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Boletin Oficial del País Vasco

248. zk., 2014ko abenduaren 30a, asteartea

N.º 248, martes 30 de diciembre de 2014


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SALUD
5528
5528

IRAGARKIA, prozedura irekiaren bidez kontratazioa egiteko, Euskal Autonomia Erkidegoan 250.000 osasun-txartelen hornitzea, inprimatzea, kodetzea eta bidaltzea burutu dadin.

ANUNCIO para la contratación por el procedimiento abierto de suministro, impresión, codificación y envío de 250.000 unidades de la tarjeta sanitaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Osasun Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

c) Agiriak eta informazioa lortzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia-San Sebastián, 1 – 4. solairua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, 4.ª planta.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 91 78 eta 945 01 91 77.

4) Teléfono: 945 01 91 78 y 945 01 91 77.

5) Telefaxa: 945 01 93 01.

5) Telefax: 945 01 93 01.

6) Helbide elektronikoa: presup4-san@ej-gv.es; arkaitz-ibarzabal@-gv.es

6) Correo electrónico: presup4-san@ej-gv.es; arkaitz-ibarzabal@-gv.es

7) Kontratatzailearen profileko Interneteko helbidea: http://www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015ko urtarrilaren 19a, 12:00k arte.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: Hasta las 12:00 horas del 19 de enero de 2015.

d) Espedientearen zenbakia: 19/2015-S.

d) Número de expediente: 19/2015-S.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato:

a) Mota: hornidurak.

a) Tipo: suministro.

b) Deskripzioa: Euskal Autonomia Erkidegoan 250.000 osasun-txartel hornitzea, inprimatzea, kodetzea eta bidaltzea.

b) Descripción: suministro, impresión, codificación y envío de 250.000 unidades de la tarjeta sanitaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número de lotes: no.

d) Gauzatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoa.

d) Lugar de ejecución/entrega: Comunidad Autónoma de Euskadi.

e) Gauzatzeko epea: Kontratua sinatu eta hurrengo egunetik 2015ko abenduaren 31ra arte.

e) Plazo de ejecución/entrega: desde el día siguiente a la formalización del contrato hasta el 31 de diciembre de 2015.

f) Luzapenik: bai, hasierako kontratuaren iraupen berekoa.

f) Admisión de prórroga: si, una por igual periodo que el contrato original.

g) Esparru-akordioa ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco: no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (hala badagokio): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición: no.

i) CPV (Nomenklaturaren erreferentzia): 30160000-8.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 30160000-8.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleitzeko irizpideak:

d) Criterios de adjudicación:

Prezioa (% 60), ikusi formula karatularen 30.2.1.a) puntua.

Precio (60%), aplicando la fórmula detallada en el punto 30.2.1.a) de la carátula.

Lehen emanaldirako epea (% 30), ikusi formula karatularen 30.2.1.a) puntua.

Plazo primera entrega (30%), fórmula detallada en el punto 30.2.1.a) de la carátula.

Hurrengo entregetarako epea (% 10), ikusi formula karatularen 30.2.1.a)

Plazo entregas posteriores (10%), fórmula detallada en el punto 30.2.1.a) de la carátula.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 133.000 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 133.000 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 66.500 euro (BEZA kanpo) BEZAren zenbatekoa 13.965 euro. Guztira (BEZA barne) 80.465 euro.

5.– Presupuesto base de licitación: 66.500 euros sin IVA. Importe IVA 13.965 euros. Total IVA incluido 80.465 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: lizitazio-zenbatekoaren % 5 (BEZa kanpo).

Definitiva: 5% del importe de licitación.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: ikusi karatularen 29.2 puntua.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver el punto 29.2 de la carátula.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015ko urtarrilaren 19a, 12:00k arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 12:00 horas del 19 de enero de 2015.

b) Aurkezteko era: paperez.

b) Modalidad de presentación: soporte papel.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea, 1 – 4. solairua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – 4.ª planta edif. Lakua II.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Helbide elektronikoa: presup4-san@ej-gv.es; arkaitz-ibarzabal@ej-gv.es

4) Dirección electrónica: presup4-san@ej-gv.es; arkaitz-ibarzabal@ej-gv.es

d) Aldaerak: ez da aldaerarik onartuko.

d) Admisión de variantes: no.

e) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari nahitaez: SPKLTBren 161. Artikuluaren arabera: bi hilabetez eskaintzak irekitzen direnetik aurrera, karatularen 28.6 puntuan xedatutakoaren arabera.

e) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: según el artículo 161 del TRLCSP: dos meses a contar desde la apertura de las ofertas económicas, en los términos señalados en el punto 28.6 de la carátula.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas:

a) Deskripzioa: Eskaintzak (B gutun-azalak).

a) Descripción: apertura de ofertas económicas (sobres B).

b) Bulegoa: Eusko Jaurlaritzako xedea – Osasun Saila.

b) Dependencia: Sede Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

c) Helbidea: Donostia, 1.

c) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

d) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

d) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

e) Data eta ordua: 2015ko urtarrilaren 27a, 12:00etan.

e) Fecha y hora: 27 de enero de 2015, a las 12:00 horas.

10.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo de la empresa adjudicataria.

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez da behar.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no procede.

12.– Beste informazioa: ez dago.

12.– Otras informaciones: no hay.

Vitoria-Gasteiz, 2014ko abenduaren 17a.

Vitoria-Gasteiz, a 17 de diciembre de 2014.

Kontratazio Mahaiaren Presidentea,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

MIKEL VALLEJO AURRE.

MIKEL VALLEJO AURRE.


Azterketa dokumentala


Análisis documental