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Boletin Oficial del País Vasco

23. zk., 2015eko otsailaren 4a, asteazkena

N.º 23, miércoles 4 de febrero de 2015


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GIPUZKOAKO GARRAIOAREN LURRALDE AGINTARITZA
AUTORIDAD TERRITORIAL DEL TRANSPORTE DE GIPUZKOA
542
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IRAGARKIA, Mugi sistemaren erabiltzaileen arretarako beharrezkoak diren bilakaerazko garapenak eskaintzeko zerbitzu kontratuaren lizitazioari buruzkoa.

ANUNCIO de licitación relativo al contrato de servicios para la prestación de desarrollos evolutivos para la atención a las personas usuarias del sistema Mugi.

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Espedientea tramitatzen duen organoa: Gipuzkoako Garraioaren Lurralde Agintaritza.

a) Organismo que tramita el expediente: Autoridad Territorial del Transporte de Gipuzkoa.

b) Espediente zenbakia: E3/2014/07.

b) Número de expediente: E3/2014/07.

c) Kontratatzailearen profilaren interneteko helbidea: www.atgipuzkoa.com

c) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.atgipuzkoa.com

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Xedearen deskribapena: kontratu honen xedea Mugi sistemaren hainbat bilakaerazko garapen kontratatzea, Mugi sistemaren erabiltzaileen arretarako prozesuen sinkronizazio eta automatizaziora bideratuak.

b) Descripción del objeto: el objeto del presente contrato es la contratación de diversos desarrollos evolutivos del sistema Mugi enfocados a sincronización y automatización de procesos para la atención a las personas usuarias del sistema Mugi.

Mugi sistemaren bilakaera naturalak prozesuen egituran eguneraketak eta aldaketak eskatzen ditu, eskainitako zerbitzuetan aurrera pausoak emateko, hala nola administrazio publiko desberdinen arteko komunikazio sistemak hobetzeko.

La natural evolución del sistema Mugi exige actualizaciones y cambios en la estructura de procesos para poder avanzar en los servicios ofertados, así como mejorar la comunicación de sistemas entre diferentes administraciones públicas.

c) Lotekako zatiketa: ez.

c) División por lotes: no.

d) Kontratuaren iraupena: 12 hilabete.

d) Duración del contrato: 12 meses.

3.– Tramitazioa, prozedura eta esleitzeko prozedura.

3.– Tramitación, procedimiento y criterios de adjudicación.

a) Tramitazioa: aurreratua.

a) Tramitación: anticipada.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleitzeko irizpideak: hainbat irizpide. Ikusi klausula administratibo berezien I. eranskineko 7. zk.

d) Criterios de adjudicación: pluralidad de criterios. Ver apartado 7 del anexo I del pliego de cláusulas administrativas particulares.

4.– Lehiaketarako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de licitación.

Zenbateko garbia: 140.000 euro.

Importe neto: 140.000 euros.

BEZa (% 21): 29.400 euro.

IVA (21%): 29.400 euros.

Zenbatekoa guztira: 169.400 euro.

Importe total: 169.400 euros.

5.– Bermeak.

5.– Garantías.

a) Behin-behineko bermea: ez da eskatzen.

a) Garantía provisional: no se exige.

b) Behin betiko bermea: esleipenaren zenbatekoaren % 5a (BEZik gabe).

b) Garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación excluido el IVA.

6.– Dokumentazioa eta informazioa hartzeko tokia.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Bulegoa: GGLA erakundearen bulegoa.

a) Dependencias: oficinas de la ATTG-GGLA.

Helbidea: Easo 74.

Domicilio: c/ Easo 74.

Udalerria: Donostia.

Localidad: San Sebastián.

Telefonoa/Fax zk.: 943 00 59 59 / 943 00 55 77.

Teléfono/Fax: 943 00 59 59 / 943 00 55 77.

b) Web orria: www.atgipuzkoa.com

b) Página web: www.atgipuzkoa.com

c) E-mail: autoridadtransportegipuzkoa@atgipuzkoa.com

c) E-mail: autoridadtransportegipuzkoa@atgipuzkoa.com

7.– Kontratistaren betebehar bereziak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapen-maila: eskatzen da.

a) Clasificación: se exige.

b) Kaudimen ekonomikoa, finantzarioa eta tekniko-profesionala: ikusi baldintza administratibo berezien orria.

b) Solvencia económica, financiera y técnico profesional: ver pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzen aurkezpena.

8.– Presentación de ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015-03-05.

a) Fecha límite de presentación: 05-03-2015.

Proposamenak posta bidez ere bidal daitezke. Lizitatzaileak, halakoetan, proposamena postetxean ipini zueneko data egiaztatu beharko du, eta, egun horretan bertan, eskaintza egin izana jakinaraziko dio kontratazio organoari, posta elektronikoaz edo faxez. Proposamenak aurkezteko epea bukatuta gero bidalitako e-mail edo fax bidezko egiaztagiria duten eskaintzak ez dira onartuko.

Las proposiciones también podrán ser enviadas por correo. En tal caso, la licitadora deberá justificar la fecha de imposición del envío en la oficina de Correos y anunciar al órgano de contratación la remisión de la oferta mediante correo electrónico, o fax. No serán admitidas ofertas cuyo e-mail justificante o remisión de fax se remita con posterioridad al fin del plazo de presentación de proposiciones.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: baldintza administratibo berezien orrian zehazturiko agiri guztiak aurkeztuko dira, bertan adierazten den bezala 3 gutunazaletan sartuta.

b) Documentación a presentar: se presenta en 3 sobres que contendrán los documentos que se especifican en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko tokia: klausula berezien I. eranskineko 2 zka.

c) Lugar de presentación: ver apartado n.º 2 del anexo I del pliego de cláusulas administrativas particulares.

d) Hautabideen onarpena: ez.

d) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak zabaltzea.

9.– Apertura de las ofertas.

a) Helbidea: Easo 74, 1. solairua, 20006 Donostia.

a) Dirección: Easo, 74, 1.ª planta. 20006 San Sebastián.

b) Data eta ordua:

b) Fecha y hora:

2015eko martxoaren 17an goizeko 10:00etan.

17 de marzo de 2015 a las 10:00 horas.

2015eko apirilaren 21ean eguerdiko 12:00etan.

21 de abril de 2015 a las 12:00 horas.

10.– Iragarkien gastuak: kontratuaren esleipendunaren kontura, 3.000 euroko gastua gehienez.

10.– Gastos de publicidad: a cargo del adjudicatario del contrato hasta un máximo de 3.000 euros.

Donostia, 2015eko urtarrilaren 19a.

San Sebastián, a 19 de enero de 2015.

Idazkaria,

El Secretario,

SEGUNDO DIEZ MOLINERO.

SEGUNDO DIEZ MOLINERO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental