proyecto de innovación y emprendimiento», según el anexo II.

4.– Izapidetze elektronikoa.

4.– Sobre la tramitación electrónica.

a) Administrazio Elektronikoari buruzko otsailaren 21eko 21/2012 Dekretuak, eta Platea E-Administrazioko Plataforma Teknologikoa onartzen duen Informatika eta Telekomunikazioetako zuzendariaren 2006ko otsailaren 9ko Ebazpenak arautzen dute izapidetze elektronikoa.

a) La tramitación electrónica está regulada en el Decreto 21/2012, de 21 de febrero, de Administración Electrónica y en la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, que aprueba la Plataforma Tecnológica para la E-Administración –Platea–.

b) Eskabideak, erantzukizunpeko adierazpenak eta eskatzen diren agiri guztien eranskinak modu elektronikoan nola izapidetu jakiteko, jo helbide elektroniko honetara:

b) Las especificaciones de cómo tramitar por canal electrónico las solicitudes, las declaraciones responsables, y anexos de todos los documentos exigibles, están disponibles en la sede electrónica, en la siguiente dirección:

https://www.euskadi.eus/ayuda_subvencion/2015/fp_proiektuak/y22-izapide/es

https://www.euskadi.eus/ayuda_subvencion/2015/fp_proiektuak/y22-izapide/es

https://www.euskadi.eus/diru_laguntza/2015/fp_proiektuak/y22-izapide/eu

https://www.euskadi.eus/diru_laguntza/2015/fp_proiektuak/y22-izapide/eu

c) Ikastetxe interesdunek bitarteko elektronikoak erabili beharko dituzte prozedura honetako izapideak eskatu, kontsultatu eta egiteko, 12. artikuluaren 4. paragrafoko salbuespenarekin.

c) Los centros interesados deberán solicitar, consultar y realizar todos los trámites de este procedimiento utilizando medios electrónicos, con excepción de lo indicado en el apartado 4 del artículo 12.

d) Eskaeraren osteko izapideak helbide honetan egingo dira: https://www.euskadi.eus/misgestiones. https://www.euskadi.eus/nirekudeaketak

d) Los trámites posteriores a la solicitud se realizarán, también, a través de https://www.euskadi.eus/misgestiones. https://www.euskadi.eus/nirekudeaketak

7. artikulua.– Eskabideetako akatsak zuzentzea.

Artículo 7.– Subsanación de las solicitudes.

1.– Aurkeztu den eskabidean akatsen bat edo okerren bat dagoela ikusten bada, 10 eguneko epea emango zaio ikastetxe interesdunari akatsa zuzen dezan edo behar diren agiriak ekar ditzan. Hala egin ezean, eta 30/1992 Legearen 42. artikuluan ezarritakoaren araberako ebazpena eman ondoren, bere eskaeran atzera egin duela joko da (azaroaren 26ko 30/1992 Legea, Herri Administrazioen Araubide Juridiko eta Administrazio Prozedura Erkidearena).

1.– Si se advirtiera en la solicitud presentada la existencia de algún defecto o inexactitud, se requerirá al centro interesado para que en el plazo de 10 días, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hiciera, se le tendrá por desistido en su petición, previa resolución que deberá ser dictada en los términos previstos en el artículo 42 de la Ley de Régimen Jurídico de la Administración Pública y del Procedimiento Administrativo Común.

2.– Modu elektronikoz jakinaraziko da akatsak zuzendu beharra.

2.– El requerimiento de subsanación será notificado por tramitación electrónica.

8. artikulua.– Aukeraketa-irizpideak eta puntuazioa.

Artículo 8.– Criterios para la selección y puntuación.

1.– Ikastetxe bakoitzak gehienez hiru proiektutarako eskatu ahal izango du diru-laguntza.

1.– Cada centro educativo no podrá obtener subvención en más de tres de los proyectos.

2.– Diru-laguntza honen xede diren proiektuetako bakoitzean, I. eranskinean aipatutako lanbide-heziketako ikastetxeen kopurua hautatuko da.

2.– En cada uno de los proyectos objeto de la presente subvención será seleccionado el número de centros de formación profesional indicados en el anexo I.

3.– Ez dira diruz lagunduko arduradun bera duten bi proiektu edo gehiago.

3.– No podrán adjudicarse dos o más proyectos en el que aparezca la misma persona responsable.

4.– Diru-laguntzak lehiaketa-prozeduraz esleituko dira, honako irizpide hauei jarraituz:

4.– Las subvenciones serán adjudicadas por el procedimiento de concurso, en aplicación de los siguientes criterios:

a) I. eranskinean adierazten diren heziketa-zikloetan 2014-2015 ikasturtean matrikulatutako ikasle-kopurua. Gehienez ere, 10 puntu emango dira. Atal horretan lanbide-arlo bateko heziketa-zikloren bat adierazten bada, aintzat hartuko dira ikastetxeak lanbide-arlo horretan ematen dituen lanbide heziketako ziklo guztiak.

a) Número de personas matriculadas en el curso 2014/2015 en los diferentes ciclos formativos indicados en el anexo I, sobre un máximo de 10 puntos de ponderación. En el caso de indicar de forma genérica algún ciclo formativo de una familia profesional en dicho apartado, se tendrán en cuenta todos los ciclos formativos de Formación Profesional de dicha familia impartidos por el centro.

b) Proiektuak beste herri-administrazio batzuekin batera finantzatzea. Gehienez ere, 10 puntu emango dira, eta puntuaziorik handiena emango zaio kanpo-finantzazioko ehuneko handiena duenari.

b) Cofinanciación del proyecto con otras Administraciones públicas, tendrá una ponderación máxima de 10 puntos, asignándose la mayor puntuación al mayor porcentaje de financiación exterior.

c) Urratsbat ekintzailetza-proiektuetan azken hiru ikasturteetan parte hartu izana; 5 puntuko balio haztatua izango du.

c) Participación en proyectos de emprendizaje Urratsbat durante los últimos tres cursos que tendrá un valor ponderado de 5 puntos.

d) Ikasenpresa ekintzailetza-proiektuetan azken hiru ikasturteetan parte hartu izana; 5 puntuko balio haztatua izango du.

d) Participación en proyectos de emprendizaje Ikasenpresa durante los últimos tres cursos, que tendrá un valor ponderado de 5 puntos.

e) 2014-2015 ikasturtean aurkeztutako txandakako prestakuntza dualeko proiektuen kopurua; 10 puntuko balio haztatua izango du.

e) Número de proyectos de formación dual en régimen de alternancia presentados en el curso 2014-2015, que tendrá un valor ponderado de 10 puntos.

f) Azken hiru ikasturteetan, 2012-2013an, 2013-2014an eta 2014-2015ean, Lanbide Heziketako Sailburuordetzak sustatutako berrikuntza-proiektuetan parte hartu izana, ikaskuntzako metodologia aktiboak alde batera utzita; 10 puntuko balio haztatua izango du.

f) Participación en proyectos de innovación impulsados por la Viceconsejería de Formación Profesional, excluidos los de metodologías activas en el aprendizaje, durante los últimos tres cursos académicos 2012-2013, 2013-2014 y 2014-2015, que tendrá un valor ponderado de 10 puntos.

g) Lanbide Heziketako Sailburuordetzak sustatutako proiektuetan –ikaskuntzako metodologia aktiboei buruzkoetan– parte hartzea; 10 puntuko balio haztatua izango du.

g) Participación en proyectos impulsados por La Viceconsejería de Formación Profesional, referente a metodologías activas en el aprendizaje, tendrá un valor ponderado de 10 puntos.

h) Enplegurako Lanbide Heziketaren eskaintzan parte hartu izana 2014an; 10 puntuko balio haztatua izango du.

h) Participación en la oferta de Formación Profesional para el empleo en cursos terminados en el 2014 tendrá un valor ponderado de 10 puntos.

i) I. eranskinean proiektu bakoitzerako adierazten den balorazio espezifikoa egiteko, eranskin horretan bertan adierazten den puntuazioa erabiliko da.

i) La valoración específica, indicada en anexo I, en cada uno de los proyectos, se deberá valorar con la puntuación señalada en dicho anexo.

5.– Aurreko idatzi-zatietan puntu gehien lortzen duen ikastetxeari gehieneko balorazioa egokituko zaio, eta gainontzekoak baloratzeko, proportzio sinple bat erabiliko da.

5.– El centro educativo que obtenga la máxima puntuación en cada uno de los subapartados anteriores, le corresponderá la valoración máxima indicada al respecto, ponderando al resto por medio de una proporción simple.

9. artikulua.– Proiektuen iraupena.

Artículo 9.– Duración de los proyectos.

Diruz lagundutako jarduera diru-laguntza ematen denean hasi eta 2015-2016 ikasturte akademikoa amaitzean bukatuko da. Dena dela, jarduera batzuek 2016-2017 ikasturtean ere jarraitzeko aukera daukate, eta jarduera horiek luzatu ahal izango dira, baldin eta hurrengo deialdietan jarduera hori azaltzen bada, eta ikastetxeek diru-laguntza eskatzen eta jasotzen badute.

La duración de la actividad subvencionada será desde la concesión de la subvención hasta la finalización del curso académico 2015-2016. No obstante, en las actividades con posibilidad de continuar el siguiente curso académico 2016-2017, podrá prolongarse la duración si las futuras convocatorias incorporan la referida actividad y el centro obtiene, previa solicitud, la correspondiente subvención.

Horretarako, ikastetxeak luzatzeko eskaera egin beharko du, eta deialdi honetan adierazitako helburu eta baldintza guztiak bete ez baditu, Lanbide Heziketako Sailburuordetzak ez du proiekturako onarpena emango, eta, beraz, luzatzen bada ere, hurrengo ikasturtean ezin izango du diru-laguntzarik jaso proiektu horretarako.

Para ello el centro deberá realizar la solicitud de prolongación y caso de que no haya cumplido con todos los objetivos y condiciones expuestos en la presente convocatoria, la Viceconsejería de Formación profesional no dará su aceptación al proyecto y no podrá obtener subvención el próximo curso a este mismo proyecto en el supuesto de su posible prolongación.

10. artikulua.– Prozedura bideratzea.

Artículo 10.– Instrucción del procedimiento.

1.– Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzak bideratuko du prozedura.

1.– La Dirección de Formación y Aprendizaje realizará la instrucción del procedimiento.

2.– Proiektuak aztertzeko eta aukeratzeko, ebaluazio-batzorde bat osatuko da. Heziketa eta Ikaskuntzako zuzendaria izango da batzordeburua, Lanbide Heziketako Zerbitzuko arduraduna, Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzaren lurralde-ordezkaritza bakoitzeko teknikari bat eta Tknika-Lanbide Heziketarako eta Etengabeko Ikaskuntzarako Berrikuntza Zentroko arlo teknologikoko koordinatzailea izango dira batzordekideak, eta Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzako teknikari bat izango da idazkaria (iritzia emateko eskubidea izango du, baina ez botoa ematekoa).

2.– Para el estudio y selección de los proyectos se constituirá una Comisión de Valoración, presidida por el Director de Formación y Aprendizaje, por la persona Responsable del Servicio de Formación Profesional, por un Técnico o Técnica de la Dirección de Formación y Aprendizaje de cada una de las Delegaciones Territoriales, el coordinador del área tecnológica del centro de Innovación para la Formación Profesional y el Aprendizaje Permanente Tknika, y un Técnico o Técnica de la Dirección de Formación y Aprendizaje, que actuará como secretario o secretaria, con voz pero sin voto.

3.– Aurkeztutako proiektuak aztertu ostean, ebaluazio-batzordeak ebazpen-proposamen bat helaraziko dio Lanbide Heziketako sailburuordeari.

3.– La Comisión de Valoración, una vez estudiados los proyectos presentados, elevará propuesta de resolución al Viceconsejero de Formación Profesional.

11. artikulua.– Deialdiaren ebazpena.

Artículo 11.– Resolución de la convocatoria.

1.– Lanbide Heziketako sailburuordeak ebatziko du deialdia, eta bitarteko elektronikoen bidez jakinaraziko zaie ikastetxe interesdunei, erakunde onuradunak eta emandako zenbatekoa zehaztuta. Ebazpen horretan zehaztu egingo dira, halaber, ezetsitako eskabideak eta, atzera egiteagatik edo ezustean sortutako baliabide material ezagatik, laguntzarik jasoko ez dutenak.

1.– La convocatoria será resuelta por el Viceconsejero de Formación Profesional, y será notificada a los centros interesados por medios electrónicos, con indicación de la entidad beneficiaria y el importe concedido. Así mismo, se especificarán en la resolución las solicitudes desestimadas, la no concesión por desistimiento o imposibilidad material sobrevenida.

2.– Jendeak horren berri izan dezan, ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da.

2.– A efectos de información general o para su general conocimiento, la Resolución se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco.

3.– Administrazioaren isiltasunari dagokionez, artikulu honen 1. paragrafoan adierazitako jakinarazpena egin eta sei hilabeteko epean argitara eman ez bada aurreko paragrafoetan aipatutako iragarkia, eskabideak ezetsi egin direla ulertuko da, hala ezarrita baitago Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legearen 44.1 artikuluan.

3.– A efectos del silencio administrativo, transcurrido seis meses a contar desde la notificación mencionada en el apartado 1 del presente artículo, sin que se haya realizado la publicación mencionada en los apartados anteriores, las solicitudes se podrán entender desestimadas, a los efectos de lo establecido en el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

4.– Diru-laguntzak eta laguntzak onuradunei esleitzeko eta, hala behar bada, ordaintzeko, ezinbestekoa izango da amaituta egotea itzulketa- edo zehapen-prozedura oro, zehazki, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak edo haren erakunde autonomoek eman dituzten eta izaera berekoak diren laguntza edo diru-laguntzengatik hasi eta oraindik ere izapidetzen ari den prozedura oro.

4.– La concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones y ayudas a los beneficiarios de éstas, quedarán condicionados a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

12. artikulua.– Justifikazioa.

Artículo 12.– Justificación.

1.– Agindu honetan adierazitako berrikuntza- eta ekintzailetza-proiektuak finantzatzeko diru-laguntzak justifikatzeko, III. eranskina bete beharko da, «Erantsitako nominen bidezko justifikazioa» izenekoa, eta, horrekin batera, partaide bakoitzaren nominaren kopia bat aurkeztu, 2016ko azaroaren 1a baino lehenago. Nominek pertsona liberatuenak eta ordezkoenak izan beharko dute.

1.– La justificación de las subvenciones destinadas a financiar los proyectos de innovación y emprendimiento indicados en la presente Orden se hará cumplimentando el anexo III «Justificación por medio de las nóminas que se adjuntan», al que se acompañarán una copia de una nómina de cada una de las personas participantes, antes del 1 de noviembre de 2016. Las nóminas deberán ser tanto de las personas liberadas como de las personas sustitutas.

2.– Diru-laguntzaren zenbateko osoa eskuratzeko, berrikuntza- eta ekintzailetza-proiektu bakoitzari dagokion kostuak diru-laguntzaren zenbatekoa gainditu beharko du, pertsona liberatuei eta ordezkoei dagokienez. Jarduera bakoitzean justifikatutako zenbatekoa pertsona liberatuek edo ordezkoek eskuratutako txikiena izango da.

2.– Para obtener el total de la cantidad subvencionada, el coste imputado a cada proyecto de innovación y emprendimiento deberá superar la cantidad subvencionada, tanto en las personas liberadas como en las sustitutas. La cantidad justificada en cada actividad será la menor de las obtenidas por las personas liberadas o por las personas sustituidas.

Justifikazio horiek bide elektronikoz aurkeztu beharko dira, https://www.euskadi.eus/nirekudeaketak webgunean.

Las justificaciones deberán presentarse por medio electrónico en https://www.euskadi.net/misgestiones

3.– Agindu honetan diruz lagundutako jardueren arduradunen asteko liberazio-orduak «LH berrikuntza» moduan adieraziko dira Hezkuntza Jardueren Dokumentuaren (HJD) hasierako bertsio kontsolidatuan, zero bertsioan, gehienez ere 2015eko azaroaren 30eko datarekin. Hori ere aurkeztu beharko da.

3.– Las horas semanales de liberación de cada una de las personas responsables de las actividades subvencionadas en la presente Orden deberán quedar reflejadas como «Innovación FP» en el Documento de Actividades Educativas, DAE, en su versión inicial consolidada, versión cero, con fecha no posterior a 31 de noviembre de 2015, que deberá adjuntarse.

4.– Proiektu bakoitza amaitzean, ikastetxeek Sailburuordetzari berari eman beharko diote proiektuari dagokion dokumentazioa, Tknika-Lanbide Heziketarako eta Etengabeko Ikaskuntzarako Berrikuntza Zentroaren bidez (zehaztasunez adierazi beharko dute zer helburu jarri ziren eta zein lortu diren), bai eta aurrerapen teknologikoak Lanbide Heziketako gainerako ikastetxeei helarazteko dokumentazio guztia ere.

4.– A la finalización de cada uno de los proyectos, los centros deberán entregar a la propia Viceconsejería, a través del Centro de Innovación para la Formación Profesional y el Aprendizaje permanente, Tknika, la documentación correspondiente al proyecto, indicando con detalle los objetivos indicados y conseguidos, además de toda la documentación necesaria para la transmisión de los avances tecnológicos al resto de centros educativos de Formación Profesional.

13. artikulua.– Diru-laguntzak ordaintzea.

Artículo 13.– Abono de las subvenciones.

1.– Berrikuntza- eta ekintzailetza-proiektu hauei dagozkien diru-laguntzak bi alditan ordainduko dira, honela:

1.– El abono de las subvenciones correspondientes a estos proyectos de innovación y emprendimiento, se efectuará fraccionadamente mediante dos libramientos, que se materializarán de la siguiente forma:

a) Lehenengo aldian, onuradun bakoitzari dagokion zenbatekoaren % 33 ordainduko da, baldin eta 16.1 artikuluko epea igaro bada eta diru-laguntzari uko egin ez bazaio.

a) El primer libramiento será por el 33% de la cantidad total resultante a cada uno de los beneficiarios, una vez transcurrido el plazo indicado en el artículo 16.1, sin haber mediado renuncia.

b) Bigarren aldian, gainerakoa ordainduko da, diruz lagundutako jarduera amaitu ostean, izandako gastu guztiak agiri bidez justifikatu eta aurreko artikuluko atal guztiak bete ostean.

b) El segundo libramiento se realizará por la cantidad restante, una vez finalizada la actividad subvencionada, tras la justificación documental de todos los gastos incurridos y el cumplimiento de todos los apartados del artículo anterior.

2.– Artikulu honetan aipatutako lehenengo ordainketei edo aurreratutako ordainketei dagokienez, abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan aurreikusitako bermeak aurkeztu beharko dira (1992ko otsailaren 7ko EHAA, 26. zk.).

