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Boletin Oficial del País Vasco

17. zk., 2014ko urtarrilaren 27a, astelehena

N.º 17, lunes 27 de enero de 2014


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
355
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IRAGARKIA, «Segurtasun Sailari atxikitako helikopteroak mantentzeko laguntza-zerbitzua»ren kontratua esleitzeko dena.

ANUNCIO para la licitación del contrato de servicios «Apoyo al mantenimiento de helicópteros adscritos al Departamento de Seguridad».

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

Datu orokorrak eta informazioa lortzeko datuak:

Datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Segurtasun Saila.

a) Organismo: Departamento de Seguridad.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Batzorde Nagusia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Comisión Central de Contratación.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 95 72.

4) Teléfono: 945 01 95 72.

5) Telefaxa: 945 01 89 50.

5) Telefax: 945 01 89 50.

6) Posta elektronikoa: l-cotelo@ej-gv.es

6) Correo electrónico: l-cotelo@ej-gv.es

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2014-02-25.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 25-02-2014.

d) Espedientearen zenbakia: C02/020/2013.

d) Número de expediente: C02/020/2013.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Helburua: Segurtasun Sailari atxikitako helikopteroak mantentzeko laguntza-zerbitzua.

b) Descripción: apoyo al mantenimiento de helicópteros adscritos al Departamento de Seguridad.

c) Loteak: ez.

c) División por lotes y número de lotes: no.

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua:

d) Lugar de ejecución/entrega:

1) Helbidea: Iurretako operazio-basea.

1) Domicilio: base de operaciones de Iurreta.

2) Herria eta posta-kodea: Iurreta (Bizkaia), 48215.

2) Localidad y código postal: Iurreta (Bizkaia), 48215.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 24 hilabete.

e) Plazo de ejecución/entrega: 24 meses.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí.

i) CPV: 50211100/-8.

i) CPV: 50211100-8.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

d) Esleipen-irizpideak:

d) Criterios de adjudicación:

1) Automatikoki ebaluatzen diren irizpideak, formulak aplikatuz:

1) Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas:

Prezioa: % 85, klausula administratibo zehatzen pleguko karatulako 30.2.1.A) puntuan adierazitakoari jarraituz.

Precio: 85%: según apdo. 30.2.1.A) de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

2) Balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak:

2) Criterios cuya aplicación requiere un juicio de valor:

Lan-metodologia: % 15, klausula administratibo zehatzen pleguko karatulako 30.2.1.B) puntuan adierazitakoari jarraituz.

Metodología de trabajo: 15%: según apdo. 30.2.1.B) de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 2.000.000 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 2.000.000 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Guztira: 1.000.000 euro (BEZik gabe).

a) Importe total: 1.000.000 euros (exento de IVA).

6.– Eskatutako fidantzak: behin betikoa: % 5.

6.– Garantías exigidas: definitiva: 5%.

7.– Kontratistaren betebehar espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: Q taldea, 2. azpitaldea eta C kategoria.

a) Clasificación: Grupo Q, Subgrupo 2, Categoría C.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: klausula administratibo zehatzen pleguko karatularen 29.1 puntuan zehaztutakoa.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: las indicadas en el apartado 29.1 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Bestelako betebeharrak: eskatutako gaikuntza enpresarial edo profesionala: klausula administratibo zehatzen pleguko karatularen 29.4 puntuan eskatutakoa. Zerbitzua emango duten langileen izenak eta trebakuntza eman beharko dituzte pertsona juridikoek.

c) Otros requisitos específicos: habilitación empresarial o profesional exigida: las indicadas en el apartado 29.4 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares. Las personas jurídicas deben aportar los nombres y la cualificación del personal responsable de ejecutar la prestación.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea:

8.– Presentación de ofertas o solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2014-02-26, 11:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 26-02-2014, hasta las 11:00 horas.

b) Aurkezteko modua: paperean eta bitarteko elektronikoz.

b) Modalidades de presentación: papel y electrónicamente.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Helbide elektronikoa: www.contratacion.euskadi.net

4) Dirección electrónica: www.contratacion.euskadi.net

e) Aldagaiak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabete.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

b) Helbidea: Donostia kalea 1.

b) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Eguna eta ordua: «C» gutun-azala: 2014-03-11, 11:00ak; «B» gutun-azala: 2014-03-25, 11:00ak.

d) Fecha y hora: sobre «C»: 11-03-2014, a las 11:00 horas; sobre «B»: 25-03-2014, a las 11:00 horas.

10.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: a cargo del adjudicatario.

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: 2013-12-26.

11.– Fecha del envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: 26-12-2013.

Vitoria-Gasteiz, 2014ko urtarrilaren 10a.

En Vitoria-Gasteiz, a 10 de enero de 2014.

Ondare eta Kontratazioko zuzendaria,

La Directora de Patrimonio y Contratación,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental