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Boletin Oficial del País Vasco

140. zk., 2015eko uztailaren 27a, astelehena

N.º 140, lunes 27 de julio de 2015


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HEZKUNTZA, HIZKUNTZA POLITIKA ETA KULTURA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, POLÍTICA LINGÜÍSTICA Y CULTURA
3342
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IRAGARKIA, 2015ean, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren menpeko ikastetxeentzat -Lehen Hezkuntzako Ikastetxeetako 5. eta 6. mailak eta Bigarren Hezkuntza Ikastetxeetako 1. eta 2. maila-, armairu elektrifikatuak hornitzea, banatzea eta instalatzea xede duen kontratuaren lizitazioa jakinarazten duena.

ANUNCIO de licitación del contrato que tiene por objeto suministro, entrega e instalación de armarios electrificados para aulas de 5.º y 6.º de Educación Primaria y 1.º y 2.º de Educación Secundaria Obligatoria de centros públicos dependientes del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

1.- Entitate esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa jasotzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saila.

a) Organismo: Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Mahaia - Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saila.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saileko Kontratazio Arloa.

1) Dependencia: Área de Contratación del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua I, 2. Solairua, I eremua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Lakua 1, 2.º planta, zona I.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 94 97.

4) Teléfono: 945 01 94 97.

5) Telefaxa: 945 01 95 35.

5) Telefax: 945 01 95 35.

6) Posta elektronikoa: k-navas@euskadi.eus

6) Correo electrónico: k-navas@euskadi.eus

7) Kontratatzailearen profilaren internet-helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015eko abuztuaren 11, 13:00ak.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 13:00 horas del 11 de agosto de 2015.

d) Espedientearen zenbakia: SU/13/15.

d) N.º de expediente: SU/13/15.

2.- Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: hornidura.

a) Tipo: suministro.

b) Deskribapena: Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren menpeko ikastetxeentzat -Lehen Hezkuntzako Ikastetxeetako 5. eta 6. mailak eta Bigarren Hezkuntza Ikastetxeetako 1. eta 2. mailak- armairu elektrifikatuak hornitzea, banatzea eta instalatzea.

b) Descripción: suministro, entrega e instalación de armarios electrificados para aulas de 5.º y 6.º de Educación Primaria y 1.º y 2.º de Educación Secundaria Obligatoria de centros públicos dependientes del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

c) Loterik dagoen eta zenbat lote: ez.

c) División por lotes y número de lotes / número de unidades: no.

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua: Euskadiko Autonomia Erkidegoko hiru lurralde historikoetan kokatuta dauden Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren menpeko ikastetxe publikoak.

d) Lugar de ejecución/entrega: centros educativos públicos dependientes del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura en los tres territorios históricos de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: kontratua formalizatzen denetik gehienez 40 egun naturalen epean gauzatu beharko da, eta 2015eko abenduaren 22a baino lehen.

e) Plazo de ejecución/entrega: máximo 40 días naturales desde la formalización del contrato sin que pueda exceder del 22 de diciembre de 2015.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

i) CP (Nomenklaturako erreferentzia): 30200000-1. Material informatikoa.

i) CPV (referencia de nomenclatura): 30200000- 1 Material informático.

3.- Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapidea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Licitación electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago: prezioa 75 puntu; gauzatzeko epea 20 puntu; berme gehigarria 5 puntu.

d) Criterios de adjudicación: precio 75 puntos; plazo de ejecución 20 puntos; garantía adicional 5 puntos.

4.- Kontratuaren balio zenbatetsia: 63.471,07 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 63.471,07 euros.

5.- Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de la licitación.

Zenbateko garbia: 63.471,07 euro. BEZa (% 21): 13.328,93 euro. Guztira: 76.800 euro.

Importe neto: 63.471,07 euros. IVA (21%): 13.328,93 euros. Importe total: 76.800 euros.

6.- Bermeak.

6.– Garantías.

Behin-behinekoa: ez da eskatzen.

Provisional: no se exige.

Behin-betikoa: lizitazioaren oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del importe de adjudicación, excluido el IVA.

7.- Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos de los contratistas.

a) Sailkapena, behar izanez gero (taldea, azpitaldea eta kategoria): ez da eskatzen.

a) Clasificación: no se exige.

b) kaudimen ekonomikoa eta finantza mailakoa eta kaudimen tekniko eta profesionala, behar izanez gero: administrazio klausula zehatzen agiriko karatularen 29.2 puntuan ezarritakoaren arabera.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: conforme a lo previsto en el punto 29.2 de la carátula.

8.- Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015eko abuztuaren 11, 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: las 13:00 horas del día 11 de agosto de 2015.

b) Aurkezteko modalitatea: eskuz.

b) Modalidad de presentación: manual.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Kudeaketa Ekonomikoaren Zuzendaritza. Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saila.

1) Dependencia: Dirección de Gestión Económica. Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua I, 2. solairua, I eremua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, n.º 1, de Vitoria-Gasteiz –Lakua I, piso 2.º, pasillo I–.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Zenbat enpresari dei egingo zaien eskaintzak aurkezteko (prozedura murriztua): ez.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no se admite.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 15 egun, eskaintzak ireki eta biharamunetik aurrera.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 15 días a contar a partir del día siguiente al de la apertura de las ofertas.

9.- Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Helbidea: Donostia kalea 1.

a) Dirección: c/ Donostia-San-Sebastián, n.º 1, de Vitoria-Gasteiz.

b) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

b) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Eguna eta ordua:

c) Fecha y hora:

- «B» gutunazalaren irekitzea: 2015eko abuztuaren 24a, 11:00ak.

– Apertura sobre «B»: 11:00 horas del 24 de agosto de 2015.

10.- Publizitate-gastuak: esleipendunaren kontu, 456,95 euro EHAA.

10.– Gastos de publicidad: a cargo del adjudicatario, BOPV: 456,95 euros.

11.- Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: ez dago bidali beharrik.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no procede su envío.

12.- Bestelako argibideak: ez dago.

12.– Otras informaciones: no hay.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko uztailaren 15a.

En Vitoria-Gasteiz, a 15 de julio de 2015.

Kudeaketa Ekonomikoaren zuzendaria,

La Directora de Gestión Económica,

AMAIA JAUREGIBERRI GOENAGA.

AMAIA JAUREGIBERRI GOENAGA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental