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Boletin Oficial del País Vasco

23. zk., 2015eko otsailaren 4a, asteazkena

N.º 23, miércoles 4 de febrero de 2015


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GIPUZKOAKO GARRAIOAREN LURRALDE AGINTARITZA
AUTORIDAD TERRITORIAL DEL TRANSPORTE DE GIPUZKOA
541
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IRAGARKIA, Gipuzkoako Lurralde Historikoko garraio publiko kolektiboaren modu-arteko planifikazioaren analisia egiteko zerbitzu kontratua lizitatzekoa.

ANUNCIO de licitación de contrato de servicios para el Análisis de la Planificación Intermodal del Transporte Público en el Territorio Histórico de Gipuzkoa.

Gipuzkoako Garraioaren Lurralde Agintaritzaren Asanblada Orokorra.

Asamblea General de la Autoridad Territorial del Transporte de Gipuzkoa.

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Espedientea tramitatzen duen organoa: Gipuzkoako Garraioaren Lurralde Agintaritza.

a) Organismo que tramita el expediente: Autoridad Territorial del Transporte de Gipuzkoa.

b) Espediente-zenbakia: E3/2014/05.

b) Número de expediente: E3/2014/05.

c) Kontratatzailearen profilaren interneteko helbidea: www.atgipuzkoa.com

c) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.atgipuzkoa.com

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Xedearen deskribapena: kontratu honen xedea zerbitzu aditu bat kontratatzea da aholkularitza eta kontsulta lanak egiteko datuen analisiaren inguruan, big data deritzonaren gainean, datuen prozesatze eta horren ondorengo azterlanetan, DAFO identifikazioetan, KPIak sortzerakoan, erredundantzien analisi adituan, garraio-aldatzeetan, baliabide eta ordutegien optimizazioan, errentagarritasunetan, masifikazio puntuetan, eskari gailurretan, zerbitzuen errefortzu beharretan...eta, aditua ere, hala nola, garraio publikoaren planifikazioan Tarifa-Sistema Bateratua/Mugi Sistemaren baitan modu-arteko garraio publikoaren planifikazioaren azterlana egiteko.

b) Descripción del objeto: el objeto del presente contrato es la contratación de un servicio experto en asesoramiento y consultoría de análisis de datos, big data, procesamiento de datos y posterior estudio, identificación DAFO, generación de KPI´s, experto en análisis de redundancias, transbordos, optimización de recursos y horarios, rentabilidades, puntos masificación, puntas demanda, necesidades de refuerzo de servicios..) y experto en planificación de transporte público para el estudio de la planificación del transporte público intermodal en el marco del sistema de integración tarifaria/sistema MUGI.

c) Loteak: ez.

c) División por lotes: no.

d) Kontratuaren iraupena: 24 hilabete.

d) Duración del contrato: 24 meses.

3.– Tramitazioa, prozedura eta esleitzeko prozedura.

3.– Tramitación, procedimiento y criterios de adjudicación.

a) Tramitazioa: aurreratua.

a) Tramitación: anticipada

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleitzeko irizpideak: hainbat irizpide. Ikusi Klausula Administratibo Berezien I. eranskineko 7. zk.

d) Criterios de adjudicación: pluralidad de criterios. Ver apartado 7 del anexo I del pliego de cláusulas administrativas particulares.

4.– Lehiaketarako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de licitación.

Zenbateko garbia: 105.883 euro.

Importe neto: 105.883 euros.

BEZa (% 21): 22.235,43 euro.

IVA (21%): 22.235,43 euros.

Zenbatekoa, guztira: 128.118,43 euro.

Importe total: 128.118,43 euros.

5.– Bermeak.

5.– Garantías.

a) Behin-behineko bermea: ez da eskatzen.

a) Garantía provisional: no se exige.

b) Behin betiko bermea: esleipenaren zenbatekoaren % 5a (BEZik gabe).

b) Garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación excluido el IVA.

6.– Dokumentazioa eta informazioa hartzeko tokia.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Bulegoa: GGLA erakundearen bulegoa.

a) Dependencias: oficinas de la ATTG-GGLA.

Helbidea: Easo 74.

Domicilio: Easo, 74

Udalerria: Donostia.

Localidad: San Sebastián.

Telefonoa / Fax zk.: 943 00 59 59 / 943 00 55 77.

Teléfono / Fax: 943 00 59 59 / 943 00 55 77.

b) Web orria: www.atgipuzkoa.com

b) Página web: www.atgipuzkoa.com

c) E-mail: autoridadtransportegipuzkoa@atgipuzkoa.com

c) E-mail: autoridadtransportegipuzkoa@atgipuzkoa.com

7.– Kontratistaren betebehar bereziak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapen maila: ez da sailkapenik eskatzen.

a) Clasificación: no se exige.

b) Kaudimen ekonomikoa, finantzarioa eta tekniko-profesionala: ikusi baldintza administratibo berezien orria.

b) Solvencia económica, financiera y técnico profesional: ver pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzen aurkezpena.

8.– Presentación de ofertas:

a) Aurkezteko azken eguna: 2015-03-02.

a) Fecha límite de presentación: 02-03-2015.

Proposamenak posta bidez ere bidal daitezke. Lizitatzaileak, halakoetan, proposamena postetxean ipini zueneko data egiaztatu beharko du; eta egun horretan bertan, eskaintza egin izana jakinaraziko dio kontratazio organoari, posta elektronikoaz edo faxez. Proposamenak aurkezteko epea bukatuta gero bidalitako e-mail edo fax bidezko egiaztagiria duten eskaintzak ez dira onartuko.

Las proposiciones también podrán ser enviadas por correo. En tal caso, la licitadora deberá justificar la fecha de imposición del envío en la oficina de Correos y anunciar al órgano de contratación la remisión de la oferta mediante correo electrónico, o fax. No serán admitidas ofertas cuyo e-mail justificante o remisión de fax se remita con posterioridad al fin del plazo de presentación de proposiciones.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: baldintza administratibo berezien orrian zehazturiko agiri guztiak aurkeztuko dira, bertan adierazten den bezala 3 gutunazaletan sartuta.

b) Documentación a presentar. Se presenta en 3 sobres que contendrán los documentos que se especifican en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko tokia: klausula berezien I. eranskineko 2. zk.

c) Lugar de presentación. Ver apartado n.º 2 del anexo I del pliego de cláusulas administrativas particulares.

d) Hautabideen onarpena: ez.

d) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak zabaltzea:

9.– Apertura de las ofertas.

a) Helbidea: Easo 74, 1. Solairua, 20006 Donostia.

a) Dirección: Easo, 74 - 1.ª planta. 20006, San Sebastián.

b) Data eta ordua:

b) Fecha y hora:

2015eko martxoaren 17an goizeko 11:00etan.

17 de marzo de 2015 a las 11:00 horas.

2015eko apirilaren 16an eguerdiko 12:00etan.

16 de abril de 2015 a las 12:00 horas.

10.– Iragarkien gastuak: kontratuaren esleipendunaren kontura, 3.000 euroko gastua gehienez.

10.– Gastos de publicidad: a cargo del adjudicatario del contrato hasta un máximo de 3.000 euros.

Donostia, 2015eko urtarrilaren 19a.

San Sebastián, a 19 de enero de 2015.

Idazkaria,

El Secretario,

SEGUNDO DIEZ MOLINERO.

SEGUNDO DIEZ MOLINERO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental