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Boletin Oficial del País Vasco

149. zk., 2014ko abuztuaren 8a, ostirala

N.º 149, viernes 8 de agosto de 2014


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LEHENDAKARITZA
LEHENDAKARITZA
3512
3512

EBAZPENA, 2014ko uztailaren 30ekoa, Lehendakaritzako idazkari nagusiarena, Gobernu Irekia / Open Government arloko profesionalak espezializatu eta prestatzeko beken deialdia egiten duena.

RESOLUCIÓN de 30 de julio de 2014, del Secretario General de la Presidencia, por la que se convocan Becas de especialización y formación de profesionales en el área de Gobierno Abierto / Open Government para 2014.

Uztailaren 26ko 173/2011 Dekretuak –gerora, maiatzaren 20ko 78/2014 Dekretuak aldatua– arautzen ditu Gobernu Irekia / Open Government arloko profesionalak espezializatzeko bekak.

El Decreto 173/2011, de 26 de julio, modificado por el Decreto 78/2014, de 20 de mayo, regula las Becas de especialización en el área de Gobierno Abierto / Open Government.

173/2011 Dekretuaren 2. artikuluak adierazten du beken deialdia aldian-aldian egingo dela, Lehendakaritzako idazkari nagusiaren ebazpen baten bidez. Ebazpen horretan zehaztuko dira deialdiaren xedea, deiturako beken kopurua eta mota, hautaketa-probak, beken diru-kopurua eta ordaintzeko modua, baloratzeko erabiliko diren azpi-irizpideak, horien haztapena eta, beharrezkoa bada, egin beharreko probak, bai eta eskaerak aurkezteko tokia eta epea eta eskabide-eredua ere.

El artículo 2 del Decreto 173/2011 establece que las becas se convocarán periódicamente mediante Resolución del Secretario General de la Presidencia, en la que habrá de constar el objeto de la convocatoria, tipo y número de becas que se convocan, las pruebas de selección, dotación y forma de pago de las becas, los subcriterios de valoración, su ponderación y, en su caso, las pruebas que se consideren oportunas, así como el lugar y plazo de presentación de solicitudes y el modelo de solicitud.

Horren ondorioz, honako hau

En su virtud,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Ebazpen honen helburua da Gobernu Irekiaren arloan profesionalak espezializatu eta prestatzeko beken deialdia egitea, 2014. urterako.

Es objeto de la presente Resolución convocar, para el ejercicio 2014, las becas para impulsar la especialización y formación de profesionales en el ámbito del Gobierno Abierto / Open Government.

2. artikulua.– Deitutako beken kopurua eta mota.

Artículo 2.– Tipo y número de becas que se convocan.

Lau dira deitutako bekak:

Se convocan cuatro becas:

– Gobernu Irekia, Gardentasuna eta Herritarren Interneteko Parte Hartzearen arloko bi beka.

– 2 Becas de Gobierno Abierto, Transparencia y Participación Ciudadana en Internet.

– Kazetaritza digitalaren arloan bi beka.

– 2 Becas de Periodismo Digital.

3. artikulua.– Diru-zenbatekoa eta ordainketa.

Artículo 3.– Dotación y pago.

1.– Lau beka horietako bakoitzaren zenbatekoa 14.280 eurokoa izango da. Zenbateko horri dagokion atxikipen fiskala egingo zaio, egindako jardueraren arabera.

1.– La dotación de cada una de las cuatro becas será de 14.280 euros. Este importe estará sujeto a la retención fiscal correspondiente en razón de la actividad realizada.

2.– Bekak 12 hilabeterako izango dira, eta honela ordainduko dira:

2.– La duración de las becas será de doce meses y los pagos se realizarán de la siguiente manera:

– Zenbateko guztiaren % 20 bekaren hasieran ordainduko da.

– Un pago correspondientes al 20% del importe total al comienzo de la beca.

– 2014ko abendaren 31a baino lehen beste % 30 ordainduko da.

– Un pago correspondiente al 30% antes del 31 de diciembre de 2014.

– Gainerako % 50a 2015ean ordainduko da, beka amaitzean.

– Un pago final correspondiente al 50% restante a la finalización de la beca en 2015.

4. artikulua.– Eskabideen izapideak.

Artículo 4.– Tramitación de solicitudes.

1.– Prozedura honen izapide guztiak eskatzeko, kontsultatzeko eta egiteko, interesdunek baliabide elektronikoak erabil ditzakete.

1.– Las personas interesadas podrán solicitar, consultar y realizar todos los trámites de este procedimiento utilizando medios presenciales o electrónicos.

2.– Eskabideak, erantzukizunpeko adierazpenak eta gainerako ereduak modu presentzialean zein elektronikoki nola izapidetu jakiteko xehetasunak egoitza elektroniko honetan eskura daitezke:

2.– Las especificaciones de cómo tramitar, tanto por canal presencial como electrónico, las solicitudes, declaraciones responsables, y demás modelos están disponibles en la siguiente sede electrónica:

https://euskadi.net/diru_laguntza/-/2014/gobernu-irekia-bekak/

https://euskadi.net/ayuda_subvencion/-/2014/becas-gobierno-abierto/

3.– Eskabidea izapidetzeko eta agiriak aurkezteko bide bat edo bestea erabiltzeak —hau da, aurrez aurrekoa edo elektronikoa erabiltzeak— ez du behartzen aurrerantzean ere prozedurako gainerako izapideak egiteko bide bera erabiltzera; edozein momentutan alda daiteke aukeratutako bidea. Eskabidearen osteko izapideak, bide elektronikoz, honako webgune honetan egin daitezke:http://www.euskadi.net/misgestiones

3.– El empleo de un canal, presencial o electrónico, en el trámite de solicitud y aportación de documentación no obliga a su utilización en los sucesivos trámites del procedimiento, pudiendo modificarse en cualquier momento. Los trámites posteriores a la solicitud, por canal electrónico, se realizan a través de http://www.euskadi.net/misgestiones

5. artikulua.– Non, nola eta noiz aurkeztu eskabideak.

Artículo 5.– Lugar, modo y plazo de presentación de solicitudes.

1.– Eskabideak eta uztailaren 26ko 173/2011 Dekretuaren 8.3 artikuluan zehazten diren agiriak Gobernu Irekiaren Zuzendaritzara bidali behar dira; hau da, Lehendakaritzara, Nafarroa kalea 2 – 01007 Vitoria-Gasteiz (Araba). Honako modu hauetan aurkez daitezke:

1.– Las solicitudes, acompañadas de la documentación especificada en el artículo 8.3 del Decreto 173/2011, de 26 de julio, se dirigirán a la Dirección de Gobierno Abierto, con sede en Lehendakaritza, c/ Navarra, 2 – 01007 Vitoria-Gasteiz (Álava), y podrán presentarse por cualquiera de los siguientes medios:

a) Aurrez aurre, Eusko Jaurlaritzaren Herritarrentzako Zerbitzuaren bulegoetan (Zuzenean Zerbitzua) edota azaroaren 26ko 30/1992 Legeak, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearenak, 38.4 artikuluan zehaztutako lekuetan, eskabide normalizatu baten bidez, eta atal guztiak behar bezala beteta. Eskabide-eredua I. eranskinean ikus daiteke, baita Euskadi.net egoitza elektronikoan ere, aurreko artikuluan aipatutako URL helbidean.

a) De forma presencial en las oficinas de atención Ciudadana del Gobierno Vasco o en los lugares especificados en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, mediante instancia normalizada, debidamente cumplimentada en todos sus términos. El modelo de solicitud se recoge en el anexo I y estará, además, disponible en la sede electrónica de Euskadi.net, en la URL indicada en el artículo anterior.

b) Elektronikoki, Euskadi.net egoitza elektronikoaren bidez, aurreko artikuluan adierazitako URL helbidean.

b) Por medios electrónicos, a través de la sede electrónica de Euskadi.net, en la URL indicada en el artículo anterior.

2.– Deitutako beken hainbat modalitatetan interesatutako pertsonek horietako bakoitzeko eskabide bat aurkeztu behar dute.

2.– Las personas interesadas en varias de las modalidades de becas convocadas, presentarán una solicitud por cada una de ellas.

3.– Eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunetik hasita.

3.– El plazo para la presentación de solicitudes será de un mes desde la fecha de publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco.

4.– Beken eskatzaileek beren eskabideen bidez berariaz baimendu dezakete uztailaren 26ko 173/2011 Dekretuaren 8.3 artikuluan aipatutako zenbait datu eta agiri organo kudeatzaileak lortu edo egiaztatzea, hala aurrez aurreko baliabideak nola baliabide elektronikoak erabiltzean. Baimen horrek ez ditu ezertan eragotziko Administrazio Publikoak egiaztatzeko, kontrolatzeko eta ikuskatzeko dituen ahalmenak.

4.– Las personas solicitantes de la beca podrán consentir a través de su solicitud de forma expresa que alguno de los datos o documentos citados en el artículo 8.3 del Decreto 173/2011, de 26 de julio, sean obtenidos o verificados por el órgano gestor, tanto cuando utilice el canal presencial como el electrónico, sin perjuicio de las facultades de comprobación, control e inspección que tiene atribuidas la Administración Pública.

6. artikulua.– Hautaketa Batzordea.

Artículo 6.– Comisión de selección.

Beken bi modalitateetan, hauek izango dira Hautaketa Batzordeko kideak:

Para las dos modalidades de becas, la comisión de selección estará integrada por:

1.– Batzordeko buru Luis Petrikorena jauna izango da, Gobernu Irekiko zuzendaria. Kargu hori hutsik badago, titularra ez badago edo gaixorik badago, edo legezko beste kausaren bat gertatzen bada, Iñaki Bernardo jauna izango da ordezko, Komunikazioko zuzendaria.

1.– El Presidente de la Comisión, D. Luis Petrikorena, Director de Gobierno Abierto. En casos de vacante, ausencia, enfermedad u otra causa legal le sustituirá D. Iñaki Bernardo, Director de Comunicación.

2.– Bi batzordekide:

2.– Dos vocales:

– Jon Olaizola Azkarate jauna, Lehendakaritzako Idazkaritza Nagusiko Gobernu Irekiaren Zuzendaritzarako komunikazio-arduraduna. Kargu hori hutsik badago, titularra ez badago edo gaixorik badago, edo legezko beste kausaren bat gertatzen bada, Jasone Vicandi andrea izango da ordezko, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saileko Komunikazio eta Zabalkundeko arduraduna.

– D. Jon Olaizola Azkarate, responsable de comunicación de la Dirección de Gobierno Abierto de la Secretaría General de la Presidencia. En casos de vacante, ausencia, enfermedad u otra causa legal le sustituirá Dña. Jasone Vicandi, responsable de Comunicación y divulgación del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

– Josu Oses jauna, Arabako Unibertsitate Ospitaleko komunikazio burua. Kargu hori hutsik badago, titularra ez badago edo gaixorik badago, edo legezko beste kausaren bat gertatzen bada, Lurdes Ubetagoyena andrea izango da ordezko, Donostia Unibertsitate Ospitaleko komunikazio burua.

– D. Josu Oses, Jefe de Comunicación del Hospital Universitario Araba. En casos de vacante, ausencia, enfermedad u otra causa legal le sustituirá Dña. Lurdes Ubetagoyena, Jefa de Comunicación del Hospital Universitario Donostia.

3.– Eta batzordeko idazkaria Concha Dorronsoro andrea izango da, Lehendakaritzako Komunikazio Zuzendaritzako teknikaria; hitz egiteko eskubidea izango du, baina ezin izango du botorik eman. Kargu hori hutsik badago, titularra ez badago edo gaixorik badago, edo legezko beste kausaren bat gertatzen bada, Jon Olaizola Azkarate jauna izango da ordezko, Lehendakaritzako Idazkaritza Nagusiko Gobernu Irekiaren Zuzendaritzarako komunikazio arduraduna.

3.– Y la secretaria de la Comisión, con voz pero sin voto: Dña. Concha Dorronsoro, técnica de la Dirección de Comunicación de Lehendakaritza. En caso de vacante, ausencia, enfermedad u otra causa legal le sustituirá D. Jon Olaizola Azkarate, responsable de Comunicación de la Dirección de Gobierno Abierto de la Secretaría General de la Presidencia.

7. artikulua.– Baloraziorako azpi-irizpideak eta probak.

Artículo 7.– Subcriterios de valoración y pruebas.

A) Gobernu Irekia, Gardentasuna eta Herritarren Interneteko Parte Hartzearen arloko beka:

A) Becas de Gobierno Abierto, Transparencia y Participación Ciudadana en Internet:

1.– Gobernu irekiari buruz eta teknologia berri aplikatuei buruz behar adinako ezagutza izatea (partaidetza-prozesuak, gardentasuna eta Open Data) (gehienez 40 puntu).

1.– Conocimiento satisfactorio sobre gobierno abierto y las nuevas tecnologías aplicadas (procesos participativos, transparencia y Open Data) (hasta 40 puntos).

Ezagutza horiek idatzizko bi probaren bidez ebaluatuko dira: bat, teorikoa; eta bestea, praktikoa.

Se evaluarán estos conocimientos mediante dos pruebas escritas: una teórica y otra práctica.

a) Egin beharreko proba teorikoak (30 puntu, gehienez ere) 30 minutu iraungo du, eta ondorengo modu honetan ebaluatuko den galdera-sorta bat izango du:

a) La prueba teórica a desarrollar (hasta un máximo de 30 puntos) tendrá una duración máxima de 30 minutos y consistirá en una batería de preguntas que se puntuarán del siguiente modo:

– Herritarren parte-hartzeari buruzko ezagutza eta kritika-gaitasuna: 4 galderako sorta bat, galderako 3 puntukoa; beraz, gehienez 12 puntu lor daitezke.

– Conocimientos y capacidad crítica sobre participación ciudadana: batería de 4 preguntas a 3 puntos por cada pregunta, con una valoración máxima de 12 puntos.

– Gardentasunari buruzko ezagutza eta kritika-gaitasuna: 3 galderako sorta bat, galderako 3 puntukoa; beraz, gehienez 9 puntu lor daitezke.

– Conocimientos y capacidad crítica sobre la transparencia: 3 preguntas a 3 puntos por cada pregunta, con una valoración máxima de 9 puntos.

– Open Datari buruzko ezagutza eta kritika-gaitasuna: 3 galderako sorta bat, galderako 3 puntukoa; beraz, gehienez 9 puntu lor daitezke.

– Conocimientos y capacidad crítica sobre Open Data: 3 preguntas a 3 puntos por cada pregunta, con una valoración máxima de 9 puntos.

b) Proba praktikoak (10 puntu, gehienez ere) 30 minutu iraungo du, eta bekadungaiari honi buruzko ariketa praktikoa planteatuko zaio:

b) La prueba práctica (hasta un máximo de 10 puntos) tendrá una duración máxima de 30 minutos y se planteará a la persona aspirante un ejercicio práctico sobre:

– Gobernu irekiaren arloko nazioarteko jardunbide onei buruzko konparazio-azterlan lan-fluxua (gehienez 10 puntu).

– Un flujo de trabajo de un estudio comparativo sobre buenas prácticas internacionales en el campo del gobierno abierto, con una valoración máxima de 10 puntos.

2.– Ingurune digitalen kudeaketari buruzko ezagutzak (gehienez 20 puntu).

2.– Conocimiento de gestión de entornos digitales (hasta 20 puntos).

30 minutu iraungo duen idatzizko proba teoriko baten bidez ebaluatuko da, eta proba horrek ondorengo modu honetan ebaluatuko den galdera-sorta bat izango du:

Se evaluará mediante una prueba teórica escrita, de una duración máxima de 30 minutos, que consistirá en una batería de preguntas que se puntuarán del siguiente modo:

– Gizarte-sareei eta horiek gobernuen komunikazioetan duten aplikazioari buruzko ezagutza teorikoak: 5 galderako sorta bat, galderako 2 puntukoa; beraz, gehienez 10 puntu lor daitezke.

– Conocimientos teóricos sobre las distintas redes sociales y sus aplicaciones en las comunicaciones de los gobiernos: batería de 5 preguntas a 2 puntos cada una, con una valoración máxima de 10 puntos.

– Gizarte-sareetako profil korporatiboen kudeaketaren inguruko ezagutzak: 5 galderako sorta bat, galderako 2 puntukoa; beraz, gehienez 10 puntu lor daitezke.

– Conocimientos sobre gestión de perfiles corporativos en redes sociales: batería de 5 preguntas a 2 puntos cada una, con una valoración máxima de 10 puntos.

3.– Eskatzailearen ibilbide akademikoa eta haren profil akademikoa bekaren helburuari egokitzea (gehienez 10 puntu).

3.– Trayectoria académica y adecuación del perfil académico de la persona al contenido del objeto de la beca (hasta 10 puntos).

a) Ibilbide akademikoagatik gehienez ere 5 puntu emango dira, unibertsitate-ikasketen azken bi urteetako batez besteko nota kontuan hartuta. Nota hori dokumentu bidez egiaztatu beharko da. Honela emango dira puntuak:

a) La trayectoria académica se valorará con hasta 5 puntos, teniendo en cuenta la nota media de los dos últimos años de los estudios universitarios acreditada documentalmente. Así se concederán:

– Puntu 1, batez besteko nota 5 eta 5,99 bitartekoa bada.

– 1 punto cuando la nota media se encuentre entre el 5 y el 5,99.

– 2 puntu, batez besteko nota 6 eta 6,99 bitartekoa bada.

– 2 puntos cuando la nota media se encuentre entre el entre 6 y el 6,99.

– 3 puntu, batez besteko nota 7 eta 7,99 bitartekoa bada.

– 3 puntos cuando la nota media se encuentre entre el entre 7 y el 7,99.

– 4 puntu, batez besteko nota 8 eta 8,99 bitartekoa bada.

– 4 puntos cuando la nota media se encuentre entre el entre 8 y el 8,99.

– 5 puntu, batez besteko nota 9 eta 10 bitartekoa bada.

– 5 puntos entre cuando la nota media se encuentre entre 9 y 10.

b) Komunikazio digitalarekin, gizarte-sareekin edo antzekoren batekin lotutako graduondoko ikastaro edo masterrik izanez gero, gehienez ere 5 puntu emango dira, modu honetan:

b) Por cursos de postgrado o masters relacionados con comunicación digital, redes sociales o similar, se concederán hasta 5 puntos, del siguiente modo:

– 2 puntu, 400 orduko iraupena izan duen ikastaro bakoitzeko.

– 2 puntos por cada curso de duración mínima de 400 horas.

– Puntu 1, 60 orduko iraupena izan duen ikastaro bakoitzeko.

– 1 puntos por cada curso de duración mínima de 60 horas.

4.– Lanbide-ibilbidea (gehienez 10 puntu).

4.– Trayectoria profesional (hasta 10 puntos).

Lanbide-ibilbidea dela-eta gehienez 10 puntu lor daitezke, eta modu honetan ebaluatuko da:

La trayectoria profesional se puntuará con hasta 10 puntos y se valorará de la siguiente forma:

– Komunikazio digitalean, erredakzio digitalean, herritarren parte-hartzean edo antzekoetan lan egindako hilabete bakoitzeko: 0,8 puntu.

– Por mes trabajado en comunicación digital, redacción digital, participación ciudadana o similar: 0,8 puntos.

– Bekaren gaiarekin lotutako arloetan lan egindako hilabete bakoitzeko: 0,2 puntu.

– Por mes trabajado en otros campos relacionados con la materia objeto de la beca: 0,2 puntos.

5.– Euskararen ezagutza (gehienez 12 puntu).

5.– Conocimiento de euskera (hasta 12 puntos).

Egiaztagiria aurkeztuz egiaztatuko da:

Se acreditará mediante presentación de documentación que lo certifique:

– C1: 6 puntu.

– C1: 6 puntos.

– C2: 12 puntu.

– C2: 12 puntos.

6.– Ingelesaren ezagutza (gehienez 8 puntu).

6.– Conocimiento de inglés (hasta 8 puntos).

Egiaztagiria aurkeztuz egiaztatuko da:

Se acreditará mediante presentación de documentación que lo certifique:

– B1: puntu 1.

– B1: 1 puntos.

– B2: 2 puntu.

– B2: 2 puntos.

– C1: 4 puntu.

– C1: 4 puntos.

– C2: 8 puntu.

– C2: 8 puntos.

B) Kazetaritza digitaleko bekak:

B) Becas de Periodismo Digital:

1.– Datuen kazetaritzari buruzko ezagutzak eta aplikazio praktikoak (gehienez 50 puntu).

1.– Conocimientos y aplicaciones prácticas sobre periodismo de datos (hasta 50 puntos).

Ezagutza horiek idatzizko bi probaren bidez ebaluatuko dira: bat, teorikoa; eta bestea, praktikoa.

Se evaluarán estos conocimientos mediante dos pruebas escritas: una teórica y otra práctica.

a) Proba teorikoak (gehienez 20 puntu) ordubete iraungo du, eta bertan, bekadungaiari idatzizko galdera-sorta bat egingo zaio, arlo hauei buruz bere kazetaritza-ezagutzak egiazta ditzan:

a) La prueba teórica (hasta un máximo de 20 puntos) tendrá una duración máxima de 1 hora y en ella se plantearán a la persona aspirante una batería de preguntas escritas para acreditar sus conocimientos periodísticos en torno a estos campos:

– Informazioaren egungo egoera (gehienez 10 puntu): EAEko, Espainiako eta nazioarteko politikan, ekonomian, kulturan eta gizartean gaurkotasuna duten gaiak behar bezala ezagutzea. 20 galderako idatzizko proba baten bidez ebaluatuko da. Galdera bakoitzak 0,5 balioko du, eta beraz, ondorengo puntu hauek lortu ahal izango dira:

– Actualidad informativa (hasta 10 puntos): conocimiento satisfactorio de la actualidad política, económica, social y cultural vasca, española e internacional. Se valorará mediante una prueba escrita de 20 preguntas a 0,5 puntos por pregunta, de manera que se obtendrán:

– Gehienez ere 4 puntu, EAEko politikan, ekonomian, kulturan eta gizartean gaurkotasuna duten gaiak ezagutzeagatik.

– Hasta 4 puntos por conocimientos de la actualidad política, económica, social y cultural vasca.

– Gehienez ere 3 puntu, Espainiako politikan, ekonomian, kulturan eta gizartean gaurkotasuna duten gaiak ezagutzeagatik.

– Hasta 3 puntos por conocimientos de la actualidad política, económica, social y cultural española.

– Gehienez 3 puntu, nazioarteko politikan, ekonomian, kulturan eta gizartean gaurkotasuna duten gaiak ezagutzeagatik.

– Hasta 3 puntos por conocimientos de la actualidad política, económica, social y cultural internacional.

– Interneterako informazioaren hautaketa, bilketa eta tratamendua (gehienez 10 puntu): teknologia berrien bidez informazio bat landu eta banatzeko kazetaritza-irizpideak eta -estiloak behar bezala ezagutzea. 10 galderako idatzizko proba baten bidez ebaluatuko da. Galdera bakoitzak puntu 1 balioko du, eta honela ebaluatuko da:

– Selección, recogida de información y tratamiento para Internet (hasta 10 puntos): conocimiento satisfactorio de criterios y estilos periodísticos para confeccionar una información y para su distribución a través de las nuevas tecnologías. Se valorará mediante una prueba escrita de 10 preguntas, a 1 punto por pregunta, y se evaluará del siguiente modo:

– Gehienez ere 5 puntu, Interneten eremuko edukien hautaketarako ezagutza eta irizpideengatik.

– Hasta 5 puntos por conocimientos y criterios en la selección de contenidos aplicados a Internet.

– Gehienez ere 5 puntu, Interneten eremuko kazetaritza-estiloen erabilerarako ezagutza eta irizpideengatik.

– Hasta 5 puntos por conocimientos y criterios en el uso de los estilos periodísticos aplicados a internet.

b) Proba praktikoak (gehienez 30 puntu) 30 minutu iraungo du, eta bertan, datu-sorta batetik informazioa hautatzeko eta albisteak sortzeko zer-nolako ezagutzak dituen frogatu beharko du bekadungaiak, ariketa praktiko baten bidez: ariketa, besteak beste, honako egiteko hauek osatuko dute: datuen hautaketa, idazketa, datuen irudikapen infografikoaren zirriborroa eta eduki horiek Interneten eta gizarte-sareetan banatzeko estrategiaren planteamendua. Ariketa hori gehienez 30 punturekin baloratuko da, eta banaketa honela egingo da:

b) La prueba práctica (hasta un máximo de 30 puntos) tendrá una duración máxima de 30 minutos y en ella se planteará a la persona aspirante un ejercicio práctico para demostrar sus conocimientos seleccionando información y generando noticias de un conjunto de datos: El ejercicio comprenderá, entre otras, las tareas de selección de datos, redacción, borrador de la plasmación infográfica de los datos y planteamiento de la estrategia de distribución de ese contenidos en Internet y las redes sociales. Esta prueba estará valorada en un máximo de 30 puntos con la siguiente distribución:

– Gehienez ere 5 puntu, informazioaren hautaketagatik.

– Hasta 5 puntos por la selección de información.

– Gehienez ere 5 puntu, kazetaritza-testuak egiteagatik.

– Hasta 5 puntos por la elaboración de los textos periodísticos.

– Gehienez ere 5 puntu, infografiaren zirriborroagatik.

– Hasta 10 puntos por el borrador de infografía.

– Gehienez ere 10 puntu, eduki hori Interneten eta sareetan banatzeko estrategiagatik.

– Hasta 10 puntos por la estrategia de distribución de ese contenido en redes e internet.

2.– Inguru digitalen kudeaketari buruzko ezagutzak (gehienez 20 puntu).

2.– Conocimiento de gestión de entornos digitales (hasta 20 puntos).