2.– En relación con los pagos anticipados o primeros libramientos mencionados en este artículo, se deberán presentar las garantías correspondientes en los supuestos previstos en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre (BOPV n.º 26, de 7 de febrero de 1992).

14 artikulua.– Ez-betetzeak eta itzulketa-prozedura.

Artículo 14.– Incumplimiento y procedimiento de reintegro.

1.– Laguntzak ezeztatu egingo dira baldin eta ikastetxe onuradunek bete gabe uzten badituzte agindu honetan ezarritako baldintzak eta betekizunak, eta aurkeztutako proiektuan zehaztutako helburuetarako barik, laguntzak beste zerbaiterako erabiltzen badituzte. Hori dela-eta, diru-laguntzak benetan zertara bideratu diren egiaztatzeko eskumena izango du Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak.

1.– Será causa de revocación de las ayudas concedidas el incumplimiento por parte de los centros beneficiarios de cualquiera de las condiciones y requisitos establecidos en esta Orden, así como destinar aquellas a fines distintos de los especificados en el proyecto presentado. A tal efecto, el Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, se reserva la facultad de comprobar el destino de las subvenciones.

2.– Diru-laguntza ematerakoan kontuan izan ziren baldintzak betetzen ez badira, jasotako dirua eta horrek sortutako legezko interesak Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuliko zaizkio. Hala ezartzen dute Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak eta Euskal Autonomia Erkidegoan diru-laguntzen bermeak eta itzulketak arautzen dituen 698/1991 Dekretuak.

2.– La constatación de la existencia de cualquier supuesto de incumplimiento de las condiciones que motivaren la concesión de la subvención dará lugar, de conformidad y en los términos establecidos en el Decreto Legislativo 1/1997, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, y en el Decreto 698/1991, que regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones en la Comunidad Autónoma del País vasco, a la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades percibidas, más los intereses legales que procedan.

3.– Lehen esandakoari kalterik egin gabe, diru-laguntza emateko kontuan izan ziren baldintzetan aldaketaren bat gertatzen bada, aldatu egin ahal izango da diru-laguntza emateko ebazpena ere, betiere agindu honetan onuradun izateko ezarritako baldintzak errespetatzen badira.

3.– Sin perjuicio de lo anterior, toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención podrá dar lugar a la modificación de la resolución de concesión, siempre que se salvaguarden los requisitos establecidos por la presente Orden para ser beneficiario.

15. artikulua.– Diru-laguntzen bateragarritasuna.

Artículo 15.– Compatibilidad de las ayudas.

1.– Deialdi honetan aurreikusitako diru-laguntzak bateragarriak dira beste instituzio publiko edo pribaturen batek helburu bererako ematen dituenekin, baldin eta gainfinantzaketarik gertatzen ez bada. Beste diru-laguntza edo laguntza batzuk jasoz gero, horren berri eman beharko da. Izan ere, gainfinantzaketarik gertatuz gero, diru-laguntzaren zenbatekoa murriztu egingo da, dagokion gehienezko mugaraino.

1.– Las subvenciones previstas en la presente convocatoria son compatibles con aquellas otras que, teniendo un mismo fin, pudieran ser otorgadas por cualquier otra institución pública o privada, siempre que de ello no se derive sobrefinanciación. En este caso, deberá comunicarse la obtención de otras subvenciones o ayudas. Caso de producirse sobrefinanciación, se reducirá el importe de la subvención hasta el límite máximo que corresponda.

2.– Deialdi honetan irakasle-lanetatik erabat eta partez liberatzen diren pertsona guztiek ezingo dute diru-laguntzarik jaso Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak ikasturte honetan diruz laguntzen duen beste jarduera batean.

2.– Todas las personas liberadas total o parcialmente de sus labores docentes en la presente convocatoria no podrán ser subvencionadas en ninguna otra actividad subvencionable por el Departamento Educación, Política Lingüística y Cultura durante el curso actual.

