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Boletin Oficial del País Vasco

166. zk., 2015eko irailaren 2a, asteazkena

N.º 166, miércoles 2 de septiembre de 2015


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA, HIZKUNTZA POLITIKA ETA KULTURA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, POLÍTICA LINGÜÍSTICA Y CULTURA
3733
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AGINDUA, 2015eko irailaren 1ekoa, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuarena; horren bidez, unibertsitatez kanpoko ikasketak -heziketa-zikloak izan ezik- ematen dituzten itunpeko ikastetxe pribatuei eta Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren mendekoak ez diren ikastetxe publikoei dei egiten zaie hezkuntzaren bikaintasuneranzko prestakuntza-proiektuak egin ditzaten, 2015-2016 ikasturtean.

ORDEN de 1 de septiembre de 2015, de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, por la que se convoca a los centros privados concertados y centros de titularidad pública no dependientes del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura de enseñanza no universitaria excepto ciclos formativos, para la realización de diferentes Proyectos de Formación hacia la Excelencia educativa en el curso 2015-2016.

«Heziberri 2020» Planak, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak onetsiak, 2020rako Europako markoak ezarritako berrikuntza eta garapenerako ildo estrategikoak elkartzeko asmoari erantzuten dio, hezkuntza eta prestakuntzari dagokienez eta gure testuinguru eta ingurunearen berezko hezkuntza-erronkak kontuan hartuta. Plan horretan, «Hezkuntza-eredu pedagogikoaren markoa» jasotzen da, hezkuntza-eredu pedagogikoaren lerro nagusiak jasotzen dituen proiektua. Proiektu horrek paradigmaren aldaketa garrantzitsua dakar; izan ere, gaitasunetan oinarritutako hezkuntza planteatzen du. Gaitasunen araberako pedagogiaren ikuspegiaren ezaugarria hauxe da: eskuratutako ikaskuntzak transferitzea, bideratzea eta konbinatzea egoera funtzional konplexuak konpontzera.

El Plan «Heziberri 2020», aprobado por el Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura del Gobierno Vasco, responde a la idea de conjugar las líneas estratégicas de innovación y desarrollo establecidas en el marco europeo para el año 2020 con respecto a la educación y la formación, con los retos educativos propios de nuestro contexto y entorno. En dicho Plan se incluye el «Marco del modelo educativo pedagógico», proyecto que recoge las grandes líneas del modelo educativo pedagógico. Dicho proyecto supone un cambio de paradigma importante, pues parte del planteamiento de una educación basada en las competencias. Lo que caracteriza al enfoque de la pedagogía por competencias es transferir, articular y combinar los aprendizajes adquiridos, a la solución de situaciones funcionales complejas.

Aipatutako markoan zehaztutako lerro estrategikoetako bat hezkuntza-eredu pedagogikoa ezartzeko eta hobetzeko hasierako prestakuntzari eta irakasleen etengabeko prestakuntzari buruzkoa da. Horrekin bat, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak Prest_Gara Plana onetsi du, unibertsitatekoak ez diren irakasleen etengabeko prestakuntzarako, 2014-2017 aldirako; horren jardun-ildo nagusietako bat da «Bikaintasuna helburu, jardunbide egokietatik eta ekintzailetzatik abiatuta», eta horrek «Heziberri 2020» Planak hezkuntza-prozesua gaitasunak eskuratzera bideratutako planteamenduari erantzuten dio, eta ikasgelan hezkuntza-praktiken hobekuntza du xede.

Una de las líneas estratégicas definidas en el citado Marco para implementar y mejorar el modelo educativo pedagógico es la relativa a la formación inicial y la formación continua del profesorado. De acuerdo con ello, el Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura ha aprobado el Plan Prest_Gara, de Formación Permanente del Profesorado no universitario, para el periodo 2014–2017, una de cuyas líneas de actuación prioritarias es «Hacia la excelencia partiendo de las buenas prácticas y del emprendimiento», que responde al planteamiento del Plan «Heziberri 2020» de enfocar el proceso educativo a la adquisición de competencias, y pretende la mejora de las prácticas educativas en el aula.

Aipatutako jardun-ildoak, «Bikaintasuna helburu, jardunbide egokietatik eta ekintzailetzatik abiatuta», oinarri du ikasleek izan behar dutela hezkuntza-erkidego osoaren (zentroa, irakasleak, familiak, ingurua) eta edozein prestakuntza- eta berrikuntza-jardueraren ardatz. Ikaslea da hezkuntza-sistemaren azken hartzailea. Hala, zuzentasunetik abiatuz eta bikaintasuneranzko bidean, hizkuntza-, zientzia-, matematika- eta gizarte-gaitasunetan trebatu nahi da ikaslea; horretaz gainera, tresna eta estrategia egokiak eta nahikoak eman nahi zaizkio gizarte demokratiko, zuzen, berdintasunezko eta parte-hartzaile bateko kide izan dadin.

La línea de actuación citada, «Hacia la excelencia partiendo de las buenas prácticas y del emprendimiento», parte de la premisa de que el alumnado constituye el eje en torno al cual debe girar toda la comunidad educativa (centro, profesorado, familias, entorno), así como cualquier actividad formativa y de innovación. El alumnado es el destinatario final del sistema educativo, que partiendo de la equidad y buscando la excelencia, tiene como objetivo lograr la capacitación del alumnado en diversas competencias lingüísticas, científicas, matemáticas y sociales, y, además, dotarle de herramientas y estrategias adecuadas y suficientes para ser parte y constituir una sociedad democrática, justa, igualitaria y participativa.

Zuzentasun eta bikaintasun hori lortzeko, etengabe hausnartu, gaurkotu eta hobetu behar da ikastetxeko heziketa-lana eta ikasketa. Ikastetxea zein irakaslea funtsezkoak dira irakatsi eta ikasteko prozesuan, eta parte aktiboa hartu behar dute etengabe hobetzeko prozesuan.

Para lograr esos objetivos de equidad y excelencia, el sistema educativo debe estar abierto a un proceso continuo de reflexión, actualización y mejora en torno a la tarea educativa y al aprendizaje en el contexto escolar. Y tanto el centro educativo, como el profesorado, son agentes fundamentales en el proceso de enseñanza-aprendizaje y deben ser parte activa del proceso de mejora continua.

Horregatik, Prest_Gara planak proposatzen du prestakuntza- eta berrikuntza-jarduerak eta -proiektuak ikastetxeen barrutik eta haien premietatik abiatzea, soluzioak ikastetxean bertan aplika daitezen, eragin nabaria izan dezaten, eta hasierako egoera aldatzen dela ikus dadin. Ikastetxe jakin baten barruko bikaintasun-proiektuek eta -esperientziek eragin handiagoa dute, irakasleei, gainerako langileei eta ikasle guztiei eragiten baitie, eta antolaketa aldatzeko bidea izan daitezke.

Por esa razón, se propone que las acciones y los proyectos de formación e innovación partan del contexto de los centros y de las necesidades que éstos manifiestan, para aportar soluciones prácticas factibles que se apliquen en el propio centro y generen un impacto cuantificable, de modo que pueda apreciarse un cambio con respecto a la situación inicial. Los proyectos y experiencias de formación para la excelencia en el contexto de un centro educativo generan un mayor impacto, en cuanto que afectan a todo el profesorado, al resto del personal, y a todo el alumnado en su conjunto y pueden abordar cambios organizativos.

Testuinguru honetan, «Heziberri 2020» Plana eta «Hezkuntza-eredu pedagogikoaren markoa» aukera ezin hobea dira, ikastetxeek beren hezkuntza-ereduen eta ikasgelako jardunbideen gainean hausnartzeko, eta ikasleek gaitasunetan beharrezko gaikuntza lortzeko prestakuntza-ekintza eta hobekuntza egokiei ekiteko. Hori dela eta, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak ikastetxe guztiak gonbidatzen ditu proiektuak aurkez ditzaten, irakasleen etengabeko prestakuntza berrikuntzaren bidetik eramateko, eragin positibo bat sortuz ikastetxearen ohiko dinamikan eta lan-praktika egokiak partekatuz, bai ikastetxean bertan bai beste ikastetxeekin, eta horrela «inter pares» prestakuntzaren balioa azpimarratuz.

En este contexto, el Plan «Heziberri 2020» y el «Marco del modelo educativo pedagógico» suponen una inmejorable ocasión para que los centros educativos reflexionen en torno a sus modelos educativos y a las prácticas en el aula, y emprendan las acciones formativas y las mejoras oportunas para lograr la capacitación del alumnado en las diversas competencias, tal como establece el perfil de salida. Por ello, el Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura invita a los centros educativos a presentar sus proyectos para orientar la formación permanente del profesorado hacia acciones de innovación que generen un impacto positivo en la dinámica habitual del centro educativo, y también, a compartir las buenas prácticas profesionales, tanto en el propio centro educativo, como con otros centros, y así reivindicar el valor de la formación «inter pares».

Horiek horrela, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuak onartutako EAEko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Testu Bateginaren VI. tituluan ezarritako xedapenekin (EAEko herri-administrazioaren diru-laguntzak arautzen dira titulu horretan) eta aplikazio orokorreko bestelako xedapenekin bat etorriz, abenduaren 23ko 5/2014 Legeak onartutako kredituak aintzakotzat hartuta aurrekonturik badagoenez (5/2013 Legearen bidez EAEko 2015eko Aurrekontu Orokorrak onartu ziren), honako hau

Por ello, de conformidad con lo establecido en las disposiciones contenidas en el Título VI del texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, referente a la regulación de las subvenciones en el ámbito de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma del País Vasco, y existiendo dotación presupuestaria suficiente según los créditos autorizados por la Ley 5/2014, de 23 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio de 2015, y demás disposiciones de general aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.- Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Agindu honen xedea da diru-laguntzak ematea 2015-2016 ikasturtean zehar hezkuntza-sistemaren bikaintasuneranzko bidean jarraian zehaztuko den prestakuntza-proiektu motaren bat egiten duten unibertsitatez kanpoko edozein maila eta motatako ikasketak ematen dituzten itunpeko ikastetxe pribatuei eta Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren mendekoak ez diren ikastetxe publikoei -heziketa-zikloak soilik ematen dituztenei izan ezik-:

Es objeto de la presente Orden conceder subvenciones a los centros privados concertados y centros de titularidad pública, pero no dependientes del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, que imparten cualquiera de los distintos niveles y tipos de enseñanza no universitaria, excepto aquellos que imparten exclusivamente ciclos formativos, que realicen alguna de las siguientes modalidades de proyectos de formación hacia la excelencia educativa durante el curso 2015-2016:

- Berrikuntza-proiektu integralak.

– Proyectos integrales de innovación.

- Hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektuak.

– Proyectos de formación para la innovación educativa.

- «Partekatuz ikasi» esperientziak.

– Experiencias «Partekatuz ikasi».

2. artikulua.- Onuradunak.

Artículo 2.– Beneficiarios.

Deialdi honetako diru-laguntzen onuradun izan daitezke itunpeko ikastetxe pribatuak eta Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren mendekoak ez diren ikastetxe publikoak, baldin eta EAEn unibertsitatez kanpoko edozein irakaskuntza-maila edo mota emateko baimena badute, heziketa-zikloak soilik ematen dituztenak izan ezik.

Podrán obtener las subvenciones recogidas en la presente convocatoria los centros docentes privados concertados y los centros de titularidad pública no dependientes del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, autorizados para impartir cualquiera de los distintos niveles o tipos de enseñanza no universitaria en la CAPV, excepto aquellos centros que impartan exclusivamente enseñanzas referidas a Ciclos Formativos.

3. artikulua.- Deialdiaren hornidura ekonomikoak eta diru-laguntzak emateko prozedura.

Artículo 3.– Dotaciones económicas de la convocatoria y procedimiento de concesión de las subvenciones.

1.- Helburu hori lortzeko, eta Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorretan helburu horretarako ezarritako aurrekontu-sailen kontura, guztira 550.000 euro bideratuko dira.

1.– A la consecución del objeto expresado y con cargo a las partidas presupuestarias establecidas al efecto en los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, se destinará la cantidad global de 550.000 euros.

2.- Hornidura hori honela banakatuta geratzen da, diruz lagun daitezkeen proiektu-modalitateen eta lurralde historikoen arabera:

2.– Dicha dotación queda desglosada, en función de las modalidades de proyectos financiables y territorios históricos en que se materialicen, del siguiente modo:

a) 80.000 euro berrikuntza-proiektu integraletarako (11.000 euro Arabarako, 40.000 euro Bizkairako eta 29.000 euro Gipuzkoarako).

a) 80.000 euros para proyectos integrales de innovación, distribuidos territorialmente en 11.000 euros en Álava, 40.000 euros en Bizkaia y 29.000 euros en Gipuzkoa.

b) 386.000 euro hezkuntza-berrikuntzarako prestakuntza-proiektuetarako, lurraldeka honela banatuta: 64.000 Araban, 182.000 euro Bizkaian eta 140.000 euro Gipuzkoan.

b) 386.000 euros para proyectos de formación para la innovación educativa, distribuidos territorialmente en 64.000 euros en Álava, 182.000 euros en Bizkaia y 140.000 euros en Gipuzkoa.

c) 84.000 euro «Partekatuz ikasi» esperientzien zentro tutoreetarako.

c) 84.000 euros para los centros tutores de las experiencias «Partekatuz ikasi».

3.- Lurralde historiko bakoitzeko eta diruz lagun daitekeen proiektu mota bakoitzeko zenbatekoa esleitzeko, lehiaketa bidezko prozedura baliatuko da. Aurkeztutako eskabideak konparatuko dira, lehentasunak finkatzeko, eta, horretarako, I. eranskineko balorazio-baremoa hartuko da kontuan. Honako hauek soilik hornituko dira diruz, betiere, agindu honek ezartzen duen gehieneko zenbatekoa kontuan hartuta: 14. artikuluak ezartzen duen gutxieneko puntu kopurua lortzen dutenen artean puntu gehien eskuratzen dituztenak. Balorazio-fasean lortzen duten puntu kopuruari jarraituz hornituko dira diruz, goitik behera, onuradunen gehieneko muga bete arte edo, dagokionean, dagokion prozedurari esleitutako diru kopurua agortu arte.

3.– Por cada uno de los territorios y modalidades de proyectos financiables se llevará a cabo el correspondiente procedimiento de adjudicación, en el que la concesión de las subvenciones se realizará por el procedimiento de concurso, a cuyo efecto se procederá a la comparación de las solicitudes presentadas, a fin de establecer una prelación de las mismas, atendiendo al baremo de valoración establecido en el anexo I, adjudicando, en la cuantía máxima que posibilita la presente Orden sólo aquéllas que, alcanzando la puntuación mínima establecida en el artículo 14, hubieran obtenido mayor valoración, y siguiendo el orden descendente de la puntuación obtenida en la fase de valoración hasta colmar el máximo de beneficiarios establecidos, o en su caso, el agotamiento de la consignación económica destinada al procedimiento concernido.

4.- Berrikuntzako proiektu integralei dagozkien prozedurak ebatziko dira lehenik eta behin, eta prozeduraren batean esleitutako diru-hornidura agortzen ez bada, bai eskatutako baldintzak betetzen dituzten proiektu integral nahikoa aurkeztu ez delako bai eman diren zenbatekoak gehienez eman daitezkeenak baino baxuagoak direlako, soberan geratzen den zenbatekoa lurralde historiko horretako berrikuntzako prestakuntza-proiektuei dagokien hornidurari gehituko zaio. Ondoren, praktika egokien esperientziei dagokien prozedura ebatziko da. «Partekatuz ikasi» esperientzien prozedura hori ebatzi ondoren, gehiegizko kopururik badago, kopuru horren bidez, proportzioan areagotuko da lurralde bakoitzari berrikuntzako prestakuntza-proiektuetarako esleitutako zuzkidura. Azkenik, berrikuntzako prestakuntza-proiektuei dagozkien prozedurak ebatziko dira. Aldi berean, berrikuntzako prestakuntza-proiektuei dagozkien prozedurak ebatzi ondoren gehiegizko kopururik geratzen bada, kopuru horren bidez gainerako lurraldeei esleitutako zuzkidura handituko da, proportzioan.

4.– Serán objeto de resolución, en primer lugar, los procedimientos correspondientes a los proyectos integrales de innovación, y en el caso de que en alguno no se agotara la dotación económica asignada, bien por insuficiencia de proyectos integrales que cumplan los requisitos exigidos, bien por resultar las cantidades concedidas inferiores al máximo establecido, la cantidad excedentaria acrecerá la dotación correspondiente a los proyectos de formación para la innovación correspondiente al mismo territorio. En segundo lugar se procederá a resolver el procedimiento correspondiente a las experiencias de buenas prácticas. Si resultase alguna cantidad excedentaria tras la resolución de ese procedimiento de experiencias «Partekatuz ikasi», dicha cantidad acrecerá proporcionalmente la dotación asignada a cada uno de los territorios para los proyectos de formación para la innovación. Por último, se resolverán los procedimientos correspondientes a los proyectos de formación para la innovación. A su vez, si resultase alguna cantidad excedentaria tras la resolución de alguno de los procedimientos correspondientes a los proyectos de formación para la innovación, dicha cantidad acrecerá proporcionalmente la dotación asignada a los restantes territorios.

4. artikulua.- Diruz lagun daitezkeen gastuak eta diru-laguntzen zenbatekoa.

Artículo 4.– Gastos subvencionables y cuantía de las subvenciones.

1.- Deialdi honen kargura, zentro eskatzaile bakoitzak proiektu-modalitate bakarrerako eskuratuko du finantzaketa. Nolanahi ere, proiektu mota guztietarako eskabideak aurkez ditzakete ikastetxeek. Horrelakorik egiten badute, honako hau izango da onuradunak hautatzeko modua:

1.– Con cargo a la presente convocatoria, cada centro solicitante únicamente recibirá financiación para una modalidad de proyecto. No obstante, podrá presentar solicitudes a cada una de las modalidades, en cuyo caso se actuará del siguiente modo:

- Ikastetxe batek proiektu mota bakoitzerako eskabide bat aurkezten badu eta bi proiektuen edukia bera bada, aukeraketa-prozeduretatik kanpo geratuko dira biak.

– Si un mismo centro presenta una solicitud para cada una de las modalidades de proyectos y el proyecto presentado es idéntico en cuanto a contenido en ambas solicitudes, las dos serán excluidas de los procedimientos de selección.

- Ikastetxe batek proiektu mota bakoitzerako eskabide bat aurkezten badu eta bi proiektuen edukia ezberdina bada, berrikuntza-proiektu integrala baloratuko da lehenik, eta, dirurik ematen bazaio, hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektua ez da sartuko balorazio-fasean, eta dagokion esleipen-prozeduratik kanpo geratuko da.

– Si un mismo centro presenta una solicitud con contenido diferente para cada una de las modalidades de proyectos, será valorado en primer lugar el proyecto integral de innovación, de modo que si el mismo fuera objeto de subvención, el proyecto de formación para la innovación no entrará en la fase de valoración y será excluido del procedimiento de adjudicación correspondiente.

2.- «Partekatuz ikasi» modalitateari dagokionez, zentro tutorea izango da diru-laguntzaren hartzailea, tutoretzapean duen zentro-kopuruaren arabera.

2.– Respecto a la modalidad «Partekatuz ikasi», será el centro tutor el destinatario de la subvención, en función del número de centros a los que tutorice.

3.- Zer proiektu finantzatzeko ematen den dirua, hura garatzeko eta gauzatzeko zuzeneko gastuak ordaintzeko baino ez da erabiliko diru-zuzkidura; nahi izanez gero, gastu guztiak ordaintzeko, hala nola hizlariak kontratatzekoak eta proiektuan parte hartzen duten irakasleek haren barruko jarduerak egitekoak. Prestakuntza-jardueraren gastu gisara hartu ahal dira honako hauek: prestakuntza-jardueraren kostua -prestakuntza ematen duen erakundearen aurrekontuaren arabera-, eta hizlariaren lekualdatze-dietak edo ostatu- edo jan-edanetarako gastuak, prestakuntza ematen duen erakundeaz kanpokoa denean eta prestakuntza-saio horiek beharrezkotzat jotzen direnean. Inolaz ere ez dira prestakuntza-jardueraren kostutzat joko jardueran parte hartzen duten irakasleen lekualdatze- edo jan-edanetarako gastuak. «Partekatuz ikasi» esperientziei dagokienez, ordea, aukera izango da diru-zuzkidura esperientzia batean parte hartzen duten ikastetxeen artean ibiltzeko gastuak ordaintzeko baliatzeko.

3.– Las subvenciones que se concedan se destinarán exclusivamente a la cobertura de los gastos directamente relacionados con el desarrollo y la ejecución de los proyectos para cuya financiación se otorguen, pudiendo destinarse al pago de todos los gastos, tales como la contratación de ponentes y la realización de actividades vinculadas al proyecto del profesorado implicado. A este respecto, podrán imputarse como gastos con cargo a la impartición de la actividad formativa los siguientes: el coste de la actividad formativa, según presupuesto presentado por la entidad que la imparta, así como las dietas por causa del desplazamiento, el alojamiento o la manutención de la persona ponente, cuando sea ajena a la entidad formativa y esas sesiones formativas se consideren necesarias. En ningún caso se considerarán costes imputables a la actividad formativa los gastos en que incurra el profesorado participante en la actividad por razón de desplazamiento o manutención. No obstante, y en lo que respecta a las experiencias «Partekatuz ikasi», la dotación económica concedida sí podrá destinarse a sufragar los gastos de desplazamiento motivados por las visitas entre los centros participantes.

4.- Proiektuaren barruan diruz lagun daitezkeen gastuen % 100 finantzatuko dira, honako muga hauen barruan:

4.– Se subvencionará el 100% de los gastos subvencionables vinculados al proyecto, con los siguientes máximos:

- 3.000 euro gehienez berrikuntza-proiektu integraletarako.

– 3.000 euros, para los proyectos integrales de innovación nuevos.

- 2.000 euro gehienez 2014-2015 ikasturtean diruz lagundu ziren berrikuntza-proiektu integralen bigarren urterako.

– 2.000 euros, para llevar a cabo el segundo año de los proyectos integrales de innovación que obtuvieron subvención por esta modalidad en la convocatoria 2014-2015.

- 2.000 euro gehienez hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektuetarako.

– 2.000 euros, para los proyectos de formación para la innovación educativa.

- 1.500 euro «Partekatuz ikasi» esperientzien zentro tutoreetarako, tutoretzapeko zentro bakoitzeko.

– 1.500 euros, para los centros tutores de las experiencias «Partekatuz ikasi», por cada centro que tutoricen.

5. artikulua.- Baztertzeak.

Artículo 5.– Exclusiones.

Baztertu egingo dira deialdi honetako baldintzak betetzen ez dituzten proiektuak, bai eta honako hauek ere:

Serán excluidos los proyectos que no cumplan los requisitos exigidos en la presente convocatoria y, además:

a) «Eleaniztasunerantz» eleaniztasuna bultzatzeko lerroaren ildoko berrikuntza-proiektu integralak eta hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektuak, lerro hori beste deialdi batzuen barruan dagoelako.

a) Los proyectos integrales de innovación y los proyectos de formación para la innovación educativa que aborden la línea prioritaria «Eleaniztasunerantz», de impulso al plurilingüismo, por ser esta línea objeto de otras convocatorias.

b) Ikastetxe batek aurkezten dituen berrikuntza-proiektu integralak eta hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektuak, baldin eta haien edukia bera bada.

b) Los proyectos integrales de innovación y los proyectos de formación para la innovación educativa presentados por un mismo centro, si su contenido es el mismo para ambas modalidades.

c) Irakasleentzako jarduerak bakarrik garatzen dituzten eta irakaskuntza-lanaren ondorio diren berrikuntza-proiektu integralak eta hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektuak, baldin eta ikastetxeko ohiko jardunaren parte badira eta ez irakatsi eta ikasteko prozesuena.

c) Los proyectos integrales de innovación y los proyectos de formación para la innovación educativa que solo desarrollen actividades orientadas al profesorado, derivadas del ejercicio docente, que forman parte de la actividad ordinaria del centro, pero no de los procesos de enseñanza–aprendizaje.

d) Heziketa-zikloei baino ez dagozkien hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektuak.

d) Los proyectos de formación para la innovación educativa referidos exclusivamente a ciclos formativos.

e) Heziketa-zikloei baino ez dagozkien hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektuak, baldin eta aurkezten dituzten ikastetxeek horrelako proiektuak egiteko zuzkidurarik eskuratu bazuten 2014-2015 ikasturtean eta proiektua berria ez bada edo aurreko ikasturtean landutako gaiak garatzen ez baditu.

e) Los proyectos de formación para la innovación educativa presentados por centros que percibieron dotación para realizar proyectos de esa modalidad en el curso 2014-2015, si el nuevo proyecto no presenta aspectos novedosos o que desarrollen los tratados en el curso anterior.

f) «Partekatuz ikasi» esperientzietan parte hartzeko eskaerak, baldin eta ikastetxeak ez baditu haiek aurrera eramateko hiru pertsona gutxienez.

f) La solicitud de participación en las experiencias «Partekatuz ikasi», si el centro solicitante no cuenta con un equipo mínimo de tres personas para llevarla a cabo.

6. artikulua.- Berrikuntzarako Proiektu Integralak.

Artículo 6.– Proyectos integrales de innovación.

1.- Ikastetxeak bultzatu nahi duen hezkuntza-ereduaz sakon hausnartzeko proiektuak dira, eta aldatu nahi den hezkuntza-jardueraren zeharkako alderdi nagusiei ekitea dute helburu. Garrantzitsuak direla eta, ikasturte bat baino gehiago behar dute horrelako gaiek, baita hezkuntza-komunitatearen akordioa ere. «Heziberri 2020» Planaren esparruan, hezkuntza-berrikuntzari buruzko proiektu integralek ikastetxeei prestakuntza-jarduerak proposatzeko eta zentroaren hezkuntza-ereduaren gainean hausnartzeko aukera ematen die, irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan beharrezko hobekuntzak sartzeko, gaitasunetan oinarritutako ikuspegitik.

1.– Son proyectos integrales de innovación educativa aquellos que tienen por objeto reflexionar en profundidad en torno al modelo educativo que el centro quiere impulsar, para abordar aquellos aspectos transversales y relevantes de la actividad educativa sobre los que se desea intervenir, y que, por su entidad, precisan más de un curso académico y el acuerdo de la comunidad educativa a la que afecta. En el marco del Plan «Heziberri 2020», los proyectos integrales de innovación educativa ofrecen a los centros educativos la oportunidad de que propongan actividades de formación y reflexionen en torno al modelo educativo del centro, de cara a introducir las mejoras necesarias en el proceso de enseñanza–aprendizaje desde un enfoque centrado en la adquisición de competencias.

2.- Ikastetxeko hezkuntza-proiektua eta hobekuntza-plana izango dute erreferentetzat hezkuntza berriztatzeko proiektu integralek -ebaluazio diagnostikoaren ondorio da ikastetxeko hobekuntza-plana-, eta Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak finkatutako oinarrizko gaitasun eta/edo ildo nagusi bati edo gehiagori helduko diote. Honako atal hauek sartu behar dira barruan:

2.– Los proyectos integrales de innovación educativa deberán tener como referencia el Proyecto Educativo y el Plan de Mejora del centro, derivado de la evaluación diagnóstica, y se centrará en alguna de las competencias básicas y/o una o varias de las líneas prioritarias definidas por el Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura. Deberán incluir los siguientes apartados:

- Diagnostikoa.

– Diagnóstico.

- Helburu estrategikoak.

– Objetivos estratégicos.

- Helburu orokorrak.

– Objetivos generales.

- Hartzaileak.

– Destinatarios.

- Irakasleentzat aurreikusitako prestakuntza-jarduerak.

– Acciones formativas previstas para el profesorado.

- Aurrekontua.

– Presupuesto.

- Plangintza eta gauzatzeko egutegia. Garapen-faseak eta epeak.

– Planificación y calendario de ejecución. Fases de desarrollo y temporalización.

- Proiektua ebaluatzeko eta emaitzak neurtzeko irizpideak.

– Criterios para la evaluación del proyecto y la medición de los resultados.

3.- 2014-2015 ikasturtean berrikuntza-proiektu integral bat egiteko diru-laguntza eskuratu zuten ikastetxeek ere aurreko paragrafoan aipatutako atalak adieraziko dituzte proiektua 2015-2016 ikasturtean zehar luzatzeko eskabidean, proiektuaren bigarren urteari dagokionez.