Idatzizko proba teoriko baten bidez ebaluatuko da, eta 30 minutu iraungo du. Proba horrek galdera-sorta bat izango du, eta modu honetan puntuatuko dira galderak:

Se evaluará mediante una prueba teórica escrita, de una duración máxima de 30´, que consistirá en una batería de preguntas que se puntuarán del siguiente modo:

a) Gizarte-sareen eta horiek gobernuen komunikazioetan duten aplikazioari buruzko ezagutza teorikoak: 5 galderako sorta bat, galderako 2 puntukoa; beraz, gehienez 10 puntu lor daitezke.

a) Conocimientos teóricos sobre las distintas redes sociales y sus aplicaciones en las comunicaciones de los gobiernos: batería de 5 preguntas a 2 puntos cada una, con una valoración máxima de 10 puntos.

b) Gizarte-sareetan profil korporatiboak kudeatzeari buruzko ezagutzak: 5 galderako sorta bat, galderako 2 puntu; beraz, gehienez 10 puntu lor daitezke.

b) Conocimientos sobre gestión de perfiles corporativos en redes sociales: batería de 5 preguntas a 2 puntos cada una, con una valoración máxima de 10 puntos.

3.– Eskatzailearen ibilbide akademikoa eta haren profil akademikoa bekaren helburuari egokitzea (gehienez 10 puntu).

3.– Trayectoria académica y adecuación del perfil académico de la persona al contenido del objeto de la beca (hasta 5 puntos).

a) Ibilbide akademikoagatik gehienez ere 3 puntu emango dira, unibertsitate-ikasketen azken bi urteetako batez besteko nota kontuan hartuta. Nota hori dokumentu bidez egiaztatu beharko da. Honela emango dira puntuak:

a) La trayectoria académica se valorará con hasta 3 puntos, teniendo en cuenta la nota media de los dos últimos años de los estudios universitarios acreditada documentalmente. Así se concederán:

– 0,5 puntu, bataz besteko nota 5 eta 5,99 bitartekoa bada.

– 0,5 puntos cuando la nota media se encuentre entre el 5 y el 5,99.

– Puntu 1, bataz besteko nota 6 eta 6,99 bitartekoa bada.

– 1 punto cuando la nota media se encuentre entre el entre 6 y el 6,99.

– 1,5 puntu, bataz besteko nota 7 eta 7,99 bitartekoa bada.

– 1,5 puntos cuando la nota media se encuentre entre el entre 7 y el 7,99.

– 2 puntu, bataz besteko nota 8 eta 8,99 bitartekoa bada.

– 2 puntos cuando la nota media se encuentre entre el entre 8 y el 8,99.

– 3 puntu, bataz besteko nota 9 eta 10 bitartekoa bada.

– 3 puntos entre cuando la nota media se encuentre entre 9 y 10.

b) Komunikazio digitalarekin, gizarte-sareekin edo antzekoekin lotutako graduondoko ikastaro edo masterrik izanez gero, gehienez ere 2 puntu emango dira, modu honetan:

b) Por cursos de postgrado o masters relacionados con comunicación digital, redes sociales o similar, se concederá hasta 2 puntos, del siguiente modo:

– Puntu 1, 400 orduko iraupena duen ikastaro bakoitzeko.

– 1 punto por cada curso de duración mínima de 400 horas.

– 0,5 puntu, 60 orduko iraupena duen ikastaro bakoitzeko.

– 0,5 puntos por cada curso de duración mínima de 60 horas.

4.– Lanbide-ibilbidea (gehienez 5 puntu).

4.– Trayectoria profesional (hasta 5 puntos).

Lanbide-ibilbidea dela-eta gehienez 5 puntu lor daitezke, eta modu honetan ebaluatuko da:

La trayectoria profesional se puntuará con hasta 5 puntos y se valorará de la siguiente forma:

– Komunikazio digitalean, erredakzio digitalean, herritarren parte-hartzean edo antzekoetan lan egindako hilabete bakoitzeko: 0,8 puntu.

– Por mes trabajado en comunicación digital, redacción digital, participación ciudadana o similar: 0,8 puntos.

– Bekaren gaiarekin lotutako arloetan lan egindako hilabete bakoitzeko: 0,2 puntu.

– Por mes trabajado en otros campos relacionados con la materia objeto de la beca: 0,2 puntos.

5.– Euskararen ezagutza (gehienez 12 puntu).

5.– Conocimiento de euskera (hasta 12 puntos).

Egiaztagiria aurkeztuz egiaztatuko da:

Se acreditará mediante presentación de documentación que lo certifique:

– C1: 6 puntu.

– C1: 6 puntos.

– C2: 12 puntu.

– C2: 12 puntos.

6.– Ingelesaren ezagutza (gehienez 8 puntu).

6.– Conocimiento de inglés (hasta 8 puntos).

Egiaztagiria aurkeztuz egiaztatuko da:

Se acreditará mediante presentación de documentación que lo certifique:

– B1: 2 puntu.

– B1: 2 puntos.

– B2: 3 puntu.

– B2: 3 puntos.

– C1: 5 puntu.

– C1: 5 puntos.

– C2: 8 puntu.

– C2: 8 puntos.

8. artikulua.– Esleipena eta argitalpena.

Artículo 8.– Adjudicación y publicación.

1.– Deialdiaren ebazpena Lehendakaritzako Idazkaritza Nagusiak emango du, Hautaketa Batzordeak proposatuta.

1.– La convocatoria será resuelta por Resolución del Secretario General de la Presidencia, a propuesta de la Comisión de Selección.

2.– Ebazpen horrek administrazio-bidea agortuko du, eta I. eranskinean beken esleipendunen zerrenda izango du. Banan-banan jakinaraziko zaie eskatzaileei, eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta www.euskadi.net webgunean ere argitaratuko da, guztiek izan dezaten horren berri.

2.– Dicha Resolución, que agotará la vía administrativa, comprenderá en su anexo I la relación de personas adjudicatarias de las becas, se notificará individualmente a las personas que las hayan solicitado y se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y en www. euskadi.net para su general conocimiento.

3.– Esleipenaren ebazpenak II. eranskina ere izango du, eta bertan, esleitutako beken modalitate bakoitzerako bi ordezko izendatuko dira. Ordezko horiek, arlo bakoitza eta ordezkotza-hurrenkera kontuan hartuta, lehentasuna izango dute bekadun izateko, ukoren bat edo beste edozein gorabehera gertatzen denean.

3.– La Resolución de adjudicación incluirá, asimismo, un anexo II que designará dos suplentes por cada modalidad de beca adjudicada, que tendrán preferencia, dentro de cada área, según el orden de suplencia, para sustituir casos de renuncia o cualquier otra posible incidencia.

4.– Ebazpen hau dela-eta egindako eskabideak ebazteko eta jakinarazteko epea sei hilabetekoa izango da, ebazpena argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera. Epe horretan interesdunari ebazpenik jakinarazten ez bazaio, diru-laguntzarako eskaera ezetsi egin dela esan nahiko du, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44.1 artikuluan adierazitakoarekin bat etorriz.

4.– El plazo máximo para resolver y notificar las solicitudes formuladas al amparo de la presente Resolución será de seis meses contados a partir del día siguiente al de la publicación de la misma. Si transcurrido este plazo no hubiera sido notificada a la persona interesada Resolución alguna podrá entenderse desestimada la petición de subvención, de conformidad con lo establecido en el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Ebazpen honetan eta uztailaren 173/2011 Dekretuan –gerora, maiatzaren 20ko 78/2014 Dekretuak aldatua– arautu ez den guztirako, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legea eta Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginean xedatutakoa aplikatuko da –azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartu zen testu bategin hori–.

En lo no previsto en la presente Resolución y en el Decreto 173/2011, de 26 de julio modificado por el Decreto 78/2014, de 20 de mayo, será de aplicación lo dispuesto en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común y en Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Ebazpen honek administrazio-bideari bukaera ematen dio. Ebazpenaren aurka egiteko, berraztertze-errekurtsoa jar dakioke ebazpena eman duen organoari hilabeteko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera. Bestela, zuzenean administrazioarekiko auzi errekurtsoa ere aurkez daiteke EAEko Justizia Auzitegi Nagusiko administrazioarekiko auzien epaitegian bi hilabeteko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra la presente Resolución, que agota la vía administrativa, podrá interponerse potestativamente recurso de reposición ante el mismo órgano en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o bien directamente recurso contencioso-administrativo ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETATIK HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean sartuko da indarrean ebazpen hau.

La presente Resolución surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2014ko uztailaren 30a.

En Vitoria-Gasteiz, a 30 de julio de 2014.

Lehendakaritzako idazkari nagusia,

El Secretario General de la Presidencia,

JESÚS MARÍA PEÑA MARTÍNEZ.

JESÚS MARÍA PEÑA MARTÍNEZ.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental