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Boletin Oficial del País Vasco

121. zk., 2015eko ekainaren 30a, asteartea

N.º 121, martes 30 de junio de 2015


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

OSASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SALUD
2904
2904

AGINDUA, 2015eko ekainaren 16koa, Osasuneko sailburuarena, osasun-arloko profesionalak prestatzeko bekak eta laguntzak emateko deialdia egiteko dena.

ORDEN de 16 de junio de 2015, del Consejero de Salud, por la que se convocan becas y ayudas para la formación de profesionales del ámbito sanitario.

Osasun Sailaren helburuetariko bat osasun-arloko langileen prestakuntzaren bidez osasun zerbitzuen kalitatearen hobekuntza sustatzea da, eta bai osasunaren arloan diharduten zentroen kudeaketa hobetzea; betiere arlo hori era zabalenean ulertuta.

El Departamento de Salud tiene entre sus objetivos promover la mejora de la calidad de los servicios sanitarios mediante una mayor formación del colectivo sanitario y la mejora en la gestión de los centros que actúen en el ámbito de la salud, entendida esta en su acepción más amplia.

Hori dela eta, Osasun Sailak epe erdi eta luzerako estrategia bat planteatu du bai osasun-arloko langileak euren lan-praktikan gaitzeko, bai profesionalen nodo berriak sortzeko, betiere profesionalok kudeatzaile legez presta daitezen, gero osasun-zentro publiko eta pribatuetan integra daitezen.

Por ello, el Departamento de Salud se ha planteado una estrategia a medio y largo plazo para aumentar la capacitación del personal sanitario en su práctica profesional, la creación de nuevos profesionales que se formen en la gestión para una posterior incorporación en el ámbito de la gestión sanitaria, tanto de centros públicos como privados.

Deialdi hau helburu horiek betetzeko egiten da; hain zuzen ere, diruz lagunduko dira, batetik, prestakuntza-ikastaroak eta egonaldiak osasun arloan.

La presente convocatoria se realiza para cumplir estos objetivos, subvencionando cursos y estancias de formación en el ámbito de la salud.

Horregatik, honako hau

En su virtud,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Agindu honen bitartez, osasunaren arloan prestakuntza-planak gauzatzeko bekak eta laguntzak emateko erregimena arautu eta laguntza horietarako deialdia egiten da. 2015. urtean hasiko dira prestakuntza-plan horiek.

Es objeto de la presente Orden regular el régimen de concesión y efectuar la convocatoria de becas y ayudas para realización de planes de formación el ámbito de la salud, que se inicien en 2015.

Honako beka eta laguntza hauek emango dira:

Se concederán las siguientes becas y ayudas:

– Atzerriko zentroetan ikastaroak eta egonaldiak egiteko bekak eta laguntzak.

– Becas y ayudas para la asistencia a cursos y estancias en centros extranjeros.

– Estatuko zentroetan prestakuntza jarduerak egiteko bekak eta laguntzak, kudeaketa sanitarioko gaitasunetan trebatzea helburu dutenak. Modalitate honetan, osasun kudeaketarekin lotutako prestakuntza-jarduera hauek lagunduko dira diruz: kostu sanitarioak nahiz ospitaleetakoak kontrolatzea eta kudeatzea; marketinga; giza baliabideak; osasun zerbitzuen produktibitatea eta planifikazioa; kalitatearen kontrola; arreta soziosanitarioa; osasun arloko langileen arriskuak; erakunde sanitario motak; osasun kudeaketaren gaineko politika; plangintza estrategikoa eta kudeaketa horren tratamendu informatikoa.

– Becas y ayudas para actividades formativas dirigidas a la adquisición de competencias en gestión sanitaria realizadas en centros estatales. En esta modalidad se subvencionaran las siguientes actividades formativas relacionadas con la gestión sanitaria: control y gestión de los costes tanto sanitarios como hospitalarios, marketing, recursos humanos, productividad y planificación de los servicios sanitarios, así como control de la calidad, atención sociosanitaria, riesgos del personal sanitario, tipos de organizaciones sanitarias, política de la gestión sanitaria, planificación estratégica y el tratamiento informático de dicha gestión.

2. artikulua.– Onuradunak.

Artículo 2.– Personas beneficiarias.

Agindu honetan jasotzen diren beka eta laguntzak eskuratu ahal izango dituzte, goi-mailako edo erdi mailako unibertsitate tituluaren jabe izanik, gutxienez, eskabidea aurkeztu baino urtebete lehenagotik, Euskal Autonomia Erkidegoko udalerri batean erroldatuta dauden pertsonek.

Podrán acogerse a las becas y ayudas contempladas en la presente Orden las personas con título universitario superior o medio empadronadas en un municipio de la Comunidad Autónoma del País Vasco con, al menos, un año de anterioridad a la fecha de presentación de la solicitud.

Ezingo dute deialdi honetan parte hartu prestakuntza-aldian dauden langile egoiliarrek.

No podrá acogerse a esta convocatoria el personal residente en formación.

Beka eta laguntzak emateak eta hartzeak ez du kontratu edo estatutu bidezko inongo harremanik ezarriko onuradunaren eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren artean.

La concesión y disfrute de las becas y ayudas no establecerá relación contractual o estatutaria alguna entre la persona beneficiaria y la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Onuradunei ezingo zaie diru-laguntzarik eta bekarik eman, baldin eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta bere erakunde autonomoek emandako laguntzen edo diru laguntzen esparruan, izaera bereko itzultze edo zigortze prozeduraren bat amaitu gabe badago.

La concesión y, en su caso, el pago de las becas y ayudas a las personas beneficiarias quedarán condicionados a la finalización de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

Ezingo dute deialdi honetan parte hartu zigor-eta administrazio-arloan diru-laguntza edo laguntza publikoak lortzeko aukera galtzearekin zehatuta daudenek, ez eta horretarako ezgaitzen dituen debekuren baten eraginpean daudenak ere –sexu-diskriminazioaren ondoriozkoa barne–, harik eta dagokion zehapenak ezartzen duen aldia amaitzen den arte.

No podrán concurrir, durante el periodo que establezca la correspondiente sanción, las personas sancionadas penal o administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtener subvenciones o ayudas públicas, ni las que se hallen incursas en prohibición legal alguna que las inhabilite para ello, con inclusión de las que lo hayan sido a causa de discriminación por razón de sexo.

3. artikulua.– Diru-laguntzak emateko prozedurak.

Artículo 3.– Procedimientos de concesión.

Modalitate bakoitzeko bekak eta laguntzak emateko, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 51.4 artikuluan aurreikusitako lehiaketa-prozedurari jarraituko zaio (1/1997 Dekretua, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duena). Hori horrela, modalitate batean eta bestean aurkeztutako eskabideak erkatuko dira eta, 12. artikuluan finkatutako balorazio-irizpideak aplikatuz, eskabideak lehentasun-hurrenkeran jarriko dira. Diru-laguntzak, balorazio-fasean gutxienez hirurogei (60) puntu lortzen dituzten eskabideei emango zaizkie, horretarako dagoen diru-kopurua agortzen den arte.

La concesión de las becas y ayudas se efectuará a través del procedimiento de concurso previsto en el artículo 51.4 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco. A estos efectos la concesión se realizará mediante la comparación de las solicitudes, a fin de establecer una prelación entre las mismas atendiendo a los criterios de valoración fijados en el artículo 12, y adjudicando, hasta donde alcancen los créditos asignados, únicamente ayudas a aquellas que alcancen un mínimo de sesenta (60) puntos, en la fase de valoración.

4. artikulua.– Baliabide ekonomikoak.

Artículo 4.– Recursos económicos.

Deialdi hau finantzatzeko erabiliko diren baliabide ekonomikoak Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorretan helburu horretarako bideratutako aurrekontu kredituetatik datoz, eta ehun eta zortzi mila eta hamar (108.010) euro erabiliko dira.

Los recursos económicos destinados a financiar esta convocatoria proceden de los correspondientes créditos presupuestarios establecidos al efecto en los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, ascendiendo a la cantidad de ciento ocho mil diez euros (108.010) euros.

Artikulu honetan adierazitako zenbatekoa handitu egin ahal izango da, eskatutako laguntzen zenbateko osoa kontuan hartuta, Osasun Sailaren beste programa batzuk gauzatu ostean agortu gabe geratu diren aurrekontu-zuzkiduren arabera, indarrean dagoen legediak kreditu-loturarako edo aurrekontuak aldatzeko ezarritako araubideari jarraikiz, eta laguntzak emateko hasiko den prozeduraren ebazpena eman baino lehen. Egoera hori gertatuz gero, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian jakinaraziko da Osasuneko sailburuordearen ebazpen bidez.

El importe expresado en este artículo podrá ser incrementado, teniendo en cuenta la cuantía total de las ayudas solicitadas, en función de las disponibilidades presupuestarias no agotadas que resulten de la ejecución de otros programas del Departamento de Salud, conforme al régimen de vinculación crediticia o de modificación presupuestaria previsto en la legislación vigente y con carácter previo a la resolución del procedimiento de concesión de ayudas que se inicia. De producirse dicha circunstancia, se dará publicidad de ello en el Boletín Oficial del País Vasco mediante resolución del Viceconsejero de Salud.

5. artikulua.– Jarduera eta gastu finantzagarriak.

Artículo 5.– Actividades y gastos financiables.

Emandako diru-laguntza beka edo laguntza izan daiteke.

La subvención concedida podrá tener la condición de beca o ayuda.

1.– Hauxe da bekaren helburua: onuradunaren mantenu-gastuak finantzatzea prestakuntza planak irauten duen bitartean.

1.– La beca tiene como finalidad financiar los gastos de manutención de la persona beneficiaria durante el tiempo que dure su actividad de formación.

2.– Laguntza, berriz, onuradunak prestakuntza-planaren garapenean sortutako gastuetarako emango da, esate baterako: bidaia-gastuak, matrikula, ostatua, irakaskuntzako materiala erostea, etab.

2.– La ayuda se concederá para cubrir gastos generados por la persona beneficiaria durante la realización del plan de formación y que incluyen gastos de viaje, de matrícula, alojamiento y de adquisición de material docente.

3.– Onuradunak, prestakuntzako jarduerarekin batera, ordaindutako beste jardueraren bat egiten badu, bidaia-gastuetarako, matrikularako, ostaturako, irakaskuntzako materiala erosteko laguntza ekonomikoa baino ezingo du eskuratu.

3.– En aquellos casos en que la persona beneficiaria simultanee las actividades formativas con el ejercicio de una actividad remunerada, sólo podrá acceder a ayuda económica para gastos de viaje, de matrícula, alojamiento y de adquisición de material docente.

4.– Onuradunak ordaindutako jarduerarik egiten ez duenean, mantenu gastuetarako beka bat eta gastuetarako laguntza ekonomiko bat jaso dezake bidaia-gastuetarako, matrikularako, ostaturako, irakaskuntzako materiala erosteko.

4.– En aquellos supuestos en que la persona beneficiaria no desarrolle trabajo remunerado alguno, podrá acceder a una beca para gastos de manutención, complementada con una ayuda económica para gastos de viaje, matrícula, alojamiento y de adquisición de material docente.

5.– Emango den beka edo laguntza, gehienez, urtebetekoa izango da. Prestakuntza-planak iraupen luzeagoa izango balu, onuradunak, diru-laguntza edukitzeko epea amaitu ondoren, beste beka bat eskatu ahal izango du, hurrengo aurrekontu deialdiak ezarriko duenaren arabera.

5.– La beca o ayuda se concederá para un período máximo de un año. Si el plan de formación tuviera una duración superior, la persona beneficiaria podrá, finalizado el período de disfrute de la subvención, solicitar una nueva, de acuerdo a lo que se prevea en el siguiente ejercicio presupuestario.

6. artikulua.– Beken eta laguntzen zenbatekoak.

Artículo 6.– Dotación económica de las becas y ayudas.

1.– Beken zenbatekoa ezingo da izan, hilean, mila eta bostehun (1.500) eurokoa baino handiagoa.

1.– La dotación económica de las becas no podrá superar la cantidad máxima de mil quinientos 1.500 euros mensuales.

Atzerriko egonaldiak edo ikastaroak jarraian hiru hilabetetik gorakoak direnean, familiarekin batera egiten badira, hilero hirurehun (300) euro arteko laguntza gehigarria jaso ahal izango da diru-sarrera propiorik ez duen seme-alaba bakoitzeko. Kasu horretan, eskabide-egileari bakarrik ordainduko zaizkio bidaia-gastuak, eta ez harekin joango diren familiartekoei.

Para cursos o estancias en el extranjero superiores a tres meses continuados, en el caso de desplazamiento con la familia, se podrá contemplar un suplemento adicional de un máximo de trescientos 300 euros mensuales por hija o hijo sin ingresos propios. En este caso los gastos de viaje se abonarán solamente a la persona solicitante y no a las y los miembros de la familia que le acompañen.

2.– Laguntzako dotazio ekonomikoan, matrikularako emandako laguntza ez da 8.000 eurotik gorakoa izango da, ostaturako hilean 1.000 eurotik beherakoa izango, eta materialerako eta bidaietarako ez da izango 2.000 eurotik gorakoa.

2.– En la dotación económica de la ayuda la cantidad concedida para matrícula no superará la cantidad de 8.000 euros, la de alojamiento será inferior o igual a 1.000 euros mensuales, y la otorgada para viajes y material docente no excederá de 2.000 euros.

7. artikulua.– Beken eta laguntzen bateragarritasun-araubidea.

Artículo 7.– Régimen de compatibilidad de las becas y ayudas.

1.– Agindu honen babesean ematen den bekaren bat eskuratuz gero, ezin izango da ordaindutako lanik egin, ez –diruz lagundutako prestakuntza-jarduera bererako– erakunde publiko nahiz pribatu batek emandako beste beka edo laguntzaren bat hartu, edo ez beka horiek berez eskatzen duten lana behar bezala burutzea galaraziko duen beste eginkizunen bat izan.

1.– El disfrute de la beca que al amparo de la presente Orden se conceda, será incompatible con la realización de cualquier trabajo remunerado o con la percepción de otra beca que, para la misma actividad formativa subvencionada, pudiera ser otorgada por cualquier otra institución pública o privada y con cualquier ocupación que impida una adecuada dedicación a las actividades formativas subvencionadas.

2.– Bestalde, laguntza hau helburu bereko beste edozein diru-laguntzarekin bateragarria izango da, betiere, finantzatutako jardueratik ez bada gainfinantzaketarik sortzen. Halakorik gertatuz gero, emandako laguntza dagokion gehieneko mugaraino murriztuko da.

2.– Por su parte, la ayuda será compatible con la obtención de cualquier otro tipo de subvención que se pudiera obtener para el mismo fin, siempre que de ello no se derive sobre financiación. Caso de producirse ésta, se reducirá el importe de la ayuda concedida hasta el límite máximo que corresponda.

8. artikulua.– Izapidetze elektronikoa.

Artículo 8.– Tramitación electrónica.

1.– Izapidetze elektronikoa honako hauen bidez dago erregulaturik: Administrazio Elektronikoari buruzko otsailaren 21eko 21/2012 Dekretua; Informatika eta Telekomunikazioen zuzendariaren 2006ko otsailaren 9ko Ebazpena, E-Administraziorako Plataforma Teknologikoa –Platea– ezartzen duen dokumentua onartzen duena.

1.– La tramitación electrónica está regulada por el Decreto 21/2012, de 21 de febrero, de Administración Electrónica y la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, aprobando el documento que establece la plataforma tecnológica para la E-Administración–Platea–.

2.– 21/2012 Dekretuaren 28. artikuluko lehen paragrafoan oinarritutik, agindu honetan zehaztutako edozein beka eta laguntzatarako eskabidea bide telematikoz aurkeztu beharko da; hartarako, eskabide-egileak sinadura elektronikoa eta txartel irakurgailua izan beharko ditu. Erabili beharreko egoitza elektronikoa hurrengo artikuluan zehazten da.

2.– En base al artículo 28 párrafo primero del mencionado Decreto 21/2012 la solicitud para cualquiera de las becas y ayudas contempladas en esta Orden, deberá ser presentada por vía telemática, para ello la persona solicitante deberá contar con firma electrónica y lector de tarjetas. En el artículo siguiente se indica las sedes electrónicas a utilizar.

3.– https://www.euskadi.net/y22-home/es egoitza elektronikoan kontsultatu ahal izango dute euren espedientearen egoera administratiboa eskabide-egileek; eta egoitza horren bitartez eta «Nire gestioak» sekziotik bidali beharko ditu normalizatu gabeko dokumentuak, eta, beharrezkoa bada, eskabide egin eta gero aurkeztu beharreko dokumentuak, eta, orobat, jakinarazpenak jaso eta eskabideari buruzko izapideak egin.

3.– Las personas solicitantes consultarán la situación administrativa de su expediente de solicitud en la sede electrónica siguiente https://www.euskadi.net/y22-home/es/, sede a través de la cual y desde la sección «Mis gestiones», deberán enviar los documentos no normalizados y, en su caso, los documentos a aportar posteriores a la solicitud, recibir notificaciones y realizar todo tipo de trámites en relación a la solicitud.

9. artikulua.– Eskabideak. Aurkezteko lekua, bidali beharreko agiriak eta onartzeko epea.

Artículo 9.– Solicitud: lugar de presentación, documentación a enviar y plazo de admisión.

1.– Egin nahi den prestakuntza-jarduera bakoitzeko eskaera bat aurkeztuko da. Eskabideak honako egoitza elektroniko hauek erabiliz egin beharko dira:

1.– Se presentará una solicitud por cada actividad formativa a realizar. La solicitud se realizará utilizando las sedes electrónicas que a continuación se indican:

Euskara

Euskera

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/eu/contenidos/ayuda_subvencion/becas_formacion_2015/eu_def/index.shtml

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/eu/contenidos/ayuda_subvencion/becas_formacion_2015/eu_def/index.shtml

Gaztelera

Castellano

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/es/contenidos/ayuda_subvencion/becas_formacion_2015/es_def/index.shtml

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/es/contenidos/ayuda_subvencion/becas_formacion_2015/es_def/index.shtml

2.– Eskatzaileek eurek hautatzen duten hizkuntza ofizialean aurkeztu ahal izango dute eskabidea eta harekin batera eskatzen den dokumentazioa. Halaber, eskabidearen ondoriozko jarduera guztietan, eta prozedura osoan zehar, eskatzaileak hautatu duen hizkuntza erabiliko da, Euskararen Erabilera arautzen duen azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legearen 6.1 artikuluan ezarritakoa betez.

2.– Las personas solicitantes podrán presentar la solicitud, junto con el resto de la documentación que se exija, en el idioma oficial de su elección. Así mismo, en las actuaciones derivadas de la solicitud, y durante todo el procedimiento, se utilizará el idioma elegido por la persona solicitante, tal y como establece el artículo 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

Eskabidearen bidez adieraziko du, halaber, ordaindutako lanik egiten duen ala ez, eta ba al daukan beste eginkizunik, bekaz gozatzen hasten den unean diruz lagundutako jarduera behar bezala burutzea galaraziko diona.

Asimismo, a través de la solicitud se hará constar la existencia o inexistencia de trabajo remunerado, así como de cualquier ocupación que impidiese, en el momento de iniciar el disfrute de la beca, una adecuada dedicación a las actividades formativas subvencionadas.

Halaber, eskabidearen bidez hurrengo aitorpenak ere egiaztatuko dira:

También por medio de la solicitud se recogerá la declaración responsable de:

– Eskatzaileak eskabideko helburudun beste ezein laguntzatik ez duela jasotzen edo, kasua bada, erakunde baten laguntza jasotzen duela (zenbatekoa zehaztuaz) edo ebazteko dagoen laguntza bat eskatu duela.

– Que la persona solicitante no está percibiendo ninguna ayuda para la finalidad objeto de la solicitud o de que, en su caso, está percibiendo una ayuda concedida por una entidad indicando su cuantía o que, en un tercer supuesto, ha solicitado una ayuda que está pendiente de resolución.

– Eskatzaileak ez duela zehapen administratiborik edo penalik, laguntza edo diru-laguntza publikoak lortzeko aukera kentzen dionik, eta ez duela laguntza horiek jasotzen uzten ez dion legezko debekurik.

– No hallarse la persona solicitante, sancionada administrativa o penalmente con la pérdida de la posibilidad de obtención de ayudas o subvenciones públicas o no estar incursas en alguna prohibición legal que inhabilite para ello.

– Eskabidean eta harekin batera doazen agirietan jarritako datuek benetakoak izan behar dute, eta eskatzaileak bete egin behar ditu laguntzen onuradun izateko betekizunak, indarrean diren arauek ezartzen dituzten horiek, hain zuzen.

– Que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña y que cumple con los requisitos establecidos en la normativa vigente para ser beneficiaria de estas ayudas.

3.– Eskabidearekin batera, ondoko agiriak ere aurkeztu behar dira:

3.– A la solicitud deberá adjuntarse la documentación siguiente:

a) Prestakuntza-planaren datuei buruzko inprimakia; bertan, plana gauzatzeko aurreikusten den gastuak jasoko dira (I. eranskina); eranskin horri erantsiko zaizkio programa, horren edukiak eta egingo diren jarduerak.

a) Impreso relativo a los datos del plan de formación en el que se realizará una estimación de los gastos que su realización generará (anexo I). Se adjuntará a este anexo el plan de formación en el que constará el programa, contenido y actividades a realizar.

b) Curriculum Vitae laburtua (II. eranskina).

b) Curriculum Vitae abreviado (anexo II).

c) Eskatzaileek, eskaera aurkezten duten unean osasun-arloan lanean jarduten badute, euren lantokiko zuzendaritzaren baimena aurkeztu beharko dute, prestakuntza-plana egiteko. Baimen horretan, egin nahi diren ikasketak eskatzailearen jarduerara zenbateraino egokitzen diren adierazi beharko da, kalifikazio hauek emanda: egokitzapen handia, ertaina eta txikia.

c) Las personas solicitantes que se encuentren empleadas en el ámbito sanitario en la fecha de presentación de la solicitud deberán adjuntar autorización, de la Dirección del centro de trabajo al que pertenezcan para realizar el plan de formación, en el que, además constará la valoración correspondiente a la adecuación de los estudios a realizar a la actividad laboral de la persona solicitante, calificándose de alta, media o baja.

d) Erroldatze-ziurtagiria, agindu honetako 2. artikuluan adierazitako baldintza betetzen dela egiaztatzeko.

d) Certificado de empadronamiento con el fin de comprobar el requisito exigido en el artículo 2 de la presente Orden.

Eskabideak egiteko agiri normalizatuak laguntza modalitate bakoitzari dagokion web-orrian daude eskuragarri. Aginduan eskatutako beste edozein agiri edo eskabide egiten duen entitateak aurkeztu nahi dituenak, euskarri informatikoan bidali ahal izango dira, hain zuzen ere «Nire Kudeaketak» sekzioaren bitartez.

Los documentos normalizados para realizar la solicitud están disponibles en la página web. Cualquier otra documentación exigida en la Orden o que quiera aportar la persona solicitante, se remitirá en soporte electrónico, a través de la sección «Mis gestiones».

4.– Eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik hasita.

4.– El plazo de presentación de solicitudes será de un mes contado a partir del día siguiente al de la publicación de esta Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

5.– Deialdiko oinarriren bat ez betetzeak, edo datuak gorde, aldatu edo eskatutako argibideak manipulatzeak, eskaria ezestea ekarriko du. Horrek ez du esan nahi erantzukizun administratiboa, zibila edo penala eskatzeko aukera baztertuko denik.

5.– El incumplimiento de alguna de las bases de la convocatoria, así como la ocultación de datos, su alteración o cualquier manipulación de la información solicitada, será causa de desestimación de la solicitud, sin perjuicio de las responsabilidades administrativas, civiles o penales que pudieran derivarse.

10. artikulua.– Eskabidean egindako hutsen zuzenketa.

Artículo 10.– Corrección de los defectos de la solicitud.

Laguntzen eskabidea ez badago behar bezala beteta edo eskatutako dokumentazioa falta badu, eskatzaileari eskatuko zaio, hamar eguneko epearen barruan hutsa zuzentzeko edo agindutako agiriak aurkezteko, eta hau ohartaraziko zaio: eskatutakoa egiten ez badu, eskabidea bertan behera utzi duela ulertuko dela. Dena den, Administrazioa behartuta dago eskabideen gainean ebazpen adierazi bat hartzera eta ebazpena jakinaraztera, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 71.1 eta 42.1 artikuluetan xedatutakoa betez.

Si la solicitud no viniera cumplimentada en todos sus términos, o no fuera acompañada de la documentación exigida, se requerirá a la persona solicitante para que en un plazo de diez días subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistida en su petición, estando obligada la Administración a dictar resolución expresa sobre esta solicitud, así como a notificarla, de conformidad con lo dispuesto en los artículos 71.1 y 42.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

11. artikulua.– Eskabideen ebaluazioa.

Artículo 11.– Evaluación de las solicitudes.

1.– Aurkeztutako eskabideak ebaluatzeko, dagokion Balorazio Batzordea eratuko da, eta kideak hauek izango dira:

1.– Para la evaluación de las solicitudes presentadas se constituirá la correspondiente Comisión de Valoración que estará integrada por las y los siguientes miembros:

a) Presidentea: Osasun Saileko Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko zuzendaria.

a) Presidencia: el Director de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria del Departamento de Salud.

b) bokalak:

b) Vocales:

– Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Etengabeko Prestakuntzako arduraduna.

– El Responsable de Formación Continuada de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

– Irakaskuntza eta Garapen Profesionaleko zerbitzuko burua.

– El Jefe del Servicio de Docencia y Desarrollo Profesional del Departamento de Salud.

c) Idazkaria: Osaun Saileko Irakaskuntzarako eta Garapen Profesionalerako Zerbitzuko laguntzen teknikari arduraduna.

c) Secretaría: la Técnica Responsable de Ayudas del Servicio de Docencia y Desarrollo Profesional del Departamento de Salud.

Batzorde horrek eskabideen balorazio egokirako beharrezkotzat jotzen dituen aholkuak eskatu ahal izango ditu.

La Comisión podrá solicitar los asesoramientos que considere necesarios para una adecuada valoración de las solicitudes.

2.– Batzordeak prestakuntza-plana osorik ulertzeko beharrezkotzat jotzen duen dokumentazio osagarria aurkezteko eskatu ahal izango dio eskatzaileari.

2.– La Comisión podrá requerir a la persona solicitante la presentación de la documentación complementaria necesaria para la correcta comprensión de las solicitudes.

3.– Azkenik, Batzordeak, aurreikusitako balorazio-irizpideak aplikatuz, aurkeztutako eskabideak baloratuko ditu eta Osasuneko sailburuordeari dagokion ebazpen-proposamena aurkeztuko dio.

3.– Finalmente la Comisión, en aplicación de los criterios de valoración previstos, evaluará las solicitudes presentadas y elevará al Viceconsejero de Salud la correspondiente propuesta de resolución.

12. artikulua.– Esleipen-, ponderazio- eta kuantifikazio-irizpideak.

Artículo 12.– Criterios de adjudicación, ponderación y cuantificación.

1.– Beken eta laguntzen esleipena irizpide hauetan oinarriturik eta ondoko ponderazio honen arabera egingo da:

1.– La adjudicación de las becas y ayudas se realizará sobre la base de los criterios y con la ponderación siguiente:

a) Eskatzailearen Curriculum Vitaea: gehienez, 15 puntu.

a) Curriculum Vitae de la persona solicitante: hasta un máximo de 15 puntos.

b) Beka edo laguntza eskatzen den Ikasketen prestakuntza-kalitatea: gehienez, 20 puntu.

b) Calidad de la actividad formativa para la que se pide la beca o ayuda: 20 puntos.

c) Egin beharreko ikasketek zein hurbiltasun duten jarraian zehazten diren lehentasun-arloekiko (gehienez, 30 puntu), 30, 15 eta 5 punturekin baloratuaz, egokitzapena altua, ertaina edo baxua denean:

c) Afinidad de los estudios a realizar con las áreas prioritarias que se relacionan a continuación, hasta un máximo de 30, valorándose con 30, 15 y 5 cuando la adecuación sea alta, media o baja:

Zerbitzu sanitarioen antolamendua eta kudeaketa.

Organización y gestión de servicios sanitarios.

Sanitateko eta teknologia berriko zerbitzuen ebaluazioa.

Evaluación de servicios sanitarios y de nuevas tecnologías.

Osasun Publikoa eta Osasunaren Sustapena eta Prebentzioa.

Salud Pública, promoción y prevención de la Salud.

Kalitatezko Asistentzia.

Calidad asistencial.

Kronikotasunerako estrategia, Zahartzaro eta Mendekotasuna.

Estrategia de la cronicidad, vejez y dependencia.

d) Egin beharreko ikasketak eskatzailearen lan-jarduera horietara egokitzea: gehienez, 25 puntu, 25, 10 eta 5 punturekin baloratuaz, egokitzapena altua, ertaina edo baxua denean.

d) Adecuación de los estudios a realizar a la actividad laboral de la persona solicitante hasta un máximo de 25 puntos valorándose con 25, 10 y 5 cuando la adecuación sea alta, media o baja.

e) Euskadiko osasun-sistemarekiko lan-harreman etengabea, eskabidea aurkezten denetik deialdia ebazten den artekoa:

e) Relación laboral ininterrumpida con el sistema sanitario de Euskadi desde el momento de presentar la solicitud hasta la resolución de la convocatoria:

Eskatzailea plantillako langile finkoa izatea, edo osasun-arloko profesionala izanik, bere espezialitatea –egoiliar gisa– amaitua izatea, deialdi hau argitaratu aurreko bi urteetan: gehienez, 10 puntu.

Pertenecer como personal fijo de plantilla o tratarse de profesionales de la salud que hubiesen finalizado su especialización como residentes en los dos años anteriores a la publicación de esta convocatoria: 10 puntos.

Bitarteko langile izatea: 5 puntu.

Pertenecer como personal interino: 5 puntos.

Aldi bateko langilea edo ordezkoa izatea: 2 puntu.

Pertenecer como personal eventual o sustituto: 2 puntos.

Sistemaz kanpokoa izatea: 0 puntu.

Ser personal externo al sistema: 0 puntos.

2.– 6. artikuluan ezarri diren gehienezko zenbatekoak eta aurkeztutako aurrekontua –gehienez finantza daitekeena– errespetatuz, bekaren zenbatekoa zehaztuko da prestakuntza-planaren iraupenaren eta plana burutuko den tokietan dagoen bizimoduaren kostuaren arabera.

2.– Dentro del respeto a las cuantías máximas establecidas en el artículo 6 y del presupuesto presentado, que tendrá la consideración de máximo financiable, la dotación de la beca se determinará en función de la duración del Plan de Formación y del coste de la vida en los lugares en que vaya a desarrollarse.

Laguntzaren zenbatekoa zehaztuko da prestakuntza-plana aurrera eramateko egin behar diren gastuen arabera.

La dotación de la ayuda se determinará en función de las necesidades de gasto para el desarrollo del Plan de Formación.

13. artikulua.– Ebazpena.

Artículo 13.– Resolución.

1.– Lehiaketako prozedurak honelaxe ebatziko dira: Osasuneko sailburuordeak emandako ebazpenaren bidez, balorazio batzordeak proposaturik.

1.– El procedimiento de concurso será resuelto, mediante Resolución, por el Viceconsejero de Salud, a propuesta de la Comisión de Valoración.

2.– Ebazpenak honako hauek adieraziko ditu: onuradunen zerrenda, emandako diru-laguntza mota (beka eta/edo laguntza ekonomikoa) kontzeptuka xehatua eta horren zenbatekoa, bai eta baztertu diren eskabideen zerrenda eta baztertzeko arrazoi ere.

2.– La Resolución expresará la relación de personas beneficiarias, el tipo de subvención concedida, si es beca y/o ayuda económica desglosadas por conceptos y su respectivo importe, así como la relación de solicitudes denegadas y causa de denegación.

3.– Ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian (EHAA) argitaratuko da, eskabideak aurkezteko epea amaitu eta hiru hilabeteko epean. Epe hori igaro eta ebazpenik argitaratu ez bada, interesdunek ulertu ahal izango dute euren eskabidea ezetsi egin dela, halaxe ezarrita baitago Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44. artikuluan, ahaztu gabe lege berak Administrazioari berariaz ebatzi behar duela ere agintzen diola.

3.– La Resolución será publicada en el Boletín Oficial del País Vasco, (BOPV) en el plazo de tres meses a partir de la finalización del plazo de presentación de solicitudes. Si transcurrido dicho plazo no se hubiese publicado, las personas interesadas podrán entender desestimada su solicitud a los efectos de lo establecido en el artículo 44 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, sin perjuicio de la obligación de la Administración de resolver expresamente.

4.– Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzak argitaratzen diren jakinarazpenen berri eman ahal izango die interesdunei, SMS edo posta elektroniko bidez. Mezu horiek ez dute inola ere izango jakinarazpenaren balioa.

4.– La Dirección de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria podrá remitir a las personas interesadas avisos de las publicaciones producidas, mediante mensajes SMS o de correo electrónico. Dichos avisos no tendrán, en ningún caso, efectos de notificación practicada.

5.– Onuradunek 10 egun naturaleko epea izango dute, ebazpena EHAAn argitaratu eta biharamunetik aurrera, laguntzari berariaz eta idatziz uko egiteko. Halakorik egiten ez badu, laguntza onartu duela ulertuko da. Uko egiteko idazkia aplikazio telematikoaren bidez helarazi beharko da.

5.– La persona beneficiaria, dispondrá de un plazo de 10 días naturales a partir del día siguiente a la publicación de la Resolución en el BOPV para renunciar expresamente y por escrito a la misma, de no hacerlo así se dará por aceptada. El documento de renuncia deberá remitirse a través de la aplicación telemática.

6.– Interesdunek, Osasuneko sailburuordearen ebazpenaren aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote Osasuneko sailburuari, hilabeteko epean, ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera, betiere, azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 114. artikuluan eta hurrengoetan ezarritakoaren arabera.

6.– Contra la Resolución del Viceconsejero de Salud, podrán las personas interesadas, interponer recurso de alzada ante el Consejero de Salud, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su publicación en el BOPV, de conformidad con lo establecido en los artículos 114 y siguientes de la Ley 30/1992 de 26 de noviembre.

7.– Agindu honetan ezarritako epeak, uko egiteko eta gora jotzeko errekurtsoa ezartzekoak, agindua EHAAn argitaratu eta biharamunetik aurrera hasiko dira.

7.– Los plazos establecidos en la presente Orden para la renuncia e interposición de recurso de alzada comienzan a correr a partir del día siguiente a su publicación en el BOPV.

14. artikulua.– Onuradunen betebeharrak.

Artículo 14.– Obligaciones de las personas beneficiarias.

Bekak edo laguntzak jasotzen dituzten onuradunek, nolanahi ere, honako betebehar hauek izango dituzte:

Las personas beneficiarias de las becas o ayudas deberán cumplir, en todo caso, las siguientes obligaciones:

1.– Agindu honetan ezarritako guztiak.

1.– Todas las establecidas en esta Orden.

2.– Laguntza edo beka eman zaion horrexetarako erabiltzea eta ez beste ezertarako.

2.– Utilizar la beca o ayuda para el destino concreto para el que ha sido concedida.

3.– Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak –bere eginkizunetan dihardutela– deialdi honen kontura jasotako beka edo laguntzaren inguruan eskatzen dieten informazioa ematea.

3.– Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que les sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de la beca o ayuda recibida con cargo a esta convocatoria.

4.– Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzari, eskabidean adierazitako datuetan gerta litekeen edozein aldaketen berri ematea, aldaketa gertatu, eta, gehienez, hilabeteko epean (bereziki, 7. artikuluko bateragarritasun-araubideari eragiten diotenak).

4.– Comunicar a la Dirección de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria, en el plazo máximo de un mes desde que se haya producido, cualquier variación de los datos que se reflejaron en la solicitud, especialmente aquellos que afecten al régimen de compatibilidad contemplado en el artículo 7.

5.– Onuradunen prestakuntza-jarduerak hiru hilabete baino gorakoak badira, beren prestakuntza-jardueren garapenari buruzko hiruhileko txosten bat bidali beharko dute Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzara.

5.– Las personas beneficiarias cuyas actividades formativas superen los tres meses de duración deberán enviar a la Dirección de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria un informe trimestral sobre el desarrollo de sus actividades de formación.

15. artikulua.– Ordainketa.

Artículo 15.– Pago.

Ematen diren beka eta laguntzen ordainketa zatika egingo da, honela:

El pago de las becas y ayudas concedidas se efectuará, fraccionadamente, del siguiente modo:

Lehen ordainketa, diru-laguntzaren zenbateko osoaren ehuneko hirurogeita hamabostekoa (% 75), berehala emango da, behin 13.4 eta 13.6 artikuluetan aipatzen den epea igarota.

Un primer pago, por importe equivalente al setenta y cinco (75%) de la cuantía total de la subvención, se librará con carácter inmediato una vez transcurrido el plazo a que se refieren los artículos 13.4 y 13.6.

Gainerakoa, onuradunak –prestakuntza-plana amaitu eta, gehienez, bi hilabeteko epean– 17. artikuluan adierazten den dokumentazioa bidaltzen duenean.

El resto, tras la remisión por la persona beneficiaria, en el plazo máximo de dos meses después de finalizado el Plan de Formación, de la documentación que se indica en el artículo 17.

16. artikulua.– Bekari edo laguntzari uko egitea.

Artículo 16.– Renuncia a la beca o ayuda.

Behin bekaz baliatzeko epea hasiz gero, uko egitea, idatzizkoa eta behar bezala justifikatutakoa, Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzan formalizatu beharko da, uko egiteak eraginak sortzen dituen data baino 10 egun lehenago. Uko egitea berariaz onartu beharko du Osasuneko sailburuordeak, eta pertsona onuradunaren egonaldi-gastuetarako bekarekiko eskubideak galtzea ekarriko du, uko egiteak eraginak dituen hiruhilabeteko lehen egunetik hara, baldin eta bekaz baliatzeko lehen hiruhilabetekoan gertatzen bada uko egitea; eta, halaber, bidai- eta matrikula-gastuekiko eskubideei dagokienez.

La renuncia una vez iniciado el periodo de disfrute de la beca deberá formalizarse mediante escrito justificado a la Dirección de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria con 10 días de antelación a la fecha de efectos de la renuncia. La renuncia, que deberá ser aceptada expresamente por el Viceconsejero de Salud, implicará la pérdida de los derechos sobre la beca para gastos de estancia de la persona beneficiaria desde el primer día del trimestre en que la renuncia tenga efectos y si ésta se produjese en el primer trimestre de disfrute, también los derechos relativos a los gastos de matrícula y viaje.

17. artikulua.– Beken eta laguntzen justifikazioa.

Artículo 17.– Justificación de las becas y ayudas.

Beka eta laguntzen onuradunak diru-laguntzari emandako erabilera justifikatzera behartuta daude; horretarako, ondoko agiriak bidaliko dituzte Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzara:

Las personas beneficiarias de las becas y ayudas quedan obligadas a justificar el destino dado a la subvención mediante el envío a través de la plataforma telemática de la siguiente documentación:

1.– Atzerriko zentroetan egonaldiak eta ikastaroak egiteko emandako bekak eta laguntzak.

1.– Becas y ayudas concedidas para la realización de cursos y estancias en centros extranjeros.

a) Bekak:

a) Becas:

– Amaierako memoria, egindako prestakuntza-jardueraren deskribapena.

– Memoria final, con una descripción detallada de la actividad de formación realizada.

– Galdetegi bat bete beharko da, prestakuntza-jarduerari eta zentroari buruzko gogobetetze-maila adierazteko; horrez gainera, adierazi beharko da prestakuntza zenbateraino izan den baliagarria gaitasuna eta garapen profesionala hobetzeko. Horretarako, plataforma digitalaren bidez eskuragarri jarritako inprimakia erabili beharko da.

– Cuestionario cumplimentado sobre el grado de satisfacción global relativo a la actividad formativa realizada y al Centro receptor, en el que, además conste una valoración personal de la contribución de la formación recibida a su capacitación y desarrollo profesional, utilizando para ello el impreso que se facilita a través de la plataforma telemática.

– Zentro hartzaileak emandako aprobetxamendu-ziurtagiria edo titulua.

– Certificado de aprovechamiento o título expedido por el Centro.

b) Laguntzak:

b) Ayudas:

Beketarako aipatu diren agiriez gainera, prestakuntza-planak sortutako gastuen zerrenda eta justifikatu beharreko gastuen faktura originalak (bidaiak, matrikulak, ostatuak eta diruz lagundutako irakaskuntza-materiala) aurkeztu beharko dira. Agiri originalak postaz bidaliko dira; gainerakoak, berriz, bide telematikoak erabiliz.

Habrá de remitirse, además de la documentación indicada para las becas, la relación de gastos totales generados por el plan de formación y originales de las facturas de los gastos a justificar: viajes, matriculas, alojamientos, y adquisición de material docente subvencionado. Los documentos originales serán enviados por vía postal, el resto de la documentación se enviará por vía telemática.

18. artikulua.– Diru-laguntzaren baldintzen aldaketa.

Artículo 18.– Alteración de las condiciones de la subvención.

Beka edo laguntza emateko aintzat hartutako baldintzen aldaketa orok –betiere horien xedea betetzat jotzen denean– eta, aldi berean beste laguntza batzuk lortzeak, diru-laguntzaren aldaketa ekar dezake. Sanitatearen Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazioko Zuzendaritzak izango du laguntza gutxitzeko espedientea hasi eta izapideak egiteko eskumena; eta horri buruzko ebazpena emateko eskumena, berriz, Osasuneko sailburuordeak izango du.

Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la beca o ayuda, siempre que se entienda que no se incumple el objetivo de ellas, y la obtención concurrente de otras ayudas, podrán dar lugar a la modificación de la subvención. A estos efectos será competente para el inicio y tramitación del expediente de modificación, el Director de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria y el Viceconsejero de Salud para su resolución.

19. artikulua.– Betebeharrak ez betetzea.

Artículo 19.– Incumplimientos.

Batetik, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginak –azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartu zuenak– ezarritakoaren arabera, eta, bestetik, abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuak –Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kargurako diru-laguntzen bermea eta sarreren araubidea erregulatzen duenak– ezarritakoarekin bat eginez, onuradunak ez baditu agindu honetan ezarritako eskakizunak, baldintzak eta epeak betetzen, laguntza beste helburu baterako erabiltzen badu edo aprobetxamendu akademikoa ez bada nahikoa, prozedura-izapide egokiak bideratu ostean, laguntza eskuratzeko eskubidea galdu duela emango da aditzera. Horretaz gainera, ordura eskuratutako diru-zenbatekoak gehi horien legezko interesak Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli beharko dizkio, eta horretaz gain, bidezkoak diren bestelako ekintzak ere egin ahal izango dira. Aipatutako diru-kopuru guztiak diru-sarrera publikotzat hartuko dira ondorio guztietarako.

De acuerdo con lo establecido en el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre y en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, en el supuesto de que la persona beneficiaria incumpliere los requisitos, condiciones y plazos establecidos en esta Orden, el destino de la ayuda o el aprovechamiento académico fuese insuficiente, se declarará, previa la sustanciación de los trámites procedimentales oportunos, la pérdida del derecho a la percepción de la ayuda y, en su caso, la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades ya percibidas con sus intereses legales, sin perjuicio de las demás acciones que procedan. Las referidas cantidades tendrán la consideración de ingresos públicos a todos los efectos.

Ez-betetze espedientea hasi, izapidetu eta ebazteko eskumena Osasuneko sailburuordearena izango da.

Será competente para el inicio, tramitación y resolución del expediente por incumplimiento, el Viceconsejero de Salud.

20. artikulua.– Datu pertsonalen babesa.

Artículo 20.– Protección de datos de carácter personal.

Datu Pertsonalak Babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoak xedatutakoa betez, Eusko Jaurlaritzaren Osasun Sailaren Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzak jakinarazten dizu eman dituzun eta zure eskabidean agertzen diren datuak Ikerketa, Ebaluazio Sanitarioa eta Garapen Profesionala izeneko fitxategian sartu direla. Datu horiek, bestalde, ez zaizkie beste pertsona batzuei jakinaraziko, legeak bideratutako kasuetan izan ezik. Datu pertsonalen babesari buruz indarrean dauden arauei jarraiki, eskatzaileak badu sartzeko, zuzentzeko, ezerezteko eta aurka egiteko eskubideez baliatzea, Datu Pertsonalak Babesteari buruzko Lege Organikoak berariaz aitortzen duen bezala. Horretarako, baduzu Eusko Jaurlaritzaren Osasun Sailaren Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzara jotzea (Donostia kalea, 1, 01010, Gasteiz).

Los datos personales de quienes participen en esta convocatoria serán incorporados para su tratamiento al fichero automatizado de Investigación, Evaluación Sanitaria y Desarrollo Profesional del Departamento de Salud, cuyo uso se limitará a la gestión de ese proceso. El uso y funcionamiento de este fichero se ajustará a las precisiones de la legislación relativa a protección de datos de carácter personal y ficheros de datos de carácter personal de titularidad pública (Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal). Los derechos de acceso, rectificación o cancelación podrán ejercitarse ante el Director de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria del Departamento de Salud del Gobierno Vasco, c/ Donostia San Sebastián 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

AZKEN XEDAPENETIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honen aurka, administrazio-bidea agortzen baitu, interesdunek Osasuneko sailburuaren aurrean aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango dute, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hilabeteko epean, edo zuzenean administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango dute Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietako Salan, bi hilabeteko epean, agindua aldizkari ofizialean argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán las personas interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Salud, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-administrativo del Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Autónoma de Euskadi en el plazo de dos meses a partir del día siguiente a su publicación en el mismo diario oficial.

AZKEN XEDAPENETIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honetan aurreikusi gabeko alderdi guztietarako, aplikagarria izango da oinarrizko xedapen hauetan ezarritakoa: Diru-laguntza Orokorrei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Legea; Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen 1/1997 Legegintzako Dekretua eta Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legea, urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak emandako idazkeraren arabera.

En todo lo no previsto en la presente Orden será de aplicación lo establecido en la legislación básica de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, en el Decreto Legislativo 1/1997 Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco y en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común en la redacción dada por la Ley 4/1999 de 13 de enero.

AZKEN XEDAPENETIK HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango du eragina.

La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko ekainaren 16a.

En Vitoria-Gasteiz, a 16 de junio de 2015.

Osasuneko sailburua,

El Consejero de Salud,

JON DARPÓN SIERRA.

JON DARPÓN SIERRA.

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Azterketa dokumentala


Análisis documental