3.– Los centros que hayan recibido subvención para el desarrollo de un proyecto integral de innovación durante el curso 2014-2015 y deseen obtener financiación también en el curso 2015-2016, deberán indicar igualmente en su solicitud de prórroga los apartados señalados en el punto anterior, referidos al desarrollo del proyecto en su segundo año de implementación.

4.- Hezkuntza berriztatzeko proiektu integralean sartuta egon behar du klaustro osoak. Proiektu bakoitzak gutxienez 45 ordu izango ditu garatzeko eta gauzatzeko.

4.– El proyecto integral de innovación educativa deberá implicar a todo el claustro en su conjunto. Cada proyecto constará como mínimo de 45 horas para su desarrollo y ejecución.

7. artikulua.- Hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektuak.

Artículo 7.– Proyectos de formación para la innovación educativa.

1.- Hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektuen helburua da ikastetxean garatzen den hezkuntza-jardueraren arloren batean ekitea, ikasturte bakar baten barruan. «Heziberri 2020» Planaren esparruan, hezkuntza-berrikuntzarako prestakuntza-proiektuek ikastetxeei zeharkako gaitasunak lortzeko irakaskuntza-ikaskuntza prozesuaren inguruan prestakuntza-jarduerak proposatzeko aukera ematen diete eta ikasleek eskuratutako jakintzak praktikan jartzeko eta gaitasunetan oinarritutako hezkuntzaren ikuspegitik edukitik esanguratsuenak hautatzeko egoera-arazoak aztertzeko aukera eskaintzen diete.

1.– Son proyectos de formación para la innovación educativa aquellos que tienen por objeto abordar e intervenir en algún ámbito de la actividad educativa que se desarrolla en el centro y cuya planificación abarca un único curso académico. En el marco del Plan «Heziberri 2020», los proyectos de formación para la innovación educativa ofrecen a los centros educativos la oportunidad de proponer actividades formativas en torno al proceso de enseñanza-aprendizaje para el logro de las competencias transversales, la elaboración de situaciones-problema a través de las cuales el alumnado pueda poner en práctica los saberes adquiridos y la selección de los contenidos relevantes desde la perspectiva de una educación basada en competencias.

2.- Hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektuek kontuan izango dute ikastetxearen hobekuntza globala, eta, hortaz, honako hauek izango dituzte erreferentzia nagusitzat: batetik, ebaluazio diagnostikotik sortzen den hobekuntza-plana eta, bestetik, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak finkatutako ildo nagusiak. Gainera, arreta berezia jarriko dute irakatsi eta ikasteko prozesuetan eta oinarrizko gaitasunen garapenean. Gutxienez hezkuntza-etapa batean aplikatuko da eta hango irakasleek parte hartu beharko dute. Honako atal hauek sartu behar dira barruan:

2.– El proyecto de formación para la innovación educativa objeto de esta convocatoria habrá de tener en cuenta la mejora global del centro y, por lo tanto, tendrá como referencia fundamental el plan de mejora derivado de la evaluación diagnóstica, las líneas prioritarias establecidas por el Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, y centrará la atención especialmente en los procesos de enseñanza–aprendizaje y en el desarrollo de las competencias básicas. Contemplarán como mínimo la intervención sobre una etapa educativa, con la implicación del profesorado correspondiente. Deberán incluir los siguientes apartados:

- Diagnostikoa.

– Diagnóstico.

- Helburu estrategikoak.

– Objetivos estratégicos.

- Helburu orokorrak.

– Objetivos generales.

- Hartzaileak.

– Destinatarios.

- Irakasleentzat aurreikusitako prestakuntza-jarduerak.

– Acciones formativas previstas para el profesorado.

- Aurrekontua.

– Presupuesto.

- Plangintza eta gauzatzeko egutegia. Garapen-faseak eta epeak.

– Planificación y calendario de ejecución. Fases de desarrollo y temporalización.

- Proiektua ebaluatzeko eta emaitzak neurtzeko irizpideak.

– Criterios para la evaluación del proyecto y la medición de los resultados.

3.- Ez da eskaerarik onartuko baldin eta hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektuak ez badira 2014-2015 ikasturteko deialdian ikastetxe berek aurkeztutako proiektuen errepikapena besterik.

3.– No se admitirán solicitudes para realizar proyectos de formación para la innovación que sean una mera repetición de los proyectos presentados y financiados a los mismos centros en la convocatoria 2014-2015.

4.- Hezkuntza-berrikuntzarako prestakuntza-proiektuak haren garapenerako beharrezkoak diren prestakuntza- eta/edo berrikuntza-jarduera guztiak jaso beharko ditu, eta, behintzat, hezkuntza-etapa baten gaineko esku-hartzea aurreikusiko du, dagozkion irakasleen inplikazioarekin. Diseinuan, balioespenerako bost atalak hartu beharko dira kontuan, I. eranskinean jasotako balioespen-baremoaren arabera.

4.– El proyecto de formación para la innovación educativa deberá recoger todas aquellas actividades de formación y/o de innovación necesarias para su desarrollo y contemplará como mínimo la intervención sobre una etapa educativa, con la implicación del profesorado correspondiente. En su diseño se deberán tener en cuenta los cinco apartados que van a ser objeto de valoración, de acuerdo al baremo de valoración recogido en el anexo I.

5.- Hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektuak eragiten dien irakasleen % 80 inplikatu behar da gutxienez, eta kontuan hartuko dira proiektuko ataza bakoitzean parte hartzen duten lagunak. Proiektu bakoitzak gutxienez 30 ordu izango ditu garatzeko eta gauzatzeko.

5.– El proyecto de formación para la innovación educativa deberá implicar en conjunto al menos al 80% del profesorado al que, por su contenido, afecta, y considerando los participantes de cada una de las tareas del proyecto. Cada proyecto constará como mínimo de 30 horas para su desarrollo y ejecución.

8. artikulua.- «Partekatuz ikasi» esperientziak.

Artículo 8.– Experiencias «Partekatuz ikasi».

1.- Irakasleak bikaintasunerako prestatzeko modu bat dira: ikastetxe batek laguntza eta orientabidea eska diezaioke ikastetxe «tutore» bati, bikaintzat jotzen diren eta eredugarriak diren praktika pedagogikoen berri izateko eta haiek gauzatzeko lehenengo pausoak emateko.

1.– Las experiencias «Partekatuz ikasi» son una modalidad de formación del profesorado para la excelencia que consiste en que un centro educativo pueda solicitar de otro centro educativo tutor acompañamiento y orientación en el proceso para conocer las realizaciones pedagógicas consideradas de excelencia y que constituyen un modelo a seguir, y para dar los primeros pasos para su puesta en práctica.

2.- Deialdi honen II. eranskinean datoz ikastetxe eskatzaileen eskura dauden «Partekatuz ikasi» esperientziak eta erreferentziazko ikastetxeak. Eskabidean, ikastetxe bakoitzak adieraziko du zer «Partekatuz ikasi» esperientziatan parte hartu nahi duen; gehienez, hiru adieraziko ditu, eta bere lehentasunaren arabera ordenatuko ditu. «Partekatuz ikasi» esperientzia eskatzeko, ezinbestekoa da zentro eskatzaileak eta zentro tutorea itunpeko ikastetxe pribatuen elkarte edo federazio berekoak izatea. Ez da onartuko zerrendan ez dauden jardueretarako eskaerarik.

2.– En el anexo II de la presente convocatoria se recogen las experiencias «Partekatuz ikasi» que están a disposición de los centros solicitantes y cuáles son los centros de referencia. Cada centro indicará en la solicitud, por orden de prelación, y hasta un máximo de tres, en qué experiencias «Partekatuz ikasi» está interesado en participar. Para solicitar una experiencia «Partekatuz ikasi» es requisito indispensable que el centro solicitante y el centro tutor pertenezcan a la misma Asociación o Federación de centros privados concertados. No se admitirán solicitudes para actividades que no estén incluidas en dicha relación.

3.- «Partekatuz ikasi» esperientzia baterako eskabideak gehiegizkoak badira ikastetxe «tutoreen» ahalmenerako, honako hauek izango dute lehentasuna, ikastetxe gehiagok izan dezaten metodologien berri: lehenik, aurrez esperientziarekin zerikusirik izan ez duten eta erreferentziazko ikastetxeekin edo prestakuntza-sareekin lotutako prestakuntza-saio eta mintegietan parte hartu ez duten ikastetxeek; Horren harira, txostena eskatuko zaio ikastetxe eskatzaileari dagokion elkarteari edo federazioari. Bigarrenik, 2015-2016 ikasturteko deialdian berrikuntzarako prestakuntza-proiektu bat egiteko finantzaketarik lortzen ez dutenek; eta, hirugarrenik, ikasle bekadunen ehunekorik handiena duten ikastetxeek. Ikastetxeek ez badute eskuratzen lehenengo adierazten duten esperientzian parte hartzeko finantzaketarik, bigarren adierazten duten esperientzian parte hartzeko diru-zuzkidura esleitzeko prozeduran parte hartuko dute, eta, ez badute eskuratzen bigarren adierazten duten esperientzian parte hartzeko finantzaketarik, hirugarren adierazten duten esperientzian parte hartzeko diru-zuzkidura esleitzeko prozeduran.

3.– Si las solicitudes para una experiencia «Partekatuz ikasi» superan la capacidad de acogida de los centros tutores, tendrán prioridad en la adjudicación, primeramente, los centros que no hayan tenido contacto con la experiencia ni hayan participado con anterioridad en formaciones o seminarios relacionados con los centros referentes o las redes formativas, con el fin de proporcionar conocimiento de estas metodologías a un mayor número de centros educativos. A este respecto, se solicitará un informe a la Asociación o Federación a la que pertenece el centro solicitante. En segundo lugar, los centros que no hayan obtenido financiación para la realización de un proyecto de formación para la innovación en la convocatoria 2015-2016. Y por último, el centro que cuente con mayor porcentaje de becarios. Los centros que no puedan realizar la experiencia solicitada en primer lugar seguirán en el procedimiento con la segunda o, en su caso, la tercera opción.

4.- «Partekatuz ikasi» esperientziek barnean hartuko dituzte garatzeko beharrezkoak dituzten prestakuntza- eta/edo berrikuntza-jarduera guztiak: bisitaldiak (hiru gutxienez ikastetxe eskatzailera, eta bat ikastetxe «tutorera»), batzarrak, ikasgelarako sarrera, materialen eskuratzea, prestakuntza-saioak... Akordio batean, «Partekatuz ikasi» esperientzia gauzatzeko lan-egitasmoa adostu eta sinatuko dute ikastetxe eskatzaileak eta «tutoreak», III. eranskineko ereduari jarraiki.

4.– Las experiencias «Partekatuz ikasi» contemplarán todas las acciones y las actividades de formación y/o de innovación que sean necesarias para su desarrollo: visitas (al menos tres visitas al centro solicitante y una al centro tutor), reuniones, entrada al aula, adquisición de materiales o sesiones formativas. El centro solicitante y el centro tutor suscribirán en un acuerdo el plan de trabajo para la realización de la experiencia «Partekatuz ikasi», conforme al modelo que figura en el anexo III.

5.- Edukiaren arabera, departamentu batek, arlo batek, hezkuntza-etapa batek edo klaustro osoak edo haren zati batek parte hartu ahalko dute «Partekatuz ikasi» esperientzietan. «Partekatuz ikasi» esperientzia bakoitzak 15 ordu izango ditu gutxienez garatzeko eta gauzatzeko.

5.– Las experiencias «Partekatuz ikasi», en función de su contenido, podrán implicar a un departamento, un área, una etapa educativa o a parte o la totalidad del claustro. Cada experiencia «Partekatuz ikasi» constará como mínimo de 15 horas para su desarrollo y ejecución.

9. artikulua.- Baldintza orokorrak eta haien egiaztapena.

Artículo 9.– Requisitos generales y su acreditación.

1.- Honako ikastetxe hauek ez dituzte jasoko deialdi honetan aurreikusitako diru-laguntzak: zigor- eta administrazio-arloko diru-laguntza edo laguntza publikoak lortzeko aukera galtzearekin zigortuta dauden pertsona fisikoak eta horretarako ezgaitzen duten legezko debekuen eraginpean daudenek. Halakoetan aipatu behar dira Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako 4/2005 Legearen, otsailaren 18koaren, arabera sexu-diskriminazioarengatik gertatutakoak.

1.– Para ser beneficiarios de las subvenciones, los centros solicitantes no deberán hallarse sancionados penal o administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, o incursos en prohibición legal que les inhabilite para ello, con inclusión de las que se hayan producido por incurrir en discriminación por razón de sexo, en virtud Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

2.- Titulartasun pribatuko ikastetxe eskatzaileek zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak beteta izan beharko dituzte. Horren harira, organo kudeatzaileak behar beste aldiz egiaztatuko ditu zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekiko obligazioak, horretarako ez du haien baimenik behar izango, betiere azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren arabera (1/1997 Legegintzako Dekretua, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duena).

2.– Los centros solicitantes de titularidad privada deberán encontrarse al corriente en el cumplimiento de las obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social. A este respecto, la acreditación del cumplimiento de las obligaciones tributarias y con la Seguridad Social se verificará automáticamente, tantas veces como fuera necesario, por el órgano gestor, sin necesidad del consentimiento de los mismos, en aplicación del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

3.- Eskabideetan, diru-laguntza eskatzen duen zentroaren titularrak berariaz adieraziko du onartzen duela gainerako datuak edo agiriak kudeaketa-organoak lortzea edo egiaztatzea, herri-administrazioari dagozkion egiaztatze-, kontrol- eta ikuskatze-eskumenak baztertu gabe.

3.– Las solicitudes incluirán el consentimiento expreso del titular del centro solicitante de la subvención para que el resto de los datos o documentos sean obtenidos o verificados por el órgano gestor, sin perjuicio de las facultades de comprobación, control e inspección que tiene atribuidas la administración pública.

4.- Eskaeran sartutako erantzukizunpeko aitorpen baten bidez, hauek egiaztatuko dira:

4.– Mediante una declaración responsable, incluida en la solicitud, se acreditará:

- Ez dela eskuratu helburu bererako inolako diru-laguntzarik, laguntzarik, diru-sarrerarik edo bestelako bitartekorik edozein administrazio zein erakunde publiko nahiz pribatutatik.

– Que no se han obtenido subvenciones, ayudas, ingresos u otros recursos para la misma finalidad, procedentes de cualesquiera administraciones o entes tanto públicos como privados.

- Ez duela administrazio- edo zigor-zehapenik, laguntza edo diru-laguntza publikoak lortzeko aukera kentzen dionik, eta ez duela laguntza horiek jasotzeko legezko debekurik.

– Que no se halla sancionada administrativa o penalmente con la pérdida de la posibilidad de obtención de ayudas o subvenciones públicas, ni está incursa en alguna prohibición legal que inhabilite para ello.

- Eskabideko eta harekin batera doan dokumentazioko datuak egiazkoak direla, eta zentroak betetzen dituela diru-laguntza horiek jasotzeko indarrean dagoen araudian ezarritako baldintzak.

– Que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña y que el centro cumple con los requisitos establecidos en la normativa vigente para ser beneficiario de estas subvenciones.

- Eskabidea egin duen ikastetxeko ordezkaritza-organo gorenak ezagutzen duela proiektua eta onartu egin duela.

– Que el órgano máximo de representación del centro solicitante conoce el proyecto presentado y lo ha aprobado.

- Proiektuaren datuak bete dituela proiektuak.net-en.

– Que ha cumplimentado los datos del proyecto en proiektuak.net

10. artikulua.- Proiektua aurrera eramateko laguntzak.

Artículo 10.– Apoyos para el desarrollo del proyecto.

1.- Ikastetxeko zuzendaritza-taldeak zaindu behar du proiektu integrala eta hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektua martxan jartzen direla; eta ikasketa-burutzak garapen guztia koordinatu behar du, edo, bestela, irakasle bat jarri behar du koordinatzaile moduan. Hori eginez gero, irakasle hori bera arduratuko da aldian behin ikasketa-burutzari proiektuaren garapenari buruzko eta egindako ekintzei buruzko informazioa emateaz, eta zuzendaritza-taldearen bileretara joan ahal izango da horrekin zerikusia duten gaiak lantzen direnean.

1.– Corresponde al equipo directivo del centro velar por la puesta en práctica del proyecto integral y del proyecto de formación para la innovación educativa, y a la jefatura de estudios, coordinar todo el desarrollo del mismo, personalmente o delegando esta función en un docente, en calidad de coordinador o coordinadora. De ser así, será este docente el encargado de informar periódicamente a la jefatura de estudios del desarrollo del proyecto, así como de cada una de las acciones llevadas a cabo, y podrá asistir a las reuniones del equipo directivo en que se traten cuestiones relacionadas con los mismos.

2.- Ikastetxeak bere burua antolatzeko duten autonomiaren barruan, koordinatzaileen eskola-orduak egokitu ahal ditu proiektuetan egiten duten lanera, hala eskola-orduen kopurua nola horien banaketa; betiere, kasuan kasuko ikasturte-hasierako zirkularretan jasotako araudia betez eta ikastetxearen ordutegi-aukeren arabera.

2.– El centro, en el ámbito de su autonomía organizativa, podrá adaptar los horarios lectivos de las personas encargadas de la coordinación para compatibilizarlos con su función en el proyecto, tanto en cuanto a número de horas lectivas como a distribución de las mismas, y siempre cumpliendo la normativa expresada en las circulares de comienzo de curso de las enseñanzas correspondientes y de acuerdo con las disponibilidades horarias del centro.

3.- Proiektu integral bat edo hezkuntza berriztatzeko prestakuntza proiektu bat onartuta duten ikastetxe guztiek erreferentziako aholkulari bat gutxienez izango dute Berritzegunean, eta hura arduratuko da, ikastetxean proiektua koordinatzeaz arduratzen den pertsonarekin batera, proiektuaren jarraipen- eta ebaluazio-lanak egiteaz.

3.– Todo centro al que se apruebe un proyecto integral o un proyecto de formación para la innovación educativa contará con la designación de al menos un asesor o una asesora de referencia del Berritzegune correspondiente, que será responsable, junto con la persona designada como coordinadora del proyecto en el centro, de las tareas de seguimiento y evaluación del proyecto aprobado.

4.- «Partekatuz ikasi» esperientziaren tutorearena egiten duen ikastetxeak egingo ditu prestakuntza-jardueraren ebaluazio- eta jarraipen-lanak, ikastetxe eskatzaileko koordinatzaikearekin batera. Horretaz gainera, koordinatzaile horrek jardueraren garapenaren berri emango dio Berritzeguneko aholkulariari.

3.– El centro tutor de la experiencia «Partekatuz ikasi», junto con la persona designada como coordinadora en el centro solicitante, realizará las tareas de evaluación y seguimiento de la actividad formativa. Además, la mencionada coordinadora mantendrá informado al asesor o asesora del Berritzegune correspondiente sobre el desarrollo de la actividad.

11. artikulua.- Eskaerak aurkeztea.

Artículo 11.– Presentación de solicitudes.

1.- Eskabideak baliabide elektronikoz aurkeztu beharko dira euskadi.net-en, https://www.euskadi.net, egoitza elektronikoaren bitarteko elektronikoen bidez, 2015eko irailaren 22 arte, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu, eta biharamunetik aurrera.

1.– Las solicitudes se presentarán por medios electrónicos en la sede electrónica de euskadi.net https://www.euskadi.net , a partir del día siguiente a la publicación de la presente Orden en el Boletín oficial del País Vasco y hasta el 22 de septiembre de 2015.

2.- Eskaera-eredua egoitza elektroniko honetan egongo da eskuragarri: https://www.euskadi.net/diru_laguntza/2015/bikaintasunerantz/y22-izapide/es. Interesa duten ikastetxeek 1. artikuluko modalitate baterako edo gehiagorako eskabidea egin ahalko dute ikastetxeek.

2.– El modelo de solicitud estará disponible en la siguiente sede electrónica: https://www.euskadi.net/ayuda_subvencion/2015/bikaintasunerantz/y22–izapide/es. Los centros interesados podrán presentar su solicitud para una o varias de las modalidades recogidas en el artículo 1.

3.- Zentro eskatzaileek eskabidea eta dokumentazioa euskaraz edo gaztelaniaz aurkez dezakete, nahi duten eran. Prozedura osoan zehar, pertsona eskatzaileak hautatutako hizkuntza erabiliko da, Euskararen Erabilera Normalizatzeari buruzko 1982ko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legearen 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan ezartzen den moduan.

3.– Los centros solicitantes podrán presentar la solicitud, junto con la documentación que se acompañe, en euskera o castellano, a su elección. Así mismo, a lo largo del procedimiento, se utilizará el idioma elegido por la persona solicitante, tal y como establecen los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, Básica de Normalización de Uso del Euskera.

Eskabidea egin ostean, hura onartzeko edo ukatzeko ebazpena eman arte egin beharreko izapide guztiak https://www.euskadi.net/misgestiones-en bidez egin beharko dira.

Los trámites posteriores a la solicitud, hasta la resolución de concesión o denegación, así como el trámite de justificación, se realizan a través de https://www.euskadi.net/misgestiones

4.- Interesa duen ikastetxeak Proiektu Integralaren edo Hezkuntza Berriztatzeko Prestakuntza Proiektuaren datu teknikoak eta aurrekontuen datuak bete behar ditu http://www.proiektuak.net helbideko aplikazio informatikoan, eta Ikastetxeko Hobekuntza Plana gehituko du. «Partekatuz ikasi» esperientziei dagokienez, ikastetxe eskatzaileak dagokion itundutako ikastetxeen elkartearen edo federazioaren txostena erantsiko du, honako hauek bilduko dituena: ikastetxe bakoitzak esperientziaren edukian egindako bidea, parte hartzen ari den proiektuen zerrenda eta parte-hartzearen egokitasunari buruzko balorazio bat, aurreko gaiak aintzat hartuz.

4.– El centro interesado deberá cumplimentar los datos técnicos y presupuestarios del proyecto integral y del proyecto de formación para la innovación educativa para el que se solicita subvención en la aplicación informática puesta a su disposición en el enlace http://www.proiektuak.net y adjuntará el Plan de Mejora del centro. En relación a las experiencias «Partekatuz ikasi», el centro solicitante adjuntará un informe de la Asociación o Federación de centros concertados a la que pertenece, en el que se recogerá la trayectoria del centro respecto al contenido de la experiencia, la relación de proyectos en los que está participando y una valoración sobre la oportunidad de esta participación, teniendo en consideración las cuestiones anteriores.

5.- Eskabideak guztiz beteta ez badaude, eskabidea egin duen ikastetxeari eskatuko zaio hamar eguneko epean bete gabe utzitakoa betetzeko edo falta diren agiriak aurkezteko, eta, hala egin ezean, eskaerari uko egin diola ulertuko dela ohartaraziko zaio, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 71. artikuluaren arabera; aldez aurretik, horretarako ebazpena eman beharko da, 42. artikuluan xedatutakoari jarraituz.

5.– Si las solicitudes no vinieran cumplimentadas en todos sus términos, se requerirá al centro solicitante para que, en un plazo de diez días, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistida de su petición, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 71 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, previa resolución que deberá ser dictada en los términos del artículo 42.

12. artikulua.- Organo kudeatzailea.

Artículo 12.– Órgano gestor.

Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak kudeatuko ditu deialdi honetan aurreikusitako laguntza ekonomikoak.

Corresponde a la Directora de Innovación Educativa la gestión del procedimiento de concesión de las subvenciones previstas en la presente convocatoria.

13. artikulua.- Ebaluazio Batzordea.

Artículo 13.– Comisión de evaluación.

Ebaluazio-batzorde bat eratuko da aurkezten diren eskabideak aztertzeko eta ebaluatzeko, eta hauek osatuko dute batzorde hori:

– Para el análisis y evaluación de las solicitudes presentadas se constituirá una comisión de evaluación, compuesta por:

- Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzako Irakaslegoa Hobetzeko Zerbitzuaren arduraduna, batzordeburu.

– La persona responsable del Servicio de Perfeccionamiento del Profesorado de la Dirección de Innovación Educativa, que presidirá la comisión.

- Hezkuntza Berriztatzeko Lurralde-burutzen arduradunek edo haiek izendatutako ordezkariek.

– Las personas responsables de las Jefaturas Territoriales de Renovación Pedagógica o personas en quienes deleguen.

- Berritzeguneko zuzendari batek, Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak izendatuta.

– Una Directora o un Director de Berritzegune designada o designado por la Directora de Innovación Educativa.

- Irakaslegoa Hobetzeko Zerbitzuko teknikari batek, idazkari-lanak egingo dituena, Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak izendatua.

– Una técnico del Servicio de Perfeccionamiento del Profesorado, que realizará las funciones de secretaría, y que será designada por la Directora de Innovación Educativa.

14. artikulua.- Eskabideak hautatzea.

Artículo 14.– Selección de las solicitudes.

1.- Proiektuak aukeratzeko, I. eranskinean eskaerak baloratzeko finkatzen den baremoa hartuko da kontuan. Ukatu egingo dira gutxienez 12 puntu lortzen ez dituzten proiektuak. Proiektuak egokiro baloratzeko, ebaluazio-batzordeak ikastetxeek aurkeztutako proiektuei buruzko txostenak eskatu ahalko dizkio laguntza-zerbitzuei.

1.– La selección de los proyectos se efectuará de acuerdo con el baremo para la valoración de las solicitudes establecido en el anexo I. Serán denegados los proyectos que no alcancen una puntuación mínima de 12 puntos. Para una adecuada valoración de los proyectos, la comisión de evaluación podrá recabar de los servicios de apoyo informes sobre el proyecto presentado por los centros.

2.- «Partekatuz ikasi» esperientzia bakoitzeko ikastetxe tutoreek bi ikastetxe eskatzaile lagunduko dituzte gehienez. Eskatzaile bi baino gehiago badaude esperientzia bera egiteko, 8. 3 artikuluan xedatutakoari jarraituz aukeratuko dira.

2.– Cada experiencia «Partekatuz ikasi» la podrán realizar un máximo de dos centros solicitantes por cada centro tutor. En caso de que el número de solicitantes sea superior, la selección de los centros se hará conforme a lo establecido en el apartado 3 del artículo 8.

3.- Ebaluazio-batzordeak egingo ditu ebazpen-proposamenak, eta Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariari helaraziko dizkio. Onartzeko proposatzen diren berrikuntza-proiektu integralak, hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektuak eta «Partekatuz ikasi» esperientziak adieraziko ditu proposamenean, baita bakoitzari ematea proposatzen duen zenbatekoa ere. Baztertutako eskaeren zerrenda eta haiek baztertzeko arrazoiak ere jasoko dira.

3.– La comisión de evaluación elaborará las propuestas de resolución que elevará a la Directora de Innovación Educativa. Dichas propuestas incluirán la relación de los proyectos integrales, la de los proyectos de formación para la innovación educativa y la de experiencias «Partekatuz ikasi» que se proponen para su aprobación, junto con la propuesta de subvención para conceder a cada uno de ellos. Asimismo, se incluirá la relación de solicitudes excluidas, con indicación de los motivos.

15. artikulua.- Ebazpena.

Artículo 15.– Resolución.

1.- Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak, ebaluazio-batzordeak egindako proposamena ikusita, Agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta sei hileko epean emango du deialdiari buruzko ebazpena.

1.– La Directora de Innovación Educativa, a la vista de propuesta formulada por la comisión de evaluación, resolverá la convocatoria en un plazo de seis meses desde la publicación de la Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.- Ebazpena modu elektronikoan jakinaraziko zaizkie interesa duten ikastetxeei, eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da denek jakin dezaten.

2.– La resolución se notificará electrónicamente a los centros interesados y se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco para general conocimiento.

3.- Epe horretan jakinarazpenik eman ezean, eskabideak ezetsi egin direla ulertu ahal izango da, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44. artikuluan ohartemandako ondorioetarako.

3.– Si transcurrido dicho plazo no se produce la citada notificación, las solicitudes podrán entenderse desestimadas, a los efectos previstos en el artículo 44 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

4.- Ebazpenak ez du agortuko administrazio-bidea, eta, beraren aurka, gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaio hezkuntza-sailburuordeari hilabeteko epean, ebazpena elektronikoki jakinarazi, eta hurrengo egunetik aurrera.

4.– Contra dicha resolución, que no agota la vía administrativa, podrá interponerse recurso de alzada ante la Viceconsejera de Educación en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su notificación electrónica.

5.- Erakunde onuradunei diru-laguntza horiek emateko -eta, bidezko denean, ordaintzeko- ezinbestekoa izango da amaiera ematea Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta haren erakunde autonomoek emanda dituzten izaera bereko laguntzen edo diru-laguntzen arloan hasi eta oraindik izapidetzen ari diren itzulketa- edo zehapen-prozedura guztiei.

5.– La concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones a las entidades beneficiarias quedarán condicionados a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

16. artikulua.- Ziurtagiriak.

Artículo 16.– Certificación.

Proiektuan parte hartzen duen irakasle bakoitzak proiektua garatu eta burutzeko jarritako orduen % 80 gainditzen badu, eta proiektu horren egikaritze-memoriak balorazio positiboa jasotzen duen bakoitzean, parte-hartzaile bakoitzari ofizioz eta banaka ziurtatuko zaizkio proiektu mota bakoitzerako ezarritako orduak: 45 ordu, proiektu integrala bada; 30 ordu, hezkuntza berritzeko prestakuntza-proiektu bat bada; 15 ordu, «Partekatuz ikasi» esperientzia bat bada. Hala ere, ikastetxe batek ikasturte berean deialdi batean baino gehiagotan parte har dezakeenez, irakasle bakoitzak gehienez ere 90 orduren ziurtagiria jaso ahal izango du Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzako deialdien barruan egindako prestakuntza-proiektuengatik.

Cuando la participación en el proyecto de cada profesor o profesora implicado supere el 80% de las horas marcadas en el desarrollo y ejecución del mismo, y siempre que la memoria de ejecución de dicho proyecto obtenga una valoración positiva, se certificará de oficio e individualmente a cada participante las horas establecidas para cada tipo de proyecto: 45 horas, si es un proyecto integral, 30 horas si es un proyecto de formación para la innovación educativa y 15 horas si es una experiencia «Partekatzu ikasi.» No obstante, debido a que un mismo centro puede participar en diferentes convocatorias de proyectos durante el mismo curso académico, en ningún caso se emitirá a un mismo profesor o profesora más de 90 horas de certificación en concepto de proyectos de formación realizados en el centro al amparo de convocatorias de la Dirección de Innovación Educativa.

17. artikulua.- Diru-laguntzen bateraezintasuna.

Artículo 17.– Incompatibilidad de las subvenciones.

Diru-laguntza hauek bateraezinak dira helburu bererako beste edozein laguntzarekin, nahiz iturri publikoetakoak nahiz pribatuetakoak.

La concesión de las presentes subvenciones será incompatible con la obtención de cualquier otra ayuda para el mismo fin, ya provenga la misma de fondos públicos o privados.

18. artikulua.- Hautatutako ikastetxeen berariazko betebeharrak.

Artículo 18.– Obligaciones específicas de los centros seleccionados.

Deialdi honetan ezarritako diru-laguntzen onuradun diren ikastetxeek honako betebehar hauek dituzte:

Los centros beneficiarios de las subvenciones establecidas en la presente convocatoria deberán cumplir en todo caso las siguientes obligaciones:

a) Esleitutako diru-laguntza onartzea. Alde horretatik, hamar eguneko epean -deialdiaren ebazpena jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera-, ikastetxe onuradunek berariaz eta idatziz diru-laguntzari uko egiten ez badiote, onartutzat joko da.

a) Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de diez días a contar del siguiente a la notificación de la resolución de la convocatoria los centros beneficiarios no renuncian expresamente y por escrito a la misma, se entenderá que ésta queda aceptada.

b) Proiektua Ikastetxeko Urteko Planean sartzea.

b) Incorporar el proyecto al Plan Anual de Centro.

c) Zertarako ematen den diru-laguntza, horretarako erabiltzea; hau da, onartutako berrikuntza-proiektu integrala, hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektua edo «Partekatuz ikasi» esperientzia eta bertako jarduerak egiteko erabiltzea.

c) Utilizar la subvención para el destino concreto para el que ha sido concedida, esto es, para realizar el proyecto integral de innovación, el proyecto de formación para la innovación educativa o la experiencia «Partekatuz ikasi» aprobados, y las actividades que en ellos se recogen.

d) Tokiko Berritzegunearekin, Hezkuntza Ikuskaritzarekin eta Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzarekin kolaboratzea proiektuaren eta/edo esperientziaren aholkularitza-, ebaluazio-, jarraipen- eta kudeaketa-lanetan.

d) Colaborar con el Berritzegune zonal, la Inspección educativa y la Dirección de Innovación Educativa en las tareas de asesoramiento, evaluación, seguimiento y gestión vinculadas al Proyecto y /o la Experiencia.

e) Ekonomia Kontrolerako Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak beren funtzioak betetzeko eskatutako informazio guztia bidaltzea, deialdi honen kontura jasotako dirua dela eta.

e) Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las dotaciones económicas recibidas con cargo a esta convocatoria.

f) Proiektua eta/edo esperientzia gauzatu izana justifikatzeko agiriak ezarritako epean eta moduan aurkeztea.

f) Presentar la documentación justificativa de ejecución del proyecto y/o experiencia en el plazo y la forma establecidos.

g) Berrikuntza-proiektu integralak egiteko dirua esleitzen zaien ikastetxeei dagokienez, Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzarekin eta EHUrekin elkarlanean arituko dira, etorkizuneko irakasleak ikastetxe berritzaileetako benetako hezkuntza-praktiketan integra daitezen laguntzeko (Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako graduetako praktiketako ikasleak onartzea, baita Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako, Batxilergoko, Lanbide Heziketako eta Hizkuntzen Irakaskuntzako Irakasleak Prestatzeko Unibertsitate Masterreko praktiketako ikasleak ere).

g) Los centros que hayan recibido dotación económica para realizar proyectos integrales de innovación, además, colaborarán con la Dirección de Innovación Educativa y la UPV–EHU aceptando alumnado en prácticas de Grado de Educación Infantil y Grado de Educación Primaria, así como del Máster Universitario en Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas, a fin de facilitar al futuro profesorado su integración en prácticas educativas reales de centros innovadores.

19. artikulua.- Diru-laguntza ordaintzea eta justifikatzea.

Artículo 19.– Pago y justificación de la subvención.

1.- Ikastetxe onuradunei eman beharreko diru-laguntzak bi epetan ordainduko zaizkie:

1.– El abono de las subvenciones a los centros beneficiarios se realizará en dos pagos:

a) Lehendabizikoan, hautatutako parte-hartze proiektu bakoitzari dagokion zenbatekoaren % 67; zenbateko hori esleipen-ebazpena jakinarazi ondoren ordainduko da, berariazko ukapenik egon ezean.

a) El primero, por el 67% de la cuantía que corresponda a cada proyecto de participación seleccionado, que se abonará tras la notificación de la resolución de adjudicación y si no mediara renuncia expresa.

b) Bigarren igorpena 2016an egingo da, hurrengo idatz-paragrafoan aurreikusitako baldintzen arabera emandako diru-laguntza justifikatu ondoren egindako likidazioaren ondoriozko zenbatekoan.

b) Un segundo libramiento, que se realizará en el 2016, por el importe resultante de la liquidación efectuada tras la justificación de la subvención concedida en los términos previstos en el apartado siguiente.

2.- 2016ko ekainaren 15a baino lehen, zentro onuradunek proiektuaren garapenari eta haren ebaluazioari edota egindako esperientziari buruzko txosten bat eta proiektuak eragindako gastuen justifikazio-kontu erraztua aurkeztu beharko dute http://www.euskadi.net/nirekudeaketak webgunean.

2.– Con anterioridad al 15 de junio de 2016, los centros beneficiarios deberán presentar en http://www.euskadi.net/misgestiones un informe sobre el desarrollo, ejecución y evaluación del proyecto y/o la experiencia realizada, así como la cuenta justificativa simplificada sobre los gastos derivados del mismo.

Proiektuaren garapen eta ebaluazioari buruzko txostenean, gainera, honako hauek jasoko dira, eraginaren adierazle gisa: landutako material digitalen kopurua eta edukia; baliabide digitalak ezarri dituzten taldeen kopurua; egindako prestakuntza-jardueren kopurua eta edukia; horietan parte hartu duten irakasleen kopurua eta ehunekoa eta ea prestakuntzaren barruan ikasgelan prestakuntzaren bat ezarri den.

En el informe sobre el desarrollo y la evaluación del proyecto se incluirán, además, como indicadores de impacto: el número y el contenido de los materiales digitales elaborados; el número de grupos en los que se ha implementado el aprendizaje mediante recursos digitales; el número y contenido de las actividades formativas realizadas, el número y porcentaje de profesorado participante y si como parte de la formación se ha implementado alguna práctica en el aula.

Justifikazio-kontuan jarduerak eragindako gastu eta inbertsioen zerrenda sailkatua jasoko da eta zerrendan hauek zehaztuko dira: hartzekodunaren eta dokumentuaren identifikazioa, zenbatekoa, data eta, ordainduta badago, noiz ordaindu zen. Diru-laguntza aurrekontu zenbatetsi baten arabera eman bada, gertatutako desbiderapenen berri ere eman beharko da.

La cuenta justificativa contendrá la relación clasificada de los gastos e inversiones de la actividad, con identificación del acreedor y del documento, su importe, fecha de emisión y, en su caso, fecha de pago. En caso de que la subvención se otorgue con arreglo a un presupuesto estimado, se indicarán las desviaciones acaecidas.

3.- Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak justifikazio-kontuan aipatutako gastuen frogagiriak bidaltzeko eskatuko die proiektu integralak aurkeztu dituzten hiru zentro onuraduni (bat lurralde bakoitzeko) eta berrikuntzarako prestakuntza-proiektua aurkeztu duten zortzi ikastetxe onuraduni (bi Arabakoak, hiru Bizkaikoak eta beste hiru Gipuzkoakoak), diru-laguntza egoki aplikatzen dela arrazoitzen duen ebidentzia jasotzeko.

3.– El Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura requerirá la remisión de los justificantes de gasto señalados en la cuenta justificativa a tres centros beneficiarios que hayan presentado proyectos integrales, (uno por territorio) y a ocho centros beneficiarios que hayan presentado un proyecto de formación para la innovación (dos de Álava, tres de Bizkaia y otros tres de Gipuzkoa), para obtener evidencia razonable sobre la adecuada aplicación de la subvención.

20. artikulua.- Diru-laguntzaren baldintzak aldatzea.

Artículo 20.– Alteración de las condiciones de la subvención.

Diru-laguntza emateko kontuan hartu diren baldintzetako bat aldatuz gero, jakinarazi egin behar da eta diru-laguntza eman duen ebazpena ere aldatu ahal izango da. Proiektuari egoztekoak diren justifikatutako gastuek ez badute emandako diru-laguntzaren zenbatekoa gainditzen, laguntza hori murrizteko ebazpena emango da eta, hala badagokio, sobera emandako zenbatekoa itzultzeko eskatuko zaio ikastetxe onuradunari.

Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención deberá ser comunicada y podrá dar lugar a la modificación de la resolución de la concesión de subvenciones. Si los gastos justificados imputables al proyecto no alcanzan la cuantía de la subvención concedida, se dictará resolución por la que se procede a la minoración de la dotación y, en su caso, se instará al centro beneficiario a devolver la cuantía concedida en exceso.

21. artikulua.- Jarraipena eta ebaluazioa.

Artículo 21.– Seguimiento y evaluación.

1.- Ikastetxe onuradun bakoitzari dagokion Berritzeguneko batzorde pedagogikoak txosten bat egingo du hezkuntza berriztatzeko aukeratutako prestakuntza-proiektuen garapenaren gainean. Txosten horiek Irakaslegoaren Hobekuntzarako Zerbitzuari eta Hezkuntza Berriztatzeko Lurralde-burutzari igorriko zaizkio, eta ikastetxe bakoitzaren eskura egongo dira bertan.

1.– La comisión pedagógica del Berritzegune que corresponda a cada centro beneficiario realizará al finalizar el curso un informe en relación al desarrollo de los proyectos de formación para la innovación educativa seleccionados. Dichos informes se remitirán al Servicio de Perfeccionamiento del Profesorado y a la correspondiente Jefatura Territorial de Renovación Pedagógica, donde estarán a disposición del centro correspondiente.

2.- Baldin eta ikasturtean zehar gorabeheraren bat gertatzen bada hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektuetako edozeinen garapenean, eskualdeko Berritzeguneko zuzendaritzak Lurralde-burutzari jakinarazi eta egoki irizten dion txostena bidaliko dio Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari, Zuzendaritza horrek deialdi hau egoki betetzeko bidezko neurriak hartu ahal izan ditzan.

2.– En el caso de que a lo largo del curso se produjese cualquier incidencia significativa en el desarrollo de los proyectos de formación para la innovación educativa, la dirección del Berritzegune zonal correspondiente informará a la Jefatura Territorial y a la Dirección de Innovación Educativa, al objeto de que la citada Dirección pueda tomar las medidas pertinentes para el adecuado cumplimiento de la presente convocatoria.

3.- Hezkuntzako Ikuskaritzak ikastetxeetara egiten dituen bisitaldietan kontrolatuko du zenbateraino betetzen diren hezkuntza berriztatzeko prestakuntza-proiektu onartuak; proiektu horiek ikastetxeko urteko planean jaso behar dira, eta, hala ez bada, Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari jakinaraziko zaio.

3.– La Inspección de Educación, en su visita a los centros docentes, controlará el grado de cumplimiento de los proyectos de formación para la innovación educativa subvencionados, que deberán estar reflejados en el Plan Anual de Centro, e informarán a la Dirección de Innovación Educativa en caso de incumplimiento.

22. artikulua.- Ez betetzearen araubidea.

Artículo 22.– Régimen de incumplimiento.

1.- Erakunde onuradunak esleitutako eta jasotako zenbatekoa itzultzeko betebeharra izango du, bai eta aplikatzekoak diren legezko interesak ere, baldin eta honako egoera hauetakoren bat gertatzen bada:

1.– La entidad beneficiaria vendrá obligada a reintegrar la cuantía concedida y percibida, además de los intereses legales que resultasen de aplicación, en caso de que se constate alguno de los siguientes supuestos:

a) Erakunde onuradunak diru-laguntza ez erabiltzea eskatu zen eta eman zen berariazko xederako.

a) Que la entidad beneficiaria no utilice la subvención para el destino específico para el que se solicitó y concedió.

b) Ez gauzatzea diru-laguntza ematea eragin zuen jarduera.

b) Que no realice la actuación que dio origen a la subvención.

c) Ez justifikatzea interesa erakutsi zuen xede jakinetarako aplikatu izana.

c) Que no justifique su aplicación a los fines determinados para los que se interesó.

d) Ez betetzea, oro har, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren VI. Tituluan ezarritako betebeharrak (1998ko urtarrilaren 19ko EHAA), agindu honetan ezarritakoak edo emakida-ebazpenean ezarritakoak.

d) Que, en general, incumpla las obligaciones establecidas en el Título VI del Decreto Legislativo 1/1997 de 11 de noviembre (BOPV de 19 de enero de 1998), en esta Orden o en la resolución de concesión.

2.- Dirua itzultzeko, abenduaren 17ko 698/91 Dekretuan ezarritako prozedura beteko da. Dekretu horren bidez, Euskal Autonomi Elkartearen Aurrekontu Orokorren pentzutan ematen diren diru-laguntzen bermeei eta horiek itzultzeari buruzko erregimen orokorra arautzen da eta horien kudeaketan parte hartzen duten Izaiki Laguntzaileek bete beharreko baldintzak, erregimena eta eginbeharrak ezartzen dira. Hori gorabehera, bideratu beharreko beste ekintza guztiak bideratu ahal izango dira. Bestalde, aipatutako zenbateko horiek diru-sarrera publikotzat joko dira, legezko ondorio guztietarako.

2.– Para proceder al reintegro se seguirá el procedimiento establecido al efecto en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades Colaboradoras que participen en su gestión, sin perjuicio de las demás acciones que procedan. Las citadas cantidades tendrán la consideración de ingresos públicos a todos los efectos legales.

23.- artikulua.- Datu pertsonalak.

Artículo 23.– Datos de carácter personal.

Datu Pertsonalak Babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoarekin eta Datu Pertsonaletarako Jabetza Publikoko Fitxategiei eta Datuak Babesteko Euskal Bulegoa Sortzeari buruzko otsailaren 25eko 2/2004 Legearekin bat etorriz, deialdi honetako parte-hartzaileek baimena ematen dute deialdi hau izapidetzean jasotako datu pertsonalak tratatu eta argitaratzeko. Datuok, bestalde, «Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzako Prestakuntza eta Berrikuntza Proiektuak» izeneko fitxategian sartuko dira, 19. zenbakiaz, diru-laguntzen deialdi hau kudeatzeko eta deialdira biltzen direnei deialdiaren garapenaren berri emateko. Fitxategi horren arduraduna Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritza da. Datuetara sartzeko, datuak zuzentzeko, ezerezteko eta horien aurka egiteko eskubideez baliatzeko, Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzara jo beharko da, honako helbide honetara: Donostia kalea 1 - 01010 Vitoria-Gasteiz.

De conformidad con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, y con la Ley 2/2004, de 25 de febrero, sobre Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos, los datos personales recogidos en la tramitación de esta convocatoria, cuyo tratamiento y publicación es autorizado por los y las participantes en la misma, serán incluidos en el fichero número 19 denominado Proyectos de Formación e Innovación de la Dirección de Innovación Educativa, cuyo objeto será gestionar la presente convocatoria de subvenciones, así como para informar a las personas concurrentes a dicha convocatoria de su desarrollo. La responsable de este fichero es la Dirección de Innovación Educativa. Los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición se podrán ejercer ante la Dirección de Innovación Educativa, dirigiéndose para ello a la siguiente dirección: calle Donostia-San Sebastián 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

Era berean, deialdi honetan parte hartzen duten pertsonek baimena ematen diote Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari beste erakunde publiko batzuetan egiazta dezan aurkeztutako dokumentuak egiazkoak direla.

Asimismo, las personas concurrentes a esta convocatoria autorizan a la Dirección de Innovación Educativa a comprobar en otros organismos públicos la veracidad de los documentos presentados.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honen aurka, aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkez dakioke Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuari, hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, bi hileko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera.

Contra la presente Orden cabe interponer un recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco o un recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses a contar, igualmente, a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Prozedura-gaietan Agindu honek aurreikusten ez duen guztirako azaroaren 26ko 30/1992 Legea aplikatuko da, hau da, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen Legea.

En todo lo no previsto en materia de procedimiento por la presente Orden, será de aplicación la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

AZKEN XEDAPENETATIK HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu, eta biharamunean izango da indarrean.

La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko irailaren 1a.

En Vitoria-Gasteiz, a 1 de septiembre de 2015.

Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburua,

La Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

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Azterketa dokumentala


Análisis documental