16. artikulua.– Jarduera egiteko baldintzak, eta ikastetxe onuradunen betebeharrak.

Artículo 16.– Condiciones de realización de la actividad y obligaciones de los centros beneficiarios.

Diru-laguntzen onuradunek baldintzak hauen arabera eta betebehar hauek beteta egin beharko dute jarduera:

Los beneficiarios de las subvenciones deberán realizar la actividad de acuerdo con las siguientes condiciones y cumplir las siguientes obligaciones:

1.– Emandako diru-laguntza onartzea. Horretarako, diru-laguntzaren esleipena jakinarazi eta hamabost eguneko epean ikastetxe onuradunek berariaz eta idatziz diru-laguntzari uko egiten ez badiote, onartu egin dutela ulertuko da.

1.– Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de 15 días tras la fecha de notificación, las entidades beneficiarias no renunciaran expresamente y por escrito a la misma, se entenderá que ha sido aceptada.

2.– Laguntza zertarako eman den, horretarako erabili beharko dute.

2.– Utilizar la subvención para el destino para el que ha sido concedida.

3.– Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzari, Kontrol Ekonomikoko Bulegoari eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiari eman beharko diete haiek beren jardunaren barruan ari direla deialdi honen kargura jasotako diru-laguntzei buruz eskatzen dieten informazioa.

3.– Facilitar a la Dirección de Formación y Aprendizaje, a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información sobre las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones.

4.– Beste edozein administrazio, erakunde publiko edo pribatutatik agindu honetako helburu bererako diru-laguntza, laguntza, diru-sarrera edo baliabiderik eskuratuz gero, horren berri eman beharko diote Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saileko Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzari.

4.– Comunicar a la Dirección de Formación y Aprendizaje del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, la obtención de subvenciones o ayudas, ingresos o recursos procedentes de cualquier Administración o ente, tanto público como privado, destinados a la misma finalidad que la contemplada en la presente Orden.

5.– Laguntza ematerakoan kontuan izandako gorabeheraren bat aldatzen bada, horren berri eman beharko diote Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saileko Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzari.

5.– Comunicar a la Dirección de Formación y Aprendizaje del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura la modificación de cualquier circunstancia que haya podido ser tenida en cuenta para la concesión de la subvención.

6.– Proiektu bakoitzaren jarraipenaren berri eman beharko diote Lanbide Heziketako Sailburuordetzari, zuzenean edo haren erakunderen baten bidez (lanbide-heziketarako eta etengabeko ikaskuntzarako Tknika berrikuntza-zentroaren bidez, adibidez).

6.– Facilitar a la Viceconsejería de Formación Profesional directamente o por medio de algunos de sus entes, como el Centro de Innovación para la Formación Profesional y el Aprendizaje Permanente, Tknika, el seguimiento de cada uno de los proyectos.

7.– Ikastetxeak ezin izango du aldatu proiektuko arduraduna, harik eta amaitzen den arte. Justifikatutako arrazoiak direla-eta proiektuaren arduradunak ezin badu jarraitu, ikastetxeak hura ordezkatzeko baimena eskatuko dio Heziketa eta Ikaskuntzako zuzendariari, haren onespena lortzeko, eta proiektuaren ardura bere gain hartuko duen pertsonari buruzko datuak adierazi beharko ditu.

7.– El centro deberá mantener a la persona responsable del proyecto hasta su finalización. En el caso que la persona responsable del proyecto no pudiera, por causas justificadas, seguir en el proyecto hasta su finalización, el centro deberá solicitar la autorización de la sustitución al Director de Formación y Aprendizaje para su aprobación, indicando en todo caso los datos de la persona que se propone para responsabilizarse del proyecto.

8.– Proiektuak gauzatzeko hautatutako ikastetxe guztiek irakastorduetatik libre utzi beharko dute proiektuaren arduraduna, I. eranskinean adierazitako astegunetan, 2015-2016 ikasturtean. Hartara, Tknika-n garatu ahal izango du proiektua. «LH berrikuntza» moduan adieraziko da hori Hezkuntza Jardueren Dokumentuaren (HJD) hasierako bertsio kontsolidatuan, zero bertsioan, gehienez ere 2015eko urriaren 31ko datarekin.

8.– Todos los centros educativos seleccionados en cada uno de los proyectos deberán dejar sin horario lectivo a la persona responsable del proyecto durante los días de la semana indicados en el anexo I, durante el curso académico 2015-2016, para poder desarrollar el proyecto en Tknika. Esta situación deberá quedar reflejada en el Documento de Actividades Educativas (DAE) como «Innovación FP», en su versión inicial consolidada, versión cero, con fecha no posterior al 31 de octubre de 2015.

17. artikulua.– Datuen babesa.

Artículo 17.– Protección de datos.

1.– Izaera Pertsonaleko Datuak Babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoarekin eta Datu Pertsonaletarako Jabetza Publikoko Fitxategiei eta Datuak Babesteko Euskal Bulegoa Sortzeari buruzko otsailaren 25eko 2/2004 Legearekin bat etorriz, deialdi honen izapideak egiterakoan jasotako datu pertsonalak –parte-hartzaileek tratatzea eta argitaratzea baimendu dituztenak– «Diru-laguntzak eta laguntzak» izeneko fitxategi batean jasoko dira. Fitxategi horren helburua diru-laguntzen deialdi hau kudeatzea izango da, baita deialdi honetara aurkezten diren pertsonei deialdiaren garapenari buruzko informazioa ematea ere. Fitxategi horren arduraduna Heziketa eta Ikaskuntzako Zuzendaritza da. Datu horiek eskuratzeko, zuzentzeko, ezeztatzeko eta haien aurka egiteko eskubideak Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzaren aurrean balia daitezke. Horretarako, honako helbide honetara jo beharko da: Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

1.– De conformidad con lo establecido en la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal y con la Ley 2/2004, de 25 de febrero, Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de datos, los datos de carácter personal recogidos en la tramitación de esta convocatoria, cuyo tratamiento y publicación es autorizado por las personas participantes en la misma, serán incluidos en el fichero denominado «Subvenciones y ayudas», cuyo objeto será gestionar la presente convocatoria de subvenciones, así como para informar a las personas concurrentes a dicha convocatoria de su desarrollo. La responsable de este fichero es la Dirección de Formación y Aprendizaje. Los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición se podrán ejercer ante la Dirección de Formación y Aprendizaje, dirigiéndose para ello a la siguiente dirección: calle Donostia-San Sebastián, 1, 01010 Vitoria- Gasteiz.

2.– Berrikuntza- eta ekintzailetza-proiektuetan parte hartzeak berekin dakar Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzari baimena ematea beste erakunde publiko batzuetan egiazta dezan aurkeztutako agiriak egiazkoak direla.

2.– La solicitud de participación en estos proyectos de innovación y emprendimiento conlleva la autorización a la Dirección de Formación y Aprendizaje a comprobar en otros organismos públicos la veracidad de los documentos presentados.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beraren aurka, aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkez dakioke Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuari, hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, hil biko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera.

Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, se podrá interponer con carácter potestativo un recurso de reposición ante la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, en el plazo de un mes o un recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses, a contar en ambos casos desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honetan prozedurari buruz arautu gabe geratu diren alderdiei Herri Administrazioen Araubide Juridiko eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legean ezarritakoa aplikatuko zaie.

En todo lo no regulado en la presente Orden, será de aplicación en materia procedimental lo dispuesto en la Ley 30/1992, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

AZKEN XEDAPENETATIK HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu, eta biharamunean izango da indarrean.

La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko irailaren 8a.

En Vitoria-Gasteiz, a 8 de septiembre de 2015.

Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburua,

La Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

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Azterketa dokumentala


Análisis documental